22.9 C
Athens
Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου, 2020
Αρχική ΝΕΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ-ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Η ελληνική πλευρά έτοιμη να αποδεχτεί αμερικανική προσφορά για Arleigh Burke ή/και...

Η ελληνική πλευρά έτοιμη να αποδεχτεί αμερικανική προσφορά για Arleigh Burke ή/και Ticonderoga

Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

 

H ελληνική πλευρά είναι έτοιμη να αποδεχτεί κάθε είδους προσφορά της αμερικανικής κυβέρνησης που αφορά πλοία του USN, είτε αυτά αφορούν αντιτορπιλικά κλάσης Arleigh Burke, είτε και τα καταδρομικά κλάσης Ticonderoga. Τα Arleigh Burke δεν είναι επίσημα διαθέσιμα, καθώς το USN έχει αποστολές για κάθε ένα από τα υπερπολύτιμα πλοία του, αλλά όπως έχουμε ξαναγράψει, για πρώτη φορά είναι διαθέσιμο να αποχωριστεί δυο από αυτά, σε πρώτη φάση, για να τα παραχωρήσει στην Ελλάδα.

Η ΠΤΗΣΗ στο USS Leyte Gulf (CG-55) κλάσης Ticonderoga (εικόνες)

Πάντως ενδελεχής έρευνα έχει γίνει και για την πιθανότητα τελευταία στιγμή οι Αμερικανοί να προσφέρουν τα παλαιότερα μεν, ισχυρότερα δε, καταδρομικά Ticonderoga, που από του χρόνου θα αρχίσουν να αποσύρονται από τις τάξεις του USN (όχι όλα, απλά κάποια από αυτά). Αν και θεωρείται πως η πιθανότητα παραχώρησης Ticonderoga στο ΠΝ είναι μικρή, εντούτοις το ΠΝ θα μπορέσει να τα βάλει σε υπηρεσία και να αξιοποιήσει πλήρως.

Η προσφορά των πλοίων στο ΠΝ δεν συνδέεται με την επίσκεψη Μητσοτάκη, αλλά προφανώς θα συζητηθεί στο πλαίσιο της Αμυντικής Συμφωνίας που έχουν υπογράψει οι δυο χώρες. Οι ανάγκες του ΠΝ σε πλοία είναι τεράστιες, και ουσιαστικά μόνο οι ΜΕΚΟ200ΗΝ θα βρίσκονται σε υπηρεσία μετά από 10 έτη. Συνεπώς, ότι και να προσφέρουν οι Αμερικανοί που μπορεί να είναι επιχειρησιακό, το ΠΝ και η Ελλάδα θα κάνουν ότι είναι δυνατόν προκειμένου να το αξιοποιήσουν. Αυτό που θέλουμε να πούμε είναι πως το ΠΝ δεν πρόκειται να “κλωτσήσει” καμία ευκαιρία, και προφανώς δεν θα έχουμε μια επανάληψη της ιστορίας με τα Kidd.

Περί Arleigh Burke μετά τις δηλώσεις του Α/ΓΕΝ…

Σήμερα το πρωί, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, ερωτηθείς για το ενδεχόμενο παραχώρησης πλοίων από το USN στο ΠΝ, φρόντισε να μην απαντήσει, αφήνοντας ουσιαστικά ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα. Είναι προφανές, πως η ελληνική πλευρά έχει πάει στις ΗΠΑ προετοιμασμένη για μια εφ’όλης της ύλης διαπραγμάτευση στα αμυντικά θέματα. Παρακολουθούμε τις εξελίξεις, και ελπίζουμε για το καλύτερο.

ΕΚΤΑΚΤΟ: Στέλιος Πέτσας, τα F-35 στο τραπέζι της συνάντησης μεταξύ Μητσοτάκη και Τραμπ!


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν απαραίτητα τους συντάκτες τους κι όχι υποχρεωτικά την ιστοσελίδα. Ο ιστότοπος δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συντακτών της και των άρθρων τους. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση των άρθρων μας χωρίς γραπτή έγκριση, αλλιώς το ptisidiastima.com θα λάβει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Τα σχόλια των άρθρων που ακολουθούν, δεν εκφράζουν την ιστοσελίδα, παρά μόνο αυτούς τους ίδιους τους σχολιαστές. Η αρχισυνταξία έχει το δικαίωμα να λογοκρίνει σχόλιο ή να απαγορεύσει την δημοσίευσή του.

- Advertisement -

95 ΣΧΟΛΙΑ

95 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
Mageiras

Η είδηση δλδ είναι ότι δεν θα πούμε όχι… Εδώ που φτάσαμε ακόμα κι αυτό είναι σημαντικό!

ο ασχετος

Ποια “ειδηση”?
Στην καλυτερη των περιπτωσεων αποτελει σφηνα στα σαινια της αποστολης στο αμερικα
Στην χειροτερη ενα κλικ…αλλο ενα κλικμπειτ απο την αγαπητη πτηση.
Εντω μεταξυ ουτε καν κατι σαν πηγη αναφερεται ενω η αναφορα στα επισημα χειλα ερχεται για να συσκοτισει.

Athan

Εδώ κι έναν μήνα απαντώντας σε αντίστοιχα σχόλια, ονοματίζω την 9η του μηνός σαν την ημέρα που θα έχουμε κάτι πιο χειροπιαστό. Στο απόρρητο εξαντλητικό briefing που έγινε στον Πρωθυπουργό πριν την αναχώρησή του, έγινε επιτέλους θετική εισήγηση για τα Tico (κάτι που ΔΕΝ ήταν καθόλου δεδομένο). Από τον POTUS περιμέναμε την θετική εισήγηση προς τους υφισταμένους του ώστε τα “πρακτικά” θέματα να διεκπεραιωθούν με τον κ.Πομπέο και τον κ.Πενς, και τα συνοδά “τεχνικά” με τους υπεύθυνους Υπηρεσιακούς παράγοντες. Ενώ λοιπόν τίποτε δεν τελείωσε ακόμη, λίγη υπομονή δεν θα έβλαπτε. Και λίγη Προσευχή επίσης.

d.b

Μην ξεχνάμε πως για κάθε παραχώρηση πρέπει να υπάρχει και κάποιο όφελος για τους Αμερικανούς. Πολιτικό ή οικονομικό.

SWAT

Ενα απο τα πλοια θα παει στο περσικο σε περιπολιες για προστασια των στενων του Χορμουζ.

Myrmidonas

Να τα κοιτάξουμε στα δόντια πριν τα πάρουμε, μη μας πιάσουν Κώτσους

CKfurious

Όλα τα παιδάκια μαζί δυνατά και ρυθμικά

(Και οι Belharites !!)

