31.2 C
Athens
Σάββατο, 31 Ιουλίου, 2021
- Advertisement -

Οι “αθώες” ρουκέτες με εμβέλεια 120 χιλιομέτρων της Χαμάς, και το πάντα “κακό” Ισραήλ. Φτάνει πια με την αντι-ισραηλινή προπαγάνδα

- Advertisement -

Στην Ελλάδα, από τη δεκαετία του ’80 και μετά, υπάρχει ένας υφέρπων αντισημιτισμός, που τρέφεται από τα δυο άκρα του πολιτικού συστήματος. Η άκρα αριστερά, που βλέπει το Κράτος του Ισραήλ, σαν χέρι του Αμερικανικού Ιμπεριαλισμού (σικ, αν και ποτέ οι Σοβιετικοί δεν ήταν ιμπεριαλιστές κατά την άποψή τους), αλλά και η άκρα δεξιά, σε μια προσπάθεια των ακραίων κύκλων της, που σχετίζονται με νεοναζιστικά μορφώματα, να ξεπλυθούν τα εγκλήματα των Ναζί κατά των Εβραίων και της ανθρωπότητας.

Το Ισραήλ δέχτηκε 1.050 ρουκέτες σε διάστημα 38 ωρών!

Από την άλλη, οι Ισραηλινοί, μετά την απώλεια 6 εκατομμυρίων ψυχών, κατέχοντας μια μικρή λωρίδα γης που τους ανήκει εδώ και χιλιάδες χρόνια, έχοντας πολεμήσει πολλές φορές για την ανεξαρτησία τους απέναντι σε πολυαριθμότερους εχθρούς, δεν κοιτούν αυτό που λέμε political correct. Το 1973, το Κράτος του Ισραήλ σώθηκε για λίγες ώρες, με τη θυσία χιλιάδων Ισραηλινών, και της μισής του Αεροπορίας. Έκτοτε, δεν έχει αφήσει τίποτε στην τύχη.

Ισραήλ: Νεκροί και από τις δύο πλευρές, πυρπόληση συναγωγής στη Λοντ, καταστροφή του αρχηγείου της Αστυνομίας στη Γάζα

Το 1991, με τον Σαντάμ να του ρίχνει συνεχώς Scud, δεν έκανε το λάθος να μπει στον πόλεμο. Μετά το Ιράκ, την αντισημιτική σημαία σήκωσε το Ιράν και αργότερα οι “Αδελφοί Μουσουλμάνοι”. Οι Παλαιστίνιοι με τη σειρά τους, απέφυγαν με κάθε τρόπο να βρουν ένα modus vivendi με τους Ισραηλινούς, παρά το αδιαμφισβήτητο γεγονός πως το κράτος του Ισραήλ έχει ενσωματώσει Εβραίους, Χριστιανούς και Μουσουλμάνους. Ας μείνουμε όμως εδώ με τα γεωπολιτικά.

Νέα πρόκληση Τουρκίας προς Ισραήλ: Ανακάλεσε την πρόσκληση Ισραηλινού υπουργού

Παρατηρούμε ένα κύμα δημοσιευμάτων κατά του “κακού” Ισραήλ. Για τους βομβαρδισμούς που κάνει εναντίον της Λωρίδας της Γάζας. Ένα μέρος του πλανήτη με στρατιωτικές δαπάνες σε υψηλότερο ποσοστό από τη Βόρεια Κορέα. Οι βομβαρδισμοί γίνονται με τον εντοπισμό των εκτοξευτών ρουκετών μέσα στη Λωρίδα της Γάζας. Λογικά, με το που εμφανίζεται μια ρουκέτα, οι Ισραηλινοί γνωρίζουν με ακρίβεια το μέρος από το οποίο εκτοξεύτηκε. Και το πλήττουν, είτε με αεροσκάφη, είτε με UCAVs, είτε με άλλα μέσα.

To Ισραήλ σε κατάσταση γενικευμένου συναγερμού – Εκατοντάδες οι επιθέσεις με ρουκέτες (εικόνα – βίντεο)

Μπορεί κάποιοι να μην επιθυμούν να το πουν, αλλά το Ισραήλ είναι αυτό που βρίσκεται υπό επίθεση. Αν η Αλεξανδρούπολη, ή η Καβάλα, ή η Ρόδος ήταν υπό το πυρ των τουρκικών ρουκετών, οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις θα έπρεπε να κοιτούν αμέριμνες; θα έπρεπε απλά να στείλουμε αντιαεροπορικά συστήματα εκεί και τέλος; ή θα έπρεπε η ΠΑ, μαζί με το Πυροβολικό, να κάνουν οικόπεδα τις τουρκικές πυροβολαρχίες; Έχει ή όχι μια χώρα δικαίωμα αυτοάμυνας;

Το “αθώο” ρουκετοβόλο των 120 χιλιομέτρων ακτίνας δράσης της Χαμάς! Πηγή: https://www.jpost.com/middle-east/hamas-uses-a-120-rocket-named-for-slain-commander-to-fire-at-jerusalem-667837

Εδώ δεν μιλάμε για απλές ρουκέτες με ακτίνα λίγων χιλιομέτρων. Προφανώς με ιρανική υποστήριξη, η Χαμάς έχει αναπτύξει ρουκέτες με ακτίνα δράσης που φτάνει τα 120 και 160 χιλιόμετρα! Η ακρίβειά τους είναι μια άνευ λόγου παράμετρος για τη Χαμάς, γιατί ο σκοπός είναι να φτάσουν μακρυά και να βάλουν όλο το Ισραήλ κάτω από το πυρ των ρουκετών. Τις εκτοξεύουν όπως ο Χίτλερ εκτόξευε τους V2 εναντίον του Λονδίνου, αρκεί δηλαδή να πέσουν σε πόλη, ποσώς ενδιαφέρει η ακρίβεια. Η τύχη ρυθμίζει τη ζωή και το θάνατο.

Κατέρρευσε κτίριο 13 ορόφων στη Γάζα έπειτα από ισραηλινό βομβαρδισμό

Το ρουκετοβόλο λέγεται A-120 που ονομάστηκε έτσι από τον Ra’ed Al-Attar, έναν ανώτερο διοικητή της Χαμάς, που διοικούσε την ταξιαρχία της  Hamas,  Rafah Brigade στη Βόρεια Γάζα.  Ήταν πίσω από την επίθεση του 2010 με ρουκέτες Grad από το Βόρειο Σινά, εναντίον της Άκαμπα και του Έιλατ (σύμφωνα με τους Αμερικανούς). Οι ρουκέτες έχουν ακτίνα δράσης περίπου 120 χιλιόμετρα, και μπορούν πολύ εύκολα πλέον να χτυπούν την Ιερουσαλήμ.

Το Ισραήλ θα κλιμακώσει τις επιθέσεις του κατά της Χαμάς

Συνεπώς, ας σταματήσει το παραμύθι για τους κακούς Ισραηλινούς, που σκοτώνουν “παιδάκια”. Οι Ισραηλινές Ένοπλες Δυνάμεις αντιδρούν για να προστατεύσουν τους πολίτες τους. Οι εκτοξευτές ρουκετών της Χαμάς δεν είναι “παιχνίδια” αλλά φονικά εργαλεία. Αυτό που θέλουμε να πούμε είναι πως θα πρέπει τα εγχώρια μέσα να παίζουν το παιχνίδι του Ερντογάν. Οι Παλαιστίνιοι ήταν ίσως οι μόνοι που χαιρέτησαν τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί, ίσως μαζί με τη Ρωσία. Η λάσπη κατά του Ισραήλ, η παραποίηση της αλήθειας, το νερό στο μύλο του αντισημιτισμού, πρέπει να σταματήσει. Είμαστε στο 2021, και πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει το “δούλεμα” της κοινής γνώμης και η μονόπλευρη παρουσίαση των γεγονότων.

