24.8 C
Athens
Σάββατο, 15 Αυγούστου, 2020
Αρχική ΝΕΑ ΑΜΥΝΑ Τέλος τα Mirage 2000-9 των ΗΑΕ για την Ελλάδα επειδή το F-35...

Τέλος τα Mirage 2000-9 των ΗΑΕ για την Ελλάδα επειδή το F-35 αργεί;

Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Η πώληση του «αόρατου» μαχητικού 5ης γενιάς F-35 στα ΗΑΕ θα μπορούσε να απέχει ακόμη μια δεκαετία από το να γίνει πραγματικότητα, κάτι που θα οδηγήσει στην παράταση χρήσης των αεροσκαφών F-16E/F Block 60 και Mirage 2000-9.

Τα ΗΑΕ επιμένουν για το F-35, εξετάζουν τα F-15 και F/A-18 Super Hornet

Σύμφωνα με το «Aviation Week», τα ΗΑΕ ενδιαφέρονται να αγοράσουν το F-35 από το 2009, αλλά οι αρχικές συζητήσεις ξεκίνησαν μόλις πριν δύο χρόνια και αφού εγκατέλειψε την προεδρία των ΗΠΑ ο Μπάρακ Ομπάμα. Μέχρι τότε οποιαδήποτε κουβέντα για πώληση του F-35 στον Αραβικό Κόσμο είχε αποκλειστεί, ώστε να διατηρήσει το Ισραήλ το τεχνολογικό προβάδισμα στα μαχητικά αεροσκάφη.

Παρά όμως την έναρξη των διαβουλεύσεων για την πιθανή πώληση του αμερικανικού αεροσκάφους στα ΗΑΕ, κάθε τέτοιο σενάριο θα μπορούσε να καθυστερήσει ακόμη μία πενταετία και οι πρώτες παραδόσεις να γίνουν περίπου το 2027, αν μια σύμβαση υπογραφεί το 2024.

Τα ΗΑΕ εκσυγχρονίζουν και τα Mirage 2000-9, πρόγραμμα με ελληνικό ενδιαφέρον;

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η μέριμνα για τον εκσυγχρονισμό των F-16E/F Block 60 και Mirage 2000-9 δίνει στα ΗΑΕ την ευκαιρία να περιμένουν μέχρι και μια δεκαετία, αλλά και να εξετάσουν εναλλακτικές επιλογές. Μία από αυτές θα μπορούσε να είναι ένα μαχητικό επόμενης γενιάς με τη Ρωσία, μετά την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας το 2017. Αλλά δεν υπάρχει κανένα άλλο στοιχείο για το συγκεκριμένο εγχείρημα μετά τη σχετική υπογραφή.

Περισσότερα νέα θα γίνουν γνωστά σε λίγες ημέρες στο Dubai Airshow 2019, το οποίο διοργανώνεται το χρονικό διάστημα 17-21 Νοεμβρίου.

Θυμίζουμε πως παλαιότερα υπήρξε έντονη φημολογία για την απόκτηση Mirage 2000-9 είτε από το Κατάρ, είτε από τα ΗΑΕ. Προφανώς η απόφαση των Εμιράτων να διατηρήσουν σε υπηρεσία τα συγκεκριμένα αεροσκάφη τους για τουλάχιστον μια ακόμη δεκαετία, εξανεμίζει οποιαδήποτε πιθανότητα απόκτησής τους.

Η νέα «ΠΤΗΣΗ & Διάστημα» ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν απαραίτητα τους συντάκτες τους κι όχι υποχρεωτικά την ιστοσελίδα. Ο ιστότοπος δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συντακτών της και των άρθρων τους. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση των άρθρων μας χωρίς γραπτή έγκριση, αλλιώς το ptisidiastima.com θα λάβει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Τα σχόλια των άρθρων που ακολουθούν, δεν εκφράζουν την ιστοσελίδα, παρά μόνο αυτούς τους ίδιους τους σχολιαστές. Η αρχισυνταξία έχει το δικαίωμα να λογοκρίνει σχόλιο ή να απαγορεύσει την δημοσίευσή του.

