21.7 C
Athens
Κυριακή, 9 Αυγούστου, 2020
Αρχική ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΠΟΨΕΙΣ Το ΠΝ εξετάζει πρόταση για τη Ναυπήγηση στην Ελλάδα 4 MMSC με...

Το ΠΝ εξετάζει πρόταση για τη Ναυπήγηση στην Ελλάδα 4 MMSC με “πακέτο” τον εκσυγχρονισμό των MEKO200HN

Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

 

H Lockheed Martin έχει προτείνει την κατασκευή μέχρι και τεσσάρων πλοίων τύπου MMSC (η φρεγάτα πολλαπλών ρόλων που έχει αγοράσει η Σαουδική Αραβία και βασίζεται στο LCS Freedom) στην Ελλάδα, σε ελληνικό ναυπηγείο. Η είδηση αυτή, αν θυμούνται οι αναγνώστες μας, είχε γραφτεί από την ΠΤΗΣΗ πριν αρκετό καιρό, και είχε κάνει αίσθηση. Τότε, η πρόταση θα μπορούσε να είχε κάποια σύνδεση με τις αυστραλιανές Adelaide, που φάνταζαν μια εξαιρετική ενδιάμεση λύση μέχρι και την έλευση κάποιων άλλων πλοίων αεράμυνας περιοχής.

H Lockheed Martin προτείνει στο ΠΝ φρεγάτες LCS, με κατασκευή όλων των πλοίων στην Ελλάδα!

Το ΠΝ, που δεν απορρίπτει καμία ιδέα, όπως φαίνεται ξεκίνησε έναν κύκλο διερευνητικών επαφών από τότε, και άρχισε να εξετάζει τα πλοία. Το LCS είναι ένα αρκετά προηγμένο πλοίο, ακόμη και για το USN, καθώς ενσωματώνει αρκετές προηγμένες τεχνολογίες, που ξεκινούν από το σύστημα πρόωσης και την υπερ-υψηλή ταχύτητα και φτάνει μέχρι το ΚΠΜ που τους επιτρέπει να αντιμετωπίζει επιθέσεις κορεσμού ασύμμετρων απειλών (πχ ομάδες ταχυπλόων των Φρουρών της Επανάστασης στον Περσικό Κόλπο). Ταυτόχρονα, είναι ένα απόλυτα ψηφιοποιημένο και αυτοματοποιημένο πλοίο, που απαιτεί ελάχιστο πλήρωμα για την στελέχωσή του.

H πρόταση για 4 αμερικανικές φρεγάτες LCS ήταν στο τραπέζι από το καλοκαίρι και είναι αυτή!

Η Lockheed Martin είχε ξεκινήσει μια προσπάθεια να “πλασάρει” το πλοίο στον διαγωνισμό FFG(X), αλλά τελικά αποσύρθηκε. Θεωρούμε πως αυτό έγινε για δυο λόγους, ο πρώτος είναι πως η εταιρεία θα ανταγωνίζονταν ακόμη και τον εαυτό της, καθώς προσφέρει τα περισσότερα “ηλεκτρονικά” και υποσυστήματα στο πλοίο (ασχέτως αναδόχου), ενώ μάλλον, το LCS σαν σχέδιο δεν μπορεί να μεγαλώσει πολύ περισσότερο, χωρίς μια μείζονα ανασχεδίαση. Έτσι, η πρόταση της MMSC που “αγόρασε” η Σαουδική Αραβία είναι το πάνω “όριο” της αρχικής LCS, χωρίς να γίνει δομικός ανασχεδιασμός. Μην ξεχνάμε πως το USN στην FFGX επέλεξε ένα “συμβατικό” σχέδιο, με προπέλες αντί για water jets.

Δεν λέγονται LCS οι φρεγάτες, αλλά MMSC, δεν είναι από αλουμίνιο αλλά από χάλυβα

H MMSC είναι μια φρεγάτα πολλαπλών ρόλων, με ικανό εκτόπισμα (θα φτάσει τους 4300 με 4400 τόνους), που μπορεί να προσφέρει σε όλους τους ρόλους που ενδιαφέρουν το ΠΝ. Από ότι φαίνεται, η Σαουδική Αραβία έχει επιλέξει μια διαμόρφωση πολύ κοντά στην έκδοση του USN, με ένας 8πλό Mk41, που σημαίνει άμεση διαθεσιμότητα 32 πυραύλων ESSM Block II. Βέβαια, το σχέδιο της MMSC, χωρίς καμία άλλη αλλαγή, μπορεί να λάβει 2 Mk41 των 8 θέσεων, που μεταφράζεται σε 62 ESSM Block II, ή 32 ESSM B2/8 SM-2 ή οποιονδήποτε άλλο συνδυασμό, που θα αφαιρούνται 4 ESSM Block 2 για κάθε έναν SM-2 BlockIIIB. Φυσικά το πλοίο θα συνεχίζει να φέρει τον 21πλό εκτοξευτή RAM. Δεν την λες και φρεγάτα αεράμυνας περιοχής, αλλά δεν την λες και απροστάτευτο πλοίο.

LCS Freedom για το Αιγαίο; Ο “τίμιος μεσολαβητής”

Σε σαουδαραβική υπηρεσία τα πλοία μάλλον δεν θα έχουν πυραύλους SM-2MR Standard, αλλά το πλοίο, ή μάλλον καλύτερα, το ΚΠΜ μπορεί άνετα να κατευθύνει τον πύραυλο. Στην διαμόρφωση που έχει προταθεί στο ΠΝ, στη θέση του πρωραίου Mk41 τοποθετούνται οι Harpoon ή NSM (το όπλο έχει προταθεί από τις ΗΠΑ για το ΠΝ), ενώ εκεί που συνήθως τοποθετούνται οι 2 4πλοί εκτοξευτές για Harpoon/NSM, μάλλον λίγο πιο πίσω, πάνω από το ελικοδρόμιο, θα τοποθετηθούν δυο Mk41. Στο ΠΝ έχουν προσφερθεί και οι δυο διαμορφώσεις, αν προφανώς επιθυμεί μόνο ESSM θα πάρει τα πλοία όπως ακριβώς τα σαουδαραβικά, αν θέλει και SM-2, θα πάρει την διαμόρφωση με τους 2 Χ Mk41 (8cell).

Το σύστημα πρόωσης των LCS, που δεν διαφέρει καθόλου από αυτό των MMSC

Τώρα, ένα μεγάλο μειονέκτημα του πλοίου είναι η έλλειψη σόναρ τροπίδας, κάτι που το ΠΝ θεωρεί εκ των ων ουκ άνευ. Αντίθετα, η εταιρεία θεωρεί πως το συρόμενο σόναρ είναι πολύ καλύτερο, καθώς δεν επηρεάζεται από τους θορύβους του ίδιου του πλοίου, ενώ μπορεί να διαπερνά τα θερμοκλινή και να εντοπίζει πολύ πιο εύκολα ένα υποβρύχιο. Επίσης, το USN θεωρεί πως η καλύτερη προστασία, και το καλύτερο μέσο εντοπισμού για τα υποβρύχια είναι το οργανικό ελικόπτερο, που με το ποντιζόμενο σόναρ, αλλά ΚΑΙ τους ηχοσημαντήρες θα μπορεί να εντοπίζει και να καταστρέφει τα εχθρικά υποβρύχια. Τώρα, για να προλάβουμε τυχόν σχόλια, αυτό είναι κάτι που θα το αποφασίσει το ΠΝ κι όχι εμείς.

TRS-4D Rotator, το στάνταρ σύστημα που εξοπλίζει τις αμερικανικές LCS, αλλά και τις σαουδαραβικές MMSC. Αν το επιλέξει το ΠΝ, θα πρέπει να αγοράσει μαζί και κάποια FCS.

Όπως έχουμε πει, η Lockheed Martin προτείνει το TRS-4D, καθώς είναι πλέον το στάνταρ ραντάρ του USN για τις LCS. Έχει πολύ καλές δυνατότητες, αλλά φυσικά, δεν μπορεί να προσεγγίσει τις επιδόσεις του SeaFire 500 σε εμβέλεια. Το ΠΝ θα πρέπει να αποφασίσει αν επιθυμεί να αγοράσει την φθηνότερη έκδοση TRS-4D Rotator (περιστρεφόμενη) ή την TRS-4D Fixed. Αν επιλέξει τη δεύτερη, το πλοίο θα μπορεί να κατευθύνει παράλληλα μεγάλο αριθμό πυραύλων ESSM και SM-2, ενώ αν επιλέξει το Rotator θα πρέπει να αγοράσει και ένα ή δυο FCS για την κατεύθυνση των πυραύλων. Ο συνδυασμός Rotator/FCS είναι φθηνότερος, αλλά ίσως το ΠΝ θα πρέπει να σκεφτεί τα πλεονεκτήματα του TRS-4D Fixed.

TRS-4D Fixed. Η σταθερή έκδοση του TRS-4D της Hensoldt, που δεν χρειάζεται όμως FCS για να κατευθύνει τους ESSM και τους SM-2

Οι LCS έχουν δεχτεί σκληρή κριτική για το σύστημα πρόωσης και τα προβλήματα που παρουσίασαν τα πλοία, ειδικά το LCS 1 Freedom. Χρειάστηκαν να γίνουν πάρα πολλές αλλαγές και μηχανολογικές παρεμβάσεις προκειμένου να λυθούν τα όποια προβλήματα. Πλέον τα πλοία που πέφτουν στο νερό είναι χωρίς προβλήματα, και παραμένουν από τα ταχύτερα πλοία σε αμερικανική υπηρεσία, και ίσως τα ταχύτερα παγκοσμίως σε αυτό το μέγεθος. Το USN φαίνεται να συμφωνεί με το ΠΝ στο θέμα ταχύτητας, και …..

Διαβάστε τη συνέχεια στο navaldefence.gr


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν απαραίτητα τους συντάκτες τους κι όχι υποχρεωτικά την ιστοσελίδα. Ο ιστότοπος δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συντακτών της και των άρθρων τους. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση των άρθρων μας χωρίς γραπτή έγκριση, αλλιώς το ptisidiastima.com θα λάβει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Τα σχόλια των άρθρων που ακολουθούν, δεν εκφράζουν την ιστοσελίδα, παρά μόνο αυτούς τους ίδιους τους σχολιαστές. Η αρχισυνταξία έχει το δικαίωμα να λογοκρίνει σχόλιο ή να απαγορεύσει την δημοσίευσή του.

