21.6 C
Athens
Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου, 2020
Αρχική ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΚΤΑΚΤΟ: Το Oruc Reis «ανέκρουσε πρύμναν», παραμένει εντός της παράνομης NAVTEX (επιβεβαίωση...

ΕΚΤΑΚΤΟ: Το Oruc Reis «ανέκρουσε πρύμναν», παραμένει εντός της παράνομης NAVTEX (επιβεβαίωση της Π)

Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Λίγο πριν φτάσει στα δυτικά όρια της παράνομης τουρκικής NAVTEX, το ερευνητικό πλοίο Oruc Reis άλλαξε πορεία και κατευθύνεται προς τα ανατολικά.

Μετά από περίπου μία ημέρα κατά τη διάρκεια της οποίας έπλεε προς τα δυτικά και λίγα μόλις ναυτικά μίλια πριν αγγίξει τον 28ο Μεσημβρινό, το τουρκικό ερευνητικό πλοίο Oruc Reis άλλαξε κατεύθυνση και κινείται πλέον προς τα ανατολικά.

 

 

Η θέση του τουρκικού πλοίου, που συνοδεύεται από πολεμικά του Τουρκικού Ναυτικού, είναι διαθέσιμη στο Διαδίκτυο και φανερώνει ότι βρίσκεται ακόμα πάνω στην ελληνική υφαλοκρηπίδα. Την πορεία του Oruc Reis παρακολουθεί το Πολεμικό Ναυτικό.

Φωτογραφίες του ORUÇ REİS, που φανερώνουν πως απλά κάνει βόλτα στην ΑΟΖ…

Με βάση εκτιμήσεις, το Oruc Reis δεν μπορεί να κάνει σωστή συλλογή στοιχείων, ακόμα και αν πραγματοποιεί έρευνα, λόγω του πλήθους των πλοίων που πλέουν σε κοντινή απόσταση. Είναι προφανές πως το πλοίο στάλθηκε στην περιοχή για να αμφισβητήσει την ελληνική κυριαρχία και να δείξει ότι κανείς δεν μπορεί να βγάλει την Τουρκία εκτός του ενεργειακού παιχνιδιού στην Ανατ. Μεσόγειο, κάτι που επανέλαβε νωρίτερα με κομψό τρόπο ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Τι συμβαίνει με το Oruc Reis; Τι προσπαθεί να πετύχει η Τουρκία και πως απαντά η Ελλάδα; Η πραγματική τακτική κατάσταση

Γράψαμε στο παραπάνω άρθρο επί λέξει:

Αν θέλετε την άποψή μας, η τουρκική NAVTEX είναι μια απόδειξη της ελληνικής κυριαρχίας στην περιοχή. Οι Τούρκοι ξεκινούν από το σημείο που τελειώνει το συμφωνημένο μέρος της ελληνο-αιγυπτιακής ΑΟΖ, και τελειώνει εκτός των κυπριακών οικοπέδων. Δηλαδή, ο Ερντογάν λέει, “κύριοι, αποδέχομαι την ΑΟΖ με Αίγυπτο, αποδέχομαι τα κυπριακά οικόπεδα, αλλά θέλω κι εγώ κάτι, και είναι αυτό (ο χάρτης της ΑΟΖ).

Πεσαμε έξω;

 

 


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν απαραίτητα τους συντάκτες τους κι όχι υποχρεωτικά την ιστοσελίδα. Ο ιστότοπος δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συντακτών της και των άρθρων τους. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση των άρθρων μας χωρίς γραπτή έγκριση, αλλιώς το ptisidiastima.com θα λάβει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Τα σχόλια των άρθρων που ακολουθούν, δεν εκφράζουν την ιστοσελίδα, παρά μόνο αυτούς τους ίδιους τους σχολιαστές. Η αρχισυνταξία έχει το δικαίωμα να λογοκρίνει σχόλιο ή να απαγορεύσει την δημοσίευσή του.

- Advertisement -

85 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
85 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
AESA

Τους βαριέμαι πραγματικά.
Που έχει φτάσει η ισοτιμία;
Αρχίζει και το 2ο κύμα ….

kK19641970

Πραγματικά έχει γίνει κουραστικός ο γιαλαντζί. Όλο λάδι και τηγανίτα τίποτα.