- Advertisement -

39 ΣΧΟΛΙΑ

39 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
Spider

Καλύτερα.
Όσο μειώνονται οι εναλλακτικές-μεσοβέζικες λύσεις και όσο περισσότερο σφίγγουν τα πράγματα τόσο περισσότερες ελπίδες υπάρχουν να κάνουμε την υπέρβαση και να αποκτήσουμε μαχητικά 6ης γενιάς με όπλα πραγματικά game changer.

stepa

Αισχος…..να παραγγειλουν rafale

Figure8

Δεν ξέρω αν έχει αξία, αλλα τα 30 mirage 2000-9 , τα παρέλαβαν 2002 περίπου. Ιδια ηλικία με τα δικά μας 2000-5 περίπου. Θεωρητικά ακόμα και να τα αποσύρουν περι το 2027-2030 θα έχουν μια δεκαετία επιχειρησιακό βίο. Θα μπορούσαν πχ τότε να αντικαταστήσουν τα απλα δίλιτρα και να σχηματίσουν περίπου 2 ομοιογενείς μοίρες. Ισως τότε να είμαστε και οι μοναδικοί ενδιαφερόμενοι.

drinis

Πάνε αυτά. Τώρα τι κάνουμε; Αγορά μερικων EGM και πρόγραμμα μερικού εκσυγχρονισμού στο συνολο EGM με LINK 16 και νεο υπολογιστή και σύστημα αυτοπροστασίας. Ολοκλήρωση mica, scalp, exocet. Και αποστολές αεροπορικής υπεροχής μπορούν να αναλάβουν με τους mica σε συνεργασία με τα -5 και το link και μην πω ούτε σύστημα αυτοπροστασίας καινούργιο, θα προστατεύονται απο τα -5 αρια. Αποστολές ναυτικής κρούσης και στρατηγικό βομβαρδισμό με τους scalp. Αλλο σενάριο είναι στόλισμα στα Village σε πυλώνα για να παίζουν τα παιδάκια.

CKfurious

Τα EGM έχουν τελειώσει
Εάν δεν περιληφθούν στη FOS που ΘΑ έρθει στη Βουλή πριν το τέλος του χρόνου τότε πάμε και για επίσημη απόσυρση του τύπου
Για τον εκσυχρονισμό τους σε οι γάλλοι ζητάνε 40-50 mil/plane
Κανένας λογικός δεν θα υπέγραφε κάτι τέτοιο αφού και το τελικό προϊόν θα υστερεί χωρίς AEA/link16

Η άλλη ρεαλιστική λύση είναι η αναζήτηση mtaxeirismenvn και ας είναι παλιότερα από τα δικά μας -5

Ένας μικρός αριθμός c 12-16 για συμπλήρωση 2 μοιρών
Γαλλία και Ταϊβάν
Τα taibanzeika είναι νεότερες κατασκευές από τα γαλλικά και είναι πολύ χαρούμενοι να τα ξεφορτωθούν

Figure8

Το πρόβλημα είναι οτι είτε τα γαλλικά έιτε τα ταιβανεζικα να αγοραστούν συνιστούν (όπως βέβαια και τα υπάρχοντα), EGM ξεχωριστό τύπο. αναβάθμιση στα πρότυπα των 2000-5 δέν είναι εφικτή. Επιπλέον δεν έχει νόημα να παρατήσεις -τα 30 ετών – Μ2000 EGM χωρίς fos και να τα αποσύρεις, για να πάρεις άλλα που και αυτά fos θα θέλουν, αναβάθμιση δεν θα παίρνουν κλπ κλπ.. Αντίθετα τα Μ2000-9 των ΗΑΕ είναι ίδιος τύπος με τα δικά μας τα 5αρια και 15-16 ετών.. Οπότε η θεωρητικά βέλτιστη λύση θα ήταν, FOS για EGM/BGM, ωστε να επιχειρούν σε δευτερεύοντες εστψ ρόλους για 7 -8… Read more »

