- Advertisement -

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ: Υπεγράφη η συμφωνία για τα ισραηλινά HERON, έρχονται άμεσα Ελλάδα!

- Advertisement -

Το υπουργείο Άμυνας του Ισραήλ έκανε γνωστό πριν λίγη ώρα το κλείσιμο της συμφωνίας μίσθωσης drones Heron στην Ελλάδα.


Το πρόγραμμα, που ήταν σε διαπραγμάτευση για αρκετά χρόνια, περιλαμβάνει τη μίσθωση Heron σε ναυτική διαμόρφωση για τρία χρόνια με δικαίωμα αγοράς του από τη χώρα μας στο τέλος της περιόδου. Το Heron προορίζεται να εκτελεί πολύωρες αποστολές ναυτικής περιπολίας, ημέρα και νύκτα, και θα βοηθήσει στην προστασία των συνόρων της Ελλάδας, τονίζει η ισραηλινή ανακοίνωση.

Η Ελλάδα μισθώνει Heron από το Ισραήλ


Η είδηση ανακοινώθηκε μία ημέρα ύστερα από τη δημοσιοποίηση της υπογραφής αμυντικής συμφωνίας μεταξύ του υπουργείου Εθνικής Άμυνας και του υπουργείου Άμυνας του Ισραήλ και χαρακτηρίζεται καρπός των ισχυρών δεσμών ασφαλείας μεταξύ των δύο κρατών.

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν απαραίτητα τους συντάκτες τους κι όχι υποχρεωτικά την ιστοσελίδα. Ο ιστότοπος δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συντακτών της και των άρθρων τους. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση των άρθρων μας χωρίς γραπτή έγκριση, αλλιώς το ptisidiastima.com θα λάβει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Τα σχόλια των άρθρων που ακολουθούν, δεν εκφράζουν την ιστοσελίδα, παρά μόνο αυτούς τους ίδιους τους σχολιαστές. Η αρχισυνταξία έχει το δικαίωμα να λογοκρίνει σχόλιο ή να απαγορεύσει την δημοσίευσή του.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Punker
Trusted Member
Punker (@punker)
5 months ago

Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ

Digenis
Trusted Member
Digenis (@digenis)
5 months ago
Reply to  Punker

Τι επιτέλους !!! Πόσα πηραμε ? 1 ? χαχαχα ούτε καν μισές δουλείες !!!ακόμα χειρότερα

Steve
Noble Member
Steve (@steve)
5 months ago
Reply to  Digenis

Μήν είσαι αχάριστος 😛 2 μάλλον πήραμε…. 😆 😆 😆
Από παλιότερο άρθρο του newspost
“Η τελική συμφωνία προβλέπει την απόκτηση 2 UAV’s για τρία χρόνια έναντι συνολικά 39 εκατομμυρίων ευρώ, από τα 35 που αρχικά είχαν υπολογιστεί, με τα επιπλέον τέσσερα εκατομμύρια να αφορούν χρήματα που προέκυψαν για την κάλυψη όλων των απαιτήσεων και εγγυήσεων που έθεσε η Ελληνική πλευρά.”

Digenis
Trusted Member
Digenis (@digenis)
5 months ago
Reply to  Steve

Σοβαρα ? Δυο ολόκληρα ? Μιλάμε για μαζική παραγγελία .Νταξ τοτε

kostask22
Active Member
kostask22 (@kostask22)
5 months ago
Reply to  Digenis

7 λεει εδώ οτι ζητήσαμε https://www.ptisidiastima.com/greece-leases-heron/

Dimitris
Active Member
Dimitris (@dimitris-3)
5 months ago
Reply to  Digenis

Απ΄ το ολότελα… Αλλά δεν φτάνει για τίποτα. Θέλει πολύ δρόμο ακόμα…

Daidalos
Active Member
Daidalos (@daidalos)
5 months ago
Reply to  Punker

Το πιθανότερο σενάριο είναι να αφορά 7 μη επανδρωμένα αεροοχήματα UAV και δύο σταθμούς εδάφους. https://doureios.com/ypegrafi-stis-4-maiou-i-symvasi-hronomisthoseos-ton-heron/

MPAMPIS
Active Member
MPAMPIS (@mpampis)
5 months ago

Μια αληθινά (οχι fake) πολυ καλη είδηση……

Thanos74
Active Member
Thanos74 (@thanos74)
5 months ago

Ειναι οπλισμενα αυτα?

ptisidiastima
ΠΤΗΣΗ
5 months ago
Reply to  Thanos74

Όχι; αλλά γιατί να είναι οπλισμένα;

Steve
Noble Member
Steve (@steve)
5 months ago
Reply to  ΠΤΗΣΗ

Γιατί να μήν είναι??? Τι κακό έχουν να έχουν και 4 θέσεις γεμάτες….
Ξέρουμε τι θα γίνει σε 3 χρόνια? Παράδειγμα…κάνει βόλτα και στο Αιγαίο και ανακαλύπτει ομάδα τούρκων σε ελληνικό νησι/βραχονησιδα…γιατί να μην μπορεί να αφήσει ότι έχει μέχρι να έρθουν φρεγάτες/ελικόπτερα κτλπ?
Σίγουρα δεν είναι το δόγμα μας αλλά δεν ξέρεις πως τα φέρνει ο καιρός…
Δεν θα μα σώσουν φυσικά αλλά τι κόστος θα είχε?? εδώ δώσαμε κοντά 40 μύρια…

ETS
Active Member
ETS (@ets)
5 months ago
Reply to  ΠΤΗΣΗ

Ελά ντε μηπως θά γινει πολεμος?

