Η Ινδονησία ενδιαφέρεται για τη χαμηλού κόστους δανέζικη φρεγάτα Iver Huitfeldt

37
4320
Μοιραστείτε το άρθρο
  • 90
  •  
  •  

Το υπουργείο άμυνας της Ινδονησίας φαίνεται να εξετάζει την επιλογή της δανέζικης φρεγάτας Iver Huitfeldt για το πρόγραμμα προμήθειας δύο νέων φρεγατών για το Ινδονησιακό Ναυτικό.

Σύμφωνα με το “Jane’s”, τα δύο πλοία θα αποτελούν τμήμα ακόμη δύο, που θα πλαισιώσουν τις δύο διαθέσιμες κορβέτες SIGMA 10514. Η Iver Huitfeldt βρίσκεται σε υπηρεσία με το ναυτικό της Δανίας, όπου τρεις φρεγάτες του τύπου παρέχουν Α/Α Άμυνα Περιοχής στα υπόλοιπα πολεμικά πλοία με αξιοποίηση Κ/Β SM-2 Block IIIA.

Η Iver Huitfeldt ήταν επίσης υποψήφια στο πρόγραμμα νέας φρεγάτας του Καναδικού Ναυτικού, ενώ παίρνει μέρος στο βρετανικό πρόγραμμα Type 31e, με την έκδοση Arrowhead 140. Το ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της είναι το χαμηλό κόστος της, πάντα σε σχέση με άλλα αντίστοιχα πλοία από άλλες χώρες.

Η Thales είναι αισιόδοξη για την εξαγωγική προώθηση της μελλοντικής φρεγάτας Arrowhead 140


Μοιραστείτε το άρθρο
  • 90
  •  
  •  

37
Leave a Reply

avatar
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
12 Comment threads
25 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
20 Comment authors
CK furiousALEX M.GunnerSpiritΓΙΑΝΝΗΣ 1 Recent comment authors

  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Digenis
Guest
Digenis

Τι λείπει σε σχέση με τα άλλα πλοια δεν μας εχει πει κανεις

CHRISTOSM48
Guest
CHRISTOSM48

Είναι σχεδιασμένη και κατασκευασμένη με βάση προδιαγραφές εμπορικού πλοίου (ότι και αν σημαίνει αυτό) για αυτό και το χαμηλότερο κόστος!

MisCo
Guest
MisCo

Στην βιομηχανια οι πιστοποιησεις κοστίζουν. Το οτι δεν φέρει Mil-Spec, δεν σημαινει αναγκαστικά οτι την σχεδίασαν ή την ναυπηγησαν οπως να ναι ή οπως την Δημητρούλα.
Μπορεί απλά να κάνανε skip κάποια κόστη πιστοποιησεων κλπ… Μπορεί βεβαια ειπα. Οι ειδικότεροι θα κρίνουν αμα χρειαστει.

Nestoras
Guest
Νεστορας

Η ακριβής περιγραφή είναι “η Ινδονησία ενδιαφέρεται για την υψηλότερου value for money μεγάλη φρεγάτα στον κόσμο”! Αυτή η κύρια μονάδα επιφανείας, κατασκευασμένη από τους σωστούς ανθρώπους (δηλαδή τους Δανούς) δίδει πλοίο άνω των 6.000 τόννων με δυνατούς πετρελαιοκινητήρες, σε 2 διαφορετικούς χώρους (για αυξημένη επιβιωσιμότητα) ανά ζεύγος, με γεννήτριες ικανές να παρέχουν τη διπλάσια ενέργεια από τις απαιτήσεις του Δανέζικου πλοίου για λόγους επεκτασιμότητας, με καλωδίωση οπτικών ιννών, και οπλισμό και ηλεκτρονικά άνω του μετρίου σε όλους τους ρόλους! Τέλος η αυτονομία της είναι σχεδόν 10.000 ναυτικά μίλια στους 18 κόμβους όταν “οι άλλοι” μετράνε στους 15 κόμβους και… Read more »

Digenis
Guest
Digenis

Κατι δεν μας λες .Μολογατα λοιπον.

Spirit
Guest
Spirit

H Arrowhead 140 με βασικό εξοπλισμό που έχει και είναι της ίδιας φιλοσοφίας με την δανέζικη φρεγάτα συμμετέχει στο διαγωνισμό του HB για ένα πλοίο στα 250£ και αυτό χωρίς κόστος πυραύλων.
Το να πιστεύει κανείς ότι θα μπορούσαν οι Δανοί να προσφέρουν τέτοιο πλοίο έστω και χωρίς οπλισμό 325εκ. η γνώμη μου είναι ότι είμαστε εκτός λογικής.
Όταν σύνολο του βασικού εξοπλισμού δεν είναι δανέζικος.