Μεγάλες αντιδράσεις από Τουρκία για τις ισραηλινές επιθέσεις στη Γάζα, κριτική και στις ΗΠΑ

Χωρίς φυσικά να λέμε κάτι, ποιον εξυπηρετούν αυτές οι ταραχές; που ξεκίνησαν τελείως ξαφνικά; και η οργανωμένη, προφανώς από καιρό, αντίδραση της Χαμάς; Μήπως κάποιον, που θέλει να τα ξαναβρεί με το Ισραήλ, και φυσικά έχει σχέσεις με Χαμάς, Παλαιστίνη και Ιράν;

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

405 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
405 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Rantaplan

Μια σημειωση . Οι κατοικοι της γης των Φιλλισταιων , ως το 1948 αυτοπροσδιοριζονταν ως Αραβες . Οι δε Ισραηλινοι , υπερασπιζονται την γεννετηρα περιοχη τους .

p270

Οκ ειμαστε συμμαχοι με το Ισραήλ και να το υποστηριζουμε ααλα κατι λαθος κανει οπως ο εποικισμός ας πουμε περιοχων ωστε να υπαρχει τετοια αντιδραση
Τα παραπανω βεβαια δεν δικαιολογουν ολες τις πραξεις Παλαιστινίων και χαμας

jw4799

Όσον αφορά πάντως την τελευταία παράγραφο του άρθρου, αν ισχύει κάτι τέτοιο αυτός ο “κάποιος” μάλλον κάνει λάθος υπολογισμούς εάν νομίζει ότι θα εκβιάσει το Ισραήλ βάζοντας μπροστά άλλους…Το Ισραήλ έχει μνήμη και κρίση πάντα και όταν απειλείται γίνεται και απρόβλεπτο και επικίνδυνο.
Ίσως του πάτησαν τον κάλο οι Ισραηλινοί αυτού του “κάποιου” με κάτι κοινές ασκήσεις και συνεργασίες στην Κύπρο…

STARK

IAF will give them the appropriate response!!

Greece has to look at Israel as a model state for the next decades and must cooperate closely with them in weapon development/procurement for the ageing Greek (sic) army.

Arabs have done nothing for our agenda and if I remember correctly Arabs have killed Greeks in Patra, Egypt and hijacked commercial planes from Athens airport!!

manos_oikonomou

Συγχαρητήρια για το άρθρο ΠΤΗΣΗ, μακάρι να μπορούσαν να δουν την αλήθεια πολύ άνθρωποι στην Ελλάδα που έχουν ο Ισραήλ για τον “κακό” στην όλη υπόθεση!

Απλή παρατήρηση, η εικόνα με τους στρατιώτες/αντάρτες με τα πράσινα headbands στα κράνη που γεμίζουν τον εκτοξευτή, δεν μας θυμίζει κάτι “υγειώς σκεπτώμενους, καθόλου φανατικούς μουσουλμάνους” της ευρήτερης περιοχής απλά με την μορφή “τακτικού” στρατού;

Gema33

Erstaunlich, dass eine griechische Site [email protected]@@@@re solche antiisraelische Fake-News veröffentlich.

komninos79

Το συμπέρασμα που αφορά την Ελλάδα από αυτή την διαμάχη, είναι πως η Ελλάδα πρέπει να ενισχύσει περαιτέρω την συνεργασία της με το Ισραήλ και να προβεί άμεσα στην αγορά του Iron Dome. Η καλύτερη στιγμή είναι τώρα που το Ισραήλ έχει μεγάλη ανάγκη τη μέγιστη δυνατή διπλωματική υποστήριξη και ο Ερντογάν ήδη πήρε ξεκάθαρα θέση εναντίον του στη διαμάχη. Τέρμα η ανούσια πολιτική των ίσων αποστάσεων που δεν προσέφερε τίποτα στην Ελλάδα ποτέ. Ας πάμε επιτέλους με αυτούς που μπορούν να βοηθήσουν…

alexmark

Συγνώμη δεν είμαι αντιισραηλινός κάθε άλλο, αλλά ξεχνάτε(;) να αναφέρετε ποιός ξεκίνησε όλη αυτή την ιστορία. Αν εσάς σας πετάξουν έξω από το σπίτι σας για να φτιάξουν οικισμούς οι ορθόδοξοι με τα περίεργα καπέλα, προφανώς θα συμφωνήσετε και θα πάρετε δρόμο! Καλή η συμμαχία δεν αντιλέγω, αλλά το διεθνές δίκαιο που τόσο επικαλούμαστε το κόβουμε κι εμείς (κάποιοι εδώ μέσα) κατά πως μας βολεύει! Αν συμφωνείτε με τη συνεχή οικοδόμηση οικισμών επειδή η βίβλος γράφει πως είναι εδάφη των ορθοδόξων συνεχίστε έτσι. Εγώ ξέρω πως όποιος σπέρνει ανέμους θερίζει θύελλες. Αλήθεια σε τι χρησιμεύει ένα τέτοιο μονομερές άρθρο που επικεντρώνεται στις ρουκέτες των φανατικών, αλλά καθόλου στις πρωτογενείς αιτίες ενός προβλήματος;

akritas

Ηγετικά στελέχη της Χαμάς ζουν στην Τουρκία υπό κρατική προστασία, μέχρι και διαβατήρια τους έχουν δώσει.
Η Τουρκία χρησιμοποιεί την Χαμάς για να αυξήσει την ένταση με το Ισραήλ προκειμένου να προτείνει στο Ισραήλ δική της διαμεσολάβηση για αποκλιμάκωση, αλλά με ανταλλάγματα.
Το τουρκικό καθεστώς συμπεριφέρεται σαν τους νονούς της νύχτας. Στέλνουν κάποιους να σε απειλήσουν και μετά έρχονται οι ίδιοι να σου πουλήσουν προστασία έναντι αυτών που οι ίδιοι έστειλαν για να σε απειλήσουν…αυτό κάνει η Τουρκία πχ στο μεταναστευτικό και όχι μόνο….
Το ίδιο κάνει με την τρομοκρατική μουσουλμανική αδελφότητα για να πιέζει διάφορα αραβικά κράτη, και με την τρομοκρατική Χαμάς για να πιέζει το Ισραήλ.

S244

Όντως πολύ πιθανόν να κρύβεται πίσω από όλα αυτά η Τουρκία ( δεν είναι σύμπτωση η χρονική αυτή στιγμή ) και να ενεργεί όπως αυτοί που πουλάνε προστασία στα μαγαζιά. Να εκβιάζουν. Όμως το Ισραήλ και κάθε χώρα που σέβεται τον εαυτό της δεν πρέπει να προβεί σε συμφωνίες με αυτούς που κρύβονται πίσω απ΄όλα αυτά και να υποκύψει στον εκβιασμό.
Όμως πρέπει να σκεφτούμε και δύο άλλα πιο σκοτεινά σενάρια λιγότερο πιθανά αλλά κατά τη γνώμη μου υπαρκτά.

  1. Ποιος επωφελείται από αυτή την κατάσταση; Ποιος έχει κέρδος από αυτή την κατάσταση με εκατοντάδες πυραύλους του συστήματος Iron dome να εκτοξεύονται χώρια τα άλλα αναλώσιμα οπλικά συτήματα αεροσκαφών, πυροβολικού κτλ. χώρια τη διαφήμιση των ισραηλινών συστημάτων; Το Ισραήλ δεν πλήττεται σε σοβαρό βαθμό, ούτε καν ο τουρισμός του μιας και περνάει προς τα έξω και ορθώς μια εικόνα ασφαλείας. Ούτως ή άλλως οι ρουκέτες το πιο πιθανόν αν αποφύγουν τα Α/Α συστήματα να πέσουν σε έρημη περιοχή. Άρα κερδισμένο από αυτή την κατάσταση είναι το ίδιο το Ισραήλ.
  2. Βάζω τον εαυτό μου στην θέση της χαμάς και όλων αυτών των οργανώσεων. Αν ήθελα όντως να κάνω ζημιά στο Ισραήλ θα επέλεγα άλλους τρόπους πιο καταστροφικούς και με απώλειες ( όπως το PKK στην Τουρκία ). Όμως επιμένουν σε κινήσεις χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα, χωρίς να προκαλούν πόνο από απώλειες στο Ισραήλ, γνωρίζοντας όμως ότι θα προκαλέσουν μεγάλη αντίδραση. Γιατί; Γιατί τους βολεύει αυτή η κατάσταση. Ρίχνουν ρουκέτες ξέροντας την αντίδραση και με αυτό τον τρόπο κρατούν τους παλαιστίνιους υπό την κυριαρχία τους κάνοντάς τους λόγω των αμάχων παλαιστινίων που σκοτώνονται, να συσπειρώνονται γύρω τους. Δεν τους νοιάζει να λυθεί το πρόβλημα, αυτό που τους νοιάζει είναι η κυριαρχία τους και η εξουσία πάνω στον παλαιστινιακό λαό.

