21.8 C
Athens
Κυριακή, 20 Σεπτεμβρίου, 2020
Αρχική ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΠΟΨΕΙΣ Και αναδρομικά και καταδρομικά δεν γίνεται (κλεμμένο)

Και αναδρομικά και καταδρομικά δεν γίνεται (κλεμμένο)

Μοιραστείτε το άρθρο
  • 989
  •  
  •  

O τίτλος δεν είναι δικός μας. Ομολογούμε πως τον «δανειστήκαμε» από τον κορυφαίο σκιτσογράφο Ανδρέα Πετρουλάκη, και μια ανάρτησή του στο Facebook.

Και αναδρομικά και καταδρομικά δεν γίνεται

Gepostet von Andreas Petroulakis am Donnerstag, 30. Juli 2020

Πριν λίγες μέρες, ο πρωθυπουργός από το βήμα της Βουλής, δεσμεύτηκε να δώσει φέτος, κι όχι με καθυστέρηση, 1,4 δις ευρώ για αναδρομικά συνταξιούχων. Ομολογουμένως, αυτό είναι το σωστό, καθώς οι συνταξιούχοι το κέρδισαν δικαστικά. Ελληνικό Δικαστήριο έκρινε πως πρέπει αυτοί που έκαναν αγωγές να τα πάρουν τα χρήματά τους. Ο πρωθυπουργός, ξεκαθάρισε πως όλοι οι συνταξιούχοι θα πάρουν τα χρήματά τους, κ αι κανείς δεν θα μείνει εκτός. Ο λόγος είναι πως υπήρχαν σκέψεις να πληρωθούν μόνο όσοι έκαναν αγωγές, οι υπόλοιποι να μην τα πάρουν. Αυτό θα ήταν άδικο για όσους δεν κινήθηκαν εναντίον του Ελληνικού Κράτους.

Ενδιάμεσες λύσεις για το ΠΝ στο KAI 5. LaFayette, FREMM, Arleigh Burke και Ticonderoga

Τώρα, μεταξύ μας, είναι υποχρέωση του Ελληνικού Κράτους να συμμορφωθεί με τις δικαστικές αποφάσεις. Ή έχουμε δυτική δημοκρατία και διάκριση των εξουσιών, ή είμαστε λατινοαμερικάνικη ή κεντροαφρικανική μπανανία, όπου τα δικαστήρια εξυπηρετούν την κυβέρνηση. Αυτό είχαμε πει κάποτε και με τα αναδρομικά των στρατιωτικών, όταν κάποιοι πανηγύριζαν που τους τα δίνουν με τρομερή καθυστέρηση και πουλώντας εκδούλευση. Αν κάποιος έχει κερδίσει το δίκιο του στο δικαστήριο, η ικανοποίηση του αιτήματός του είναι απονομή δικαιοσύνης, όχι ελεημοσύνη.

Προς ψήφιση η τροπολογία για τα αναδρομικά – Tι θα εισπράξουν οι ένστολοι

Η αξιωματική αντιπολίτευση προσπάθησε να κάνει ρελάνς, αναφέροντας πως η κυβέρνηση δίνει λίγα, ενώ θα έπρεπε να δώσει περισσότερα. Δεν γνωρίζουμε την υπόθεση σχεδόν καθόλου, αλλά αν δεν κάνουμε λάθος τα αναδρομικά αυτά προέρχονται από περικοπές που είχε κάνει η αξιωματική αντιπολίτευση όταν ήταν… κυβέρνηση. Σε κάθε περίπτωση η κυβέρνηση θα δώσει περίπου 1,4 δις, ενώ η αντιπολίτευση 4 δις. Ο πρωθυπουργός δεσμεύτηκε πως θα δώσει τα χρήματα αυτά, εντός του 2020, δηλαδή το ΥΠΟΙΚ θα βρει 1,4 δις εντός του έτους. Απλά επιβεβαιωνόμαστε για μια ακόμη φορά, όταν λέμε πως αν θέλει το Ελληνικό Κράτος να βρει χρήματα, βρίσκει. Απλά χρήματα υπάρχουν για όλα τα άλλα πλην αμυντικών δαπανών.

Καλοκαίρι 2020, ή θα “απογειώσουμε το ΠΝ, ή θα το καταργήσουμε, δεν έχει κάτι “ενδιάμεσο”. Όλες οι εξελίξεις για [email protected], LCS, Arleigh Burke, MEKO200HN, MH-60R, τορπίλες κοκ

Αν δώσει βέβαια η Ελλάδα από τον προϋπολογισμό της 1,4 δις για αναδρομικά, τότε τι χρήματα θα απομείνουν για τις έκτακτες αμυντικές που πρέπει να γίνουν προκειμένου να έχουμε Πολεμικό Ναυτικό μετά από μερικά χρόνια; πως θα αγοράσουμε [email protected], MMSC, πως θα υποστηρίξουμε ακόμη και την δωρεάν παραλαβή Arleigh Burke ή έστω και Ticonderoga. Τι μπορούμε να πάρουμε με 1,4 δις; Πολλά! Πάρα πολλά! Σίγουρα μια [email protected] fully loaded, σίγουρα δυο Iver Huitfeld/Type 31e, ενώ αν ακούσουμε και την Αξιωματική Αντιπολίτευση, μπορούμε με αυτά τα χρήματα να πάρουμε 4 πλήρως εξοπλισμένες MMSC, και ταυτόχρονα να αναβαθμίσουμε τις ΜΕΚΟ200ΗΝ σε επίπεδο ANZAC και παραπάνω…  Και στις δυο περιπτώσεις, μπορούμε να υποστηρίξουμε την είσοδο σε υπηρεσία καθώς και την συντήρησή  για δυο καταδρομικά Ticonderoga.

ΑΠΟΨΗ: Δεν αντέχει άλλο η Εθνική Άμυνα την συνέχιση της ίδιας πολιτικής που ζήσαμε 4,5 χρόνια

Είμαστε σαφείς. Προφανώς και θέλουμε να δικαιωθούν οι συνταξιούχοι. Προφανώς και άνθρωποι που βασίζονται σε μια σύνταξη, πρέπει να έχουν εξασφαλισμένη την επιβίωσή τους. Προφανώς και οι συνταξιούχοι πρέπει να πάρουν αυτά που τους οφείλονται. Αλλά ένα είναι σίγουρο. Τα αναδρομικά δεν μπορούν να σταματήσουν τους Τούρκους. Τα καταδρομικά μπορούν. Αλλά ΚΑΙ αναδρομικά ΚΑΙ καταδρομικά, δεν γίνεται.

Ευχαριστούμε τον Ανδρέα Πετρουλάκη, που εκτός από τα υπέροχα σκίτσα του, μας προσφέρει και τις εξαιρετικές του ατάκες, έστω και μέσω Facebook.

Αναδημοσίευση από το navaldefence.gr


Μοιραστείτε το άρθρο
  • 989
  •  
  •  

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν απαραίτητα τους συντάκτες τους κι όχι υποχρεωτικά την ιστοσελίδα. Ο ιστότοπος δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συντακτών της και των άρθρων τους. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση των άρθρων μας χωρίς γραπτή έγκριση, αλλιώς το ptisidiastima.com θα λάβει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Τα σχόλια των άρθρων που ακολουθούν, δεν εκφράζουν την ιστοσελίδα, παρά μόνο αυτούς τους ίδιους τους σχολιαστές. Η αρχισυνταξία έχει το δικαίωμα να λογοκρίνει σχόλιο ή να απαγορεύσει την δημοσίευσή του.

- Advertisement -

114 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
114 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
photographix

Aκριβως.

jpentz

Ανεξάρτητα με την ουσία του άρθρου σας, με ένα απλό google search, θα ανακαλύπτατε ότι τα αναδρομικά προέκυψαν από περικοπές του υπουργού Εργασίας κου Βρούτση και άλλων πριν από αυτόν. Ναι, του ίδιου που είναι τώρα υπουργός. Και μάλλον δεν ανήκει στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Από την άλλη, γιατί να κάνετε ένα google search, όταν αυτό δεν εξυπηρετεί το επιχείρημα σας; Κρίμα, σας θεωρώ το πλέον ενημερωμένο site στο χώρο, αλλά συνεχίζεται να χρωματίζεστε.

sotbak

συμφωνώ, πρέπει να το προσέξουν, αλλά σε γενικές γραμμές είναι αντικειμενική η ενημέρωση που κάνει η Πτήση, οπότε κάποιους λίγους χρωματισμούς ας τους συγχωρήσουμε…..

ANDREW

η ενημερωση ειναι αγχρωματιστη. Αλλιως μετα μιλαμε για προπαγανδα. Αμα αποδεχτεις οτι μπορει να εχει χρωμα, μετα παει βημα βημα προς τη προπαγανδα. Επομενως, εγω δεν το δεχομαι ειδικα απο εναν τετοιο χωρο που συναντας υγιεις ανθρωπους. Πρεπει να τον κρατησουμε καθαρο, αλλιως σε 5 χρονια θα παταμε στο google πτηση και θα διαβαζουμε και gossip που θα εχει μπει για να ικανοποιησει ολους αυτους που θα εχει μαζεψει. Δεν χρειαζομαστε ενα ακομα pronews, ουτε εμετικα σχολια.

sotbak

καμία μορφή ενημέρωσης δεν μπορεί αντικειμενικά να είναι 100% αντικειμενική, αυτό είναι ανέφικτο όταν μιλάμε για άρθρα γνώμης και στην ΠΤΗΣΗ υπάρχουν πολλά, όπως και οι αναρτήσεις όλων μας συνιστούν γνώμες, κρίσεις, άρα έχουν το υποκειμενικό στοιχείο ως κυρίαρχο διότι εμφορούνται από προσωπικές αντιλήψεις, εμμονές κλπ. κλπ.. Το ουσιαστικό σε ένα δημοκρατικό ιστοχώρο – και τέτοιος πρέπει να θεωρείται ένα blog όπου όλοι μπορούν να σχολιάσουν – είναι από τη σύνθεση των γνωμών, απόψεων και με βάση τα όσα αναλύει ένα άρθρο του εκάστοτε συντάκτη της ΠΤΗΣΗΣ, να μπορούμε να διευρύνουμε το γνωστικό μας πεδίο έκαστος και να λύνουμε τους… Read more »

NavalCasual

Γενικά άρθρα πολίτικου περιεχομένου καλό είναι να αποφεύγονται.