Daidalos
Active Member
Daidalos (@daidalos)
5 months ago
Reply to  Thanos74

Δεν είναι οπλισμένα, αλλά μπορούν να οπλιστούν. Σε κάθε περίπτωση είναι καλή είδηση. Είναι πολύ σημαντικό επίσης πως θα είναι μάλλον άμεσα διαθέσιμα και θα αναλάβουν ναυτική επιτήρηση. Πριν από λίγο καιρό που έπρεπε να επιτηρηθεί η πορεία του τουρκικού ερευνητικού σκάφους ανατολικά της Κρήτης, διατέθηκε F-16 με ατρακτίδιο αναγνώρισης DB-110, από τα δύο που διαθέτουμε. Τώρα θα μπορεί να παρέχει εικόνα το Heron.

nigozs
Trusted Member
nigozs (@nigozs)
5 months ago
Reply to  Daidalos

Και θα εκπαιδευτούν κιόλας οι δικοί μας.

viper3000ad
Trusted Member
viper3000ad (@viper3000ad)
5 months ago
Reply to  nigozs

nigozs nigozs Έχετε ένα μικρό φετίχ με τις αρνητικές. 😉

RBF69
Active Member
RBF69 (@rbf69)
5 months ago

Ανάσταση! Άντε να τα δούμε άμεσα, και μετά σβέλτα τορπίλες αντίμετρα Υ/Β.

RBF69
Active Member
RBF69 (@rbf69)
5 months ago

Καμιά βομβίτσα ή τορπίλη μπορούμε να του την “κολλήσουμε” από κάτω να κάνει και άλλες δουλίτσες…??

F-117
Member
F-117 (@f-117)
5 months ago

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Για τα αμερικανικα εχετε ακουσει τιποτα;

pujozepe
pujozepe (@pujozepe)
5 months ago

Αυτα αντεχουν σε ηλεκτρονικες παρεμβολες? Γιατι σιγουρα θα βρεθουν σε τετοιο περιβαλλον απο τους απεναντι

My_name_is_Nobody
Noble Member
My_name_is_Nobody (@my_name_is_nobody)
5 months ago

Να παίρνουν σειρά σιγά σιγά και οι συλλογές SPICE…

My_name_is_Nobody
Noble Member
My_name_is_Nobody (@my_name_is_nobody)
5 months ago

comment imagecomment image

Dim-Kal
Member
Dim-Kal (@dim-kal)
5 months ago

Π&Δ γνωρίζετε αν τα εν λόγω UAVs θα αξιοποιούνται από το ΠΝ ή την ΠΑ? Θα δρουν συνεργατικά με τα ΠΗΓΑΣΟΣ ΙΙ της ΠΑ ή/και με το Ρ-3Β 744 του ΠΝ? Επίσης, ξέρουμε λεπτομέρειες/τεχνικά χαρακτηριστικά του εξοπλισμού που θα φέρει?

MPAMPIS
Active Member
MPAMPIS (@mpampis)
5 months ago

Να παίρνουμε σιγά σιγά και saar 72…….

Skeptomenos_politis
Skeptomenos_politis
5 months ago

Θα ενοικιαστουν για 3 χρονια, μεχρι δηλαδη να παραληφθουν τα εκσυγχρονισμενα Ρ-3Β που θα φερουν (εαν δεν κανω λαθος) το ιδιο ρανταρ επιτηρησης με τα Heron (ELM 2022A).
Τσουχτερη τιμη, αλλα καλυπτουν ενα σημαντικο κενο. Θα επρεπε φυσικα να κοιταξουμε και τα αντιστοιχα Αμερικανικα συστηματα, αλλα και να δουμε εαν μπορουμε να κατασκευασουμε εγχωρια τετοια οχηματα με χαμηλοτερο κοστος.

Alternative
Alternative
5 months ago

Περίεργο! Δε γράφει πουθενά αναδημοσίευση από 01/04/2020!

adpanos
adpanos (@adpanos)
5 months ago

Υπάρχουν και άλλα καλά νέα.
2 + 4 (παραγωγή εδώ) η απαίτηση του ΠΝ.
https://www.enikos.gr/politics/717111/o-kyvos-errifthi-exi-fregates-gia-to-polemiko-naftiko
” Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες του enikos.gr στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας είναι αποφασισμένοι να τρέξουν το συντομότερο δυνατό όλες τις διαδικασίες για την ταχύτατη ενίσχυση του Στόλου. Ο Νίκος Παναγιωτόπουλος κι ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, Στρατηγός Κωνσταντίνος Φλώρος βρίσκονται σε διαρκή κι αγαστή συνεργασία με τον αρχηγό ΓΕΝ, Αντιναύαρχο Στυλιανό Πετράκη για την επιτάχυνση όλων των διαδικασιών.
Την προηγούμενη εβδομάδα ο Ανώτατο Ναυτικό Συμβούλιο επικαιροποίησε τις ανάγκες για την άμεση προμήθεια φρεγατών και την ενίσχυση του Στόλου. Η απόφαση περιλαμβάνει την ναυπήγηση 2+4 φρεγατών. ”
Και εδώ:
Φρεγάτες Belharra για το Πολεμικό Ναυτικό: Πράσινο φως από ΣΑΓΕ και ΑΝΣ
https://defencereview.gr/fregates-belharra-gia-to-polemiko-naytiko-pr/#comment-24116
Άντε να τρέξουν και τα VIPER , να εξεταστεί ο εκσυγχρονισμός και των Block 50 …
να κοιτάξουμε λίγο και τα Mirage 2000/5 και κάπως έτσι θα το γυρίσουμε στο και 10 …
Περιμένω να δω τι αντισταθμιστικά θα φέρουν οι Bellhara .
Αν μιλάμε για συμβόλαιο 2 + 4 , θέλω Lafayette αναβαθμισμένες με Meko μαζί και F21 τορπίλες.
Όλα πακέτο με υποστήριξη κ.λ.π.

