25.9 C
Athens
Παρασκευή, 14 Αυγούστου, 2020
Αρχική ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗ Με αμιγώς ελληνικό πλήρωμα η πτήση του ΑΦΝΕ P-3B Orion από την...

Με αμιγώς ελληνικό πλήρωμα η πτήση του ΑΦΝΕ P-3B Orion από την Ελευσίνα στη Λάρνακα χτες, εντατική η εκπαίδευση

Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

 

P-3B Orion του Πολεμικού Ναυτικού μετά την επαναφορά του σε υπηρεσία (φωτογραφία Εκπρόσωπος Τύπου ΓΕΝ)

Η πτήση του Αεροσκάφους Ναυτικών Επιχειρήσεων (ΑΦΝΕ) P-3B από την Ελευσίνα στη Λάρνακα Κύπρου χτες με επιστροφή, στο πλαίσιο συμμετοχής του Πολεμικού Ναυτικού στην Επιχείρηση SEA GUARDIAN έγινε με αμιγώς ελληνικό πλήρωμα.

Η πτήση, η οποία έγινε και με σκοπό την εκπαίδευση των ιπταμένων πληρωμάτων, έγινε με μεικτό πλήρωμα με στελέχη της ΠΑ και του ΠΝ. Στο αεροσκάφος εκτός από τους χειριστές, βρίσκονταν και πλήρωμα καμπίνας-χειριστές των συστημάτων του αεροσκάφους.

P-3B (φωτογραφία Εκπρόσωπος Τύπου ΓΕΝ)

Σημειώνουμε, πως εκτός του κανονικού πληρώματος, υπήρχε και αριθμός εκπαιδευομένων, καθώς μια τέτοια ευκαιρία δεν θα μπορούσε να μην εκμεταλλευτεί από την ΠΑ και το ΠΝ στο μέγιστο βαθμό. Έτσι, και το Ρ-3Β συμμετείχε στην άσκηση, αλλά και εκπαίδευση έγινε σε πτήσεις μεγάλης απόστασης, και μάλιστα πάνω από την Ανατολική Μεσόγειο, περιοχή όπου τα Ρ-3Β θα περάσουν το μεγαλύτερο μέρος της επιχειρησιακής τους ζωής.

Επιχειρησιακή Δραστηριότητα Αεροσκάφους Ναυτικών Επιχειρήσεων

Το ΑΦΝΣ P-3B Orion «744» εμφανίζεται σε εικόνες και βίντεο που δόθηκαν στη δημοσιότητα να βρίσκεται στο αεροδρόμιο της Λάρνακας στην Κύπρο. Η πτήση του αεροσκάφους έλαβε χώρα στο πλαίσιο της Επιχείρησης Sea Guardian.https://www.ptisidiastima.com/744-larnaca/

Gepostet von Πτήση & Διάστημα am Mittwoch, 29. April 2020

Το εν λόγω ΑΦΝΕ είναι το αεροσκάφος ενδιάμεσης λύσης του προγράμματος Εκσυγχρονισμού Μέσης Ζωής (Middle Life Upgrade) και αναβάθμισης των επιχειρησιακών συστημάτων των ΑΦΝΕ του Πολεμικού Ναυτικού Ρ-3Β, και πρέπει να σημειωθεί, πως παρά την παλαιότητα των συστημάτων του είναι 100% επιχειρησιακό, και μπορεί να εκτελέσει όλες τις αποστολές των αεροσκαφών του τύπου.

Άλλωστε, επιλέχτηκαν τα πλέον λειτουργικά υποσυστήματα από 5 αεροσκάφη προκειμένου να ενεργοποιηθεί το Ρ-3Β της Ενδιάμεσης Λύσης.

P-3B Orion (φωτογραφία Εκπρόσωπος Τύπου ΓΕΝ)

Οι εργασίες στα υπόλοιπα αεροσκάφη συνεχίζονται κανονικά, και το πρόγραμμα βρίσκεται εντός χρονοδιαγράμματος.

Ρ-3Β, (φωτογραφία Εκπρόσωπος Τύπου ΓΕΝ)


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν απαραίτητα τους συντάκτες τους κι όχι υποχρεωτικά την ιστοσελίδα. Ο ιστότοπος δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συντακτών της και των άρθρων τους. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση των άρθρων μας χωρίς γραπτή έγκριση, αλλιώς το ptisidiastima.com θα λάβει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Τα σχόλια των άρθρων που ακολουθούν, δεν εκφράζουν την ιστοσελίδα, παρά μόνο αυτούς τους ίδιους τους σχολιαστές. Η αρχισυνταξία έχει το δικαίωμα να λογοκρίνει σχόλιο ή να απαγορεύσει την δημοσίευσή του.

- Advertisement -

118 ΣΧΟΛΙΑ

118 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
milman

Μπράβο καλορίζικα να είναι για τα πληρώματα τούς καί για το έθνος!

Mavi70

Θα ξεκινήσει μαραθώνιος πάλι!! Θα μπω το βράδυ με κανένα ουισκάκι παρέα.
Φήμες λένε ότι στο δρόμο έριξαν ληγμένους ηχοσημαντήρες αφού πρώτα είχαν προσθέσει ηλεκτρολύτες στις μπαταρίες!!Βάλτε μας για Bel να ευθυμήσουμε …έτσι για αλλαγή!!

Shadowfax

χαρά στο κουράγιο σου…
χαχαχαχα…

CKfurious

Υπογράφονται υπογράφονται
τέλη μηνα θα έχουμε εξελίξεις
Υπομονή είπαμε…

Και με τους ηχοσημαντιρες μεγάλη πρόοδο με το P-3 της ενδιάμεσης λύσης
Από αξιόπιστη πολιτκή πηγή:
Πέταξε πάνω από τουρκικες φρεγάτες εντός Κυπριακής AOZ και στην απειλή μονο πως μπορεί να τους πετάξει sonobuoys τα μαζεύτηκαν πίσω στα λιμάνια τους!!!!

Ξέρεις τι είναι να σου ρθει sonobuoy του 60 κατακέφαλα :envy: ???

Mavi70

Δεν θα υπογραφούν οι Bel ακόμα. Θα καθυστερήσουν. Οι Γάλλοι ψάχνουν τρόπο να κάνουν τις διασυνδέσεις των όπλων με το cms κλπ. Έχω αποκλειστική φωτογραφία μέσα από το ναυπηγείο της Lorian.Την ανεβάζω!!comment image

Ikarus

Μετά τον εκσυγχρονισμό των άλλων τεσσάρων τι θα γίνει με αυτό;

yandr

Θα χρησιμοποιηθεί για εκπαίδευση

jim40

Ένα άρθρο για το τι θα περιλαμβάνει η τελική λύση στα Ρ3 μπορεί να υπάρξει?

Gunner

Δες στο παρακάτω link τι εξοπλισμό θα έχουν τα αεροσκάφη.

https://www.defenceiq.com/air-forces-military-aircraft/articles/hellenic-navys-new-maritime-patrol-asw-aircraft

Lefteris

“Το πρόγραμμα βρίσκεται εντός του χρονοδιαγράμματος”.
Τώρα εντάξει… τέλος πάντων, ότι πείτε εσείς.
Αν διαβάσω ξανά άρθρο “να αποσύρουμε SA8B, TOR M1, S300, Mirage 2000” γιατί δεν αξίζει η αναβάθμιση τους αλλά το P3B είναι “επιχειρησιακό” παρά “την παλαιότητα του” θα ζητήσω την φόρμουλα που ορίζετε τα χρονοδιαγράμματα και τις προθεσμίες τους.
Με αγάπη πάντα !

Gunner

Έτσι όπως είναι η γεωπολιτική κατάσταση, θα εκσυγχρόνιζες εσύ τα SA8B / TOR M1 / S300, ρισκάροντας να μπεις στο στόχαστρο των ΗΠΑ;

Σε ότι έχει να κάνει με τα Μ2000, ήταν τραγικό λάθος να αποκτήσουμε καινούρια Μ2000 αντί να εκσυγχρονίσουμε ότι είχαμε στο επίπεδο -5. Σήμερα απλά δεν συμφέρει, γιατί ο κατασκευαστής δεν θέλει να συμφέρει.

G...

Φοβερο κατορθωμα . Πεταξε και γυρισε. Εκει φτασαμε.? Να κανουμε ειδηση ανουσια πραγματα? Και δυστηχως η παραπληροφορηση συνεχίζεται κανονικα. Τι ακριβως μπορει να κανει δηλ με τον αρχαιο εξοπλισμο του 60? Οχι γιατι το γραψατε και διπλωματικα
Πραγματικα για ποιο πραγμα θελετε να μας πεισετε? Γιατι αυτη η εμμονη?

G...

