26.9 C
Athens
Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου, 2020
Αρχική ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΠΟΨΕΙΣ Υποβρύχιο δίπλα (;!) στο ORUÇ REİS και μερικές "αρχαίες" κορβέτες... Γιατί;

Υποβρύχιο δίπλα (;!) στο ORUÇ REİS και μερικές “αρχαίες” κορβέτες… Γιατί;

Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

 

Πριν λίγη ώρα, το τουρκικό υπουργείο αμύνης έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από το ORUÇ REİS και τη συνοδεία του. Όπως βλέπουμε, επικεφαλής στη νηοπομπή είναι μια φρεγάτα κλάσης ΜΕΚΟ200ΤΝ (θα λέγαμε πως είναι Track I), και μερικές αρχαιοπρεπείς κορβέτες κλάσης Burak, παλιές δηλαδή γαλλικές κορβέτες, με κινητήρες diesel, D’Estienne d’Orves. Οι τελευταίες, ακόμη κι αν περνούν/πέρασαν κάποιο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού, δεν έχουν καμία ελπίδα στην Ανατολική Μεσόγειο, και προκαλεί εντύπωση πως 4 από τα 6 πλοία που έχει σε υπηρεσία το Τουρκικό ΠΝ βρίσκονται αυτή τη στιγμή δίπλα στο ερευνητικό σκάφος.

Φωτογραφίες του ORUÇ REİS, που φανερώνουν πως απλά κάνει βόλτα στην ΑΟΖ…

Ακόμη και η φρεγάτα μόνη της, δεν μπορεί να προσφέρει και πολλά στην “αρμάδα”, πόσο μάλλον να προστατεύσει το εαυτό της σε περίπτωση που τα πράγματα γίνουν “σκούρα”. Όπως είδαμε εμείς τουλάχιστον τη φωτογραφία, η συνοδεία του ORUÇ REİS είναι περισσότερο “τροφή για κανόνια” παρά κάποια άλλη σοβαρή προστασία για το πλοίο. Βέβαια, οι Track I και οι Burak βασίζονται στα αγαπημένα κινητήρια σύνολα του τουρκικού ναυτικού, τους κινητήρες ντίζελ. Οι τελευταίοι όμως δεν βοηθούν και πολύ σε υψηλές ταχύτητες ή σε επιχειρήσεις ASW.

Υποβρύχιο στην ομάδα προστασίας του ORUÇ REİS;

Μιλώντας για ASW, μας προκάλεσε έκπληξη μια σκιά στη δεύτερη φωτογραφία της “νηοπομπής”. Αν δεν ακολουθεί το ORUÇ REİS κάποια φάλαινα ή κάποιος φαλαινοκαρχαρίας (δεν υπάρχουν στη Μεσόγειο), και φυσικά δεν είναι παιχνίδι του φωτός, τότε μάλλον δίπλα (!) στο πλοίο και σε κατάδυση υπάρχει κάποιο υποβρύχιο! Θα χαρούμε να διαβάσουμε την άποψή σας επί του θέματος, μπορεί να κάνουμε και λάθος. Επίσης, αν κάποιος αναγνώστης μας μπορεί να διαβάσει τους αριθμούς στην πλώρη των πλοίων, παρακαλούμε να μας το γράψει στα σχόλια!

Οι Τούρκοι σκέπτονται πως στην περίπτωση που οι προκλήσεις τους ξεπεράσουν τις ελληνικές κόκκινες γραμμές, τότε οι Τούρκοι δεν θέλουν να χάσουν πλοία μεγάλης αξίας και πρώτης γραμμής. Δεν ξέρουμε τη ψυχολογία και το ηθικό των πληρωμάτων των πλοίων γύρω από το ερευνητικό, αλλά, σίγουρα δεν θα θέλαμε να είμασταν στη θέση τους. Αν τώρα έχουμε κάνει κάποιο λάθος στην αναγνώριση των πλοίων, επίσης θα θέλαμε να μας το επισημάνετε, καθώς αναμφίβολα δεν διεκδικούμε το “αλάθητο”.