Gunner
Guest
Gunner

Το ιδανικό σκάφος για τις ανάγκες μας. Πρέπει να το αντιληφθούμε αυτό και να αφήσουμε τις χαζομάρες με τους Γάλλους. Πρέπει να ακολουθήσουμε το παράδειγμα της Δανίας εκμεταλλευόμενοι υπάρχων εξοπλισμό όπως όπλα και λοιπό εξοπλισμό των S για να μειώσουμε το συνολικό κόστος των πλοίων. Χρήμα δεν υπάρχει για να ταΐζουμε τους αντιπρόσωπους και να βολεύουμε τα παιδιά μας με τις πλάτες αυτών.

Bioshock
Guest
Bioshock

Τα λέτε σωστά, απλά η Δανία έχει ειδικό βάρος φτερού μπροστά στην Γαλλία (ή την Αμερική), απέχει χιλιάδες μίλια από την Ανατολική Μεσόγειο και η Ελλάδα είναι πολύ μικρή, εξαρτημένη, άτολμη, ανοργάνωτη και άφραγκη για να επιλέξει με βάση μόνο τις επιχειρησιακές τις ανάγκες…
Υπολογίστε επίσης ότι τα παραπάνω δεδομένα θα τα επεξεργαστούν οι έμπειροι εγκέφαλοι του πολιτικάντικου προσωπικού της χώρας…δεν ξέρω πόσος χώρος για ελπίδα έχει μείνει.
ΥΓ: Θα γίνουμε η “Δανία του Νότου” που έλεγε και μία ψυχή …

Gunner
Guest
Gunner

Έχετε απόλυτο δίκιο. Ακόμη κι εδώ μέσα βλέπουμε να αντιδρά κόσμος όταν του λένε τα αυτονόητα.

Spirit
Guest
Spirit

Αν είναι έτσι απλά τα πράγματα όλος ο κόσμος θα αγόραζε δανέζικες φρεγάτες, αυτονόητα δεν υπάρχουν, πόσο μάλλον να μιλάμε και για ιδανικά πλοία όταν δεν γνωρίζουμε τις προδιαγραφές και τα στάνταρ του πλοίου.
Αν είναι έτσι απλά τα πράγματα παίρνουμε το Αιολος Κεντέρης και το μετασκευάζουμε…

George
Guest
George

Δεν είναι απόλυτο. Κάποτε πήραμε 2 S από τους Ολλανδούς που δεν είναι ακριβώς Superpower. Σε κάθε περίπτωση οι μεγάλοι δεν θα τα βάψουν μαύρα αν χάσουν τη φρεγάτα αλλά πουλήσουν τον εξοπλισμό. Αν παρ’ όλα αυτά επιμένουμε για πλάτες μεγάλης χώρας μπορούμε να τις πάρουμε από ΗΒ κι όχι από Δανία. Η φρεγάτα έχει TACTICOS (που είναι πρόβλημα στο RN αλλά τέλειο για μας) και όπως φαίνεται από το consortium Babcock που θέλει να τις ναυπηγήσει ως Arrowhead για το RN αυτό μπορεί να γίνει σε πολλά ναυπηγεία ταυτόχρονα σε modular approach. Ουσιαστικά το πρόγραμμα για light φρεγάτα του… Read more »

CKfurious
Guest
CKfurious

https://breakingdefense.com/2017/07/danes-tout-340m-stanflex-frigate-for-us-navy-but-whats-real-cost/

Εξαιρετικά πλοία

Δυστυχώς όταν αποφασίζεις με πολιτικά κριτήρια δεν έχουν καμια πιθανότητα

Card image
Spirit
Guest
Spirit

Μου αρέσει η ευκολία που σε κάτι χαρακτηρίζεται κάτι ιδανικό για το ΠΝ.
Με τι κριτήρια; Το οικονομικό προφανώς…
Αν πάρουμε δλδ ένα πλοίο της ακτοπλοΐας και το φορτώσουμε με τον αντίστοιχο εξοπλισμό θα είναι οικονομικότερο, άρα και ιδανικότερο φαντάζομαι;
Πώς κατάφεραν μόνο οι Δανοί να προσφέρουν φθηνά πλοία ενώ όλος εξοπλισμός είναι εισαγόμενος από Γαλλία Γερμανία, Ολλανδία;
Όπου κοντράρονται πλοία με διεθνής διαγωνισμούς για φρεγατοκορβέτες όλες οι προσφορές πέφτουν μαζί, τελικά οι Δανοί ανακάλυψαν το μαγικό φίλτρο, η απλά παντού υπάρχουν εμπορικές προδιαγραφές και όχι στρατιωτικές, από καλωδιώσεις, μέχρι την επιλογή μετάλλων για τα ελασματουργικά;

