29.1 C
Athens
Τετάρτη, 8 Ιουλίου, 2020
Αρχική ΝΕΑ ΑΜΥΝΑ Η Leonardo συνεχίζει την ανάπτυξη του πακέτου αναβάθμισης του M60A3

Η Leonardo συνεχίζει την ανάπτυξη του πακέτου αναβάθμισης του M60A3

Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

 

Η ιταλική εταιρεία Leonardo προχωρά το πρόγραμμα αναβάθμισης του άρματος μάχης M60A3.

 

Η ιταλική εταιρεία ολοκλήρωσε πρόσφατα σειρά δοκιμών του πρωτοτύπου οχήματος, που παρουσιάστηκε σε έκθεση οπλικών συστημάτων στο Μπαχρέιν το 2017. Σύμφωνα με το “Jane’s”, το πρωτότυπο όχημα διαθέτει βελτιωμένη θωράκιση μέχρι και επιπέδου STANAG 4569 Level 6 και υπάρχει επιλογή τοποθέτησης θωράκισης γρύλιας.

 

Παλαιότερες αναφορές εμφανίζουν το όχημα να εξοπλίζεται με κύριο πυροβόλο των 120mm, που αναπτύχθηκε για τον καταστροφέα αρμάτων μάχης Centauro II. Το ΣΕΠ αντικαθίσταται από το ψηφιακό TURMS, που έχει εγκατασταθεί μεταξύ άλλων σε τσέχικα και συριακά άρματα μάχης T-72.

 

Η ιταλική πρόταση αναπτύσσεται με ιδιωτικά κεφάλαια και στοχεύει στη μεγάλη δεξαμενή χρηστών του M60A3. Σε αυτή τη δεξαμενή είναι και η Ελλάδα, η οποία δεν έχει δείξει κάποια πρόθεση αναβάθμισης των οχημάτων που έχει. Αντίθετα, ενδιαφέρον βελτίωσης του M60A3 έχουν εκδηλώσει άλλες χώρες, όπως η Αίγυπτος, το Μπαχρέιν και η Ταϊβάν.

 

Η Leonardo προωθεί πακέτο αναβάθμισης του M60A3


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  
- Advertisement -

44 ΣΧΟΛΙΑ

44 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
GiannisKak

Ποσο θα μπορουσε να κοστισει μια τετοια αναβαθμιση για τα δικα μας αρματα;

ACHERON

Άν είσαι πελάτης εκκινήσεως του προγράμματος (launch customer,π΄λέν κ΄στου χουριό μ΄),υπάρχει πάντοτε ο κίνδυνος να προκύψουν επιπλοκές στην πορεία.
Το έπαθαν και οι απέναντι με τα Sabra,και ενώ οι Ισραηλινοί είχαν ήδη μεγάλη πείρα σε αναβαθμίσεις Μ-60.
Tώρα θα το θέσω λίγο μπακάλικα,ή άς πούμε γκαραζιέρικα,και θα ρωτήσω (ρητορικά) : άν το 2009 «χουφτώναμε» 240 έτοιμα,μεταχειρισμöeνα Leopard-2A4 που μας προσφέρθηκαν έναντι 230.000 € το ένα,και δίναμε σε βάθος 5-6-7 χρόνων άλλο ένα μύριο ανά άρμα για μία καλή ανακατασκευή,πόσο θα μας απασχολούσε σήμερα ο εκσυγχρονισμός των Μ-60;

IoannisK

…Μα δεν μας απασχολεί ο εκσυγχρονισμός των Μ60.
…Δεν μας απασχολεί τίποτα, ούτε μας απασχόλησε, ούτε θα μας απασχολήσει.
…Απλά όταν (κάποιοι λένε αν, εγώ λέω όταν) γίνει κάτι θα ψάχνουμε να βρούμε τί έφταιξε.