Τι ακριβως δηλ μπορει να κανει?
Εκτος του να πεταει? Μηπως μπορειτε να μας διαφώτισετε.? Οταν κατα καιρους μας γραφετε οτι τα πρωτα απατσι σε λιγο θα πρεπει να αποσυρθουν λογο έλλειψης ανταλακτικων στα ηλεκτρονικα τους τα φ16 bl 30 δεν αξιζουν να εκσ/στουν τα SA8B, TOR M1, S300, Mirage 2000 κατι αντιστοιχο, απο που βγαινει λοιπον το συμπερασμα οτι τα ηλεκτρονικά του ρ3 δεκαετίας του 50-60 μπορουν να κανουν την δουλεια τους και μαλιστα ειναι και πληρως επιχείρησιακα?
Θα ειχε πολυ ενδιαφέρον

Scalp_eg

https://www.youtube.com/watch?v=rNjb30nljpA Μόνο το “κουφάρι” μένει και αυτό πέρνει δομική. Τα P-3B θα εφοδιαστούν με το νέο 3D Χ Band ραντάρ επιφανείας πολλαπλών λειτουργιών ELM-2022A της Ισραηλινής ELTA, καθώς και με το σύστημα υποκλοπής ηλεκτρονικών εκπομπών (ESM/ELINT) EL/L-8385 επίσης της ELTA. Επίσης θα εφοδιαστούν και με τον πολλαπλού φάσματος αισθητήρα ΜΧ-15 της Αμερικανικής L-3, που θα ενσωματώνει τηλεοπτική κάμερα ημέρας και νύκτας, καθώς και υπέρυθρη κάμερα υψηλής ανάλυσης. Όλα αυτά θα συνδέονται με το M2IMS, το οποίο με την μεγάλη υπολογιστική του ισχύ και το σύγχρονο λογισμικό, θα μπορεί να εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες όλων των αισθητήρων του αεροσκάφους στο έπακρο. Κατ’αυτόν… Read more »

CKfurious

Για το ενδιάμεσο έκθεμα μουσείου έγραψε ο άνθρωπος!!

flatspin

τα ηλεκτρονικα του συγκεκριμενου αεροσκάφους ειναι της εποχης των Flindstones και δεν εχουν καμια σχεση με οσα αναφέρεις. Σε αυτά αναφέρεται ο G…. Αλλα απο εκει και πέρα, ας ερθουμε στα αεροσκάφη που ΚΑΠΟΤΕ θα παραλαβουμε και έχουν οτι αναφέρεις. Μιλάμε για ενα ρανταρ και μια ψαγμένη κάμερα. Τι ακριβως να κάνουμε με αυτά? Για να επιτηρεις ΑΟΖ καλο ειναι…. πολυ ακριβο βεβαια οταν η ιδια δουλεια γινεται με φτηνοτερα μέσα. Δεν εχει δυνατοτητα να κυνηγα ή εστω ανιχνευει υποβρύχια. Δεν φέρει κανα Harpoon να πεις πως θα εξαπολυσει απο 100+ χλμ μακρια κανενα πυραυλο. Δεν μπορει να πλησιασει σε… Read more »

G...

Μιλαμε για το πληρες επιχείρησιακο ενδιαμεσο μουσειο. Τι ακριβως εχει απο αυτα που λες? Τιποτα. Οσο για τα νεα 55 ετων ρ3 οταν κατα το 2027 τα παρουμε να δουμε ποσο καλα θα δουλευουν μεταξυ τους ολα αυτα τα συστηματα για το μισο δις που στοιχισαν και φυσικα οταν θα πετανε για αλλα 25 χρονια οπως λενε, τι προβληματα θα βγαλουν οι κινητηρες και η ατρακτος που θα κλεινουν τα 80 χρονια.
Μηπως να εκσυχρ/σουμε και τα f102?

darede

Ο εξοπλισμός που αναφέρεις κάνει τα P-3 να είναι μεγαλοπρεπή MPA 500 εκ. Και αυτό δεν είναι σκάνδαλο γιατί; Εμείς αναζητούσαμε ASW αεροσκάφη. Υποτίθεται οτι το πρόγραμμα βαίνει καλώς και ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί ο πλήρης εξοπλισμός του αεροσκάφους. Ούτε Link-16 δεν ξέρουμε εάν θα έχει. Για το μόνο που είμαστε σίγουροι είναι οτι δεν θα φέρει οπλισμό. Εύγε στο Π.Ν, που ούτε το κόστος της εκπαίδευσης δεν είχε υπολογίσει και ζήτησε την βοήθεια της Π.Α

Ilias_Skaltsiotis

“πρέπει να σημειωθεί, πως παρά την παλαιότητα των συστημάτων του είναι 100% επιχειρησιακό, και μπορεί να εκτελέσει όλες τις αποστολές των αεροσκαφών του τύπου.”
Και κάποιοι θα συνεχίσουν να λένε ότι τα P3, θα είναι μόνο για επιτήρηση και δεν θα μπορούν να κάνουν ανθυποβρυχιακό αγώνα ή να πλήξουν πλοία επιφανείας!!! Οεο

CKfurious

Τα P3 μπορεί να κάνουν αυτά που γραφεις Όσο και τα ab205 να κάνουν CSAR!
😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

Ilias_Skaltsiotis

Αν το έγραφα εγώ πολύ ευχαρίστως να δεχθώ οποιαδήποτε κριτική, αλλά τα παράπονά σου στον συντάκτη του άρθρου, που λέει οτι : “Άλλωστε, επιλέχτηκαν τα πλέον λειτουργικά υποσυστήματα από 5 αεροσκάφη προκειμένου να ενεργοποιηθεί το Ρ-3Β της Ενδιάμεσης Λύσης.”

Ilias_Skaltsiotis

Υ.Γ.
Αν τα 212 μπορούν να επιχειρούν από φρεγάτες στη μέση του Αιγαίου με φουρτούνα. Αν μπορούν τα 205 της αεροπορίας στρατού να κάνουν αεραποβάσεις, δεν βλέπω γιατί αυτά της ΠΑ δεν μπορούν να κάνουν csar??
Αν δεν το κατέχουν το άθλημα, να τους κάνουν κανένα μάθημα οι συνάδελφοι τους της ΑΣ και του ΠΝ!!!!

George_K

Έλεος….

Ilias_Skaltsiotis

?????

George_K

ΑΒ-205? CSAR..?
Δεν το συνεχίζω…

Όσο αφορά το Ρ-3Β ενδιάμεσης λύσης, το μόνο καλό είναι η επιστροφή σε πτητική κατάσταση με αναβαθμισμένο κόκπιτ. Ο υπόλοιπος εξοπλισμός είναι για κλάματα, ή αναχρονιστικός.

Ilias_Skaltsiotis

Η συζήτηση έχει ξεκινήσει από αλλού. Το θέμα δεν είναι αν τα 205 μπορούν να κάνουν csar, αλλά αν είναι ορθολογικό τα 12 super puma να είναι εγκλωβισμένα για csar, όταν μπορούν να μεταφέρουν 19 ή 24 άνδρες και η ΑΣ κάνει επιχειρήσεις αεροκίνησης και αεραποαβάσεων με 205. Ή όταν τα s.puma μπορούν να κάνουν χρήση των exocet και να πάρουν sonar και το ΠΝ επιχειρεί με τα 212 στις φρεγάτες.

Scalp_eg

Ηλία η ιδέα σου να πάνε τα super puma, στο ΠΝ και να ρίχνουν εξοσέτ (κυρίως) τορπίλες και να πάρουν και σόναρ είναι φοβερή και άστους να λένε.

https://www.youtube.com/watch?v=3kQLgLf9bOE

Ilias_Skaltsiotis

Μακάρι να ήμασταν η Σαουδική Αραβία και να αγοράζαμε τα καλύτερα για όλους. Στην κατάσταση που είμαστε πρέπει να δούμε με διακλαδικό πνεύμα πως θα αξιοποιήσουμε καλύτερα τον εξοπλισμό μας, με τα λιγότερα χρήματα και καλύπτοντας τις πιο σημαντικές ανάγκες.
ΥΓ βγήκε χτες το βράδυ το συμβόλαιο για τις ffgx : 5,1 δις € για 10 fremm. Να πω ότι τα έλεγα, ή να μην το πω????

Scalp_eg

Τελικά επιλέχτηκέ η Fincantieri? (Δώσε λινκ)
Τώρα θα ζήσουμε τον παραλογισμό (αφού σε 2 χρόνια η Fincantieri θα συγχωνευθεί με την NavaL group και θα φτιάξουν την Naviris, να θέλουμε να αγοράσουμε μέσω των αμερικανών? γαλλοιτάλικά πλοία!
Το σήριαλ μπελαρά μόλις τώρα αρχίζει.
Αυριο κρούση στη NavaL group να μας δώσει ffgx αντί για μπελαρά.