Fingolfin
Active Member
Fingolfin (@fingolfin)
5 months ago
Reply to  adpanos

Στο άρθρο του enikos δεν κατάλαβα αν τα 6 πλοία αφορούν όλα Belharra ή αν τα +4 αφορούν MMSC (“Αυτό που μπορούμε να αποκαλύψουμε είναι ότι η πρόταση φέρει αμερικάνικη σφραγίδα και η ναυπήγηση όλων των μονάδων προβλέπεται να γίνει στην Ελλάδα από ελληνικά χέρια.”);
Αν πάμε σε 2+4 Belharra (λέμε τώρα), δε θα πρέπει και η αναβάθμιση των ΜΕΚΟ να πάει στους Γάλλους;

adpanos
adpanos (@adpanos)
5 months ago
Reply to  Fingolfin

Fingolfin, δεν νομίζω να πάμε σε 2 πλοία Γαλλικά και μετά σε 4 Αμερικάνικα.
Είτε σε Αμερικάνικα είτε σε Γαλλικά θα πάμε.
Για ποιο λόγο να έχουμε τόση πολυτυπία.
Η Belharra θα έχει νόημα αν αποτελέσει επένδυση από 4 σκάφη και επάνω.
Αν είναι για μόνο δυο …. τσάμπα τα χρήματα.
Το ίδιο και για κάθε άλλη επένδυση σε φρεγάτα.

Steve
Noble Member
Steve (@steve)
5 months ago
Reply to  adpanos

Λίγο επιτηδευμένα μπερδεμένο το άρθρο μου φαίνεται…
μπερδεύει τα 2+4+4-5+2
1)2 Bel check
2)+4 με αμερικανική σφραγίδα????? MMSC???
3)”αυτή η λύση να τρέξει μες στους επόμενους 3-4 μήνες, δίνοντας έναν πλήρη οδικό χάρτη στο Πολεμικό Ναυτικό για την αναβάθμιση των μεγάλων μονάδων επιφανείας του Στόλου” ΜΕΚΟ ????
Αράξτε ρε ΠΑΙΔΙΑ όχι όλα μαζί…
Μέλι μέλι και απο τηγανήτα τίποτα το κόβω…

Fingolfin
Active Member
Fingolfin (@fingolfin)
5 months ago
Reply to  adpanos

Ίσως εννοεί πως οι +4 Belharra θα ναυπηγηθούν σε αμερικανικών συμφερόντων ναυπηγείων στην Ελλάδα; Ήξεις αφήξεις το ρεπορτάζ.

Npfregata
Npfregata (@npfregata)
5 months ago
Reply to  Fingolfin

2 γαλλικες ετσι ωστε να ειμαστε κυριοι με την στήριξη της Γαλλιας προς τα εμας και τεσσερις αμερικανικες για να μην εχουμε και γκρινια απο αμερικη με ταυτοχρονη αγορα ναυπηγείον….
ετσι το βλεπω εγω…

chriss8
Noble Member
chriss8 (@chriss8)
5 months ago
Reply to  adpanos

To πρώτο άρθρο το είδα χθες! Ο ορισμός του clickbait…. Τίτλος “Ο κύβος ερρίφθη: Έξι φρεγάτες για το Πολεμικό Ναυτικό”.
Διαβάζοντας λίγο ακόμα βλέπεις ότι οι Φρεγάτες είναι 2+4 (δλδ 2).
Διαβάζεις λίγο ακόμα και βλέπει ότι ο κύβος ακόμα δεν ερρίφθει (“θα πρέπει να αναφερθεί ότι το θέμα……..δεν θα πρέπει να θεωρείται ακόμα τελειωμένο, αφού ……”)

d.b
Member
d.b (@d-b)
5 months ago
Reply to  chriss8

Μην ψαρώνεις, εννοούν 6 σύνολο….. είναι η μελλοντική οροφη

Npfregata
Npfregata (@npfregata)
5 months ago
Reply to  chriss8

2 Γαλλικες και 4 απο αμερικη με της τελευταιες να γινονται εδω με αγορα ναυπηγείων απο αμερικη!