- Advertisement -

123 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
123 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
ShadowMan

Λεφτά καί για αυτά και για μπελχαρα ταυτόχρονα λίγο δύσκολο πάντως… Και αν πάνε πακέτο με ΜΕΚΟ τότε μάλλον θα προηγηθούν οι αμερικάνικες

p270

Διαβάζοντας το άρθρο και χωρίς να το εχω και πολύ με τα πλοία μαλλον πρόκειται για ενα μέτριο πλοίο με ελλείψεις και ίσως προβλήματα μηχανολογικου τύπου
Δυστυχώς φαίνεται οτι το ΠΝ το σπρώχνουν προς την λύση των MMSC για πολίτικους λόγους ,πιστευω ότι έχει γίνει είδη η επιλογή τους

Em.Ti

Δεν είναι μέτρια. Είναι πλοία για άλλη χρήση σε σχέση με αυτή που θέλουμε εμείς.

Το ίδιο ισχύει και για τις [email protected]

Em.Ti

Αυτό που έχεις διαβάσει το μισό άρθρο και μετά πρέπει να πας σε άλλο ιστότοπο για να το διαβάσεις ολόκληρο, είναι κάπως σπαστικό. Τουλάχιστον βάλτε μια εισαγωγή του άρθρου και έπειτα τον σύνδεσμο για την άλλη σελίδα.

flatspin

Προσωπικα διαβαζω μεχρι εκει που παραπεμπει σε αλλο site. Οχι μονο στην Πτήση αλλα σε ολα τα site που το κάνουν αυτο. Δεν ξέρω γιατι το κάνουν.

Roger

Και καλά για λόγους δεοντολογίας.

Να αναγνωρίσουν τον αρχικό συγγραφέα του άρθρου και να παραπέμψουν τους αναγνώστες στην αρχική πηγή/ιστοσελίδα.
Όπως κάνει το defencepoint.gr

Καλό είναι αυτό σαν σκέψη, από το να κάνουν όπως άλλες ιστοσελίδες που κλέβουν αυτούσιο ολόκληρο το άρθρο και το παρουσιάζουν ως δικό τους.

Η εκτέλεση της όμως λιγάκι πάσχει.
Θεωρώ ότι θα είναι καλύτερο να παρουσιάζονται 3-4 σειρές από άρθρο και αμέσως μετά να ακολυθεί η παραπομπή. Με τρόπο ώστε να μην χρειαστεί καθόλου να κάνεις scroll down.

flatspin

μα το νεο site ειναι της ιδιας της Πτησης!!! Το ιδιο πράγμα κανει ας πουμε και το newsit που εχει αλλα domains (πχ lifestyle) παλι δικα του και δημοσιευει στο newsit Και σε κατευθεινει μετα στο πχ Lifestyle gr. Αφου ολα ειναι δικα τους, δεν υπαρχει λογος να το κανουν αυτο.

Νταξει, μπαινουμε και σε χωραφια marketing, κλικς κλπ κλπ… δεν ξέρω.

npo

Εντάξει Π, το εμπεδώσαμε πως αφήνουμε την Α. Μεσόγειο στους Τούρκους.
Δεν χρειαζόμαστε και την πλύση εγκεφάλου.

Last edited 17 days ago by npo
npo

Εκεί θα καταντήσουμε με αυτά τα δουλικά μυαλά.

dv1.gr

πολυ αμφιβαλω οτι πραγματι το ναυτικο θα δει την προταση αυτη ..ουτε να την δει δεν χρειαζεται οχι να την σκεφτει κιολας …..το πλοιο στην καλυτερη φτανει (βασικα ουτε καν αλλα λεμε) στα επιπεδα μια κορβετας gowind …μετα βιας εφοσον αρχιζει το προγμαμμα της ευρωκορβετας ..οπου προεχει φυσικα καθως υπαρχει μεγαλο μερος επιδοτουμενο …τετοιας κατηγοριας πλοια δεν μας ενδιαφερουν προς ωρας …ειναι ολοφανερο οτι καπιοι προσπαθουν να στησουν παιχνιδι ..με σκοπο κερδη στην καμπουρα του λαλακα του ελληνα …μονο που τετοια γινοντουσαν καποτε και φτασαμε στα 10 μνημονια και παμε για αφανισμο ..εε αμα συνεχισουν αξιοι της μοιρας θα ειμαστε… Read more »

NavalCasual

Ειναι σίγουρο οτι Το ΠΝ δεν υπάρχει περίπτωση να θέλει το συγκεκριμένο πλοιο.

Μονο αν του το πασαρουν πολιτικοι που δεν έχουν ιδέα απο οπλικα συστήματα.

Daidalos

Στον βαθμό που συνδυάζεται η τυχόν προμήθεια με χρηματοδότηση FMS, εγχώρια ναυπήγηση και ενίσχυση της αναβάθμισης των MEKO 200, πρέπει να εξεταστεί η πρόταση, εφόσον βέβαια λυθεί και το θέμα της προειδοποίησης επερχόμενων τορπιλών.

KostasS

Ρε παιδιά, ok, βγάλατε νέο site και βάζετε link για να διαβάσουμε το υπόλοιπο άρθρο εκεί, αλλά τουλάχιστον ας το κάνετε να μας βγάζει εκεί που διακόπτεται το κείμενο, όχι από την αρχή, ενώ έχουμε διαβάσει ολόκληρο κατεβατό. Εναλλακτικά, βάλτε link στην αρχή του άρθρου.

x-m

Ακόμα και αν ήταν σπουδαία πλοία , που δεν είναι, είναι λάθος το εκκωφαντικό άδειασμα στην Γαλλία. Και είναι σίγουρο πως δεν είναι το πρόβλημα στα λεφτά. Ένοπλες δυνάμεις -LM- είναι έγκλημα, αν υποθέσουμε ότι “έρχονται” και τα F-35.
Εσείς οι ίδιοι τα έχετε γράψει, τι σχέση έχει η FTI με τούτο εδώ……;

(Οι αμερικανοί είχαν εγγυηθεί και για τις κάμερες των RF-4. Τα είδαμε τα χαΐρια….Σε δικαστική διαμάχη είμαστε).

NavalCasual

Εσείς οι ίδιοι τα έχετε γράψει, τι σχέση έχει η FTI με τούτο εδώ……;
Ακριβως.

και να σκεφτεις οτι καποιοι εχουν πει οτι δεν ειναι κακό που εχει υπερκατασκευή αλουμινίου γιατι υπαρχουν και σε TICO

Bridger

Και με την κατανάλωση τι γίνεται; Θα ήταν χρήσιμο να κάνετε μια σύγκριση του κόστους χρήσης ανά μίλι σε σχέση με τα σύγχρονα υβριδικά προωθητικά σκεύη, όπως π.χ. των Fremm/FFG (diesel/gas turbines/electric motors).

AtenRa

Και οι MMSC έχουν CODOG , απλά χρησιμοποιούν WaterJet αντί για προπέλες.

BreguetXIX

Οι LCS δεν είχαν προβλήματα. Έχουν  προβλήματα. Για του λόγου το αληθές πλέον έχούν διπλάσιο πλήρωμα 92 αντί 40 ατόμων, κοστίζουν 550εκ δολλάρια αντί 220εκ (όσο υπόσχονταν), και έχουν μια αναφυλαξία στις ανοιχτές θάλασσες και τις υπερπόντιες αποστολές. Aκόμα και σήμερα το USN παλεύει να τα συντηρήσει και έχει φθάσει να χαίρεται που το 2019-2020, αντίθετα απο το 2017-2018, εστείλε επιτέλους σε αποστολή τα lcs. https://www.nbcnews.com/think/opinion/navy-spent-30b-16-years-fight-iran-littoral-combat-ship-ncna1031806 https://news.usni.org/2019/09/05/the-state-of-lcs-navy-pushing-more-ships-to-sea-this-fall-as-class-matures Γι’ αυτό και το USN πήγε σε ξένο σχέδιο. Εννοείται πως αν η LM πουλούσε ολόκληρο το πλοίο θα είχε περισσότερο κέρδος από το σύστημα μάχης και κάποια η/α μόνο. Αμα ήταν έτσι… Read more »

Skywalker

Η ιστορία αυτή μου θυμίζει το F-104 starfighter. Αναπτύχθηκε την 10ετία του 1950. Όταν απέτυχε να εκπληρώσει της απαιτήσεις της αμερικανικής αεροπορίας σπρώχτηκε στους συμμάχους με το κατάλληλο λάδωμα.

Wisdom

Η απάντηση του ΠΝ θα εξαρτηθεί από το ερώτημα. Αν το ερώτημα είναι “σας κάνει αυτή η πρόταση ως εναλλακτική για τις Belharra” η απάντηση πιθανολογώ ότι θα είναι αρνητική. Αν όμως το ερώτημα είναι “σας κάνει αυτή η πρόταση ή μένετε για μερικά χρόνια ακόμα με τις S και με τις ΜΕΚΟ χωρίς αναβάθμιση” τότε το ΠΝ φαντάζομαι ότι θα απαντήσει “από το ολότελα καλή κι η Παναγιώταινα”. Πάντως η επιμονή επιβολής ενός σχεδίου που δεν έχει ενθουσιάσει κανέναν (τουλάχιστον για τις ανάγκες του ΠΝ) είναι άξιο απορίας. Να ήταν έτοιμη η γραμμή παραγωγής στα ελληνικά ναυπηγεία άντε να… Read more »

ANDREW

ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΓΙΑΤΙ FFGX ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΘΟΥΝ ΤΟ 32

Bridger

Από που προκύπτει αυτή η ημερομηνία; Η ναυπήγηση κατ΄ ελάχιστο των πρώτων 10 αμερικανικών FFG θα έχει ολοκληρωθεί μεταξύ 2026 και 2030. Τίποτα δεν μας εμποδίζει να κινηθούμε χρονικά παράλληλα με εγχώριο πρόγραμμα ναυπήγησης. Αν οι Αμερικανοί θέλουν να επενδύσουν σοβαρά στην Ελευσίνα, ας την εκσυγχρονίσουν ώστε να μπορεί να “σηκώσει” τεχνικά το πρόγραμμα. Επίσης, ας δοθούν άμεσα 2 Tico hot transfer, για να αμβλυνθούν τα άγχη και οι αβεβαιότητες των παραδόσεων. Όλα τα άλλα είναι φοβάμαι προφάσεις εν αμαρτίαις.