E
E
έρχονται
E
E
έρχονται

Aντε και το Truman μαζί με Μερικά F35B!!1

CKemonikoskaikomplexikos

Οι φρεγάτες Belhara θα αγοραστούν κανονικά ΟΤΙ και να γίνει

Ilias_Skaltsiotis

Μπορεί να μην είναι κάθε μέρα του Αϊ Γιαννιού, αλλά σήμερα είναι. Η νύχτα βγάζει επίσκοπο και η αυγή : εύδρομο καταδρομικό!!

kouk21

απο αυριο ολοι στις παραλιες να τα δουμε να εμφανιζονται στον οριζοντα!!!!!

andreasmp412c

Ειτε ΑΒ ειτε tiko μας δωσουν ειτε κ τα δυο μαζι οι μπελαρες πρεπει να αγοραστουν. Να δω ΑΒ με συνοδεια belhara κ 214 με νεες τορπιλες στην αν. μεσογειο κ ασε τους τουρκους να κουρευονται

agnostosependytis

🙂 Είναι σαν να λέμε ότι κάποιος είναι πρόθυμος να αποδεχτεί κάποια πρόταση για ραντεβού αν του το προτείνει η πιο υπερκαταπληκτική σούπερ μοντέλα (το θέμα είναι αν θέλει αυτή και όχι αν θα τα αποδεχτούμε εμείς).
Το θέμα είναι ότι αν υπήρχε περίπτωση, τώρα που πήρε φωτιά το θέμα με το Ιράν, αρχίζει να χλωμιάζει κάπως η ιστορία…

Aris

Παιδιά ότι και να πάρουμε πρέπει να στοκάρουμε απόθεμα ανταλλακτικά. Τι θα τα φορτώσουμε επίσης δεν μας λένε…απ´όπλα εννοώ χώρια τα πληρώματα…που θα τα βρουν τόσα άτομα με την μια;

G...

Να βγουνε από τα γραφεία και τα πενταγωνα

evaggelos

συμφωνοι κι εγω προβληματιζομαι για το στοκ κ τα πυραυλικα οσο για τα πληρωματα λογικα απο 3 s κ απο οποιοδηποτε βοηθητικο πλοιο

adpanos

Κανένα πλοίο δεν πρέπει να παροπλιστει. Καμια Standard, κανένα Osprey, καμία Combattante. Οι οροφές πρέπει να ανέβουν κάθετα για όσο επικρατεί αυτή τη κατάσταση με τους Τούρκους. Δεν βλέπω από τις εξελίξεις να έρχεται κάτι, αλλά αν έχουν γίνει οι επαφές και εμφανιστεί ένα η δύο Burke στο ΠΝ, δεν πρέπει να μειώσει τις οροφές αλλά να τις αυξήσει . Πετάς ένα Burke στο Αιγαίο κοντά στα στενά παρέα με 2 Meko , 4 Kortenear και 2 T214 , κανείς διασπορά 4 Combattante και 4 Roussen , Στέλνεις άλλο ένα Burke στην Κρήτη με 2 Meko , 3 standard ,… Read more »

evaggelos

δεν θα ελεγα οχι αλλα δεν εχουμε πληρωματα κ τα πληρωματα δεν ειναι μουτσοι σε γκαζαδικα

Eman202

Αν πάρεις δύο πλοία είτε ΑΒ είτε TICO βγάζεις άμεσα εκτός τις 3 μη εκσυγχρονισμένες Sκ έχεις αμέσως τα 3/4 των πληρωμάτων. Αν σκεφτείς κ ότι τα TICO έχουν κ καμία 35ατομα για τα δύο ελικόπτερα που φέρουν κ εμείς δεν θα έχουμε 2ελικοπτερα σε κάθε σκάφος αλλά ένα γλιτώνεις κ από κόσμο καμία 40-50 άτομα συν του ότι σε αμερικανική υπηρεσία τα πλοία έχουν το max της στελέχωσης γιατί κάνουν πολύμηνες αποστολές κ έχουν επάνω του πάντα κ ειδικές μονάδες ,θα ξετρυπωσει το Π.Ν κ αρκετά φίδια που έχουν τρυπώσει σε γραφεία κ σε αποσπάσεις κ τα βρήκε τα… Read more »

Piraulos

Άντε να δούμε κάτι,απ’ το στόμα σας κ στου Θεού τ αυτί!
Περιμένω πως κ πως άρθρο ότι τελικά κάτι πήραμε κ εμείς!
Ας είναι κ βάρκα με ψαροντούφεκο.

Κάποιος

Δώσε μου κι έμενα μπάρμπα…

MPAMPIS

…….και καλα θα κανει…..

Giannis

Τί είναι…κάθε μερα τ αι γιαννιου?

Spider

Χρόνια πολλά….

ETS

Του Αι Ψευτη του θαυματουργου ειναι..

Southpaw

Δηλαδη υπηρχε περιπτωση να μη κανουμε αποδεκτη τυχων προσφορα και να προτιμησουμε να κρατησουμε τις S???

George

Μας πίεσαν πολύ να τις ανταλλάξουμε με AB.
Απρόθυμα δεχτήκαμε χάρη στην Ελληνοαμερικανική φιλία και αφού λήφθηκε υπόψη ότι μας είχαν βοηθήσει στην απόβαση της Νορμανδίας
H Νικηφόρος Φωκάς ακούγεται ότι θα ονομαστεί USS Trump

Antonis_Loukas

Το αν θα έχουμε επανάληψη των kidd και κλώτσημα ‘ευκαιρίας’, δεν έχει να κάνει κυρίως με το ΠΝ ή γενικότερα την Ελλάδα… Αν γίνουν οι ίδιες μεθοδεύσεις των Αμερικανών με τα Kidd, τότε ορθώς, θα περάσουν άλλα 20 χρόνια για να συζητήσουμε πάλι για αμερικανικά πλοία στο ΠΝ…

Spica

Δηλώνω έτοιμος να αποδεχτώ πρόταση για να μου παραχωρήσουν Lamborghini Aventador ή έστω μια Ferrari F12.

evo_ii

Α πα πα, Aventador με τίποτα… η Lambo ανήκει στους VAGέληδες εδώ και χρόνια…

grammkostas

ΝΑΙ τι του λείπει του ψωριάρη …… καλά όλα τα άλλα το πλήρωμα δυο καταδρομικών που θα βρεθεί ??? Σύμφωνα με την wikipedia το πλήρωμα ενός ticonderoga είναι 30 αξιωματικοί και 300 υπαξιωματικοί και ναύτες. 30 αξιωματικοί είναι σχεδόν μια ολόκληρη τάξη από ΣΝΔ. Για τους δε υπαξιωματικούς μη το ψάχνουμε. Το 1985 η 5η σειρά σμύν αριθμούσε 450 δόκιμους κελευστές. Φέτος μπήκαν με πανελλήνιες 75. Επιπλέον ΕΠΟΠ το ΠΝ έχει να προσλάβει από το 2009 . Και φυσικά κάθε χρόνο το χάσμα μεγαλώνει με την αποστρατεία των παλιών σειρών.