CKfurious
Active Member
CKfurious (@ckfurious)
5 months ago
Reply to  adpanos

2 bel + 4 mmsc
OR
4 mmsc + 2 bel
ξέρω από μέσα σου λέω….. :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth: :shutmouth:

x-m
Noble Member
x-m (@x-m)
5 months ago
Reply to  adpanos

Το x+κάτι ακόμα , για τις ελληνικές Ε.Δ. σχεδόν πάντα ήταν x.

x-m
Noble Member
x-m (@x-m)
5 months ago
Reply to  adpanos

Για 4 δισ. δεν θα τις αγόραζε ούτε ο scalp_eg 🙂
Για τις F21 οι γερμανοί θα ζήτησουν την Άρτα , τα Γιάννενα , μπορεί και την Πρέβεζα, όπως στο παρελθόν.

Dimitris
Active Member
Dimitris (@dimitris-3)
5 months ago

Εδώ κολλάει το ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Όχι σε προκηρύξεις διαγωνισμών… Έχει πολύ δρόμο ακόμα όμως. Καλό αλλά λίγο.

CKfurious
Active Member
CKfurious (@ckfurious)
5 months ago

Aʼμα δεν τα δω να επιχειρούν δεν το πιστεύω
Συμφωνία υπογράφηκε αλλα πρέπει να δοθεί και καμια προκαταβολή
Τον νομο του Benitio τον ρωτήσανε εάν μπορούν να δώσουν προκαταβολή?
Η θα γιvei και αυτό όπως η FOS των M2000?
(Στρίβειν διά της υπογραφής)

Animades
Active Member
Animades (@animades)
5 months ago
Reply to  CKfurious

Πρέπει να διατεθούν ευρωπαϊκά κονδύλια για αυτά τα μέσα που εξυπηρετούν ευρωπαϊκές ανάγκες επιτήρησης…!

Animades
Active Member
Animades (@animades)
5 months ago

Καλά νέα ,
Χρειαζόμαστε μάλλον και άλλα ,
μήπως στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προβλήματος που λέγεται “μεταναστευτικό” να αποκτήσουμε και άλλα , με ευρωπαϊκά κονδύλια, προκειμένου αυτά τα μέσα να επιτηρούν τα Ευρωπαϊκά Σύνορά?
Άντε καλορίζικα!..

Spyros_Kapa
Active Member
Spyros_Kapa (@spyros_kapa)
5 months ago
Reply to  Animades

Υπάρχουν προγράμματα ευρωπαϊκά για να απαλλαγούμε από μπόλικο κόστος αλλά δεν τα κάνουμε χρήση π.χ. σε άρθρο χθεσινό ή προχθεσινό η Κύπρος περνει 2 πυροσβεστικά αεροσκάφη με επιδότηση 75 %ΕΕ_25% Κύπρος το ίδιο θα μπορούσαμε να κάνουμε κι εμείς με αεροδιακομιδές, πυροσβεστικά λιμενικό με μεγάλα παθ ανοιχτής θαλάσσης κτλ. Αρκεί να τα δίναμε στο λιμενικό, πυροσβεστική εκαβ με προσωπικό της π.α να τα πετάξει.

randomname
Member
randomname (@randomname)
5 months ago

woohooo!!! Νοικιάσαμε (1 ή 2 ή 3…. ????) drones επιτήρησης!!!
Άντε να πάρουμε και τα αμερικάνικα για την ίδια δουλειά.
Έχουμε και τα γαλλικά για την ίδια δουλειά.
Έχουμε και τα ελληνικά για την ίδια δουλειά.
Μάλλον τα μαζεύουμε όλα για να βασιστεί εκεί το νέο τοπικό drone. Δεν.
Άντε να βγουν και τα νούμερα του ενοικίου στην φόρα για να δουμε αν οντως είναι καλή είδηση.

Ilias_Skaltsiotis
Ilias_Skaltsiotis (@ilias_skaltsiotis)
5 months ago

Οι USAιοι χρησιμοποιούν δυάδες, με επανδρωμένα αφή ναυτικής συνεργασίας και μη επανδρωμένα αφή. Αλλά τι ξέρουν αυτοί…
https://sldinfo.com/2020/05/the-maritime-patrol-enterprise-shaping-a-kill-web-future/

Gunner
Noble Member
Gunner (@gunner)
5 months ago

Κάτι τέτοιο θα γίνει κι εδώ με την παραλαβή των Ρ-3H με το σύστημα ανταλλαγής δεδομένων της Scytalys. Το σύστημα μπορεί να μεταδώσει και να λάβει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και να επικοινωνεί με άλλα συστήματα Data-Link όπως Link 16, Link 11A, Link 11B, Link1, ATDL-1, IJMS, JREAP και τέλος Link 22.

Ilias_Skaltsiotis
Ilias_Skaltsiotis (@ilias_skaltsiotis)
5 months ago
Reply to  Gunner

Αυτό είναι και το λογικό!! Το παράλογο είναι αυτό που λένε κάποιοι ότι δεν χρειαζόμαστε αφή ναυτικής συνεργασίας, αλλά μόνο μεα.

