21.8 C
Athens
Κυριακή, 20 Σεπτεμβρίου, 2020
Αρχική ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΛΛΑΔΑ La Tribune: Η Παρλί έρχεται αύριο για να την πώληση δυο φρεγατών...

La Tribune: Η Παρλί έρχεται αύριο για να την πώληση δυο φρεγατών [email protected] στο ΠΝ, πρώτο πλοίο το 2024 στην Ελλάδα;

Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Σύμφωνα με αφιέρωμα στην ιστοσελίδα La Tribune, η υπουργός Άμυνας της Γαλλίας Φλωράνς Παρλί θα βρίσκεται στην Αθήνα τις επόμενες ημέρες για την προώθηση της πώλησης δυο φρεγατών FDI για το Πολεμικό Ναυτικό.

Το ενδιαφέρον είναι ότι σύμφωνα με τον συντάκτη MICHEL CABIROL, πρόκειται για υπόθεση όπου όλα έχουν πάρει τον δρόμο τους κι η Γαλλία πρέπει απλώς να επιβεβαιώσει την συμφωνία πώλησης.

«Σημαντικές συνομιλίες μεταξύ Naval Group – ελληνικής κυβέρνησης για προμήθεια [email protected]»

Η συγκεκριμένη πώληση δε, θα είναι η πρώτη της συγκεκριμένης κλάσης πλοίων κι ως εκ τούτου θεωρείται πολύ σημαντική για τα ναυπηγεία Naval Group, αφού αποκτά επιτέλους έναν εξαγωγικό πελάτη και δη το Πολεμικό Ναυτικό της Ελλάδας, ενώ επισημαίνεται ότι τα γαλλικά ναυπηγεία έχουν σκληρό ανταγωνισμό, με αντιπάλους την ιταλική Fincantieri και την αμερικανικής Lockheed Martin.

Ο συντάκτης δε, επισημαίνει ότι η υπόθεση της Naval Group στην Αθήνα προχωράει υπό προνομιακές συνθήκες αφού οι διμερείς γεωπολιτικές σχέσεις μεταξύ των δυο χωρών είναι εξαιρετικές με την Αθήνα να απολαμβάνει πλήρη υποστήριξη σε όλα τα διμερή θέματα με την Τουρκία που την αφορούν (ΑΟΖ με Λιβύη, Κύπρο, ανατολική Μεσόγειο).

Η Naval Group ενδιαφέρεται για τον εκσυγχρονισμό των MEKO200HN, επίσκεψη σε φρεγάτα

Στις αρχές του μήνα μάλιστα, οι σχέσεις αυτές υπογραμμίστηκαν με τον καλύτερο τρόπο με την συμμετοχή μίας ελληνικής φρεγάτας στην ομάδα μάχης του γαλλικού αεροπλανοφόρου Charles-de-Gaulle σε ασκήσεις στην ανατολική Μεσόγειο.

Σε συνέντευξή της εξάλλου η Γαλλίδα υπουργός στην ελληνική εφημερίδα το Βήμα, δήλωσε ότι «Η Γαλλία σκοπεύει να υποστηρίξει την Ελλάδα να ανταποκριθεί στις πολλαπλές διενέξεις της στο Αιγαίο και την Μεσόγειο, ιδιαίτερα στην ανατολική Μεσόγειο», ενώ τόνισε ότι τα συμφέροντα των δυο χωρών είναι συνδεδεμένα.

Συνάντηση της γαλλικής Naval Group, κατασκευάστριας των [email protected], με τη Γενική Διεύθυνση Αμυντικών Εξοπλισμών

Η Naval Group «εξασφαλίζει κεφάλαια συνεργασίας» για την ελληνική προμήθεια

Ξεκινόντας ήδη από το 2008, η Naval Group προωθεί τις σχεδιάσεις της για το Πολεμικό Ναυτικό και στα πλαίσια αυτά, κατέληξε το 2019 να επιλέξει και συνάψει συνεργασίες με ελληνικές εταιρείες συμπεριλαμβάνοντάς τις στην διεθνή της ανεφοδιαστική αλυσίδα (η ιστοσελίδα μνημονεύει συγκεκριμένα τις εταιρείες Akmon, Elfon, Hellenic Cables, IDE Intracom, Metka, Mevaco, Miltech Hellas, και Teletel).

Μάλιστα γίνεται ειδική μνεία στην εταιρεία Sunlight, κατασκευαστή συσσωρευτών, που έχει συμπεριληφθεί στον στρατηγικό σχεδιασμό για την προμήθεια μπαταριών για τα υποβρύχια κλάσης Barracuda.

“Ελληνική” [email protected] με 3 Sylver A50 και 2 Sylver A70, 24 ASTER 15/30 + 16 SCALP Naval;

Επιπλέον, η Naval Group παρουσίασε 13 μελέτες επιτευξιμότητας βιομηχανικής και ακαδημαϊκής συνεργασίας με την Ελλάδα, τόσο με επιχειρήσεις του αμυντικού χώρου όσο και με πανεπιστήμια (γίνεται μνεία στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο καθώς και στα Πολυτεχνεία Πάτρας και Κρήτης) σε διάφορους τομείς, από σύνθετα υλικά μέχρι ρομποτική και συμμετοχή σε διεθνή ναυτικά προγράμματα επιτήρησης.

Η συμφωνία που προωθείται θα απευθείας μεταξύ των κυβερνήσεων των δυο χωρών και δεν αναμένεται να συναντήσει μεγάλες δυσκολίες. Το κυριότερο θέμα είναι η εξασφάλιση από πλευράς Ελλάδας χρηματοδότησης ανάλογης της αμερικανικής FMS, πράγμα που πλέον έχει προηγούμενο, αφού αντίστοιχη συμφωνία έχει υπογραφτεί μεταξύ Γαλλίας και Βελγίου για την προμήθεια τεθωρακισμένων οχημάτων.

Οκτώ Ελληνικές εταιρείες εντάσσονται στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα της Naval Group

Έπειτα, ένα θέμα διαπραγμάτευσης είναι το ύψος ασφάλισης της συμφωνίας, που το γαλλικό υπουργείο οικονομικών δεν θέλει να πέσει κάτω από 13%.

Με βάση την προβαλλόμενη συμφωνία, η πρώτη ελληνική φρεγάτα FDI θα μπορούσε να παραδοθεί το 2024, δηλαδή ενδιάμεσα στις παραδόσεις των δυο πρώτων γαλλικών φρεγατών, όπου η πρώτη αναμένεται να παραδοθεί το 2023 κι η δεύτερη το 2025, όπως κι η ελληνική δεύτερη φρεγάτα.

Η Naval Group υπέγραψε συμφωνίες με 9 ελληνικούς βιομηχανικούς και ερευνητικούς φορείς στο πλαίσιο του προγράμματος πρόσκτησης δύο φρεγατών FDI

Υπενθυμίζεται ότι ο γαλλικός σχεδιασμός είναι για την προμήθεια πέντε φρεγατών πολλαπλού ρόλου FDI (κόστος περί τα 750 εκατομμύρια ευρώ), δυο φρεγατών αεράμυνας (FDA) που σε συνδυασμό με οκτώ φρεγάτες FREMM θα εξασφαλίσουν στο γαλλικό Ναυτικό 15 φρεγάτες πρώτης γραμμής.

