23.6 C
Athens
Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου, 2020
Αρχική ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΛΛΑΔΑ Έχουμε καταλάβει ότι το ΠΝ και οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι σε κατάσταση...

Έχουμε καταλάβει ότι το ΠΝ και οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι σε κατάσταση κανονικών επιχειρήσεων για πάνω από 30 μέρες, και μάλιστα κερδίζουν;

Μοιραστείτε το άρθρο
  • 7.2K
  •  
  •  

 

Κάτι που δεν έχει γίνει κατανοητό από τους περισσότερους ίσως στην Ελλάδα, είναι πως οι άντρες και οι γυναίκες των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας μας, εδώ και περισσότερο από ένα μήνα παραμένουν σε μέγιστη επιφυλακή, ουσιαστικά είναι σε κατάσταση επιχειρήσεων, για να μην πούμε σε κανονικές πολεμικές επιχειρήσεις. Αυτό σημαίνει πως τα πλοία του ΠΝ, ασχέτως ηλικίας είναι στη θάλασσα, τα υποβρύχια σε κατάδυση, ο Στρατός Ξηράς σε θέσεις εφόρμησης, τα άρματα μάχης έχουν χαράξει την πορεία τους, η ΠΑ μέσα στα shelters με τα αεροσκάφη φορτωμένα και έτοιμα να σκορπίσουν το χάος εκεί που πρέπει.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Το Oruc Reis δεν κάνει έρευνες, μετά την απαγόρευση από το ΠΝ, αποκλειστική του αποστολή είναι η δημιουργία εντυπώσεων

Οι συνθήκες είναι πολεμικές, και αυτό που έχουν πετύχει τα στελέχη, μπορεί να μην φαίνεται τόσο ένδοξο όσο η κατάληψη ενός λόφου, η βύθιση ενός πλοίου, η κατάρριψη ενός αεροσκάφους, αλλά αυτό που κάνουν, έχει πιθανότατα την ίδια ή μεγαλύτερη αξία. Η Ελλάδα δείχνει την πυγμή της, την πολεμική της ετοιμότητα. Αν δεν είχε βγει ο Στόλος, αν οι φρεγάτες και οι πυραυλάκατοι δεν ήταν σε θέσεις μάχης, αν οι Τούρκοι δεν είχαν χάσει τα ελληνικά 214ΗΝ, αν δεν έτρωγε ξύλο η τουρκική μπουφοπορία σε μόνιμη βάση, πιστεύει κανείς πως θα έτρεχε τώρα ο Τραμπ να τηλεφωνεί συχνότερα στο Έλληνα πρωθυπουργό περισσότερο συχνά από όσο μιλά στην Μελάνια; ή θα αναγκαζόταν να ξεφτιλίζεται ο Μάας, ελπίζοντας να νουθετήσει τους Τούρκους;

ΝΕΟ ΜΗΝΥΜΑ: Ελληνικά F-16C/D σε αποστολές TASMO με πυραύλους AGM-65G στην 115 ΠΜ, στόχος η τουρκική αρμάδα

Αν δεν είμασταν 100% έτοιμοι να πολεμήσουμε, θα αυξάναμε στα 12 μίλια έστω και μόνο σε Ιόνιο και νότια της Κρήτης; ή θα κάναμε την “κότα”, όπως έχουμε συνηθίσει εδώ και μερικές δεκαετίες; Δυστυχώς, οι περισσότεροι από τους αναγνώστες μας έχουν ελάχιστη ενημέρωση του τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στις Ένοπλες Δυνάμεις. Ξέρουν κάποιον γνωστό ή φίλο, που αυτή τη στιγμή βρίσκεται “κάπου”. Δεν έχουν την πολλαπλή πληροφόρηση που έχουμε εμείς. Δεν ξέρουν πως το ηθικό βρίσκεται στα ύψη. Δεν ξέρουν πως αν χρειαστεί η Τουρκία όχι μόνο δεν θα κερδίσει κάτι, αλλά θα χάσει. Και θα χάσει πολλά.

Πως τα γραφεία Τύπου ΓΕΝ και ΓΕΕΘΑ ξεφτίλισαν τους Τούρκους, γιατί η επικοινωνία είναι δύναμη…

Ποιος το έχει πετύχει όλο αυτό; μα οι Ένοπλες Δυνάμεις. Τα στελέχη, που πραγματικά με μισθούς “τρεις και εξήντα” έβγαλαν όλα τα πλοία ακόμη κι αυτά που έχουν 50 χρόνια στην πλάτη τους. Έβγαλαν όλα τα υποβρύχια, όλα τα μαχητικά, τα πάντα είναι “έξω”. Με χαμόγελο στα χείλη, δεν τους ενδιαφέρει αν είναι καλοκαίρι κι αν έχουν οικογένειες. Θα πέσουν αν χρειαστεί υπέρ βωμών και εστιών.