George

Από την απόσυρση των τριών S. Στην ανάγκη ίσως αποσύρουμε και τις Nasty!

DP80

Ας περάσουν και κάποια πλοία στο λιμενικό.

evaggelos

τα ναστυ εχουν αποσυρθει απο το 95 τα ασελβιλ μαλλον λες

George

Αστειευόμουν βέβαια αλλά μια και το έφερε η συζήτηση τα Nasty υπάρχουν ακόμη με νέους κινητήρες και οπλισμό. Είναι δε πανέμορφα και αξίζουν συγχαρητήρια σε όσους ανέλαβαν τον εκσυγχρονισμό τους

kouk21

Σε λιγο δεν θα μας φτανουν τα πληρωματα για τα πλοια,οι πιλοτοι για τα αεροσκαφη και οι στρατιωτες για τα αρματα και τα τεθωρακισμενα.Με τετοιο υπερεξοπλισμο στο τελος θα αναγκαστουμε να καταλαβουμε καμια γειτονικη χωρα για να βρουμε χωρο να τα παρκαρουμε…. :silly: :silly: :silly:

Andreas

Να κάνουμε λίγο τους δύσκολους. Μη μας περάσουν για πεινάλες!

randomname

Ακόμα δεν έχω καταλάβει απο που και ως που θα μας δώσουν ab ενώ είναι το καλύτερο τους πλοίο και παλεύουν να κρατήσουν τις οροφές ψηλά για να ανταγωνιστούν την κίνα που πάει να τους ξεπεράσει σε όλα τα επίπεδα.

ETS

Eαν δεν πεσουν υπογραφες και δεν τα δω σε φωτο με Ελληνικα χρωματα να πλησιαζουν τον ναυσταθμο Σαλαμινας η Σουδας,δεν πιστευω τιποτα .. Ολα σε πρωιμο σταδιο ειναι μαζι με την αξιοπιστια των πολιτικων και στρατιωτικων υπαλληλων τους. Εχουμε αγορασει η παραλαβει στα λογια απο Μ1117 ,Mπελχαρες,MLRS ,ΤICO ,τορπιλες ,Bradley, SH-60R,ΜRAP οχηματα ,φορτηγα ,και ποιος ξερει τι αλλο ολα κατοπιν πληροφοριων,διαρροων , πηγων ,ειδησεων ,προβλεψεων ,ευχολογιων, προσδοκιων ,κληρονομικου χαρισματος ε νισαφι πια! Και αν ερθουν τα ΑΒ μεχρι τον Μαιο που λεει η ‘πηγη’ της Πτησης εγω θα κανω τον γυρο του Συνταγματος γυμνος . Ετοιμοι για ολα και προετοιμασμενοι… Read more »

George

Οι απειλές έπιασαν! Αν βεβαιώσεις ότι δεν θα κάνεις τον γύρο του Συντάγματος γυμνός λένε θα δώσουν ότι θέλουμε. Ακόμη και αεροπλανοφόρο!

ETS

Υπογραφω και υπευθυνη δηλωση αμα λαχει..Αποστειλατε αμεσα διαθεσιμα σκαφη.. οβερ. .

MisCo

https://www.youtube.com/watch?v=CL2O16IliO4 Ελεήστε τον αόματο (αφρέγατο στην περίπτωση μας). Κατάντια. Την στιγμη που ζητάμε τα 40χρονα για την αντικατάσταση αλλων 40χρονων, την ιδια στιγμή δεν έχουμε να δώσουμε τσακιστή δεκάρα για τις Meko που θα πάνε ακλαυτες σε ενα fiasco no.2 αλα S class. Που θα βρούμε μωρε λεφτά για να συντηρησουμε τους Τιτανικους αυτούς, οταν τα λεφτά που ζηταν για σερβις μονο υπερβαινουν αυτά που θα δώσουμε για αναβαθμιση για τις 4 ΜΕΚΟ μαζι. Ναι ξέρω ξερω… εχουν 122 κελιά μπλα μπλα μπλα και χέστηκε η Φατιμε στο Γενι Τζαμί. Ολες οι επιλογες μας ειναι απο τραγικές ως τραγικότατες και… Read more »

Παρτακιας

Φίλε MisCo την απάντηση την έχεις/έχουμε δώσει εδώ και μήνες. Βινιέτα σε ότι τουρκικό έχει ρόδες. Για να γίνουμε πάνοπλοι μάγκες με τα λεφτά του βασικού μας αντιπάλου.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

“ουσιαστικά μόνο οι ΜΕΚΟ200ΗΝ θα βρίσκονται σε υπηρεσία μετά από 10 έτη” – συμφωνώ απόλυτα με την φράση σας.
Μάλλον εννοείτε ότι θα πάρουμε Tico ξοδεύοντας ότι χρήματα υπάρχουν στον κορβανά, θα ακυρώσουμε τις Belharra γι΄αυτόν το λόγο και πριν κλείσει η δεκαετία θα παροπλίσουμε και τα Tico που θα είναι αδύνατον να κρατήσουμε σε επιχειρησιακή κατάσταση. Συμφωνώ απόλυτα.

George

Οι TICO θα μείνουν μέχρι το 2045 στο USN (με εκσυγχρονισμό)
Εδώ μέχρι το 2080 όπου θα γίνει και το mid life upgrade λίγο πριν παροπλιστούν

Παρτακιας

Επειδή σε αυτό το site έχει γίνει πάρα πολύ λόγος από όλους μας για την χρήση του τζαρτζαρίσματος εγώ τα Tico όταν έρθουν με το καλό θα τα κράταγα μέχρι να φτιαχτεί τζαμί στην Pyongyang.

Που να τρέχω να βρω Peterbilt να τσαλαπατήσει το κάθε Ιαβούζ.

Evanos

Μην ξεχνάμε ότι το πιο άμεσο, βασικό και ενεργό όπλο ενός αμυντικού συστήματος ειναι η ενίσχυση της αποτροπής αλλα και της διαπραγματευτικής βαρύτητας της χώρας.