Ilias_Skaltsiotis

Το ανέβασε και η πτήση, έχω γράψει σχόλιο με λινκ, λεπτομέρειες και πρόταση
https://www.ptisidiastima.com/italiki-tha-einai-i-epomeni-fregata-ffgx-tou-amerikanikou-naytikou/

George_K

Μιλάμε δηλαδή για ναυτική έκδοση των super puma. Είναι τελείως διαφορετική πλατφόρμα από αυτά που έχουμε για αποστολές SAR, καμία σχέση.
Τώρα θα μου πεις, γιατί ο κάθε κλάδος έχει διαφορετικό ελικόπτερο…
Ελλάς το μεγαλείο σου…

Ilias_Skaltsiotis

Η πρόταση μου ήταν τα 4 super puma του ΛΣ, τα 2 του εκαβ και τα 6 της ΠΑ, να πάνε στο ΛΣ και αντί να συνεπιχειρούν όπως και τα dolphin με την ΠΑ, να συνεπιχειρούν με το ΠΝ. Τόσο τα dolphin και τα super puma, χρησιμοποιώντας εν μέρει κονδύλια της ΕΕ, θα αναβαθμιστούν σε ναυτική έκδοση με σόναρ και exocet. (είναι τα μόνα επ που διαθέτουμε και από τα λίγα στον κόσμο που μπορούν να φέρουν exocet) Εναλλακτικά μέχρι να λυθεί το θέμα των nh90 θα μπορούσαν να πάνε στην ΑΣ, και από την ΑΣ να δωθούν 205 στην… Read more »

GiorgosR

Με τι θα κάνουν ανθυποβρυχιακό αγώνα και με τι θα πλήξουν πλοία επιφανείας;

Ilias_Skaltsiotis

Τώρα εφόσον χρησιμοποιεί τα προηγούμενα συστήματα, που σύμφωνα με το άρθρο είναι πλήρως λειτουργικά, ανθυποβρυχιακό αγώνα με madl και ηχοσημαντήρες. Από όπλα τα P3 είχαν 10 εξωτερικους σταθμούς μεταφοράς όπλων και εσωτερική αποθήκη συνολικής ικανότητας 9 τόνων. Είχε πιστοποιημένα : mk 46/54, harpoon, Maverick, slam er, rockeye, mk 80, βόμβες βυθου, ναρκες, ακόμα και πυρηνικά b57. Δεν γνωρίζω αν στην αναβάθμιση θα αυξηθεί ο φόρτος και ποια καινούργια όπλα θα πιστοποιηθούν. Μήπως μπορείς να μου πεις ποιο ucav μπορεί να μεταφέρει 9 τόνους όπλα?? ΥΓ δεν ισχυρίστηκα ότι η αναβάθμιση είναι η ιδανική λύση, αλλά σίγουρα τα ucav, είναι κάτι… Read more »

CKfurious

Υποβρύχια δεν ξέρω
Αλλα όπως έχω γράψει για τα πλοία επιφανειας θα τα βομβαρδίζουν με τους ληγμένους “ηχοσιμαντιρες” των που έχουμε σε απόθεμα
Τόσους πολλού μπορεί να φέρουν όλο και κάτι θα πετύχουν!!!
😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

Ilias_Skaltsiotis

Οι mk 46 έχουν λήξει και αυτές?? Η μήπως έχεις πληροφορίες για μυστικά τουρκικά όπλα που τις καταστρέφουν ?? Ή μήπως οι mk 46 δεν δουλεύουν στο θερμοκλινές του Αιγαίου ??

CKfurious

Βαριέμαι να γράφω τα ίδια και ίδια για αυτούς που ΔΕΝ διαβάζουν
Υποβρύχια ΔΕΝ μπορεί να βρει
Τι θα τι κάνει τη mk46???
Πλοία στα 12km θα πλησιάσει>>??
Διάβασε το σχόλιο210388 του George R από κάτω

Ilias_Skaltsiotis

Το θέμα δεν είναι να διαβάσουμε εμείς την άποψή σου, αλλά εσύ το άρθρο που λέει ότι έχει πλήρη και λειτουργικό εξοπλισμό. Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο να παραδεχθείς, ότι τόσο καιρό έκανες λάθος. Καθώς και ότι το να μιλάς για τον πανάρχαιο εξοπλισμό που έχει το εκπαιδευτικό αφος, είναι ένας τρόπος άμυνας για να μην παραδεχθείς ότι τα υπόλοιπα θα έχουν σύγχρονο ανάλογο εξοπλισμό. Κάποια στιγμή όμως θα πρέπει να βγάλεις το κεφάλι από την άμμο και να παραδεχθείς ότι τα p3 δεν θα είναι μόνο για επιτήρηση αλλά για πόλεμο!!!

CKfurious

Εάν το άρθρο έγραφε πως ο θα Ήλιος ανατείλει από τη Δύση και θα δύσει στην Ανατολή μάλλον θα το πίστευες δηλαδή??? Δίνω παρακάτω ένα άλλο άρθρο από τη ΠΤΉΣΗ που πιστεύεις 100% Είναι του 96 και γραφει πως από τότε τα P3B είχαν απηρχαιωμένο εξοπλισμό του 60 με προβλήματα υποστήριξης Πρακτικά δούλευαν τα …κυάλια μονο για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους!! Πως είναι δυνατό αεροσκάφος που ήδη από το 1996 είχε μη λειτουργικά συστήματα της δεκαετίας του 60 να είναι πλήρως επιχειρησιακό και λειτουργικό το 2020??? Μάλλον κρατάω πολύ τH κεφαλα μου στην άμμο και η… Read more »

Ilias_Skaltsiotis

Δλδ εσύ πιστεύεις, ότι με 500 εκατομμύρια θα κρατήσουν τον εξοπλισμό του 1960 και απλά θα αγοράσουν ένα καινούργιο ζευγάρι κυάλια!!!
Δεν θα βάλουν καλωδιώσεις για harpoon, δεν θα αγοράσουν ηχοσημαντηρες, δεν θα αντικαταστήσουν τους υπολογιστές και τον λοιπό εξοπλισμό!!!
Καλά κάνεις και δεν επαναλαμβάνεσαι, γιατί αυτά που λες είναι εντελώς παράλογα!!!

GiorgosR

Ρε σεις μην γράφετε ότι να ναι και εκτίθεστε… Δείξτε μια φωτογραφία ελληνικού P3B που κουβαλάει κάτι περισσότερο από τις MK46 και ΜΚ55. Έστω μία… Τα αεροσκάφη απέκτησαν την δυνατότητα βολής πυραύλων από το επίπεδο P3C UPII και μετά…τα δικά μας είναι P3B κατασκευής μεταξύ 1965-1967. Από τα αεροσκάφη που αποκτήσαμε εμείς μόνο ένα είχε τις απαραίτητες υποδομές-καλωδιώσεις κλπ για να φέρει Harpoon (αν θυμάμαι καλά το 153427 ) αλλά του έλειπε το σύστημα ελέγχου πυρός. Όταν αποσύρθηκαν τα C.F. Adams σκέφτηκαν οι δικοί μας να πάρουν το AN/SWG-1 (το σύστημα ελέγχου πυρός των Harpoon) και να το βάλουν πάνω… Read more »

Ilias_Skaltsiotis

Είναι δεδομένο ότι το συγκεκριμένο αφος είναι μόνο για εκπαίδευση και δεν έχει γίνει καμία αναβάθμιση στον εξοπλισμό του. Όπως είναι και δεδομένο ότι θα γίνει αναβάθμιση του εξοπλισμού των υπολοίπων και μετά σε αυτό. Είναι παράλογο να πιστεύουν κάποιοι ότι μετά την αναβάθμιση, τα αφη θα έχουν λιγότερες δυνατότητες από αυτές που είχαν πριν και έχουν τώρα. Από την στιγμή που μπήκαν στον κόπο να κάνουν λειτουργικά όλα αυτά τα πανάρχαια συστήματα για να εκπαιδευτούν στον ASW και ASuW πόλεμο, πως είναι δυνατον κάποιος να ισχυρίζεται ότι τα αναβαθμισμένα p3, θα είναι μόνο για επιτήρηση και τίποτα άλλο??? Ακόμα… Read more »

Scalp_eg

Θα μείνουμε με την απορία αν μπορούσαμε να πάρουμε κάτι πιο οικονομικό για ΑΝΣ καθώς έπρεπε να δώσουμε λεφτά στην “αγαπημένη” μας λοκχιντ, να αναλάβουμε το ρόλο επιτήρησης του ΝΑΤΟ και να δώσουμε και εργο στην ΕΑΒ να μην κλείσει καθως όταν αποφασίστηκε η αναβάθμιση (2013-14) βιώναμε τον οικονομικο πυθμένα, και θα ήταν έγκλημα να εκλεινε η ΕΑΒ, καθώς δεν είχε έργο. Τα F-16 ηταν πολύ νέα για να εκσυχρονιστουν τότε, οι σχέσεις με την τουρκία πολύ καλύτερες (καμία σχέση με τώρα) το προσφυγικο-λαθρομεταναστευτικό ητάν ακομα στην αρχή και δεν ξέραμε ότι θα πάρει τόση έκταση. Οτι έγινε έγινε πάμε… Read more »

Gunner

ΚΥΣΕΑ: Αναβάθμιση των ανθυποβρυχιακών τορπιλών MK – 46 προβλέπει η απόφαση

https://www.onalert.gr/ellinotourkika/kisea-anavathmisi-twn-anthypovrixiakwn-torpilwn-mk-46-provlepei-i-apofasi/133286/

Ilias_Skaltsiotis

Η αναβάθμιση σε mk 54 είναι το πρώτο βημα. Το θέμα είναι να κάνουν το άλμα και να πάρουν για τα f16 και τα p3 αυτό :
https://www.thedrive.com/the-war-zone/3582/the-p-8-poseidon-will-get-winged-torpedoes-to-kill-subs-at-long-range
Όχι μόνο για υποβρύχια, αλλά και για φρεγάτες.