Και διαφωνώ με το “Συνεπώς, ας σταματήσει το παραμύθι για τους κακούς Ισραηλινούς, που σκοτώνουν “παιδάκια”. Οι Ισραηλινές Ένοπλες Δυνάμεις αντιδρούν για να προστατεύσουν τους πολίτες τους.” Πιστεύω ότι όσοι προβαίνουν σε θανάτους αμάχων εν γνώση τους είναι δολοφόνοι όποιοι και αν είναι αυτοί. Τούρκοι με Κούρδους, Αμερικάνοι με Βιετναμέζους-Σέρβους, Σαουδάραβες με Υεμενέζους, Ισλαμικό κράτος, κτλ. Για να προστατεύσεις τους πολίτες σου δεν σκοτώνεις απροστάτευτους ανθρώπους. Κάνεις στοχευμένες ενέργειες στις στρατιωτικές υποδομές και προσωπικό του αντιπάλου. Εκτός αν σε βολεύει η κατάσταση να διαιωνίζεται.

Fazer

Νομίζω ότι περιγράφει άψογα την κατάσταση το άρθρο, επίσης τα γεγονότα δείχνουν και την επιχειρησιακή αξία το συστήματος iron dome.

Aristidis

Ντροπή μόνο για το ανυπόγραφο άρθρο κ. της Πτήσης.

Psixraimia

Το ζήτημα είναι ότι όλοι αναγνωρίζουμε ότι το Ισραήλ έχει δίκιο στην ουσία. Ο εποικισμος είναι έγκλημα πολέμου και οι Ισραηλινοι τον συνεχίζουν και από εκεί ξεκίνησε η τρέχουσα κρίση, μην το ξεχνάμε.
Αν βλέπαμε ότι δεν επιβάλλει κάτι τέτοιο με τη δύναμη των όπλων, δε θα βλέπαμε και με τέτοιο αποτροπιασμό την αντίδρασή του

NikosP

<< . . .ποιον εξυπηρετούν αυτές οι ταραχές; που ξεκίνησαν τελείως ξαφνικά; >>

Κυρίως τον Νετανιάχου ! ! !

Όταν ξεκινάς απαλλοτριώσεις-εποικισμούς στην ανατολική Ιερουσαλήμ (κατεκτημένη περιοχή , για όσους μπορούν να δουν τον εμφανή παραλληλισμό με γνωστή περιοχή της α. Μεσογείου ) , μπαίνεις σε ιερά τεμένη και τα κάνεις λαμπόγυαλο , είναι φανερό οτι στοχεύεις στην αντίδραση των Παλαιστίνιων.

Όταν διαλαλείς οτι το διεθνές δίκαιο είναι το όπλο σου , δεν το ξεχνάς στη γωνία όταν θέλεις να κολακέψεις ( γλύψεις) τον σύμμαχό σου ( που δεν είχε πρόβλημα να βοηθήσει τους τουρκο-αζέρους στο Αρτσάχ για να προάγει τα δικά του συμφέροντα)

makiskapa

” Αν η Αλεξανδρούπολη, ή η Καβάλα, ή η Ρόδος ήταν υπό το πυρ των τουρκικών ρουκετών……. ” δηλαδή οι Τουρκικές ένοπλες δυνάμεις έχουν την ίδια δύναμη πυρός με τους Παλαιστίνιους; Συγκρίνεται εναν τακτικό στρατό με ένα ”κράτος” με έλαχιστες υποδομές; Ποιές είναι άραγε οι απώλειες εκατέρωθεν, ή μήπως τώρα που έχουμε καλύτερες σχέσεις με το Ισραήλ γίναν ξαφνικά φίλοι μας; Διοτί θυμάμαι στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν οτι ήταν κώλος και βρακί με τους Τουρκούς. Τότε άραγε οι Ισραηλινοί δεν ήταν οι ΄΄κακοι΄΄ της υπόθεσης;

Mavi70

Οι τελευταίες επιθέσεις κατά των Ισραηλινών έχουν όνομα. Τουρκία. Είναι η χώρα που θεωρώ ότι έδωσε την εντολή και παρείχε την οικονομική στήριξη για αυτό. Αυτά τα γεγονότα ας είναι προς γνώση και συμμόρφωση του Εβραϊκού κράτους αλλά και λοιπών Αραβικών χωρών για το τι σημαίνει Τουρκία. Μπέσα δεν υπάρχει σε ότι και να συμφωνηθεί.

Hoplite

Ο Ερντογάν είναι ηθικός αυτουργός των επιθέσεων της Χαμάς και οι Ισραηλίτες δεν πρόκειται να το αφήσουν να περάσει έτσι. Όσο αφορά τις δικές μας σχέσεις με το Ισραήλ, μήπως να ξεκινάγαμε να εξετάζαμε την περίπτωση να μεταφέρουμε την πρεσβεία μας από το Τελ Αβίβ στην Ιερουσαλήμ; Αν θέλουμε να μιλάμε για πολυδιάστατη και τολμηρή εξωτερική πολιτική. Σίγουρα θα ήταν μια κίνηση που θα προκαλούσε αντιδράσεις στον ισλαμικό κόσμο, αλλά τα οφέλη θα μπορούσαν να είναι πολύ μεγάλα, ειδικά τώρα που ο αντισημιτισμός των Τούρκων (και όχι μόνο του Ερντογάν) χτυπάει κόκκινο.

GeoMoust

Ναι μεν αλλά η υπόθεση. Και οι δύο έχουν δίκιο και άδικο.

George

Δυστυχώς η επικράτηση τέτοιων θεωριών όπου το Ισραήλ πάντα φταίει ιδίως αν ανταποδίδει όταν δέχεται επιθέσεις έχει ως βάση τον αντισημιτισμό που υπάρχει σε μεγάλο βαθμό στην Ελληνική κοινωνία που σε αυτό δεν διαφέρει από τις υπόλοιπες ΑνατολικοΕυρωπαικές χώρες
Η σε μεγάλο βαθμό ταύτιση του ΠΑΣΟΚ των 70ς και των 80ς με τον Μπααθισμό οδήγησε σε παροξυσμό που και οι ίδιοι οι Αραβες από χώρες του Κόλπου τότε δεν καταλάβαιναν!
Από την άλλη πρέπει να προσέξουμε και όταν η κριτική στο Ισραήλ αντιμετωπίζεται/χαρακτηρίζεται ως αντισημιτική για να σιωπήσει

LuckyLuke

Αγαπητή Πτήση, λυπάμαι αλλά έχετε ακούσει για τους εποικισμούς του Ισραήλ, σωστά; Μην βάλουμε την ταμπέλα “αντισημίτης” σε όποιον κριτικάρει την πολιτική επεκτατισμού των εβραϊκών οικισμών σε βάρος των Παλαιστηνίων.

Δυστυχώς οι πρακτικές του Ισραήλ δεν είναι συμβατές με το διεθνές δίκαιο. Μην το ευτελίζουμε με την “πολιτική ορθότητα”. Προσωπικά θαυμάζω τους Ισραηλινούς, ωστόσο δεν μπορώ να επικροτήσω την πολιτική τους σε βάρος των Παλαιστηνίων.

Michalizzz

Συνήθως αποφεύγω να παίρνω θέση για το θέμα, γιατί είναι υπερβολικά πολύπλοκο και πραγματικά η προπαγάνδα δίνει και παίρνει και από τις δυο πλευρές. Όμως συμφωνώ με το άρθρο σας και πολύ θλίβομαι για τον αντισημιτισμό που επικρατεί ΚΑΙ στην Ελλάδα. Συγχρόνως ελπίζω να ρίξουν νερό στο κρασί τους και οι δυο πλευρές.

BluesBand

Υπάρχει όντως υπερβολικό πλήθος τυφλά αντί-ισραηλινών δημοσιευματων. Τυφλά φίλο-ισραηλινά άρθρα όπως το ανωτέρω είναι εξίσου απορριπτέα.
Ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για επεισόδια που η Ισραηλινή κυβέρνηση προκάλεσε εσκεμμένα, μέρος ευρύτερης στρατηγικής της, η οποία έχει καταδικασθει διεθνως (και από την Δύση). Ο εποικισμος αποτελεί έγκλημα κατα της ανθρωπότητας, εάν το θυμάστε ακόμη.
Όχι ότι η παλαιστινιακη ηγεσία δρεπει δάφνες φιλειρηνισμου και συνεργασίας (η αναφορά σας στην ενσωμάτωση από το Ισραήλ αλλοθρησκων δεν είναι βέβαια και πολύ επιτυχής καθώς γίνεται υπό ‘σιδηρα γροθια’, ενώ σχετικά σπανίως το Ισραήλ έδειξε πραγματική διάθεση συμβιβασμου), η Τουρκία δε αποτελεί παγκόσμιο παράδειγμα υποκρισίας και αθλιότητας, αλλά ας θυμόμαστε ότι οι Ισραηλινοι είναι οι υπεύθυνοι σε αυτή την περιπτωση, καθως και σε πλήθος παρόμοιων περιπτώσεων. Ρίχνοντας έτσι άφθονο νερό στο μύλο της Χαμας, η οποία εκτός από τρομοκρατική οργάνωση ενσωματώνει και μεγάλη κοινωνική δράση και πολλούς γνήσιους αγωνιστές ελευθεριας που δεν μπορούν να οργανωθουν σε άλλα αποτελεσματικοτερη οργάνωση.
Εν ολίγοις, είναι μια περιοχη όπου, πλέον, όλοι φερουν μεγάλη ευθύνη για την παρούσα κατάσταση και μόνο η ισορροπημένη προσεγγιση είναι χρήσιμη.
Μαλλον οφείλετε να ξαναγράψετε το άρθρο – εκτος εάν προτιμάτε να μιμηθείτε αυτούς που (δικαίως) επικρινετε.