Roger

«Από που προκύπτει αυτή η ημερομηνία;»

Από πουθενά.
Είναι εντελώς αυθαίρετη, μόνο και μόνο για να υποστηριχτεί ακόμα περισσότερο το επιχείρημα πώλησης των καρυδότσουφλων MMSC.

Bridger

Άλλο πράγμα το “ερώτημα” και άλλο ο στυγνός εκβιασμός…

Bridger

Τουλάχιστον δίνεται κάποια (σχετικά) συγκεκριμένη περιγραφή για ποιο πλοίο μιλάμε. Δηλαδή σχεδόν τίποτα περισσότερο από μία Sa’ar 72 των 4300Τ με MH60-R. Το μόνο που λείπει ακόμη είναι η τιμή του, για να το (ξανά)συγκρίνουμε ευθέως με τα πλοία που σκοπεύουμε να απορρίψουμε υπέρ του (FFG και πιθανότατα Belharra Hellenic). Αλλά μια και αναφέρθηκαν το TRS-4D και οι SM2, παραθέτω από την επίσημη ιστοσελίδα της Hensoldt: TRS-4D Fixed Panel Multi-function surveillance and target acquisition radar Features Instrumented range: 250 km Azimuth coverage: 360° (four fixed panels) Target detection capability of 0.01 m² RCS Capacity of 1500 targets 3D tracking Track… Read more »

Nestoras

Ντροπή στην πολιτική ηγεσία αυτής της χώρας. Ακυρώνουν τη συμφωνία με τους Γάλλους για να πάρουν ένα χειρότερο πλοίο σχεδόν με τα ίδια λεφτά. Ντροπή που δίνει γη και ύδωρ στον Αμερικανό ντροπή που μας ταπεινώνει με τη δουλοπρέπεια της. Ο ελληνικός λαός πληρώνει τον παράνομο πλουτισμό των λίγων και τον φορτώσανε με όλες τις ενοχές της οικουμένης. Ντροπή πια, ΝΤΡΟΠΗ!

Last edited 17 days ago by Nestoras
Roger

Κανένας τους δεν έχει ντροπή γιατί κανένας τους δεν έχει ψυχή.

Όλα για την εξουσία, το χρήμα και τον έλεγχο.

Vassilis13

Σαν ΠΤΗΣΗ δεν θα έπρεπε να κανετε το ΠΑΝ κ να αναδείξετε πόσο χειρότερο ειναι το mmsc αντι των bel; πιστεύω.κανουμε τεράστιο σφαλμα κ έγκλημα…κ πρώτου με κραξετε. Ναι δηλώνω Μπελχαρικος, αλλα ουτε φρεμμ, μεκοα200 η yver huitsfeld θα.με χαλαγαν…οι mmsc ειναι για τα σκουπιδια. Φενεται ξεκάθαρα οτι μας κυβερναει η αμερικη

Roger

Τι έγινε ρε παιδιά;

Λογοκρίνετε τα πάντα που είναι αντίθετα σε αυτά που γράφετε;

Last edited 17 days ago by Roger
sotbak

για να μην περάσουμε σε ικανότητα τις φρεγάτες κλάσης Ιστανμπουλ που έρχονται…..Με FFG(x) ή Μπελ (ομιλώ πάντα για τουλάχιστον 4 τμχ είτε της μιας είτε της άλλης) το ΠΝ θα είχε ποιοτικό πλεονέκτημα έναντι των επερχόμενων τουρκικών φρεγατών, με την πρότασή αυτή όχι. Άρα ποια η σκοπιμότητα της επιλογής;;; Τα FMS μόνο;;;

Εκτός αν ο Π/Θ μπλοφάρει για να ρίξει την τιμή των Γάλλων (που δε δίνω μεγάλες πιθανότητες στο σενάριο…)

Roger

4 δις για 4 MMSC.

Αυτό θα είναι η ταφόπλακα του Πολεμικού Ναυτικού.

Με 4 δις παίρνουμε 4 FFG(X).

Κόστος FFG(X):
“The Navy estimates that subsequent ships in the class will cost roughly $940 MILLION EACH in then-year dollars“.
https://fas.org/sgp/crs/weapons/R44972.pdf

Bridger

Θεωρώ ότι με την ενσωμάτωση της επιπλέον κοστολόγησης για φόρτους όπλων, υποδομές και FOS, οι FFG θα είναι όντως ακριβότερες. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πολλά αν ληφθούν υπόψη τα συντριπτικά ποιοτικά κριτήρια. Ακόμη, πρέπει να υπολογιστεί ότι μία τυπική FFG φέρει τον 2πλάσιο φόρτο πυραύλων από την πλέον οριακά φορτωμένη MMSC. Σε τελική ανάλυση, αν με 30% παραπάνω κόστος αγοράζεις 100% καλύτερο πλοίο, τότε το ακριβότερο πλοίο είναι ουσιαστικά φθηνότερο…

Roger

«αν με 30% παραπάνω κόστος αγοράζεις 100% καλύτερο πλοίο, τότε το ακριβότερο πλοίο είναι ουσιαστικά φθηνότερο…»

ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ!!!

Στην πράξη οι FFG(X) βγαίνουν φθηνότερα από τα MMSC λόγω ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ μαχητικής αξίας!

Παραγγελία 6 FFG(X) και κλείνει ο κύκλος που άνοιξε το 2008, με τις 6 «κουτσουρεμένες» γαλλικές FREMM.

stpanos

Ούτε μπροσούρα της Lockheed Martin  να ήταν….

stpanos

Δεν θα ήταν άσχημη ιδέα, ενώ αντίθετα θα ήταν άσχημη να αφήσουμε το πολεμικό ναυτικό ιδιοκτησία  μιας αμερικάνικης εταιρίας, αν θέλετε την άποψη μου ούτε τα πανάκριβα  γαλλικά αλλά περισσότερο αυτά που επιδέξια πλασάρετε δεν μας κάνουν, σοβαρά τώρα πλοίο στο Αιγαίο χωρίς Sonar γάστρας? Το άλλο… εκείνα τα  tico και Arleigh που λέγατε τι απογίναν ?   

Roger

«εκείνα τα tico και Arleigh που λέγατε τι απογίναν ?»

Ο Μάιος του 2020 πέρασε… και μαζί τελείωσε και το παραμύθι.

zap

Δεν ξερω αν πρεπει να ντραπω που ηλπιζα ή να ελπιζω ακομα γιατι ειμαι αθαρεπευτα αφελης.

NavalCasual

Οχι, θα εχουν αλουμινένιο συνδετηρα

Last edited 17 days ago by NavalCasual
Greg575tpn

Τραγική εξέλιξη την χειρότερη στιγμη για την Ελλαδα! Πανω που για πρωτη φορα στην σύγχρονη ιστορια μας θα ερχομασταν πολυ κοντα με εναν νεο σύμμαχο για εμας που δείχνει πως δεν θα κατσει να παιζει με τους τουρκους, ( εννοώ την Γαλλια ) εμεις αποφασίσαμε παλι να κανουμε οτι μας λεει ο μπαμπας μας οι ΗΠΑ που δυστυχώς οσο και να θέλουμε, η πλειοψηφία να ειμαστε μαζι τους, ηταν η φυλακες αγγελοι μας και στην κυπρο και στα Ίμια και τοσα χρονια! Ειμαι ενας ανθρωπος που θελω να στηρίζω δυση και ΗΠΑ, αλλα δυσρυχως δεν μπορω να ξεχασω πως π.χ.… Read more »

Voiceofreason

Προφανώς φίλε μου ξεχνάς ότι οι ΗΠΑ μας είχαν προτείνει να μπούμε στο πρόγραμμα του F-35, αλλά η τότε πολιτική ηγεσία ήθελε να δεθεί στο πρόγραμμα του Eurofighter. Τελικά δεν μπήκαμε σε κανένα πρόγραμμα. Σε αντίστοιχη πρόταση που έγινε στην Τουρκία εκείνη τη δέχθηκε. Πήρε και υποκατασκευαστικό έργο αξίας 14 δισ δολλαρίων.

ANDREW

 ΠΤΗΣΗ Να σας ρωτήσω. Γιατί η lockheed δεν μας προσφέρει αντί για 4 mmsc, 4 lcs freedom στην έκδοση με lethality and survivability upgrades? Εάν βλέπω καλά σε αυτήν την έκδοση παίρνει 4 μκ41 πίσω απ’ τα φουγάρα και τους ssm πίσω από το πυροβόλο. Επίσης το πυροβόλο μπορεί να γίνει oto strales? Δηλαδή απ’ τη στιγμή που δεν έχουμε λεφτά για την ανάπτυξη μίας mmsc με παραπάνω από 2 vls, γιατί δεν στρεφόμαστε στις lcs freedom που δέχονται 4 μκ41. Ειναι προτιμότερο να έχουμε ένα πλοίο με 4 μκ41 χωρις σοναρ τρόπιδας, παρά ένα με μόνο 2 μκ41 χωρίς… Read more »

NikolakiEfentis

Αγαπητή Π&Δ ό,τι και να λένε οι της LM, η ουσία είναι μιία, ΞΕΦΤΙΛΑ! Δεν ξέρω αν θεωρείτε την επίλυση των αμέτρητων ζητημάτων των LCS τέλος της ιστορίας, με υπερβάσεις σε όλα τα κόστη, αλλά το USN δεν κάνει πλέον χρήση των modular χαρακτηριστικών του και πρωτίσως σταμάτησε την παραγωγή για χάρη του FFG(X)! Δηλαδή θέλουμε κι άλλα να πούμε; Εγώ θα προσέθετα και τα πολύ σοβαρά θέματα συντήρησης καθώς για τα LCS το USN δοκίμασε outsourcing με πολύ άσχημα αποτελέσματα. Είμαι περίεργος η LM τί FOS θα μας προσφέρει ή να πω να επιβάλει(…); Και μόνο το γεγονός ότι… Read more »

THAN

Κρίμα..