GiorgosR
Member
GiorgosR (@giorgosr)
5 months ago

Ποιος το είπε αυτό δηλαδή;;;

Ilias_Skaltsiotis
Ilias_Skaltsiotis (@ilias_skaltsiotis)
5 months ago
Reply to  GiorgosR

Πολλοί και διάφοροι!! Είναι άλλο πράγμα το αν χρειαζόμαστε αφνς και άλλο αν το p3 είναι το καταλληλότερο ή αν το κόστος ήταν σωστό. Κάποιοι πάνε στο άλλο άκρο και ισχυρίζονται ότι δεν χρειαζόμαστε αφνς, γιατί αυτά θα κάνουν μόνο επιτήρηση και όχι ASW και ASuW, άρα μόνο με ΜΕΑ είμαστε καλυμμένοι.

GiorgosR
Member
GiorgosR (@giorgosr)
5 months ago

Επειδή είμαι ένας από αυτούς που έχουν διαφωνήσει με το πρόγραμμα του P3 και έχοντας πάρει μέρος σε σχεδόν όλες τις συζητήσεις περί αυτού, σου λέω με κάθε βεβαιότητα ότι κανένας δεν έχει πει τέτοιο πράγμα. Όταν στην προσπάθειά μας να περάσουμε καλά και ντε το δικό μας, μη δίνοντας σημασία και βάση στα σχόλια των υπολοίπων και κοιτάμε απλά όχι να κατανοήσουμε το σχόλιο του άλλου αλλά απλά να βγάλουμε λάθος τον άλλο και αληθινό τον εαυτό μας, αυτά συμβαίνουν…
Φιλικά.

Ilias_Skaltsiotis
Ilias_Skaltsiotis (@ilias_skaltsiotis)
5 months ago
Reply to  GiorgosR

Θα έλεγα ότι καλό θα ήταν όταν συμμετέχεις σε συζητήσεις να διαβάζεις και τα σχόλια των άλλων και όχι μόνο τα δικά σου!!!
https://www.ptisidiastima.com/744-larnaca/#comment-210010
“Βλέπουμε τέσσερις εναέριους στόχους κόστους $500εκ+ μεταφέροντας υπερ-πολύτιμο πολύτιμου προσωπικό αντί:
α. Τορπιλών για τα 214
β. Εκσυγχρονισμό φρεγατών
γ. ΜΕΑ για επιτήρηση του χώρου των P3B
και αρκετών άλλων μικρών προγραμμάτων.
Προσθέτουμε και τα νέα ελικόπτερα αντί να εκσυγχρονίσουμε τα υφιστάμενα και βλέπουμε γιατί είμαστε χρεοκοπημένοι ως κράτος.
Πρέπει να αλλάξει το παιχνίδι ΑΜΕΣΑ, αλλιώς κινδυνεύουμε με Εθνικό ακρωτηριασμό”.
Μετά όμως βρήκα και δικό σου σχόλιο και πραγματικά δεν ξέρω τι μπορώ να σου πω!!!!!!!!!!!
https://www.ptisidiastima.com/744-larnaca/#comment-210244
“Δηλαδή οι επιλογές μας ήταν 4 P3 Orion με 500 εκ ή MQ-4 με 120 εκ ανά αεροσκάφος;;; Μπράβο μας, USN γίναμε… Τέλος ποιος μας εγγυάται ότι τα P3 δεν θα τα ρίξει κανένα SM1 το λιγότερο; Γιατί με RCS 80 θα είναι στόχος για σκοποβολή!”
Δεν μπορώ να σπαταλώ το χρόνο μου, ψάχνοντας σχόλια που λες ότι δεν έχει κάνει κανένας, όταν τα έχεις κάνει και εσύ πριν 7 ημέρες!!

GiorgosR
Member
GiorgosR (@giorgosr)
5 months ago

Παραβλέπω τον τρόπο απάντησής σου που ουσιαστικά είναι ακριβώς αντιγραφή της παρατήρησης που έκανα στο δικό μου σχόλιο και συνεχίζω λέγοντας…
*) Ποιο από τα σχόλια που παρέθεσες παραπάνω επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό σου στο https://www.ptisidiastima.com/israeli-drones-for-greece/#comment-212116 “λένε κάποιοι ότι δεν χρειαζόμαστε αφή ναυτικής συνεργασίας, αλλά μόνο μεα.”;;;
Γιατί απ ότι βλέπω εγώ κανένας δεν λέει ότι είναι αντίθετος με την χρησιμότητα και τον ρόλο των ΑΦΝΣ.
Ο φίλος blackpeteg στο σχόλιό του, λόγω της αντίθεσής του με το πρόγραμμα των P3, αναφέρει συγκεκριμένα άλλες επιλογές που θα μπορούσαν να έχουν γίνει αντί της προμήθειας των P3 (και μόνο και όχι άλλου ΑΦΝΣ αν και τα αεροσκάφη όπως αναφέρει είναι πολύτιμοι στόχοι) και εγώ στο σχόλιό μου μόνο με τα ΑΦΝΣ δεν ασχολούμαι. Ίσα ίσα που απαντάω αρνητικά σε φίλο που αναφέρει για προμήθεια RQ-4 Global Hawk. Γι αυτό άλλωστε και το “Μπράβο μας, USN γίναμε…”
Πως έβγαλες τώρα εσύ τα συμπεράσματά σου ένας Θεός ξέρει.
*) Δεν είχα σκοπό πραγματικά να απαντήσω στο αρχικό σχόλιό σου και να έρθω σε αντιπαράθεση , αλλά όταν σε ένα άρθρο που αφορά ενοικίαση ΜΕΑ για ναυτική (και όχι μόνο) επιτήρηση, μια δραστηριότητα που έχει τόσο πολύ ανάγκη το ΠΝ (εδώ και χρόνια) και που κατά ένα ποσοστό ουσιαστικά επιβεβαιώνει τις άμεσες ανάγκες του στο τομέα αυτό και όχι στον ASW και ASuW και που καθυστέρησε να καλυφθεί τόσο πολύ λόγω ακριβώς του προγράμματος του P3, εσύ έτρεξες με το σχόλιό σου να ευλογήσεις τα γένια σου και να βγάλεις λάθος τους άλλους βγάζοντας ταυτόχρονα λανθασμένα συμπεράσματα και λέγοντας πράγματα που δεν ισχύουν.
Και ξαναλέω.. .Έτρεξες, λανθασμένα, να πικάρεις σχολιαστές που υποστήριξαν τα ΜΕΑ ως μια εναλλακτική λύση, σε ένα άρθρο που αφορά την προμήθεια εν τέλει ΜΕΑ, προμήθεια που σαν ανάγκη προήλθε από τις μεγάλες καθυστερήσεις που προέκυψαν με το πρόγραμμα των P3.
Όπως πολύ σωστά λες και εσύ λοιπόν θα σου συνιστούσα φιλικά να μην σπαταλήσεις τον χρόνο σου ψάχνοντας για σχόλια δικά μου ή άλλου φίλου γιατί δεν υπάρχει κανένα σχόλιο να δικαιολογεί τα λεγόμενά σου και αυτά που γράφεις απλά σε εκθέτουν.
Απλά, ξεκάθαρα, κατανοητά…