 


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν απαραίτητα τους συντάκτες τους κι όχι υποχρεωτικά την ιστοσελίδα. Ο ιστότοπος δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συντακτών της και των άρθρων τους. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση των άρθρων μας χωρίς γραπτή έγκριση, αλλιώς το ptisidiastima.com θα λάβει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Τα σχόλια των άρθρων που ακολουθούν, δεν εκφράζουν την ιστοσελίδα, παρά μόνο αυτούς τους ίδιους τους σχολιαστές. Η αρχισυνταξία έχει το δικαίωμα να λογοκρίνει σχόλιο ή να απαγορεύσει την δημοσίευσή του.

- Advertisement -

98 ΣΧΟΛΙΑ

98 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
Mageiras

Δηλαδή τα γαλλικά πλοία τελικά θα είναι 7 εκ των οποίων τα 2 ίδια (σχεδόν) με τα ελληνικά? Πολυ ενδιαφέρον αυτό!

Scalp_eg

Ακολουθούν το ίδιο ακριβώς μοντέλο με τις Fremm Asw-Fremm-Da Οπότε αρχίζει να ξεκαθαρίζει ότι η μια έκδοση θα έχει 2Α50+2Α70 και η 2η 4Α50. Με δεδομένες τις δηλώσεις και του υπουργού ότι θέλουμε Α/Α πλοία μάλλον οι 2 πρώτες μας πάνε για 4Α50. Μάλλον οι 2 επόμενες (τα έχουμε πει ότι όλος αυτός ο “χαμός” με τις τόσες ελληνικές εταιρίες να εμπλέκονται δεν δικαιολογεί μόνο 2 πλοία και μακροπρόθεσμα θα είναι 4) Θα έιναι 2Α50+2Α70 οπότε σαν σύνολο και τα 4 πλοια θα έχουν το συνδιασμο κελιων που θα είχαν αν είχαν όλα την διαμόρφωση 3Α50+1Α70! Στο ανθυποβρυχιακο κομμάτι παρόλα… Read more »

Mageiras

Μακάρι φίλε μου να πανε ολα καλά και να πάρουμε 4 πλοια…

Digenis

Απο που τα συμπερανες ολα αυτα με τα α70 και α45 δεν μπορω να το καταλαβω .Αυτο που προκυπτει απο το αρθο ειναι οτι τελικα τα Γαλλικα πλοια θα ειναι 7 .Δεν λεει πουθενα το αρθρο για Ελληνικη διαμορφωση ή για κοινες διαμορφωσεις .

Fingolfin

Νομίζω πως 2 FDA εννοεί τις Horizon-class (Forbin, Chevalier Paul) και όχι 2 επιπλέον FDI σε aaw ρόλο. Εκτός και αν κατάλαβα λάθος.

Mageiras

Νόμιζα ότι τα horizon είναι αντιτορπιλικά… Πιστεύω πως μια διευκρίνηση θα ήταν καλοδεχούμενη από τον αρθρογράφο.

Digenis

To Αρχικο F απο FDA σημαίνει Frigate φαντάζομαι ,οπότε να εννοεί τις Horizon λιγο δυσκολο

CKfurious

VOUS N’AVEZ PAS ENCORE DE COURS DE FRANÇAIS????

FRIGATE DE DEFENSE AERIENNE = HORIZON

chriss8

Με χαρά καλωσορίζουμε το φρεγατο-άρθρο της Κυριακής.

Let’s the comment games begin

My_name_is_Nobody

«Η Γαλλία σκοπεύει να υποστηρίξει την Ελλάδα να ανταποκριθεί στις πολλαπλές διενέξεις της στο Αιγαίο και την Μεσόγειο, …”

Αφού δεν υπάρχουν αξιόλογα πλοία ενδιάμεσης λύσης από Γαλλία μεριά , δεχόμαστε και Μ 2000-5F ως ένδειξη έμπρακτης υποστήριξης.

Jolly_Roger

@ My_name_is_Nobody,

23 (μέχρι αυτή τη στιγμή) upvotes σε σχόλιο, δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί – ούτε καν στα πάντα εξαιρετικά ενδιαφέροντα γραπτά του κου Ζηκίδη

neverwill

Πάντως μιά εμπειρία πού όλοι μας έχουμε αποκομίσει , είναι ότι δέν εξοφλείς τόν μάστορα πρίν ολοκληρώσει τήν δουλειά ! Ελπίζω ότι στήν κρίσιμη στιγμή τό Ραφαλοφόρο δέν θα είναι στήν Αυστραλία .

Scalp_eg

¨Naval Group, αφού αποκτά επιτέλους έναν εξαγωγικό πελάτη και δη το Πολεμικό Ναυτικό της Ελλάδας, ενώ επισημαίνεται ότι τα γαλλικά ναυπηγεία έχουν σκληρό ανταγωνισμό, με αντιπάλους την ιταλική Fincantieri και την αμερικανικής Lockheed Martin¨ Εφόσον η Naval Group συγχωνέυετε με την Fincantieri τα επόμενα χρόνια, για ποιόν ανταγωνισμό μιλάμε??? Με παράδοση της 1ης το 2024 και της 2ης το 2025 δεν έχει κανένα νόημα να “μπλέξουμε” με τα τικοντερόνγκα και να ρίξουμε ένα σωρό λεφτά σε κάτι που δεν ξέρουμε αν μπορούμε (αν μας τα δίνουν πρώτα απ όλα) να συντηρήσουμε για μόλις 6-7 χρόνια. Αν πέρναμε την 1η μπελαρά… Read more »

Mageiras

Δεν ξέρουμε ποιο θα είναι το “κόστος” των Tico για να πουμε οτι δεν συμφέρει! Πρέπει να μάθουμε περισσότερα…

Athan

Το Κόστος των Tico είναι περίπου γνωστό σε αυτούς που αποφασίζουν, Στρατιωτικούς και Πολιτικούς, και δεν είναι εξωφρενικό όπως πολλοί προλέγουν.
Στο ευρύ κοινό ομολογουμένως δεν είναι.
Υπάρχουν όμως άλλα “κόστη” που επεσήμανα παλαιότερα και δεν είναι δόκιμο να επαναλάβουμε.
Ας περιμένουμε πάντως για την τελική εξέλιξη κι εδώ θα είμαστε να την “αξιολογήσουμε” δεόντως. 😀

sotbak

διαφωνώ κάθετα. Τα ΤΙΚΟ είναι όχι μόνο ενδιάμεση λύση μτχ πλοίων, που ούτως ή άλλως χρειαζόμαστε, αλλά και καταδρομικά που θα μας οδηγήσουν στην κυριαρχία στην Αν. Μεσόγειο (αν μας τα δώσουν….)

x-m

Ναι , θα μας οδηγήσουν εκεί. Θέλουμε όμως ….. 😕

sotbak

πίστεψε με μπορούμε να διαχειριστούμε 2 ΤΙΚΟ, το ζήτημα είναι να μας τα δώσουν & παραδόξως…..τα εβραϊκά think tanks (δεξαμενές σκέψης ελληνιστί) των ΗΠΑ προτείνουν ήδη τη στρατιωτική ενίσχυση της Ελλάδας,
https://www.cnn.gr/news/kosmos/story/206498/amerikaniko-think-tank-proteinei-ti-metafora-dynameon-ton-hpa-apo-tin-toyrkia-stin-ellada,

αλλά άγνωστες οι βουλές του θείου Δόναλδ & του Κογκρέσου…..

flashg

Άντε να δούμε την διαμόρφωση και το κόστος της υποτέλειας.