sotbak

καμία μορφή ενημέρωσης δεν μπορεί αντικειμενικά να είναι 100% αντικειμενική, αυτό είναι ανέφικτο όταν μιλάμε για άρθρα γνώμης και στην ΠΤΗΣΗ υπάρχουν πολλά, όπως και οι αναρτήσεις όλων μας συνιστούν γνώμες, κρίσεις, άρα έχουν το υποκειμενικό στοιχείο ως κυρίαρχο διότι εμφορούνται από προσωπικές αντιλήψεις, εμμονές κλπ. κλπ.. Το ουσιαστικό σε ένα δημοκρατικό ιστοχώρο – και τέτοιος πρέπει να θεωρείται ένα blog όπου όλοι μπορούν να σχολιάσουν – είναι από τη σύνθεση των γνωμών, απόψεων και με βάση τα όσα αναλύει ένα άρθρο του εκάστοτε συντάκτη της ΠΤΗΣΗΣ, να μπορούμε να διευρύνουμε το γνωστικό μας πεδίο έκαστος και να λύνουμε τους… Read more »

Panos71

Δε νομίζω φίλε μου καλέ ότι είναι έτσι.
Η είσαι (αντεικιμενικος), η δεν είσαι..
Για να χρησιμοποιήσω και εγώ μια παλιά ατάκα, chivas Regal… ή περίπου;
Θέλω το περιοδικό που παρακολουθώ κοντά 40 χρόνια να είναι αψεγάδιαστο!!!

sotbak

καμία μορφή ενημέρωσης δεν μπορεί αντικειμενικά να είναι 100% αντικειμενική, αυτό είναι ανέφικτο όταν μιλάμε για άρθρα γνώμης και στην ΠΤΗΣΗ υπάρχουν πολλά, όπως και οι αναρτήσεις όλων μας συνιστούν γνώμες, κρίσεις, άρα έχουν το υποκειμενικό στοιχείο ως κυρίαρχο διότι εμφορούνται από προσωπικές αντιλήψεις, εμμονές κλπ. κλπ.. Το ουσιαστικό σε ένα δημοκρατικό ιστοχώρο – και τέτοιος πρέπει να θεωρείται ένα blog όπου όλοι μπορούν να σχολιάσουν – είναι από τη σύνθεση των γνωμών, απόψεων και με βάση τα όσα αναλύει ένα άρθρο του εκάστοτε συντάκτη της ΠΤΗΣΗΣ, να μπορούμε να διευρύνουμε το γνωστικό μας πεδίο έκαστος και να λύνουμε τους… Read more »

Koulis

Τα αναδρομικά προέρχονται από την προηγούμενη κυβέρνηση (11 μηνο 2015-2016), η οποία όταν το ΣτΕ έβγαλε την απόφαση το 2015 δεν έδωσε ούτε ευρώ και τώρα έχει θράσος να ζητάει διάφορα. Αλλά ποιός ασχολείται μαζί τους;

x-m

Δείτε για να ενημερωθείτε περί μειώσεων των συντάξεων γενικά

https://www.sofokleousin.gr/oi-mnimoniakes-maxairies-stis-syntakseis

και φτάνει πια η προπαγάνδα. Χάλια ήταν οι συριζανελ, το είδαμε, αλλά η Ν.Δ. (και το ΠΑΣΟΚ) έχει κυβερνήσει ουκ ολίγες φορές τη χώρα και είναι βαριά συνυπεύθυνη για το κατάντημα της. Λοιπόν, η σημερινή κυβερνώσα παράταξη δεν εμφανίστηκε τώρα στη χώρα , είναι εδώ δεκαετίες.

Δεν μας λέτε καλύτερα πότε έρχονται τα ΑΒ;

Takis78

Όλες οι περικοπές των συντάξεων πριν το 15 αφορούν συντάξεις άνω των 1300 ευρώ και άνω των 1000 ευρώ σε ηλικίες κάτω των 55 ετών. Αν η απόφαση του ΣΤΕ αφορά αυτές τις συντάξεις τότε θα δανειστώ και εγώ μια φράση που έχω διαβάσει αρκετές φορές στα ΜΚΔ,”μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος”.
Τους μόνους συνταξιούχους που πραγματικά λυπάμαι είναι αυτούς στους οποίους κόπηκε το ΕΚΑΣ.

Panos71

Χαχαχα καλο…για τα ΑΒ γελάω,(για να μην κλάψω)!

x-m

Θλίψη μόνο.

chikichiki

Όταν μιλάμε για συντάξεις οι οποίες είχαν περιθώρια μειώσεων 45-52%, γίνεται αντιληπτό το μέγεθος των αρχικών ποσών. Και άρα το μέγεθος του εγκλήματος.

x-m

Θέλει πραγματικά τιτάνια προσπάθεια , γνώσεις και δεδομένα για να βγάλεις συμπέρασμα (και αν βγάλεις) ποιοι είναι πραγματικά οι συνταξιούχοι που έχουν αδικηθεί, υπάρχουν τόσες περιπτώσεις !! Μικρές εισφορές-μικρές συντάξεις, καθόλου εισφορές- μικρές συντάξεις , μικρές εισφορές – μεγάλες συντάξεις, μεγάλες εισφορές – μικρές συντάξεις, συντάξεις δημοσίου, ελεύθερων επαγγελματιών, πρόωρες, αναπηρίας, κλπ, κλπ. Συνδυασμοί ατελείωτοι !! και νόμοι, νόμοι, νόμοι……Χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα. Εμείς αποκλείεται να καταλήξουμε. Το σχόλιο μου (απαντώντας και στον  Takis78 ) έγινε μόνο και μόνο επειδή δεν μπορώ να διαβάζω το 2020 “οι άλλοι φταίνε , εμείς τα κάνουμε καλά”,… Read more »

PhantomRR

Μια και αναφερόμαστε στο google search, ας το κάνουμε σωστά. Πράγματι το ΣΤΕ έκρινε ως αντισυνταγματικούς τους νόμους του 2012 (4051/2012 (Α’ 40) και 4093/2012 (Α’ 222)). Όμως η προσφυγή στο ΣΤΕ έγινε, κατ’ουσία, κατά του νόμου Κατρούγκαλου 4387/2016 (Α’ 85), ο οποίος … νομιμοποιούσε με τροπολογία τους νόμους του 2012 (ποδοσφαιρικά θα το λέγαμε “νομοθετική τρίπλα”) για να μην επιστρέψει αναδρομικά. Γι’ αυτό και οι περισσότεροι θα πάρουν αναδρομικά για 11 μήνες, Ιούνιος 2015 έως Μάιος 2016 (όλοι σχεδόν απ’ αυτούς που δεν προσέφυγαν νομικά). Άρα και ο φίλος  jpentz λέει αλήθεια, και η ΠΤΗΣΗ λέει αλήθεια! Απλώς όλοι… Read more »

Manosss

https://www.militaire.gr/ti-proevlepe-i-amyntiki-symfonia-elladas-gallias-poy-quot-torpilistike-quot-apo-to-verolino/

Εχει η πτηση ψαξει αν αληθευει αυτο το θεμα απο την Καθημερινη η καοιο σχολιο?

Koulis

Ας βρει πρώτα ο Πάρης τα uavs που θα προμηθευτεί ο ΕΣ από την Τουρκία και μετά το συζητάμε.

sotbak

“…Και στις δυο περιπτώσεις, μπορούμε να υποστηρίξουμε την είσοδο σε υπηρεσία καθώς και την συντήρησή για δυο καταδρομικά Ticonderoga.” Αυτό θέλουμε. Οι συνταξιούχοι μπορούν να περιμένουν για το καλό της Πατρίδας…αν θέλουν να υπάρχει Πατρίδα και αύριο….

GeoMoust

Φυσικά, θα πουν στα ενοίκια, στα θέματα υγείας και στην ανάγκη διατροφής, περιμένετε κάνα δύο χρόνια. Είναι απλό τελικά!

Panos71

Μην το λες αυτό, ξέρω ότι το υποστηρίζεις από ανάγκη για την πατρίδα. Δεν έχεις όμως ιδέα πόσο αδικείς τον συνταξιούχο πού έφτυσε το γάλα της μάνας του μέχρι να πάρει σύνταξη. Μίλαγε για εργατικό δυναμικό και όχι λαμόγια της φακής έτσι; Για να μην παρεξηγουμαστε. Λεφτά για εξοπλισμούς μπορούν να βρούν όπως βρήκαν όλα τα ερπετά να φάνε πολλές δεκαετίες τώρα. Δε λαικιζω δε μου αρέσει, απλά αυτοί που έχουν την καρέκλα να βρουν λύση. Διαφορετικά να κάτσω εγώ (που λέει ο λόγος) στην καρέκλα, με το ίδιο μισθολόγιο τα ίδια προβλεπόμενα και οφελειες να βρω εγώ άκρη. Δεν… Read more »

sotbak

συμφωνώ αλλά πρώτα πρέπει να έχουμε Ελλάδα ανεξάρτητη και ελεύθερη από κάθε επιβουλή ( αυτό επιτυγχάνεται μόνο αν έχεις ΕΔ) και μετά να βάλουμε κάτω την ικανοποίηση κάθε δημοσιονομικού ζητήματος κλπ.

Ektoras

Σας παρακολουθω χρονια και εχω να πω το τελευταιο 4μηνο τουλαχιστον εχετε χρωματιστει πλεον και αναπαραγεται σχολια και ειδησεις απο συγκεκριμενα μεσα. Δουλεια της κυβερνησης ειναι να βρει χρηματα για την αμυνα και οχι να κανει τουρισμο με Ελικοπτερα της ΑΣ… Αν ειναι να βγουμε να υπστηριξουμε οτι φταινε οι συνταξιουχοι που δεν περνουμε πλοια, αεροπλανα κλπ νομιζω χανουμε την μπαλα. Μαλλον δεν φταινε οι συνταξιουχοι αλλα οτι η λογικη των Ιμιων ειναι παλι εδω και μιλαει Γερμανικα… Παρα τους διθυραμβους που εγραψε συντακτης σας προ ημερων.. Δικαιωμα του του ανθρωπου να εχει αυτην οπτικη, αλλα μεγαλη μεριδα αναλυτων βλεπουν… Read more »

GeoMoust

Το να “βρει η κυβέρνηση χρήματα” για οποιονδήποτε σκοπό, είναι το πιο αστείο μη-επιχείρημα οποιοδήποτε αδυνατεί ή δεν θέλει να δει την πραγματικότητα. Πώς να τα βρει τα χρήματα. Και αν τυχόν απαντήσετε που τα βρήκε για τους συνταξιούχους, η προφανής απάντηση είναι πως έκοψε από έναν άλλον τομέα του κρατικού προϋπολογισμού από τον οποίο, αν δεν κέρδιζαν δικαστικά οι συνταξιούχοι, δεν σκόπευε εξαρχής να κόψει. Να έχουμε λίγο ενσυναίσθηση του τι λέμε ή έστω επιχειρήματα.