Κατα την ίδια έννοια που το να έχω ενα pit bull στον κήπο μου δεν σημαινει ότι πρέπει οπωσδήποτε να δαγκώσει την ληστή για να τον αποτρέψει να μπει στο σπίτι μου…..και μόνο που ειναι εκεί τις περισσότερες φορές φτάνει.

Σκάφη σαν τα A.Burke η τα Ticonderoga σφραγίζουν τις Ελληνικές θάλασσες ως μη προσπελασιμες και ο ρεαλισμός λέει ότι η Τουρκια δεν θα θελήσει να μαθει στο πετσί της τις δυνατότητες αυτών των πλοίων.

Tasos

Ίσως η μόνη ψύχραιμη και ορθολογική γνώμη μέχρι τώρα….

flashg

😆 😆 😆 😆 😆 Θα μας πεθάνετε με τα ανέκδοτα που μας λέτε.

Αγαμεμνων

Δεν θα τα παρουμε και θα σαϛ πω το γιατι…τα πλοια θα αντικαταστησουν 3S που αυτη την στιγμη ειναι Σαλαμινα. Δηλαδη 600 ατομα θα πρεπει να παρουν μεταθεση για Κρητη. Κανειϛ δεν θελει και πιστεψτε με ολοι εχουν το μεσον τουϛ και σε ψηλα κλιμακια. Θα φερουν λοιπον ενστασειϛ οπωϛ εγινε και με τα kidd και θα χαλασει η δουλεια. Επισηϛ κανεναϛ μηχανικοϛ δεν θελει να ανακατευτει με τιϛ μηχανεϛ που εχουν.Τα σκαφη αυτα θα σαμποταριστουν εκ των εσω.

Apostolis

Οποιος δεν θελει στυλο αιτηση παραιτηση .Δεν θα θα ρισκαρουμε την πατριδα μας φιλε μου γιατι καποιοι δεν θελουν να πανε κρητη.Ας παραιτηθουν και ας κανει διαγωνισμο για 1000 ΕΠΟΠ το Π.Ν. οπως εκανε και η αστυνομια με τους 1500 ειδικους φρουρους και εγινε χαμος καλοκαιριατικα με τις συμμετοχες.Και θα τους ερθει και πιο φθηνα αν σκεφτεις τι μισθο παιρνει ενας νεοδιοριζομενος στο δημοσιο.Και μην ξεχνας οτι επικειται διαγωνισμος για 800 συνοριακους φυλακες για νησια και εβρο με τελικο στοχο τις 1700 προσληψεις.

m2000cg

Αν δούμε ότι τα F35 του Μητσοτάκη θα είναι Β και θα φέρει και Ticonderoga… πιο Ισραήλ και πια Αίγυπτος (θα μας πληρώσει και Rafale η Σ. Αραβία). Δώσε και συ ρε Macron [email protected] και Gowind (πληρώνει το Abu Dabhi). Βάλε και μερικά Typhoon στο Akrotiri με Κυπριακά εθνόσημα (οι Ρώσοι ας μείνουν απ’έξω), Με τα 4 SH-60 το φτιαγμένο Ρ-3 και τα δανεικά Ρ-8 απ’την Ινδία σαρώνουμε την μισή Μεσόγειο (μόνο Πακιστανικά Ρ-3 θα έχει το Αιγαίο?). Μέτα ΑΟΖ και με το Κουβέϊτ κάνουμε…. (Απ’την Κίνα πήραμε τίποτε?)

Κάποιος

Πω…. έλυσες το πρόβλημα ! Μεγάλε!

photographix

“για πρώτη φορά είναι διαθέσιμο να αποχωριστεί δυο από αυτά” = “για πρώτη φορά είναι διατεθειμένο να αποχωριστεί δυο από αυτά”

Κίμων

Ουσιαστικά, και για τα επόμενα είκοσι χρόνια θα εξαρτόμαστε από τους Αμερικανούς για ό, τι φιλανθρωπία είναι διατεθειμένοι να παραχωρήσουν, ιδίως στο Π.Ν. Ίσως θα πρέπει να ξανασκεφτούμε, τουλάχιστον όσον αφορά στο Αιγαίο τη δημιουργία ικανών πλατφορμών αντιπρόσβασης περιοχής κι όχι πανάκριβα οπλικά συστήματα πρώτου πλήγματος F- 35, όσο κι αν μας γοητεύει η ιδέα πως έτσι εξουδετερώνουμε(;) τα S400 των Ούννων…

DP80

Καλύτερα να εξαρτώμαστε από αυτούς, γιατί έχουμε κοινά γεωπολιτικά συμφέροντα για πρώτη φορά στην σύγχρονη ιστορία.

chikichiki

1. Αυτά τα πλοία δεν αφορούν τόσο το Αιγαίο.

2. Καλύτερη απαγόρευση περιοχής από 122x SAM δεν υπάρχει.

Kimon

Ένα έθνος όπως το ελληνικό πάντα επιβίωνε χάρη στο ισχυρό του πολεμικό ναυτικό.
ότι πλατφόρμα (φτηνή) και να αναπτυχθεί θα πρέπει να μπορούμε να εφοδιάσουμε τα νησιά μας( στο Αιγαίο) και την Κύπρο (εκτός και αν έχουμε αποδεχθεί την εγκατάλειψη της) και αυτό επιτυγχάνεται με μονάδες όπως bellhara, alreigh burke, ή tico
Όσο αφορά το f35 είναι μονόδρομος αν θέλουμε να επιβιώσουμε την Day one απέναντι σε ισχυρό αντίπαλο..