LuckyLuke

*Παλαιστινίων 😉

Diogenis

ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΑΠΛΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗς ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ…. «Η Χαμάς θα δεχτεί τώρα πλήγματα που δεν τα περίμενε», διακήρυξε με το πέρας επιτελικής σύσκεψης ο Μπενιαμίν Νετανιάχου, υπηρεσιακός πρωθυπουργός του Ισραήλ από τον Μάρτιο, κατηγορούμενος για σκάνδαλα διαφθοράς και άρτι ατυχήσας στη συγκρότηση νέας κυβέρνησης.
«Μια παρατεταμένη σύγκρουση με τη Χαμάς θα έδινε επί της ουσίας στον Νετανιάχου το “οξυγόνο” που χρειάζεται για να τορπιλίσει τη συγκρότηση ενός “μπλοκ της αλλαγής”», σχολιάζει ο αναλυτής των Times of Israel, Αβί Ισαχαρόφ. Για την ακρίβεια, παρατηρεί ο ιδρυτής-εκδότης της ισραηλινής ειδησεογραφικής ιστοσελίδας, Νταβίντ Χόροβιτς, «η συγκυρία της κλιμάκωσης θα μπορούσε να είναι μνημειώδης».
Το αντι-Νετανιάχου μπλοκ ευελπιστούσε ότι θα ολοκλήρωνε τις διαβουλεύσεις για τον σχηματισμό κυβέρνησης στο Ισραήλ, παρατηρεί, ποντάροντας στο κρίσιμο ραντεβού με τον Μανσούρ Αμπάς, ηγέτη της Ενωμένης Αραβικής Λίστας και απαραίτητο εταίρο για την εξασφάλιση αυτοδυναμίας….Ωστόσο, προχθές το βράδυ ο Μανσούρ Αμπάς ακύρωσε ξαφνικά τις διαβουλεύσεις, καθώς οι Ισραηλινοί Αραβες είχαν ξεσηκωθεί σε δεκάδες πόλεις, διαδηλώνοντας τη δυσαρέσκειά τους στα τεκταινόμενα. Μάλιστα στη Λοντ, έξω από το Τελ Αβίβ, ένας εξ αυτών δολοφονήθηκε από Εβραίο, σε μια επίθεση που έριξε κι άλλο «λάδι στη φωτιά» του διχασμού της ισραηλινής κοινωνίας.
Οχι ότι στους Παλαιστίνιους υπάρχει ομοψυχία. «Αντιλαμβανόμενοι ότι ο πρόεδρος Αμπάς ακύρωσε τις προγραμματισμένες βουλευτικές εκλογές αυτού του μήνα και τις προεδρικές εκλογές του Ιουλίου επειδή ήξερε ότι θα χάσει, οι ισλαμιστές επιδιώκουν τώρα μια νίκη», σχολιάζει ο Χόροβιτς. Οπως πολλοί άλλοι, έτσι κι αυτός βλέπει πίσω από τη νέα κλιμάκωση μια παράλληλη προσπάθεια της Χαμάς να «ακυρώσει» την Παλαιστινιακή Αρχή της προεδρίας Αμπάς στα μάτια των ίδιων των Παλαιστινίων.

ElCy

Το Ισραήλ κάνει αυτό που έπρεπε να κάνουμε κι’ εμείς! ‘Οχι να αφήνουμε τους Τούρκους να παραβιάζουν συνεχώς σε θάλασσα και αέρα, να στέλλει η ακτοφυλακή, και το ναυτικό τους, ανενόχλητα μετανάστες, να παραβιάζουν διεθνείς συνθήκες, και να μας βρίζουν κι’ απο πάνω! Και να μας κάνουν και μαθήματα πολιτισμού, ο πιο βάρβαρος λαός της ιστορίας!
Οι μουσουλμάνοι έχουν μια δική τους νοοτροπία λόγω της θρησκείας τους που δεν είναι μόνο παράξενη για μας, αλλά και πολλές φορές εξωφρενικά ακατανόητη!
Γιατί απλούστατα δεν είναι απλά μια θρησκεία, αλλά κυριολεκτικά τρόπος ζωής! Το Ισλάμ τους καθορίζει πώς να ζούν με κάθε λεπτομέρεια, δεν επιτρέπεται ν’ αλλάξουν ούτε γράμμα αλλά οι ηγέτες τους πάντα το ερμήνευαν όπως τους σύμφερε! Ένα σύστημα που ‘χωρά’ πάρα πολλύς φανατισμός! ‘Οπως εξάλλου φαίνεται και συμβαίνει σχεδόν καθημερινά! ‘Ενα πρόβλημα που θα αντιμετωπίσει και ολόκληρη η Ευρώπη στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον, αν δεν ξυπνήσει απο τον λήθαργο, όχι του δικαίου αλλά του μ@λ@κα…σύντομα!
Η Τουρκία αποσταθεροποιεί πολύ περισσότερο απο ότι μπορούν να φαταστούν στην Ευρώπη και κάτι τουρκόλαγνοι στη πέρα του Ατλαντικού μεριά!

Diogenis

Και για να μην πέφτουμε από τα σύννεφα ….Εκ πρώτης όψεως, το ACT.IL φαντάζει σαν μια αθώα εφαρμογή Ισραηλινών εθνικιστών, οι οποίοι συντονίζονται για να προωθούν τα μηνύματά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το πρόβλημα είναι ότι αρκετά από τα ιδρυτικά στελέχη της πρωτοβουλίας, όπως ο διευθύνων σύμβουλος Γιαρντέν Μπεν Γιόσεφ, έχουν περάσει από σημαντικά πόστα των ισραηλινών μυστικών υπηρεσιών και δεν κρύβουν τις σχέσεις τους με το υπουργείο Στρατηγικών Υποθέσεων, που αποτελεί πλέον την αιχμή του δόρατος στις επικοινωνιακές μάχες που διεξάγει το κράτος του Ισραήλ.
Η εφαρμογή στηρίζεται από τρία ισραηλινά ιδρύματα-λόμπι (το Maccabee Task Force, το Israel American Council και το IDC Herzliya), τα οποία με τη σειρά τους χρηματοδοτούνται από τον ισραηλινό «βαρόνο των καζίνων» Σέλντον Αντελσον, ο οποίος τυχαίνει να είναι και στενός συνεργάτης και χορηγός του Ντόναλντ Τραμπ και του Μπένζαμιν Νετανιάχου.

ZELDA

Δεν θα μπω στη διαδικασια να πω ποιος εχει δικιο και ποιος αδικο στην γιατι πιστευω πως στη μακροχρονια αραβο-ισραηλινη διαμαχη δεν υπαρχουν αθωοι και ενοχοι αλλα ενα προβλημα που δεν εχει λυση με ευθυνη και τον δυο πλευρων.

Απο εκει και περα το αρθρο ειναι προσαρμοσμενο στα γεωπολιτικα δεδομενα της σημερινης εποχης και τις τωρινες ελληνο-ισραηλινες σχεσεις.Δεν νομιζω πως την εποχη της στενης αμυντικης συνεργασιας του Ισραηλ με το κεμαλικο κατεστημενο θα ανεβαζε η ΠΤΗΣΗ αναλογο αρθρο.Και αν το κανε δεν νομιζω να συμφωνουσε κανεις μαζι της.