Καλησπέρα στους θαλασσομάχους της Φ/Γ ΛΗΜΝΟΣ

Αυτός είναι ο λόγος που αξίζουν το ευχαριστώ και την υπομονή μας. Ανοησίες περί οπερέτας, περί “μαχητικών που δεν πετάνε”, “πλοίων που δεν πλέουν” είναι ντροπή να λέγονται. Κάποια στιγμή, ελπίζουμε να μπορούμε να γράψουμε ότι συμβαίνει αυτές τις ώρες, αυτές τις μέρες. Μπορούμε ίσως να πούμε μόνο το εξής. Η δύναμη των Στελεχών των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων έχει εμψυχώσει τους Κύπριους αδελφούς μας, που δεν αισθάνονται σε μειονεκτική θέση. Επίσης, έχει κάνει συμμάχους που ασκήθηκαν δίπλα τους, να θέλουν να μοιραστούν με χαρά μια πιθανή πολεμική αναμέτρηση. Γιατί αν χρειαστεί, η Ελλάδα πολεμά και κερδίζει. Σας ευχαριστούμε όλους.

Τι συμβαίνει με το Oruc Reis; Τι προσπαθεί να πετύχει η Τουρκία και πως απαντά η Ελλάδα; Η πραγματική τακτική κατάσταση


Μοιραστείτε το άρθρο
  • 7.2K
  •  
  •  

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν απαραίτητα τους συντάκτες τους κι όχι υποχρεωτικά την ιστοσελίδα. Ο ιστότοπος δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συντακτών της και των άρθρων τους. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση των άρθρων μας χωρίς γραπτή έγκριση, αλλιώς το ptisidiastima.com θα λάβει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Τα σχόλια των άρθρων που ακολουθούν, δεν εκφράζουν την ιστοσελίδα, παρά μόνο αυτούς τους ίδιους τους σχολιαστές. Η αρχισυνταξία έχει το δικαίωμα να λογοκρίνει σχόλιο ή να απαγορεύσει την δημοσίευσή του.

- Advertisement -

64 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
64 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
d.b

Κατά καιρούς εχω καυτηριάσει την δημοσιοϋπαλληλική συμπεριφορά ορισμένων αλλά ήρθε ο καιρός να τους βγάλω το καπέλο. Τους ευχαριστω

nigozs

Αυτά τα “περί βωμων και εστιών” αφήστε τα.
ΕΚΔΙΚΗΣΗ αποζητούμε για τους αδικοχαμένους νεκρούς μας.
Το έχουν καταλάβει, το ξέρουν και γι’αυτό κολωνουν οι Τουρκαλαδες.
Τους περιμένουμε, αλλά δεν έρχονται.

photographix

Ελπιζω να εχουν παρει χαμπαρι απεναντι οτι περιμενουν την εντολη οι ΕΔ να τους φανε ζωντανους στην κυριολεξια.

Last edited 20 days ago by photographix
Tango.Alpha

Ναι το έχουν πάρει όπως όλες τις άλλες φορές στα Ίμια που δ΄΄οθηκε εντολή να καλύψουμε τη δεύτερη νησίδα και δεν μπορούσαμε, το 1974 που δόθηκε εντολή για την αποστολή “Νίκη” και γράψαμε ιστορία για το “πως δεν οργανώνεις μια επιχείρηση υποστήριξης”.

Koursaros312

«Προτού ξεκινήσεις ένα ταξίδι εκδίκησης, σκάψε δυο τάφους.»
Κομφούκιος

Tasos

Έτσι ακριβώς! Μπράβο ρε μάγκα! Σου βγάζω το καπέλο!

NikosP

ευτυχώς οι άνθρωποί μας που είναι στις πρώτες γραμμές ΔΕΝ σκέφτονται τόσο επιπόλαια ΄χρησιμοποιούν το καθαρό μυαλό και τον επαγγελματισμό τους για να κάνουν αυτό που πρέπει ! ! !

Koursaros312

Το καλύτερο είναι, πως ό,τι γίνεται, γίνεται ήσυχα και χωρίς φανφάρες, υπουργούς με πουλάδες και παλέτες στις παράλιες της Σαλαμίνας… Βέβαια δεν γλιτώσαμε απ΄ τους ειδικούς γεωστρατηγικούς αναλυτές μόδας για το τι θα φορεθεί το υπόλοιπο του 20, που έχουν άποψη για οπλικά συστήματα που δεν ξέρουν πως λέγονται, πχ πύραυλοι σκούντ, ίσως μπερδευτήκαν με τον σκουντούφλη.

Last edited 20 days ago by Koursaros312
Mikros-hroas

Ελπίζω να μην το γράφεις αυτό για μένα γιατί εγώ δεν έχω άποψη, αλλά γράφω μια ολόκληρη μελέτη πρώτα και μετά ανοίγω το στόμα μου.

milman

 Σας ευχαριστούμε όλους! και από μένα .

Koulis

Συγχαρητήρια για το άρθρο.

kK19641970

Αμφιβάλω αν οι περισσότεροι νεολαίοι Έλληνες έχουν καταλάβει τι γίνεται. Οι πιο μεγάλοι ξέρουν και νοιώθουν. Αυτό που πραγματικά έχει σημασία είναι ότι εκτιμούν την προσπάθεια των παιδιών μας αυτοί που βλέπουν τα αποτελέσματα και καταλαβαίνουν τι ακριβώς έχουν πετύχει αυτό το καλοκαίρι. Απλά σας λέω ότι έχω να κοιμηθώ από την 21η Ιουλίου, όσοι ξέρουν με καταλαβαίνουν. Πιο υπερήφανος δεν υπήρξα ποτέ στα 56 χρόνια της ζωής μου.