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν απαραίτητα τους συντάκτες τους κι όχι υποχρεωτικά την ιστοσελίδα. Ο ιστότοπος δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συντακτών της και των άρθρων τους. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση των άρθρων μας χωρίς γραπτή έγκριση, αλλιώς το ptisidiastima.com θα λάβει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Τα σχόλια των άρθρων που ακολουθούν, δεν εκφράζουν την ιστοσελίδα, παρά μόνο αυτούς τους ίδιους τους σχολιαστές. Η αρχισυνταξία έχει το δικαίωμα να λογοκρίνει σχόλιο ή να απαγορεύσει την δημοσίευσή του.

- Advertisement -

59 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
59 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ektoras

Tο στιγμα του πλοίου, αυτη στιγμ, στο marine traffic το δινει στο κεντρο της ΑΟΖ του Καστελοριζου με δυο βοηθητικά πλοια διπλα του… Προφανως αυτες οι φωτογραφίες δεν ανταποκρινονται στην πραγματικη κατασταση… Οπως λετε και εσεις το κοινό σας είναι λιγο πιο ψαγμένο….

https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/centerx:29.7/centery:35.1/zoom:8

Koursaros312

Η ναυτοσύνη τους είναι γνωστή, οπότε δεν σχολιάζω κάτι για τον σχηματισμό της “άντε καλά, αρμάδας” αριθμούς δυστυχώς δεν μπορώ να διακρίνω, αλλά η TCG Beykoz (F-503) το 18 είχε πάρει φωτιά. Το TCG Bafra (F-505) είναι μάλλον στην ομάδα μιας και είχε κατεβεί και το 18 για τον ίδιο λόγο και το TCG Bozcaada (F-500) είναι μέσα, γιατι όπως έγραψαν πριν 2 μέρες οι ινδονήσιοι έστειλαν και αυτοί πλοίο ώστε να κάνουν άσκηση μαζί στην ανατολική μεσόγειο, τέλος η φρεγάτα λογικά είναι το TCG Barbaros (F-244), είχε συνοδέψει το «Πορθητής» (Fatih) στην κυπριακή ΑΟΖ το 2019. Μακάρι να βοήθησα έστω και… Read more »

p270

Ποια είναι η δική μας αντίδραση δεν μας λέτε
Η φωτό μάλλον είναι από το τουρκικό αρχείο είμαι σίγουρος νότια την έχω ξαναδει

VAGGELAS

Μια πρώτη, επιπόλαιη ίσως σκέψη σχετικά με το ‘υποβρυχιο’ είναι ότι θα ήταν εξαιρετικά παρακινδυνευμενο να βρίσκεται σε κατάδυση περισκοπικου βάθους , σε τόσο κοντινή απόσταση από τα υπόλοιπα πλοία.
Δεν είμαι ειδικός, αλλά σε τόσο κοντινές αποστάσεις, το παραμικρό λάθος μπορεί να αποβεί μοιραίο.
Δεν πιστεύω ότι πρόκειται για υποβρυχιο.
Για τις Burak συμφωνώ απολύτως, εκτός και αν θέλουν να ρίξουν αλλού το βάρος…..

Nikolaos

Μήπως είναι η σκιά του ε/π που βγάζει τις φωτό; Αλλά δεν είναι πολύ μεγάλη; Το ύψος δεν είναι τόσο μικρό …

kK19641970

Προφανώς νομίζουν πως απευθύνονται σε στόκους όπως αυτοί. Έχουν κυκλώσει το σκάφος λες και πάνε την νύφη και νομίζουν πως θα τσιμπήσουμε να στείλουμε στο πάτο την συνοδεία και να τους κάνουμε ήρωες. Χωρίς να θέλω να το παίξω ναύαρχος, κεντράρει ένας “αθόρυβος” δύο στο ερευνητικό και όταν πατώσει και τα μεμέτια πάνε να πάρουν το αίμα τους πίσω σε διάφορα σημεία , τους την έχουμε στημένη και ….το αποτέλεσμα μάλλον δεν θα τους αρέσει.

Psixraimia

Φίλε μου τι να πω; Όταν διαβάζω αυτά που λες χάνω κάθε ελπίδα γι αυτή τη χώρα

Voltron

Ετσι ακριβως,γιατι καποιοι βλεπουν μονο το τυρακι και οχι την φακα. Οι γειτονες φιλοι και συμμαχοι το ιδιο εκαναν σε τρεις ακομα περιπτωσεις, Βερνη Νταβος και Μαδριτη.Μετα την ενταση ηρθαν οι διαπραγματευσεις. Και πηραν αυτο που ηθελαν.Ας μην την ξαναπατησουμε. Αλλα και καποιοι αλλοι ευεξαπτοι που ειναι στη τσιτα για χοντρους τσαμπουκαδες να υποθεσω οτι εχουν βρει ηδη τα απολυτηρια τους και οχι τα διαβατηρια τους και ειναι ετοιμοι για να λαβουν φυλλο πορειας αν χρειαστει… Το σιγουρο ειναι οτι αν ερθει η ωρα η καλη οσων η καρδια χτυπαει θα βρεθουμε εκει που πρεπει…!!!