Stavrogin1

ενσυναίσθηση; αυτη η λέξη έχει λιγο μεγαλύτερη ηλικία απο τον covid19 κι εξαπλώνεται σαν ιος

Panos71

Μην μπερδεύεται τα πρόσωπα, μην ρωτάτε τους αναγνώστες που θα βρεθούν λεφτά…τους κυβερνώντες παρακαλώ.
Με ρώτησε κανείς κυβερνητικός,αν έχω 100 τα 100 προκαταβολή φόρου η φόρο εισοδήματος η φόρο αλληλεγγύης η φόρο επιτυδευματος η ότι άλλο;
Λίγη σοβαρότητα…

epampapas

Πολλά από τα μέτρα των μνημονίων, πάρα πολλά, ήταν παράνομα. Ορισμένα είναι τόσο κραυγαλέα παράνομα οπως το συγκεκριμενο, που ακόμα και η καθόλου μα καθόλου ανεξάρτητη Δικαιοσύνη δεν μπορεί να κάνει άλλο τα στραβά μάτια (παρόλο που οι γνωμοδοτικές αρχές τότε υπακούσαν στην εκτελεστική εξουσία). Αυτό σημαίνει πως: α) η Ελλάδα δεν είναι σοβαρό κράτος β) οι θεσμοί που μας κατηγορούσε η τρόικα πως δε δουλεύουν εν προκειμένω τους βόλεψε γ) δεν είναι εύκολο να κάνουμε μακροχρόνιο δημοσιονικό σχεδιασμό που περιλαμβάνει και τις αμυντικές δαπάνες γιατι και άλλα τετοια μπορεί να σκάσουν στο μέλλον. Αυτά που ακούγονται ότι η Τουρκία… Read more »

Last edited 1 month ago by epampapas
Tango.Alpha

Αν δε βγαίνεις κόβεις: ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μπορεί να θεσμοθετηθεί πρακτικά. Οι περικοπές σε συντάξεις όπως έχουν γραφεί πιο πάνω έγιναν με τέτοιο τρόπο ώστε να καταπέσουν στα δικαστήρια. Απλά εφαρμόσαμε τα μνημόνια μεταφέροντας το κόστος από την κυβέρνηση σε όσους δεν μπορούσαν να τα αποφύγουν: οι δημόσιοι υπάλληλοι που ήταν μέσα στη διαπραγμάτευση διατήρησαν μισθούς και προνόμια οι ελεύθεροι επαγγελματίες βρέθηκαν με παραπάνω φόρους / εισφορές αλλά τους δόθηκε η δυνατότητα να πληρώνουν εισφορές με βάση το δηλωμένο εισόδημα και επιτρέποντάς τους να μη συνδεθούν οι ταμειακές μηχανές με την ΑΑΔΕ. Για το θέμα: εξακολουθώ να πιστεύω ότι βλέπουμε ως κοινωνία… Read more »

Koulis

Μήπως γίνεται αναδρομικά και αντιτορπιλικά;

Thankgod4thebomb

Φτάνει το λιβάνισμα στη κυβέρνηση… κρατήστε τις προφανείς κομματικές σας προτιμήσεις μακριά απο εδώ… (αναγνώστης σας απο δεκαετία 80).

zap

Αυτο που φτανει ειναι πλεον η εμμονη σε διαφορους κομματικους προσανατολισμους. Νομιζω δεν χρειαζεται πολυ μυαλο και βαθεια αναγνωση των αναρτησεων να καταλαβει κανεις οτι οι Ελληνες ειναι κολλημενοι στα κομματα οπως οι οπαδοι στις ομαδες. Οπως οι ομαδες μας δεν κανουν ποτε λαθος και παντα πρεπει να κερδιζουν και ολοι οι αλλοι ειναι παντα αχρηστοι και κουρελες ετσι και με τα κομματα. Κανουμε μια επιλογη και μετα … απλα βριζουμε τους αλλους σε σημειο προσωπικης αντιπαθειας λες και τους ξερουμε προσωπικα. Φυσικα στα κρυφα μπορει να τους εχουμε ψηφισει κιολας γιατι εταξαν κατι που βολευε τον κλαδο μας και… Read more »

Costas6

Έτσι ακριβώς, ποδοσφαιροποίηση της πολιτικής.
Σαράντα χρόνια πάει η ιστορία και δε βλέπω να ωριμάζουν πολιτικά οι πολίτες.
Λογικά ισχύει και το άλλο ρητό: “Αν σε κοροϊδέψουν μια φορά, είναι απατεώνες. Αν σε κοροϊδεύουν συνέχεια, είσαι ηλίθιος”.

ANDREW

Με 4 δις της αντιπολιτευσης παιρνουμε 4 μπελ με 32 κελια αν οι Γαλλοι προσφερουν καλυτερες τιμες. Ειπαμε μη μας πιασουν κοροιδο οι Αμερικανοι. Οσον αφορα την αποφαση των δικαστηριων, πολυ απλα δεν μας απασχολει. Δικαιοσυνη δεν υπαρχει εδω και δεκαετιες στη μπανανια μας και αποφασεις δικαστηριων που ειχαν βγει εναντιων μετρων των μνημονιων δεν ειχαν εισακουστει. Αρα παραδεχθουμε για μια φορα πως αμα θελουν οι πολιτικοι μας μπορουν να κανουν τα στραβα ματια και να φημωσουν τη δικαιοσυνη. Στο κατω κατω διακριση των εξουσιων δεν υπαρχει και καθε 4ετια η κυβερνηση διορίζει τους δικους της. Επομενως να κοψουν το… Read more »

Costas6

Σχόλιο από τίτλο, πριν δω το άρθρο. Ένα 50αρικο το μήνα είναι 600€ το χρόνο. Δε μπορεί το κράτος να βρει 1 εκ. 50αρικα από μισθούς – συντάξεις που πληρώνει, χωρίς να δημιουργήσει το παραμικρό βιοποριστικό πρόβλημα στους θιγόμενους; Είναι δυνατόν; Δε μπορεί ο ΠτΔ πχ να στερηθεί 20 50αρικα τον μήνα; παρασύροντας ανάλογα όλους τους μισθούς – συντάξεις αιρετών και δικαστικών; Πρέπει να πληρώνουμε συντάξεις για 2 τετραετίες καλοπληρωμένης έτσι κι αλλιώς “υπηρεσίας”; Μιλάμε για 8 δις € σε 13 χρόνια. Όσο κάνουν 4 μπελάρες, 5 gowind και 2 214, στο χρόνο ακριβώς που πρέπει. Και κατά τη γνώμη… Read more »

Tango.Alpha

Για τα αναδρομικά: δεν είμαι νομικός αλλά μου φαίνεται ύποπτο που απαραίτητες περικοπές γίνονταν τόσο ερασιτεχνικά ώστε να καταπέσουν στα δικαστήρια. Αν μια ιδιωτική επιχείρηση θέλει να κόψει μια δαπάνη την κόβει δεν την σταματά για να την ξαναφέρει σε λίγο. Επίσης τα ποσά που έδωσαν (όσα έδωσαν οι συνταξιούχοι που αφορά η απόφαση) έγιναν συντάξεις για ακόμα πιο βολεμένους τις προηγούμενες διαδικασίες: δεν είναι λεφτά τους και οι συντάξεις τους βγαίνουν από τις εισφορές των νυν εργαζομένων. Αρα δεν είναι “φέρτε τα λεφτά μας αλλά μπορούν οι νυν εργαζόμενοι να μας πληρώνουν;” Και τέλος ένα πρόβλημα με το μνημόνιο… Read more »

Costas6

Φίλε μου, όχι μόνο αυτά που γράφεις αλλά και πολλά άλλα μπορούν και πρέπει να γίνουν, ώστε να λειτουργεί ορθολογικά το κράτος. Έχεις δίκιο, δεν έχει νόημα να τραβάς λεφτά όταν αυτά μετά διασπαθίζονται λόγο ανοργανωσιάς, ανεμελιάς και ωχαδερφισμού. Και συμφωνώ, μια κυβέρνηση που θα θελήσει να κάνει ότι πρέπει να γίνει, δε μπορεί να το κάνει περιμένοντας εκλογές. Βασικά, δεν ξέρω αν μπορεί να το κάνει εντός δημοκρατικού πλαισίου… Φτάνω όμως στο σημαντικό: όπως γράφεις, “Γιατί να δεχτούν μείωση”. Συμφωνούμε λοιπόν, υπάρχουν τα κονδύλια. Δεν είναι πως δεν υπάρχουν. Απλά οι εισπράττοντες δε θέλουν να τα στερηθούν. Απαντώντας σου,… Read more »

Tango.Alpha

Ευχαριστώ για την απάντηση. Νομίζω ότι θα συμφωνήσουμε με τον Winston Churchill ότι η Δημοκρατία είναι ένα κακό πολίτευμα αλλά το καλύτερο από όλα τα άλλα. Εχω πάθος με την ψήφο και προσπαθώ να ψηφίζω θετικά (προτιμώ το Χ από το αντιπαθώ το Ψ και ψηφίζω τον Χ για να φύγει ο Ψ) αλλά έχετε δίκιο ότι “ανακυκλώνουμε” τις ψήφους μας. Σε αυτό δε βλέπω λύση. Το πλάνο που περιγράφετε στην απάντησή σας είναι εξαιρετικό αν το κατάλαβα καλά: να κτίσουμε εμπιστοσύνη ότι οι δαπάνες θα είναι αποτελεσματικές. Εδώ όμως έρχεται αυτό που λέω: Αν κι είναι αργά εξασφάλισε την… Read more »

Costas6

Αυτά που προτείνεις τα συμπεριλαμβάνω στον γενικότερο εξορθολογισμό και εννοείται, είναι προαπαιτούμενο για τη δημιουργία εμπιστοσύνης.
Όσο αφορά τη διαφθορά, δεν έχω εκδικητικές ή τιμωρητικές διαθέσεις. Δήμευση κάθε περιουσιακού στοιχείου έως του ποσού που ζημιώθηκε το δημόσιο είναι υπεραρκετό.
Και τέλος σχετικά με το πολίτευμα, η δημοκρατία δεν προσφέρετε για να βγεις από βαθειά κρίση. Κανείς δε το κατάφερε ποτέ.
Από το 300πχ, αυτά είναι δουλειές δικτάτορα. Ειδικές συνθήκες, ειδικά μέτρα.

Tango.Alpha

Δήμευση κάθε περιουσιακού στοιχείου έως του ποσού που ζημιώθηκε το δημόσιο είναι υπεραρκετό. Το θέμα αυτό δεν είναι ισχυρά αποτρεπτικό καθώς αν τσιμπήσουν το “λαδιάρη” τι είχε τι έχασε. Αν όμως υπάρχει και εφαρμόζεται η ποινή της απόλυτης κατάσχεσης κάθε περιουσιακού στοιχείου και σε συγγενείς (θυμόμαστε με ποιους έκανε παρέα στο εδώλιο ο κ. Τσοχατζόπουλος και ο κ. Παπαντωνίου) ίσως περισσότερα κονδύλια θα κατέληγαν σε αγορές. Οσο για τη δικτατορία το ζήτημα είναι οι προτεραιότητες που θα έχει ο επικεφαλής.Φαντάζομαι ότι μια δικτατορία με Υπ.Αμ τον “θα το ρισκάρουμε με την Τουρκία” μάλλον δε θα μας βόλευε. Και φυσικά υπάρχει… Read more »

Costas6

Παραδοσιακά ο επικεφαλής καλείται με συγκεκριμένο σκοπό να επιτελέσει και ρόλο ελέγχου έχουν όλοι, γιατί για να συμβεί αυτό απαιτείται μια ευρύτερη πολυκοματική συναίνεση και εθνική συνεργασία.