Pagoboy

Ότι να ναι φάτε σανό..δε θέλατε το ενα δε θέλατε το αλλα κλπ κλπ θα μας έδιναν burke για τα λεφτα της belharra έγραφαν ορισμενοι..παρτε τώρα ενα lcs σε περιτύλιγμα του ενός δις και σε λίγα χρόνια όταν το βαλλιστικο πύραυλικο οπλοστασιο της Τουρκίας θα χτυπαει όπου θέλει θα ψάχνετε αντιδοτο…βλεπατε την belharra ακριβή…με aster 30 block 1nt για άμυνα από πυραύλους και αεροσκάφη με scalp naval (που Ότι και να λέμε μετρήστε πόσες χώρες στον κόσμο έχουν τέτοια δυνατότητα..ουτε 7…) Με ram με exocet με στέλθ χαρακτηριστικά με κυβερνοαμυνα με κορυφαία σοναρ και ραντάρ που βλέπουν στα 500+χλμ άρα… Read more »

THAN

Δυστυχώς έχετε απόλυτο δίκιο…

Mikkan

Καλά όλα που λες
Αλλά δεν μας λένε όλα αυτά που λέγονται πισω μας
Άντε να δούμε τις ανακοινώσεις τους

Jason

Κανετε λαθος κυριε σε ολα. 2 φρεγατες για 2.5 δις ειναι εξωφρενικο ποσο, ειναι η ακριβοτερη φρεγατα του πλανητη. Το ρανταρ εχει 500 χιλιομετρα εμβελεια οταν κοιταζει σε μεγαλο υψος, στην επιφανεια και σε χαμηλο υψος εχει εμβελεια μονο 80 χιλιομετρα λογω καμπυλοτητας της γης. Τις φρεγατες τις χρειαζομαστε για την προστασια του στολου, οχι για αντιβαλλιστικη αμυνα. Επισης ο φορτος του πλοιου ειναι πολυ χαμηλος, το πολυ 16 με 32 βληματα ειναι μικρος αριθμος για ενα τετοιο πλοιο. Τελος, τα οσα γραφετε περι scalp naval ειναι πρωτοφανεις ανοησιες, το βλημα scalp εξοπλιζει τα μαχητικα της αεροποριας εδω και 2… Read more »

Pagoboy

Χαχαχαχαχα….προφανως και όλα τα ρανταρ στο ύψος της θάλασσαΣ την ίδια εμβελεια έχουν κύριε μου +-5 με 10χλμ…αυτό το τελευταίο εξαρτάται από το ύψος του ραντάρ στο πλοίο από την επιφάνεια της θάλασσας.. άρα μην νομιζετε ότι τα burke λόγο καμπυλοτητας που λέτε βλεπουν ένα πλοίο στα 1000χλμ είστε λαθος οι νόμοι της φύσικης ισχύουν για όλους… Επίσης παίρνεις ένα πλοίο κορυφής…με υποστήριξη και με όπλα πρώτη φορά στην ιστορία του ελληνικού κράτους…αν μας στοίχισαν τα υποβρύχια όταν τα πήραμε1.6 δισ ευρώ το 2000 σκέψου να βαζαμε μέσα σε αυτό το ποσό τορπιλες φουλ αντιπλοικους πυραύλους να το διαμορφωνες όπως… Read more »

Thanos74

Θα το πω ολοκαθαρα οπως το σκεφτομαι:¨ΜΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΡΓΑ!!!!!

evaggelos

δηλαδη οι ηπα αμφισβητουν την κυριαρχια μας στα υδατα,αλλα θελουν με τα χιλια ζορια να παρουμε τα ταχυπλοα για να τα υπερασπιστουμε? ανεκδοτο η ψυχη της υπερδυναμης.

Kostasmel

Το ΠΝ πρέπει να διαλέξει σύντομα.
Συνδυασμό Bel & Gowind ή FXX & MMSC.

Evanos

USNI news
Lockheed Awarded $1.96B Construction Contract for Four Saudi Frigates

By: Sam LaGrone
December 20, 2019 9:55 PM

Defence news.com
Lockheed inks $1.96B contract for Saudi frigate
By: David B. Larter   December 20, 2019…..

ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ 4 ΔΙΣ….η 4.5 ΔΙΣ ΔΟΛΛΑΡΙΑ….????

Δηλ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΛΕΦΤΑ…????

Last edited 17 days ago by Evanos
Jason

Οι Μπελχαρα ειναι πεταμενα χρηματα, τα οποια θα ναυπηγηθουν στη Γαλλια, θα πληρωσουμε κερατιατικα, δηλαδη κοστος αναπτυξης, και θα πληρωσουμε 1.25 δις το πλοιο, θα αγορασουμε δηλαδη την ακριβοτερη φρεγατα πολλαπλων ρολων του πλανητη. Και ολα αυτα για να αποκτησει το Π.Ν. τη δυνατοτητα να εκτοξευσει 8+8 βληματα scalp, τα οποια ηδη εχει η Π.Α., η οποια μπορει να εκτοξευσει πολλαπλασια. Προκειται για εντελως ανοητη προταση με τεραστιο και δυσβαστακτο κοστος. Μια φρεγατα χρειαζεται 1 ημερα για να φτασει απο τη Σαλαμινα στην Ανατολικη Μεσογειο και την Κυπρο, ενω ενα αεροσκαφος μπορει να φτασει σε λιγοτερο απο μια ωρα. Τι… Read more »

CKfurious

Δεν είμαι mmscήτις αλλα δεν μου αρέσει που τις παρουσιάζεται ως σαπάκια!! Έχουμε να αντικαταστήσουμε 9S μέχρι το 2030 to αργότερο??!! Τα διαθέσιμα κονδύλια για εξοπλισμούς είναι και θα είναι για τα επόμενα χρονια περιορισμένα? Εάν οι Αμερικανοι κάνουν μια πρόταση που είναι αποδεκτη από χρηματοδοτικής άποψης μπορούμε να την απορρίψουμε ?? Έχουμε άλλη επιλογή απόκτησης καινούργιων φρεγατών? Οι Γάλλοι τη πατησάν στο χρηματοδοτικο Εάν μάλιστα οι Αμερικανοι προσφέρουν Μερικά LCSσε συμβολική τιμή ως ενδιάμεση λύση μας παίρνει να αρνηθούμε? Υπενθυμίζω πως έχουμε θεωρητικά επιχειρησιακές 3 S τεχνολογίας late 70s!! Πάνε να 50ρίσουν Βεβαια δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα… Read more »

Digenis

Με 1,5 δις που λένε οτι δίνουμε γενικα το μονο που μπορουμε να παρουμε σε αριθμους ειναι 4 Ρουσεν ακομα !!! Ουτε Bel Ουτε LCS ουτε Θεμιστοκλής …ΤΙΠΟΤΑ .

Fingolfin

Θέλουμε να δώσουμε 1,5 δις στους Γάλλους (2 φρεγάτες) και 2,5 δις στους Αμερικάνους (4 φρεγάτες). Δηλαδή 4 δις ή 400 εκατομμύρια το χρόνο για 10 χρόνια. Θεωρώ πως τα 4 δις είναι το συνολικό ποσό που θέλουμε να δώσουμε για φρεγάτες. Και σημασία παίζουν και τα “αντισταθμιστικά” της κάθε προσφοράς. Είναι ενοχλητικό πάντως οι Γάλλοι να μας ζητάνε 2,5 – 3 δις και να μη μας αναβαθμίζουν τις ΜΕΚΟ, ενώ οι Αμερικάνοι το κάνουν και αγοράζουν και ναυπηγεία και προσφέρουν και ναυπήγηση εδώ. Όσο και να μου αρέσει η Belharra οι Αμερικάνοι προσφέρουν πολλά περισσότερα και ξέρουν τί πρέπει… Read more »

Bridger

Και γιατί δεν πρέπει να δώσουμε 4-4.5δις στους Γάλλους για 2+2 Bel, με τη δεύτερη παρτίδα ναυπηγημένη εδώ; Εχει διαρρεύσει ότι οι Γάλλοι το δέχονται. Το αντισταθμιστικό των ΜΕΚΟ είναι μάλλον αστείο επιχείρημα. Τα 160εκ που έχουν προϋπολογιστεί είναι υπέρ αρκετά για αυτά που πρέπει να γίνουν ώστε τα πλοία να βγάλουν τα 10-15 χρόνια που υπολείπονται για την απόσυρσή τους. Οτιδήποτε παραπάνω θα ήταν απλώς σπατάλη και τα αντίστοιχα κονδύλια θα έπρεπε να οδηγηθούν αποκλειστικά σε νέα πλοία.

Last edited 16 days ago by Bridger
CKfurious

Οι τελευταίες roussen μας κόστισαν πάνω από 200milη μια 
Ξεχνα τις!! OBSOLETE!!!

Οι Ρουμάνοι πήραν  4 gowind 2500 @ 1.2 billion euros!!

https://www.defensenews.com/global/europe/2019/07/03/romania-orders-corvettes-from-naval-group-for-135-billion/

Και εμείς με1.5 bll μπορούσαμε να πάρουμε 3-4 Gowind 2500  
Με άλλο radar και mk41/essm!! 

και οι Γάλλοι θα ήταν ευχαριστημένοι και εμείς θα είχαμε 3-4 καινούργιες μεγάλες μονάδες με σημαντικότατες ASW δυνατοτιτες!

Αλλα εδώ κοιτάγαμε τις B [email protected] στο φαραωνικό κόστος των3-3.5 BILLION και φάγαμε τα μούτρα μας ξανά!!!