Psixraimia

Κάνοντας τίποτα σε τέτοια κατάσταση, σιγουρευεις ότι δε θα θέλει κανείς να έρθει αφού το ηθικό πέφτει

x-m

Δεν μπορεί να είναι άσχετο με το γεγονός ότι σήμερα δεν είχαμε οπλισμένα τουρκικά αεροσκάφη και καμιά εμπλοκή. Μακάρι να ξέραμε που το πάνε…..

d.b

Θα προκαλέσουν πολύ εν όψη Δεκαπενταύγουστου και πάντα πίστευα ότι θέλουν αυτό το μικρό επεισόδιο. Όσο τους δείχνουμε ότι θα πάει και παραπέρα το ξανασκέφτομαι. Αλλοίμονο το αποτέλεσμα δεν το ξέρει κανείς.

x-m

Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρεις ποτέ αν θα είναι “μικρό”. Γίνονται αερομαχίες και με το καλημέρα έχουν 4 απώλειες χωρίς καμιά επιτυχία. Θα σταματήσουν; Πολύ αμφίβολο………
Το “εγώ” τους είναι τόσο φουσκωμένο που δεν αντέχουν ούτε ισοπαλία. Θα έχουμε κρεμάλες μετά στην τουρκία.

Nikolaos

Είναι παιχνίδι για πάρα πολύ γερά νεύρα. Σκακιστική παρτίδα για πολύ μεγάλα παιδιά. Την άλλη φορά ίσως να τσέκαραν τα ρεφλέξ μας και το pattern ανάπτυξης του Στόλου μας. Η λογική λέει ότι δεν πρέπει να είμαστε προβλέψιμοι, και ο Λυμπέρης τζούνιορ σίγουρα το έχει λάβει υπόψη στο σχεδιασμό του …

Tasos

Λυμπέρης τζούνιορ;

Nikolaos

Ο Αρχηγός Στόλου, καθώς λέγεται εξαιρετικά ικανός αξιωματικός, τυχαίνει να είναι γιός του Ναυάρχου Χρήστου Λυμπέρη, καταγεγραμμένου ως μοιραίου προσώπου της περιπέτειας των Ιμίων το 1996, τότε Α/ΓΕΕΘΑ …

Last edited 1 month ago by Nikolaos
NZ1

Μοιραίος ο Λυμπερης δεν νομίζω. Αυτός ζήταγε κανόνες εμπλοκής αλλά άλλοι δεν τις έδιναν…

Nikolaos

Γι’ αυτό και στη διατύπωσή μου λαμβάνω κάποια απόσταση από την κοινώς παραδεδεγμένη εκδοχή, αν και ασφαλώς ευθύνεται για την απουσία φρουράς από τη μία νησίδα …

Tango.Alpha

Πόσα στραβά θέλετε να σας γράψω από το βιβλίο του Λυμπέρη για λάθη στη διαχείριση των Ιμίων – και στο βιβλίο γράφει μόνο τα καλά του.

Ο υιός Λυμπέρης δεν ήταν στο “Κανάρης” τη μέρα που αποφάσισαν να τσακωθούν με τον ύφαλο στο Σαρωνικό;

Και πάντα ανησυχώ όταν βλέπω διπλά επώνυμα σε ιεραρχία.

Last edited 1 month ago by Tango.Alpha
Tasos

Ειλικρινά δεν το ήξερα. Ευχαριστώ για την πληροφορία. Τελικά η Ιστορία μας κάνει πλάκα….
Μακάρι να ξεδιπλώσει τις αρετές του και να μας κάνει υπερήφανους

G...

Ακομα και αυτα ομως δεν ειμαστε αξιοι να τα σταματησουμε?τι κανουμε λοιπον? Τα κοιταμε και γραφει η πτηση ωραια αρθρα για κοκκινες γραμμες που ηδη εχουν γινει ροζ?