aris32

μια χαρα ειναι και τα μ2000-5 της ταιβαν . ακομα και τα μ2000-5f της γαλλιας ειναι μια χαρα . οντως των ΗΑΕ ειναι κατα 95% ομοια με τα δικα μας αλλα απο την στιγμη που δεν τοτε ειτε πρεπει να τα αποσυρεις χωρις αντικαταστατη ειτε να ψαξεις να βρεις εναλλακτικη. τα 55 μ2000-5 ειναι ιδανικα παντως γιατι ερχονται με αποθεμα περι 900 μικα και μπορεις ανετα να αποσυρεις τα egm και τα φαντομ και να προχωρησεις σε αναβαθμιση του στολου των φ16 πιο ανετα.

KEKW

Τα ταιβανεζικα και τα γαλλικα εχουν σχεδον εξαντλησει τη ζωη τους. Μονο τα ΗΑΕ ειναι η λυση. Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι δεν προχωρησαν στο Rafale, οι Γαλλοι τους παρακαλουν εδω και χρονια. Μαλλον θελουν μονο 5ης γενιας. Κριμα για εμας.

Ενα δικο μου σεναριο ειναι το εξης: Δινουμε 20 NH90 και παιρνουμε 16 2000-9. Μετα κανιβαλισμος των EGM/BGM. Αλλα και παλι δε νομιζω οτι τα δινουν. Τουλαχιστον μεχρι τα τελη της επομενης δεκαετιας.

ETS

Δεν εχουν εξαντλησει καμια ζωη αφου οι δομες των αεροσκαφων αυτων δεν εχουν οριο ωρων πτησης ..
Για ψαχτο καλυτερα γιατι δεν ισχυει και εχει γραφτει αυτο που λεω πολλες φορες.

CKfurious

Λάθος νομίζεις
Τα m2000 έχουν 5000 FLIGHT HOURS ζωή που μπορεί να επεκταθεί στις 7500 FH
Δες εδώ
http://www.mirage-jet.com/AIRFRAME/MAINTE_1/mainte_1.htm
Έχει συζητηθεί και εδώ
https://www.ptisidiastima.com/everything-about-mirage-2000-modernization/

Σε σχόλιο ανάφερε πως τα ελληνικά EGM είναι στο μισό της ζωής τους
Λόγω έλλειψης FOS πετάνε όσα πετάνε ελάχιστα
Τα ίδια χειρότερα και για τα -5

ETS

Ευχαριστω για την διορθωση ..
Παντως το ειχα διαβασει αλλα προφανως αυτος που το εγραψε η ενννουσε κατι αλλο η εσφαλε..Συνεπως τα Ταιβανεζικα Μιραζ εαν εχουν παραπανω ωρες απο τα δικα μας ειναι απορριπτεα?

CKfurious

Το θέμα είναι πως ΔΕΝ υπάρχει ενδιαφέρον για την άμυνα! Δεν χάνουμε τίποτα να ζητήσουμε πληροφορίες από τους Ταϊβανέζους η μέσω τω ν Γάλλων Εάν έχουν κάνει πολλές ώρες η είναι σε κακή κατάσταση τότε τα ξεχνάμε Και κατά τη γνώμη μου ενδιαφερόμαστε για Μερικά προς σχηματισμό 2hs μοίρας και άμεσης αντικατάστασης των EGM Κάποια θα βρεθούν σε αποδεκτη κατάσταση! https://www.asiatimes.com/2019/01/article/taiwans-mirage-2000s-need-only-6-mins-to-intercept-pla-warplanes/ Yet since it was commissioned, Taiwan’s Mirage fleet has suffered from low operational readiness, high maintenance costs and higher-than-expected wear and tear, possibly due to the island’s subtropical climate. Cracks in the turbine blades of the aircraft’s engines have… Read more »