Jolly_Roger

Όταν λες σε κάποιους πως οι Παλαιστίνιοι ήταν (και θα είναι) πάντα τρομοκράτες και οι κατσαρίδες του Πλανήτη, σοκάρονται! Πρόκειται για τραγικά παράσιτα και πληρωμένα πιστόλια εδώ και 40-50 χρόνια! Κι όμως κάποιοι “κόκκινοι” ινστρούχτορες τους θεωρούν “αδελφούς

Σοκάρονται μερικοί επειδή το προφίλ που πουλάνε οι Παλαιστίνιοι είναι αυτό του δήθεν κατατρεγμένου & αδικημένου λαού, όμως ούτε λέξη για τον ισλαμικό φανατισμό τους και για το οτι εάν μπορούσαν θα εξολόθρευαν όλους τους γειτονικούς λαούς για να επεκταθούν. Δεν έχουν καμία θέληση για ειρηνική συνύπαρξη. Πρόκειται για ένα μάτσο αμόρφωτα, φανατικά σκουπίδια που έχουν κάτσει επάνω στην Ιντιφάντα & τη προπαγάνδα που πουλάνε με τη βοήθεια των εκάστοτε “προοδευτικών / ακτιβιστών / αγωνιστών” βλαμμένων σε όλο τον Πλανήτη. Όταν η HaMaS (Ḥarakat al Muqāwamah al ʾIslāmiyyah) ρίχνει πυραύλους ή χειροβομβίδες σε σχολικά, θεωρείται… “δίκαιος αγώνας

Ε, ναι! “…οι Παλαιστίνιοι είναι καλά παιδιά…” λένε μερικοί ανόητοι! “…εμάς τους Έλληνες, μας αγαπάνε…” λένε κάποιοι άλλοι κολλημένοι στις ΠΑΣΟΚικές ιδεοληψίες της δεκαετίας του 1980. Ε, βέβαια! Αν εξαιρέσει κανείς την πειρατεία & τους 7 που δολοφόνησαν στο Сity of Poros, τους 6 που δολοφόνησαν στην Πάτρα, τους 3 δολοφονημένους & τους 55 τραυματίες στο Ελληνικό (περιστατικά με χειροβομβίδες στο τράνζιτ του πρώην ανατολικού αεροδρομίου στις αναχωρήσεις της Ισραηλινής αεροπορικής εταιρείας EL-AL και στη πισίνα του ξενοδοχείου London στην Γλυφάδα με θύματα Άγγλους τουρίστες) και τόσα άλλα, μπορεί κανείς να μου πει κάτι άλλο που έχουν κάνει οι “καλοί” Παλαιστίνιοι που “μας αγαπάνε” στη χώρα μας; Α, να μην ξεχάσω και τους πολύ πρόσφατους εμπρησμούς σχολείων & εγκαταστάσεων φιλοξενίας λαθρομεταναστών που πραγματοποιήθηκαν (σύμφωνα με την ΕΛΑΣ) τα τελευταία 1-2 χρόνια! Γιατί σοκάρεστε;

Ω, μα τι λέω ο ανόητος! Οι Παλαιστίνιοι, μας έμαθαν να φοράμε αυτά τα υπέροχα επαναστατικά φουλάρια τα κουρελο-‘κεφίγιε‘ για να ξεχωρίζουμε από τους φασίΖτες και να δείχνουμε cool στα γκομενάκια των Εξαρχείων. Σωστά;

comment image

comment image

comment image

comment image

comment image

comment image

comment image

comment image

comment image

comment image

Stavrogin1

Τιμουμε την συμμαχία μας με το ισραηλ.
Δεν είμαστε αντισημίτες επειδη δεν συμφωνουμε με καποιες πρακτικές του Ισραηλ
Δεν ειμαστε φιλοπαλαιστινιοι έπειδη απευχόμαστε μια εθνοκάθαρση
Το ισραηλ χρειάζεται στρατηγικό βάθος και μέγεθος.
Το ισραηλ ειναι επιτιθέμενο στη δυτική όχθη
Η Χαμας ειναι εξτρεμιστικη οργάνωση
Η Χαμας δεν ειναι οι παλαιστίνιοι
Αν επιτραπεί στους μετριοπαθείς παλαιστίνιους πολιτικους να κυριαρχήσουν, η χαμας θα εξαφανιστει μαζι με το οπλοστασιο της.
Οτι μπορει να καταφέρει μια μικρη έννομη παλαιστινιακή πολιτεία δεν το χει καταφερει το κράτος του ισραηλ τα τελευταια 30 χρόνια
Αυτη η κατασταση συμφέρει το Ισραηλ κερδίζει συνεχως έδαφος
Η απροθυμια των Παλαιστινιων να συμβιβαστουν φαινεται να ηταν λάθος.
μηπως ο συμβιβασμος τους θα έδινε τέλος στη διαμάχη;
Αν ηταν τουρκοι αντι για παλαιστίνιοι δεν θα τους άνοιγε η όρεξη με το συμβιβασμό;
Πρεπει να αποφευχθει η γενοκτονια των παλαιστινίων.
Αν το ισραηλ δεν συμβιβαστει, ειτε οι παλαιστινιοι θα εξολοθρευτουν, ειτε θα γινουν λαος χωρις πατριδα όπως οι Εβραίοι κάποτε.
Πολυ μονοπλευρο το άρθρο σας, δεν κοιτά μπροστά δεν προτείνει λύσεις.

uzunabi

Which in reality.

filistin.jpg
antonios

Σαν Ιστορκος Αναλυτης σας λεω οτι “στον πολεμο το πρωτο θυμα ειναι η αληθεια”. Αισχυλος (που ηταν και βετερανος πολεμιστης). Ας ΠΑΡΑΒΛΕΨΟΥΜΕ για την ωρα το πως δημιουργηθηκε το συγχρονο Ισραηλ και ας δουμε τα γεγονοτα ΣΗΜΕΡΑ. Και οι 2 πλευρες ΔΙΚΑΙΩΣ χαρακτηρηζουν τα εδαφη αυτα ως πατρογωνικα αφου Αραβες και Ισραηλιτες ειναι φυλες της ευρητερης Αραμαικης ομαδας φυλων. Τωρα…Ας υποθεσουμε οτι ενας απο εσας καθεται στο σπιτι του το οποιο η φαμιλια του τα εχει για πανω απο 1000 χρονια (ναι οι ιδοκτησιες εχουν ισχυ απο το 648 μΧ.). Μια μερα ερχονται καποιοι αστυνομικοι και σου λενε μαζεψε τα και φυγε γιατι η κυβερνηση θελει να στεγασει καποιους αλλους! Πως θα αντιδρουσατε? Εδω σκηνες και μισθωμενα διαμερισματα δωσαμε για προσφυγες και ξεσυκωθηκε ολος α ντουνιας ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΗΛΙΣΩ τι εγινε οταν δωθηκαν ιδιοκτησιες Μακεδονων σε προσσφυγες απο το 1923 μεχρι το 1931!!! Εσεις πως νομιζετε ενιωσαν αυτοι οι ανθρωποι? Κακος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ κανενας λαος. Κακοι ειναι πολιτικοι που για λιγους ψηφους δεν λογαριαζουν ουτε ζωες υπηκόων τους. Αλλο ζητημα . Στο συνεδριο το ΟΗΕ στην Νοτια Αφρικη κατα την πρωτη προεδρια του Νελσον Μαντελα τα μελη δεν μπορεσαν να καταληξουν σε κοινη δηλωση το τι και ποιος ειναι τρομοκρατης και τι ειναι τρομοκρατια. Μολις λιγες μερες πριν γιαρταζανμε τον ξεσηκωμο “τρομοκρατων” κατα το διεθνες δικαιο σαν Εθνικους Ηρωες και πολεμιστες της ελευθεριας. Μηπως ο διαχωρισμος εχει να κανει με φυλετικα κρητιρια (ελληνες του 1821 = μαχητες της ελευθεριας , παλαιστηνιοι σημερα = τρομοκρατες)? Τι εμποδιζε τν κυβερνηση του Ισραηλ να φτιαξει οικισμο σε αλλο μερος της πολης τωρα μαλιστα που εχει και Αραβες συμμαχους? Πως αυτοι οι συμμαχοι θα πεισουν τους ανθρωπους τους οτι συμμαχησαν εναντια σε αλλους Αραβες? Δεν υπαρχει οπως λεει το αρθρο ουετ αντισημιτισμος ουτε ομως και διαβολικες ρουκετες της οποιας Χαμας. Υπαρχουν πολιτικοι καιαπο τις 2 πλευρες που για λογους διαφορετικους ο καθενας θυσιαζουν τους ανθρωπους τους για μηδενικο ουσιατικο οφελος.

uzunabi

Places that Israel has occupied over the years. Palestinian lands colored green.