NavalCasual

Αφού έχετε και πολιτικά άρθρα υποστήριξης της κάθε κυβέρνησης τότε να σχολιάσω. Είμαστε σαφείς. Προφανώς και θέλουμε να δικαιωθούν οι συνταξιούχοι. Προφανώς και άνθρωποι που βασίζονται σε μια σύνταξη, πρέπει να έχουν εξασφαλισμένη την επιβίωσή τους. Θα διαφωνήσω. Έψαξε κανένας ποιος δικαιώθηκε και ποιος θα πάρει αναδρομικά? Οι συνταξιούχοι των 1000€ και πάνω είναι να πάρουν, Μην λέτε για τους καημένους γιατί μαζί με τους μισθούς των δημοσιών υπαλλήλων οι συγκεκριμένοι είναι αυτοί που δεν κατάλαβαν κρίση. Επίσης γνωρίζουμε τι είδους συνταξιούχοι έχουν τέτοια πόσα και πόσο υποποσοστο από αυτά που παίρνουν τώρα τα έχουν δουλέψει. Το ΣΤΕ δικαίωσε με… Read more »

J.K

Ακριβώς..

Dikaios

Φιλε μου 1000+ παιρνανε και ανθρωποι που κολλουσαν ενσημο απ τα 15 τους στον ιδωτικο τομεα σε βαρεα και ανθυιγεινα, μη τα τσουβαλαζουμε ολα. Δεν ειναι ολοι συνταξιουχοι της δεη και του οσε.

Roger

Αφού οι περισσότεροι που είναι εναντίον των Συνταξιούχων, με το που βγει στην σύνταξη κάποιος Έλληνας και μπει στην κατηγορία «Συνταξιούχος», στο μυαλό τους τους καταχωρούν αυτόματα ως «πρώην Δημόσιο Υπάλληλο» και θέλουν να τον ρίξουν στην πυρά.

Παρόλο που αυτή την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, οι συνταξιούχοι που προέρχονται από τον ιδιωτικό τομέα είναι περισσότεροι από τους συνταξιούχους που προέρχονται από τον δημόσιο τομέα!

Αυτά είναι τα μυαλά των περισσοτέρων.
Παράνοια!

x-m

Συμφωνώ, υπάρχει προκατάληψη, αλλά όλοι έχουν στον μυαλό τους 50-55 ετών ανθρώπους από τον κοινωνικό τους περίγυρο που είναι συνταξιούχοι , εξ ου και η εχθρική στάση. Γνωρίζω συνταξιούχο πρώην ελεύθερο επαγγελματία που οικειοθελώς πλήρωνε διπλάσιες εισφορές 30 χρόνια για να πάρει μεγαλύτερη σύνταξη όταν έρθει η ώρα. Πιστεύω φαντάζεστε τι πήρε….. Είναι μειοψηφία όμως οι περιπτώσεις αυτές και το πρόβλημα πολυσύνθετο.Ας μείνουμε στο ότι είναι συνάνθρωποι μας , οι πατεράδες μας , οι μανάδες μας, οι θείοι και ας σταματήσει η τάση ανθρωποφαγίας. Άλλωστε , στα 10 χρόνια κρίσης οι συνταξιούχοι στήριζαν οικογένειες(παιδιά , εγγόνια) με οικονομικά προβλήματα και… Read more »

Tango.Alpha

Αυτό το ρόλο στήριξης ειλικρινά δε θα ήθελα να υπάρχει. Την εποχή που ήμουν καλά οικονομικά (ακόμα κι εν μέσω κρίσης) ειλικρινά χαιρόμουν να πληρώνω τους λογαριασμούς του πατρικού (αν και ο πατέρας μου δεν έχει ανάγκη και μου φώναζε). Αντίθετα ειλικρινά δε χαίρομαι καθόλου όταν λαμβάνω σχετική βοήθεια ενίοτε. Αυτές οι συντάξεις κατάλοιπα καλών εποχών για αυτούς που δεν είχαν πληρώσει μαζί με τους μισθούς των περισσότερων Δημοσίων Υπαλλήλων θα έπρεπε να είχαν μειωθεί δραστικότατα ώστε το κράτος από τα 90 δις να κόστιζε λιγότερο από 70 για να είναι εφικτή η μείωση της φορολογίας στους μισθούς και η… Read more »

Last edited 1 month ago by Tango.Alpha
Costas6

Ότι πιό πετυχημένο έχω διαβάσει για την κατσίκα του γείτονα!

rooster

Ακόμα και με τις αποφάσεις για αναδρομικά (έλεος πια με αυτήν την κατάσταση), ακόμα και με τις δυσκολίες από τη 10ετή κρίση και την κορωνό-ύφεση, αν η κυβέρνηση πάρει απόφαση πως είναι προτεραιότητα η άμυνα, χρηματοδότηση μπορεί να βρεθεί.

Animades

Οι τορπίλες ακόμα δεν έχουν παραγγελθεί , Συμβόλαιο για τον εκσυχρονισμό των μέκο πουθενά … νέες φρεγάτες , τίποτα… Ο εφησυχασμός που δείχνει η Ελληνική Πολιτεία , δεν ξέρω αν προκύπτει μόνο από την (διαρκή) κρίση και την κηδεμονία που έχει επιβληθεί, ή αν έχει προκύψει και ως αποτέλεσμα των “εύθραυστων” συμμαχιών που χουν διαμορφωθεί το τελευταίο διάστημα , με τους Αμερικανούς , τους Γάλλους και Ιταλούς , τους Ισραηλινούς ,και Αιγύπτιους .. Πιστεύω οτι οι συμμαχίες είναι πολύ χρήσιμες , αλλά μέχρι του σημείου που όταν και αν χρειαστεί να μπορείς μόνος σου να ” βγάλεις τα κάστανα από… Read more »

harval

Ισως αν σκεφτόμασταν λίγο ποιό περίεργα να λέγαμε ότι αμυντικές δαπάνες δεν απαιτούνται.
Εγώ καταλαβαίνω ένα μεγάλο παιχνίδι Τουρκίας,Γερμανίας,Ιταλίας,Αιγύπτου,Ισραήλ,Αμερικής με σκοπό τα περισσότερα οφέλη. Και βλέπω στο κέντρο την Ελλάδα να χάνει από παντού. Για κακή μας τύχη το γήπεδο που παίζεται αυτός ο αγώνας είναι το δικό μας. Μόνο εμείς μπορούμε να χάσουμε. Για αυτό λέω……ίσως και να μην χρειάζονται αμυντικές δαπάνες. Να έχει λαδωθεί ο διαιτητής. Λέω εγώ τώρα…

GeoMoust

Επιτέλους! Χαίρομαι που βλέπω να λέτε κι εσείς το αυτονόητο, το ότι δηλαδή από την στιγμή που τα αναδρομικά κερδήθηκαν στο δικαστήριο, δεν γίνεται να μην δοθούν και πως αυτό δεν ήταν εξαρχής απόφαση της Πολιτείας, η οποία φυσικά και δεν μπορεί να κάνει αυτό που λένε πολλοί ονειροπόλοι εδώ μέσα και να μην τα δώσει.

George_K

Λυπάμαι πολύ για εκείνους που μπαίνουν στο τρυπάκι του λαϊκισμού και αρχίζουν το τροπάριο του “ποιος έφταιξε”, “ποιανού απόφαση ήταν” κλπ, και πρώτα απ’ όλους για εσάς, την Πτήση. Η προηγούμενη κυβέρνηση δεν ήταν τίποτε άλλο πάρα η πιο αισχρή παραλλαγή του πολιτικού συστήματος. Ενός πολιτικού συστήματος το οποίο έχουμε στηρίξει ΑΠΑΝΤΕΣ. Ενός πολιτικού συστήματος το οποίο στηρίζει την επιβίωσή του στις πελατειακές σχέσεις. Μπορεί η προηγούμενη κυβέρνηση να ήταν ότι χειρότερο έχει περάσει πλην της χούντας, αλλά και οι προ-προηγούμενοι έχουν μεγαλύτερες, τιτάνιες, ευθύνες. Όπως τεράστιες ευθύνες έχει και ο κυρίαρχος ελληνικός λαός. Ξέρετε ποιος.., αυτός που τον επικαλούνται… Read more »

zap

Επισης αγαπητε να πουμε εδω οτι αν τα αναδρομικα ηταν για εμας θα κλαιγαμε ολοι εαν δεν μας τα διναν και θα τους σουραμε τα εξ αμαξης.

Jason

Η κυβερνηση θα πρεπει να σκεφτει τους νεους, τους εργαζομενους, τους ανεργους και τους χαμηλοσυνταξιουχους και ΟΧΙ να μοιρασει επιπλεον χρηματα σε οσους λαμβανουν συνταξη 3πλασια και 4πλασια απο το βασικο μισθο. Ας γινουν αναλογιστικες μελετες οπως στο εξωτερικο ωστε να δουμε τι συνταξεις θα πρεπει να λαβει ο καθενας, καθως στην Ελλαδα οι συνταξεις καποιων ειναι εκτος πραγματικοτητας σε σχεση με τις εισφορες τους, ειδικα οσοι βγηκαν στη συνταξη σε ηλικια μικροτερη των 55 ετων. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Δεν ειναι δυνατον να ειναι καποιος ασφαλισμενος για 30 χρονια και να δινει εισφορες 200 ευρω το μηνα, και κατοπιν… Read more »

Last edited 1 month ago by Jason
x-m

Λεφτά για καταδρομικά δεν υπάρχουν, το καταλάβαμε.Για άλλα πράγματα όμως υπάρχουν. Τέλος πάντων……. (Ούτε βέβαια για συντάξεις υπάρχουν γιατί αντίθετα με τα γραφόμενα σας το θέμα δεν λήγει. Επίκεινται νέες προσφυγές γιατί μεγάλο μέρος συνταξιούχων δεν δικαιώνεται). Πείτε μας όμως, γιατί λεφτά που υπάρχουν και είναι δεσμευμένα προς όφελος της ενίσχυσης της άμυνας μας δεν ξοδεύονται για τον σκοπό αυτό; π.χ. Διαβάστε το άρθρο σας https://www.ptisidiastima.com/why-fos-for-mirage-took-so-long-no-excuses/ και σχολιάστε τη σημερινή πραγματικότητα. Ο Κεντροαφρικανός υπουργός έχει φύγει παραπάνω από ένα χρόνο και μπαίνουμε στον 8ο μήνα από την υπογραφή τον Δεκέμβριο. Προχώρησε το θέμα από τότε; Τον Κεντροαφρικανό ΔΙΚΑΙΩΣ τον κράζατε.… Read more »