Babis_UK

Η Ελλαδα ετοιμη να αποδεκτει τα καταδρομικα Arleigh Burke ή/και Ticonderoga

Μου θυμιζει το “ο Τραμπακουλας ειναι ετοιμος να αποδεκτει την προταση της Cameron Diaz ή/και της Halle Berry να συνευρεθουν”

Μπορει να πλησιαζουν ή να εχουν πατησει τα 50 αλλα φυσανε σαν γυναικες… ετσι ακριβως και καταδρομικα, ασε που ειναι και 20 χρονια νεοτερα

Yannis

Καλοί οι εξοπλισμοί για την αποτροπή πολέμου, αλλά να δουλεύουμε παράλληλα και σε ένα άλλο επιπιδο, το σημαντικότερο: να κάτσουμε στο τραπέζι να βρούμε ένα συμβιβασμό με την Τουρκία. Η Τουρκία έχει μεγάλη ακτογραμμή στην Ανατολική Μεσόγειο, ανατολικά της Ρόδου, και δεν είμαι δίκαιο να την περιορίσουμε στον κόλπο της Αταλειας. Δεν πρόκειται να το δεχτεί, όπως δε δεχόταν την ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα. Και στις δύο περιπτώσεις θα προκύψει πόλεμος, και ο πόλεμος είναι κακός είτε τον κερδίζουμε είτε όχι. Πόλεμος σημαίνει απώλειες ζωών. Ακόμη θρηνουμε τους τρεις στρατιωτικούς που σκοτώθηκαν στα Ίμια. Καταλαβαίνετε γιατί τι τραγωδία… Read more »

Eman202

Ο Τούρκος δεν εχει σκοπό να μιλήσει κ να συμβιβαστεί. Θέλει τα πάντα για πάρτη του. Κ στο κάτω κάτω τι είναι δίκαιο κ τι όχι το επιβάλει το διεθνές δίκαιο το οποίο αυτή την στιγμή βάσει των νόμων που είναι ψηφισμένοι κ αναγνωρισμένοι από τα περισσότερα κράτη του κόσμου είναι υπέρ της Ελλάδας κ αυτό πρέπει να το επιβάλλουμε στην Τουρκία. Δεν είναι δίκαιο κ το ότι οι Τούρκοι μπουκαραν κ προσαρτησαν έδαφος της Συρίας εδώ κ χρόνια αλλά δεν σε βλέπω να λες τπτ. Τα ίδια έχουν κάνει κ σε περιοχές του Ιράκ. Όσο για τον πόλεμο ,ναι… Read more »

Yannis

Έχετε άδικο. Τουρκία είναι η χώρα με τη μεγαλυτερη ακτογραμμή στην Ανατολική Μεσόγειο, ανατολικά της Ρόδου, και δεν είναι δίκαιο να την περιορίσουμε στον κόλπο της Αταλειας. Μιλάτε συναισθηματικά πλημμυρισμένος από τον πατριωτισμό σας. Είμαι πατριώτης και εγώ και θέλω την ενίσχυση της Ελλάδος, οικονομικά και στρατιωτικά. Η Τουρκία έχει κάνει πολλά εγκλήματα στο παρελθόν σε άλλους λαούς . Όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση ο χάρτης δείχνει άλλα. Με συγχωρείτε, αλλά εγώ θέλω να πολεμισω για το πραγματικό δίκιο μου, όχι γιατί το θέλησε η μεγαλομανία ενός ΥΠΕΞ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το δίκαιο της θάλασσας είναι άδικο, και αν πηγαίναμε στη… Read more »

Faethon

Κάποτε τα εδάφη της Μ.Ασίας ήταν Ελληνικά και ο Ελληνισμός άκμαζε.Με λίγα λόγια ο χάρτης ήταν αλλού και τώρα θέλει να τον πάει και παραπέρα.Η θαλάσσια Μέση Γραμή της υφαλοκρηπίδας των νησιών είναι τα σύνορα.Αν συνεχιστεί αυτό με τις συνεχείς διεκδικήσεις , θα πεί ότι και τα νησιά είναι δικά τους, όπως και λέει και δεν ξέρω τι άλλο μέχρι να φτάσει Ιταλία και αυτό παίζεται με τρα νεοΟθωμανικά όνειρα του Ιζνογκούντ. Τέλος, τρυπάμε μέσω εταιρειών και όποιος προλάβει πρώτος.Το ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ εφαρμόζεται μονομερώς απο τους Τούρκους στη Μ. Θάλλασσα , αλλά όχι στο Αιγαίο.Μονά-ζυγά, δικά τους. Οι τούρκοι… Read more »

Eman202

Σωστά τα λες, ο χάρτης δείχνει κ στον χάρτη λυπάμαι που στο λέω υπάρχουν κάποια κατοικημένα νησιά π.χ Καστελόριζο κ όλο το εκεί σύμπλεγμα , Ρόδος , Κρήτη που έχουν δικαιώματα σε ΑΟΖ βάση του διεθνούς δικαίου κ περιορίζουν νόμιμα την ΑΟΖ της Τουρκίας. Δεν περιορίζουμε τίποτα αυθαίρετα απλά κάνουμε χρήση των δικαιωμάτων μας σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο κ το δίκαιο της θάλασσας. Μπορεί να έχει ακτογραμμή η Τουρκία αλλά πώς να το κάνουμε τα νησιά έχουν δικαιώματα. Αλλιώς η Ιταλία θα έχανε μια τεράστια ΑΟΖ λόγο της Σικελίας το ίδιο κ η Γαλλία με την Κορσική το ίδιο… Read more »

Kos

Αυτό με την ακτογραμμή πρέπει να τελειώσει ΑΜΕΣΑ. Η Ελλάδα έχει υπερδιπλάσια ακτογραμμή από ότι η Τουρκία. https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82_%CF%87%CF%89%CF%81%CF%8E%CE%BD_%CE%B1%CE%BD%CE%AC_%CE%BC%CE%AE%CE%BA%CE%BF%CF%82_%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AE%CF%82
Σταματήστε να αναπαράγετε, άθελά σας πιστεύω, την τουρκική προπαγάνδα που δεν προσμετρά στην Ελλάδα την ακτογραμμή των ελληνικών νησιών. Η Ελλάδα έχει τη μεγαλύτερη ακτογραμμή της μεσογείου και την 8η μεγαλύτερη στον κόσμο.

Faethon

Δεν ξέρουμε ποιός “γράφει” και για ποιόν και όχι “άθελά” τους”.Η Τουρκία θα χρησιμοποιήσει όλα τα προγανδιστικά μέσα και εκ των έσω για να προβάλλει με φθηνές ανεπαρκείς δικαιολογίες ποιο είναι το δίκιο τους όπως το εννοούν αυτοί. “Δεν μπορούμε να βρέξουμε τα πόδια μας”, φαντάσου ότι το χρησιμοποιούν ως επιχείρημα.