alexmark

Πολύ σωστός! Εδώ συζητάμε για να συζητάμε, ξέρουμε κατά βάθος πως όλα αυτά είναι μακρινά, σε κάποιον άλλο γαλαξία.

gdmast

Τα Μ-60 θέλουν αντικατάσταση. Το πρώτο που πήραμε είναι περίπου 50 χρονών και το τελευταίο το παραλάβαμε το 1978. Είναι στο τέλος της επιχειρησιακής τους ζωής.

gdmast

***τα τελευταία τα πήραμε 1990.

stelios1974

Το ότι έπρεπε να ‘’σκουπίσουμε’’ όποιο Leopard-2A4 ήταν διαθέσιμο προς πώληση, ‘’δεν χωρά αμφιβολία περί τούτου’’. Έτσι θα αποστερούσαμε από την Τουρκία ένα αριθμό αρμάτων Leopard-2A4, εμείς θα είχαμε μεγαλύτερη ομοιοτυπία, και θα μπορούσαμε να αποσύρουμε παλαιοτέρα άρματα.

swstos

H ανακατασκευη απο Leo-2A4 σε leo-2A6 κοστιζει 5εκευρω περιπου.
Αρα για τα 240 θα θελαμε γυρω στο 1,2δσκευρω.Αρκετα θα ελεγα.
Εαν τα περναμε θα τα περναμε για ομοιοτυπια αφουσιγα σιγα θα αποσυραμε τα παλαιοτερα αρματα που εχουμε.
Αντιθετα τα 100 Ολλανδικα leo-2A6 που πηρε η Φιλανδια για 200εκευρω ηταν πραγματικο λαβρακι.

ACHERON

Η αναβάθμιση από Leo-2A4 σε leo-2A6 κοστιζει 5εκευρω περιπου.
Η ανακατασκευή είναι αυτό που λέμε ρεκτιφιέ,δηλαδή το άρμα παραμένει στην γνωστή διαμόρφωση,αλλά αποκαθίσταται λειτουργικώς,με αντικατάσταση ή επισκευή φθαρμένων μερών,δηλαδή γίνεται «σαν καινούριο».
Τ ολλανδικά όντως ήταν λαυράκι,αλλά και τα γερμανικά -Α5 που δόθηκαν στην Πολωνία,επίσης,άν όχι και περισσότερο.
Αλλά η μαύρη αλήθεια είναι ότι για την άμυνα δέν υπάρχει κοινωνικό μέρισμα.

Ικαρος

Νομίζω φίλε swstos ότι κάνεις λάθος όσον αφορά το κόστος αναβάθμισης από Leo2A4 σε Leo2a6. Tο κόστος νομίζω είναι σαφώς μικρότερο ανά μονάδα.Μπορει και το μισό από ότι αναφέρεις.

gdmast

Το κόστος για τα Leo2 είναι περίπου 1+δις.
Και πάλι, είναι ένα κόστος που δεν.

swstos

φιλε Ικαρος
Θα σου δωσω την πηγη που αναφερει το κοστος εαν και υποψιαζομαι οτι εχεις ενα δικιο στο τι περιλαμβανει.
The cost for a life cycle upgrade of the Leopard 2A4 main battle tanks to Leopard 2A6 level would have been approx. 5 million Euro per tank
http://www.defenceturkey.com/en/content/finland-to-acquire-leopard-2a6-main-battle-tank-from-netherland-1517#.XE7O39Uza70

Spirit

Γενικώς δεν πρέπει να συμφέρει οικονομικά κάτι τέτοιο. Στην περίπτωση μας -υποθετικά πάντα- η λύση αν δεν βρούμε κανένα Leo 2A4, η μετάβαση στην Μ1.