Mageiras

Υποτέλεια γιατί αδερφέ?

andreasmp412c

Γιατι ειναι γαλλικα. Αν ηταν αμερικανικα θα ταν εμπρακτη ενισχυση

flashg

Αν επιβεβαιωθεί η τιμή 2,6 δισ. για 2 πλοία πάμε σε ναυτικό 2 bel +4 meko + 7 πυραυλάκατους. Μην ονειρεύεστε αλλά λεφτά δεν υπάρχουν για άλλες ναυπηγήσης. Δεν μπορεί το πολεμικό ναυτικό να τραβήξει με αυτόν τον προϋπολογισμό 5 δισ. για 4 πλοία. Αυτό σημαίνει ότι χάνουμε την επιχειρισιακή ανεξαρτησία. Θα βασιζόμαστε στην βοήθεια των ξένων για τον έλεγχο του Αιγαίου. Με μια Ευρώπη που δεν είναι παρά μόνο μια οικονομική ένωση προς το παρόν.

Mageiras

Τι θα προτεινες εσυ ως καλυτερο?

flashg

Σημασία δεν έχει το καλύτερο αλλά το καταλληλότερο με βάση της οικονομικές μας ανάγκες. 1) Το καλύτερο είναι να πάμε σε διαγωνισμό. Ρωτήσαμε άλλες χώρες αν μας δίνουν αντίστοιχα χρηματοδοτικά προγράμματα? 2) Αφού νομίζουμε ότι πρέπει να δώσουμε το πρόγραμμα στους Γάλλους τότε gowind με tacticos και essm. Γνωστά συστήματα που τα έχουμε σε υπηρεσία. Στα λεφτά που ακούγονται ότι θα πάρουμε τις bel παίρνουμε 6 gowind. Πρώτα πρέπει να καλύψουμε τις ανάγκες που έχουμε στο Αιγαίο. Άλλωστε το έχω ξαναπεί πολλές φορές χωρίς αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού και επιπλέον αεροσκάφη μόνο υποβρύχια μπορούν να πάνε τουλάχιστον στην αρχή ενός πολέμου… Read more »

Mageiras

Οι οικονομικές μας ανάγκες είναι τέτοιες που ιδανικά αν ήμασταν χώρα χωρίς απειλη δεν θα αγοράζαμε τίποτα… Από κει και πέρα ένας άτυπος διαγωνισμός (με την μορφή κατάθεσης προσφορών) σε συνδυασμό με την αναγκαία παροχή χρηματοδότησης έχει ήδη γίνει μεταξύ Γάλλων (Belharra) και Αμερικανών (MMSC) και μάλιστα ακουστηκε ότι κατέθεσαν μια πρόταση και οι Γερμανοί με την MEKO. Η GoWind μπορεί να παίξει (αν και δυσκολα καθώς όλα δείχνουν EPC) αλλά δεν είναι φρεγάτα AAW ουτε σε αισθητήρες ουτε σε όπλα. Κι εδώ μιλάνε για σκάφη AAW, για γενικής χρήσης θα πάμε κατά 99% (και σωστά κατά την γνώμη μου)… Read more »

adpanos

Οι Αμερικανοί έχουν κοστολογήσει την πρώτη FFGX στο 1,25 ΔΙΣ χωρίς τα όπλα της. Την δεύτερη FFGX στο 1,0 ΔΙΣ χωρίς τα όπλα της. Και μετά προβλέπεται το κόστος να πέσει κάτω από το 1,0 Δις. Το ίδιο θα γίνει και με τις Belharra. Η πρώτη φουρνιά θα είναι ακριβότερη, ενώ η δεύτερη οικονομικότερη. Ας ξεκινήσουμε πληρώνοντας την πρώτη και ας επενδύσουμε σε όσο περισσότερες γίνεται με την πάροδο του χρόνου όπου θα πέφτει το ανά μονάδα κόστος. Αν μπει και κάποιος άλλο στο κόλπο για την Belharra και αγοράσει 2-4 πλοία, η τιμή θα πέσει ακόμα περισσότερο. Από εμάς… Read more »

Athan

Που συνίσταται η “υποτέλεια” φίλε μου; Εάν αναφέρεσαι στην προμήθεια Πολεμικών Πλοίων από ξένα Ναυπηγεία τότε φαντάζομαι πως θεωρείς “υποτέλεια” και την προμήθεια π.χ. του Καταδρομικού Αβέρωφ. Ή μήπως όταν είναι δωρεάν τα όπλα παύει κάποιος να είναι “υποτελής”; Ή μήπως η Ελλάς έγινε τότε “υποτελής” στον Ευεργέτη της; Δεν νομίζω.
Πάντως εάν πρόκειται γι’αυτό, ο Μεταξάς με τις παραγγελίες των Mauser M1930 των 7,92 χιλ. και των Hotchkiss Mle 1914 και Mle 1922, επίσης των 7,92 χιλ., που “γάζωσαν” τους Ιταλούς στα Βουνά της Ηπείρου, πρέπει να ήταν πολύ “υποτελής” ο αθεόφοβος.

flashg

Γιατί παίρνουμε 2 πλοία εκτός διαγωνισμού? Πλοία πανάκριβα που θα γκρεμίσουν τις οροφές που πρέπει να έχει το ΠΝ. Πλοία χωρίς ECM και αντιπυραυλικό σύστημα (να δούμε αν μέσα σε αυτό το κόστος οι Γάλλοι θα πιστοποιήσουν στο σύστημα μάχης τους camm?) . Τι ωφείλουμε στους Γάλλους? Ότι κάνουν επίδειξη σημαίας στους Τούρκους? Πιστεύει κανένας ότι θα έρθουν να πολεμήσουν? Οι εποχές του Αβέρωφ πέρασαν. Ούτε οι bel θα γίνουν ποτέ Αβέρωφ. Πλέον έχουμε να αντιμετωπίσουμε και εχθρικά υποβρύχια και έναν μεγάλο σε αριθμό και με αξιοπρεπή ποιότητα εχθρικό στόλο. Χρειαζόμαστε σύγχρονα φτηνά πλοία γενικών καθηκόντων. Υπάρχουν πολλά τέτοια σχέδια… Read more »