Αναρωτιέμαι τι είσαι τρολ, τούρκος που μπήκε εδώ να σχολιάσει σε άπταιστα ελληνικά, ή απλά μειωμένης νοητικής αντίληψης ……. ‘Ακουσον άκουσον “Στη συγκεκριμένη περίπτωση το δίκαιο της θάλασσας είναι άδικο” να γράφονται τέτοια σκουπίδια και η Πτήση να επιτρέπει την ανάρτηση τους Δηλαδή στο μυαλό σου το “διεθνές δίκαιο” είναι μια αόριστη και αφηρημένη έννοια που εφαρμόζεται κατά το δοκούν ανάλογα με το τι θα του φανεί……. Αρα να καταργήσουμε και τις ΕΔ και αν καταπιέζονται οι τούρκοι ας δώσουμε και 2,3 νησιά ή ακόμα και το Φαληρικό δέλτα τι έγινε, για πόλεμο είμαστε τώρα, λυπάμαι που υπάρχουν άνθρωποι σαν… Read more »

npo

@zulu16 Παρόλο που διαφωνώ κάθετα με την άποψη του Yannis, το σχόλιο που θα έπρεπε να κοπεί είναι το δικό σου καθώς (α) εκφράζει μια άποψη πως ότι δεν μας αρέσει πρέπει να λογοκρίνεται και (β) βρίζεις τον συνομιλητή σου.

npo

Στην Χάγη θα πάμε με συνυποσχετικό (οπου συνήθως περιγράφεις τις παραμέτρους) καθώς η Τουρκία δεν έχει αναγνωρίσει την δικαιοδοσία του (γιατί άραγε?). Πολλές κυβερνήσεις μας προσπάθησαν – Καραμανλής ο πρεσβύτερος, Σημίτης ο εκσυγχρονιστής, ΓΑΠ ο νεώτερος, αλλά όλοι είδαν τις παραμέτρους δλδ τι ζητούσε η Τουρκία να μπει στο συνυποσχετικό και φυσικά εγκατέλειψαν. Ακόμα και οι πιο ενδοτικοί. Υπάρχει κι άλλο ένα θέμα. Η Τουρκία αν δεν της αρέσει η απόφαση θα την γράψει στα παλιά της τα παπούτσια. Κι αν της αρέσει, σε λίγα χρόνια θα εγείρει κι άλλες απαιτήσεις. Κι έχει μπόλικες στα συρτάρια.. Το μόνο ορθολογικό είναι… Read more »

Faethon

Δυστυχώς έτσι είναι και άποψή μου είναι πως κάποια στιγμή σύντομα θα έρθουμε σε πολεμική αντιπαράθεση εκτός και αν υποκύψουν οι κυβερνώντες σε “συνδιαχείριση”. Ο χρόνος τέλειωσε και μας βρήκε εξαντλημένους οικονομικά, αλλοιωμένους εθνικά απο τα κόλπα των Τούρκων και με μεγάλη ευθύνη των κυβερνήσεων και αποδυναμωμένους στρατιωτικά.Πρέπει να κάνουμε πάλι το θαύμα μας για να πάρουμε τα πάνω μας.Η συγκυρία του Ιζνογκούντ που έχει χάσει τις συμμαχίες του απο νεοοθωμανικές βλέψεις, είναι δώρο εξ Ουρανού και πρέπει να το εκμεταλλευτούμε στρατιωτικά και διπλωματικά να ενισχύσουμε τις Ε.Δ.

npo

Και συνδιαχείριση (των δικών μας) ν αποδεχτούμε απλά αυτό θα αναβάλει τις επόμενες διεκδικήσεις για ένα διάστημα. Κι έχουν άπειρες, από την Θράκη ως την Κύπρο και την Γαύδο. Οι τύποι θέλουν να επεκταθούν ακριβώς όπως η Γερμανία πριν τον Β ΠΠ. Απλά το πάνε πιο λάου λάου.

TERMINATOR

Ακριβέστατο το σχόλιο σου. Το λάου λάου όμως τέλειωσε . Η Τουρκία από το 2019 έχει δώσει τεράστια επιτάχυνση στις μεγαλειώδης – αυτοκρατορικές επιδιώξεις της και φαίνεται ότι η ανεκτικότητα της ομήγυρης την έχει αυτοπαγιδεύσει μέσα σε αυτές τις ονειρώσεις (Ισως της το επιτρέπουν κάποιοι)…Η φούσκα που λέγεται Τουρκία πρέπει να σπάσει.

DP80

Yannis εάν θα γίνει πόλεμος θα γίνει και για τους δύο , όχι όπως στα Ίμια και το 74 που έγινε μόνο για την Ελλάδα ή την Κύπρο.

Η Ελλάδα έχει ακτογραμμή μαζί με τα νησιά όσο η ήπειρος της Αφρική. Τι σημαίνει αυτό.

Το διεθνές δίκαιο από το 2016 ορίζει ακριβώς τι είναι νησί και ορίζει ότι το νησί έχει τα ίδια δικαιώματα με την ηπειρωτική χώρα. Τυχών συνεκμετάλλευση στο Αιγαίο από το 2016 σημαίνει συνιδιοκτησία. Διαφορετικά και η Πελοπόννησος νησί είναι.

https://youtu.be/9qNL-SmSb5A

Mageiras

Δεν χρειάζεται να πολεμήσετε κυριε… Οι λιποτάκτες εκτελούνται, οι προδότες επίσης.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Λοιπόν “πατριώτη”, θα σε στείλω σε κάτι συγγενείς που έχω στα Δωδεκάνησα για να εκθέσεις τις απόψεις σου και αν γυρίσεις ζωντανός πίσω, τότε θα συνεχίσουμε την συζήτηση!
Άντε με την 5η φάλαγγα των “ορθολογιστών” και των “πασιφιστών”

pipis

Αγαπητέ Γιάννη, δεν καταλαβαίνεις το εξής απλό. Όταν κάποιος είναι φαταούλας όπως οι τούρκοι, δεν έχει νόημα η συζήτηση με επιχειρήματα. Αλλά μόνο με τον καταναγκασμό. Αν η Τουρκία είχε στην ιδιοκτησία της τα μισά νησιά του Αιγαίου, τότε θα είχε απαιτήσεις στα υπόλοιπα μισά. αν είχε μέχρι τη Θεσσαλονίκη, θα έγειρε απαιτήσεις μέχρι τα Ιωάννινα. Δεν είναι καθόλου περίεργο ότι οι απαιτήσεις της Τουρκίας είναι ενάντια στο διεθνές δίκαιο και στη λογική, διότι απλά θα θέλουν περισσότερα πάντα και “ας πούνε οι άλλοι ότι θέλουν” και “πάρτο όπως θες εμείς αυτό θα ισχυριστούμε”. Να σου θυμίσω ότι έχουν εισβάλει… Read more »