Δυστυχώς θα μπορούσαμε να έχουμε λύση το πρόβλημα από την αρχή με 250 (Α6)+250(Α4) άρματα. Επιπλέον χάθηκαν και 100+ Ολλανδικά Α6!!! Και εδώ τα κάναμε μαντάρα…

GiannisKr

Διαβάζοντας και το προηγούμενο άρθρο με τη συγκεκριμένη αναβάθμιση δεν είδα κάποια αντικατάσταση κινητήρα με άλλον μεγαλύτερης ισχύος, αλλά αναφέρει “Στην πρόταση, τέλος, υπάρχει δυνατότητα αύξησης της ισχύος ανά βάρος,…”, αυτό σημαίνει ότι από τις παρεμβάσεις προκύπτει ελαφρύτερο άρμα ή γίνεται κάποια βελτιωτική παρέμβαση στον υφιστάμενο κινητήρα;

ACHERON

Δέν γνωρίζω άν γίνεται κάποια βελτιωτική παρέμβαση στον υφιστάμενο κινητήρα,ή άν τοποθετείται νέος του ίδιου τύπου αλλά αναβαθμισμένος. Ο υπάρχων είναι ο Teledyne-Continental AVDS-1790-2A/C ‘η -2A/C RISEτων 750 ίππων,(άν και ο Ε.Σ ανέφερε 850 ως ιπποδύναμη του RISE). Ίσως ο ανωτέρω μπορεί να πάει στους 950,όπως ακούγεται στο βίντεο. Μπορεί όμως και να τοποθετηθεί ο AVDS-1790-5Α,που αποδίδει 950 ίππους από το εργοστάσιο. Έχει ήδη τοποθετηθεί στα Μ-60 του Ομάν,ενώ μία πρώϊμη έκδοση με 908 ίππους κινούσε τα Merkava και Magach 7. Οι κινητήρες AVDS-1790 (Air cooled,V configuration,Diesel,Supercharged,1790 κυβικών ιντσών=29.340 κυβικά εκατοστά),προσφέρονται σε 4 σειρές,που έχουν παραχθεί εν σειρά,τις εξής :… Read more »

billy-1

Η μετατροπή των Μ-60 σε βαρια ΤΟΜΠ αξίζει τελικά να εξεταστεί?

Spirit

Αφού υπάρχουν Μ2 που μπορούμε να βγάλουμε το πύργο για να αποκτήσουμε BTOMΠ, το βάρος του πύργου μπορεί ως ένα βαθμό να να τοποθετηθεί επιπρόσθετη θωράκιση. Μάλιστα υπάρχει και ελληνική εταιρία (αν θυμάμαι καλά) που ασχολείται με θωρακίσεις τεθωρακισμένων.

Στο μέλλον μπορει να τοποθετήσουμε κάποιο τηλεχειριζόμενο πύργο, σε συνδυασμό με κάποιο αντιαρματικό πύραυλο.

Gunner

Έτσι είναι η έκδοση Β ΤΟΜΠ (Magashon) του Μ60 του Ισραήλ που τελικά δεν προχώρησε.

comment image

Αυτοί φυσικά έχουν τεχνογνωσία κατασκευής θωρακίσεων, κάτι που σε μας λείπει. Θα πρέπει επίσης να τονίσουμε ότι η είσοδος και η έξοδος από αυτό το όχημα γίνεται ΜΟΝΟ από θυρίδες στην οροφή της υπερκατασκευής. Δλδ όταν πρέπει να βγουν οι στρατιώτες από το όχημα, πρέπει να εκτεθούν στο εχθρικό πυρ. Φυσικά για να ανεβούν και να κατεβούν από το όχημα, πρέπει να σκαφραλώνουν, κάτι εύκολο πιθανόν για τους αρματιστές που κουβαλάνε το πολύ ένα πιστόλι, όχι και τόσο εύκολο για βαρυφορτωμένο πεζικό.

Giorgos tsagaris

Μεχρι να το κανεις τομπ (που θα διατηρει την ταχυτητα των 48χλμ) θα σου κοστισει παραπανω απο ενα
καλο μεταχειρισμενο….