ShadowMan

Το τι θα φοράνε τελικά και το όχι θα το κρίνουμε όταν πέσει η υπογραφή τώρα μόνο τα Ταρώ ρίχνουμε

andreasmp412c

Διαγωνισμο δε κανεις ζητωντας μετα δανεικα για την αγορα. Αυτο ειναι καραγκιοζιλικι. Χωρια που δε νομιζω κανενας να ψηνεται να σου δανεισει. Κ στο κατω κατω αν υπαρχει χωρα που ενδιαφερεται θα ρθει κ μονη της με προσφορα οπως οι αμερικανοι με τις mmsc κ μεχρι τωρα ακρα σιγη. Επισης θα επιμεινω οτι χρειαζομαστε ΑΑW πλοια. Το αιγαιο κλειδωμενο ειναι, η αν μεσογειος οχι κ εκει δε πας με κορβετες. Αριθμους θα συμπληρωσεις αργοτερα με κορβετες. Προς το παρον οι εξυγχρονισμενες S την παλευουν. Θα παμε σε ναυτικο κορβετων οταν οι απεναντι θα φτιαχνουν ολο κ πιο μεγαλα πλοια το… Read more »

flashg

Πως ακριβώς το έχουμε εξασφαλίσει το Αιγαίο ? Χωρίς στόλο ενισχύσεις δεν πάνε στα νησιά. Λέσβος, Χίος, Σάμος έχουν ήδη πέσει, με τόσους “μετανάστες”. Κανένα πλοίο σήμερα δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενός μελλοντικού πολέμου. Όλα πάσχουν στον τομέα του εντοπισμού σύγχρονων πυραύλων και κυρίως στις επιθέσεις κορεσμού. Τα καλύτερα πλοία σε αντιπυραυλικό αγώνα σήμερα είναι οι πυραυλάκατοι μας λόγω ram. Από τον Β ΠΠ και μετά κανένα πλοίο δεν επιβιώνει σε εχθρικό αεροπορικό περιβάλλον. Ακόμα και στα Φώκλαντ οι Αργεντινοί κάναν πάρτι με απλές βόμβες και δεν είχαν αεροπορική υπεροχή. Μπορεί να έχουμε καλύτερους αντιαεροπορικούς πυραύλους, αλλά και τα αεροπλάνα… Read more »

adpanos

Δηλαδή θες να μας πεις πως στον χώρο του Αιγαίου που κάθε μισό λεπτό, το εκάστοτε Τουρκικό μαχητικό θα μπαίνει και στην ακτίνα ενός επίγειου Α/Α συστήματός μας , που κάθε λεπτό θα περνά και από την εμβέλεια ενός Α/Α ναυτικού συστήματός μας , που απέναντί του θα έχει MICA IR και AMRAAM …. S300, PATRIOT, TOR κ.λ.π. θα την βγάλει καθαρή ….. Το ίδιο ισχύει και για το ΠΝ τους ……. Με το που ξε- αγκιστρώσει από τον μόλο της πόλης και βγει προς τα έξω, τον περιμένουν EXOSET επίγειοι, EXOSET αεροπορικοί (mirage), EXOSET ναυτικοί (bellhara, super vita, combattante… Read more »

Flight

To πρόβλημα που είχατε με το login, λύθηκε;

adpanos

Ναι ευχαριστώ.
Ανανέωσα τους κωδικούς μου και αυτή την φορά τους πήρε κανονικά . 🙂

flashg

Λέσβος, Χίος και Σάμος είναι δύσκολο να εφαρμόσουν τα σχέδια με τόσους χιλιάδες “μετανάστες”. Μακάρι ο σύγχρονος πόλεμος να ήταν τόσο απλώς. Οι Τούρκοι έχουν υπεροχή στο πυροβολικό. Μπορούν να εκτελούν βολές σε μεγαλύτερο βεληνεκές από το δικό μας. Έχουν βαλλιστικούς πυραύλους ακτίνας 400 χλμ. Τα αντιαεροπορικά μας μπορεί να βρεθούν εκτεθειμένα σε βολές πυροβολικού. Έχουν ΗΑRM . Αρχίζουν να βάζουν πυραύλους κρουζ δική τους παραγωγής.Τα επόμενα χρόνια έρχονται οι small diameter bombs που έχουν εμβέλεια 70 χλμ. και μπορούν να χτυπήσουν κινούμενους στόχους. Είναι μπροστά από εμάς σε συστήματα εντοπισμού και εγκλωβισμού στόχου με τα UAV/UCAV. Έχουν αναπτύξει αρκετά… Read more »

Thomas

Αν μιλάμε για τέτοιους χρόνους παράδοσης και κατασκευή ενδιάμεσου των Γαλλικών πλοίων πολύ φοβάμαι ότι οι πιθανότητες να πάρουμε την βασική (Γαλλική) έκδοση είναι μεγάλες.

Μακάρι να κάνω λάθος βέβαια, αλλά ας περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις και υπογραφές.

blackpeteg

Αυτή η συμφωνία θα δείξει εάν μαθαίνουμε έστω και αργά ως χώρα ή το εάν είμαστε ανεπίδεκτοι μαθήσεως. Η συμφωνία θα έπρεπε να είναι για Χ αριθμό φρεγατών που χρειαζόμαστε όχι 2 και βλέπουμε. Δηλαδή λέμε “θέλουμε 10 φρεγάτες διαφορετικών διαμορφώσεων αλλά ας διαπραγματευτούμε τις δύο;” Όποιος έχει διαπραγματευτεί προμήθεια στον ιδιωτικό τομέα γνωρίζει πως το πρώτο πράγμα που κάνεις είναι να αρχίσεις την διαπραγμάτευση για ΜΑΖΙΚΗ προμήθεια για να λάβεις τα μεγαλύτερα ανταλλάγματα σε πολλά επίπεδα. Βλέπε Τουρκία σε κάθε προμήθειά τους… Εάν δεν έχουν αρχίσει διαπραγματεύσεις για την ΠΑ στο παρασκήνιο για α/φη ή κάποιο άλλο σημαντικό πρόγραμμα… Read more »

LuckyLuke

Δεν είναι θέμα ανικανότητας και ας μην πετάμε πέτρες έτσι εύκολα. Το βασικότερο θέμα είναι η εξασφάλιση της χρηματοδότησης. Αν θέλεις περισσότερες φρεγάτες πρέπει να βρεις χρήματα. Δεν μπορεί να υπάρξει χρηματοδοτική δέσμευση για περισσότερα πλοία αυτήν την στιγμή.

blackpeteg

Αγαπητέ η διαπραγμάτευση δεν γίνεται ποτέ με αυτό το σκεπτικό. Δεν συζητάμε την αγορά έτοιμων πλοίων (που μπορούν να αποκτηθούν και με leasing) αλλά για τη ναυπήγηση νέου τύπου φρεγάτας που δεν δοκιμαστεί και δεν έχει πελάτες ακόμα πουθενά. Άρα γίνεται και παραγίνεται. Αυτό που θα έπρεπε να έχουμε κάνει πχ με τα Υ/Β 214 με τους Γερμανούς. Το κάνει ο απέναντι παρά το ότι το 214 απέκτησε θρυλικό όνομα λόγω του δικού μας ΠΝ! Τώρα οι Τούρκοι έχουν και εξαγωγικά δικαιώματα των 214 που θα κατασκευάζουν στα ναυπηγεία τους. Για να καταλάβεις τι έχουμε πληρώσει εμείς σαν χάπατα με… Read more »

epampapas

Αυτό με την χρηματοδότηση FMS το διαβάζουμε για κανένα χρόνο τώρα. Ακόμα δε βρέθηκε άκρη;

Περισσότερο για ψηστήρι πώλησης είναι η επίσκεψη παρά κάτι άλλο νομίζω.