Figure8

Αυτό που λέω είναι το εξής απλό : Αδιάφορο αν τα πουλάνε ή δεν τα πουλάνε οι άραβες αυτοί τη στιγμή. ΔΕΝ υπήρχε καμμία δυνατότητα αγορας τους. Ισα ίσα ΑΝ τα αποσύρουν σε 7-8-9 χρόνια τότε ΙΣΩς και να μπορούμε να τα αγοράσουμε ΕΦΟΣΟΝ η ΠΑ τα θέλει.. Το ίδιο πάνω κάτω ισχύει και με τα ταιβανεζικα .. με τη διαφορά οτι είναι διαφορετικός τύπος απο mlk-2 (ενω τα 2000-9, οχι) .. Επίσης σε κανένα σύμπαν η ΠΑ δεν θα χρειαζόταν na αγοράσει 900!!! mica.. Η μόνη δυνατότητα που υπάρχει είναι η υποστήριξη και η διατήρηση των EGM/BGM για τα… Read more »

Aias

Προσπάθεια πώλησης των απλών μιραζ μαζί με εξοσετ και λοιπό δικό τους οπλισμό (θέλει επαναπιστοποιηση έτσι και αλλιώς), όχι μόνο με άδεια Γαλλίας αλλά και με βοήθεια της.
Τα χρήματα να κατευθυνθούν για fos των _5 που θα μείνουν.
Νομίζω πως η λατινική Αμερική ίσως να είναι πιθανή αγορά.
Κάποια λίγα εκατομμύρια συν από εμάς συμπλήρωμα.

drinis

Τα 50 εκατομμύρια αφορουν την πλήρη αναβαθμιση στο επίπεδο -5 και όχι την μερική αναβάθμιση. Βεβαια δεν γνωρίζει κανείς πόσο θα κόστιζε η μερική αναβάθμιση εστω και μόνο με Link 16. Εάν κάτι τέτοιο θα ήταν οικονομικά ασύμφορο τότε και πάλι έτσι όπως είναι μπορούν να με FOS μπορούν να εκτελέσουν αποστολές αναχαίτησης σε καιρό ειρήνης αντί να σηκώνουμε F 16 και τα -5αρια για κάθε υπερπτήση που κάνουν οι Τουρκοι και σαν δευτερεύουσα αποστολη την ναυτική κρουση. Επίσης απο ότι έχω διαβάσει τα τελευταία 35 χρόνια ΔΕΝ έχουν όριο ζωής, οι κινητήρες και τα ηλεκτρονικά βέβαια είναι άλλο πράγμα.… Read more »

CKfurious

Τι εννοείς μερική αναβάθμιση?

Για μπει Link 16 πρέπει να αλλάξει ο cntral υπολογιστής και να μπει και δεύτερη οθόνη MFD και μάλλον να αλλάξουν και οι ασύρματοι

Εάν δεν περιληφθούν για λόγους κόστους στη FOS τότε έχουν τελειώσει

Τα m2000έχουν όριο ζωής δίνω παραπάνω σχετικές πληροφορίες

Googlare να δεις γιατί οι βραζιλιανοι απέσυραν τα M2000C για παράδειγμα

drinis

Αυτό είπα και εγώ αντικατάσταση του κεντρικού υπολογιστη ολοκλήρωση όπλων και link 16. Όχι ρανταρ, όχι κασκες και όχι νέο συστημα αυτοπροστασίας όχι φαμφάρες. Επαναλαμβάνω στα 35 χρόνια που ασχολούμαι δεν υπάρχει όριο δομικής ζωης για Mirage που να αναφέρεται σε ώρες πτήσης όπως τα F 16. Ότι φτιάξει ο άνθρωπος κάποτε χαλάει οπότε παρόλο που δεν έχουν όριο ωρών κάποτε θα παρουσιάσουν ρωγμές και θα είναι ασύμφορη η επισκευή τους. Σίγουρα θα έχουν πολύ περισσότερες ώρες απο ότι τα F 16. Όταν θα πάψουν οι Γαλλοι να υποστηρίζουν τους κινητήρες και βγουν τα Γαλλικά 2000αρα απο ρην υπηρεσία τότε… Read more »