Ilias_Skaltsiotis
Ilias_Skaltsiotis (@ilias_skaltsiotis)
5 months ago
Reply to  GiorgosR

Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά το mail ειχε πάει στα ανεπιθύμητα.
Μου λες ότι δεν έχει πει κανένας σε συζήτηση, ότι την δουλειά των P3 θα μπορουσαν να την κάνουν ΜΕΑ και δέν χρειαζόμασταν τα p3, σου βάζω 2 σχόλια (από τα πολλά που υπάρχουν) που λένε ακριβώς αυτό, εκ των οποίων το ένα δικό σου. Μου απαντάς ότι δεν σημαίνει αυτό, και παρερμηνεύω αυτά που λέτε.
Όποιος διαβάζει τα σχόλια και ξέρει Ελληνικά καταλαβαίνει. Δεν είναι κακό να παραδέχεσαι ότι έκανες λάθος, δεν υπάρχει κάποια ποινή γι’αυτό.
Όταν προσπαθείς με το ζόρι να κάνεις το μαύρο άσπρο για να μην παραδεχτείς το λάθος σου, πέφτεις πολύ στα μάτια των άλλων σχολιαστών. Το “αγάπη μου δεν είναι αυτό που νομίζεις” δεν δουλεύει ούτε στις ταινίες.
Στο αρχικό μου σχόλιο, που εσύ απάντησες, παρέθεσα άρθρο για το πως λειτουργούν συνεργατικά αφνς και ΜΕΑ και στα επόμενα σχόλια σαφώς και καυτηρίασα όλους αυτούς που εντελώς λανθασμένα υποστηρίζουν ότι αυτή η δουλειά μπορεί να γίνει μόνο από μεα.

Gunner
Noble Member
Gunner (@gunner)
5 months ago

Το Ρ-3 είναι το ικανότερο ελικοφόρο που προσφέρεται για την αποστολή αυτήν την στιγμή, σε σχέση με οτιδήποτε άλλο προσφέρεται. Επίσης χρησιμοποιεί κοινούς κινητήρες με τα C-130 και υπάρχει υποδομή και ανταλλακτικά για την συντήρηση του. Όταν δεν έχεις βρακι να βάλεις, δεν πετάς ότι έχεις.

Ilias_Skaltsiotis
Ilias_Skaltsiotis (@ilias_skaltsiotis)
5 months ago
Reply to  Gunner

Συμφωνώ απόλυτα ότι χρειαζόμαστε αφνς και ότι στο Αιγαίο και στην Μεσόγειο πρέπει να είναι ελικοφόρο γιατί η χαμηλή ταχύτητα έχει επιχειρησιακά ωφέλη και δεν έχεις τις τεράστιες αποστάσεις του Ειρηνικού και του Ατλαντικού για να χρειάζεσαι jet.
Μάλλον συμφωνώ ότι η καλύτερη επιλογή ήταν η αναβάθμιση των p3, αλλά το συζητάω και ειδικά ανάλογα με το ποιο θα είναι το τελικό αποτέλεσμα και αν θα γίνουν οι αναβαθμίσεις που θα έπρεπε να γίνουν!

Kamp
Kamp (@kamp)
5 months ago

Το θέμα δεν είναι αν χρειαζόμαστε τα P3. Το θέμα είναι ότι το πρόγραμμα έγινε σε βάρος της αγοράς τορπιλών και meko.. Αν είχαμε προχωρήσει τότε μέχρι το 2021 θα είχαμε 4 εκσυγχρονισμένες meko + 4 type 214 με τορπίλες νέας τεχνολογίας..