Η συμφωνία ΔΕΝ έχει κλείσει και δε θα κλείσει μέχρι να πέσουν οι υπογραφές.

Όπως λένε και οι αμερικάνοι: It ain’t over till the fat lady sings

Και όταν έχεις ανταγωνιστή τη συγκεκριμένη αμερικανική εταιρία στη συγκεκριμένη χώρα και μάλιστα στη συγκεκριμένη συγκυρία ας κρατάμε όλοι μικρό καλάθι.

Kimon

Ας δούμε πρώτα ποια η διαμόρφωση των πλοίων μην είναι όπως τα γαλλικά γενικων καθηκόντων για να έχουμε παράδοση το 24 ..

Scalp_eg

Το “μακέτο” την προηγούμενη βδομάδα στην εκδήλωση της Γαλλικής πρεσβείας με το ελληνικό σημαιάκι στη πρύμνη ήταν ξεκάθαρο.
32 κελιά σίγουρα και 76άρι στράλες σίγουρα.

Kimon

Στο μακετο όμως δεν αναφέρεται ημερομηνία παράδοσης!!

ShadowMan

οι παραπάνω εκ τοξευτές είναι ηδη μελετημένοι για το πλοίο και δεν νομίζω να προσθέσουν χρόνο στην κατασκευή. Τουλάχιστον οχι “μετρήσιμο” χρόνο.
Για camm κτλπ ισως να αλλάζει αυτό βέβαια.

Georgios

Scalp_eg Scalp_eg δυστυχώς δεν χώρεσε το 127άρι γιατί ορθώς θέλουμε περισσότερα VLS και γιατί δεν πληρώσαμε, από ότι φαίνεται την επέκταση του πλοίου. 😥

filon26

Η επέκταση συνδεόταν κατά βάση με το σύστημα πρόωσης. Στο σχέδιο δεν υπήρχε πρόβλεψη οι χώροι που αυτή θα δημιουργούσε να χρησιμοποιούνταν για τοποθέτηση VLS. Αυτά ήταν υποθέσεις που εμφανίστηκαν κατά καιρούς, αλλά όπως αντιλαμβάνεστε, οποιαδήποτε επιπλέον τροποποίηση, πλέον αυτών που ο καταστευαστής προβλέπει, εμπεριέχει ρίσκο, καθυστερήσεις και κόστος.

adpanos

Επιτέλους και κάτι θετικό. Οι Γάλλοι αλλά και οι Ιταλοί, έχουν καταλάβει πως για να υπάρξει Ευρωπαϊκό οικοδόμημα πρέπει να υπάρχει αμυντική συνεργασία μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών και από κοινού προώθηση των συμφερόντων τους . Αν περιμέναμε από Γερμανία να πάρει τις αποφάσεις … ακόμα θα παλεύαμε. Φαίνεται λοιπόν πως οι Μεσόγειοι δίνουν μια κάποια πνοή υγείας στην Ένωση. Το άλλο θετικό της ημέρας είναι πως ΚΑΙ η Ισπανία μπαίνει στην PESCO … που σημαίνει πως η Ευρωκορβέτα πηγαίνει για ΜΑΖΙΚΟΤΑΤΗ παραγωγή, χαμηλό κόστος … υψηλά standard ποιότητας και οπλικών συστημάτων. Ελπίζω πάντως να ΜΗΝ μείνουμε στις 2 Belharra …….… Read more »

GGJ

Μήπως να μας δανείζατε και δύο Frem;

flatspin

Δεν πανυγηριζω αν:

1) δεν μάθω την διαμόρφωση
2) δεν δω παραγγελιες και για αλλες [email protected] Θα μιλάμε για οικονομική καταστροφή αν οι 2 δεν γίνουν 6 να επιτευχθουν καποιες οικονομίες κλίμακας. Δεν ειναι ανάγκη να ναι ολες AAW.

Mageiras

Αν δεν είναι AAW και με την προϋπόθεση ότι όντως πάμε για την EPC δεν υπάρχει λόγος να παραγγείλουμε την ας την πούμε Γενικής Χρήσης Belharra…Θα βγει πιο ακριβή. Ας πάρουμε τουλάχιστον έστω κι ένα ακόμα πλοίο αλλά να είναι της AAW έκδοσης ή να την λέμε πλέον FDA?

ShadowMan

εδώ που φτάσαμε οτι διαμόρφωση και να έχουν παλι θα εχουν περισσότερη μαχητική ικανότητα απο S (και ΜΕΚΟ αλλά αυτες αστες). Απλά στη βασική εκδοση θα ειναι πολλά τα λεφτά για αυτό που παιρνεις και σιγουρα θα έπαιρνες κατι δυνατότερο (αν και αυτό επισης ειναι λιγο περίπλοκη συζήτηση).

Animades

” Δεν ειναι ανάγκη να ναι ολες AAW.”
Εγώ θα συμπλήρωνα, δεν είναι ανάγκη να είναι όλες [email protected]….

flatspin

Σύμφωνοι, απλά οταν επιλέγεις εναν τύπο, δούλεψε με αυτόν. Δεν εχουμε τοσο μεγάλο ναυτικο για να δικαιολογειται η υπαρξη 3-4 τυπων.

My_name_is_Nobody

O Μ. Ιγνατίου αναφέρει πως συζητείται η παραχώρηση AM39 από τα Γαλλικά αποθέματα.

https://hellasjournal.com/2020/02/ellines-sto-mali-zita-to-parisi-lisi-gia-belhra-scalp-exocet-mirage-nh-90-epithimi-i-athina/

ShadowMan

εννοεί γενικά σαν δώρο?

flatspin

1) Δεν φτάνουν οι 40 AM39 που έχουμε;
2) Σε λιγο καιρό δεν θα έχουμε τα αεροπλάνα που ειναι πιστοποιημενα για να τους ριξουν. Εκτος και αν αποφασισουν να πιστοποιησουν τα -5 σε αυτο τον ρολο.

x-m

Αλλά και αποστολή στο Μάλι. Patriot στην Σ.Α. (οκ….) και ειδικές δυνάμεις στο Μάλι 😕 Μήπως ξανοιγόμαστε πολύ; Μήπως “πληρώνουμε” ακριβά παροχές που δεν θα ‘ναι και δωρεάν;

My_name_is_Nobody

Καταλαβαίνω τις ανησυχίες σου, αλλά και κλεισμένοι στο καβούκι μας τόσα χρόνια τι πετύχαμε;

x-m

Δεν διαφωνώ με το να βγούμε προς τα έξω , όπως είπα και παραπάνω ΟΚ το καταλαβαίνω για τη Σ.Αραβία , αλλά Μάλι για κυνήγι αφρικανών τζιχαντιστών; Υπερβολή…….. Και δεν είναι καν Νατοϊκή υποχρέωση , διμερές χατήρι θα είναι.