Roger

Και με 4 δις (που κάνουν οι 4 MMSC) παίρνουμε τουλάχιστον 13 Gowind 2500! Με πιο πιθανό, λόγω πολύ μεγάλης παραγγελίας, ο αριθμός να είναι 15. Και με μείωση της αγοράς στα 12 κομμάτια, κάνουμε και deal για τούμπανο αναβάθμιση MEKO. Και bye-bye οι S. Και στην GOWIND 3100 να πάμε (βάζοντας 76άρι), σε αυτά τα χρήματα, πάλι παίρνουμε τουλάχιστον 8 πλοία. Τι καθόμαστε και συζητάμε τώρα; Αλλά οι Γάλλοι είναι στόκοι… και το μόνο που θέλουν είναι να χρησιμοποιήσουν την πώληση των Belhara σε εμάς ως καλή διαφήμιση και εφαλτήριο για περαιτέρω πωλήσεις του τύπου σε άλλες χώρες. Και… Read more »

Last edited 16 days ago by Roger
CKfurious

Και για τις MMSC στα 4 bill $ κρατάω πολύ μικρό καλαθάκι Δεν νομίζω πως είναι στις οικονομικές δυνατότητες μας Και δάνειο να μας δώσουν πρέπει να πληρώνεται η δόση κάθε χρόνο και με 500mil διαθέσιμα -250/270 @f16v δεν βγαίνει καν η δόση! Για να μην ξαναθυμίσω το ενδιαφέρον μας για f35! Ποσο μπορεί να μας χρηματοδοτήσουν μέσω FMS/FMF?? Aσε που καταγράφεται στο χρέος μας όταν παραληφθεί το πλοίο και έχουμε πρόβλημα και εκεί Οποτε πρέπει να έχουμε τα ματια μας ανοικτά για μεταχειρισμένα(F122?,F123) και να εκσυχρονίσουμε τις MEKO Και βεβαια πρώτα από όλα : τορπίλες stand off anti ship για τα F16… Read more »

Digenis

Οι ρουσεν έπιασαν το 300αρι
Καλύτερες θα ειναι οι νεες ρουσεν απο τις Gowind των Ρουμάνων .Αλλη μεγάλη αοπλη μουφα .Στο ρουμανικο συμβολαιο δεν περιλαμβανονται οπλα εστω αυτα τα λιγα που θα έχει .Η προταση σου ειναι τρις χειροτερη … Μετα τις LCS που προτεινει κατα καιρος τωρα πηγες στο τριτο και καλητερο,μακριτερο κτλπ !!!

John

Έχω και κότερο , πάμε μια βόλτα;

Jimmy

Τα περισσοτερα τα εγραψαν οι προηγουμενοι σχολιαστες. Το μονο που θα τονισω εγω ειναι οτι μιλαμε για τη “μεγαλη” επενδυση της ονιξ κτλ . Δηλαδη υπαρχει το επιχειρημα οτι δεν πειραζει που το πλοιο ειναι μαπα , γιατι θα ειναι καπως καλυτερο απο τις κορτενερ (που κι αυτο παιζεται οσον αφορα το σοναρ) και θα φτιαχτει στα ελληνικα ναυπηγια με επενδυση των Αμερικανων. Αυτη η επενδυση με τι κεφαλαια θα ειναι, σε τι υψος, και απο που θα προερχονται τα κεφαλαια? Θα βαλουν πχ οι Αμερικανοι απο Αμερικανικη τραπεζα 1 δις ευρω για να τα κανουν τουμπανο τα ναυπηγια? Η… Read more »

Bridger

Jimmy, για ποιά επένδυση στα ναυπηγεία μιλάμε, όταν αυτή τίθεται υπό την προϋπόθεση να πάρει το κράτος δάνειο 4-6 δις, με το οποίο θα τους αναθέσει εξασφαλισμένο έργο για τουλάχιστον μία δεκαετία; Δηλαδή καλείται να πληρώσει έμμεσα το δημόσιο την διάσωση των ναυπηγείων και μάλιστα φορτώνοντας στο ΠΝ για τα επόμενα 40 χρόνια τις πιο υπερκοστολογημένες κορβέτες στην ιστορία του πλανήτη. Επένδυση θα είναι όταν ο ιδιώτης επενδυτής φέρει ανεξάρτητο business plan με δουλειές από την ελεύθερη αγορά και εξυγιάνει τα ναυπηγεία με ίδια μέσα, χωρίς πρόσθετες υποχρεώσεις για το κράτος. Και τότε ευχαρίστως να ναυπηγηθούν και πλοία του ΠΝ,… Read more »

Last edited 16 days ago by Bridger
bill971

Ρε παιδιά λέμε λέμε & ξαναλέμε για τις νέες φρεγάτες.
Έχουν “παίξει” οι Als σαν επιλογή στο ΠΝ;
Ή δε συμφέρει οικονομικά;
Γιατί απ’ ότι διάβασα εδώ στην Πτήση, τα σχέδια είναι ολοκληρωμένα για τα σκάφη αυτά.
Θα μπορούσαν να φτιαχτούν στην Ελλάδα σε ιδιωτικό ναυπηγείο;
Ένα πλάνο 10ετές για 10 τέτοια σκάφη είναι εκτός των οικονομικών δεδομένων της χώρας;
Για ιδιωτικό ναυπηγείο λέω…

randomname

Ολοκληρωμένα σχέδια = screenshot από cad σε windows xp ως εξώφυλλο σε ομάδα στο facebook.

SAAB

Με όσο πιο απλά λόγια… 1] Τα μόνα πλεονεκτήματα των υδροτζέτ είναι ταχύτητα και μανούβρες. 2] Το μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι η κατανάλωση. Ασύμφορα. 3] Πρέπει να έχεις για αρχή τουλάχιστον 3 ζευγάρια υδροτζέτ για κάθε πλοίο. Οι φθορές τους είναι μεγάλες λόγω της σπηλαίωσης. 4] Πρέπει να κινείται συνεχώς γιατί τα τζετ πιάνουν στριδώνα και δεν κυκλοφορεί η ποσότητα νερού που πρέπει, με αποτέλεσμα να πέφτει κατακόρυφα η ταχύτητα. 5] Το συνεχές καθάρισμα από την στριδώνα φθείρει τα τζετ. Εάν είναι από αλουμίνιο φθείρονται γρηγορότερα. 6] Τραβάνε ότι σκουπίδι υπάρχει στην θάλασσα με αποτέλεσμα να μπουκώνουν και να χρειάζονται καθάρισμα.… Read more »

AtenRa

2] Το μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι η κατανάλωση. Ασύμφορα.

Την κατανάλωση την κάνουν οι μηχανές όχι τα WaterJets. Την ίδια κατανάλωση θα έχεις με συνδυασμό CODAG + WaterJet vs CODAG + Propellers.  Η διαφορά μεταξύ των δυο είναι η απόκριση ανάλογα την ταχύτητα του σκάφους. Τα WaterJet είναι καλύτερα για υψηλές ταχύτητες ενώ η προπέλες έχουν καλύτερη απόκριση σε χαμηλότερες ταχύτητες. Επίσης με τα WaterJet δεν χρειάζεσαι τιμόνι/ια απλοποιώντας την σχεδίαση. Cavitation έχουμε και σε άπλες προπέλες όχι μόνο στα Waterjets. Απλά στα WaterJets το Cavitation εμφανίζεται ποιο γρήγορα. 

christos_choris_a

Θεωρώ – όπως και η πλειοψηφία των Ελλήνων – σκόπιμο να αγοράσουμε και κάτι από τη Γαλλία. Μιάς και η Π.Α. έχει σταθερές βλέψεις για την απόκτηση F-35 και η αναβάθμιση των F-16 σε F-16V ήταν πάλι υπόθεση των Αμερικανών, το να μήν επιλέξουμε Γαλλικό πλοίο θα μας καθιστούσε Αμερικανικό προτεκτοράτο ( χωρίς τα ωφέλη ενός προτεκτοράτου ). Η λύση της Gowind 3100 και η Ελληνική Als-115 που μπορούν κάλλιστα να ναυπηγηθούν στα ναυπηγεία της ΟΝΕΧ στην Ελευσίνα θα ήταν προτιμότερες για την άσκηση μιας εξωτερικής πολιτικής που ξέρει να διαμορφώνει σταθερές συμμαχίες.

ANDREW

Εάν δεν βρεθεί λύση με τη χρηματοδότηση των bel (που τις ήθελα, λόγω scalp naval και aster 30) τοτε η μόνη γαλλική επιλογή είναι rafale f4. Η παραγγελία αυτών θα πρέπει να γίνει πριν των f35. Ας τα αφήσουμε μέχρι το 2030 τα f35 να έχουν λυθεί τα προβλήματα του, να έχουμε αναβαθμίσει και τα block 50 σε viper και στο ενδιάμεσο να κυνηγήσουμε το fcas ή κάτι ανάλογο εάν έχει βγάλει η Αμερική. Γενικά, εαν θέλουμε να ακολουθήσουμε τις εξελίξεις σε 5 χρονάκια θα μας βγει η αεροπορία με 10 δις στο νερό. Rafale f4 πρέπει όμως λόγω mica,… Read more »

christos_choris_a

Ο Μητσοτάκης στο τελευταίο του ταξίδι στις ΗΠΑ ζήτησε ενώπιον του Τραμπ τη συμμετοχή της Ελλάδας στο πρόγραμμα των F-35. Προφανώς και είχε την προτροπή των επιτελών και δεν ήταν τα F-35 ζήτημα γούστου του Πρωθυπουργού. Εξ άλλου ήδη η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του ΥΕΘΑ ( Καμμένος-Βίτσας ) είχαν αποστείλει στις ΗΠΑ Letter Of Request. Ούτε αυτοί ενεργούσαν χωρίς την προτροπή των επιτελών. Ενδεχόμενο απόκτησης Rafale από την Π.Α. δεν υπάρχει και αυτό είναι συνάρτηση του εξοπλιστικού προγράμματος της Τουρκίας.

christos_choris_a

Υ.Γ. Όταν μιλάω για ναυπήγηση Als-115 εννοώ ότι τα ηλεκτρονικά και τα οπλικά συστήματα ( εκτός των “Ελληνικών” – και λόγω ομοιοτυπίας – ESSM ) να είναι Γαλλικής προέλευσης ( κάποια συστήματα νυχτερινής θέασης και ανίχνευσης κίνησης θα ήταν βέβαια της Theon Sensors καθώς και η κωδικοποίσηση των επικοινωνιών να ήταν της Intracom ) Πέραν τούτου στη Γαλλία θα πήγαινε και η αναβάθμιση των Meko 200HN που σύμφωνα με την πρόσφατη επιλογή του Π.Ν. αναμένεται να είναι πιό εκτεταμένη απο αυτή που την περιόριζε στα 160 εκατομμύρια.

andreasmp412c

Δυο ολοκληροι mk41???? Σοβαρα τωρα; Αυτα ειναι τα πλοια που θα ειναι η ραχοχοκοκκαλια του ΠΝ? 16 vls??? Νταξει κοροιδευομαστε τωρα;;; Θα φτιαξουμε ΠΝ κορβετων δλδ… Κ με ενα δις η μια…. Κατα τ αλλα η μπελαρα θα ταν η ταφοπλακα… Δε θα πω κατι αλλο γιατι θα με κοψει η lock… η πτηση. Αυτο ειναι το ονειρο σας για το ΠΝ του μελλοντος;

ANDREW

Για κάποιο λόγο έχω την εντύπωση πως ο πραγματικός στόχος των Αμερικανών δεν είναι να μας δώσουν τις mmsc, αλλά τις lcs freedom. Απλά ξεκινάνε με ένα σχέδιο με μικρό φόρτο και μετά θα δούμε ότι μπροστά στις bel που θα παραγγελναμε ότι υστερεί κατά πολύ και στο τέλος θα πάμε από μόνοι μας να ζητήσουμε lcs freedom.