GiorgosR
Member
GiorgosR (@giorgosr)
5 months ago
Reply to  Gunner

Μόνο που το συγκεκριμένο βρακί φίλε Gunner το είχες πετάξει από το 2009 και χρόνια μετά το ξανά μάζεψες από τα σκουπίδια και για να το φορέσεις στον κώλο σου ήθελε μπάλωμα.Αλλά το μπάλωμα σου στοίχισε σαν καινούργιο βρακί! Και το μπάλωμα θα διαρκέσει κάποια χρόνια ακόμη, που σημαίνει ότι πάλι τώρα δεν έχεις βρακί ενώ αυτήν την χρονική περίοδο καίγεται ο κώλος σου… Και πέραν αυτού πλέον δεν έχεις και κώλο γιατί λόγω της αφραγκίας έρεψε και αυτός. Έτσι θα φτάσεις μετά από λίγα χρόνια να έχεις ένα μπαλωμένο βρακί και καθόλου κώλο!
Ζητώ συγνώμη για τα βρακιά και τους κώλους αλλά σκέφτηκα να συνεχίσω το σκεπτικό σου. 🙂

Gunner
Noble Member
Gunner (@gunner)
5 months ago

Μπορείτε να μας πείτε πόσα αεροοχήματα θα παραλάβουμε και το σημαντικότερο πότε.

ETS
Active Member
ETS (@ets)
5 months ago
Reply to  Gunner

2 η 7 μεγιστο πάράδοσεις άπο Φθινοπωρο γράφουν κάποιοι.

evaggelos
Noble Member
evaggelos (@evaggelos)
5 months ago

μια χαρα ειναι τα heron -10% λενε οι δανειστες μας οποτε δε βλεπω ουτε τρατα να παιρνουμε ιδωμεν.

Terafox
Terafox (@terafox)
5 months ago

Πιο ακριβός μοντέλο ενοικιάζουμε, το A45-253 IAI Heron MALE (Το παλιό); το HERON κατηγορίας Medium Altitude Long Endurance (MALE) της Israel Aerospace Industries, αυτό που αξιολόγησε επιτροπή της ΠΑ; ή το καινούργιο Heron TP MALE RPASs, υπάρχει κάποια πληροφορία; Το μόνο που βρήκα είναι ότι η τελική συμφωνία Ελλάδας – Ισραήλ προβλέπει την απόκτηση 2 UAV’s τύπου Heron για τρία χρόνια αντί συνολικά 39 εκατομμυρίων ευρώ.

gdmast
Noble Member
gdmast (@gdmast)
5 months ago

Πόσο στοιχίζει μια τέτοια μονάδα αγορά καινούργια?
Τα 2 είναι λίγα, εκτός και πετούν και τα δύο μόνιμα ή δεν σε νοιάζει τι γίνεται μεταξύ Κρήτης και Λιβύης.
Εκείνο το Εθνικό Σύστημα Ελέγχου της Θάλασσας τι γίνεται? Πως πάει? Σπίτι όλοι καλά?

Ilias_Skaltsiotis
Ilias_Skaltsiotis (@ilias_skaltsiotis)
5 months ago
Reply to  gdmast

Το Εθνικό Σύστημα Ελέγχου της Θάλασσας, αν γίνει σωστα μπορεί να είναι και το πιο σημαντικό οπλικό σύστημα, που πάνω του θα κουμπωσουν όλα τα άλλα?

gdmast
Noble Member
gdmast (@gdmast)
5 months ago

Ακριβώς. Πολύ σημαντικό. Και θα βοηθήσει και για πολιτική χρήση (Λ.Σ. κ.λπ.).

Tazos
Member
Tazos (@tazos)
5 months ago

Πολύ καλή επιλογή το Heron, αλλά τώρα που βρήκαμε τα 33.5εκ €, να ψάξουμε να βρούμε άλλα 3-4 να αναπτύξουμε το Πηγασος ΙΙΙ ώστε να μην πάει χαμένη η τεχνογνωσία. Εκτός αν έχουμε λογική Import Substitution στην ανάποδη, να αντικαταστήσουμε δηλαδη ένα από τα λίγα εγχώρια συστήματα που έχουμε με εισαγόμενα.

gdmast
Noble Member
gdmast (@gdmast)
5 months ago
Reply to  Tazos

ΑΠΟΛΥΤΩΣ σωστός.

Seagull
Member
Seagull (@seagull)
5 months ago

Καλορίζικα… Δεν θα πω κάτι για τα P-3 B/H, δεν έχει νόημα.
Περισσότερο με χαροποϊησε όμως το παρακάτω απο το enikos.gr (το link το παρέθεσε φίλος):
“Βεβαίως, θα πρέπει να αναφερθεί ότι το θέμα των Belharra, παρότι προκρίνεται ως το πιο ώριμο, δεν θα πρέπει να θεωρείται ακόμα τελειωμένο, αφού δύο είναι τα μεγάλα «αγκάθια» που πρέπει να ξεπεραστούν. Το τελικό κόστος κτήσης – που οι Γάλλοι εκτίναξαν με τις παρατηρήσεις του Πολεμικού Ναυτικού στα 4 δισ. για τα δύο καράβια και που τώρα τρέχουν να βρουν λύσεις για να επαναφέρουν την τιμή στα 2,4 δισ.”
Για να πήγε 4 δις κάποια -θετική- έκπληξη θα υπάρχει. Δεν μπορεί να ανέβηκε τόσο με 2 VLS παραπάνω… Μακάρι να έρθουν όπως τα θέλουμε…