ΥΓ Η λέξη καλοκαιρινή άδεια έχει διαγραφεί από το λεξιλόγιο των στελεχών των ΕΔ.

Tasos

Όλοι καταλαβαίνουν φίλε! Και οι παλαιότεροι και οι νεότεροι…..Είπαμε, ο εχθρός είναι εκεί έξω

nomikos

Και εγω φιλε μου….Μαυρο καλοκαιρι φετος……αυπνια και αγωνια……

ZAFMAN

Σας ευχαριστούμε που τον τους επακουμβήσατε και μας κάνατε και κάνετε όλους υπερήφανους!

Nasos

Δεν είμαι στρατιωτικός (για να μην παρεξηγηθώ), αλλά διαβάζοντας το άρθρο σας και φέρνοντας στην μνήμη μου κάποιο πρόσφατο άρθρο που διάβασα κάπου, που αφορά το ύψος της μηνιαίας αποζημίωσης του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος που ανέρχεται σε περίπου 15000€ (7000€ καθαρά), συνιδιτοποιώ για άλλη μια φορά πόσο λάθος αρμενίζει η κοινωνία μας . . .

Last edited 20 days ago by Nasos
x-m

Συμφωνώ με την ουσία όσων λέτε αλλά η ΤτΕ όπως και οι λοιπές Κεντρικές Τράπεζες είναι κράτος εν κράτει.

VAGGELAS

Όλοι μας ήμαστε περήφανοι για τις Ένοπλες Δυνάμεις, αλλά και για το διαφαινόμενο ‘ξύπνημα’ της Ελληνικής Διπλωματίας. Είναι σαφές πως τα ‘εργαλεια’ άσκησης Εθνικής κυριαρχίας και προστασίας ζωτικών συμφερόντων δουλεύουν πολύ καλά.
Χρειάζεται προσοχή στην αποφυγή εδραίωσης κουλτούρας και νοοτροπίας υποτίμησης του αντιπάλου. Θα είναι ολεθριο λάθος.
Η Τουρκία είναι ένα πληγωμένο θηρίο. Ο Ερτογαν θα προσπαθήσει να αποκαταστησει την εικόνα του. Προσοχή λοιπόν!!!

Steve

Ευχαριστούμε όλα τα παλικάρια και τα κορίτσια μας στην πρώτη γραμμή!!!

ΥΓ1. Μπράβο στην ΠΤΗΣΗ για το άρθρο..
ΥΓ2,Ελπίζουμε τα τελευταία νέα να πραγματοποιηθούν για να δώσουμε στους ανθρώπους αυτούς τα εργαλεία και την προστασία που πρέπει να έχουν!!

photographix

Σε εμας ειναι υπερκατανοητο απο την πρωτη ημερα, και πιο πριν. Η πλειοψηφια των πολιτων να τα συνειδητοποιησει αυτα, να τους στηριξει με ολους τους τροπους, να τους διευκολυνει, να τους προστατεψει. Να τους δωσει τα μεσα και τα εργαλεια για την αυτοπροστασια και την κυριαρχια. Και την ηθικη κυριως και υλικη αναγνωριση.

Last edited 20 days ago by photographix
THAN

Αλλο ένα εξαιρετικό αρθρο της Πτήσης…Μπράβο σας..
Οσο για τις ΕΔ μας …
Οταν είχα παρουσιαστεί στην Κορινθο για την θητεία μου μια επιγραφή μας καλοσόριζε και εγραφε:
” Καλως ήρθατε στον ενδοξότερο στρατό του κόσμου”

epampapas

Πολύ σωστή η επισήμανση. Συγχαρητήρια στα στελέχη μας. Δύο παρατηρήσεις: 1) ενώ οι περισσότεροι στις ΕΔ όχι απλά δεν πήγαν διακοπές, αλλά ορισμένοι δεν έχουν δει καλά καλά τον ήλιο όλο αυτό το διάστημα, δεν είναι όνειδος να βγαίνει ο επικεφαλής τους Υπ.Αμ. μαυρισμένος από τα μπάνια; 2) ο Τούρκος ομόλογος του είχε δηλώσει δημόσια ότι θα υπάρχει μια περίμετρος ασφαλείας 6νμ από το ερευνητικό το οποίο συνεχίζει να αλωνίζει. Πως όποιος παραβίαζε την περίμετρο θα τον χτυπούσαν. Τα δικά μας πλοία συνεχίζουν το στενό μαρκάρισμα των πρώτων ημερών ή σέβονται την τουρκική περίμετρο; Τα 6νμ είναι επαρκής απόσταση για… Read more »

Last edited 20 days ago by epampapas
Costas6

Εκτιμώ πως έχει να κάνει με τη χρηστικότητα των όπλων η απόσταση αυτή. Αρκετά κοντά για τα κανόνια και αρκετά μακρυά για τους αντιπλοοκούς.
Δεν ξέρω αν επιτρέπει έρευνες αυτή η απόσταση, ούτε αν την τηρούν τα δικά μας, θεωρώ όμως απίθανο πως τους ενδιαφέρει πραγματικά να κάνουν έρευνες.

ΥΓ κατά τη γνώμη μου ο υπ. Αμ πρέπει να είναι στρατιωτικός, έστω απόστρατος.

Tango.Alpha

Να θυμίσω τον μακαρίτη Γεράσιμο Αρσένη ως υπουργό οικονομικών και τον ιατρό Παρασκευά Αυγερινό ως υπουργό υγείας – και τι ΕΣΥ έφτιαξε ο δεύτερος.