Animades

Με τις νέες διευκρινήσεις , και με πλήρως λειτουργικά όλα τα (παλαιά) συστήματα του , αποκτά το θέμα νέα υπόσταση , και κάποιες , σημαντικές ανθυποβρυχιακές δυνατότητες..! το Π.Ν. με την επιχειρησιακή χρήση του P3 744… Η είδηση με αιφνιδίασε θετικά , καθώς είχα την εντύπωση ,ότι το αεροσκάφος “ενδιάμεσης” , λύσης θα είχε χρήση μόνο ως “δασκάλα” κυρίως για τους πιλότους ,… Με επιχειρησιακά όμως όλα του τα συστήματα ,( αποψιλώνοντας όλα τα υπόλοιπα αεροσκάφη ) , αλλάζει το πράγμα και φαίνεται οτι απο σήμερα κιόλας το Π.Ν. συμπληρώνει το αεροπορικό του σκέλος σημαντικά .. !!!! (δώσαμε , που… Read more »

flatspin

πλακα μου κάνεις. Ουτε σε αυτά έχουμε συστηματα αυτοπροστασίας? Τελικα δεν μαθαίνουμε τιποτα απο τα παλαιοτερα λαθη? 🙄

CKfurious

Αποψιλώσανε τι και από που??

Αυτά της δεκαετίας του 60 που δεν δούλευαν τη δεκαετία του 90 τα κάναν να δουλεύουν το 2020??
:silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly:

Πρέπει να είναι η μέρα σήμερα?/!!

Scalp_eg

Τι μας λέει ο CK (και οι σύν αυτώ) όλη την ώρα? Τα P-3 θα κάνουν μόνο επιτήρηση δεν προβλέπετε να έχουν καμιά Asw δυνατότητα. Δεν έχουμε ηχοσημαντήρες, οι καινούργιοι είναι πανάκριβοι, ο υπολογιστής δεν έχει το κατάλληλο πρόγραμμα για να επεξεργάζεται και να ταυτοποίει τους ήχους τους, και γενικώς το αεροσκάφος θα πετάει και θα κοιτάνε 2 παρατηρητές απο τους φεγγίτες και ότι δούν και τέλος. The ASQ-114 digital computer has a memory loaded with a large number of sound profiles of submarines and radar- and radio signals for comparing ESM measurements. All this information simplifies the identification of… Read more »

G...

Εδω δεν πηρανε τορπιλες 15 χρονια εσυ θελεις 1000 ηχοσυμαντηρες? Το οτι ειναι 55 ετων και θα φτασουν 80 ετων οπως μας λες δεν ειναι για γελια? Το οτι δωσαμε τοσα λεφτα αλλα αφήνουνε τα παντα στο ελεος δεν σε απασχολει? Θα μπορουσα να γραψω πολλα, αλλα δεν εχει νοημα.

Mavi70

Τα B-52 πόσο χρονών είναι?

GiorgosR

Πλάκα μας κάνεις τώρα…Δεν εξηγείται διαφορετικά.

KaizerAmstelVonLagerS

Αυτοι ομως εχουν και αλλα για την ιδια δουλεια + το γεγονος οτι οταν κανουν εκσυγχρονισμο…κανουν εκσυγχρονισμο.

Alex2324

“Με 2 εκ/ρια αγοράζουμε 1000 και τους σκορπάμε ανά 2 χιλ/ρα” εδώ δεν δίνουμε 5εκ για fos των ΝΗ90!!!

Mikis_Zezas

Με την ενδεχόμενη παραγγελία των romeo υποτίθεται ότι θα παραγγελθουν και 1000 ηχοσυμαντηρες.

GiorgosR

Φίλε Scalp_eg δεν είχα σκοπό να πιαστώ με το θέμα των P3 πάλι αλλά μιας και είμαι ένας εκ των σύν αυτώ θα σου απαντήσω με την σειρά στο σχόλιό σου: *Μάλλον δεν κατάλαβες καλά το κείμενο που διάβασες στα αγγλικά καθώς ο υπολογιστής ASQ-114 δεν μπορεί να ακούσει κανέναν ηχοσημαντήρα. Απλά παίρνει τα δεδομένα από τον AN/ARR-78 και τον AQA-7 οι οποίοι είναι ακουστικοί αισθητήρες που λαμβάνουν τα σήματα από τα buoys και τα επεξεργάζεται χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη στην μνήμη του βιβλιοθήκη για την αναγνώριση του μέσου που προέρχεται το σήμα. Άρα χωρίς τον AN/ARR-78 – AQA-7 ο υπολογιστής… Read more »

CKfurious

ΑΣΕΠΕ ????
with Link 11??
😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

darede

Σύστημα αυτοπροστασίας θα αγοράσουμε, Link-16 θα βάλουμε, θα επαναπιστοποιήσουμε την δυνατότητα να φέρει όπλα. Βρε Μαυρογιαλούρο που θέλουμε

KaizerAmstelVonLagerS

Πολυ ευκολα τα εχεις τα μυρια εσυ….Εκατομμυρια απο εδω…μερικες χιλιαδες απο εκει….και στο τελος μενεις να πετας με αεροσκαφη 50 ετων,πλοια 40+ και να θελεις να αγορασεις…κοτερα

Πρεπει να κανουμε business εμεις οι δυο.

Στα επομενα 25-30 χρονια αυτα τα P-3 παντως θα ειναι τα πιο prized trophy των airplane spotters….

Mavi70

Τα B-52 τι ηλικία έχουν? Αυτά δεν τα κυνηγούν οι prized trophy των airplane spotters?To ότι η LM άνοιξε ξανά την παραγωγή δομικών υλικών δεν λέει σε κανένα τίποτα?

KaizerAmstelVonLagerS

Οπως ειπα και παραπανω…εκει εχουν και αλλα μεσα για την ιδια δουλεια.Πολυ πιο συγχρονα και ηδη τρεχουν νεο σχεδιο.

Εσυ τι εχεις; Και τι ειδους “εκσυγχρονισμο” κανεις; Αλα Αμερικανα η αλα Ελλαδισταν;

Φιλε μου σταματα να υποστηριζεις αυτα που υποστηριζεις αν εχεις ιχνος αυτοσεβασμου.Τα επιχειρηματα σου μονο γελιο προκαλουν.

Seagull

Το άρθρο μας μιλάει για αεροσκάφος ενδιάμεσης λύσης το οποίο “παρά την παλαιότητα των συστημάτων του είναι 100% επιχειρησιακό, και μπορεί να εκτελέσει όλες τις αποστολές των αεροσκαφών του τύπου.” Κοινώς μπορεί να κάνει αυτά που έκανε το -Β, το πόσο χρήσιμα επιχειρησιακά είναι αυτά σήμερα ειναι νομίζω αυτονόητο… Υπάρχει για να ξεκινήσουν τα πληρώματα να γραφουν ώρες. Tα επόμενα θα έχουν: The Collins Aerospace Flight 2 integrated avionics upgrade system incorporates the AN/APX- 123 IFF transponder; Automatic Identification System (AIS); ASW- 33 automatic pilot; RINU-G EGI/ INS system; ELB-3000F emergency buoy detection system; six MFD-268 displays; three CDU-7000 display… Read more »

darede

To ELM-2022A αγόρασαν για τα αναβαθμισμένα P-3; Είχα την λανθασμένη εντύπωση οτι τουλάχιστον είχαν επιλέξει το ELM-2022ES. Μάλλον η LM έφαγε τον Π/Υ του Π.Ν και εμείς μείναμε με το αγγούρι.