GrandTurkeyShoot

Η αληθινή κόκκινη γραμμή ( αυτη που δεν την λεμε ) ειναι ο 28ος μεσημβρινός ( το ανατολικό σημείο της ανεκτιμητης & απαραιτητης συμφωνίας με την Αίγυπτο ), εκει τα πλοια τους πανε στον πατο. Οι τουρκοι είναι butthurt γιατί εχουν επενδυσει παρα πολλά στην εμπλοκή τους με τη Λιβύη και η προσφατη συμφωνια μας με την Αιγυπτο τους παιρνει το μεγαλυτερο κερδος που επιδιωκουν απο ολη αυτή την ιστορία. Ομως δεν πάνε για συγκρουση, την εικόνα και τις εντυπώσεις κυνηγάνε, αφού τα πλοια τους σταλθηκαν σε πριοχή 200 μιλια ανατολικα της Ροδου ( 28ος ) και 150 νοτια του… Read more »

Psixraimia

Εννοείται ότι ο 28ος είναι το πραγματικό όριο. Όμως η πολιτική ηγεσία δεν έπρεπε να μιλάει για κόκκινες γραμμές, αν αυτές δεν ήταν κόκκινες. Έτσι η αποτροπή χάνεται και η χώρια ξεφτιλιζεται. Όταν λες δημόσια ότι δε θα κάθεσαι να κοιτάς, πρέπει να μην κάθεσαι να κοιτάς μετά. Αλλιώς ας αφήναμε έστω υπονοούμενο ότι δε θα χτυπήσουμε στον συγκεκριμένο χώρο

Nikolaos

Βρώμα η δουλειά … Δεν μπορεί να είναι τόσο ηλίθιοι που να βγάζουν φωτό το υ/β τους ή να κάνουν “επιθεώρηση στόλου κατά τη Ναυτική Εβδομάδα” στην ανοιχτή θάλασσα … Είτε θέλει να κάνει σόου εσωτερικής κατανάλωσης χωρίς διάθεση κλιμάκωσης … ή είναι αντιπερισπασμός, και τα σοβαρά πλοία και λοιπές δυνάμεις θα χτυπήσουν αλλού για να αρχίσει διαπραγμάτευση με αφορμή την ανακωχή … Λογικά και οι δικοί μας το υποψιάζονται, γι’ αυτό και λέγεται ότι έχουμε πολύ περιορισμένες δυνάμεις στην περιοχή (τα τέσσερα γαλλικά χάπατα είναι περιπολικά ανοικτής θαλάσσης επί της ουσίας …) … Καθαρό μυαλό και αντανακλαστικά! Ούτε αργά… Read more »

Last edited 1 month ago by Nikolaos
Captain_Kal

Μάλλον για σόου το πάει, με απώτερο σκοπό μια τετραεθνή για την ΑΟΖ!!

d.b

Θέλουν να παίξουν τα θύματα.

Geko

Πάντως υπάρχουν και φωτογραφίες που δείχνουν και άλλο πλοίο σε μεγαλύτερη απόσταση. Πιθανότατα για να δείξουν ότι υπάρχουν και άλλα εκεί γύρω. Δεν ξέρω. Εσείς ξέρετε περισσότερα.
https://mobile.twitter.com/tcsavunma/status/1292883629983567878/photo/2

Last edited 1 month ago by Geko
kosmo76

Σε αυτή τη φωτό διακρίνεται κι άλλο πλοίο στο βάθος?
comment image

GK21

Κατι αχνοφαινεται πανω δεξια….

Geko

Έτσι φαίνεται. Τώρα αν είναι όντως εκεί ή αν είναι μόνο 1 δεν μπορούμε να το ξέρουμε. Φαντάζομαι το γνωρίζουν αυτοί που πρέπει.

Thras

Ο συγκεκριμένος σχηματισμός μπορεί να τηρήθηκε για 15 λεπτά ώστε να βγεί η προπαγανδιστική φωτογραφία. Δεν σημαίνει ότι συνεχώς πλέουν έτσι…

Tasos

Οκ, αλλά τότε αυτή την προπαγάνδα την κάνει ευρύτερα γνωστή και η ΠΤΗΣΗ με το να τη δημοσιεύει….Πολύ φοβούμαι όμως ότι για να προχωρά σε δημοσίευση η ΠΤΗΣΗ, συνεχώς έτσι πλέουν….