Last edited 1 month ago by x-m
GK21

……”Απλά επιβεβαιωνόμαστε για μια ακόμη φορά, όταν λέμε πως αν θέλει το Ελληνικό Κράτος να βρει χρήματα, βρίσκει.”……. Συμφωνω και επαυξανω!!!!!!Ηθελε να δωσει η κυβερνηση χρηματα στα καναλια για να μας λενε να μεινουμε σπιτι????Βρηκε τα λεφτα,και τα δωσε!!!!Ηθελε να κανει ο δημαρχος Αθηνων το “μεγαλο περιπατο”????Βρηκε τα λεφτα,και τον εκανε!!!!!Ηθελε η κυβερνηση να κανει κλειστα κεντρα στα νησια του ανατολικου Αιγαιου,για να μας κατσικωθουν για μια ζωη και σημερα οι λαθρομεταναστες????Βρηκε τα λεφτα,και τα κανε!!!!!Θελει η “μαμα” Μερκελ να δωσουμε ενα καρο δις για ανεμογεννητριες,πρασινη ενεργεια και πρασιν αλογα!!!!!Θα τα βρουμε ο κοσμος να χαλασει και θα της τα… Read more »

Jimmytsapy
SAAB

1,4δις ευρώ για τους συνταξιούχους των 1000 ευρώ και άνω. Δεν θα προβώ σε κομματική ανάλυση αλλά θα υπενθυμίσω τι έγινε με τα αναδρομικά των ενστόλων. Τους επιστράφηκαν σε 5 ετήσιες δόσεις. Εάν ήταν χαμηλοσυνταξιούχοι δεν θα διαφωνούσε κανείς να τους τα χορηγήσουν άμεσα. Όμως, δεν πρόκειται για χαμηλοσυνταξιούχους. Εάν ακολουθηθεί η πεπατημένη των ενστόλων έχουμε 1,4δις:5έτη=280εκατομμύρια ανά έτος. Δυστυχώς, η κυβέρνηση φοβάται τις εξελίξεις και διατηρεί κλίμα εκλογικής παροχολογίας. Ο φόβος όμως σε ένα πράγμα είναι καλός οδηγός στην ζωή. Στο να προετοιμαστείς να τον νικήσεις. Συμπερασματικά, ο φόβος τους είναι η απώλεια της καρέκλας και όχι της Εθνικής… Read more »

Panos71

Πρόσεχε τι λες!
Ο πατέρας μου που μας άφησε, είχε 13.500 κολλημένα ένσημα από 14 χρονών.
Πολλά από αυτά βαρέα.
Το ανωτέρω αν γνωρίζεις είμαι 10.500 για βγεις στη σύνταξη.
Ο δικός μου λοιπόν δεν ήθελε να μάθετε,..βλέπεις δούλευε από τα 14 είπαμε.
Οπότε για 3000 ένσημα συνέχισε να πληρώνει αντί να πληρώνεται.
Αυτά είναι +10 χρόνια.
Εφτασε με τους ξεφτιλες να παίρνει 1000+ από 2700.
Στο τέλος μας άφησε και βρέθηκε η μητέρα μου με μισή σύνταξη χηρείας ένα πεντακοσαρικο.
ΞΕΦΤΙΛΕΣ!
Παρακαλώ πολύ άνθρωποι άσχετοι με κόπο επιβίωσης να μην εκφέρουν άποψη.
Υ.Σ.
Δεν ομιλώ επί προσωπικού!

SAAB

Δεν το παίρνω προσωπικά.
Με 500 ευρώ είναι χαμηλοσυνταξιούχος και πρέπει να τα πάρει. Το έχω γράψει, δεν εννοώ τους χαμηλοσυνταξιούχους.

Costas6

Φίλε υπάρχουν άτομα που δουλεύουν σαν τον πατέρα σου και εισπράττουν το 500αρικο, το οποίο αν κατάλαβα σωστά αντιστοιχεί σε λιγότερο από 1/5 της αρχικής σύνταξης του πατέρα σου. Αυτό συμβαίνει γιατί η χώρα δανείστηκε υπέρογκα, μοίρασε τα λεφτά σε μισθούς συντάξεις μίζες και τα χρέωσε στην επόμενη γενιά. Ρωτάω λοιπόν, ο πατέρας σου εισέπραξε τα δεδουλευμένα του και θεωρείς πως θα έπρεπε να εισπράξει και την ακέραια σύνταξη του. Το δάνειο, ποιός θα το πληρώσει; Ο 25χρονος που όταν γεννήθηκε χρωστούσε ήδη; Δεν πρέπει να έχει συμμετοχή η προηγούμενη γενιά, που ήταν και η κυρίως οφελημένη; Μήπως να δούμε… Read more »

Panos71

Από τα 45χρονια βαρέων κολλημένων ενσυμων… Πληρωμένων εισφορών, ο συνταξιούχος στο τέλος πήρε τα π@π@ρι@ του και αυτός και η γυναίκα του αργότερα σαν χήρα, από τα τρελά κούρεματα!!!
Ο 25χρονος έχει δικαίωμα ψήφου!!! και 45 χρόνια σκληρής εργασίας για να έχει δικαίωμα κατάθεσης φακέλου συνταξιοδότησης.
Πως ακριβώς μπερδεύεις τα δεδουλεμενα πλην ΚΛΕΜΕΝΑ του παρελθόντος, με τους νέους μισθωτούς του 500σαρικου;

Costas6

Μόνα τους μπερδεύονται. Για να αποπληρωθούν τα κλεμμένα του παρελθόντος, οι νέοι μισθωτοί παίρνουν 500αρικο.

Δε μου απάντησες όμως.
Τα κλεμμένα της περιόδου του πατέρα σου, μόνος του θα τα πληρώσει ο 25χρονος;
Η γενιά του πατέρα σου δε θα συμμετέχει;
Αυτοί με τις ψήφους τους δε τα έκαναν μαντάρα; πως μεταθέτει την ευθύνη στον 25χρονο;

Roger

Πες τα φίλε, γιατί θα μας τρελάνουν όλοι εδώ που τα έχουν βάλει με τους συνταξιούχους! Και ο δικός μου δούλευε από τα 12 σαν το σκυλί από το πρωί μέχρι το βράδυ. Δημόσιο δεν είδε ποτέ του ούτε με το κυάλι. Όταν εργαζόταν, είχε φτάσει να παίρνει σχεδόν τριπλάσια χρήματα από τον καλομισθοπληρωμένο κολλητό του στο Δημόσιο. Και τώρα πια, μετά από όλες αυτές τις μειώσεις σε κύριες και επικουρικές σύνταξες, έχει φτάσει να παίρνει λιγότερη σύνταξη από τον κολλητό του! Γιατί οι περισσότεροι που είναι εναντίον των Συνταξιούχων, με το που βγει στην σύνταξη κάποιος Έλληνας και μπει… Read more »

Costas6

Φίλε μου, από το 1983 μέχρι το 2010 η χώρα έχει δανειστεί κάποια δις ευρώ, που τώρα πρέπει να αποπληρωθούν εντατικά.
Ο 25χρονος δεν έχει δει ούτε σεντ από αυτά, είναι όμως ο κυρίως χρεωμένος και για την δουλειά του παίρνει πολύ πολύ λιγότερα από αυτά που έπαιρνε ο πατέρας σου για την δική του.
Κατά τη γνώμη σου, πρέπει η γενιά του πατέρα σου να συμμετέχει στην αποπληρωμή;
Ή είναι πιό δίκαιο να εισπράξει ακέραια τη σύνταξη της (μετά τα δεδουλευμένα της) και τα δάνεια να τα φορτωθούν αποκλειστικά οι επόμενοι;

Panos71

Δεν εννοείς να καταλάβεις ότι όπως ο 25 χρόνος δεν έχει δει δραχμή από τα δανεικά, άλλο τόσο δεν έχει δει κανείς μεροκαματιάρης;
Παλιός και νέος;
Κατάλαβε επιτέλους το αυταποδεικτο!
Το κρατικό χρέος μετατοπίστηκε αυτούσιο στον λαουτζίκο.
Αυτοί που καταπινανε την καμηλο και δυιληζανε τον κονωπα, καταδυναστεύουν τώρα τους πολίτες στην προσπάθεια να βουλωσουν της τρύπες που οι ίδιοι άνοιξαν!

Costas6

Σαφώς και έχει δει ο μεροκαματιάρης τα δανεικά. Κάθε μήνα τα βλέπει.
Ναι, στο λαουτζίκο μεταφέρθηκε, βλέπω όμως πως ο λαουτζίκος είναι διχασμένος μεταξύ του. Δε κοιτάει να πάψει να καταδυναστευεται, κοιτάει να γλιτώσει προσωπικά ο ίδιος, μεταφέροντας τις ευθύνες στους ομοίους του.

Panos71

Αυτό λέγεται κοινωνικός αυτοματισμός και βολεύει αφάνταστα το κυβερνών κόμμα εκάστοτε!
Ποίο απλά δε μπορώ να στο πω!

Costas6

Φυσικά και βολεύει το κυβερνών κόμμα να ζητάς ευθύνη από μένα και όχι από αυτούς.
Εγώ πέρνω 500 για να ταΐζω και σένα και αυτών οι λογαριασμοί φουσκώνουν.
Και εσύ βολευεσαι όμως, με 1200 δεν επαναστατείς. Απλά παρακολουθείς τα παιδιά σου να φυτοζωούν.

Panos71

Από πού προκύπτει ότι ζητάω ευθύνη από εσένα;
Κυβερνητικός είσαι;
Τρυκιμια εν το κρανίο.
Αν βγάζω 1200 σίγουρα τα δουλεύω!
Αν νομίζεις ότι αξίζεις και εσύ 1200,πραγμα που εύχομαι,απαιτησετα!
Σου αξίζουν!
Τα 500 τα καθιερωμένα τα προστάζει η ανέχεια και η ψήφος ενοιωται.

Costas6

Από το ότι θεωρείς τη γενιά μου και την επόμενη μοναδικό υπεύθυνο αποπληρωμής των δανεικών που πήρε η προηγούμενη!
Συμφωνώ για το τι προστάζει τα 500.
Δε συμφωνώ με το ότι τα προστάζει για μένα, ενώ οι κυρίως υπεύθυνοι παίρνουν τα 3πλα.
Αν υπάρχει ανέχεια, υπάρχει για όλους.