Νικος
Guest

Καλες ερωτησεις

chikichiki
Guest
chikichiki

Γνωρίζει κανείς γιατί αυτή η διαμόρφωση πυροβόλων;

MisCo
Guest
MisCo

Αυτές οι φρεγάτες, ειναι μονοδρομος στην κατασταση μας. Θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν τις S, μια προς μια σε λογικές τιμές, να δώσουν δουλειά και στα δικα μας ναυπηγεία, να δώσουν τουλάχιστον 30 χρόνια υπηρεσίας. Θα ναι οτι καλυτερο? Οχι. Θα ναι πολυ καλυτερες απο αυτες που έχουμε ή απο τις αλλες που δεν μπορούμε να πάρουμε? Σιγουρα ναι.

Δεν λεω οτι θα επρεπε να τις αποκτήσουμε στην θέση τυχον Belhara ας πούμε, αλλα λέω οτι θα μπορουσαν να αποτελεσουν μεγάλο μέρος του στολου φρεγατων με γενικά καθηκοντα.

Γιάννης Παυλίδης
Guest
Γιάννης Παυλίδης

Κοιτάξτε, η μόνη λύση για οικονομικό πλοίο είναι να αγοραστει σε μεγαλους αριθμούς. Δηλαδή 8-10 φρεγάτες, να ναυπηγηθούνε στην Ελλάδα, με συμμετοχή πολλών ελληνικών εταιριών και να αποκτήσουμε άδεια εξαγωγής/αναβάθμισης του πλοίου. Στόχος θα πρέπει να είναι η ναυπήγηση ενός πλοίου άνα έτος,

Με το να αγοράζουμε 2 πλοία απο την Γαλλία και 2 μεταχειρισμένα απο την Αυστραλία, δεν κάνουμε τιποτα.

Bioshock
Guest
Bioshock

Ακριβώς αυτό κύριε Παυλίδη, συγχαρητήρια για το σχόλιο σας.

ALEX M.
Guest
ALEX M.

Θα μας εξηγήσει κάποιος τι ακριβώς σημαίνει < προδιαγραφές εμπορικού πλοίου που όλοι αναμασούν (com-spec σε σχέση με Mil-spec.). Φυσικά και θέλουμε 4 ΦΡΕΜ και 6 Μπελαρά αλλά άλλο το επιθυμητό και άλλο το εφικτό..(Εθνάρχης έφη). Πλήρως εξοπλισμένο, η Iver Huitfeldt κοστίζει το ποσό των 340 εκατομμυρίων δολαρίων, όπως είπε ο Rear Adm. Olsen. Τα περισσότερα από αυτά, περίπου 207 εκατομμύρια δολάρια, πηγαίνουν σε όπλα, αισθητήρες και άλλα ηλεκτρονικά, τα οποία οδηγούν το κόστος των σύγχρονων πολεμικών πλοίων παγκοσμίως. Το κύτος, οι κινητήρες και άλλα μηχανικά συστήματα (HME) κοστίζουν μόνο περίπου 133 εκατομμύρια δολάρια.Οι Αμερικάνοι την υπολόγισαν στα λίγο! κάτω… Read more »

FOX
Guest
FOX

Καταρχήν η τεχνολογία που έχουν τα πλοία αυτά πλησιάζει την εικοσαετία.

Το εμπορικές και στρατιωτικές προδιαγραφές, είναι προφανές ότι άλλο είναι να παίρνεις ένα σκαρί για εμπορική χρήση και άλλο ένα σκαρί για στρατιωτική. Άλλες προδιαγραφές έχει το ένα και άλλες το άλλο.
Και τα δύο επιπλέουν, αλλά αυτό δεν τα κάνει ίδια.

Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός είναι αδύνατο να κάνει όσο μας λένε. Εδώ μόνο ένα smart-s κάνει 10 εκατομμύρια.
Εδώ μιλάμε για ανώτερα ραντάρ…

Οι Ολλανδοί και Γερμανοί με παρόμοιο εξοπλισμό τα πλοία τους αναφέρουν κόστος 600+ εκατομμύρια…

Το τι εκπτώσεις έκαναν οι Δανοί τελικά μπορούμε να υποψιαστούμε…

Stavrogin
Guest
Κωνσταντίνος

Nαί μια απάντηση είναι ότι το εμπορικό σκαρί θα υποστεί συντομότερα κόπωση από τα μποφόρ. αλλη τιμή έχει το σκαρί που πρέπει να αποσυρθεί σε 25 χρόνια και άλλη αυτο των 40 ετων. Κάτι ειχε αναφερθεί αν θυμάμαι καλά και για την νορβηγική φρεγάτα που βούλιαξε στην σύγκρουσή της με το τανκερ ότι ηταν πιο λεπτό σκαρί απο ότι έπρεπε. Δεν ξέρω αν το λεπτότερο σκαρί έχει οφέλη στην αντοχή σε πλήγματα επίσης δεν ξέρουμε αν τα στεγανά σε σκαριά στρατιωτικών προδιαγραφών είναι πυκνότερα σκληρότερα και ακριβαίνουν το κοστος της ναυπηγησης.

Stavrogin
Guest
Κωνσταντίνος

o χρήστης CKfurious πιο κάτω δίνει παραπομπές σε αναφορές ότι το “εμπορικών προδιαγραφών” καθόλου δεν ισχύει. Αν ειναι έτσι τα δεδομένα αλλάζουν και τα πλοία είναι αυτό που φαίνονται, φτηνά και καλά.

CKfurious
Guest
CKfurious

Ακριβώς
Ο ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ έχει δώσει το ακόλουθο reference

Εξηγεί παρα πολλά

https://www.ft.dk/samling/20141/almdel/FOU/bilag/20/1417702.pdf

ΓΙΑΝΝΗΣ 1
Guest
ΓΙΑΝΝΗΣ 1

To Π.Ν δεν θέλει γαλλικές φρεγάτες.
Πέρα από αυτό δεν υπάρχει λόγος να αγοραστούν 2 κλάσεις φρεγατών.

Card image
Digenis
Guest
Digenis

Εγω παλι αρχιζω και βλεπω τα ολλανδικα omega με αλλο ματι .Τουλαχιστον απο σχεδιο τα παν καλα .Απο ρανταρ εχουν καλη ιστορια κατασκευων .

Thras
Guest
Thras

Είναι υπέροχες φρεγάτες, αλλά το κόστος…;

manolis
Guest
manolis

H χαμηλου κοστους δανεζικη φρεγατα-κρουαζεροπλοιο, “ιδανικη για το ΠΝ???!!! Στην παρακατω φωτο , οι εκτοξευτες πυραυλων της φρεγατας: o ενας καθετος Mark 56 (με τα κοκκινα καπακια κανιστρα ESSM) , ο καθετος Mk-41 (το “κιβωτιο”) και οι κλασσικοι (αλλα αδειοι) 8πλοι Harpoon. Ολα μαζι και εκτεθειμενα, στη μεση του σκαφους ακριβως. Ακομα και 1 (ενας) Χελφαιρ ειναι αρκετος για να μετατρεψει ΟΛΟ ΜΑΖΙ ΤΟ ΠΥΡΑΥΛΙΚΟ ΑΠΟΘΕΜΑ της “φρεγατας” σε ΠΑΡΑΝΑΛΩΜΑ που δεν θα σβηνει με τιποτα. Δεν θα πω τιποτε για το ποσα εχθρικα υποβρυχια ειναι ικανο να προσελκυσει απο ολη την Ανατολικη Μεσογειο, το 44.000 ιππων (ONLY DIESEL) μηχανοστασιο… Read more »

MisCo
Guest
MisCo

Το πλοιο ειναι σε μεγαλο βαθμο modular, οποτε ο εκάστοτε πελάτης μπορεί να το διαρυθμίσει οπως επιθυμει. Είπαμε ομως, δεν ειναι το ιδανικότερο, ειναι ομως ικανοτερο αυτων που έχουμε και σιγουρα ικανοτερο απο το -τιποτα- που μπορουμε να αποκτησουμε σε αλλες προτάσεις.