XsrX

7.2160/$. 8.4532/€
Ανεβαίνει σήμερα, ρίχνει ξύλο ο μεγάλος ηγέτης στους ξένους κερδοσκόπους.
Ένα profit taking ειναι απαραίτητο, λογικά κάπου εδώ θα πατήσει φτιάχνοντας νέα βάση πριν φύγει πιο πάνω.

Last edited 1 month ago by XsrX
Thras

Στις αρχές του 2020 ακούστηκε: “Το πιο σίγουρο short θα είναι η TRL”

Jolly_Roger

Ταγίπ, πόσο πιάνει η Λίρα;

comment image

Psixraimia

Ο 28ος μεσημβρινός είναι σημαντικό όριο και έτσι κι αλλιώς η παραβίασή του δεν αναμενόταν. Η navtex σταματούσε πριν τον 28ο γι αυτό και δεν τον πέρασαν. Μας λένε έχετε μία ευκαιρία ακόμα πριν το περάσουμε και αυτό.

Psixraimia

Ο 28ος είναι ένα λογικό όριο όμως ήδη έχουν απειλήσει ότι θα το παραβιασουν στα τέλη Αυγούστου. Μας λένε ελάτε για διαπραγμάτευση για αυτή την περιοχή πριν γίνει κι αυτό. Έχουν ουσιαστικά κατοχυρώσει το ανατολικό κομμάτι με αυτό που γίνεται αυτές τις μέρες και κοιτάνε τι θα πάρουν από το δυτικό. Δυστυχώς για εμάς.
Αν το παραβιασουν και αυτό το τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα

Costas6

Μετά τον 28ο είναι πλέον ελληνική αοζ. Με τη βούλα.
Αν πάς και τον σπρώχνεις με τα ρυμουλκά και σε κανονιάσει, σου έχει επιτεθεί.
Στα διεθνή ύδατα απλά αμύνεται.

Psixraimia

Φίλε μου κάνεις λάθος. Δεν είναι δική μας. Η Τουρκία διεκδικεί δικαιώματα και επίσημοι από εκεί είναι ξεκάθαροι ότι τέλη Αυγούστου να περιμένουμε νέα navtex για εκεί. Αν στην πράξη οι δύο χώρες έχουν μυστικά συμφωνήσει να τα χωρίσουν έτσι, τότε αυτό είναι πολύ καλό. Ελπίζω να είναι έτσι γιατί θα ήταν δίκαιο αλλά η επιθετικοτητα στις δηλώσεις των απέναντι μου δείχνει ότι δεν υπάρχει τέτοιου είδους μυστική συμφωνία.

Costas6

Για το διεθνές status quo η συμφωνία με την Αίγυπτο μας υπερκαλύπτει. Γιατί είναι νόμιμη.
Αν κατατεθεί στον ΟΗΕ είναι game over.
Γι αυτό σβόλιασε η Γερμανία.
Αν υπάρχει κίνδυνος να μην ισχύσει θα το δούμε στην κύρωση από τα κοινοβούλια. Δε νομίζω όμως.

Giannis

12:53
..”φαινεται πως είναι σε καθετη νοητή γραμμή από την Μαρμαρίδα και πηγαινει προς τον 28ο παράλληλο προς Ρόδο. Θα ξεκινησει σε λίγο πορεία ανατολικά αν ισχύει η περιοχη που έδωσε για έρευνες.”
https://defencereview.gr/me-poreia-pros-ti-karpatho-kineitai-to/

kK19641970

Όχι, φυσικά και δεν πέσατε έξω. Αλήθεια όλοι αυτοί οι “φίλοι” του περιοδικού που πιστεύουν ότι έπρεπε να το βουλιάξουμε αμέσως ,θεωρούν ότι εξυπηρετούν το καλό της χώρας; Άλλο τι θέλουμε βαθιά μέσα στην καρδιά μας και άλλο τι μπορεί να σταθεί νομικά . Τον βρίζανε τον Δένδια, αλλά ΑΟΖ με Ιταλία έφερε, ΑΟΖ με Αίγυπτο έφερα και κατάφερε να μουτζουρώσει τον γιαλαντζί σχεδόν σε όλη την ΕΕ.