Mavi70

Το ELM-2022A έχει αγοραστεί .Σχετικά με την δυνατότητα εντοπισμού του συγκεκριμένου Radar που αναφέρουμε σε συνδυασμό με το σύστημα υποκλοπής ηλεκτρονικών εκπομπών (ESM/ELINT) EL/L-8385 επίσης της ELTA θα παραθέσω ορισμένους χάρτες ώστε να καταλάβουμε τι ακριβώς μπορεί να κάνει το συγκεκριμένο αεροσκάφος μετά την αναβάθμιση του. Ο πρώτος χάρτης αφορά την δυνατότητα εντοπισμού του συγκεκριμένου radar οταν το P-3 θα πετά πάνω από το Σούνιο!!Το μικρο ημικύκλιο αφορά ύψος πτήσης 2000 ft και το μεγάλο ύψος πτήσης 28000ft! Πάλι σε πτήση στα 28000- ft πάνω από το Σούνιο η δυνατότητα εντοπισμού!! Δυνατότητα εντοπισμού σε μέσο ύψος 12000ft με πτήση πάνω… Read more »

Gunner

Δλδ πετώντας πάνω από την ηπειρωτική Ελλάδα, μπορεί να βλέπει με άνεση ότι κινείται στο Αιγαίο, μακρυά από της ΤΑ πίσω από τις ΑΑ πυροβολαρχίες και τα μαχητικά της ΠΑ. Αν βάλεις το αεροπλάνο πάνω από την Κρήτη, μπορείς να μας δείξεις τι έκταση καλύπτει κοιτώντας προς Κύπρο;

Mavi70

Ακριβώς!! Και τότε εύκολα για ορισμένους το Ιόνιο γίνετε Σούνιο και ο AIM -120 από Τούρκικο F-16 γίνετε πρώτο θέμα σε συζήτηση καφενείου!

GiorgosR

Ανθυποβρυχιακό αεροσκάφος και θα πετάει πάνω από την ηπειρωτική Ελλάδα; Και που θα κυνηγάει υποβρύχια στο Λιδωρίκι και στην λίμνη του Μόρνου;;; Θα μας τρελάνετε τελείως… Αν θέλαμε αεροσκάφος να πετάει πάνω από την ηπειρωτική Ελλάδα με ραντάρ για να βρίσκει φρεγάτες 300 χλμ μακριά, ακόμα και τα Reims του λιμενικού με ραντάρ EL-2022ML (ίδιο ραντάρ) την ίδια δουλειά θα έκαναν. Ξαναλέω…Από την στιγμή που όπως φαίνεται το πολεμικό ναυτικό αποφάσισε να μην αναβαθμίσει τις ανθυποβρυχιακές δυνατότητες του αεροσκάφους και να κρατήσει συσκευές δεκαετίας 60 γι αυτό τον ρόλο, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για τις επιδόσεις του στον… Read more »

CKfurious

Η επιχείρηση παραπληροφόρησης συνεχίζεται συστηματικά

Εντοπισμό τι στόχου?

Πλοίο επιφανειας ? Αεροπλάνου?

Στόχου με τι rcs?

Για δώσε references για τα παραπάνω κυκλάκια

Τόσο το radar όσο και τα ηλεκτροοπτικά Δεν ήταν τα πιο σύχρονα που θα μπορούσαν να αγοραστούν τότε

Για να δούμε αν θα απαντήσεις με συγκεκτιμενα στοιχεια
και όχι με μπούρδες ξυρισμένες!!!

GiorgosR

To ELM-2022A το είχαν βάλει οι Αυστραλοί στα δικά τους AP3C 20 χρόνια πίσω όταν έκαναν upgrade στα αεροσκάφη τους. Εμείς θα έπρεπε να πάμε πλέον στο AESA για να είμαστε υπερσύγχρονοι…Αλλά δεν βαριέσαι, εδώ θα έχουμε MAD και AQA του 1960 για ανθυποβρυχιακό αγώνα, το ραντάρ του 2000 μας πείραξε…Πέρα από την πλάκα μια χαρά θα την κάνει την δουλειά του.

CKfurious

Κάπου τα είχα δει τα διαγράμματα που δίνεις :silly:

Το θυμήθηκα :mrgreen:

https://amynagr.blogspot.com/2019/05/p-3-orion.html

Δεν είναι σωστό να δίνεις υλικό από άλλον χωρίς το reference!!!

Όπως διαβάζεις Sτο Arthro του amyna.gr:

Ουδεμία αναφορά κάνει σε ASW ικανότητες του P-3 αφού είναι ανύπαρκτες!

😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

Mavi70

Μπράβο! Το βρήκες το reference οπότε αν θέλεις βρίσκεις!! 😆 😆 😆 Άντε πάμε πάλι με το ASW!!! Περίμενε να πάρουμε το πρώτο εσυγχρονισμένο και τα λέμε πάλι!! Εκτός αν σκοπεύεις να μας εγκαταλείψεις στα κρύα του λουτρού!!

CKfurious

Ούτε αυτό δίνει τα στοιχεια για να εκτιμηθεί το ποσο σωστά είναι τα σχέδια με τα κυκλάκια

Από αερολογίες έχουμε χορτάσει την άλλη φορα να έχεις συγκεκριμένα στοιχεια

CKfurious

Ρε εσείς σας άφησα μερικές ώρες και πάλι αρχίσατε τις Scalp_EGκίες

Τα P-3 B όταν πετάγανε απηρχαιωμένα ήταν

Ο μονος αiσθητιρας που δούλευε ήταν τα ματια του πληρώματος με κάνα ζευγάρι κυάλια

Τα ηλεκτρονικά συστήματα ήταν της δεκαετίας του 60- obsolete & εκτος λειτουργίας

Τα παραπάνω εξακολουθούν και να ισχύουν για το P-3 #ενδιάμεσης λύσης#

Aντε να χουν προσθέσει κάνα portable GPS + Map και το σύστημα αναγνώρισις για τα πλοία πως το λένε

Για τα εκσυχρονισμένα έχω εκφράσει τη γνώμη μου :envy: δεν θα το συνεχίσω….

Mavi70

χαχαχχαχαχα βάλε τάξη να ξεκινήσουμε!!! 😆

CKfurious

Aφου έχουμε και την επιβεβαίωση ότι παίρνει πάνω AGM-12 με το λινκ που έβαλες “ενώ τα περισσότερα αεροσκάφη της έκδοσης «Β» σε αμερικανική υπηρεσία είχαν πιστοποιηθεί για να εκτοξεύουν βλήματα αέρος-επιφανείας τύπου Bullpup” Τότε είμαστε έτοιμοι και για αποστολές επιφανείας, λες να υπάρχει και απόθεμα από aim-4 Falcon μληπως να πιστοποιήσουμε και αυτούς για αυτοπροστασία αλλά μάλλον θα ήταν καλύτερα να επαναφέρουμε επιχειρησιακά τα F-102 ώστε να συνοδεύουν τα P-3 :silly: Kαι από την συνέχεια του άρθρου ορίστε τι κάνουν σοβαρές χώρες και μιλάμε για κείμενο που γράφτηκε στο περιοδικό 24 χρόνια πριν και οι χώρες που αναφέρονται είχαν το… Read more »

kK19641970

Να είναι καλοτάξιδα και να φέρουν τα χρώματά μας σε όλη την Μεσόγειο. Παιδιά ας αφήσουμε τους μηδενισμούς και την γκρίνια. Μην συνεισφέρουμε στην προπαγάνδα των μογγόλων για τα “καταπληκτικά” επιτεύγματά τους και την “φοβερή” αμυντική βιομηχανία τους. Οι περισσότεροι που έχετε τεχνικές και ειδικές γνώσεις γνωρίζετε πως οι κατασκευές τους απέχουν πολύ από το ζητούμενο αποτέλεσμα, αλλά κοστίζουν τρελά ποσά τα οποία καρπώνονται οι κολλητοί και το σόι του σουλτάνου. Σίγουρα η αμυντική βιομηχανία μας έπρεπε να είναι σε πολύ καλλίτερη κατάσταση και ευθύνονται πολλές κυβερνήσεις αλλά αυτό είναι η πραγματικότητα και αντί να γκρινιάζουμε για το παρελθόν ας… Read more »

Animades

Το αν έπρεπε να επενδύσει το Π.Ν. στην αναβάθμιση των P3 b orion ,ή σε κάποια άλλη πιεστική του ανάγκη , ( τορπίλες U 214 , η εκσυχρονισμό meko 200 ΗΝ ή κάτι άλλο) , είναι μια άλλη συζήτηση, ομολογουμένως πολύ ενδιαφέρουσα. Είναι διαφορετικό ζήτημα όμως το αν τα εκσυγχρονισμένα αεροσκάφη , (θα) έχουν ή δεν έχουν επιχειρησιακές δυνατότητες . Κατά την γνώμη μου είναι βέβαιο ότι στον σύγχρονο αεροναυτικό αγώνα , τα αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας είναι σημαντικός βραχίονας . Απόδειξη αυτής της σημασίας είναι η επένδυση των “καλών” μας γειτόνων στον τομέα. (πακτωλός χρημάτων και πολλά αεροσκάφη … διαφορετικών… Read more »

npo

Πόσο δύσκολο είναι γι αυτό το κράτος να αποσπάσει μερικούς πιλότους απ την Ικάρων στο ναυτικό αντί να εκπαιδεύουμε ναυταίους να πετάνε τα P3?