Δικέφαλος

Γιατί μας απασχολεί η κουβέντα να γίνεται. Ψωμί δεν εχουμε τυρί ζητάμε.

dinos

Για να θυμηθουμε ενα σκιτσο της περιοδου των ολυμπιακων αγωνων 2004:
στο αγωνισμα της οκτακωπου με πηδαλιουχο, η ελληνικη λεμβος ειχε εναν
κωπηλατη και οκτω πηδαλιουχους.
Οταν απετυχε στους αγωνες η επιτροπη απεφανθη οτι εφταιγε … Ο ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ!!!
Και τον απελυσε…

stelios1974

Η αναβάθμισης είναι μόνο για τα M60A3; Δεν μπορεί να εφαρμοστεί και στα M60A1; Θέτω την ερώτηση, γιατί δεν νομίζω να παραμένουν και πολλά συστήματα από το αρχικό M60.

Ικαρος

Προτεραιότητα πρέπει να είναι η αναβάθμιση όλων των Leo2a4 σε Α7 και αμέσως μετά και των Leo2Hell επίσης σε Α7.
Ταυτόχρονα θα πρέπει ξεκινήσουν αξιολόγησεις για τοποθέτηση ΑPS σε όλα τα Leo2.
Από κει και πέρα ή θα πρέπει να είμαστε ανά πάσα στιγμή έτοιμοι να αρπάξουμε κάθε ευκαιρία που θα προκύψει για απόκτηση και άλλων Leo2 για να αυξήσουμε τους αριθμούς ή θα πάμε και θα ζητήσουμε από USA M1 σε αριθμούς της τάξεως των 400 κομματιων περίπου.
Δεν αξίζει να επενδύσουμε για αναβαθμίσεις στα Μ60.Αν πρέπει σώνει και καλά για τους αριθμούς ας ψαχτουμε για αναβαθμίσεις στα Leo1α5.

ΓΙΑΝΝΗΣ 1

Nαι αν είναι να εκσυγχρονίσουμε άρματα 50 χρονών δεν αξίζει ο κόπος και το σωστό είναι να ψαχτούμε για εκσυγχρονισμούς των αρμάτων μας που είναι 40 χρονών. ,,Καλά,, τα λες, συν ότι δεν υπάρχει σάλιο για να γίνουν τα άλλα ου γράφεις πιο πάνω. Εδώ και 15 χρόνια ούτε τα πυρομαχικά των Λέο-2 δεν έχουμε αγοράσει και σιγά που θα τα εκσυγχρονίσουμε, θα τους βάλουμε τρόφυ, και να πάρουμε ακόμη 400 άρματα που και αυτά δεν θα έχουν πυρομαχικά τουλάχιστον για τα επόμενα 15 χρόνια.

Ίκαρος

Όσον αφορά για το σάλιο που δεν υπάρχει τα έχω ξαναγράψει σε άλλο σχόλιο παλιότερα άλλα ας τα ξαναπούμε γιατί βλέπω ότι συνεχίζουμε να λέμε τα ίδια. Η μαγική λέξη φίλε μου είναι η λέξη ΘΕΛΗΣΗ. Την έχεις; βρίσκεις λύση, δεν την έχεις; Στο χωριό μου λένε ότι όταν βαριέσαι να ζυμωσεις δέκα μέρες κοσκινιζεις. Ας κάνουμε μαζί κάποιες σκέψεις. Ο ετήσιος για παράδειγμα τζίρος για τα τυχερά παιχνίδια στην Ελλάδα σε online, σε πρακτορεία και σε καζίνο είναι συνολικά κατά μ.ο. 15 δις ευρώ. Ας υποθέσουμε ότι βάζεις ένα τέλος της τάξης του 2% υπέρ Εθνικής Άμυνας το οποίο… Read more »

chikichiki

Ερασιτεχνική απορία: όταν αναβαθμίζεις κάτι τόσο παλιό τόσο εκτενώς, το κόστος δεν πλησιάζει αυτό της απόκτησης νεότερων (έστω μεταχειρισμένων) αρμάτων σε σημείο που η αναβάθμιση να είναι ασύμφορη; Εμφανώς γνωρίζω ότι όλο και κάποιος πειραγμένος βρίσκεται πότε πότε να αναβαθμίζει υλικό 40ετίας και άνω, αλλά σε γενικές γραμμές μπορούν να υπάρξουν πελάτες για τέτοια πακέτα αναβαθμίσεων;