Ekran Görüntüsü (127).png
ghallas

Η καταπάτηση αλλεπάλληλων ψηφισμάτων του ΟΗΕ από το Ισραήλ δε μας απασχολεί. Έχει ενδιαφέρον όταν προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε τον ίδιο ΟΗΕ για να στοιχειοθετήσουμε για να δείξουμε πως η Β. Κύπρος βρίσκεται υπό Τουρκική κατοχή.
Το Ισραήλ εφαρμόζει΄, με μεγάλη επιτυχία, το νόμο του ισχυρότερου, με τις πλάτες των ΗΠΑ τόσο στρατιωτικά/οικονομικά, όσο και με το βέτο τους στο ΣΑ του ΟΗΕ.

Τα παλαιστινιακά εδάφη βρίσκονται είτε υπό κατοχή, είτε υπό παράνομο αποκλεισμό. Οι πολιτικές του Ισραήλ καταπατούν τη μισή Χάρτα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του ΟΗΕ.

Αυτά είναι δεδομένα. Όποιος πιστεύει ότι τα παραπάνω δεν έχουν σημασία γιατί το Ισραήλ είναι “φίλος” (δεν υπάρχουν φίλοι στη γεωπολιτική, μόνο συμφέροντα, και του Ισραήλ πριν 10 χρόνια ευθυγραμίζονταν με της Τουρκίας για όσους δε θυμούνται), ας ξεχάσει τουλάχιστον επιτέλους την Κύπρο.

Όποιος πιστεύει ότι το Ισραήλ είναι νόμιμος αμυνόμενος, ας υποστηρίξει την Τουρκία στις πολιτικές του εναντίον των Κούρδων.

Ό,τι κάνει ο Μπίμπι για να κερδίσει ψήφους όταν ζορίζεται πολιτικά, κάνει και ο Ερντογάν.

υγ. το χαρτί του αντισημιτισμού είναι, να το πω ευγενικά, ατυχές. Ενώσεις επιζώντων του Ολοκαυτώματος έχουν επανειλλημένα κατηγορήσει το Ισραήλ για τη στάση του στη Γάζα (παράδειγμα https://www.haaretz.com/holocaust-survivors-condemn-israel-for-gaza-massacre-1.5260588)

Κανένα έθνος δεν έχει δικαιωματικά το ρόλο του θύματος.

eclipse82

Ένα απόλυτα επιφανειακό και biased άρθρο που δεν αρμόζει στην ιστορία και στην ποιότητα της Πτήσης. Το έγκλημα που συντελείται στην Μέση Ανατολή εδώ και δεκαετίες έχει θύτες και θύματα, αλλά και μια πολυδαίδαλη ιστορία που συχνά δεν αφήνει χώρο για ξεκάθαρα συμπεράσματα. Το ξεκάθαρο πάντως είναι ότι την κύρια ευθύνη για την ένταση στην περιοχή τη φέρει το Κράτους του Ισραήλ που εξοπλισμένο ως αστακός, διεξάγει επί δεκαετίες επιχειρήσεις πολιτικής, οικονομικής, πολιτιστικής, ενίοτε φυσικής εξόντωσης και βίαιης εκτόπισης των Παλαιστινίων, που παραπέμπουν σε άλλες εποχές και ιστορικές περιόδους. Δεν γίνεται κάποιος αντίσημίτης όταν απλά περιγράφει την πραγματικότητα. Σίγουρα το Κράτος του Ισραήλ πρέπει να εξασφαλίσει καθεστώς ειρήνης για τους πολίτες του και κάθε εχέφρων άνθρωπος συμφωνεί με αυτό, αλλά με τις πολιτικές που εφαρμόζει…. αμφιβάλλω αν το επιδιώκει πραγματικά.

Vasilis69

Ειναι πασιφανες πως η Τουρκια κρυβεται απο πισω σ αυτες τις επιθεσεις κι ειμαι σιγουρος πως η Μοσαντ κατι θα ξερει.Το καθε κρατος κοιτα να προστατεψει τους πολιτες του και το συμφερον του.Φυσικα σε μια τετοια κατασταση κι οι Ισραηλινοι εχουν κανει λαθος κινησεις,αλλα κι οι Παλαιστινιοι κι ειδικα η Χαμας δεν ειναι και τα καλυτερα παιδια.Πολυ σωστα κανουν λοιπον κι υπερασπιζονται την χωρα τους.Εμεις απ την αλλη ,δεκαετιες τωρα ,συμπεριφερομασταν λες κι ημασταν υπερδυναμη κι αγκαλιαζομασταν με τον Αραφατ λες κι ειχαμε κανενα συμφερον.Οταν εισαι “μικρος” κι εχεις μια Τουρκια απεναντι ,πρεπει να χτιζεις συμμαχιες με τους δυνατους για να μπορεις να χεις υποστηριξη σε μια δυσκολη στιγμη.Δεν μιλαω να πολεμησουν πλαι μας,αυτο δεν γινεται,υπαρχουν ομως κι αλλοι τροποι αποτροπης πολεμου ή αν συμβει ,εμμεσης υποστηριξης.Καλος ο Αραφατ και παλαιστινιακα μαντηλια και τα συνθηματα “εξω οι βασεις του θανατου”,στα δυσκολα ομως κανενας παλαιστινιος δεν θα βοηθησει.

Episkeptis

Μπράβο στην ΠΤΗΣΗ.

Στην Ελλαδα όποιος τολμησει να γραψει οτιδήποτε εκτός του κλασσικου φιλοπαλαιστινιακου αφηγηματος περι “καλων παλαιστίνιων” και “κακών εβραίων” λιθοβολειται.

Προφανως και οι δύο πλευρές κάνουν λάθη. Ας κάτσουν να δουν τι φταίει, και οι πλευρές και οι υποστηρικτές τους αντί να αναμασαν φτηνή ρητορική δεκαετίας 80.

NikolakiEfentis

Ο μεσαιωνικός δογματισμός της ακροδεξιάς και μεγάλου μέρους δυστυχώς της Ελληνικής αριστεράς είναι γνωστός. Ιδίως δε οι αριστεροί, σε ένα μεγάλο μέρος αναμασούν με κάθε ευκαιρία αυτά που τους υπαγόρευαν οι ινστρούχτορες τους πριν δεκαετίες…
 
Φυσικά κανένας νοήμων άνθρωπος δεν μπορεί να δεχτεί την φράση των τρομοκρατικών ισλαμιστικών οργανώσεων και το γεγονός πως θέλουν κι επιδιώκουν τον αφανισμό ενός Έθνους.
 
Δεν λέτε όμως τίποτα για την έξωση των οικογενειών Αράβων στην Ιερουσαλήμ που ήταν η αφορμή για το ξέσπασμα των ταραχών. Πόσο δίκαιο είναι αυτό άραγε; Σε καμιά περίπτωση δεν δικαιολογώ την Χαμάς και την βροχή των ρουκετών, μακριά από εμένα, και θέλω οι σχέσεις με το Ισραήλ να ενισχυθούν κι άλλο, αλλά να λέγονται όλα.

Diogenis

Υπάρχει κάποιο πρόβλημα που δεν φαίνονται ακόμη τα μηνύματα μου ενώ νεότερα είδη έχουν περάσει