Αν τώρα βρεθούν φράγκα φυσικά και να πάμε στο κάτι αλλο…

FOX
Guest
FOX

Για τις diesel δεν συμφωνώ αρκεί να είναι στρατιωτικών προδιαγραφών, βέβαια πια είναι απαραίτητοι και δύο ηλεκτροκινητήρες για χαμηλό ακουστικό ίχνος

FOX
Guest
FOX

Πολύ θα ήθελα να ξέρω από πού προκύπτει η χαμηλή τιμή των δανειακών σκαφών…
Γιατί από αυτά που διαβάζω δεν πείθομαι

jerry
Guest
jerry

https://en.wikipedia.org/wiki/Iver_Huitfeldt-class_frigate
https://en.wikipedia.org/wiki/De_Zeven_Provinci%C3%ABn-class_frigate
Αν και τα βασικά radar είναι ίδια και ο εξοπλισμός μάχης αρκετά κοντά, η διαφορά στα 500mil προκύπτει στο μηχανοστάσιο και προφανώς στα COM-SPEC / MIL-SPEC

CKfurious
Guest
CKfurious

https://www.ptisidiastima.com/thales-arrowhead-140/

Diabaste ta sxolia apo ivychris kai gunner sto parapano!
Oudemia sxesh me COM-SPEC!!!

Spirit
Guest
Spirit

Αυτό που παρέθσες πάντως λέει:
Όμως παραμένει ακόμη άγνωστο αν το κόστος αγοράς του πλοίου μπορεί να συγκρατηθεί στα £250 εκατομμύρια και αφορά την Arrowhead-140. Αυτό με τα σημερινά δεδομένα μεταφράζεται κοντά στα €300εκ και με αρκετά υποδεεστέρο εξοπλισμό σε σχέση με τις iver huitfeldt, πως λοιπόν οι δανέζικες φραγάτες με αυτό τον εξοπλισμό κάνουν $325εκ. που γράφεται δεξιά και αριστερά;

ALEX M.
Guest
ALEX M.

Μιά γρήγορη απάντηση στον spirit για την τιμή της Ιver Ηuitfeldt όπως προκύπτει από διάφορες πηγές:
Σκάφος 133 εκ.δολ. (modular Stanflex system )
Οπλισμός :120 εκ.δολ.(SM 2 32×2.5 εκ.=80
Essm 24×1εκ.=24 Harpoon 8×1.2εκ.)

Ηλεκτρονικός εξοπλισμός :120-140 εκ.( Smart-L, APAR,Furuno,κτλ)
Λοιπός εξοπλισμός 50-60 εκ.(Oto melara,Millenium,12,7 κτλ.)

Αυτά σε τιμές 2010.. σε τιμές 2017 οι Αμερικανοί τά υπολόγισαν σε 400-450 εκ.δολ.
Πηγές: https://breakingdefense.com/2017/07/danes-tout-340m-stanflex-frigate-for-us-navy-but-whats-real-cost/
https://thaimilitaryandasianregion.wordpress.com/2016/01/18/iver-huitfeldt-class-frigates-demark/
ADM.Olsen
Πτήση..και άλλες..!!!!

CK furious
Guest
CK furious

Ακριβώς
Τα 340mil $είναι τιμές του 2010
Aλλο σημείο που δεν έχει τονισθεί είναι πως όλο το σκάφος είναι από ατσάλι
Αλουμίνιο δεν χρησιμοποιήθηκε
Η κατασκευή (συγκολλήσεις) από ατσάλι είναι φθηνότερη από αλουμίνιο έχει καλύτερα damage tolerance chracteristis αλλα βεβαια είναι βαρύτερο
Πολλά κομμάτια από το σκάφος κατασκευάστηκαν σε ναυπηγεία στη Λάτβια και στη Εσθονία ακολουθώντας εμπορικές πολιτικές στη ναυπήγηση
Είπαμε αξιολογότατα πλοία σε εξαιρετική τιμή και μπράβο τους

Gunner
Guest
Gunner

Καλό είναι να δείτε το παρακάτω άρθρο που συγκρίνει την Iver Huitfeldt και την ΜΕΚΟ Α-200 στα πλαίσια του διαγωνισμού του RN για την φρεγάτα Type-31

https://www.savetheroyalnavy.org/the-type-31e-frigate-candidates-compared/

Για τους Βρετανούς το παν είναι το κόστος ανά μονάδα. Μήπως πρέπει να το δούμε το θέμα και να ζητήσουμε από τους Βρετανούς να συμμετάσχουμε στο πρόγραμμα κι εμείς.

ALEX M.
Guest
ALEX M.

Ενδιαφέρον το site που αναφέρει ο GUNNER (αν και αναφέρεται στο Arrowhead 140 και όχι (εκ παραδρομής φαντάζομαι)στο Iver Huitfeldt ,από το οποίο διαφέρει στην γέφυρα,το ραντάρ (NS100 αντι Smart-l) σε extra bay και dockings καθώς και στα CIWS. ;Όπως και να έχει δείχνει πόσο ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι η Δανέζικη φρεγάτα.

Card image