Σενάριο όλο αυτό του μυαλού μου, αλλά μπορεί να έγινε και έτσι για να μη φανεί έντονα ότι πάνε να μπουν σφήνα στους Γάλλους. Μπορεί να λέω και βλακειες, αλλά μακάρι να είναι freedom και όχι mmsc.

Jason

Προφανως ΔΕΝ γνωριζεις πως το καθε κελι του MK41 εχει χωρο για 4 πυραυλους ESSM.

Επομενως ενα πλοιο με 2 MK41 εχει 2Χ8 = 16 κελια, δηλαδη 2Χ8Χ4 = 64 πυραυλους ESSM.

Ως χωρα συμμετεχουμε στην κατασκευη του πυραυλου ESSM και εχουμε βιομηχανικη συμμετοχη και κερδη.

Ποσα βληματα ειπαμε πως εχει η Belharra? Μολις 16 βληματα Aster.

Last edited 16 days ago by Jason
ANDREW

κατσε κατσε. Εχεις χασει επισοδεια. Οι γαλλικες εχουν 16 κελια για αστερ 30. Οι ελληνικη διαμορφωση, εαν τη παρουμε θα εχει ή 32 κελια ή 48 κελια. Οι γαλλοι επίσεις σκεφτονται για quad pack. Δεν ξερω εαν κανουν τον μικα quad pack, αλλα σιγουρα στους sylver θα μπαινουν quad pack camm er. Απ την αλλη ισως μπορουσαμε ένα απο τα 6 ή τα 4 vls να ειναι mk41 που παιρνει επισημα πλεον, εκτός απο quad pack essm, και quad pack camm er. H lochheed το αναφερει στο site της mbda. Βεβαια, ο μκ41 καλυτερα θα ηταν στην εκδοση extended με… Read more »

massey-ferguson-65

H Ελλάδα συζητάτε για 24 aster 30 και 32 camm-er αν πλοίο που στο τέλος η naval group αποφασησει αφού εβλετε την Ελλάδα διαθετιμςνη να δαπανήσει μέχρι και 3 δις παρουσίασε μία φρεγάτα belharra xl με 48 κελιά !!!!!!!!!!και βάζεις ότι γουστάρεις σε τόσα κελιά…..ΑΝ ΑΠΟΡΙΦΘΕΙ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ Βelharras Hellenic μεοπλισμο Horizon και πας για mmcs ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΥΑΡΑΣΜΑΣ….ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΖΗΤΗΣΕ Βelharra αεράμυνας και όχι mmcs γενικών καθηκόντων……….!!!

andreasmp412c

Προφανως ΔΕΝ γνωριζεις οτι το ΠΝ θελει αεραμυνα περιοχης αρα θελει SM 2 ή aster 30. Προφανως επισης ΔΕΝ γνωριζεις οτι η μπελαρα προσφερθηκε με 32 κελια κ οχι 16. Κανε τωρα ενα υπολογισμο τι φορτο εχει καθε πλοιο κ τα ξαναλεμε

massey-ferguson-65

Να Αγίασει το στόμα σου!!!!!

ANDREW

 ΠΤΗΣΗ Σας στέλνω έναν σύνδεσμο για τις lcs freedom. (https://youtu.be/jcYPEd0vH30?t=70) Σε αυτό λοιπόν το βίντεο μας παρουσιάζεται μία lcs freedom με 4 vls mk41 76 πυροβόλο 8 ssm στη μέση του πλοίου 1 millenium, εάν δεν άνω λάθος ένα πιο δυνατό ρανταρ Ίσως κάπου θα μπορεί να μπει και ένα ram και να έχει την ίδια στιγμή και millenium Επίσης, θέλω να με διορθώσετε εάν κάνω λάθος. Σε ένα άλλο video (https://youtu.be/umNJckiRb0g?t=200) είδα πως οι lcs θα φέρουν και τορπίλες mark 50. Εάν λοιπόν, πάμε σε αμερικάνικα απ’ ότι φαίνεται, γιατί να μην αγοράσουμε lcs freedom; Τι καλύτερο μπορούν να… Read more »

Roger

«(https://youtu.be/jcYPEd0vH30?t=70)
Σε αυτό λοιπόν το βίντεο μας παρουσιάζεται μία lcs freedom με

  1. 4 vls mk41
  2. 76 πυροβόλο
  3. 8 ssm στη μέση του πλοίου
  4. 1 millenium, εάν δεν άνω λάθος
  5. ένα πιο δυνατό ρανταρ
  6. Ίσως κάπου θα μπορεί να μπει και ένα ram και να έχει την ίδια στιγμή και millenium»

Αυτή η έκδοση της LCS δεν φαίνεται να προχώρησε πέρα από το πλαστικό μακέτο, και πρέπει να χρειάζεται έξτρα μελέτη και ανάπτυξη.

Αυτή είναι η τελευταία έκδοση που προωθείται:
https://www.youtube.com/watch?v=vPftdH2ZWAw

massey-ferguson-65

Το πρώτο nideo παρουσιάζει την mmcs που είχε πρωταθει στους Ισραηλινούς το 2010(κάπου τότε)ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΜCS μάλλον κοστίζει πανό από 1 δις…Μια τέτοια καλοδεχούμενη αλλά με σόναρ γάστρας και την αγορά των belharra

Mavi70

Καλημέρα και καλή δύναμη σε όλους. Τελικά η μόνη απορία που είχα σχετικά με τα πλοία που ήταν για το σύστημα πρόωσης μου την λύσατε. Η επιλογή των υδροτζετ και για την Σαουδική Αραβία αλλά και για όλες τις εξαγωγικές μορφές του πλοίου. Με προβληματίζει και με ανησυχεί το υδροτζετ . Δεν ξέρω πως τα πάει με βλάβες κλπ αλλά θεωρώ ότι αν ήταν τόσο επιτυχημένο θα είχε υιοθετηθεί και από άλλες χώρες .Επίσης αφού η εξαγωγική έκδοση δεν έρχεται με την μέγιστη ταχύτητα του πλοίου(40+knots)θα ήταν φρόνιμο να το αποφεύγαμε. Καλό θα ήταν επίσης αφού η Σαουδική Αραβία έχει… Read more »

ANDREW

Συμφωνώ εδώ που φτάσαμε με το σήριαλ των μπελ. Απλά σε αυτό το βίντεο που έστειλες μιλάμε για lcs freedom και όχι mmsc. Είναι διαφορετικά πλοία. Βέβαια, απ τη στιγμή που αποφασίσουμε για αμερικανικά η λύση πιστεύω πως είναι lcs freedom και μελλοντικά ffgx, η οποία θα είναι φορτωμενη για αεράμυνα περιοχής με τον καλύτερο sm2 σε 48 κελιά. Τη προστασία των ffgx θα την αναλάβουν μετά τα lcs freedom τα οποία με 4 vls Mk41, ecm, oto melara / strales 76, μακάρι hull mounted sonar (?), ram, millennium, Mark 50 torpedo θα είναι μια χαρά bodyguard. Το θέμα παραμένει… Read more »

Last edited 16 days ago by ANDREW
Mavi70

Καλημέρα φίλε μου δυστυχώς ή ευτυχώς αν και εμείς θέλουμε να μιλάμε σαν να είναι δυο διαφορετικά πλοία είναι το ίδιο πράγμα!Σαν να μιλάμε για Bel και Bel HN. Άπλα η MMSC είναι η εξαγωγική έκδοση που μιλάει στο video. Το τι θα μπει επάνω (διαμόρφωση)αποφασίζεται από την χώρα που θέλει να αγοράσει.

Jason

Η τεχνολογια των υδροτζετ δεν ειναι αγνωστη, υπαρχουν δεκαδες πλοια στο Ελληνικο εμπορικο ναυτικο με τετοιο συστημα προωσης εδω και δεκαετιες. Τα περισσοτερα καταμαραν αυτο το συστημα προωσης εχουν.

Last edited 16 days ago by Jason
Bridger

Ναι, αυτά που λόγω του υψηλού κόστους χρήσης έχουν και διπλάσια τιμή εισιτηρίου… Τα ΜΜSC δεν αρκεί μόνο να τα αγοράσουμε, πρέπει να αντέχουμε να πληρώνουμε και την χρήση τους.

Last edited 16 days ago by Bridger
Mavi70

Χαχχαχχαχ καλό άλλα νομίζω ότι το εισιτήριο είναι ακριβότερο λόγω του ότι πας γρήγορα στον προορισμό σου.