Tasos

Πολύ θα ήθελα να αντικρύσω τη φάτσα όλων αυτών των υπουργών Οικονομικών καθώς και υπουργών Αμύνης, που πέρασαν από τον έρμο τούτο τόπο και άφησαν αυτά τα στελέχη με γελοίους προυπολογισμούς να συντηρούν οπλικά συστήματα άλλων δεκαετιών….Βέβαια είμαι σίγουρος ότι το παχυλό αυτί τους δεν ιδρώνει ούτε τώρα.
Όταν τα στελέχη των ΕΔ της χώρας μας βρίσκονται σε τέτοια ετοιμότητα κανονικών πολεμικών επιχειρήσεων όπως λέτε, οι χαρτογιακάδες αυτοί βρίσκονται με άφθονο αντιηλιακό στη μούρη και ρεμβάζουν διαβάζοντας εφημερίδα….

Μια συγγνώμη πρέπει να ειπωθεί, όχι μόνο ένα ευχαριστώ…..

Manosss

Μακαρι ΠΤΗΣΗ να τα γραψεται καποια μερα διοτη εγω δεν εχω καταλαβει πολλα και ιδιως γεωστρατιγικα τι παιζεται ….μονο αυτα που βλεπω……ευχομαι μια μερα να διαβασω το αρθρο σας που ειμαι σιγουρος οτι και εκει δεν θα μπορειται για συγκεκριμενους λογους να τα γραψεται ολα.
Κλαυ συνεχεια στις ΕΔ και καλη δυναμη.

KostisM

Προσυπογράφουμε κι ευχαριστούμε . Και απολογούμαστε γιατί συνήθως γκρινιάζουμε μόνο για τα εξοπλιστικά και λειτουργικά έξοδα του ΥΕΘΑ …

Tango.Alpha

Ναι γιατί πληρώνουμε πολλούς ανώτατους αξιωματικούς ως προς το μέγεθος των Ενόπλων Δυνάμεων 158 στρατηγοί ανέφερε κάποιος και συντηρούμε (;) δεκάδες άχρηστα στρατόπεδα αντί να πληρώνουμε ανταλλακτικά και πυρομαχικά για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Στο πυρ και κίνηση ρίχνουμε σφαίρες ή λέμε ακόμα μπαμ-μπαμ και περπατάμε;

Mikros-hroas

Τους ευχαριστούμε και ελπίζουμε η πολιτική ηγεσία να αγοράσει καταδείκτες λέιζερ δορυφορικά τηλέφωνα και δορυφορικά τάμπλετ με κρυπτογράφηση.
Φορητές κάμερες νυκτός-ημέρας και θερμικές κάμερες για χρήση από τους καταδρομείς-ΟΥΚ.
Ελπίζουμε η πολιτική ηγεσία να αγοράσει και πυραύλους χαρπτούν που εκτοξεύονται από υποβρύχια μαζί με της τορπίλες!
Ελπίζουμε η πολιτική ηγεσία να αγοράσει και μικρούς πυραύλους εναντίων πλοίων.
Λυπάμαι που αναγκάζομαι και είμαι συνεχώς εκτός θέματος αν σας βάλω σενάρια επίθεσης εναντίων πλοίων που τα αγνοούμε όλοι μας τότε θα καταλάβετε το γιατί.
ΥΣ Συγνώμη για το OF TOPIC.

NikosP

Τελικά αποφασίσατε να συμπλεύσετε με τον Κούλη( μαντέψτε-διαλέξτε ποιόν εννοώ ) και να συνεχίσετε την απαράδεκτη ( ΚΑΙ εθνικά … ) παραποίηση των λεγομένων του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης που μίλησε για “οπερέτα κυβερνητικών χειρισμών”.

Αν αγαπάτε πραγματικά τις ΕΔ μην τις χρησιμοποιείτε ούτε για αστείο σε τέτοιες κρίσιμες καταστάσεις για μικροπολιτικούς σκοπούς.

(τουλάχιστον ο Αλέξης το άφησε να περάσει έτσι και αυτό-μόνο αυτό ,δεν ζητώ να τον ψηφίσετε- ,αν είστε δίκαιοι , πρέπει να του το πιστώσετε ) .

Koulis

Όλη η πίστωση στον Κούλη (μάντεψε – διάλεξε ποιόν εννοώ).

LAMBROS

Οι σκεψεις μας ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ! ΒΑΣΤΑΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ !!!

x-m

Το έχουμε καταλάβει και είμαστε ευγνώμονες !!!

Ο σεβασμός για τα στελέχη των Ε.Δ. είναι διαρκής, όχι όψιμος. Και η γκρίνια αφορά την διαχρονική αβελτηρία των πολιτικών προισταμένων τους.

Mageiras

Η σκέψη μας είναι μαζί τους!
Τους ευχαριστούμε θερμά…

Thanos74

Έχουμε καταλάβει ότι το ΠΝ και οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι σε κατάσταση κανονικών επιχειρήσεων για πάνω από 30 μέρες, και μάλιστα (ΦΥΣΙΚΑ) κερδίζουν;

evaggelos

λοιπον τους εχω κραξει απειρες φορες ε λοιπον μου απεδειξαν οτι μπορουν οι ε.δ να εκτελεσουν αψογα το καθηκον τους κ κατω απο δυσκολες συνθηκες μπραβο τους.
ΥΓ. μια διαφημιση ελεγε καλυτερα να μασας παρα να μιλας νομιω μου ταιριαζει πλεον κ ελπιζω να διορθωθουν κ αλλοι.