Costas6

Και τελικά δεν έχω καταλάβει τι απαντάς. Πρέπει η γενιά του πατέρα σου να συμμετέχει στην αποπληρωμή των δανείων που η ίδια πήρε; Ή όχι;

Panos71

Με όλο το θάρρος δηλαδή….τι είναι αυτά που γράφεις; Το κατοχικό ανηλικο που έσπρωχνε το καρότσι από το λιμάνι του Πειραιά μέχρι την Ομόνοια γεμάτο ανταλακτικα,πήρε δάνεια; Ο ίδιος άνδρας που αν μαζέψουμε τις εισφορές των 45 χρονών πληθωριστικα χτίζουμε 6οροφο στην Γλυφάδα, πήρε δάνειο; Αυτός που δεν ήξερε να βγάλει λεφτά από το ΑΤΜ πήρε δάνειο; Αααααα…. μάλλον θα εννοείς την πιστωτική της Eurobank που του έβγαλαν με 8000 υπόλοιπο μετά από 10 πλαστογραφίες που έκαναν στα προσωπικά στοιχεία του και στην υπογραφή του. Όταν πήρα τηλέφωνο και ζήτησα τα “ρέστα”, μου απάντησαν. ΑΜΑΝ ΚΥΡΙΕ ΠΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ΕΤΣΙ ΑΝ… Read more »

Costas6

Αυτή φίλε είναι η γενιά του παππού σου, όχι του πατέρα σου. Για τα δάνεια, μήπως κάνεις τον χαζό; Οι πιστωτικές ήρθαν 20 χρόνια μετά τα πρώτα δάνεια του Αντρέα. Εθνικός δανεισμός έγινε για να μοιράζει μισθούς συντάξεις και να συντηρεί επιχειρήσεις που έμπαιναν μέσα κάθε χρόνο. Τα λαμόγια ποιός τα ψήφισε; ο σημερινός 25χρονος; Και τελικά, γράφεις: οι παλαιότεροι τη σύνταξη τους τη δούλεψαν και την πλήρωσαν. Δε διαφωνώ με αυτό, δε λέω πως την έκλεψαν. Λέω όμως, πως εκείνη την περίοδο δανειστήκαμε πολλά λεφτά Ποιός πρέπει να τα αποπληρώσει; Μόνος ο σημερινός νέος ή πρέπει να συμμετέχουν και… Read more »

Panos71

Είπα να είμαι όσο μπορώ ευγενικός αλλά να σου πω κάτι;… Ρε Μπάμπη τώρα σε κατάλαβα!!! Εσύ δεν είσαι;…ο Μπάμπης ο Παπαδημητρίου; Αυτή η μορφή δημοσιογραφίας,έλα πες…εσύ δεν είσαι; Σε θυμάμαι σαν σήμερα, με κοίταζες στα μάτια μέσα από το γυαλί της τηλεόρασης,παρέα με τον μέγιστο προτοσαλτε εκεί στον σταθμό που όλοι ξέρουμε. Με κοίταζες και κουνωντας το δάκτυλο μου έλεγες…” Έχεις δανειστεί πολλα λεφτά, γιατί δεν τα δίνεις πίσω; Απατεώνας σκιτζης είσαι;” Ναι Μπάμπη μου το θυμάμαι κρυστάλλινα γιατί ψαχνομουνα στο σαλόνι μόνος.. και τσιμπιωμουνα, να δω βρε αδερφέ σε εμένα μιλάς; Εμένα που τα τελευταία 22 χρόνια σαν… Read more »

Tango.Alpha

Συγνώμη, σας εξέδωσαν κάρτα με πλαστογραφία τη χρέωναν και εσείς την πληρώνατε; Γιατί εμένα κάρτα μου έδωσε Χρυσή πιστωτική, την κράτησα ευγενικά στο ντουλάπι (είχε μηδενική συνδρομή δε χρέωσα ούτε ένα Ευρώ και τελείωσε το ζήτημα εκεί. Το ίδιο με κάρτα που δέχτηκα για να εξυπηρετήσω καταστάσεις και γιατί μου έδιναν δωροεπιταγές. Άρα η ιστορία σας κάποιο κενό έχει: ακόμα κι όταν ήρθε η πιστωτική στο σπίτι ο μόνος που θα μπορούσε να τη χρεώσει νόμιμα ήταν ο κάτοχος. Αν οι χρεώσεις δεν είχαν γίνει από τον κάτοχο θα τις απέρριπτε η τράπεζα μεσω της αμφισβήτησης συναλλαγής. Εάν δε κάνατε… Read more »

Panos71

Τα ευκόλως ενωουμενα παραληπονται

Costas6

Btw, στην κατοχή ο πατέρας σου ήταν 4-5 χρονών.
Πες αλλού το παραμύθι σου.

Tango.Alpha

Ο λαουτζίκος έβλεπε τι έκαναν οι μεγάλοι και χαιρόνταν για αυτούς. Οταν ο κ. Τσοχατζόπουλος έβγαινε βουλευτής γιατί μοίραζε διαρκείας του ΠΑΟΚ δεν επωφελούνταν οι μπαοκτζήδες; Οταν οι πρόωρες συντάξεις αυξάνονταν με γεωμετρικούς ρυθμούς κάποιοι δεν έβγαιναν σε σύνταξη αντί να δουλεύουν και να συνεισφέρουν; Οταν κάποιοι πήγαιναν σε δερματολόγο, έπαιρναν συνταγή για δερματοφάρμακα που δε χρειάζονταν και την έκαναν καλλυντικές αλοιφές ή τους έγραφαν γυαλιά μυωπίας και γίνονταν ακριβά γυαλιά ηλίου κάποιο από το λαουντζίκο επωφελήθηκαν. Απλά κάποιοι έφαγαν το ψωμί από το κουβέρ και πλήρωσαν τον αστακό και κάποιοι έτρωγαν για μια σεζόν στο πεντάστερο εστιατόριο και πλήρωσαν… Read more »

Tango.Alpha

Ο πατέρας έδινε χρήματα/εισφορές για να πληρωθούν συντάξεις που πολύ πιθανόν τις λάμβαναν άτομα που είχαν δουλέψει πολύ λιγότερο σε πολύ λιγότερο κουραστικές δουλειές – να αναφέρω το ΝΑΤ που έδινε συντάξεις που είδαν θάλασσα όταν ήρθαν Ελλάδα στα 50 τους.

Δυστυχώς κανείς δε διαμαρτυρήθηκε τότε αλλά τώρα τα κουκιά είναι μετρημένα και λίγα…

SAAB

Το ΝΑΤ είναι πονεμένη ιστορία και ένα κεφάλαιο μόνο του. Ήταν αυτάρκες οικονομικά και γι’ αυτό μπορούσε να ακολουθήσει συνταξιοδοτική πολιτική που να προσελκύει εργαζομένους. Το φαλήρισε η εσκεμμένη κακοδιαχείριση της δεκαετίας του ’80, προκειμένου να δικαιολογηθούν τα δανεικά και αγύριστα κάποιων που δεν τους κυνήγησε κανείς μέχρι σήμερα. Χάθηκαν τα δανεικά τους μέσα στον χαμό και την αναμπουμπούλα του “φαλήρισε το ΝΑΤ” το πιο εύρωστο ταμείο. Πλεόνασμα ύψους 800 εκατομμυρίων δολαρίων κινητή και 500 εκατομμυρίων δραχμών ακίνητη περιουσία έκαναν φτερά και κανείς δεν συγκινήθηκε. Ένας από τους λόγους που έφυγαν οι Έλληνες από το ναυτικό επάγγελμα είναι το συνταξιοδοτικό.… Read more »

Tango.Alpha

Το ξέρω για αυτό το αναφέρω αν και μου εξήγησαν ότι οι εκπρόσωποι των κατωτέρων πληρωμάτων συναίνεσαν σε πολλές κακές αποφάσεις.

Το σχόλιο παραμένει: σε μεγάλο βαθμό πολλοί έβλεπαν την κακοδιαχείριση αλλά ήξεραν ότι θα επωφελούνταν από αυτή οπότε δεν έκαναν κάτι ουσιαστικό. Το θέμα είναι ότι οι συντάξεις είναι οι εισφορές των νυν εργαζομένων και αυτές λιγοστεύουν,

x-m

Φίλε μου σ’αυτά που γράφεις, και να θέλει κάποιος, όσο και να ψάξει δεν υπάρχει αντεπιχείρημα. Δυστυχώς υπάρχουν παιδιά και αποπαίδια στη χώρα μας.

simos

Ειναι αυτο που λεμε εδω και πολυ καιρο,οτι λεφτα για την Αμυνα υπαρχουν,το θεμα ειναι να υπαρξει η πολιτικη βουληση για να δωθουν..

ETS

Ατερμονες συζητησεις και αρθρα και ουσια μηδεν .
Ολοι γραφουν τα αυτονοητα αλλα κανεις δεν τα κανει ..
Ποσα χρονια χρειαζεται ενα ηττοπαθες και διαχρονικα αποτυχημενο καθεστως ασχετως κυβερνησεων να επενδυσει στον κρισιμο τομεα της αμυνας με αγορες και συμβολαια υποστηριξης ?
Ποσο λιγο μυαλο και ενστικτο αυτοσυντηρησης μπορει να εχει ενα κομμα η μια κυβερνηση ωστε να παραμεριζει χρονιες αναγκες των ΕΔ για συνταξεις και επιδοματακια ?
Γιατι οχι αναβολη αυτων και προτεραιοποιηση στους εξοπλισμους?
Το βαρελι δεν εχει πατο ..

alepapadop

Αγαπητή Πτήση, καλύτερα θα ήταν να μην υπάρχουν άρθρα πολιτικού περιεχομένου. Όσον αφορά την διάκριση των εξουσιών αυτό το αφήνω ασχολίαστο καθώς τους τελευταίους 5 μήνες η δικαστική εξουσία έχει βαφτεί μπλε. Όπως και κάποια υπόγεια που πλημμυρίζουν και ξαφνικά χάνονται στοιχεία δικαστών και εισαγγελέων. Όσον αφορά τα αναδρομικά αν η κυβέρνηση θέλει μπορεί να τα δώσει σε δόσεις αλλά ο Πρωθυπουργός από το βήμα της Βουλής ζήτησε από τους συνταξιούχους να εκτιμήσουν την κίνηση του να τα δώσει όλα φέτος, σαν να λέει πάμε για εκλογές και ξέρετε ποιον πρέπει να ψηφήσετε. Από την άλλη είχαμε τις ίδιες γελοίες… Read more »

Orion

Το 483 π.Χ. ανακαλύφθηκε στη Μαρώνεια του Λαυρίου μία νέα φλέβα αργύρου, αξίας 100 ταλάντων. Σε τέτοιες περιπτώσεις ένα μέρος των χρημάτων, συνήθως το 1/10, αφιερωνόταν στους θεούς και το υπόλοιπο διανέμονταν στους πολίτες. Υπέρμαχος αυτής της παραδοσιακής επιλογής ήταν ο Αριστείδης. Ο Θεμιστοκλής κατόρθωσε να πείσει τους συμπολίτες του να μην ενεργήσουν με ιδιοτέλεια, αλλά να δουν μακρόπνοα και να διαθέσουν τα έσοδα στη ναυπήγηση 200 τριηρών, ταχύτατων κωπήλατων πολεμικών πλοίων, ένας πρωτοφανής αριθμός για τα δεδομένα της εποχής, και να εξοστρακίσουν τον Αριστείδη. Σύμφωνα με μία εκδοχή, ο στόλος προοριζόταν αρχικά να πολεμήσει τους Αιγινήτες, που αποτελούσαν εμπόδια… Read more »

SAAB

Υπάρχει και μία άλλη εκδοχή της Ιστορίας. Ο Θεμιστοκλής εκμεταλλεύτηκε το Μαντείο των Δελφών με τον χρησμό για τα “Ξύλινα τοίχοι” που θα σώσουν την πόλη από τους Πέρσες και τους έπεισε να επενδύσουν στην δημιουργία στόλου.