Mavi70

Καλημέρα. Έχεις δίκιο σε αυτό που λες για το εμπορικό ναυτικό. Από μια μικρή έρευνα που έκανα στο διαδίκτυο ανακάλυψα τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των υδροτζέτ. Θα τα γράψω επιγραμματικά. Τα κύρια πλεονεκτήματα είναι η δυνατότητα κίνησης σε αβαθή ύδατα χωρίς να υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού της προπέλας. Απουσία κιβωτίου μετάδοσης με ότι αυτό συνεπάγεται σε κόστος συντηρήσεως, λιπαντικών,κλπ. Απουσία καταπόνησης του κύτους από την μη ύπαρξης άξονα προπέλας. Ευκολία κλειστών χειρισμών και με μικρή και με μεγάλη ταχύτητα. Οικονομία καυσίμου όσο η ταχύτητα γίνετε πιο υψηλή. Τα κύρια μειονεκτήματα είναι η αναρρόφηση άμμου από κίνηση σε αβαθή ύδατα η… Read more »

Bridger

Αν ήταν η ναυπήγηση να γίνει σε αμερικανικά ναυπηγεία και τίθεται ως όρος η παράδοση πριν το 2025 (που έμμεσα αποκλείει – κακώς κατ’ εμέ – τις FFG), γιατί να μην πάνε τα 4δις σε απ’ ευθείας αγορά 2 νέων ΑΒ (αυτά με την οικονομική πρόωση diesel-electric) από την τρέχουσα γραμμή παραγωγής, με την ταυτόχρονη άμεση παραχώρηση 2 Τico για αντικατάσταση των 3 παλιών S; Συγχρόνως, να ξεκινήσει στην Ελευσίνα πρόγραμμα 2+2 ALS 115 με αμερικάνικα όπλα και συστήματα (άρα δυνατότητα FMS/FMF) για την αντικατάσταση των υπόλοιπων S πριν το 2030, με διάθεση των κονδυλίων ~2δις που προορίζονται για τις… Read more »

Last edited 16 days ago by Bridger
George

Πτήση είναι σίγουρο ότι οι MMSC έρχονται με τζετ?
Μοιάζει άσκοπο στα 30 knots max

Mavi70

Και εγώ αυτή την απορία είχα και απογοητεύτηκα.

Mikkan

Το έχω γράψει
Θα το ξαναγράψω
Η άμυνα θέλει λεφτά αρκετά λεφτά
Και τίμιους διαχειριστές τους ( το κατά δύναμιν )
Και εθνικό ταμείο άμυνας ανά όλους τους Έλληνες φιλέλληνες

Η ΘΑ ΓΊΝΟΥΜΕ ισχυροί σαν Ισραήλ
Οι θα γίνουμε Παλαιστίνιοι

nigozs

Αν δεν έχουν όλο το πακέτο, τα πλοία αυτά είναι άχρηστα για το ΠΝ.
Και σίγουρα δεν θα το έχουν.

Giannis

Σε προηγούμενο άρθρο λέει η La Tribune ότι: η διαφορα για τις Bellhara είναι 1,1 δις…δλδ η Ελλάδα δίνει οροφή 1,4 δις ενώ οι 2 φρεγάτες με όπλα και υποστηριξη πάνε στα 2,5 δις. Όλα αυτά αν ισχύουν είναι προφάσεις εν αμαρτίαις, καθώς δεν φτάνεις τη διαπραγματευση στο τέλος έχοντας κατα νου ότι το μπατζετ σου είναι ως εκεί γιατί εκθέτεις στο τέλος μια. ολοκληρη χώρα. Εν κατακλείδι, λες ότι διαθέτω για αγορά πλοίων …1,4 δις……αλλά…για τις MMSC θα στο παρόν άρθρο, θα διαθέσεις 4 δις…όταν λέω εγώ ότι η ακύρωση των Bel ήταν πολιτική απόφαση επιβαλλόμενη από την πρεσβεία… Read more »

phacepalm

Το οτι καν σκεφτονται να μοσχοαγορασουν το πιο αποτυχημενο σχεδιο στην ιστορια του Αμερικανικου Ναυτικου, εμενα πραγματικα με ξεπερνα. Διαβαστε πιο κατω το πρσφατο αρθρο για το πως το US Navy προσπαθει να ξεφορτωθει οπως-οπως τις LCS , και πεστε μου αν αυτο που παμε να κανουμε δεν ειναι εθνικη αυτοκτονια.

https://asiatimes.com/2020/07/us-navy-scuppers-littoral-combat-ship-program/

Roger

Αποτέλεσμα εθνικής μειοδοσίας.

Ωραίο άρθρο!

«As the FFG(X) goes into service, depending on the weapons the US Navy selects, the remaining LCS will be phased out, ending an unhappy chapter in US navy attempts to modernize its fleet.»

Last edited 16 days ago by Roger
aris32

αν μπορει να μπει σοναρ γαστρας …. τοτε το πλοιο για ανθυποβρυχιακη φρεγατα ειναι καλο πλοιο αν δεν συνδυαστει και με αναβαθμιση των μεκο απο την ιδια εταιρεια τοτε αποκτας 8 φρεγατες (4 ανθυποβρυχιακες με 32essm 8vlasroc +ram +τορπιλες + ενα καλο γενικης χρησης ρανταρ+ 4 γενικης χρησης φρεγατες με το ιδιο ρανταρ ιδιο cms με δυνατοτητες asuw 16nsm -θα το ηθελα- 1 5ιντσων πυροβολο με εμβελεια 80χλμ.) η ουσια ειναι ομως οτι απαιτειται και ενα aaw πλοιο και η belhara ειναι ιδανικο( για να μειωθει το κοστος θα μπορουσε να μην μπει το συρομενο σοναρ και να μην τοποθετηθουν… Read more »

PanPan

Μακριά από εμάς, γιατί στα δύσκολα θα χρειαστούμε, και εμείς όπως το USN, μία πραγματική φρεγάτα.
https://www.thedrive.com/the-war-zone/12324/in-a-blow-to-lcs-the-us-navy-finally-admits-it-needs-a-real-frigate

Περί διαθεσιμότητας ίσως μπορούμε να υποθέσουμε ότι έχουν λυθεί όλα τα αναφερόμενα :
https://www.thedrive.com/the-war-zone/20088/little-crappy-ship-none-of-the-navys-littoral-combat-ships-may-deploy-in-2018.

Δεν είμαι σίγουρος ότι 4 mmsc έχουν μεγαλύτερη μαχητική ισχύ από 2 FDI.

Είμαι σίγουρος ότι η ONEX έχει καταρτίσει ένα ισχυρό business plan και δεν περιμένει κρατικές παραγγελίες. Επίσης φαντάζομαι ότι θα μπορεί να ναυπηγήσει την όποια επιλογή του ΠΝ προσφέροντας ανταγωνιστικές τιμές.

Και τέλος ας δούμε και την επιλογή της Σιγκαπούρης, formibable class, ως προς την επιβιωσιμότητα η οποία είναι all steel construction και με 32 κελιά.

jackryan

Ασχετως του τι θα γινει. Οι [email protected] ειναι πιο ομορφες, τα MMSC ειναι ασχημα σκαφη, στα γουστα του περσικου κολπου (bon pour l’orient)
Ακομα και σαν τροπιδα στη δεξαμενη τους ειναι ομορφες οι γαλλιδες…

George

ένα γράμμα και ένας αριθμός για απάντηση
A-7!

Roger

Μην εστιάζετε μόνο στην υπερκατασκευή αλουμινίου.

Η κλάση αυτή έχει ένα σωρό προβλήματα.
Που ποτέ δεν πρόκειται να λυθούν πλήρως.

Mikros-hroas

Με τους υδρο- προωθητές έχεις μεγαλύτερη ταχύτητα και μικρότερο κύκλο στροφής.
Δεν χρειάζεσαι το κλασικό τιμόνι και τα υπόλοιπα συστήματα πίσω στην πρύμνη.
Αν χτυπηθεί είσαι χαμένος αν χτυπηθεί ο ένας υδρο-προωθητής το πλοίο μπορεί να στρίψει με τον άλλον.
Το αλουμίνιο απαιτεί περισσότερη συντήρηση.
Η σχεδίαση δεν μου αρέσει δεν θα γράψω περισσότερα.
Αν μας δίνουν FMS και δάνειο για να της πάρουμε δεν έχουμε άλλη λύση δυστυχώς!
Η Θεμιστοκλής είναι πολύ καλό συμπλήρωμα.

ANDREW

https://www.defenseindustrydaily.com/the-usas-new-littoral-combat-ships-updated-01343/

O παραπάνω σύνδεσμος που ξέθαψα ίσως μας βοηθήσει όλους αρκετά. Δείτε τον και εσείς Flight ΠΤΗΣΗ .

Lockheed Martin’s international Multi-Mission Combat Ship (MMCS) version, which attracted some interest from Israel before cost issues intervened, has a variety of configurations from OPV/corvette to large frigate size. Upgraded radars range from CEAFAR active-array radars on smaller ships, to the option of Lockheed’s SPY-1F for the largest variant. Fixed weapons include torpedo tubes and 8 Harpoon missiles, though some exhibit models have used 12 Kongsberg NSMs. Concept diagrams also show between 4-48 VLS cells, some of which are full strike-length size.

Last edited 16 days ago by ANDREW
zap

Οι MMSC ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΡΕΓΑΤΕΣ! Ειναι μετατροπη ενος σχεδιου που καλυπτε διαφορετικες αναγκες και προδιαγραφες. Συμφωνα με τα χιλιοειπωμενα σχεδια του ΠΝ, οποιο προγραμμα νεου σκαφους θα επρεπε να ειναι κατα βασην Αντι Αεροπορικη φρεγατα με δυνατοτητες αεραμυνας περιοχης. Ουτε οι MMSC ουτε οι FDI ειναι τετοια σκαφη. Η αγορα ΜΟΝΟΝ ενος απο τα 2 αυτα σκαφη θα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ λαθος. Η αγορα ΚΑΙ των 2 τυπων αλλα μονον αυτων ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΟΣΣΙΑΙΟ ΛΑΘΟΣ! Ειμαι εξαιρετικα απογοητευμενος σαν αναγνωστης απο οσα διαβαζω και οσα υποστηριζονται. Oι MMSC ΜΟΝΟ αν παραχωρηθουν τουλαχιστον 4 μεγαλες μοναδες επιφανειας απο ΗΠΑ. ΜΟΝΟ!! Οι FDI… Read more »

Fiorentino

Συμφωνώ με την πλειοψηφία όσων αναφέρεις. Το πρόβλημα είναι ότι οι Γάλλοι μας στηρίζουν τουλάχιστον. Αυτή την στήριξη κάπως πρέπει να την πληρώσουμε. Οι εξοπλισμοί είναι από μόνοι τους εξωτερική πολιτική. Εννοείται ότι αν παίρναμε από τους Γάλλους τις φρεγάτες θα έπρεπε να πάμε τουλάχιστον σε 4 + 2(4?) χωρίς απαραίττητα με τον ίδιο εξοπλισμό για περαιτέρω μείωση κόστους.
Μήπως τελικά είμαστε άξιοι των κυβερνώντων μας? Υπάρχει εντέλει κάποιος που θα μπορούσε να αντισταθεί? Απελπισία…

Diego

Θλιβερή αυτή η εμμονή με πλοία που αποδεδειγμένα δεν καλύπτουν τις ανάγκες του ΠΝ.

chikichiki

Αυτά τα πλοία είναι τα μόνα από ΗΠΑ για τα οποία υπάρχουν συζητήσεις, άρα είναι λογικό να αναφέρονται μόνο αυτά από αμερικανικής πλευράς. Η ενημέρωση αφορά υπάρχοντα ενδεχόμενα και μόνο αυτά. Τι άλλο να κάνει η ιστοσελίδα, να εφεύρει δικές της προσφορές για άλλα σχέδια ώστε να παρουσιάζει εκείνα;

chikichiki

Δηλαδή το ΠΝ εγκαταλείπει τη μία πολιτική αγορά για να πάει σε μια άλλη, και μάλιστα ακόμη χειρότερη. Αναβλύζει ανεξέλεγκτα το ελληνικό μεγαλείο.