Episkeptis

Μου θυμίζει έναν που έχει ένα παπάκι και προσπαθεί να το μετατρέψει σε superbike.

Sorry, αλλά όπως το βλέπω σαν άσχετος, μου φαίνεται ότι έχει νόημα μόνο για χώρες που δεν έχουν πρόσβαση στην αγορά καλύτερων αρμάτων για πολιτικούς κυρίως λόγους.

EPR

Με αφορμή το άρθρο να παραθέσω μερικές σκέψεις . Ο ΕΣ έχει σε υπηρεσία 400 Μ48 Α5 Molf ~500 Leo 1A5 184 Leo 2 A4 170 Leo 2A6 Από αυτά χρήζουν μάλλον άμεσης αντικατάστασης τα M 48 και σε δεύτερο χρόνο τα Leo 1 A5 , τα Leo 2A4 χρήζουν εκσυγχρονισμού και τα Leo 2 αλλαγή θερμικής κάμερας. Επίσης τα Leo 2 χρειάζονται και πυρομαχικά. Με ποιο τρόπο θα μπορέσουμε στο άμεσο μέλλον να αντικαταστήσουμε άρματα ηλικίας 50 ετών περίπου και πως θα μπορέσουμε να εκσυγχρονίσουμε τα νεότερα ? Η μόνη αποδεκτή δεξαμενή προμήθειας αρμάτων αυτή τη στιγμή είναι οι… Read more »

ΓΙΑΝΝΗΣ 1

Πέρα τα άρματα που γράφεις έχουμε και 100 Μ-60Α3.
Μελλοντικά τα παλαιά άρματα μάχης του Ε.Σ δεν θα αντικατασταθούν 1 προς 1. Είναι φυσικό επόμενο ότι θα υπάρξει μείωση στις οροφών των οπλικών συστημάτων μας.

Tpap

Και άλλα τόσα (το λιγότερο) στο 304 ΠΕΒ, αποθηκευμένα.

CKfurious

Από ότι διαβάζω διαπιστώνω πως πολλοί σχολιαστές εξακολουθούν και βρίσκονται εκτος πργματικότητας. Έχουμε χάσει 25% του ΑΕΠ και εξακολουθούμε να διατηρούμε οροφές οπλικών συστημάτων πολύ πάνω από τις δυνατοτhτες μας. Οροφές στα χαρτιά αφού οι διαθεσιμότητες είναι για κλάματα. Τα ίδια ισχύουν και στα άρματα μάχης. Δραστική συρρίκνωση είναι το μέλλον. Πρέπει να εκσυχρονίσουμε τα Leo 2A4/HEL και τα υπόλοιπα να φύγουν μαζί με τις ανάλογες μονάδες &στρατόπεδα Δεν μπορούμε να συναγωνιστούμε με τους γείτονες αεροπλάνο προς αεροπλάνο πλοίο προς πλοίο. Για παράδειγμα Ιταλία και Γαλλία αποσύρουν μεταχειρισμένα τροχοφόρα που θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν τα άρματα στα νησιά μαζί με… Read more »

ΓΙΑΝΝΗΣ 1

Για τα νησιά μας και όχι μόνο είναι προτιμότερα τα τεθωρακισμένα με ερπύστριες. Ήμουν και εγώ υπέρ του να αντικαταστήσουμε τα Μ-48 και Μ-60 στα νησιά με ελαφρά τ/θ που να είναι τροχοφόρα αλλά ου εξήγησαν ότι ο Ε.Σ προτιμά ερπυστριοφόρα γιατί έχουν πλεονεκτήματα σε σχέση με τα τροχοφόρα. Η ερπύστρια ,,δεν κολλάει,,.