CKfurious

Τι Ιεροσυλίες σκέφτεσαι και εσύ βραδιάτικα???/!!! 😡 😡 😡 Kontzam Ναυτικό να αναγκαστεί να μιλήσει με την…. :chuckle: αεροπορία :chuckle: ? Είδανε και πάθανε οι άνθρωποι να τους ξεφορτωθούνε και να ιδρύσουνε δίκια τους Ναυτική Αεροπορία 😎 Τόσα χρονια υποφέρανε 😥 😥 που χάνε πιλότους στα ALBATROS/P3B από την Αεροπορία1\ Όχι τέτοια πισωγυρίσματα παρακαλώ! Μέχρι και LINK11 θα βάλουνε στο P-3 ώστε να μην έχουν κοινό LINK 16 με την αεροπορία τι μας γραφεις τώρα!! 😡 😡 Θα τα έχουνε δικά τους 😛 AEW/C3/ISAR που γραφει και ο SCALP_EGis 😎 Aντε να πάρουνε και Μερικά ναυτικά F15 για τη προστασία… Read more »

GiorgosR

Δεν τα πετάνε ναυταίοι τα P3. Είναι μεικτά τα πληρώματα

npo

Δυστυχώς όχι. Και προσωπικά μου φαίνεται πραγματικά ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ.

Φαίνεται οτι οι ναυταίοι μας δεν ασχολούνται με μικροπράγματα όπως η αποτελεσματικότητα/οικονομία μέσων κι ανθρώπων, το χάλι του στόλου κλπ ασχολούνται με μεγάλα πράγματα, δλδ πως να φτιάξουν ναυτική αεροπορία όπως στο USA… Μπας κι αποκτήσουν κι άλλους ναυάρχους ίσως.. Μάλιστα συνεδρίασαν κι αποφάσισαν πως τα P3 απο Αεροσκάφη Ναυτικής Συνεργασίας θα λέγονται πλέον Ναυτικών Επιχειρήσεων (ΑΦΝΕ) Μα καλά, με αυτά ασχολείται το Ανώτατο Ναυτικό Συμβούλιο? Αυτοί έχουν γίνει χειρότεροι κι απο .. να μην πω τι..

Ώρες ώρες φοβάμαι πως αν γίνει κανένα μπάμ θα τρίβουμε τα μάτια μας.

AC1

Δυστυχώς αυτή είναι κακή επιλογή δεδομένης της οικονομικής κατάστασης της χώρας. Θα ήταν έτσι και αλλιώς κακή επιλογή και σε περίοδο παχιών αγελάδων. Έχοντας πληρώσει όμως ήδη >350 εκ από το σύνολο ας πιέσουμε προς την σωστή κατεύθυνση με την κριτική μας που είναι να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα στην ώρα του χωρίς καθυστέρηση και να έρθουν τα χρήματα που περισσεύουν γρήγορα σε μορφή Romeo. Διαφορετικά η αρχική κακή απόφαση εξοπλισμού δεν θα έχει κανένα απολύτως όφελος, μετατρέποντας την σε ακόμα χειρότερη και θα καταλήξουν τα ανταλλακτικά για τα P3 σε αποθήκες όπως εκείνα για τα υποβρύχια που δεν θα αναβαθμιστούν… Read more »

yandr

Για όνομα του Θεού όχι Romeo.

Αν υπάρχουν λεφτά διαθέσιμα ας πάνε σε τορπίλες και FOS για τα ελικόπτερα του Ναυτικού.

Αν ήμουν υπουργός Άμυνας και έρχοταν οποιοδήποτε επιτελείο με σχέδια για αγορές όταν έχει εξοπλισμό που δεν πετάει ή δεν κολυμπάει ή δεν έχει όπλα να ρίξει θα το ξηλωνα με συνοπτικές διαδικασίες

Gunner

Μα έχουν δρομολογηθεί όλα και τορπίλες για τα υποβρύχια και FOS για τα S-70B αλλά και αγορά των ΜΗ-60R. Τώρα με την παγκόσμια κρίση δεν ξέρω τι θα προχωρήσει πρώτο αλλά κινήσεις έχουν γίνει.

KaizerAmstelVonLagerS

Κρατωντας το πνευμα του προηγουμενου αρθρου σας για το τι θα γινει τελικα με το Π.Ν…θεωρω πως δεν πρεπει να σχολιασω κατι εδω…Ειναι η αποδειξη της κακης διαχειρησης και των κακων αποφασεων ολων των τελευταιων ετων.

jim40

Το λάθος είναι που δεν τα αναβαθμίσαμε από την αρχή σε P3C.Αυτό πληρώνουμε τώρα

Gunner

Το λάθος ήταν που δεν αποκτήσαμε τότε P-3C.

jim40

Μεγάλη αλήθεια

Mavi70

Καλησπέρα, 1.Τα 500εκ $ είναι η αξία του προγράμματος. Από αυτά στο τέλος θα γίνει μια έκπτωση 20-30% οι οποία προβλέπεται σε κάθε εξοπλιστικό και θα είναι για διάθεση για το ναυτικό(εκεί κολλάνε τα Romeo).Άρα το κόστος έχει πάει στα 350εκ$. 2. Από τα 350$ τα 150 εκ$ θα τα πάρει η ΕΑΒ η οποία μόνο από αυτό το πρόγραμμα θα δουλέψει για 7 χρόνια μετά το τέλος του προγράμματος άρα τα χρήματα θα επιστρέψουν στην Ελληνική οικονομία . 3. Τα 500εκ$ αφορούν την ενεργοποίση 2 P-3B και αναβάθμιση 5 P-3B. 4. Θα υπενθυμίσω ξανά ότι αυτή ήταν η εισήγηση… Read more »

CKfurious

Aντε πάλι 😡 Τα ίδια και τα ίδια με τη παραπληροφόρηση με τη Γκεμπελίστικη τακτική του γράφε γράφε κάτι θα μείνει! Μάλλον βαλτοί είσαστε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα Λοιπόν άντε πάλι: 1-2: http://www.mod.mil.gr/en/node/68264 499.843 mil $ Πληρωμές Που την είδατε την έκπτωση?? Εκεί που είδαν οι άλλοι τα κέρδη των κεντρικών τραπεζών να πληρώσουμε τις [email protected]? Η μήπως θα μας τα δώσουν τζάμπα τα MH60R?? https://www.dsca.mil/major-arms-sales/greece-mh-60r-multi-mission-helicopters Έχουμε προπληρώσει όλο το ποσο και ακόμα δεν έχουμε δει εksυχρονισμενο P-3 !! Το022? και βλέπουμε 3: Η συμφωνία τελικά είναι για 1 ενδιάμεση λύση και 4 εκσυχρονισμένα ΤΟ ΞΈΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΠΛΙΗΡΟΦΟΡΕΙΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚA! https://www.ptisidiastima.com/are-new-p-3b-orion-capable-of-asw-operations/… Read more »

Mavi70

Βλέπω να έχουμε μακρά ημέρα σήμερα Tom Clancy!!! 1. Τι έκπτωση περιμένεις εσύ? Μπαζάρ τιμών?Πάρε τα 150εκ$ πίσω? Σου το έγραψα και μέσα στην πρεμούρα σου είδες το δέντρο και έχασες το δάσος!! Τελικά όπως γράφεις και εσύ αλλά και η πτήση και συμφωνώ και εγώ μαζί τα αεροσκάφη που θα παραδοθούν θα είναι 1 ενδιάμεσης λύσης το οποίο στο τέλος θα αναβαθμιστεί και αυτό και 4 αναβαθμισμένα. Η διακρατική συμφωνία είναι ξεκάθαρη 2 ενδιάμεσης λύσης και 5 αναβαθμισμένα! Τι δεν μπορείς να καταλάβεις ότι περισσεύουν λεφτά στο πρόγραμμα?Θέλεις το link να σου βάλω της επικύρωσης από το Κογκρέσο να… Read more »

CKfurious

Τα μάσησες ! Για να το κλείσουμε: Για το πρόγραμμα έχουμε πληρώσει 500 mil $ από τα οποια τα 150 είναι για την EAB Οποτε ουδεμία έκπτωση για τα ROMEO που εγγραφες παραπάνω! Το πρόγραμμα αφορά 1 ενδιάμεσης και 4 εκσυχρονισμένα Ουδεμία πρόβλεψη γίνετε για εKSυxρονισμο του ενδιαμεσου mouseiakou Έχεις κάνα επίσημο έγγραφο που να δείχνει αναπροσαρμογή του κόστους και των πληρωμών?? 500mil usd!!!! Για την ιστορία της επιλογής δεν έχω χρόνο να γράψω είπαμε πολιτική απόφαση Για sonobuoys: στα έχουμε γράψει το αποθεμa είναι πεπαλαιωμένο και ληγμένο Η παραγγελια για τα ROMEO φέρεται να είχε ηxοσιμαντιρες αλλα δεν έχει… Read more »

Mavi70

Σιγά-σιγά πάμε ανατολικότερα το Ιόνιο έγινε Σούνιο !! 2. Ακόμα θεωρώ ότι δεν θέλεις να κατανοήσεις όταν μια σύμβαση διακρατική αναφέρει ρητά ότι 500 εκ $ είναι για 2 ενδιάμεσης λύσης P-3B και 5 αναβαθμισμένα P-3Β και παραδίδονται 1 και 4 αναβαθμισμένα P-3B και έχει πληρώσει όπως φαίνεται τα λεφτά τότε δυο πράγματα γίνονται. 1ον σου επιστρέφετε η διαφορά (σε χρήμα ή σε εξοπλισμό),2ον σου παραδίδονται τα αεροσκάφη που λέει η συμφωνία!Αν δεν γίνει τίποτα από τα δυο που σου γράφω τότε κάποιος μας τρώει τα λεφτά!Και εφόσον δεν υπάρχει κάποιος μεσάζων και μόνο η κυβέρνηση των ΗΠΑ τότε μας… Read more »

Mavi70

Γράφει μέσα και για το αγαπημένο σου MIMS!!!