SteliosBL

Κάποιες παρατηρήσεις και σκέψεις:
1)Έχουμε ένα ουσιαστικά πολιτικό άρθρο, το οποίο είναι ανυπόγραφο.Υποθέτω ότι αυτό γίνεται γιατί τα όσα γράφονται, εκφράζουν όλη τη συντακτική ομάδα.Ακόμα και έτσι, νομίζω ότι αυτό θα έπρεπε να αναφέρεται ρητά, ακριβώς επειδή έχουν μεγάλη σημασία τα όσα γράφονται στο άρθρο.
2)Πουθενά δεν γίνεται αναφορά πως ξεκίνησαν οι ταραχές, λες και ξύπνησε μια ωραία μέρα κάποιος της Χαμάς και είπε “Μωρέ δεν έχουμε τι να κάνουμε, δεν ρίχνουμε μερικές ρουκέτες στο Ισραήλ?”. Το ότι δεν αναφέρεται πουθενά πως ξεκίνησαν οι ταραχές και με δεδομένο ότι υπάρχουν έμπειροι συντάκτες στη ΠΤΗΣΗ, με αναγκάζει να θεωρώ ότι γίνεται για λόγους σκόπιμης παραπληροφόρησης.
3)Κανείς σοβαρός δεν λέει ότι “οι Ισραηλινοί σκοτώνουν παιδιά”. Οι ένοπλες δυνάμεις του Ισραήλ βομβαρδίζουν και σκοτώνονται και παιδιά ως παράπλευρες απώλειες με τους βομβαρδισμούς να έχουν διαταχθεί από την κυβέρνηση του Ισραήλ. ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΧΙ ΤΟ ΛΑΟ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΑ.
4)Οι απώλειες και από τις δύο πλευρές νομίζω ότι δείχνουν πολλά για το ποιος φταίει και ποιος είναι ο επιτιθέμενος.
5)Η διαδικασία των εποικισμών, ο λόγος που ξεκίνησαν και πάλι οι συγκρούσεις, έχει κριθεί ως παράνομη από τον ΟΗΕ,αν δεν κάνω λάθος. Ούτε σε αυτό γίνεται αναφορά στο άρθρο.
6)Εδώ και δεκαετίες όλο και μεγαλύτερο τμήμα των πολιτών του Ισραήλ αντιδρά στο τρόπο που αντιμετωπίζονται οι Παλαιστίνιοι.Είναι και ένας από τους λόγους που αρκετοί προσπαθούν να αποφύγουν τη θητεία τους.Αλήθεια τι να λένε οι ίδιοι οι Ισραηλινοί για τα όσα συμβαίνουν, έχω μια υποψία ότι η άποψη τους, σε σημαντικό ποσοστό, θα είναι αρκετά διαφορετική από αυτή που εκφράζεται στο άρθρο.
7)Ναι οι ρουκέτες δεν είναι παιχνιδάκια, οι διαφορά δυνατοτήτων όμως μεταξύ των αντιμαχόμενων, είναι τρομακτική και εκτός σύγκρισης, οι απώλειες μιλάνε από μόνες τους.
8)Συμμαχία δεν σημαίνει ότι θα στρέψουμε αλλού το βλέμμα όταν γίνονται εγκλήματα.Αν αυτό είναι το αντάλλαγμα, τότε όχι, υπάρχει ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ.
9)”Οι Παλαιστίνιοι ήταν ίσως οι μόνοι που χαιρέτησαν τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί, ίσως μαζί με τη Ρωσία.” Οπότε καλά κάνουν οι Ισραηλινές ΕΔ?Διορθώνουν ένα κακό με άλλο κακό και μάλιστα μας βολεύει και εμάς? ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ??? ΠΟΙΟΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΕΤΣΙ???
10)”Είμαστε στο 2021, και πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει το “δούλεμα” της κοινής γνώμης και η μονόπλευρη παρουσίαση των γεγονότων.” Δηλαδή το άρθρο δεν είναι μονόπλευρο?Που αναφέρεται γιατί κάνουν ότι κάνουν οι Παλαιστίνιοι?Ποιος “δουλεύει” ποιόν εδώ πέρα?

Μια παροιμία λέει ” Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε. ” Λυπάμαι, αλλά εν προκειμένω, αρμενίζετε πάρα πολύ στραβά……………….

Terafox

Ουσιώδες το άρθρο και σε σωστό timing. Δεν μπορεί πάντα να φταίει ο ένας.

GiorgosRou

Δεν τη καταλαβαίνω τη λογική του άρθρου ούτε την προσπάθεια να το σχετίζεται με τα ελληνοτουρκικά. Το Ισραήλ σαν κράτος έχει δολοφονήσει πολύ κόσμο και ανάμεσα τους και παιδιά. Το ίδιο και η Χαμάς. Επίσης οι καθοδηγούμενες βόμβες του Ισραήλ εχουν σκοτώσει πολλούς αθώους τι συζητάμε τώρα. Δολοφόνοι και οι 2

Jolly_Roger

Η πρόσφατη Τουρκο-υποκινούμενη τυφλή επίθεση της HaMaS εναντίον του Ισραήλ, με κάνει να βλέπω ως εξαιρετικά συμπαθή τον (ακραίο – ας είμαστε ειλικρινείς) εγγονό του Ηρωϊκού Συνταγματάρχη Φριζή. Όχι πως συμπαθούσα ποτέ τους Παλαιστινίους, πάντα τρομοκράτες τους θεωρούσα

Dimitri_Leeberakees

Ο δικος μου λογαριασμος απενεργοποιηθηκε λογω ρατσιστικο σχολιου;

Dimitri_Leeberakees

Παρεπιμπτοντως μολις με ενημερωσε το Academia . edu οτι καποιοι απο τις Βρυξελλες εκαναν search στο google το ονομα μου στα Ελληνικα και οπως το γραφω με λατινικους χαρακτηρες. Για να καταλαβετε καποιοι ποσο χοντρο ειναι το παιχνιδι της Χασμπαρα. Κανενας δεν ειναι ασημαντος οταν δημοσια εκφερει διαφορετικη αποψη για το Παλαιστινιακο. Εκτος αν ειναι συμπτωση. Την τελευταια φορα που ειχα ιδια ενημερωση εγραφα στο Quora για το ιδιο θεμα, φυσικα με το ιδιο ονομα οπως εδω. Τα συμπερασματα δικα σας.

isstefan

Το ότι πολλοί εδώ μέσα είτε από ημιμάθεια είτε από καθαρό αντισημιτισμο παραποιουν την ιστορία είναι αναμενόμενο.. Οι ισραηλινοι κατοικούν σε αυτά τα εδάφη για χιλιάδες χρόνια.. Δεν ήρθαν χθες.. Επίσης η ισραηλινοι έχουν καθαρά αμυντικό δόγμα.. Δεν επιτίθενται σε άλλα κράτη ούτε καταπιέζουν λαούς όπως χρόνια σερβίρουν κάποιοι.. Το σπίτι τους και την επιβίωση τους κοιτούν. Εκείνοι είναι που δέχονται τόσα χρόνια επιθέσεις, εκείνοι δέχθηκαν γενοκτονίες, εκείνοι δέχονται ρατσισμο.. Να φανταστώ εμείς έχουμε κάθε δικαίωμα να επαναπροωθουμε μετανάστες, να φυλάμε σαν κερβεροι σύνορα και εδάφη, να ζητάμε διεθνή στήριξη για Κυπριακό, γκρίζες ζώνες κλπ αλλά οι κακοί Εβραίοι που στο κάτω κάτω μόνοι τους παλεύουν (βλέπε ισραηλοαραβικους πολέμους) να μη ζητούν και να μην πρατουμ τίποτα προς το εθνικό τους συμφέρον.

Εάν για κάποιο λόγο υπάρχουν ακόμα σαν κράτος και σαν φυλή (και θα συνεχίσουν να υπάρχουν για πολλά έτη ακόμα) είναι γιατί πάντα και παντού στηρίζουν και βοηθούν αλλήλους.. Σε αντίθεση με εμάς τους Ελληναρες που κοιτάμε τα οπίσθια μας..

Kostasuk

Επιτέλους και μια αλήθεια!
Οι ρουκέτες της Χαμάς δεν σκοτώνουν?

Nestoras

Μερικές παρατηρήσεις.

  • Κράτος Ισραήλ δεν υπήρχε για εκατοντάδες χρόνια.
  • Τα όρια μέσα στα οποία καθορίστηκε, ολίγον ετσιθελικά αλλά καθολικά και με ψηφίσματα το όριο του Ισραηλινού κράτους, απέχει αρκετά από αυτό το οποίο ελέγχει σήμερα.
  • Τίποτα δεν ξεκίνησε ξαφνικά στους τωρινούς βορβανδισμούς. Υπήρξε συντονισμένη προσπάθεια εθνοτικού καθαρισμού περιοχών.
  • Το Ισραήλ επιδιώκει την πρόσκτηση του 100% του εδάφους που ελέγχει. Οι ενέργειές του όπως η δημιουργία ζωνών αποκλεισμένων από τον κόσμο αλλά και εκκαθάρισης άλλων ζωνών και στη συνέχεια εποίκησης τους το δείχνουν πέρα από κάθε αμφιβολία.
  • Το ισλαμοκρατούμενο Αραβικό (και Περσικό πλέον) τόξο, συμβολίζει την οπισθοδρόμιση και αποτελεί αιτία δεινών για όλο τον πλανήτη. Αυτό όμως δεν αλλάζει αυτό που γίνεται συστηματικά και για δεκαετίες στο Ισραήλ.
  • Ο ισχυρός ας προσφέρει μια έντιμη συμβιβαστική λύση και αν δεν γίνει δεκτή τότε φυσικά και θα είμαστε πλέον όλοι μαζί του. Ο ισχυρός είναι (και καλά κάνει) το Ισραήλ. Το σχέδιο Τραμπ ούτε συμβιβαστικό ήταν, ούτε έντιμο. Το σχέδιο Ανάν για τους Κυπρίους θα ήταν ονειρεμένη συμφωνία σε σχέση με αυτό που πρότεινε η Κυβέρνηση Τραμπ για του Ισραήλ.
  • Το εθνικό συμφέρον είναι υπέρ ενός σταθερού και καλά υποστηριγμένου Ισραήλ. Αυτό είναι ξεκάθαρο. Από εκεί και μετά όμως, όπου δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε χωρίς να κάνουμε το Μαύρο – Άσπρο είναι προτιμότερη η σιωπή.
Observer-GR