My_name_is_Nobody

Το θέμα είναι τι παίρνεις.
π.χ. Εντάξει παιδιά Μάλι αλλά επειδή μας έχει ξηλωθεί το πουλόβερ (διαθεσιμότητες m2000) θέλουμε λίγο μαλλί (ανταλλακτικά) από το δικό σας.

Antebellum

Προσωπική άποψη, αλλά με άκαπνες ΕΔ δε πας πουθενά. Εμείς είμαστε δεκαετιές κλεισμενοι στο καβούκι μας και περιμένουμε να μη γίνουν γκάφες από στρατιωτικούς που μόνο ασκήσεις κάνουν … όνειρο θερινής νυκτός.

flatspin

Αν θες ενοπλες δυνάμεις αξιομαχες, αυτο έχει το τιμημα του. Ο μονος τροπος ενας στρατος να αποκομησει εμπειρίες ειναι μέσω της εμπλοκής του σε επιχειρησεις. Απο μάχιμες θέσεις.

Ειμαι σιγουρος οτι με το καταλληλο οικονομικο αντάλλαγμα θα βρουμε 300-500 ατομα να στείλουμε.

Nks

Τέσσερις μπελ και 2 gowind 2500 μαζί μήπως ρίξουν και λίγο την τιμουλα θα μάς γδαρουν με δύο βαπόρια

stepa

Βαστα Τουρκο να …..γιομισω θυμιζει η ιστορια, Εχω την αισθηση οτι η εγω ειμαι πεσιμιστης , η καποιοι κρατουντες τα ηνια της πολιτικης και στρατιωτικης ελιτ καθονται στο συννεφακι τους …..παω να διαβασω Σοπενχαουερ…

MaryPoppins

Αισθάνομαι οτι υπάρχει ενα γενικότερο κλίμα πεσιμισμού. Όχι αδικαιολόγητα βάσει των όσων εχουν γίνει τα τελευταία χρόνια. Προσωπικά προσπαθώ να βλέπω το ποτήρι “μισο-γεμάτο” κρατώντας ομως μικρό καλαθι.

adpanos

Αν ισχύουν τα όσα αναφέρει ο Ιγνατίου στον υπερσύνδεσμο που παρέθεσε ο “My name is nobody” για Rafale στην Τανάγρα, Έλληνες στο Μάλι , EXOST, SCALP, Belharra κ.λ.π.
φαίνεται πως είμαστε πάρα πολύ κοντά με την Γαλλία και πως οι Γάλλοι βλέπουν την Ευρώπη σαν ενιαίο χώρο , δομή.
Οπότε ίσως να υπάρχει η λύση της ολοκληρωτικής συμπόρευσης με τους Γάλλους και στο Μάλι … και στην Μεσόγειο … και στην Τουρκία ….

DimitrisXr

Ας ελπισουμε να μην αποτελουν επικοινωνιακα τρικ πριν την αγορα και μετα μην τους ειδατε. Γιατι ακουγονται πολυ καλα για να ειναι αληθινα

x-m

Και πολύ επιεικής είστε !!

Athan

Για την περαιτέρω ενημέρωσή σας ας κάνω μερικές επισημάνσεις: 1η επισήμανση. Οι δύο Κυβερνήσεις έχουν συμφωνήσει ένα σχήμα dedicated split team όπου μία ομάδα εμπειρογνωμόνων από κάθε Χώρα θα αξιολογεί, θα διαπραγματεύεται και θα δίνει “λύσεις” σε όποιο πρόβλημα αφορά το Πρόγραμμα σε Τεχνικό, Οικονομικό και Πολιτικό επίπεδο. 2η επισήμανση. Το ζήτημα των Τεχνικών Χαρακτηριστικών που έθεσε το Π.Ν. προχωρά πάνω σ’αυτό το πλαίσιο και δεν παρουσιάζει μεγάλα προβλήματα. 3η επισήμανση. Το Οικονομικό ζήτημα, που είναι και το κεφαλαιώδες για την Ελλάδα, επιχειρείται να λυθεί με μία Διακυβερνητική Λύση παρόμοια με αυτήν που η Ελληνική πλευρά υλοποιεί με τις ΗΠΑ.… Read more »

Thomas

Εύχομαι πραγματικά να έχετε δίκιο και να προχωρήσουν τα πράγματα όπως τα περιγράφετε.

Η έλλειψη ρευστότητας και οι πολλές υποχρεώσεις των ενόπλων δυνάμεων όμως με αφήνουν ακόμα σκεπτικό σε ότι αφορά το τελικό αποτέλεσμα.

Athan

Αγαπητέ φίλε, εγώ απλά παρέθεσα τον Ελληνικό σχεδιασμό και τίποτε παραπάνω. Μάλιστα, το γεγονός της προβληματικής συνεννοήσεως με τους Γάλλους περί της Χρηματοδοτικής λύσεως είναι ιδιαιτέρως ανησυχητικό. Πάντως όπως κατάλαβα, όλοι ευχόμαστε το καλύτερο ακόμη και πέραν των γνωστών και θεμιτών διαφοροποιήσεων που διακρίνει την Φυλή μας.

Thomas

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας. Το οικονομικό κομμάτι είναι το πιο δύσκολο γιατί από την στιγμή που δεν υπάρχει σάλιο (για να το πούμε λαϊκά) πρέπει και εμείς και οι Γάλλοι να κάνουμε οικονομικές και πολιτικές αλχημείες. Δύσκολα τα πράγματα Πραγματικά όμως εύχομαι να προχωρήσουν και το αποτέλεσμα να είναι ευχάριστο. Όταν γίνει αυτό θα έχουμε όλο το χρόνο να διαφωνούμε για τους πυραύλους, τα αεροπλάνα, αν πρέπει να πάρουμε τον κουβά και τα Tico ή όχι (μας χαρίζουν γάιδαρο που λέμε αλλά τέλος πάντων) και τόσα άλλα. Ας γίνουν κάποια από όσα πρέπει να γίνουν και τα αναφέρετε. Αυτό είναι… Read more »

x-m

Ευχαριστώ για την πληροφόρηση. Όπως λέτε, μακάρι να έρθει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

George

Πολύ καλή η ενημέρωση!
Καταλαβαίνω τη πρόθεση και είναι προς την σωστή κατεύθυνση αλλά ολιστική θα ήταν αν σκουπίζαμε milan, erc-90/Vab, sperwer και τόσα άλλα που τα βγάζουν εκτός σε συνδυασμό με παραγγελία κορβετών για να ξεμπλοκάρει η ναυπηγική βιομηχανία
Ολιστική = άμεση αναβάθμιση αμυντικών ικανοτήτων (stop gap) + αμυντικές προμήθειες + συμμετοχή και της βιομηχανικής ικανότητας της Ελλάδας ώστε να είναι κάτι μακροπρόθεσμο και όχι αποσπασματικό

adpanos

GEORGE, ίσως να μην είμαστε έτοιμοι για βιομηχανική συμμετοχή … (Δες ναυπηγεία). Αν και αυτή υπάρχει και δηλώνεται στον σωστό χρόνο που θα έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα μέσω PESCO.
Στα Milan,, ERC90/VAB , ίσως έχουμε επιλέξει άλλον προμηθευτή ή ίσως να τα βρίσκουμε από αλλού (ΗΠΑ?) ταχύτερα και οικονομικότερα (?).
Φορτώνεις το μουλάρι (απαιτήσεις) … αλλά όχι τόσο ώστε να τσινήσει ….