CKfurious

Πάλι αέρας κοπανιστός και κανένα στοιχειο

Η σύμβαση και οι πληρωμές είναι στα 500 ml $
Παίρνουμε 1 ενδιάμεσο μουσειακό έκθεμα και 4 εκσυχρονισμένα

Εάν έχεις τεκμηριωμένα στοιχεια πως οι Αμερικανοι θα μας δώσουν πίσω λεφτά η υλικό δώστα εδώ

Αλλιώς όλα τα αλλα είναι μπούρδες παραπληροφόρησης που σου έχουν βάλει να κανεις εδώ μέσα!

Mavi70

Λοιπόν επειδή το αποφεύγεις ενώ σου έδωσα στοιχειά να το βρεις θα το βάλω εγώ. Τα στοιχειά που μου ζητάς να σου δώσω εγώ για το αν θα μας δώσουν πίσω λεφτά και εξοπλισμό είναι για να το λέμε για αστείο. Πάρε λοιπόν σε link τι προβλέπει η συμφωνία για τι ποσό και για πόσα P-3.
https://regulations.justia.com/regulations/fedreg/2014/10/17/2014-24719.html

GiorgosR

Και μιας και μας περίσσευαν χρήματα, γιατί τις υπόλοιπες τρύπες μας τις έχουμε κλείσει, είπαμε δεν θέλουμε τα 150 εκ. πίσω. Ρίξαμε στην βιτρίνα μια ματιά και είπαμε στην Lockheed τύλιξε μας και 4 Romeo για το σπίτι.
Μάλιστα…

Mavi70

GiorgosR GiorgosR
Δεν ξέρω αγαπητέ πραγματικά τι θα γίνει. Είμαστε όλοι στις υποθέσεις. Μπορεί να γίνει κάτι διαφορετικό με αυτά τα χρήματα και να καλύψουν κάποια άλλη ανάγκη. Πριν πούμε οτιδήποτε άλλο το οποίο δεν θεωρώ ότι θα προσφέρει κάτι άλλο στην συζήτηση στο θέμα των P-3B καλό είναι να περιμένουμε να δούμε τι πραγματικά θα γίνει και πως θα αποδώσει το πρόγραμμα. Έτσι κι αλλιώς τα 500 εκ $ έχουν πετάξει.

GiorgosR

Συμφωνώ απόλυτα…Ελπίζω να βγει σε καλό όλη αυτή η ιστορία.

Scalp_eg

“Think out of the box” Με αφορμή την πολύ καλή ιδέα του ilias_skaltsiotis τα super puma να πάνε στο ναυτικό, και τις κατά καιρούς συζητήσεις για ενίσχυση των παράκτιων αντιπλοικων πυράυλων απο τα πολυάριθμα μικρα και μεγάλα νησιά μας, ας μην είμαστε εντελώς αρνητικοί να μειώσουμε τις οροφές των φρεγατών (μόνο) αρχίζοντας απο τις 3 μη εκσυχρονισμένες kortenaer. (που θα γίνουν πολύτιμα ανταλλακτικα για τις εκσυχρονισμένες) ΣΕ 1-2-3 χρόνια ερχονται η 6η και η 7η super vita, (exocet bl3) Τα 4 εκσυχρονισμένα P-3 που θα έχουν εικόνα απο ολο το αιγαιο (και όχι μόνο) αφου σιγουρα ενα απο αυτα θα… Read more »

CKfurious

Εγώ θα πρόσθετα αυτούς τους HARPOUN από τις S να τους κοτσάρουμε σε αυτά τα AB205που χει η αεροπορία!!
Ιπτάμενες πυραυλακάτους!!
Τι λες???

😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡

Ilias_Skaltsiotis

Έχω αγοράσει 5 ζευγάρια κυάλια για την αναβάθμιση των p3, μιας και αυτός θα είναι ο μοναδικός εξοπλισμός τους, σύμφωνα με την άποψη σου. Να τα στείλω στο ΓΕΝ ή στην ΕΑΒ?? Θα μου στείλουν τα ρέστα από τα 500 εκ???

CKfurious

Δεν διαβάζεις η δεν δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις:

Έγραψα πως στα πριν παροπλιστούν το ο εξοπλισμός της δεκαετίας του 60 δεν δούλευε και κάναν τη δουλειά τους μονο με κυάλια

Καλού κακού στeιλτα τα κυάλια στο GEN διότι σίγουρα θα τους χρησιμεύσουν και στα εκσυχρονισμένα!!!

Ilias_Skaltsiotis

Πήρα και νυχτερινες διόπτρες για να είναι 24/7

SAAB

Αν και το σημαντικό σε αυτά τα αεροπλάνα είναι τα συστήματα που φέρουν και όχι το κουφάρι, από την στιγμή που δεν παίζει SAAB, άστο καλύτερα. Με το ζόρι δουλειά δεν γίνεται και πρέπει να το πάρουμε απόφαση. Ιδιωτική ή απλά κρατική αμυντική βιομηχανία στην Ελλάδα σε υγιείς βάσεις τέλος. Ήμτανε νιος και γέρασα. Η αμυντική βιομηχανία πρέπει να περάσει στην ιδιοκτησία των ενόπλων δυνάμεων και αυτό μόνον όταν αποκτήσουμε ανώτατους αξιωματικούς που δεν θα ενδίδουν σε πιέσεις πολιτικών. Για ότι γίνεται σήμερα θα πρέπει με διαγωνισμούς ή επιτέλους οι συντηρήσεις, αναβαθμίσεις, επισκευές να μπουν στους κωδικούς των λειτουργικών εξόδων.… Read more »

MPAMPIS

Έριξα μια μάτια για τα sonobuoys -ο ηχοσημαντηρας κανει την διαφορά και η ποιότητα του. – το είδος παθητικός, ενεργητικός, βάθος πόντισης, πληροφορίες για θερμό κλίνες, αλμυρότατα, ρεύματα αυξάνουν τις ικανότητες αλλα και το κόστος -η τεχνολογια ειναι τεχνολογια τελος 90’ αρχές 00’ υπάρχουν αναφορές για ανάγκη upgrade αλλα η μικρή διάρκεια ζωής (8ωρες λειτουργίας) η ταχύτητα των υποβρυχίων και προφανώς και ανάγκη να μην ρίξεις τορπίλη αλλα να ενημερώσεις οτι το Υ/β εγινε αντιληπτό απαιτεί μεγάλο αριθμό ηχοσημαντηρων, ενδεικτικά αναφέρεται οτι οι 120 ενός P8 ισως να μην φτάνουν ακόμα και για μια και μονο αποστολή -ο επεξεργαστής ειναι… Read more »

Athan

Μπάμπη καλή Πρωτομαγιά. Το Π.Ν. πέρα από τον αρκετά μεγάλο φόρτο παλαιότερων sonobuoys που απέκτησε μαζί με τα P-3B, υλοποίησε επιπλέον Προμήθεια (2003) πολλών Ηχοσημαντήρων νέας τεχνολογίας της Εταιρείας Hermes Electronics. Το Αεροσκάφος της Ενδιάμεσης Λύσης συντηρεί όλες τις Επιχειρησιακές Ικανότητες του Τύπου του ήτοι την διασπορά και επεξεργασία δεδομένων από αυτούς τους Ηχοσημαντήρες. Το ίδιο και τα Υπόδειγμα των υπολοίπων εκσυγχρονισμένων μέσω της σουΐτας UYS-505 ASW (Sonobuoy Processor) της General Dynamics M.S.C. Όσον αφορά τον αριθμό Η/Σ που απαιτούνται για μία αποστολή, οι αριθμοί τους εξαρτώνται από το είδος της απειλής, το Περιβάλλον, το Εμβαδό του Χώρου Έρευνας και… Read more »