Όσον αφορά τον Αριστείδη τον Δίκαιο, τον καταδίκασαν σε εξορία και πέθανε από την πείνα. Αιτία ήταν η προσπάθειά του να σταματήσει την διασπάθιση δημοσίου χρήματος μέσω των αναθέσεων έργων (σας θυμίζει κάτι;).

peet14

Τουλάχιστον ατυχής ο τίτλος . Αν σε μια δημοκρατία η εφαρμογή μιας απόφασης ανώτατου δικαστηρίου για άσχετο με την άμυνα θέμα ,επηρεάζει τους αμυντικούς εξοπλισμούς της χώρας ,τότε κάτι πάει στραβά . Και δεν ξέρω αν πάει στραβά στον κρατικό μηχανισμό ή το στραβό είναι σε όσους συνδέουν το ένα με το άλλο . Δηλαδή πέρυσι ή πρόπερυσι που η απόφαση εκκρεμούσε και δεν υπήρχε πρόβλημα ,τρελαθήκαμε στις υλοποιήσεις εξοπλιστικών προγραμμάτων ; Τις παραγγελίες τορπιλών ,τις αναβαθμίσεις των ΜΕΚΟ ,τήν μη αγορά των Αδελαίδων τις μπλοκάρανε τα αναδρομικά ; Τα γράφουμε στα σοβαρά όλα αυτά ; Εδώ στο Π.Ν πλακώνονται… Read more »

NikosP

Σίγουρα , ΑΝ θέλει η κυβέρνηση να βρει κονδύλια και τρόπο διάθεσής τους για την άμυνα , υπάρχουν κωδικοί και η θέληση των Ελλήνων απανταχού για την αναδιοχέτευση των απαιτούμενων πόρων . Εκτός κι αν η κατάσταση των ΕΔ δεν είναι η παρουσιαζόμενη ή/και η απειλή δεν είναι υπαρκτή-άμεση-διαρκής …

Στο κάτω-κάτω , τα αναδρομικά θα έχουν ισχυρότερη θετική επίδραση στην “αγορά” απ’ότι για παράδειγμα η επιδότηση των ηλεκτρικών-υβριδικών αυτοκινήτων !

(όσο για το κομμένο σχόλιο , δεν πειράζει , αρκεί που το διαβάσατε εσείς ‘ καταλαβαινόμαστε νομίζω … )

gdmast

ΟΛΑ γίνονται. Αυτό με τα αναδρομικά αποδεικνύει ότι ΑΝ ή ΟΤΑΝ θέλει το κράτος, λεφτά βρίσκονται. Γιατί εν προκειμένω, μετά τη δικαστική απόφαση, το κράτος θα βρει ΦΕΤΟΣ και ΕΚΤΑΚΤΩΣ 1,4 να πληρώσει σχεδόν ντούκου. Έτσι? Έτσι. ΠΕΡΣΙ, που ΔΕΝ είχαμε αναδρομικά και είχαμε ΚΑΙ υπερπλεονάσματα, ΓΙΑΤΙ δεν βρέθηκε ΕΚΤΑΚΤΩΣ ένα άλλο 1,4 δις να έχουμε 400 για αναβάθμιση όπως πρέπει των ΜΕΚΟ, νέες τορπίλες, και υπόλοιπο ένα τουλάχιστον 800αρι προκαταβολή να ξεκινήσουμε τις Bel ξέρω γω? Ή με το 800αρι αυτό να έχουμε δώσει από άλλα 400 σε ΠΑ και ΣΞ και να έχουν προχωρήσει ένα σωρό αναγκαία προγράμματα?… Read more »

Last edited 1 month ago by gdmast
Diogenis

Ψευτοδιλήμματα που ανά καιρό αναπαράγεται…..και έτσι για το αντιστρεψω πόσα καταδρομικά αγοράζονται, από τα κλεμμένα της Novartis Πόσα αγοράζονται με τα κλεμμένα της λιστας Λαγκαρντ που φρόντισε όλο το συστημα να κάνει οτι μπορεί ώστε να παραγραφει ; Πόσα αγοράζονται με την λίστα μπογιαρντ . πόσα αγοράζονται με τα των Panama Papers κλπ κλπ. Δεν ειδα την ιδια σπουδη να γραφοντε αρθρα ωστε να πιεσουν την καθε κυβερνηση !!! Και στο κατω της γραφης τα ανδρομικα ειναι λεφτα που πληρωθηκαν απο τον κοσμο και τους τα έκλεψαν έντεχνα επικαλούμενοι το κοινό συμφέρον εδώ και αν γελάμε. Τα κομματικά γυαλιά πειράζουν… Read more »

Last edited 1 month ago by Diogenis
Tango.Alpha

Για τα αναδρομικά δείτε την απάντησή μου πιο κάτω αλλά συνοπτικά όσοι ζητούν τα αναδρομικά τα αναζητούν από τους νυν εργαζόμενους- αν πρέπει να τα ζητήσουν από κάποιους είναι από τους συνταξιούχους των δεκαετιών του 1980-2000 που λάμβαναν υπερβολικά γενναιόδωρες συντάξεις και παροχές από τις εισφορές που πλήρωναν οι τότε εργαζόμενοι νυν συνταξιούχοι. Οι εισφορές τους έχουν φαγωθεί και δεν υπάρχουν πλέον. Απλά τα έβλεπαν να γίνονται οι σπατάλες αλλά σιωπούσαν καθώς ήξεραν ότι θα επωφεληθούν και αυτοί με τη σειρά τους. Οσο για τη Novartis να σας ξεκαθαρίσω ότι οι γιατροί έγραφαν και γράψουν (σίγουρα λιγότερα πλέον) φάρμακα θεραπείες… Read more »

Diogenis

Είναι πραγματικά θλιβερό να τίθενται τέτοια διλήμματα .Οταν Η Ελλάδα 2η χώρα στο ΝΑΤΟ στις αμυντικές δαπάνες ως ποσοστό του ΑΕΠ Πιο συγκεκριμένα, η Εσθονία και το Ηνωμένο Βασίλειο δαπανούν το 2,13% του ΑΕΠ για την άμυνα, ενώ η Ελλάδα δαπανά 2,24% και οι ΗΠΑ ξοδεύουν 3,42%.Αλλου ειναι το προβλημα στην διάθεση των χρημάτων και την διασπάθιση με διάφορους τρόπους .όσο για επιχειρημα ναι αλλα σε απόλυτους αριθμούς ειναι μικρο , η απάντηση ειναι λογική και απλή εμπρός κύριοι κυβερνώντες αυξήστε το ΑΕΠ της Ελλάδας ώστε τα απόλυτα νούμερα να φτάνουν .

Last edited 1 month ago by Diogenis
Tango.Alpha

Σε τι από ότι γράφω απαντάτε;

chikichiki

2η χώρα στο ΝΑΤΟ σε αμυντικές δαπάνες ως ποσοστό ΑΕΠ, 1η σε ΟΟΣΑ και ΕΕ σε δαπάνες συντάξεων. Και για να ξέρουμε τι λέμε, από τις αμυντικές δαπάνες η πλειοψηφία πάει κι εκεί σε μισθοσυντάξεις. Οι εξοπλιστικές δαπάνες είναι από τις χαμηλές του ΝΑΤΟ.

Tango.Alpha

Αρα είναι ακόμα πιο σημαντικό να “μαζεύουμε” ότι μπορούμε: σωστή συντήρηση, ουσιαστική θητεία (ο καραβανάς τα ίδια παίρνει είτε κάθετε στη λέσχη αξιωματικών είτε στην άσκηση/εκπαίδευση) fos από την αρχή ώστε να είναι φθηνότερες, δομή για οικονομία και αποτέλεσμα όχι για βόλεμα στελεχών και υποστήριξη τοπικών κοινωνιών.

Panos71

Χοχοχο…αγαπητέ,ποια Λαγκάρντ και λοιπά μας αναφέρεις;….μαριδουλα!!!
Πάμε λίγο ποιο πίσω, ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ, ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ,ΔΩΜΗΜΕΝΑ ΟΜΟΛΟΓΑ,ΑΚΗΣ…ο οποίος είναι και αρρωστουλης τώρα ακούω… και πολλά άλλα.
Τα γράφουμε στο χιόνι;
Τα πήρε το κύμα;
Τα έσβησε η βροχουλα;
Μιλάμε πυρηνικό αεροπλανοφορο μπορούσαμε να έχουμε μαζί με τα πετούμενα και την συνοδεία του!!!
Αλλά μην ομιλούμε την γλώσσα την ξύλινη,ας μην εξαντλούμε την αυστηρότητα μας στο πολιτικό προσωπικό,ας μην γινόμαστε ακαρδοι!!!
Μαμηστε λίγο ακόμα τους συνταξιούχους να σωθεί η Πατρίς!!

Diogenis

Πόσα αγοράζονταν με την λίστα μπογιαρντ . πόσα αγοράζονται με τα των Panama Papers κλπ κλπ. Αν διαβαζες λιγο ποιο προσεχτικα θα εβλεπες και κλπ κλπ ετσι να ξέρεις μέσα στις περιβόητες λίστες ειναι τα φαγωμένα από αυτά που περιγράφεις άπλα για πιστευειε οτι θίχτηκε μόνο ένα κόματι πολιτικου χωρου .Λενε όποιος έχει την μύγα (να τα βλεπει μονοκομματικά ) μυγιάζεται

Last edited 1 month ago by Diogenis
Diogenis

μαλιστα μαλιστα μαριδουλα τα 24.12.2012 | 13:04 9 δισ. “κρύβει” η λίστα Λαγκάρντ – Τα “μαύρα” χρήματα της Ελβετίας θα γεμίσουν τα ταμεία του κράτους Παραγράφονται υποθέσεις της λίστας Λαγκάρντ που δεν είχαν ελεγχθεί μέχρι το 2012 Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2020 08:44 Σε οριστική παραγραφή όλων των υποθέσεων της λίστας Λαγκάρντ που ελέγχθηκαν μετά το τέλος του 2012 οδηγεί απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας. Με την απόφαση αυτή απορρίφθηκε αίτηση του Δημοσίου για την ακύρωση απόφασης του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών με την οποία είχε γίνει αποδεκτό, επί συγκεκριμένης υπόθεσης της λίστας Λαγκάρντ, πως το δικαίωμα του Δημοσίου για τη διενέργεια… Read more »

Tango.Alpha

Και για την παραγραφή δε φταίει κανένας και ούτε μπορούν να στοχοποιηθούν της λίστας για μεταγενέστερους ελέγχους!