Bridger

Δεν είναι μόνο το σήμα αυτοπεποίθησης και υπερηφάνιας που δίνουν οι ΕΔ στην ελληνική κοινωνία. Είναι κυρίως το σήμα που δίνουν στην παραδοσιακά φοβική πολιτική ελίτ της χώρας, που για δεκαετίες είχε αναγάγει τον κατευνασμό του αντιπάλου και τις κάθε είδους υπεκφυγές στην δυναμική υπεράσπιση των δικαιωμάτων της σε πρωταθλητισμό. Είναι σαφές ότι ένα μεγάλο μέρος από το σθένος που εκπέμπει πλέον φανερά η πολιτική ηγεσία, τροφοδοτείται και από τα απτά αποτελέσματα των παιδιών των ΕΔ σε όλα τα καυτά σημεία της αντιπαράθεσης. Και αυτό είναι ανεκτίμητο κέρδος και προίκα για τη χώρα ακόμη και αν, όπως όλοι ευχόμαστε, δεν… Read more »

nomikos

Oντως ευχαριστουμε ολους ανεξαιρετως…Και ευχομαστε οι κοποι τους να κεφαλοποιηθούν απο την πολιτικη ηγεσια σε πραγματικη νικη επι του διπλωματικου πεδίου…..Και επιτελους να απομακρυνθουμε απο την λογικη Ντοκου, ΕΛΙΑΜΕΠ,Καιριδη , και κατευνασμου……Οχι και στους Μαξιμαλισμους βέβαια…..Αλλα με αυτην την Τουρκια δεν υπαρχει δυνατοτητα τωρα διαλογου……..

Costas6

Ντάξει, καλούτσικα είναι, αλλά να νικάμε με την άλλη κυβέρνηση θα ήταν καλύτερα.
Και αυτό ισχύει ανεξαρτήτως κυβέρνησης.

zap

Εχετε δικιο και ειναι αξιοι συγχαρητηριων.

Alexandros79

Εκ του άρθρου ορμώμενος, θυμήθηκα ένα περιστατικό από την θητεία μου στο 521 ΤΠ/Ν στο Βόλο το 1999 όπου και συνασκουμασταν με Αμερικανούς πεζοναυτες. Σε κάποια συζήτηση μας ρώτησαν τι μισθό παίρνουμε και όταν αποκριθηκαμε 980δρχ, μείνανε κάγκελο, με τον έναν να μονολογεί “one beer, sh*t one beer..” μη μπορώντας να κατανοήσουν τους λόγους των δεινών που περνούσαμε. Και με εμάς βεβαίως να μην μπορούμε να εξηγήσουμε στα αγγλικά τους λόγους μας και περισσότερο τον ψυχισμό του Έλληνα στρατιώτη. Που μπορεί να είναι κατά τα φαινόμενα να δειχνει αδιάφορος σε πολλούς τομείς, ίσως και εριστικός, αλλά όταν θα μιλήσει μέσα… Read more »

Tango.Alpha

Υποχρεωτική θητεία έχουμε θαύμα που λαμβάναμε κι αυτά τα χρήματα. Το θέμα είναι ότι το κλιμάκιο στα Ιμια που δεν πήγε στην νησίδα γιατί δεν είχε μπαταρίες για τους φακούς και 100 δραχμές να έπαιρναν μισθό ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ήταν.

AESA

Δεν κατάλαβα την δουλειά τους κάνουν! Αυτό επέλεξαν σαν επάγγελμα και αυτό θα πρέπει να κάνουν. Ας αφήσουμε στην άκρη τα τρεις και εξήντα και όλα τα δακρύβρεχτα σενάρια. Σε όποιον δεν αρέσει μπορεί να παραιτηθεί. Για όλους όσους είναι σε πλοία και μάχιμες μονάδες υπάρχουν υπερδιπλάσιοι που δεν κάνουν τίποτα απολύτως. Οι αναρρωτικές πάνε σύννεφο, οι προσφυγές και τα ασφαλιστικά μέτρα για μεταθέσεις είναι σε ημερήσια διάταξη. Σαφώς και κάποιοι τρώνε πακέτο έναντι άλλων αλλά αυτά να τα ρυθμίσει η ηγεσία ώστε να είσαι αξιόμαχος και με εναλλαγές προσωπικού ή μέσων. Μην το χάσουμε τελείως. Ναι τους προτιμώ να… Read more »

Tango.Alpha

Πόσες θετικές ψήφους μπορώ να σας δώσω AESA; Επιτέλους έθεσε κάποιες λογικές παρατηρήσεις για να σταματήσουμε το περιττό λιβάνισμα: Στοιχειωδώς όταν κάποιος συμπληρώνει το μηχανογραφικό και βάζει τις στρατιωτικές σχολές θα πρέπει να υπογράψει και μια αίτηση ότι καταλαβαίνει ότι δε θα περάσει όλα τα χρόνια μέχρι τη συνταξιοδότηση σε νεαρή ηλικία κάνοντας ότι παίζει πόλεμο αλλά και μπορεί να χρειαστεί να το κάνει – κι όχι μόνο να τρέχει ο μισθός που για τα ζητούμενα είναι μια χαρά σε σχέση με τι κυκλοφορεί στην αγορά. Κι όπως είπε όποιος δεν μπορεί αυτό το ρυθμό που ζητείται σπάνια αποχωρεί και… Read more »