ACHERON

Και δέκα προς ένα να υπερείχαμε,άν δέν έχουμε κότσια να τιμήσουμε τα όπλα μας,άχρηστα είναι.
Θεωρητικά μιλάμε.
Ιταλία και Γαλλία αποσύρουν μεταχειρισμένα τροχοφόρα που θα μπορούσαν να υποκαταστήσουν,όχι να αντικαταστήσουν τα άρματα στα νησιά,έχει διαφορά.
Και ενέχουν κόστος που εύχομαι να μήν το διαπιστώσουμε στην πράξη.
Και μαζί σου για το το SPIKE ER ή αντίστοιχο,αλλά εδώ ακόμη δέν έχουμε πλήρεις φόρτους των 120 για τα Leopard-2.
Οπότε,έλα και εσύ στην εκτός πραγματικότητος παρέα.

evaggelos

μιας και το φερε η κουβεντα για αρματα γνωστης δεν ειμαι αλλα μηπως στα νησια επρεπε να παμε σε ποιο ελαφρες κατασκευες πχ ariette η τυπου scorpion? ταιριαζουν τα βαρια αρματα σε νησια?νομιζω οτι θελλουμε ευελιξια γι αυτο.

swstos

Νομιζω οτι αυτο που θα εκανε την διαφορα στην χρηση του αρματικου μας δυναμικου ειναι δυο κινησεις. Πρωτον να μεταφερουμε σαν δογμα τα αρματα απο τα νησια στην ηπειρωτικη χωρα και να τα ενταξουμε σε TΘΤ. Δευτερον να μετατρεψουμε το πλεονασμα των αρματων σε ΤΟΜΠ,αφαιρωντας ταυτοχρονα οσα αρματα ανηκουν οργανικα σε σχηματισμους πεζικου και να παμε σε μια οργανωση ΤΘΤ-ΤΜ/κΠΖ μονο με ΤΟΜΠ οπως οι Ισραηλινοι. – Ετσι πιστευω θα αναβαθμισουμε το δογμα χρησης των αρματων μας αφου ο δυνητικος μας αντιπαλος ειναι μια κλασσικη δυναμη και οχι καποιος αντιπαλος χαμηλης εντασης που θελει αλλο δογμα. – Τωρα οτιδηποτε προκυψει… Read more »

data

Ο εκσυγρονισμο των m 60 δεν έχει κανένα νόημα. Ότι και να κάνουν είναι πολύ παλιό άρμα. Αυτό που θα είχε νόημα θα ήταν η αναβάθμιση των leopard1a5 αλλά και αυτό θα στοίχιζε πολύ εκτός αν γίνει μόνο σε ορισμένα από αυτα

Tpap

Υπό αυτή τη λογική και το λεο-1α5 είναι εξίσου παλιό με το M-60A3, αν όχι παλαιότερο. Τα Λεοπαρντ προέρχονται από την αναβάθμιση των λεο-1α1 κτλ, δεν αποτελούν νέες κατασκευές όπως τα Μ-60Α3.

ACHERON

Και τα περισσότερα Μ-60Α3 όμως,από αναβάθμιση -Α1 προέρχονται.
Θεωρούνται στιβαρά πάντως.

famas

Εδώ είχαμε αποσύρει τα μόνα άρματα που είχαμε αγοράσει κανούρια (Λεό-1Α3/Α4). Και ας δεχτώ ότι ο πύργος τους παρότι ενσωμάτωνε διάκενη θωράκιση υπολειπόταν σε προστασία των leo-1A5, το σκάφος που είναι κοινό σε όλες τις εκδόσεις θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί με μια απλή αλλαγή του πύργου.