evaggelos

για να δω που θα κατσει η μπιλια ειμαι περιεργος.
Μηπως οντως παρουμε τικο κ τα 2 μπελ ερθουν σε γαλλικη διαμορφωση για ποιο γρηγορα κ οικονομικα?

flatspin

Οποτε θα εχεις τα TICO και μια θεωρητικη υπεροχη στα επομενα 5 χρονια απο την στιγμη της παραλαβης. Τα υπολοιπα 35 χρόνια θα μεινουμε με την [email protected] “baguette” edition? Τον πλεουμενο στόχο θα κάνει αμα την πάρουμε σε τετοια εκδοση. Κριμα τους ανθρωπους που θα ναι πανω της 🙁

Skeptomenos_politis

Καποια στιγμη θα πρεπει να αρχισουμε να ναυπηγουμε πλοια Ελληνικης σχεδιασης και κατασκευης. Χρειαζομαστε γρηγορα πλοια (30+ κομβους), με πολλαπλες δυνατοτητες, βαρυτατο εξοπλισμο και ικανοτητες αυτοπροστασιας. Το ALS ειναι καλο παραδειγμα εαν κατασκευαζοταν, καθως θα εδινε δουλειες στην Ελλαδα, ενω θα αυξανε κατακορυφα τις δυνατοτητες του Π.Ν. Πλοια των 25 κομβων με ντιζελοκινητηρες και ελαφρο οπλισμο, τυπου μεγαλου περιπολικου δεν ειναι για τις δικες μας αναγκες. Καλη ειναι η χρηματοδοτηση της PESCO, αλλα εαν δεν αλλαξει η διαμορφωση των EPC συμφωνα με τις δικες μας αναγκες, η τουλαχιστον να ειναι σπονδυλωτη ωστε να μπορει να τροποποιηθει, τοτε χανουμε χρονο και… Read more »

adpanos

Το σκάφος της PESCO θα είναι αρθρωτό και ο κάθε ένας θα τοποθετεί επάνω του ότι θέλει από μια δεξαμενή εναλλακτικών.
Για αυτό εξάλλου μπήκαμε στην PESCO, να να έχουμε λόγο στο τελικό προϊόν και την Ε.Ε. χρηματοδότηση της σχεδίασης.
Αν ήμουν εγώ στα πράγματα θα παρουσίαζα και την ALS 115 σαν δείγμα διαμόρφωσης. Με 16 αντιπλοϊκούς και 24/32 VLS ……

simos

Αντε να πεφτουν οι υπογραφες γιατι εχει καθυστερηση το πραμα,να δουμε τι θα κανουμε και με την”ενδιαμεση λυση”..

NikolakiEfentis

Π&Δ μπορείτε να μας πείτε ποιά είναι αυτή η έκδοση FDA; Δεν θυμάμαι να την έχω διαβάσει μέχρι τώρα.

Flight

Horizon…

NikolakiEfentis

Εννοείτε αντικατάσταση τους με έκδοχα της Belharra;

Kapoios

Κάποιες σκέψεις: Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είχε νόημα όσο γνωρίζαμε ότι θα αποπληρωθεί μέσω των κερδών της Γαλλίας από τα ελληνικά ομόλογα, επομένως με ελάχιστο, αν όχι μηδενικό, δημοσιονομικό αποτέλεσμα στους Ελληνικούς Προϋπολογισμούς. Τώρα όμως που αυτό έχει φύγει από το τραπέζι (;) δεν κατανοώ για ποιο λόγο συνεχίζουμε να πάμε σε απευθείας ανάθεση, έστω με διακρατική συμφωνία και όχι σε διεθνή διαγωνισμό. Ο διεθνής διαγωνισμός, θα επιτρέψει τη δραστική μείωση του κόστους μέσω ανταγωνισμού, αλλά και την συμμετοχή σχεδιάσεων πολύ ικανότερων και πιο κοντά στις ελληνικές ανάγκες και απαιτήσεις. Πχ. θεωρώ αδιανόητο οι πιο ακριβές και νέες μονάδες του στόλου… Read more »

ShadowMan

Έχουμε ξαναπεί καλώς ή κακώς χρωστάμε εκτός της μιχαλους και ένα πρόγραμμα στους Γάλλους και λόγω φρεμμ και λόγω Βαρουφάκη. Έπισης διαγωνισμό κάνεις όταν έχεις ή φράγκα στην τσέπη ή όνομα στη πιάτσα για δάνειο…. Αλλιώς πας σε όποιον σου πει Έλα σε μένα και τα βρίσκουμε με τα χρήματα

Kapoios

Πως ακριβώς θα τα βρούμε στα χρήματα;

ShadowMan

Θα μάθουμε φέτος….

Prowler

Συμφωνώ απόλυτα.

Αρχίσαμε να μιλάμε για πλοία των 600 εκατομμυρίων και τώρα έχουμε φτάσει στα 2 δις για 2 πλοία… Επίσης το 2 είναι απαράδεκτο σαν αριθμός μονάδων. Επαναλαμβάνουμε τα λάθη του παρελθόντος και μάλιστα χειρότερα (πχ. MEKO). Χρειάζεται η όποια επιλογή να είναι μακροπρόθεσμη. Εδώ μιλάμε για τα κύρια πλοία του στόλου τα επόμενα 40 χρόνια!

My_name_is_Nobody

Διοίκηση Επιχειρήσεων Ανατολικής Μεσογείου (ΔΕΑΜ)

Έστω και αργά αρχίζει να μετατοπίζει τα σημεία ενδιαφέροντός του το ΠΝ.
Τα πλοία μας λείπουν, αλλά πάντα ελπίζουμε.

https://www.kathimerini.gr/1066002/article/epikairothta/politikh/ellhnikh-dynamh-monima-sth-soyda

flatspin

Με 13 πλοια στα χαρτιά, ζήτημα να ναι 8 διαθέσιμα, και κανενα αξιομαχο. Δεν στελνουμε καλυτερα το λιμενικο στην Ανατολικη Μεσόγειο.

ShadowMan

Ο γνωστός σου στον ναύσταθμο σου έχει δώσει πολύ λάθος αριθμούς…

adpanos

Μια χαρά αξιόμαχα είναι τα πλοία για σήμερα. Και όλα διαθέσιμα. Δεν καταλαβαίνω αυτά που λέτε ….
Δεν είναι HORIZON CLASS αλλά δεν θα βρουν απέναντί τους BURKE …. Τα σαπάκια των Τούρκων θα βρουν.