Kimon

Και ποιος είναι λόγος που θέλετε να πολεμήσετε; Να το πω καλύτερα για ποιόν λόγο θα πολεμούσε σήμερα ο μέσος Έλληνας; Αν χάναμε το μισό Αιγαίο; Αν χάναμε την υπόλοιπη Κύπρο; Αν δεν είχαμε το δικαίωμα να εκμεταλλευόμαστε οικονομικά τα νησιά ; (φαντάζομαι ότι δεν υποστηρίζετε ότι τα νησιά δεν προσμετρούνται στην ακτογραμμή μιας χώρας σωστά;) Αλήθεια αν τα νησιά δεν έχουν ζώνη εκμετάλλευσης οικονομικής πως θα επιβιώσουν; Επίσης η Τουρκία έκανε ΚΑΙ στο παρελθόν αλλά ΚΑΙ συνεχίζει να κάνει εγκλήματα κάποια από τα οποία εις βάρος μας, εκτός κι αν θεωρείται δίκαιο τον τρόπο που αντιμετωπίστηκαν για παράδειγμα οι… Read more »

ETS

Μουσταφα παλι εσυ;

Yiorgos

Dear Yiannis, I will not challenge your patriotism, as you said, you are a patriot, so who am I to say otherwise. However, your logic about the “fairness” of the UNCLOS is tragically wrong. Turkey might have the longest coast East of Rhodes island, 1500-1700km. What Turkey and you nicely fail to say is that in front of all this coast there are few islands that do not belong to Turkey, support economic life and by the UNCLOS have a 200nm EEZ. Those islands include Castelorizo, Megisti, Stroggili and Cyprus. Geography is what it is and so are the international… Read more »

Tasos

Αυτό που λες θα ίσχυε και θα μπορούσε να συμβεί , αν απέναντι είχες μια χώρα τύπου Ιταλίας ή Λιχνεστάιν ή Ελβετίας….Όταν έχεις πειρατές που το μόνο που ξέρουν είναι η ισχύς των όπλων δεν μπορείς να συζητήσεις τίποτα μαζί τους επειδή σου ακουμπούν προκλητικά το περίστροφο στο τραπέζι! Όταν βρήκαν την ευκαιρία, με δικά μας λάθη, εισέβαλλαν στην Κύπρο και διχοτόμησαν το νησί σκοτώνοντας και βιάζοντας….Όταν ξαναβρήκαν την ευκαιρία, με έναν νέο πρωθυπουργό, φοβισμένο και άβουλο, πάτησαν σε ελληνικό έδαφος και το γκρίζαραν… Από το 1975 και μετά διεκδικούν το μισό Αιγαίο γιατί έτσι τους γουστάρει και επειδή έχουν… Read more »

npo

Κανείς δεν θέλει να την περιορίσει στον κόλπο της Αττάλειας. Απλά επειδή η Τουρκία διεκδικεί απίθανα πράγματα κι εμείς ερμηνεύουμε το διεθνές δίκιο με ευνοϊκό για μας τρόπο όσον αφορά την επήρεια του Καστελορίζου μπας και πάμε σε κάποια διαιτησία που συνήθως μοιράζει τις διεκδικήσεις στην μέση. Και πόλεμο δεν θέλει επίσης κανείς, αλλά δυστυχώς ο πόλεμος δεν σε ρωτάει πριν σου έρθει. Να σου θυμίσω πως η Τουρκία ήδη έχει υπο κατοχή εδάφη κράτους του ΟΗΕ (Κύπρος), έχει θέσει κάζους μπέλι εναντίον μας για δικαίωμά μας που δεν έχει κανονικά κανένα λόγο, εμπλέκεται σε ένα πόλεμο στην Συρία και… Read more »

My_name_is_Nobody

Στην πολυκατοικία που μένω ο γείτονας έχει μια γκαρσονιέρα με πολύ μεγάλο μπαλκόνι. Εγώ έχω τριάρι με πολύ μικρό μπαλκόνι. Τι λες, δεν είναι άδικο αυτός να έχει την μπλακονάρα του και εγώ να μην έχω χώρο να βγάλω το καλοκαίρι έξω ένα τραπεζάκι;
Σκέφτομαι λοιπόν να του ζητήσω να μου παραχωρήσει ένα κομμάτι από το μπαλκόνι του , καλά δεν θα κάνω;

Athan

Αν σού’δινε τα κλειδιά της γκαρσονιέρας θα μπορούσατε να ψήνετε μαζί κάνα παϊδάκι, κι αν έλειπε πότε-πότε στην δουλειά, να σε βοηθούσε η γυναίκα του. Θα ήταν μια “συνεκμετάλλευση” κι αυτό και ίσως να το δεχόταν εάν είναι στ’αλήθεια προοδευτικός.

Athan

Στην περίπτωση που δεν χάνεται η Ισορροπία Ισχύος, ο χρόνος δουλεύει εναντίον του σφετεριστού. Οι Τούρκοι θα διαπραγματευθούν μόνον όταν βρεθούν σε μειονεκτική θέση. Οι υποθέσεις Ισραήλ-Αιγύπτου, Ινδίας-Πακιστάν, Βιετνάμ-Κίνας και Κίνας-Ταϊβάν, είναι μερικά υποδείγματα προς περαιτέρω ανάλυση. Η περίπτωσις του Κουβέιτ που τρομοκρατείτο και κατηγορείτο από το στρατιωτικώς γιγαντιαίο Ιράκ πως “κλέβει” πετρέλαιο διότι είχε γεωτρήσει οριζοντιοδιαγωνίως των κοινών συνόρων και τελικώς κατελήφθει δια κινητικής εισβολής, παρελθόντος δε του χρόνου και διαλυομένου του εισβολέως, επανήλθε ως πλούσια Χώρα πλήρους Κυριαρχίας, είναι μία άλλη γνωστή υπόθεσις. Με λίγα λόγια, ποτέ δεν διαπραγματεύεσαι με τον σφετεριστή όταν βρίσκεται σε θέση ισχύος. Πέραν… Read more »

Yiorgos

Dear Yannis,
The following link will allow you to read the UNCLOS treaty, if you wan to, and make your own conclusions if it is fair or not and if your position and the Turkish position is right or not.

https://www.un.org/depts/los/convention_agreements/convention_overview_convention.htm

Respectfully,
Yiorgos

Yannis

Έχω διαβάσει ότι τα Ticonderoga είναι παλιά και πολύ δαπανηρά στη συντήρηση.