Psixraimia

Αν έπλεαν έτσι δε θα γίνονταν έρευνες. Εννοείται ότι ο σχηματισμός ήταν για τη φωτογραφία

Mirage

Oloι αυτοι οι “κακομοιρηδες” με τα “αρχαια πλοια” και που “η ναυτοσύνη τους είναι γνωστή” και που ειναι  “και καλά, αρμάδα” και που το”‘υποβρυχιο’ ήταν εξαιρετικά παρακινδυνευμενο να βρίσκεται σε κατάδυση περισκοπικου βάθους , σε τόσο κοντινή απόσταση από τα υπόλοιπα πλοία” και αλλα πολλα….ΚΟΒΟΥΝ ΒΟΛΤΕΣ ΜΕΣ ΤΑ ΝΕΡΑ ΜΑΣ.

Thras

Αν απλά κόβουν βόλτες, δεν πειράζει, επιτρέπεται. Αν όμως έχουν δηλώσει ότι διεξάγουν έρευνες, τότε αλλάζει το σκηνικό!

Tasos

ανεξάρτητα αν μπορεί να κάνει έρευνες, (τα παπαγαλάκια ξεκίνησαν το νέο παραμύθι περί θορύβου), αν έχει απλώσει καλώδια αλλάζει το σκηνικό…..

dokimos

δεν μπορουνε να το αφησουμε να κανει βολτες μεσα στην ΑΟΖ μας πατησανε κοκκινες γραμμες πρεπει να αναλαβουμε δραση

Thanos74

Δεν πιστευω οτι ειναι τωρινη η φωτογραφια μαλλον αρχειου ειναι για λογους προπαγανδας. Το θεμα ειναι αλλο θυμαμαι οτι ειχαμε πει οτι δεν θα επιτραπει να κατεβασει καλωδια.Τωρα ακουω οτι δεν πειραζει που τα κατεβασε γιατι εχει θορυβο απο τα πλοια και δεν μπορει να κανει ερευνα. Μα το θεμα δεν ειναι να κανει ερευνα αλλα να εδραιωσει την παρουσια του στην περιοχη και να την γκριζαρει εφοσον βλεπει οτι οι κοκκινες γραμμες σου τελικα ειναι κενο γραμμα. Με αυτο που κανουμε θα το δειτε να ερχεται στην υφαλοκρυπιδα μας οποτε θελει και θα το δειτε συντομα και κατω απο… Read more »

Nasos

Είναι ήδη πάνω στην υφαλοκρηπίδα μας.

Thanos74

Φυσικα και ειναι απλα εννοουσα οτι θα το δεις και σε αλλα σημεια της.
Για του λογου το αληθες δες σημερινη NAVTEX για ερευνες διπλα στην Καρπαθο

NZ1

Εμένα πάντως η φωτογραφία μου θυμίζει μελοθάνατο (oruc reis) που μπροστά πάει ο παπάς (φρεγάτα) και εκατερωθεν οι δεσμοφύλακες….. Κοιτάζοντας την πορεία του ερευνητικού φαίνεται πάντως ότι κινείται στην οριογραμμή της υφαλοκρηπίδας μας. Δεν τους βλέπω να έρχονται να υπερασπιστούν την “συμφωνία” με την Λιβύη…. Συνιστώ ψυχραιμία σε κάτι “πολεμοχαρείς κομάντος” του πληκτρολογίου….Θέλω να πιστεύω ότι όταν έρθει η ώρα θα γίνουν αυτά που πρέπει και εκεί που πρέπει. Προς το παρόν ψυχραιμία. Μην παίζουμε το παιχνίδι τους. Ξέρουμε πολύ καλά ότι απλά προκαλούν μπας και κερδίσουν κάτι την χρονική στιγμή που τρώνε φάπες από παντού για να το εμφανίσει… Read more »

Thras

Δεν διαφωνούμε, σίγουρα οι επιτελείς του ΠΝ ξέρουν καλύτερα τι πρέπει να γίνει.
Επίσης, απαιτείται και η πολιτική εντολή.

NZ1

505, 521 ή 575?
Εγώ 575 το 2002-2003.