ACHERON

Όχι μόνο ο πύργος ήταν καλύτερος,αλλά και το σκάφος,ακόμα και ο κινητήρας έφερε βελτιώσεις. Το θέμα ήταν οικονομικό. Τα Leopard GR-1 όπως τα έλεγαν όταν τα πήραμε,είχαν ιδιαιτερότητες και στο σύστημα ελέγχου πυρός EMES-12A3,και δέν έφεραν θερμικό απεικονιστή. Έτσι όμως,με όλες τις μικρές τους ιδιαιτερότητες,αποτελούσαν έναν ασυνήθη υποτύπο,του οποίου η ανακατασκευή/αναβάθμιση/υποστήριξη κόστιζε σαφώς περισσότερο απ΄ότι η απόκτηση των -Α5 και ανταλλακτικών σκάφους από -Α1/Α2 που «κοβόταν». Οι Δανοί,που είχαν -Α3,τα συμπλήρωσαν με -Α3/Α4 από τα γερμανικά αποθέματα (όλα με τους συγκολλημένους πύργους),και τα αναβάθμισαν σε -Α5 DK,τα διαμόρφωσαν όπως ήθελαν,(μέχρι κλιματισμό έβαλαν),αλλά πλήρωσαν και κάτι παραπάνω. Περίπου 100 από αυτά… Read more »

Tpap

Αποσύραμε και τα ΑΜΧ-30, τα οποία πέραν των προβλημάτων στη συντήρηση και κυρίως του κινητήρα και του συστήματος μετάδοσης, είχαν πυροβόλο 105 χιλ. με μακρύτερη κάνη από ότι τα L7/M68, μεγαλύτερη αρχική ταχύτητα βλήματος όπου με τη χρήση APFSDS, προσέφερε υψηλότερη διατρητικότητα. Αν δε κάνω λάθος και η θωράκιση του, αν και ασθενική, ήταν καλύτερη από αυτή του αρχικού Leo-1. Αυτό που δεν ξέρω είναι αν εξετάστηκε η τοποθέτηση του πύργου του ΑΜΧ30 σε σκάφος είτε της οικογένειας Μ48/60, είτε Leopard 1 (το δοκίμασαν οι Ισπανοί αλλά για άλλους λόγους δεν προχώρησε), ώστε εξαλειφθούν τα προβλήματα του σκάφους του ΑΜΧ-30… Read more »

ACHERON

Για τους πύργους των ΑΜΧ-30,δέν ξέρω άν απασχόλησε τον Ε.Σ η περαιτέρω αξιοποίηση,αλλά έχω διαβάσει παλαιότερα σε συνέντευξη του τότε διευθύνοντος την ECON Optics νύν THEON,ότι εξεταζόταν η τοποθέτηση του MOLF σε ΑΜΧ-30G της Ε.Φ,(εκείνα τα παροπλισμένα που παραχωρήθηκαν μετά τα Ίμια),κάτι που βεβαίως ουδέποτε προχώρησε.
Ήταν θέμα αδήριτης διαχειρήσεως πόρων,και άν θέλεις την γνώμη μου,καλώς αποσύρθηκαν τα ΑΜΧ-30,αφού εξυπηρετούμαστε πολύ οικονομικώτερα με τα Leo-1A5,και απλοποιείται και η εκπαίδευση, τυποποίηση,και διοικητική μέριμνα,η τελευταία ιδίως,σε καιρό πολέμου/επιχειρήσεων.
Και για το δίλημμα εκσυγχρονισμού Leo-1 ή Μ-60 που έθεσες πιό κάτω,αυτό μάλλον αφορά την απόκτηση μεταχειρισμένων νεώτερης γενηάς.

Tpap

Έχεις δίκιο, τα περισσότερα από τα μισά Μ60Α3 προέρχονταν από αναβαθμίσεις των Μ60Α1. Σε κάθε περίπτωση, αν υπήρχε διάθεση εκσυγχρονισμου αρωμάτων 2ης γενιάς θα προτιμούσα το Μ60 από το Leopard 1.