NikolakiEfentis
Trusted Member
NikolakiEfentis (@nikolakiefentis)
5 months ago
Reply to  Seagull

Ε, όχι μονο το VLS! Το τιτάνιο έργο να ολοκληρώσουν ένα ΟΛΟΚΛΗΡΟ MK49 χωρίς ν πάει στον πάτο σαν το Vasa, πού το πάς(!);
Άντε, μετα τα UAV και μερικά loitering munitions…

Diogenis
Member
Diogenis (@diogenis)
5 months ago

πολύ καλή κίνηση αλλά υπάρχει ένα μικρο πρόβλημα , όταν θα φυσάει λίγο Ν. της Κρήτης και θα παρασέρνει τα διάφορα μπαρμπαρος δεν θα μπορεί να τα βλέπει !!!!!

AC1
Member
AC1 (@ac1)
5 months ago

Πολλά τα χρήματα για leasing 3ών ετών μόνο για 2 UAV’s, εκτός εάν μέσα στο ίδιο αμπαλάζ κρύψουν και τίποτα άλλο οι φίλοι μας που δεν είναι ανακοινώσιμο. Μεταχειρισμένα είναι ή καινούργια; Ποσό παλιά είναι; Ποσό κάνανε καινούργια; Όπως σωστά ρωτάει άλλος αναγνώστης ποιο μοντέλο είναι; Τι δυνατότητες εξοπλισμού έχουν ακόμα και εάν τα παίρνουμε χωρίς; Δεδομένου ότι είναι leasing έχουμε δικαίωμα να τα εξοπλίσουμε; Ποσό χρόνο θέλει ένα τέτοιο σύστημα για να εκπαιδευτούν χειριστές και να γίνει επιχειρησιακό; Αγαπητή ΠΤΗΣΗ θα ήταν χρήσιμο ένα ρεπορτάζ για την συγκεκριμένη προμήθεια.
ΥΓ. Καλή αρχή με τα leasing από το Ισραήλ. Ας είναι αυτή η αρχή για πολλές άλλες τέτοιες άμεσες προμήθειες. Αγαπητή ΠΤΗΣΗ τι άλλο ενδιαφέρον θα μπορούσε να προμηθευτεί η Ελλάδα άμεσα από το Ισραήλ που θα δρα ως πολλαπλασιαστής δύναμης; KF135; Αντίμετρα ηλεκτρονικού πολέμου; Πρόσβαση σε δορυφορική παρακολούθηση; Θα είχε ενδιαφέρον μια τέτοια συζήτηση.

kostask22
Active Member
kostask22 (@kostask22)
5 months ago
Reply to  AC1

Μην ρωτάς, λέει το αρθρο ότι χρειάζεται να μάθεις: Θα χρησιμοποιηθουν κυρίως για αμυνα συνόρων. Σύνορα έχουμε μόνο στον Εβρο, άρα πληρώνει η Φον Ουρσουλα απο τα 700 εκ που μας έταξε. Αυτά μας δίνουν αυτά θα πάρουμε, και αν είναι 7 τεμάχια είναι πολύ φθηνα.

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Πολύ κοντά στην απόφαση για Νέες Φρεγάτες και τον Εκσυγχρονισμό των ΜΕΚΟ200ΗΝ, το μεγαλύτερο πρόγραμμα ενίσχυσης του ΠΝ στη μεταπολεμική του ιστορία

Περισσότερα για το θέμα στο τεύχος της "Πτήσης" ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020, κοντά σας την Τρίτη 03-2020 Οι δημοσιογραφικές πληροφορίες που έχουμε συγκλίνουν όλες στο γεγονός ότι...
- Advertisement -

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Τα υπέρ και τα κατά κάθε πρότασης για τις 4 νέες...

8
Το χτεσινό μας άρθρο για τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το πρόγραμμα των 4 νέων φρεγατών για το ΠΝ μας, αλλά και το παράλληλο...
- Advertisement -
Card image

October 2020

Αγορά
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 2014 November 2014 #342

Αγορά
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 2020 April

Αγορά

Related News

Συντριβή F-5E: Η Αεροπορία της Ταϊβάν αποσύρει τα ‘Tiger’

Το πρόσφατο ατύχημα με μονοθέσιο F-5E ανοικτά των ανατολικών ακτών της Ταϊβάν έδωσε την χαριστική βολή στον τύπο, ανοίγοντας τον δρόμο για την απόσυρση...

Τα υπέρ και τα κατά κάθε πρότασης για τις 4 νέες ελληνικές φρεγάτες, μια παρουσίαση του πιθανού μέλλοντος του ΠΝ

Το χτεσινό μας άρθρο για τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το πρόγραμμα των 4 νέων φρεγατών για το ΠΝ μας, αλλά και το παράλληλο...

Ο Ερντογάν ευχαριστεί τον Κυρ. Μητσοτάκη και εκφράζει στην Ελλάδα τα συλλυπητήριά του

ΑΠΕ-ΜΠΕΟ Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ευχαρίστησε τον Κυριάκο Μητσοτάκη σε συνέχεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχαν νωρίτερα το απόγευμα οι δύο ηγέτες, όπου ο Έλληνας...