Psixraimia

Δε χρειάζονταν οι δηλώσεις για κόκκινες γραμμές, απλά. Ήταν λάθος αυτή η μπλόφα. Γελοιοποιεί τη χώρα, ρίχνει το ηθικό του λαού και εδραιώνει την πεποίθηση ότι η Τουρκία έχει τον πρώτο λόγο στη χάραξη ορίων των ΑΟΖ

ariseagle

Έχω την εντύπωση ότι αυτός ο ίσκιος που αποτυπώνεται μέσα στην θάλασσα είναι ο ίσκιος του ελικοπτέρου από όπου και τραβιέται η φωτογραφία. Αυτό σκέφτηκα από την πρώτη στιγμή που το είδα. Μου φαίνεται πολύ περίεργο το σημείο, ώστε να πλέει εκεί υποβρύχιο.

photographix

Release the Kraken εεεεεεε Εxocet

photographix

Ενα ταυτοχρονο ντου απο Αιγυπτο στη Λιβυη, Ασσαντ στη Συρια και Ελλαδα στη ΝΑ Μεσογειο …..

epampapas

Μισό να καταλάβω, μπήκαν εντός υφαλοκρηπίδας, της περίφημης κόκκινης γραμμής μας, επιδεικτικά με στόλο κάνανε έρευνα, βγάλανε φώτο, ανοίξανε και τον αναμεταδότη να το δει όλος ο κόσμος και εμείς πανηγυρίζουμε; Ωπα ούτε το δελτίο τύπου της ΝΔ δεν τα λέει αυτά. Οι Τούρκοι κάνανε μια ωραιότατη επίδειξη δύναμης και εμείς δεν αντιδράσαμε. Όπως δεν αντιδράσαμε στο ναυτικό αποκλεισμό Ρόδου και Καστελόριζου τις προάλλες. Προτιμήσαμε την αποκλιμάκωση πέρνωντας τηλέφωνα παντού. Ο Ερντογάν απαντούσε, δεν καλούσε. Ας είμαστε ειλικρινείς για την Ελλάδα η περιοχή αυτή δεν θεωρείται ελληνική υφαλοκρηπίδα. Αν δίνεις 40% επήρεια στην Κρήτη δίνεις 0% στο Καστελόριζο. Το παραδεχτήκαμε… Read more »

epampapas

Ήταν μια ωραιότατη επιχείρηση photo ops για τους Τούρκους εντός ελληνικής υφαλοκρηπίδας, εντός των κόκκινων γραμμών μας.

Oύτε την επιχείρηση φωτογράφισης δεν μπορέσαμε να εμποδίσουμε, έστω να παρενοχλήσουμε.

Τελείως ανενόχλητοι κινήθηκαν εντός ελληνικής υφαλοκρηπίδος, της υποτιθέμενης ελληνικής υφαλοκρηπίδας.

Αυτό είναι το νόημα και το μήνυμα που μεταδίδει η Τουρκία διεθνώς. Και το ίχνος του αναμεταδότη για επιβεβαίωση πως όλα αυτά δεν έγιναν έξω από ένα τουρκικό λιμάνι.

Όταν δω ελληνικο ερευνητικό στα ανοικτά της Ίμβρου να κάνει ανενοχλητο photo shooting και οι τουρκικές δυνάμεις να έχουν λουφάξει ναι θα πανηγυρίζω μαζί σας.

Nikostath

Λυπάμαι πολύ που αναγκάζομαι να παραδεχτώ πως έχεις δίκιο. Τουλάχιστον μέχρι τη στιγμή αυτή, πρωί Τρίτης 11 Αυγούστου.

Tasos

Η δύναμη της εικόνας είναι τεράστια! Ανέκαθεν! Το θέμα είναι να μη χάνουμε την εμπιστοσύνη στις ΕΔ της χώρας μας. Δεν γνωρίζουμε πώς δρουν στην περιοχή ή πώς παρενοχλούν την αρμάδα της φακής….Αν μαχητικά μας, πετούν για παράδειγμα σε πολύ χαμηλό ύψος πάνω από τις κεφάλες τους…..Χρήσιμη θα ήταν κάποια φωτογραφία αποδεσμευμένη από το ελληνικό επιτελείο με την ελληνική παρουσία τουλάχιστον για να ισοφαρίσουμε τις εντυπώσεις….Όλα αυτά σε περίπτωση που απλώς πλέει χωρίς την πόντιση καλωδίων