Επίσης: Με τί λεφτά;

Faethon

Έχω την αίσθηση πως οι Αμερικανοί θα διαθέσουν πλοία τα οποία παράλληλα ΜΕ ΤΗ ΔΚΗ ΜΑΣ “ΔΟΥΛΕΙΑ”, θα εξυπηρετούν και τα συμφέροντά τους στην Ανατ. Μεσόγειο που επωφθαλμιούν πολλοί. Δλδ θα κάνουν και τη “βρώμικη δουλειά” των Αμερικανικών πληρωμάτων.Ίσως δούμε παραπάνω απο 2 σε βάθος χρόνου ή και 2 τύπους.Δε μας χαλάει νομίζω.τα συμφέροντά μας είναι κοινά τη δεδομένη στιγμή αλλά και μελλοντικά όπως πάει το πράμα.

nigozs

Κάτσε μην δώσουν οι Γάλλοι τίποτα μεταχειρισμένα και φάνε τους Αμερικανούς…..λέμε τώρα

NikolakiEfentis

Μακάρι να έρθουν Burke ή Ticonderoga φτάνει να έρθουν και με επάρκεια πυραύλων. Μέχρι τότε όμως πρέπει να πάρουμε καμά τορπίλη και να εκσυγχρονίσουμε (έστω κουτσά-στραβά) τις ΜΕΚΟ.

Εκτός από την αξιοποίηση των καταδρομικών υπάρχουν και κάτι ταπεινά οχήματα 4Χ4 που περιμένουν να τα αξιοποιήσουμε…

DimitrisXr

Πυραυλοι δωρεαν δεν παραχωρουνται σε καμια περιπτωση. Στο καλυτερο που εχουμε να ελπιζουμε ειναι συναψη συμφωνιας με τις αντιστοιχες εταιριες αμεσως μετα την παραχωρηση των σκαφων

NikolakiEfentis

Εννοώ να τους αγοράσουμε. Να μην έρθουν σχεδόν κενά στην Ελλάδα…

Π.Α

Πηγη(ες) δημοσιογραφικα ; ή απλα ετσι για να γραφουμε ;

Μιχάλης

Όλο το άρθρο ακόμα και ο τίτλος έχει μια δημιουργική ασάφεια. Και εξηγώ Τίτλος “προσφορά για Arleigh Burke ή/και Ticonderoga” Δηλαδή και AB και Tico; Στα υπόλοιπα του άρθρου από τη μια τα AB δεν είναι διαθέσιμα και είναι υπερπολύτιμα για το USN και από την άλλη είναι διατεθειμένη να μας παραχωρήσουν δύο από αυτά. Μετά λέτε πως θεωρείται απίθανο να παραχωρηθούν καταδρομικά Tico στην Ελλάδα αλλά και πως η Ελληνική πλευρά είναι έτοιμοι να δεχθεί ακόμα και Tico στην περίπτωση που ναυαγήσει η περίπτωση AB. Η Π&Δ μας είχε συνηθίσει σε άλλου επιπέδου άρθρα και σίγουρα μπορείτε καλύτερα. Από… Read more »

TERMINATOR

“…Οι ανάγκες του ΠΝ σε πλοία είναι τεράστιες, και ουσιαστικά μόνο οι ΜΕΚΟ200ΗΝ θα βρίσκονται σε υπηρεσία μετά από 10 έτη” …. Πολύ σωστά!!! Γιατί ακόμα και αν αποκτηθούν τα Ticonderoga με σημερινή ηλικία 32 έτη σε 10 χρόνια θα είναι 42 ετών και θα πρέπει και αυτά να αποσυρθούν. Τώρα αν είναι σοφό να εντάξει το ΠΝ τόσο παλιά πλοία στη δύναμή του με πλήρωμα 380 ατόμων (!!) για τόσο μικρό διάστημα και χωρίς τα βασικότερα όπλα του που είναι οι πύραυλοι κρουζ – Τομαχοουκ θα μας το πούν οι ειδικοί. Αν είναι να τα πάρουμε για περιπολίες στο… Read more »

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η ΠΑ κοντά στην απόκτηση Rampage για τα F-16, το αντι-S400 όπλο έρχεται μαζί με τα SPIKE NLOS από το Ισραήλ

 Μετά τις πρωθυπουργικές εξαγγελίες για την ενίσχυση των Ενόπλων Δυνάμεων, το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και τα Επιτελεία δουλεύουν σε πυρετώδεις ρυθμούς για την υλοποίηση...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

Κύριο Άρθρο

ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ: Το ελληνικό P-3B Orion που σκεπάζει καθημερινά το Αιγαίο (με...

13
Τον τελευταίο καιρό το Papa3 κωδική ονομασία του P-3 Orion εκτελεί καθημερινές πολύωρες πτήσεις στο Νότιο και όχι μόνο...
Card image

ΠΤΗΣΗ September 2020

Αγορά 3.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2014 September 2014 #340

Αγορά
Card image

ΠΤΗΣΗ 2014 April 2014 #335

Αγορά

Related News

ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ: Το ελληνικό P-3B Orion που σκεπάζει καθημερινά το Αιγαίο (με το φακό του Κ. Σωτηρόπουλου)

Τον τελευταίο καιρό το Papa3 κωδική ονομασία του P-3 Orion εκτελεί καθημερινές πολύωρες πτήσεις στο Νότιο και όχι μόνο...

Tηλεφωνικές συνομιλίες μεταξύ του Ιάπωνα πρωθυπουργού Σούγκα και του προέδρου Τραμπ

Ο πρωθυπουργός της Ιαπωνίας Γιοσιχίντε Σούγκα και ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ συζήτησαν τη σπουδαιότητα της συμμαχίας μεταξύ των χωρών τους, στη διάρκεια τηλεφωνικών...

Ο αντιπρόεδρος της ΟΝΕΧ αποκάλυψε (;) πως στη Σύρο ναυπηγείται η πρώτη ελληνική κορβέτα ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ!

Ο αντιπρόεδρος του επιχειρηματικού ομίλου ONEX και εν ενεργεία δικηγόρος και μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Κωνσταντίνος Κεράτσας βρέθηκε χθες 19/9/2020 στο Καστελόριζο,...

Defender, μία ακόμα άλλη λύση για υπεράσπιση πολύτιμων στόχων

Η General Atomics Aeronautical Systems Inc. (GA-ASI) παρουσίασε μια νέα έννοια οπλισμένων μη επανδρωμένων αεροχημάτων με την ονομασία Defender, η οποία είναι ικανή να...

Νέα επιθετικά ελικόπτερα για τους Πεζοναύτες των ΗΠΑ

Τα πρώτα από τα νέα επιθετικά τους ελικόπτερα παρέλαβε η 773 Μοίρα ελαφρών επιθετικών ελικοπτέρων νωρίτερα φέτος, όπως αναφέρει ανακοίνωση του Σώματος Πεζοναυτών των...
- Advertisement -