Panos71

Δεν αντικρούω τίποτα από αυτά που γράφεις,απλά αστειεύομαι με το μαριδουλα συμπληρώματικα των δις που αναφέρω και εγώ!

chikichiki

Δεν είναι καθόλου ψευτοδιλήμματα. Αυτή η άποψη, η οποία δεν λέει να πεθάνει παρά την ωμότητα της οικονομικής πραγματικότητας, μπορεί να σταθεί μόνο αν κανείς αγνοήσει ένα πολύ βασικό γεγονός: ότι τόσο τα λεφτά για την άμυνα όσο και τα λεφτά για τα αναδρομικά, προέρχονται ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ. Χάνει το ένα, θα κερδίσει το άλλο. Δεν γίνεται αλλιώς. Και πρέπει να υπάρχει και μια ιεράρχηση προτεραιοτήτων. Τι επίγει περισσότερο, μια αύξηση σε ήδη βαρείς για τις δυνατότητες της χώρας συντάξεις ή ανανέωση πεπαλαιωμένων όπλων εν μέσω περιόδου βάσιμης προσδοκίας πολέμου;

viper3000ad

Υπάρχουν πολλές ατάκες που έχουν γράψει ιστορία, αλλά δύο είναι οι πιο κορυφαίες. “Λεφτά υπάρχουν” και “μαζί τα φάγαμε” . Σας διαβεβαιώ ότι ούτε το ένα έγινε ούτε το άλλο.

George_K

Για το πρώτο συμφωνώ. Για το δεύτερο ξανασκέψου το…

viper3000ad

Δεν με διόρισε κανείς και στην τράπεζα δεν βγαίνουν τα κουκιά. Μάλλον το “μαζί” πήγαινε στους κομματικούς φίλους του !

Skeptomenos_politis

Πρεπει να σοβαρευτουμε ως χωρα και ως κοινωνια, δεν ειναι δυνατον να βαλουμε οτι χρηματα εχουμε μονο στο Π.Ν. Χρειαζομαστε ΑΜΕΣΩΣ αυξηση της Ελληνικης αποτροπης, και αυτο μπορει να γινει μονο με την αυξηση των διαθεσιμοτητων των μαχητικων αλλα και ολων των υπολοιπων μεσων. Ειναι αναγκαιο να αποκτηθουν αμεσα 200 βληματα Scalp, ακομη και απο τα Γαλλικα αποθεματα εαν ειναι δυνατον, ωστε να εχουμε τα μεσα για να πληξουμε την Τουρκια. Πρεπει να αποκτηθουν βληματα αερος-εδαφους των 200+ χιλιομετρων, αλλα και βληματα κατα πλοιων Harpoon και NSM για τα F-16. Σχετικα με τις φρεγατες, πιστευω πως για να γινει ανανεωση του… Read more »

Last edited 1 month ago by Skeptomenos_politis
Johnnop

Ένας άλλος παράγοντας πέρα από το κόστος απόκτησης είναι το κόστος χρήσης. Κανονικά θα πρέπει να μας ενδιαφέρει όχι πόσο κάνει το κάθε πλοίο για να αποκτηθεί, αλλά πόσο θα κοστίσει συνολικά με τη συντήρηση, τα όπλα του, τα καύσιμα, τη μισθοδοσία κτλ ανά έτος. Δυστυχώς τέτοιες πληροφορίες είναι ακόμα πιο σπάνιες.  Καλησπερα σας, στην παραπανω παραγραφο κρυβεται το ζουμι της υποθεσης, ειδικα σε ναυτικο σα το δικο μας που θα ηθελε να το χρησιμοποιει 30 χρονια….. Συμφωνω μαζι σας για το αν το χρηματοδοτικο-αντισταθμιστικα οφελη ειναι δελεαστικα τα παιρνουμε χωρις δευτερη σκεψη γιατι καιγομαστε, αλλα βρε παιδια ποτε θα… Read more »

FTS

Αυτό που λέτε ότι η κυβέρνηση πρέπει να σέβεται τις δικαστικές αποφάσεις ακούγεται σωστό αλλά ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Και αυτό γιατι θα ίσχυε αυτό που λέτε αν το ελληνικό δημόσιο πήγαινε στο δικαστήριο με σκοπό να κερδίσει και όχι να χάσει. Δηλαδή αν ένας εργοδότης και ένας υπάλληλος έχουν διαφορές στο δικαστήριο ο εργοδότης όλοι γνωρίζουμε πως πηγαίνει με σκοπό να κερδίσει την υπόθεση. Πως θα λέγατε όμως τον εργοδότη που πηγαίνει με σκοπό να την χάσει ώστε να μπορέσει να δώσει την αποζημίωση στον αντίδικο υπάλληλο και έτσι να μπορέσει να δικαιολογήσει την παροχή στους δανειστές που τον έχουν… Read more »

christos_choris_a

Ας όψονται τα “περιδρομικά” των δεκαετιών των παχέων αγελάδων, με τα “Ολυμπιακά Έργα” , τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους και τις κρεμαστές γέφυρες, η υπερσυνταγογράφηση και η σπατάλη στα αναλώσιμα στο Σύστημα Υγείας, τα ΕΜΠΑΕ της μίζας και των απ’ ευθείας αναθέσεων. Κάποιοι έφαγαν τον περίδρομο, τα συνήθη υποζύγια την πλήρωσαν και θα πληρώνουν για δεκαετίες, και οι Τούρκοι χαίρονται με την παράλυση των μνημονιακών Κυβερνήσεων οι οποίες απλά κοιτάνε χωρίς ν’ αγοράζουν.

Yiorgos

Αγαπητή Πτήση, Ο τίτλος του άρθρου σας μου θυμίζει το δίλημμα “Η βούτυρο ή κανόνια” της δεκαετίας του 80 και 90. Από τότε, και μέχρι πρότινος, λέγατε ότι μπορούμε να έχουμε και τα δύο, αλλά για την επιβίωση του έθνους στο τέλος χρειάζονται τα κανόνια. Ήθελα να ήξερα πού πήγε αυτό το πνεύμα? Όσο για το άρθρο αυτό καθαυτό, νομίζω ότι πρέπει να βάλετε λίγο νερό στην πολιτική απόχρωση, ή όποια είναι μια ξένη έννοια για την Πτήση. Στα 40+ χρόνια πού σας διαβάζω, είχατε πάντα ως γραμμή την ακομματική ενημέρωση, και ότι δεν είσαστε η ντουντούκα κανενός. Ελπίζω να… Read more »

Diogenis

Το δίλημμα δεν ειναι νέο και κατά καιρούς επαναλαμβάνετε .Ο τρόπος που διατίθενται τα χρήματα ήταν και παραμένει το πραγματικό πρόβλημα.  ΕΛΛΑΔΑ 09.12.2001 Το σάπιο κύκλωμα των προμηθειών όπλωνΤου Δ. Γ. Παπαδοκωστόπουλου Κρυμμένος βαθιά στη ζώνη του λυκόφωτος βρίσκεται ο κόσμος των στρατιωτικών προμηθειών. Οι μεγάλες ανάγκες της Ελλάδας σε στρατιωτικό υλικό γίνονται ακόμα «μεγαλύτερες» από την αδημονία των προμηθευτών που γνωρίζουν ότι η χώρα με την κληρονομιά των Ιμίων στην πλάτη της θα δαπανήσει στο διάστημα 1996 – 2005 περισσότερα από 10 τρισεκατομμύρια δραχμές για όπλα. Θεωρούμενος «εθνικά ευαίσθητος» ο συγκεκριμένος χώρος βρίσκεται υπεράνω κριτικής, με την αδιαφάνεια να… Read more »

Last edited 1 month ago by Diogenis

Το Σχόλιο της Ημέρας

Karel Doorman ή M class για το ΠΝ, ίσως η καλύτερη και εκσυγχρονισμένη “ενδιάμεση λύση” που υπάρχει αυτή τη στιγμή, αλλά και η...

 Οι φίλοι μας αναγνώστες θυμούνται όλες τις παρουσιάσεις που έχουμε κάνει σε πλοία που πιθανόν να ενδιέφεραν το ΠΝ. Βλέποντας αρκετά νωρίς πως το...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

Κύριο Άρθρο

Τα 6 ελληνικά Rafale F3-R νέας κατασκευής θα έρθουν το 2022

30
Τα 6 ελληνικά μαχητικά Rafale F3-R νέας κατασκευής θα φτάσουν στη χώρα μας το 2022, σύμφωνα με τον Γάλλο δημοσιογράφο Vincent Lamigeon.https://twitter.com/VincentLamigeon/status/1306206249361510400Όπως επισημαίνει ο...
Card image

ΠΤΗΣΗ September 2020

Αγορά 3.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2014 January 2014 #332

Αγορά
Card image

ΠΤΗΣΗ 2016 July 2016 #362

Αγορά 1.99

Related News

Νέα επιθετικά ελικόπτερα για τους Πεζοναύτες των ΗΠΑ

Τα πρώτα από τα νέα επιθετικά τους ελικόπτερα παρέλαβε η 773 Μοίρα ελαφρών επιθετικών ελικοπτέρων νωρίτερα φέτος, όπως αναφέρει ανακοίνωση του Σώματος Πεζοναυτών των...

Μ. Βαρβιτσιώτης: Στρατηγικής σημασίας η συμμαχία Ελλάδας-Γαλλίας

ΑΠΕ-ΜΠΕΗ Ελλάδα και η Γαλλία έχουν κατακτήσει τον τίτλο των στρατηγικών εταίρων και στρατηγικών συμμάχων, τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης αμέσως μετά...

Μ. Σχοινάς: Θα υπάρξουν συνέπειες για την Τουρκία, αν δεν παγιωθούν οι κινήσεις αποκλιμάκωσης

ΑΠΕ-ΜΠΕΣτη νέα πολιτική για το μεταναστευτικό, που πρέπει να αποκτήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, το Ταμείο Ανάκαμψης, τη στήριξη της Ε.Ε. στην Ελλάδα και ειδικότερα...

Πότε θα είναι έτοιμος ο διάδοχος των ολλανδικών φρεγατών LCF;

Το Ολλανδικό Ναυτικό θα μπορούσε να εντάξει σε υπηρεσία το πρώτο από τα πλοία που θα αντικαταστήσουν τις φρεγάτες Α/Α Άμυνας Περιοχής LCF το...

Η Αργεντινή δημιουργεί εθνικό ταμείο για την Άμυνα

Στις 16 Σεπτεμβρίου η Αργεντινή υπέρψηφισε νόμο για τη δημιουργία εθνικού ταμείου Άμυνας, για να χρηματοδοτήσει την προσπάθεια επανεξοπλισμού των στρατιωτικών της δυνάμεων.Σύμφωνα με...
- Advertisement -