Αν όμως έχει απλώσει καλώδια, τότε πρέπει να το εκδιώξουμε. Οτιδήποτε άλλο, απλώς υποθηκεύει το μέλλον της περιοχής

flashg

Μάλλον κάποια σκιά από το ελικόπτερο που τραβάει την φωτογραφία ή άλλο ιπτάμενο μέσο. Το να υπάρχει εκεί υποβρύχιο σε κατάδυση είναι εξαιρετικά επικίνδυνο για το ίδιο. Επίσης για να φαίνεται τόσο έντονα θα έπρεπε να είναι αρκετά κοντά στην επιφάνεια της θάλασσας και να προεξέχει το περισκόπιο. Τώρα ως προς την σύνθεση του στόλου είναι αρκετά σωστή. Ακόμα και η φρεγάτα είναι μεγάλη πολυτέλεια που είναι εκεί και υπάρχει μόνο για λόγους φωτογράφισης . Τα πλοία είναι εκεί για επίδειξη σημαίας. Αν ξεσπάσει πόλεμος τότε το ΤΝ έχει πολύ σημαντικότερες αποστολές από το να συνοδεύει ένα σαράβαλο. Ενώ και… Read more »

DangerJetExhaust

Πιθανές απαντήσεις για την σκιά στη θάλασσα: 1. Artifact της φωτογραφίας 2. Κακό Photoshop για να σβηστεί πλοίο που χάλαγε την εικόνα του “βαρβάτου στόλου” πιθανώς κάποιο ρυμουλκό ή βοηθητικό του Oruc Reis 3. Το “Χέλι” το μυστικό όπλο του ΤΚΚ 4. Το “Δελφίνι” το μυστικό όπλο του ΠΝ που οι Τούρκοι δεν έχουν ιδέα 5. Καταβόθρα στο βυθό της θάλασσας που προκλήθηκε από την πτώση της Τουρκικής Λίρας στην πορεία της προς το κέντρο της Γης Ψυχραιμία!!! Δεν είναι παράνομο να κόβει βόλτες στην ΑΟΖ χωρίς να κάνει έρευνες, οπότε όχι λεονταρισμοί του τύπου “βυθίστε το, σταματήστε το”. Δεν… Read more »

nigozs

Τί να την θέλει την προστασία ένα ακακο ερευνητικό πλοίο άραγε ?
Ο κλέφτης όταν μπαίνει σπίτι σου είναι αδύνατον να μην κρατά τουλάχιστον ένα μαχαίρι.
Λέμε τώρα.
Το κουραδοβαπορο το έβαλαν στο κέντρο δίχως να μπορεί να παρεασει καλώδια αλλά μόνο για βόλτα.
Νομίζουν ότι όσοι το παρακολουθούν είναι κουτοί ή ότι τόσο καιρό που ψάχνουν κανείς δεν αναρωτιέται γιατί δεν βρήκαν πετρέλαιο………
Κάπως, το παιχνίδι γίνεται κουραστικό ενώ γίνεται σαφέστερο προς όλους ότι πλέον επιθυμούν αποκλειστική εκμετάλλευση οι Τούρκοι.
Θα την έχουν ?

Last edited 1 month ago by nigozs
Psixraimia

Μόνη δυνατή απάντηση από την Ελλάδα διεξαγωγή ερευνών με κάποιο τρόπο στην περιοχή Βόρεια της οριοθετημενης με την Αίγυπτο περιοχή. Το πιθανότερο είναι να αντιδράσουν δυναμικά αλλά δεν έχουμε άλλη επιλογή και στην τελική μπορεί να προκύψει μια δίκαιη συμφωνία έτσι ώστε αυτοί να πάρουν ανατολικά του 28ου και δυτικά εμείς

zyxt

Πάντως η εικόνα που παρουσιάζουν είναι πολύ κακή, από πολλές απόψεις. Επιστημονικά, ένα ωκεανογραφικό/σεισμογραφικό σκάφος δεν μπορεί να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε έρευνα με τόσα πλοία γύρω του. Διπλωματικά, αν ένα ωκεανογραφικό/σεισμογραφικό σκάφος σου χρειάζεται τόση στρατιωτική συνοδεία, τότε κάτι δεν κάνεις σωστά, ή για την ακρίβεια, δηλώνεις ξεκάθαρα πως βρίσκεσαι σε νερά που δεν ανήκουν στην δικαιοδοσία σου, ή δεν έχεις συμφωνήσει πως μπορείς να έχεις δικαιοδοσία με τους γείτονές σου. Δηλαδή, η καλύτερη κίνηση που μπορούσαν να κάνουν ήταν να το στείλουν μόνο του, να πραγματοποιήσει όντως σεισμογραφικές έρευνες. Αν ήταν δικά τους νερά, ποιον θα είχαν να φοβηθούν;

Nick

Μην μασάτε και αφήστε τους να κατεβούνε λίγο πιο νοτιοδυτικά….