Tpap

Για μένα ο μεγαλύτερος προβλημάτισμος μου σε τέτοιους εκσυγχρονισμους είναι οι πιθανότητες επιβίωσης του πληρώματος σε τυχόν πλήγμα το οποίο θα οδηγήσει σε δευτερογενεις συνέπειες πχ φωτιά σε πυρομαχικά, υδραυλικά πύργου. Ιδιαίτερα για τον ΕΣ η προστασία του προσωπικού θα πρέπει να είναι πρώτη μέριμνα.

Το Σχόλιο της Ημέρας

Αντιτορπιλικά 8.000 τόνων, κορβέτες 1.000 τόνων, ή [email protected]/MMSC των 4.000 τόνων για το ΠΝ; Κι όμως το δίλημμα είναι ίδιο με το F-16 vs...

 Η παρουσίαση της ελαφριάς κορβέτας ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ από την ΟΝΕΧ (ή καλύτερη, η συμφωνία για την με άδεια κατασκευή της στην Ελλάδα), και τα άρθρα...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

Κύριο Άρθρο

Με το Ισραήλ ή με τον Καναδά η αεροπορική εκπαίδευση στην...

Μετά τα όσα –πολλά- γράφηκαν για το θέμα του Κέντρου Αεροπορικής Εκπαίδευσης στην Καλαμάτα και τους μνηστήρες που υπάρχουν, τώρα… που καταλάγιασε η σκόνη...
Card image

ΠΤΗΣΗ July 2020

Αγορά 3.99 $
Card image

ΠΤΗΣΗ 2016 June 2016 #361

Αγορά 1.99 $
Card image

ΠΤΗΣΗ 2017 August #375

Αγορά 1.99 $

Related News

Επίσημη πρώτη για τα H-145 του Γερμανικού Στρατού σε ρόλο SAR

Λίγο μετά την επίσημη παραλαβή των ειδικά διασκευασμένων σε ρόλο Έρευνας και Διάσωσης (S.A.R.) ελικοπτέρων Airbus H-145 από τον Γερμανικό Στρατό ξεκίνησε η χρήση...

Kαύσιμα αεροσκαφών αξίας 3 δις από ΗΠΑ για το Ισραήλ

Στην πώληση αεροπορικού καυσίμου JP8 και άλλων πετρελαιοειδών ύψους 3 δισεκατομμυρίων ενέκριναν οι ΗΠΑ προς το Ισραήλ. Η πώληση που έγινε μέσω του προγράμματος...

Αμερικανική Διεθνής Στρατιωτική Εκπαίδευση και Κατάρτιση για την Κύπρο

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η πρεσβεία των Ηνωμένων Πολιτειών στην Λευκωσία, ανοίγει ο δρόμος πλέον και για διεθνή συνεργασία με τις ΗΠΑ σε...

Δήλωση Α. Γεωργιάδη μετά την ολοκλήρωση της προτεινόμενης από την ΟΝΕΧ και την DFC συμφωνίας με τους παλαιούς μετόχους της εταιρείας «ΝΕΩΡΙΟΝ» ΑΕ που...

Ολοκληρώθηκε σήμερα η διαδικασία της προτεινόμενης από την ΟΝΕΧ και την Development Financial Corporation (DFC) συμφωνίας με τους παλαιούς μετόχους της εταιρείας «ΝΕΩΡΙΟΝ» ΑΕ...

Τροχοφόρα τεθωρακισμένα οχήματα Stryker για την Αργεντινή, «έλεγχος τιμών»

Το υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ έχει εγκρίνει την πιθανή πώληση 27 τροχοφόρων τεθωρακισμένων οχημάτων M1126 Stryker ICV στην Αργεντινή, με εκτιμώμενο κόστος $100 εκατομμύρια.Σύμφωνα...
- Advertisement -