ANDREW

Όσο περνάνε οι μέρες και δεν έχουμε πληροφορίες για το τι ακριβώς περιείχε η συμφωνία με τους Γάλλους, ότι και να λέμε είναι απλά σκέψεις. Οι μεν λένε για αμυντική ρήτρα σε περίπτωση πολέμου με την Τουρκία και οι δε λένε πως δεν υπήρχε κάτι τέτοιο και πως αφορούσε μόνο τις 2 belharra. Ο Μάζης λέει ότι οι δόσεις αντί για 10 που είχαμε ζητήσει μας έδωσαν 13 και ταυτόχρονα συμφώνησαν να συνδράμουν πολεμικά σε περίπτωση που μας επιτεθεί η Τουρκία. Εάν, δεν ισχύει αυτό που είπε ο Μάζης στον Σαχίνη, η τιμή είναι τσιμπημένη και ενδιάμεσες λύσεις δεν έχουν… Read more »

zap

Οι Γαλλοι χανουν το παιχνιδι γενικα γιατι και λογω ΕΕ δεν μπορουν να κανουν παραχωρησεις οικονομικες. Πρεπει να βρεθουν οι μηχανισμοι που θα αναγραφουν αυτα τα κεφαλαια καπου. Η κινηση ματ που μπορει να κανει ο Μακρον ειναι να πεισει το συμβουλιο του οτι πρεπει να παραχωρηθουν αμεσα 2 FREMM ως μεση λυση. Αυτο αλλαζει τα παντα.

Pyriflegethwn

Για να το χαλαρώσουμε λίγο, εγώ πιστεύω πως η LM ξαφνικά συνειδητοποίησε ότι δεν έχει κάνει ακόμη απόσβεση της έρευνας και κατασκευής των ΜΜSC! Σε αυτή τη δύσκολη στιγμή οφείλουμε και μάλλον θα πράξουμε να δείξουμε απεριόριστη συμπαράσταση στον σύμμαχό μας! Σε αυτό το πλαίσιο θα ξηλώσουμε τις τσέπες να πληρώσουμε 4 κομμάτια. Και επειδή δείχνουμε συναδελφική αλληλεγγύη θα μας κάνει ευκολίες πληρωμής μεταθέτοντας το υπερτριπλάσιο τελικό κόστος σε βάθος χρόνου και δώρο η συντήρηση των meko που θα ήταν στάνταρ δωρεάν ως ελάχιστο αντιστάθμισμα μέσα σε οποιαδήποτε υποτυπωδώς μη προδοτική αμυντική συμφωνία. Μη βλέπετε τι πλοία θα μας δώσουν!… Read more »

andand

Δυστυχώς στην Ελλάδα τα πράγματα δεν γίνονται με βάση τη λογική. Η λογική είναι ότι πρέπει να ξέρεις τι θέλεις να κάνεις και πόσα λεφτά διαθέτεις.
Θέλουμε αντιαεροπορική προστασία περιοχής σε φρεγάτα. Με τι όπλο??
Aster 30? ή Sm 2? Μπορείς να τα υποστηρίξεις και τα δύο??
Χλωμό..
Με τίς MMSC τί ΑΑ θα έχεις?
Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτό το πλοίο δεν κάνει 1 δις!!!

Aegis-3

Integrating the Aegis Derived COMBATSS-21 with the Littoral Combat Ship
https://www.lockheedmartin.com/en-us/news/features/2016/integrating-the-aegis-derived-combatss-21-with-the-littoral-combat-ship.html

Αν βάλουν το Aegis στην προσφορά τους μπορούμε να παραβλέψουμε πολλές από τις αδυναμίες του σχεδιασμού των συγκεκριμένων πλοίων. Με αυτό οι ισορροπίες στο Αιγαίο θα αλλάξουν ακόμα και αν η γάστρα τους είναι όχι από αλουμίνιο (που δεν είναι), αλλά από ξύλο…
Αν οι Αμερικάνοι θέλουν να μας πείσουν πρέπει για μια φορά να μας δώσουν τεχνολογία και όπλα που ανατρέπουν τις ισορροπίες. Οι Γάλλοι το κάνουν, αυτοί όχι.

Last edited 16 days ago by Aegis-3
George

Το σύστημα μάχης, όχι το ρανταρ
Το ραντάρ ήταν στην αρχική πρόταση των MMSC αλλά οι Σαουδάραβες δεν είχαν τα λεφτά για το integration/αγορά και έτσι πήγαν στο ραντάρ του LCS.

chikichiki

Δεν υφίσταται ενδεχόμενο Aegis για την MMSC. Απλώς το ΣΔΜ που χρησιμοποιεί το πλοίο είναι παράγωγο του ΣΔΜ των πλοίων Aegis. Δηλαδή υπάρχει μια συγγένεια στο λογισμικό. Κατά τα άλλα είναι πλήρως άσχετα μεταξύ τους συστήματα.

Apostolis

Αν ειχαμε προβει σε προκηρυξη διαγωνισμου για 4 φρεγατες +2 option η και για 6 εξαρχης μιας και οι αναγκες ειναι μεγαλυτερες τοτε θα βλεπατε τεραστια διαφορα στις τιμες,δεν θα υπηρχαν τιμες 1,5 δις απο τους γαλλους η 1δις οι mmsc.Ταυτοχρονα θα βλεπαμε και ανταλλαγματα (πλοια,αεροπλανα κλπ) κατι που τωρα δεν υπαρχει στο τραπεζι.Δυστυχως ετσι δεν παμε μπροστα αντι να θετουμε εμεις τις προδιαγραφες και να προσαρμοζονται οι πωλητες γινεται το αντιθετο και τρεχουμε μετα να τις προσαρμοσουμε στα μετρα μας χωρις παντα θετικο αποτελεσμα.

Το Σχόλιο της Ημέρας

AOZ: Μειωμένη επήρεια για την Κρήτη. Προδοσία ή Διεθνές Δίκαιο;

Όπως γράψαμε και σε προηγούμενο άρθρο, οι χώρες που έλαβαν μέρος στην UNCLOS (Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας) προσπάθησαν να διατυπώσουν κάποια φόρμουλα...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

Κύριο Άρθρο

ΑΠΟΨΗ: Οτιδήποτε λιγότερο από τον Φάρο της Αλεξάνδρειας εντός ελληνικής ΑΟΖ,...

31
 Με έκπληξη παρακολουθήσαμε προχτές την υπογραφή μιας μερικής οριοθέτησης ΑΟΖ, μεταξύ Ελλάδος και Αιγύπτου. Η συμφωνία ξεκινά ανατολικότερα από τα σύνορα Αιγύπτου-Λιβύης, και καταλήγει...
Card image

ΠΤΗΣΗ August 2020

Αγορά 3.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2019 Ιούνιος #397

Αγορά 3.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2014 September 2014 #340

Αγορά

Related News

Ένας νεκρός και δύο τραυματίες από έκρηξη στο παλαιό εργοστάσιο της ΠΥΡΚΑΛ

ΑΠΕ-ΜΠΕΈνας άνδρας Ρομά έχασε τη ζωή του και δύο τραυματίσθηκαν από έκρηξη που σημειώθηκε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στο παλαιό εργοστάσιο της...

Η Ουκρανία βγάζει σοβιετικό Α/Α σύστημα από τη «ναφθαλίνη»!

Ένα παροπλισμένο Α/Α σύστημα S-125 (SA-3 κατά NATO) έχει επιστρέψει σε ενεργή υπηρεσία με τις Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας, σύμφωνα με ανακοίνωση του ουκρανικού...

ΑΠΟΨΗ: Οτιδήποτε λιγότερο από τον Φάρο της Αλεξάνδρειας εντός ελληνικής ΑΟΖ, είναι (μ)προδοσία

 Με έκπληξη παρακολουθήσαμε προχτές την υπογραφή μιας μερικής οριοθέτησης ΑΟΖ, μεταξύ Ελλάδος και Αιγύπτου. Η συμφωνία ξεκινά ανατολικότερα από τα σύνορα Αιγύπτου-Λιβύης, και καταλήγει...

Αποκάλυψη από Ν. Δένδια: «Υπάρχει προεργασία στο Υπουργείο για την επέκταση των χωρικών υδάτων»!

Σύμφωνα με ανάρτηση του υπουργού Εξωτερικών κ. Νίκου Δένδια στο Τουίτερ, «Υπάρχει προεργασία στο Υπουργείο για την επέκταση των χωρικών υδάτων. Είναι κάτι το...

Σε εξέλιξη η συνδρομή της ελληνικής ομάδας έρευνας και διάσωσης στη Βηρυτό

Οι Έλληνες διασώστες της ΕΜΑΚ βρίσκονται στη Βηρυτό όπου συμμετέχουν στις προσπάθειες έρευνας και διάσωσης ανάμεσα στα συντρίμμια της μεγάλης έκρηξης που σημειώθηκε στην...
- Advertisement -