Nestoras

Η πρώτη φρεγάτα ξεκίνησε ήδη να κατασκευάζεται. Φαντάζομαι ότι είναι σε πρώιμο στάδιο κατασκευής και μπορεί να ακόμα να φτιαχτεί με βάση τις απαιτήσεις της Ελλάδος. Σε πολύ κατατοπιστικό άρθρο της ΠΤΗΣΗΣ πριν από 13-14 μήνες, το χρονοδιάγραμα παράδοσης των πλοίων υπολογιζόταν για κάθε εννιά μήνες. Κοινώς, με εξαίρεση το πρώτο πλοίο, χρειάζεται 18 μήνες για την κατασκευή του (με 2 γραμμές παραγωγής και παράδοση κάθε 9 μήνες). Καταλαβαίνω ότι το πρώτο πλοίο κάθε κλάσης χρειάζεται περισσότερο και από εκεί και μετά προτυποποιείται η παραγωγή, αλλά με παράδοση το 2024 μιλάμε για 4 χρόνια κατασκευή και θαλάσσιες δοκιμές κατασκευαστή. Φαντάζομαι… Read more »

Antonis_Loukas

Παιδιά, νομίζω πως αδίκως μπερδευόμαστε. Οι FDA του άρθρου, είναι οι υπάρχουσες Horizon(αναφέρονται τυπικά ως φρεγάτες, αλλά προφανώς δεν είναι). Υπάρχουν οι 8 FREMM(οι 2 είναι οι γνωστές στους περισσότερους FREDA(παλαιότερη ονομασία)), που σε συνδυασμό με τις FDI(5) και τις Horizon(2), μας βγάζουν το σύνολο των 15 σκαφών πρώτης γραμμής.

CKfurious

Aργησα να σχολιάσω λόγω προβλήματος log in που επιλύθηκε ! (Koulis & Athan Μην ανησυχείτε!!!) Επί του άρθρου και των σχολίων: i) Έχουμε να κάνουμε με 100% πολιτική απόφαση υποτέλειας Δεν έγινε διαγωνισμός δεν ζητήθηκαν προσφορες από άλλες χώρες και ναυπηγεία Δεν χρειάζεσαι να έχεις λεφτά ζητάς και χρηματοδότηση Επιπλέον άλλες ήταν οι προδιαγραφές του ναυτικού σε ταχύτητα/ πυροβόλο/ αριθμό cells και radar Αγοράζουμε πολιτική προστασία! Το πάθημα με τους γερμανούς δεν έγινε μάθημα II) Δεν υπάρχει ακόμα συμφωνία στ χρηματοδοτικό οποτε όλα είναι στον αέρα Εμείς θέλουμε διακρατική οι Γάλλοι εμπορική Οποτε κάνουμε συζήτηση για να δείξουμε ότι κάτι… Read more »

Flight

Χαρά μας που είστε και πάλι κοντά μας.

ShadowMan

Είσαι υπερβολικός, τα Μιράζ υπηρετούν σε κάποιες χώρες ακόμη και γι’αυτό οι γραμμές παραγωγής ανταλλακτικών λειτουργούν σε φουλ ρυθμούς.

CKfurious

δεν είναι supermarket που μπαίνεις μέσα παίρνεις ότι θέλεις και πληρώνεις στην έξοδο
Κάποια αντικείμενα έχουν μεγάλο kead in time και χρόνο παράδοσης

Δεν κρατάνε οι εταιρίες ένα stock ανταλλακτικών για όταν αποφασιουμε”\ εμείς να κάνουμε FOS!!

Ιδιαίετρα τα EGMέχουν μείνει στη δεκαετία του 80 και πολλοί υποκατασκευαστές έχουν κλείσει η αλλάξει αντικείμενο

Ποιοι άλλοι χρησιμοποιούν τέτοια Mirage sooi γραμμές παραγωγής ανταλλακτικών λειτουργούν σε φουλ ρυθμούς@??
Το Perou 10-12?kai h Aiguptos 20?

Το Σχόλιο της Ημέρας

Karel Doorman ή M class για το ΠΝ, ίσως η καλύτερη και εκσυγχρονισμένη “ενδιάμεση λύση” που υπάρχει αυτή τη στιγμή, αλλά και η...

 Οι φίλοι μας αναγνώστες θυμούνται όλες τις παρουσιάσεις που έχουμε κάνει σε πλοία που πιθανόν να ενδιέφεραν το ΠΝ. Βλέποντας αρκετά νωρίς πως το...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

Κύριο Άρθρο

Τα 6 ελληνικά Rafale F3-R νέας κατασκευής θα έρθουν το 2022

29
Τα 6 ελληνικά μαχητικά Rafale F3-R νέας κατασκευής θα φτάσουν στη χώρα μας το 2022, σύμφωνα με τον Γάλλο δημοσιογράφο Vincent Lamigeon.https://twitter.com/VincentLamigeon/status/1306206249361510400Όπως επισημαίνει ο...
Card image

ΠΤΗΣΗ September 2020

Αγορά 3.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2019 March #394

Αγορά 3.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2015 March 2015 #346

Αγορά

Related News

Πότε θα είναι έτοιμος ο διάδοχος των ολλανδικών φρεγατών LCF;

Το Ολλανδικό Ναυτικό θα μπορούσε να εντάξει σε υπηρεσία το πρώτο από τα πλοία που θα αντικαταστήσουν τις φρεγάτες Α/Α Άμυνας Περιοχής LCF το...

Η Αργεντινή δημιουργεί εθνικό ταμείο για την Άμυνα

Στις 16 Σεπτεμβρίου η Αργεντινή υπέρψηφισε νόμο για τη δημιουργία εθνικού ταμείου Άμυνας, για να χρηματοδοτήσει την προσπάθεια επανεξοπλισμού των στρατιωτικών της δυνάμεων.Σύμφωνα με...

Διαγωνισμός Ουλαμών Αρμάτων στην Ξάνθη με συμμετοχή αμερικανικών αρμάτων Μ1 Abrams

Από την Δευτέρα 14 έως την Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2020, πραγματοποιήθηκε ο Διαγωνισμός Ουλαμών Αρμάτων των Μονάδων Τεθωρακισμένων που διαθέτουν άρματα LEO2 (A4 και...

Επίσκεψη Αρχηγού ΓΕΕΦ στη ΝΒΕΦ στο πλαίσιο συνεκπαίδευσης με το αμερικανικό Ναυτικό

Επίσκεψη κ. Αρχηγού ΓΕΕΦ στη ΝΒΕΦ στο πλαίσιο συνεκπαίδευσης Διοίκησης Ναυτικού με Πληρώματα Σκαφών CCM του Αμερικάνικου Πολεμικού Ναυτικού.Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στη...

Επικοινωνία Ν. Δένδια με τον γενικό γραμματέα του ΝΑΤΟ

ΑΠΕ-ΜΠΕΟ υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Δένδιας, είχε σήμερα το πρωί τηλεφωνική συνομιλία με τον γενικό γραμματέα του ΝΑΤΟ, Γενς Στόλτενμπεργκ (Jens Stoltenberg).Η συζήτηση, σύμφωνα με...
- Advertisement -