GeorgeD

Φίλε μου, δε κόψαμε εμείς τις άδειες, ούτε βγάλαμε το στόλο έξω. Επίσης δεν κάναμε εμείς δηλώσεις για κόκκινες γραμμές, που μετά έγιναν ροζ.
Όταν κινητοποιείς το στρατό, εσύ έχεις κλιμακώσει την κρίση και κανένας άλλος.
Στην Αίγυπτο τα πήγε καλά, για την Ιταλία όμως δε συμφωνώ. Επίσης χρόνια πριν και άλλοι μπορούσαν να φέρουν συμφωνία και με τη Λιβύη, αλλά το ζήτημα ήταν τι χάναμε.
Ας δώσουμε και συγχαρητήρια και στον Κοτζιά για τη συμφωνία με τους Σκοπιανούς…

GK21

Mε την Αιγυπτο ισα-ισα ειναι που τα κανε μανταρα.Ενα ονομα μονο σου λεω και κρατα το για το μελλον.Λεκανη του Ηροδοτου.Θα με θυμηθεις.

Last edited 1 month ago by GK21
Jolly_Roger

‘νταξ’ καλούλης είναι κι ο Δένδιας για ΥΠΕΞ, αλλά δεν είναι σαν τον ‘Κισιγκερ από τα LIDL’! – Διεξήγαγε ο Δένδιας ‘good diplomacy uh’; Όχι! – Τραγούδησε ο Δένδιας αγκαζέ με τον Μεβλούτ Τσαβούσογλου; Ούτε καν! – Είπε ο Δένδιας ‘να μην είμαστε μοναχοφάηδες στη Μεσόγειο’; Όχι; Απαράδεκτον! – Δήλωσε ο Δένδιας πως δίδαξε σε Harvard & Oxford ή έστω σε κάποιο ΕΠΑΛ; Όχι;;; – Χαριεντίζεται ο Δένδιας με γραβάτες και καπέλα; Όχι; Ε, αυτό είναι ασυγχώρητο για ΥΠΕΞ! Για δες ρε, κάτι άτομα που βάζουν για ΥΠΕΞ. Που αντί να κάτσει στ’ αυγά του και να δίνει συνεντεύξεις στο… Read more »

Last edited 1 month ago by Jolly_Roger
GK21

Μην ανησυχεις.Κανεις μας δεν θελει(η δεν περιμενει)να βυθισουμε τιποτα.Ξερουμε σε ποια χωρα ζουμε και πολυ περισσοτερο ξερουμε ποιοι μας κυβερνανε.

Υ.Γ. Να του κανουμε και αγαλμα πανω σ’αλογο του κυρ Νικου.Τετοια προσφορα στο γενος ουτε η Μαντω Μαυρογενους……

x-m

Ο ερντογάν έχει πάθει κατάθλιψη από το μουτζούρωμα.Δεν μπορεί να φάει.

npo

“Νενικήκαμεν κύριοι.
Οι Τούρκοι μας αναγνωρίζουν 3 ν.μ χωρικά ύδατα.”

ΠΤΗΣΗ, 2034, εφόσον η Κυβέρνηση είναι της αρεσκείας της, αλλιώς θα είναι (μ)προδοσία

Koulis

Ξίδι.

brokeconomist

Μια ερώτηση προς τους φίλους που σχολιάζουν, αλλά και προς την προς το περιοδικό για να διαβάσω τις παρατηρήσεις σας.

Αυτή την στιγμή υπάρχει μια συμφωνία με την Αίγυπτο, η οποία όμως δεν έχει τεθεί σε ισχύ, (εκτός αν κάνω λάθος οπότε διορθώστε με), αφού αναμένεται επικύρωση από τα κοινοβούλια των δύο χωρών.  

Αν, λέω αν, (τώρα όπως πολύ σωστά λέτε δεν το έκαναν), αποφασίσουν οι Τούρκοι να στείλουν ερευνητικό σκάφος μέσα στο θαλάσσιο χώρο που ορίζει η τρέχουσα συμφωνία, νομιμοποιείται η Ελλάδα να τους παρεμποδίσει στρατιωτικά; 

Thras

Μέχρι να καθοριστούν με συμφωνία, οι ΑΟΖ είναι διεκδικούμενες (δυνητικές όπως λέμε) άρα κανείς δεν νομιμοποιείται να διεξάγει έρευνες.