Aias

Τα απλά μιραζ, στο βαθμό που επιτρέπει η χρήση τους (διαθεσιμότητα), αυτόν τον ρόλο νομίζω έχουν, πέρα από την ναυτική κρούση, αεροσκάφη επιφυλακής. Υπήρξε πρόταση πώλησης γαλλικών μιραζ στην Κολομβία, 18 μαχητικά συν υλικά υποστήριξης στο ύψος των 500 εκ. Τα 350 αφορούν την αξία των μαχητικών. Περίπου 20 εκατομμύρια το ένα δηλαδή. Η πρόταση δεν έγινε δεκτή, αποτελεί όμως ένα μπούσουλα για το πόσο τα δίνουν οι Γάλλοι και πόσο μάλλον θα κοστίσει και σε εμάς. Η δική μου πρόταση είναι να γίνει επαφή με την Κολομβία και όχι μόνο, για τα απλά μιραζ σε μία πολύ χαμηλότερη τιμή,… Read more »

drinis

Επίσης στα link που παραθέτεις μιλά για αυξηση του ορίου ωρών πτήσης απο 5000 σε 7500 χωρίς να έχει γίνει δομική αναβάθμιση και αναφέρεται στις ελάχιστες ΕΓΓΥΗΜΕΝΕΣ ώρες πτήσης. Η αλήθεια είναι οτι οι Γάλλοι έχουν κατασκευάσει ένα πολύ στιβαρό αεροσκάφος και για αυτό ήταν και πιο ακριβό απο το F 16 και ούτε οι ίδιοι ξέρουν πόσες ώρες βγάζει. Είναι όπως η ημερομηνία λήξης σε κάποια τρόφιμα που αναγκαστικά βάζει ο κατασκευαστής χωρίς απαραίτητα να χαλάνε μετά την πάροδο της. Η αλήθεια είναι ότι ανεξάρτητα απο τις ώρες πτήσης σημασία έχει το προφίλ πτήσης και τα πόσα g τράβαγε… Read more »

CKfurious

Καμια σώφρων πολιτκή η πολεμική αεροπορία δεν πετάει τα αεροπλάνα πέρα από τις ώρες που γραφει ο κατασκευαστής Μπορεί να γίνει life extension αλλα με τόσο μικρό αριθμό αεροσκαφών δεν αξίζει Τα EGM ΔΕΝ έχουν πετάξει πολλές ώρες για τα χρονια τους αφού λόγω έλλειψης FOS δεν πετάνε πολύ Να το πούμε ευγενικά Τέτοιο μικρό πρόγραμμα εκσυχρονισμού μαζί με πιστοποιιησηmica θα μπορούσε να προχωρήσει Οι Γάλλοι βεβαια κατά πασα πιθανότητα θα ζητούσαν τόσα που θα το καθιστούσαν απαγορευτικό Οι Ταϊβανέζοι είναι τόσο ευχαριστημένοι από τον στόλο που δεν θα έχουν πρόβλημα να τον ξεφορτωθούν όλο αμέσως μόλις βρεθεί πελάτης Εμείς… Read more »

drinis

Συγγνώμη αλλά κάνεις λάθος για το αν πετάνε αεροπλάνα πέραν των ωρών χρήσης του κατασκευαστη. Τα αεροσκάφη 2ης γενιάς απο άλλες αεροποριες αποσύρθηκαν όχι όταν εξάντλησαν το όριο χρησης του κατασκευαστή τους αλλά όταν πλέον δεν υπήρχαν ανταλλακτικά. Τα Α 7 αποσύρθηκαν απο την ΠΑ όταν πλέον υπήρχε αδυναμία υποστήριξης με ανταλλακτικά καί όχι γιατί εξαντλήθηκε ρο όριο ωρών πτήσης. Τα αεροσκάφη περνάνε περιοδική επιθεώρηση απο τους τεχνικούς της ΠΑ και αν ανακαλυψουν δομικές βλάβες ή επισκευάζονται ή δεν πετάνε. Το ότι τα Ελληνικά EGM δεν πολυ πετανε έχει να κάνει με επιμέρους ανταλλακτικά των ηλεκτρονικών τους συστημάτων όπως και… Read more »

drinis

Ακόμη στο άρθρο της πτήσης που παραθέτεις το όριο ωρών πτήσης είναι εντός ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ και αναφέρεται στα 2 BGM και όχι στα EGM.