Yiorgos

Αγαπητέ  AESA, Θα διαφωνήσω στο “Δεν κατάλαβα την δουλειά τους κάνουν! Αυτό επέλεξαν σαν επάγγελμα και αυτό θα πρέπει να κάνουν.” Οι στρατιωτικοί δεν κάνουν επάγγελμα αλλά υπηρεσία. Δεν υπηρετούν μόνο οι οπλίτες αλλά όλο το στράτευμα. Υπηρετούν το Ελληνικό έθνος, κράτος και κοινωνία, άσχετα αν τα προς τα ζειν που τούς δίνει το κράτος για τις υπηρεσίες τούς είναι ψίχουλα. Αν και υπάρχουν ορισμένοι που δήλωσαν τις Στρατιωτικές Σχολές για οικονομικούς λόγους, είναι καλοδεχουμενοι, γιατί και αυτοί στο τέλος προσφέρουν υπηρεσίες. Όταν ο κόσμος θα μπορέσει να διακρίνει την διαφορά μεταξύ επαγγέλματος και υπηρεσίας ίσως τότε θα καταλάβει τι… Read more »

Yiorgos

Αγαπητή Πτήση, Το ότι οι ΕΔ είναι στο 100% έτοιμοι δεν σημαίνει ότι η κυβέρνηση είναι έτοιμη για να πάει ένα βήμα πιο πέρα. Αυτό θα έπρεπε να είχε γίνει πιο νωρίς, όχι πιο αργά γιατί ήδη έχει δωθεί η ευκαιρία σε τρίτους, οι οποίοι δεν είναι τόσο με το μέρος μας, να μπουν στην μέση για διαπραγμάτευση. Το ’87 είμασταν 100% έτοιμοι και η Τουρκία δεν κουνήθηκε γιατί ο Ανδρέας Παπανδρέου τούς έκοψε το βήχα από την αρχή με το διάγγελμα στον Ελληνικό λαό από το ΚΥΣΕΑ. Έχει κάνει το ίδιο ή τωρινή κυβέρνηση? Όσο για τις συμφωνίες και… Read more »

Yiorgos

Αγαπητή  ΠΤΗΣΗ, Νομίζω ότι πρέπει να καταλήξετε στο τι είναι η θέση σας. Σε αυτό το σχόλιο μιλάτε για Συνταγματική υποχρέωση των Ε. Δ και τής κυβέρνησης να υπερασπιστούν το Σύνταγμα. Δηλαδή, να μην παραχωρησουν σπιθαμή Ελληνικού εδάφους. Άρα η περιοχή αυτή είναι Ελληνική. Όμως σε άλλο άρθρο και σχόλιο μου, λέτε ότι περιοχή αυτή δεν είναι Ελληνική ΑΟΖ, αλλά διαδικτυακή φαντασίωση, μιας και ή θέση της Ελλάδας είναι ότι ανακηρυζει ΑΟΖ μόνο με συμφωνία με άλλα κράτη. Τελικά ποία είναι η θέση σάς γιατί δεν μπορεί να είναι και τα δύο. Ας κρατήσουμε ότι η Υφαλοκρηπίδα και ή ΑΟΖ… Read more »

Yiorgos

Αγαπητή  ΠΤΗΣΗ, Οι Τούρκοι έχουν ήδη μπει και κάνουν έρευνές στην Ελληνική Υφαλοκρηπίδα. Εάν νομίζετε ότι οι σεισμολογικες έρευνες δεν γίνονται στην ελληνική Υφαλοκρηπίδα τότε πάω πάσο και κακός είναι τα πλοία μάς εκεί. Και επειδή η γεωγραφία είναι έτσι και δεν επιτρέπει την επέκταση της Υφαλοκρηπίδας πάνω από τα 200νμ, η ελληνική ΑΟΖ και Υφαλοκρηπίδα συμπίπτουν ως έκταση. Άρα εάν ή Ελλάδα λέει ότι αυτή η περιοχή είναι ή δική τής Υφαλοκρηπίδα, έμμεσα σημαίνει ότι αυτή είναι η δική της ΑΟΖ. Άρα οι Τούρκοι είναι ήδη στην Ελληνική ΑΟΖ γιατί πλέουν και κάνουν έρευνές στα ύδατα πάνω από την… Read more »

Tango.Alpha

Αγαπητέ Giorgos, Με βάση την εμπειρία μου σε μονάδα του Αιγαίου με τους μόνιμους να συνωστίζονται στη λέσχη και να διεκδικούν τις λιγότερες υπηρεσίες και τις περισσότερες άδειες – όταν έχω κακή διάθεση και θέλω να γελάσω θυμάμαι πως κόντεψε να πέσει ξύλο (κυριολεκτικά όχι μεταφορικά) για τις άδειες ένα Πάσχα με τον προϊστάμενο να εξαφανίζεται για όλη τη Μεγάλη Βδομάδα και να το μαθαίνουμε από το τηλέφωνο… κι ας σταματήσω εδώ τη διοίκηση, δε μου φαίνεται ότι κάνουν υπηρεσία αλλά μάλλον για κλασικούς Δημόσιους Υπάλληλους μου κάνουν τους πιο βαθιού ΠΑΣΟΚ. Και δε θα αναφέρω τους νεκρούς κληρωτούς από… Read more »