MPAMPIS

Καλη Πρωτομαγιά.
Ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια..
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες…
Η αλήθεια είναι ότι τα P3 έχουν φάει μεγάλο κράξιμο, πιστευω ομως οτι ο λόγος ειναι απλό κόλλημα…..η αλήθεια ειναι πάντως οτι η έλλειψη καλωδιώσεων για πυραύλους επιφάνειας κάπως μου έρχεται…..
…..και μια άλλη σκέψη μου η δυνατότητα που θα έχουν τα P3 να δίνουν τακτική εικόνα στους Ισραηλινούς οταν περιπολούν στην Αν Μεσόγειο μας παρέχει ενα μεγάλο πλεονέκτημα……

CKfurious

Καταρχάς να ξεκαθαρίσουμε πως το ενδιάμεσο “μουσειακο” έκθεμα δεν είναι εφοδιασμένο με τον UYS-505ASW που αναφέρεις. Η κατάσταση των P-3B περιγράφεται εδώ: https://www.ptisidiastima.com/p-3b-orion/ https://www.ptisidiastima.com/are-new-p-3b-orion-capable-of-asw-operations/ COMMENT 145905 Μιλάμε για συστήματα της δεκαετίας του 60 που δεν δούλευαν όταν παραλήφθηκαν τα Ποσο μάλλον το2020!!! Αδυνατώ επίσης να πιστέψω πως ένα αναλογικό σύστημα της δεκαετίας του 60 μπορεί να συνεργαστεί με sonobuoys “τελευτεας” (digital!!) τεχνολογίας του 2003! Αδυνατώ επίσης να πιστέψω πως οι# τελευταίας τεχνολογίας# sonobuoys του 2003 εξακολοθούν να λειτουργούν το 2020!!και το ότι το ναυτικό τους κράτησε ενώ το αεροπλάνο αποσύρθηκε το 2009 και η σύμβαση εκσυχρονισμού υπογράφηκε το 2015 Σχετικά… Read more »

Athan

CK Κανείς δεν είπε πως το interim θα έχει τον UYS-505. Το Πρόγραμμα πάντως τον περιλαμβάνει στα P-3B Η.Ν. MDA. Τα 6 P-3B του Π.Ν. δεν ήταν “τεχνολογίας του ’60” καθώς πέραν του TACNAVMOD έγινε από την παραλαβή τους και εντεύθεν εκτεταμένος εκσυγχρονισμός και συμπλήρωση Ικανοτήτων (π.χ. εγκατάσταση Συστήματος AIS/VMS) πέραν αυτού των Δομικών και Μηχανικών Στοιχείων και του Εξοπλισμού Αποστολής. Ακόμη και τα P-3A είχαν TACNAVMOD. Τέλος πάντων, καλή είναι η συζήτηση αλλά αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η πραγματικότητα. Όποιος έχει κάποιον γνωστό στο Π.Ν. γνωρίζει κάποια πράγματα περισσότερο. Επικαλούμαι κάποιον συνσχολιαστή να επιβεβαιώσει. Πέραν τούτων, παρ’όλη την… Read more »

Mavi70

Ck oι πηγές οι δικές μόνο είναι τεφαρίκι . Τι έγινε? Για το uys-505asw το στρίβει δια του αρραβώνος?? Εσύ έλεγες ότι κανένα P-3B δεν θα έχει δυνατότητα ASW!!Τώρα το λες ότι το έχεις μόνο σε 2 site! Αν σου βάλει και κανείς κάτι άλλο εσύ δέχεσαι αυτό που πιστεύεις !! Οπότε γιατί να σου χαλάμε το όνειρο. 😆 😆
Υ.γ Είπαμε 3 ζευγάρια κιάλια, 2 διόπτρες, και πτήση πάνω από την Κεφαλλονιά θα κάνουν τα P-3B. 😆

CKfurious

Ούτε εσύ διαβάζεις !! :silly:

Γράφω πως μονο 1reference κάνει αναφορά στο συγκεκριμένο σύστημα
Όλα τα αλλα όλα αυτά τα χρονια δεν γράφαν τίποτα !!!! :shutmouth:

Έχεις κανένα άλλο reference να μας δώσεις maybe??? ❓

Μήπως βρήκες πουθενά και αυτή την επιστροφή του 25-30% για τα 500 mil $που έχουμε σκάσει στη LM?

Για το πρόγραμμα έχω προβλέψει πως θα εξελιχθεί σε φιάσκο ιδιαιτερα με την ολοκλήρωση όλων των συστημάτων αισθητήρων στο M2IMS!

Οποτε μάλλον θα χρειασTουν”τα κυάλια εάν ποτε απογειωθούν
Εδώ θα μαστέ να το συζητάμε

Mavi70

Ck Προφανώς δεν συμφωνούμε και από ότι φαίνεται σχόλιο με σχόλιο άκρη δεν βγάζουμε. Το θέμα είναι ότι καπελώνουμε σοβαρά σχόλια με τους διαλόγους μας και αυτό είναι εις βάρος απόψεων άλλων σχολιαστών. Θα δούμε στην πορεία τι θα γίνει με τα P-3B. Μπορεί να βγουν η μεγαλύτερη πατάτα που υπάρχει μπορεί να βγουν και τα καλύτερα! Ο χρόνος θα δείξει . Την καλημέρα μου σε όλους

MPAMPIS

Από General dynamic:Designed by operators, for operators, the UYS-505 is ‘the solution’ to search, localize and track stealthy submarines in littoral waters.
Λογική επιλογή…….TN214……killer μαλλον finder…

montif74

Το P3 Orion ειναι αεροπλανάρα! και όταν θα παραλάβουμε τα 4 εκσυγχρονισμένα θα αυξηθούνε κατακόρυφα οι δυνατότητες επιτήρησης. Μην ξεχνάμε πως ακόμα κια χώρες σαν την Γερμανία και Ισπανια που κατσκευάζουν αεροσκάφοι που δήθεν θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν τα Orion, δεν τα αποχωρίζονται! Τα Ορίον τα διώχνεις για πάρεις P8 Neptune, και όχι drones με αστείο φόρτο μάχης ή δικινητήρια αεροσκάφοι που σε 2-3 μποφόρ θα πρέπει να προσγειωθουν.

Το Σχόλιο της Ημέρας

Γιατί δεν το βυθίζουμε το ρημάδι να τελειώνουμε; 

Οι προκλητικές ενέργειες της Άγκυρας στην ανατολική Μεσόγειο έχουν προκαλέσει αγανάκτηση στην πλειοψηφία των Ελλήνων, αλλά αυτός είναι και ένας από τους λόγους που...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

Κύριο Άρθρο

Καλησπέρα στους θαλασσομάχους της Φ/Γ ΛΗΜΝΟΣ

50
Οι σκέψεις και προσευχές όλων των Ελλήνων μαζί σας!
Card image

ΠΤΗΣΗ August 2020

Αγορά 3.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2019 Ιούνιος #397

Αγορά 3.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2019 Ιούνιος #397

Αγορά 3.99

Related News

Αφιέρωμα: F-15EX για την αμερικανική Αεροπορία, «Στον 21ο αιώνα με σύνδεση dial-up»

Η γνωστή απόφαση της αμερικανικής Αεροπορίας να επιλέξει την αγορά 140 μαχητικών αεροσκαφών F-15EX της Boeing σίγουρα τάραξε τα νερά της ειδησεογραφίας για πολλούς...

Ιμαλάια: Η Ινδία αναπτύσσει μέχρι και τα πρωτότυπα του LCΗ στα σύνορα με την Κίνα

Η κρατικής ιδιοκτησίας αεροπορική βιομηχανία του Ινδουστάν (HAL) προέβη στην επιχειρησιακή ανάπτυξη των δύο ελαφρών ελικοπτέρων μάχης (LCH) στην περιοχή Landakh των Ιμαλαΐων, όπου...

ΗΠΑ: Το Ισραήλ και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα κατέληξαν σε μια «ιστορική» ειρηνευτική συμφωνία

ΑΠΕ - ΜΠΕΜε τη βοήθεια του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, το Ισραήλ και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα κατέληξαν σήμερα σε μια ιστορική ειρηνευτική συμφωνία...

Ιράκ: Η Βαγδάτη ξεκινά διπλωματική εκστρατεία για την εκδίωξη των τουρκικών δυνάμεων

Η Βαγδάτη ανακοίνωσε σήμερα ότι επικοινώνησε με τους εταίρους της στον Αραβικό Σύνδεσμο «προκειμένου να τηρήσουν ενιαία θέση αναγκάζοντας την Τουρκία να αποσύρει» τους...

Η Ταϊλάνδη αναβαθμίζει τα 12 C-130 της αντί να τα αποσύρει

Το υπουργικό συμβούλιο της Ταϊλάνδης ενέκρινε στις 4 Αυγούστου το αίτημα της αεροπορίας της χώρας για αναβάθμιση του στόλου των 12 μεταφορικών αεροσκαφών C-130H,...
- Advertisement -