CKfurious

Ναι τα 2 BGM έχουν κάνει πολύ πιο πολλές ώρες ως εκπαιδευτικά στο τύπο
Δεν περιλαμβάνονται σε καμια πρόταση συζήτηση εκσυχρονισμού αναβάθμισης

Thras

Πολύ κρίμα, ήταν τα πιο κατάλληλα για να πλαισιώσουν τα δικά μας -5…

montif74

Αντί να συζητάμε ποτε θα αποσύρουμε εμείς τις γαλλικές σαβούρες, συζητάμε πως να μαζέψουμε ότι παλιατζούρα ξεφορτώνονται γάλλοι, κινέζοι και άραβες….

ShadowMan

Σαβούρα τα 5 άρια για την Ελλάδα δεν είναι με τίποτα. Αντε να υποθέσουμε ότι είναι ελαφρώς υποδεέστερα στην αερομαχία από τα φ16 για χάρη της συζήτησης. Αλλά και αυτό δεν τα κάνει σαβούρα. Σαβούρα θα ήταν κάτι πολύ χειρότερο αν είχαμε.

ETS

Υπαρχουν της Ταιβαν ..
Μια ερωτηση στην κυβερνηση της χωρας θα εβλαπτε καποιον?
Επισης τα Γαλλικα ειναι μια ακομη διεξοδος παρα τις διαφορες ..
Αλλιως θα δουμε στην πραξη τις συνεπειες της απραξιας μας στον αεροπορικο κλαδο ..

ShadowMan

Βέβαια δεν γίνεται να ξέρουμε και οποιαδήποτε συζήτηση έχει γίνει για οποιαδήποτε παρόμοιο θέμα. Ή μπορεί να μην έχει όντως γίνει συζήτηση επειδή η αεροπορία μπορεί να έχει ήδη αποφασίσει πως θα πορεύεται σχετικά με τα μιραζ στο εξής.

ΚΡΑΤΕΡΟΣ

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΤΑΡΙΑΝΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ η ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ???ΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΚΑΝ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑΝ? ??

kostask22

Εχουν επενδύσει μερικά δις στην Κύπρο, δεν τον ρώτησαν https://www.lngworldnews.com/exxonmobil-qatar-petroleum-hit-gas-off-cyprus/

ShadowMan

Τι επενδύσεις όμως? Εσύ θα πούλαγες τα μπλοκ 30 σε μια χώρα που η άμεση κίνηση της θα ήταν πχ να βομβαρδίσει την Κύπρο?

PROMAXOS1

Από ότι θυμαμαι, τα ΗΑΕ αναβαθμίζουν 48 από τα Μ2000-9 τους. Αφήνουν απέξω 12, τα οποία ανήκουν στα 30 περίπου παλαιότερα Μ2000 που αναβαθμίστηκαν σε -9. Αυτά τα 12 είναι νομίζω το ζήτημα. Είναι διαθέσιμα, ως μη (εκ νέου) αναβαθμιζόμενα; ΥΓ: Μάλλον θα πρέπει να ξεχάσουμε τα ταιβανέζικα. Ασγχος μου είπε ότι η ΠΑ τα εξέτασε και βρήκε ότι είναι σε πολύ κακή κατάσταση, λόγω ελλιπούς και κακής συντήρησης. ΥΓ2: Νομίζω οτι θα πρέπει να εξετάσουμε τα 48 γαλλικά -5F και την υποβολή τους σε κοινό πρόγραμμα αναβάθμισης με τα δικά μας -5. Να αξιοποιήσουμε το κόστος ανάπτυξης από το… Read more »