Last edited 19 days ago by Tango.Alpha
Yiorgos

Αγαπητέ  Tango.Alpha Η μόνη εμπειρία που έχω με Έλληνες αξιωματικούς είναι σε σχολεία στην Αμερική και σε σχολείο του ΝΑΤΟ. Όλοι ήταν εξαιρετικοί σε γνώσεις και ως αξιωματικοί και ως άνθρωποι. Πολλοί από αυτούς είναι σήμερα Ταξίαρχοι στον ΣΞ και στην Π.Α. Οπότε από εκεί έχω την κάνει την δική μου άποψη. Η έλλειψη διαχρονικής στρατηγικής είναι ένα μεγάλο μειονέκτημα γιατί δεν καθορίζει εθνικούς στόχους και τα μέσα και τρόπους για την επιτυχία των στόχων. Η έλλειψη στόχων κάνει την δημιουργία επιχειρησιακων σχεδίων (OPLAN, Operational Plan) δύσκολη. Μπορεί ο Moltke να είπε αυτή τη έκφραση για το πόσο επίβιωνει ένα… Read more »

Tango.Alpha

Ευχαριστώ για την απάντηση, Δυο και κάτι παρατηρήσεις: οι αξιωματικοί που πηγαίνουν στις Βρυξέλλες (με κάποια “μέλη” της γνώρισα κι εγώ) διαθέτουν γνώσει και βγάζουν τον καλύτερο εαυτό τους. Το πως κινούνται όταν γυρίζουν στις μονάδες τους είναι ένα άλλο ζήτημα. Αλλο ένα παράδειγμα: ανώτατος αξιωματικός στη μονάδα πριν αναλάβει καθήκοντα εμφανίζεται με πολιτικά οδηγώντας ένα από τα τζιπ σαν αυτό του διοικητή κι αρχίζει να φωνάζει σε σμηνίτες γιατί δεν το χαιρέτησαν αφού είναι ο καινούργιος αξιωματικός διοίκησης (με πω ρόλο για να το κρατήσω γενικά) και οφείλαμε να το γνωρίζουμε. Γενικά ναι έχουν την ικανότητα να φαίνονται επαγγελματίες… Read more »

Last edited 18 days ago by Tango.Alpha
Yiorgos

Αγαπητέ Tango.Alpha Tango.Alpha

Καταλαβαίνω τις αμφιβολίες σού και εύχομαι να μην βγουν αληθινές, για το καλό όλων μας.

Ο φίλος μου, Καρλ φον Κλαουσβιτς, είπε ότι ο πόλεμος είναι η επέκταση της πολιτικής με άλλα μέσα και είχε απόλυτο δίκιο.

Φιλικά πάντα
Γιώργος

George

Ειναι όμως αυτό διατηρήσιμο?
Τα στελέχη των ΕΔ δεν έχουν μόνο την Τουρκία να αντιμετωπίσουν αλλά και την εγκληματική αμέλεια διαδοχικών κυβερνήσεων όλων των πολιτικών αποχρωσεων να μεριμνήσουν για αυτές
Αλλά και μια αφασία που διατρέχει την Ελληνική κοινωνία για να τα λέμε όλα
Ας είναι αυτό που συμβαίνει το ξυπνητήρι

Nikolaos

Θα πρέπει μετά από αυτήν την καταλυτική εμπειρία να αλλάξουν πολλά, ιδίως να αποκατασταθεί μια κανονική χρηματοδότηση της ροής ανταλλακτικών και καυσίμων. Αλλά να δούμε και τη στελέχωση.
Ο εχθρός έχει πολυάριθμο προσωπικό και ποντάρει στην κόπωση του δικού μας και στην τρώση του ηθικού … Έχει σκοπό να συντηρήσει για μήνες την κατάσταση αυτή …

axeltgs

Καλημέρα. Έτσι ακριβώς είναι όπως τα λέτε. Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω αν έχετε πληροφορίες παρόλο που είναι πρόωρο αν στο Π. Ν έχουν αλλάξει τα κριτήρια για τις φρεγάτες (τονάζ, μέτρα, εμβέλεια, αυτονομία, ηλεκτρονικός, επιθετικός, αμυντικός εξοπλισμός κτλ) τώρα που όπως φαίνεται το κυρίως πεδίο δράσης μετατοπιζεται στη Ν. Α Μεσόγειο και μιλάμε για διαφορετικά χαρακτηριστικά θαλασσών, αποστάσεων, κάλυψης κτλ.

digitallito

Μήπως να δοθεί επίδομα επακούμβησης….?

thanos2

Ενα μεγαλο μπραβο σε εσας κ ενα μεγαλο ευχαριστω στις ΕΔ.φανατικος αναγνωστης σας, θερμα συγχαρητηρια για την ενημερωση κ την αφυπνιση που κανετε