Μόνοι τους λένε σε όλο τον κόσμο, πως αυτά τα νερά δεν τους ανήκουν και μόνο με συνοδεία πολεμικών μπορούμε να πάνε.

Ελπίζω να αποδεσμευτεί καμιά καλή φωτογραφία από το περισκόπιο κάποιου “αθόρυβου”, με στοιχεία βολής του τενεκέ. Το καλύτερο θα ήταν να είναι δικό μας Υ/Β δεξιά στην πλώρη του χαχα.

GK_

Το επανω δεξια δειχνει να ειναι το εκσυγχρονισμενο TCG Beykoz F-503

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η ΠΑ κοντά στην απόκτηση Rampage για τα F-16, το αντι-S400 όπλο έρχεται μαζί με τα SPIKE NLOS από το Ισραήλ

 Μετά τις πρωθυπουργικές εξαγγελίες για την ενίσχυση των Ενόπλων Δυνάμεων, το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και τα Επιτελεία δουλεύουν σε πυρετώδεις ρυθμούς για την υλοποίηση...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

Κύριο Άρθρο

Μα γιατί να πάμε σε διάλογο κύριε; Πάμε απευθείας σε πόλεμο,...

111
 Αμέσως μετά την αποχώρηση του Oruc Reis, και την επιστροφή του στην Αττάλεια, είναι προφανές πως κάτι έχει αλλάξει στις σχέσεις Ελλάδας και Τουρκίας....
Card image

ΠΤΗΣΗ September 2020

Αγορά 3.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2013 December #331

Αγορά
Card image

ΠΤΗΣΗ 2014 December 2014 #343

Αγορά

Related News

Στην Ελλάδα ο Αρχηγός των Ενόπλων Δυνάμεων των ΗΑΕ, συζήτησε την περαιτέρω αναβάθμιση της στρατιωτικής συνεργασίας

Διήμερη επίσημη επίσκεψη στην Ελλάδα έκανε στις 21 και 22 Σεπτεμβρίου ο Αρχηγός Γενικού Επιτελείου Ενόπλων Δυνάμεων (Α/ΓΕΕΔ) των ΗΑΕ, Lieutenant General Hamad Mohammed...

ΥΠΕΞ: Ελλάδα και Τουρκία συμφώνησαν τη διεξαγωγή του 61ου γύρου Διερευνητικών Επαφών, στην Κωνσταντινούπολη

ΑΠΕ-ΜΠΕΗ Ελλάδα και η Τουρκία συμφώνησαν τη διεξαγωγή του 61ου γύρου Διερευνητικών Επαφών, στην Κωνσταντινούπολη, προσεχώς, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Εξωτερικών σχετικά...

Αναβάλλεται για τις 1-2 Οκτωβρίου η σύνοδος κορυφής της ΕΕ

ΑΠΕ-ΜΠΕΗ σύνοδος κορυφής της ΕΕ που επρόκειτο να διεξαχθεί στις 24-25 Σεπτεμβρίου, αναβάλλεται για την επόμενη εβδομάδα, ανακοίνωσε σήμερα ένας εκπρόσωπος του προέδρου του...

Μ. Βαρβιτσιώτης: Η Τουρκία να αποφασίσει αν θα δεχθεί το κάλεσμα διαλόγου

ΑΠΕ-ΜΠΕ«Την αλληλεγγύη τους απέναντι στην Ελλάδα και την Κύπρο εξέφρασαν οι χώρες της ΕΕ» ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης μετά το πέρας...

Τηλεδιάσκεψη Μισέλ-Μέρκελ-Ερντογάν στο πλαίσιο της προετοιμασίας της Συνόδου Κορυφής

ΑΠΕ-ΜΠΕΟ πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της ΕΕ Σαρλ Μισέλ και η Γερμανίδα καγγελάριος Άγγελα Μέρκελ πραγματοποίησαν τηλεδιάσκεψη με τον Πρόεδρο της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν...
- Advertisement -