Το να παντρεύεις ανόμοια γεγονότα ή συνθήκες για να εκφράσεις μια άποψη είναι λάθος.
Η χώρα μας όπως και το Ισραήλ είναι δημιούργημα αιματηρών πολέμων το ίδιο αφορά σχεδόν το σύνολο των Ευρωπαϊκών χωρών και μόνο η παρουσία της ΕΕ επέτρεψε τη δημιουργία χωρών π.χ. Σλοβενία, Σκόπια που ποτέ δεν προϋπήρξαν ιστορικά και απόκτησαν κρατική οντότητα από το συμφέρον άλλων τρίτων χωρών προκειμένου να εξυπηρετήσουν ιδία οφέλη.

Η χώρα μας όπως και το Ισραήλ είναι πληθυσμιακά μικρή και είναι έθνος ανάδελφο.

Η χώρα μας δημιουργήθηκε με θρησκευτικά κριτήρια ανταλλαγή πληθυσμών 1922 άσχετα αν τα τελευταία χρόνια μεθοδικά και με μελετημένο τρόπο γίνεται αλλοίωση του εδώ υφιστάμενου Status.

Η πρώτη αεροπειρατεία στον κόσμο έγινε από Έλληνες από εκεί και πέρα οι Παλαιστίνιοι είναι οι μόνοι που εργαλειοποίησαν αυτή τη μέθοδο.

Επίσης οι Παλαιστίνιοι στα πλαίσια του δικού τους αγώνα είναι οι μόνοι που εργαλειοποίησαν τις τυφλές μαζικές επιθέσεις στο Ισραήλ αλλά και σε τρίτες άσχετες για τα ενδιαφέροντα τους χώρες.

Η μαζική εργαλειοποίηση του βομβιστή αυτοκτονίας είναι από τα τέλη της δεκαετίας ‘80 προϊόν Παλαιστίνης, πράξεις που μόνο αφού τις είδαμε να συμβαίνουν στην Δύση μας ευαισθητοποίησαν ενώ ήδη συνέβαιναν στο Ισραήλ 2 δεκαετίες και μετέπειτα Αφγανιστάν – Ιράκ κ.ά.

Η χρήση άμαχου πληθυσμού ως ασπίδα – προμετωπίδα κλπ., προκειμένου να ευαισθητοποιηθεί η διεθνείς κοινή γνώμη είναι μέθοδος που δοκιμάστηκε με επιτυχία από τους Παλαιστίνιους και την ζήσαμε στη πράξη στον Έβρο αναλογία δήθεν κατατρεγμένων προσφυγικών οικογενειών και νεαρών Αφγανών – Πακιστανών κλπ., ή π.χ. σε μια βάρκα στο Αιγαίο με μια – δύο οικογένειες μέσα μερικά ασυνόδευτα παιδιά ??????? Και 100 αλαλάζοντα νταβούρια.

Είναι λάθος το να συγχέουμε τον διαχρονικό αγώνα της Ελλάδας με τους Παλαιστίνιους ή την Κύπρο που ποτέ δεν έπραξε ως Παλαιστίνη γιατί θα πάθουμε ότι και η Σερβία με το Κόσσοβο.

Κλείνοντας θα ήθελα να υπενθυμίσω την πολλή σωστή δημιουργία στη χώρα μας Ποντιακών Οικισμών σε ευαίσθητες περιοχές ή το ότι πριν χρόνια επειδή δήθεν ένας αστυνομικός έσκισε μια σελίδα από το Κοράνι κάηκε η Αθήνα ή πως θα νιώθαμε και τι θα κάναμε αύριο αν είχαμε βομβιστές ή επιθέσεις τύπου Μασσαλίας ή Παρισιού ή όπως αναφέρει το άρθρο τυφλές επιθέσεις με ρουκέτες σε αστικές περιοχές.

Ειδικά υπό τις τελευταίες γεωπολιτικές συνθήκες τα συμφέροντα μας είναι κοινά με το Ισραήλ αντιμετωπίζουμε ουσιαστικά έναν πληθυσμιακά τεράστιο κοινό εχθρό υπό άλλο εθνικό μανδύα μεν Αλλά κοινό θρησκευτικό χαρακτηριστικό
και αλληλοσυμπληρώνονται από άλλους παράγοντες όπως φυσικούς πόρους κλπ.

Στη δε φάση που βρισκόμαστε ας προχωρήσουμε στις αγορές που πολλές φορές όλοι λέτε π.χ. Heron, Rampage, Harop/Harpy, Lynx, LORA, Spike-NLOS ανάβαθμιση Απάτσι, συστήματα προστασίας αρμάτων ή ότι άλλο μπορούμε και μας είναι απαραίτητο και ας αφήσουμε τις συναισθηματικού χαρακτήρα προσεγγίσεις για το όταν έρθει επί γης η παγκόσμια ειρήνη δηλαδή Ποτέ.

evaggelos

ωραιο αρθρο πτηση
με προβληματιζει το γεγονος που δεν εχουν κανει ελληνικο ακομα την γαζα οι ισραηλιτες μεγαλη υπομονη.
ΥΓ. ξεχασατε κ την θρησκευτικη διασταση περα απο ναζι-αριστερα

prokopis

Έχω υποβάλει σχόλιο το οποίο το κόψατε.
Ούτε χυδαίο ήταν ούτε κάτι άλλο.
Απλά δεν συμφωνούσε μαζί σας…

Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό, ειλικρινά.
Έχω ΕΠΩΝΥΜΟ προφίλ, με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ στοιχεία, και για ΠΡΩΤΗ φορά, σχόλιό μου κόβεται!!!

Τι να πω άλλο δεν ξέρω…

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΚΑΛΑ ΝΕΑ: Προχώρησε η αγορά τορπιλών βαρέος τύπου για τα 214ΗΝ, όταν φορείς του ΥΠΕΘΑ μπορούν και διδάσκουν την τέχνη της διαπραγμάτευσης

Πολλές φορές έχουμε γράψει για τον τρόπο με τον οποίο το ΠΝ διαπραγματεύεται, και παίρνει αυτό που θέλει, στην τιμή που θέλει, και...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

O εκσυγχρονισμός των MEKO 200HN: το πρόγραμμα του 2019 με αναγωγή...

Για λόγους σύγκρισης με τη σημερινή κατάσταση, αλλά και κατανόηση των εξελίξεων που μας έφεραν έως και σήμερα, θεωρούμε χρήσιμο να παραθέσουμε την ανάλυση...
- Advertisement -
Card image

July#13 ΠΤΗΣΗ 2021

Αγορά 4.49
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 2015 February 2015 #345

Αγορά
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 2017 March #370

Αγορά 2.29

Related News

Το τουρκικό κατεστημένο “δείχνει” Ελλάδα και PKK ως υπεύθυνους για τις πυρκαγιές στην Τουρκία

Η Yeni Safak, πειθήνιο όργανο του καθεστώτος Ερντογάν, φιλοξένησε συνέντευξη του απόστρατου αντιναύαρχου Cihat Yaycı, ο οποίος διατυπώνει ευθέως την πεποίθηση πως οι πυρκαγιές...

Συνάντηση Αρχηγού ΓΕΕΘΑ με τον με τον απερχόμενο και τον νέο Ακόλουθο Άμυνας της Γαλλίας

Την Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Κωνσταντίνος Φλώρος συναντήθηκε στο γραφείο του με τον απερχόμενο Ακόλουθο Άμυνας (ΑΚΑΜ) της Γαλλίας στην...

Ν. Δένδιας: «Μας ανησυχεί ο αποσταθεροποιητικός ρόλος της γειτονικής Τουρκίας»

Μας προκαλεί ανησυχία ο αποσταθεροποιητικός ρόλος της γειτονικής Τουρκίας, υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας μετά τη συνάντησή του με την αντιπρόεδρο της...