Nikolaos

 ΠΤΗΣΗ ΠΤΗΣΗ, δίδεται η εντύπωση ότι μετά την εμπειρία της Ανατολικής Μεσογείου και του συνεχούς και αμοιβαίου στενού μαρκαρίσματος των πλοίων επιφανείας (αλλά και των επισυμβάντων “απροόπτων” …) επανεκτιμάται ίσως η μελλοντική σύνθεση του Στόλου. Δηλαδή, ενδεχομένως εμπεδώνεται μια πεποίθηση ότι τα πλοία δεν μπορεί μεν να είναι μικρά, αλλά πάντως είναι έως ένα βαθμό “αναλώσιμα”, και η λογική των silver bullets (δύο πλοία αεράμυνας στην Αν. Μεσόγειο να δημιουργούν μια πραγματική κατάσταση area denial) αμφισβητείται, πιθανώς λόγω τρωτότητας των πλοίων αυτών από μη αεροπορικές απειλές, και ειδικότερα από εχθρικά πλοία που θα τους κάνουν shadowing από τον απόπλου τους.… Read more »

Nikolaos

Υπόχρεως για την άμεση απόκριση. Καλή σας εβδομάδα, με υγεία και επιτυχίες!

ETS

Kαλα ολα αυτα αλλα χρειαζονται αμεσες κινησεις εξοπλισμου, αδηλες και φανερες… σημερα οχι αυριο ..
Γεματες οι αποθηκες των Γαλλων και Αμερικανων με υλικο αμεσα παραδοτεο ειδικα πυραυλικο η φορητου οπλισμου και ανταλλακτικων μεχρι την υπογραφη FOS ..
Ας φροντισουν οι λαλιστατοι αρμοδιοι να κανουν κατι επιτελους γιατι με λογια και ανακοινωσεις δεν ηττηθηκε ποτε κανεις πλην αυτου που μενει μονο σε αυτα.

Last edited 19 days ago by ETS

Το Σχόλιο της Ημέρας

Karel Doorman ή M class για το ΠΝ, ίσως η καλύτερη και εκσυγχρονισμένη “ενδιάμεση λύση” που υπάρχει αυτή τη στιγμή, αλλά και η...

 Οι φίλοι μας αναγνώστες θυμούνται όλες τις παρουσιάσεις που έχουμε κάνει σε πλοία που πιθανόν να ενδιέφεραν το ΠΝ. Βλέποντας αρκετά νωρίς πως το...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

Κύριο Άρθρο

Τα 6 ελληνικά Rafale F3-R νέας κατασκευής θα έρθουν το 2022

28
Τα 6 ελληνικά μαχητικά Rafale F3-R νέας κατασκευής θα φτάσουν στη χώρα μας το 2022, σύμφωνα με τον Γάλλο δημοσιογράφο Vincent Lamigeon.https://twitter.com/VincentLamigeon/status/1306206249361510400Όπως επισημαίνει ο...
Card image

ΠΤΗΣΗ September 2020

Αγορά 35
Card image

ΠΤΗΣΗ 2014 December 2014 #343

Αγορά
Card image

ΠΤΗΣΗ 2016 October 2016 #365

Αγορά 17

Related News

Stolen Cerberus VII: Διμερής άσκηση Ελλάδος-ΗΠΑ (εικόνες)

Από τις 8 Σεπτεμβρίου 2020 μέχρι και σήμερα διεξήχθη η ετήσια κοινή άσκηση STOLEN CERBERUS VII, με την συμμετοχή αφενός της 356 ΜΤΜ- ΗΡΑΚΛΗΣ...

Έ. Ένγκελ: Οι ΗΠΑ να πιέσουν την Τουρκία να εγκαταλείψει τις προκλητικές ενέργειες σε Αιγαίο και Ανατολική Μεσόγειο

ΑΠΕ-ΜΠΕΟι ΗΠΑ πρέπει να παραμείνουν σε επιφυλακή προκειμένου να διασφαλίσουν ότι θα συνεχιστεί η αποκλιμάκωση στην Ανατολική Μεσόγειο επισήμανε ο πρόεδρος της Επιτροπής Εξωτερικών...

Ευρωπαίος αξιωματούχος: Καλύτερα τα πράγματα από τον Αύγουστο στην Αν. Μεσόγειο, αλλά ακόμη υπάρχουν προβλήματα

ΑΠΕ-ΜΠΕΤη Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου, στις 09.30 (ώρα Βρυξελλών), ξεκινά το Συμβούλιο των υπουργών Εξωτερικών της ΕΕ.Σύμφωνα με Ευρωπαίο αξιωματούχο, «υπάρχουν ιδέες στο τραπέζι για...

Κομισιόν: Επιπλέον 23,8 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα για τη στήριξη της διαχείρισης των συνόρων

ΑΠΕ-ΜΠΕΗ Κομισιόν αποφάσισε σήμερα να διαθέσει επιπλέον 23,8 εκατομμύρια ευρώ στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του Ταμείου Εσωτερικής Ασφάλειας, για τη στήριξη της διαχείρισης των...

Ερντογάν: Η Τουρκία απέσυρε το Ορούτς Ρέις για να επιτρέψει μια διπλωματική προσέγγιση με την Αθήνα

ΑΠΕ-ΜΠΕΗ Τουρκία απέσυρε το τουρκικό πλοίο σεισμογραφικών ερευνών Oruc Reis από την ανατολική Μεσόγειο για να επιτρέψει μια διπλωματική προσέγγιση με την Ελλάδα, αλλά...
- Advertisement -