CKfurious

Αυτή τη εντύπωση έχω και εγώ πως δεν θα εκσυχρονίσουν όλα τα -5 Έστω και για ανταλλακτικά χρήσιμα μας είναι! Για τα ταϊβανέζικα δεν έχει γραφτεί πουθενά πως κάναμε επιθεώρηση και τα βρήκαμε σε κακή κατάσταση Οι Ταϊβανέζοι δεν είναι καθόλου ευχαριστημένοι από το FOS των Γάλλων οποτε δεν εκπλήσσομαι με αυτά που γραφεις Επιπλέον από την αρχή τα αεροπλάνα τους βγάλαν μεγάλα προβλhματα” και στους κινητήρες Οι Γάλλοι δεν ενδιαφέρονται για τα M2000 έχουν επικεντρωθεί στο RAFALE Τέτοιος εκσυχρονισμός που γραφεις με AESA/IRST/πάλι δεν υπάρχει Υπάρχει το ινδικό πρόγραμμα εκσυχρονισμού στα 40-50 milτο αεροπλάνο και δεν έχει καμια σχέση… Read more »

ShadowMan

Συμφωνώ με ck. Απλά μην κρατήσετε screenshot που το λέω αυτό!

CKfurious

Εγώ πρόλαβα και πήρα screenshot πάντωs!!!
By the way:
Αναφορά του υπουργού σήμερα στη τροποποίηση του νομου για τη FOS των M2000πάντως δεν έχω διαβάσει

Από το Σεπτέμβριο πήγαμε Οκτώβριο και τώρα για τέλος του χρόνου

Και είμαστε σχεδόν εκεί!!

PROMAXOS1

Από ότι κατάλαβα ο έλεγχος ήταν κάπως άτυπος και όχι επίσημος.
Φυσικά και δεν υπάρχει τέτοιος εκσυχρονισμός. Εμείς θα έπρεπε να το ζητήσουμε αντί να ετοιμαζόμαστε να δεσμευθούμε για 2,5 δις για 2 μόνο φρεγάτες, υπομέτριες ως σκάφη και με οπλικό φορτίο κορβέτας.
Με τα ίδια λεφτά, τα 24 Μ2000-5 που έχουμε και τα 48 γαλλικά -5F που θα ζητούσαμε, θα κάναμε έναν εκσυγχρονισμό λουκούμι! Θα είχαμε μαχητικά πολύ ανώτερα από τα Viper.

CKfurious

Πρόσεχε τι γραφεις διότι θα σε περιλάβουν και σένα οι Belharites!! 👿

Και εγώ αυτής της γνώμης είμαι πως η έμφαση πρέπει να δοθεί στη αεροπορία όλα τα αλλα είναι στόχοι 😎

Το πρόβλημα είναι πως οι γείτονες αργά η γρήγορα θα αποκτήσουν το F-35 οποτε δεν αξίζει τέτοιου μεγέθους επένδυση στα M2000
Συμπλήρωση των αριθμών των -5 για να φύγουν τα EGM, Link 16 και that’s all folks

PROMAXOS1

Κοίτα, πέραν του ότι αμφιβάλλω σοβαρά περί του αν θα πάρουν ποτέ το F35, το αναβαθμισμένο με IRST, ακόμη ικανότερο σ/α Μ-2000-5, Links και σκοπευτικό επί κάσκας Μ2000-5 (κι ακόμη περισσότερο με aesa + νεό σύστημα ψύξης + αναβάθμιση ώσης αλά ΗΑΕ), είναι η ιδανική ενδιάμεση λύση για την αντιμετώπιση στελθ μαχητικών, μέχρι τουλάχιστον να μπορέσει μια αντίπαλη αεροπορία να τα αξιοποιήσει μαζικά με τις μοίρες να καθίστανται πλήρως επιχειρησιακές στον τύπο. Εξάλλου, καθόσον αφορά τις μεγάλες μονάδες πλοίων, είμαι φανατικός υποστηρικτής πραγματικών πλοίων για μάχη, όπως τα Άρλι και τα Tico, παρά τα χρονάκια τους και τις απαιτήσεις τους… Read more »

RIGAS

Καλησπέρα .. Άλλος ο ρόλος των αεροσκαφών και άλλος των πολεμικών πλοίων. Μην τους μπερδεύετε . Έχετε δει σε προσομοίωση προσβολής ναυτικού σχηματισμού (δυο φρεγάτες, μια κορβέτα, μια πυραυλακατο ) πόσα μαχητικά και πόσοι πύραυλοι χρειάζονται για να έχουν κάποια επιτυχία ?? Αν βρω το χρόνο θα ψάξω το λινκ να το κάνω ποστ …

Το Σχόλιο της Ημέρας

Γιατί δεν το βυθίζουμε το ρημάδι να τελειώνουμε; 

Οι προκλητικές ενέργειες της Άγκυρας στην ανατολική Μεσόγειο έχουν προκαλέσει αγανάκτηση στην πλειοψηφία των Ελλήνων, αλλά αυτός είναι και ένας από τους λόγους που...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

Κύριο Άρθρο

Πως τα γραφεία Τύπου ΓΕΝ και ΓΕΕΘΑ ξεφτίλισαν τους Τούρκους, γιατί...

51
 Τις προηγούμενες ώρες, γίναμε μάρτυρες διάφορων καταστάσεων που δεν είχαμε ξαναδεί. Οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις, σε απόλυτη ετοιμότητα, για δεύτερη φορά σε λίγες μέρες,...
Card image

ΠΤΗΣΗ August 2020

Αγορά 3.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2015 May 2015 #348

Αγορά
Card image

ΠΤΗΣΗ 2020 June

Αγορά 3.99

Related News

ΥΠΕΞ Αυστρίας: Οι μονομερείς ενέργειες της Τουρκίας παραβιάζουν διεθνείς νόμους, η ΕΕ να επιδείξει «πλήρη αλληλεγγύη με Ελλάδα και Κύπρο»

ΑΠΕ-ΜΠΕΤη σαφέστατη θέση ότι οι μονομερείς ενέργειες της Τουρκίας παραβιάζουν διεθνείς νόμους και ότι η ΕΕ πρέπει να επιδείξει "πλήρη αλληλεγγύη με την Ελλάδα...

Επικοινωνία Ν. Δένδια με τον πρόεδρο της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της Γερουσίας των ΗΠΑ

Τηλεφωνική συνομιλία με τον πρόεδρο της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της Γερουσίας των ΗΠΑ, γερουσιαστή Τζιμ Ρις (Jim Risch) είχε απόψε ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος...

Μ. Πομπέο μετά από συνάντηση με Ν. Δένδια: Επιτακτική η ανάγκη μείωσης της έντασης στην Αν. Μεσόγειο

Αναφερόμενος στη συνάντηση με τον Νίκο Δένδια, ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών Μάικ Πομπέο, επισήμανε μέσω Twitter την επιτακτική ανάγκη μείωσης των εντάσεων στην Ανατολική...

Μακρόν μετά από συνομιλία με Τραμπ: Θα επιβάλουμε την ειρήνη και ασφάλεια στην Αν. Μεσόγειο, τη Λιβύη και το Λίβανο

Με τον Αμερικανό πρόεδρο Ντ. Τραμπ μίλησε ο Εμμανουέλ Μακρόν και πριν λίγο έγραψε στο Twitter:Μίλησα με τον Πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ για...

Ισραηλινή Αεροπορία: Οι αλλαγές που οδηγούν στην επόμενη γενιά

Η συγκρότηση μιας επιπλέον Μοίρας με F-35I Adir, μετασταθμεύσεις πολεμικών Μοιρών σε άλλες βάσεις για εξορθολογισμό της συντήρησης αλλά και εξοικονόμηση πιστώσεων και μείωση...
- Advertisement -