Για αυτό το λόγο, τα οικόπεδα που έχουν ανακοινωθεί σε διαγωνισμούς προς έρευνα από την Ελλάδα σταματούν κάτω από τη μισή Κρήτη.

npo

Να προσθέσω κάτι ακόμα. Η Π έχει υιοθετήσει 100% την Αμερικανική θέση πως η καλύτερη λύση είναι μια συνεκμετάλλευση ώστε να ωφεληθούν όλοι, και να μην συμβεί το απευκταίο. Γι αυτό και η προτίμηση στις κορβετίνες τους Θεμιστοκλήδες και τα MMSC. Μπελλάρες σημαίνει αντίσταση και πιθανόν πόλεμος, MMSC σημαίνει συνεργασία. Και να πω την αλήθεια, πιστεύω οτι κι αυτό επιθυμεί κι η Κυβέρνηση, κι η αντιπολίτευση, ακόμα κι ο Βαρουφάκης αλλά αυτός χωρίς τις MMSC. Και αυτό θα επιθυμούσα κι εγώ αν δεν πίστευα οτι οι Τουρκοι δεν πρόκειται να αρκεστούν σε συνεκμετάλλευση, αλλά κάποια στιγμή θέλουν το ανατολικό Αιγαίο… Read more »

x-m

Η γη της επαγγελίας για (σχεδόν) όλους είναι η Χάγη. Εκεί όλα θα λύνονταν μια χαρά. Αλλά ζητάνε πολλά τα μεμέτια, πάρα πολλά…….. και δεν μπορεί να φτάσει η ημέτερη καλή διάθεση μέχρι εκεί.

CKfurious

Όλο νίκες ρε παιδιά αυτή η κυβέρνηση!!!
Ας είναι καλά η ΗΓΕΣΊΑ μας στα υπουργεία εξωτερικών και άμυνας
Παράγουν πολύ έργο τους έχουμε κατατροπώσει με τη στρατηγική μας ψυχραιμία
Τι να πούμε εμείς άλλωστε????
Η ΗΓΕΣΊΑ μας τα ξέρει όλα και τα κάνει όλα καλά
Είμαι πολύ περήφανος για την ΗΓΕΣΊΑ!! 
Μετανοιών πικρα για τη κριτική που άσκησα….
Τι ξέρoume εμείς άλλωστε οι πληβείοι του πληκτρολογίου

Ακολουθεί vote up από Costas6+Koulis

Koulis

Μάλλον οι προδότες και φιλοτουρκοι του πληκτρολογίου.

CKfurious

Ενώ αυτοί που είναι 1+ χρόνο εξουσία και δεν έχουν προχωρήσει ούτε καν τις απαιτούμενες FOS ΕΝΏ ΞΈΡΑΝ τι θα κάνει ο Σουλτάνος που και ποτε
τι ακριβώς είναι??
Αδιάφοροι?
Ανίκανοι?
Βλάκες?
Mπαλαφικοι?
Αυτά που γραφεις εσύ?
Όλα τα παραπάνω???
Για απάντησε!!

Αλλα τι να τις κάνουμε τις FOS αφού νικάμε συνεχώς !!!

x-m

Δεν έχεις όριο !!!

LAMBROS

Οντως αλλαξε πορεια…για να δουμε…

ETS

Και αυριο θα ξαναλλαξει και παει λεγοντας …
Καταλαβες οτι η Τουρκια εχει διεκδικησεις που σταματουν σε αλλαγη ιδιοκτησιακου καθεστωτος περιοχων νησων κλπ και εμεις περιμενουμε ενα καραβακι αν θα παει ανατολικα η δυτικα να χαρουμε …
Ουτε στην αρχη δεν ειμαστε και ηδη συρομαστε πισω απο τις εξελιξεις ασκοπα.

Gianis

Έτσι είναι όπως τα λετε, όμως ακόμα δεν έχω καταλαβει πιο θεωρειτε το σημείο του έντιμου συμβιβασμου; Αν η Τουρκία αναγνωρίσει κυριαρχία μας δυτικά του 28 και εμείς κυριαρχία της Ανατολικά του 28 όπως σωστά διαπιστωνετε, είναι εθνικά αποδεκτο; Μήπως υπάρχουν περιθωρια να παρουμε κάποιο μεγαλυτερο αντάλλαγμα για αυτή τη παραχωρηση περα απο την αυτονόητη για εμενα κυριαρχία μας νότια της Ρόδου και της Κρήτης; να πετυχουμε τα 12 νμ και μια έντιμη οριοθέτηση στο Αν. Αιγαίο; Νομίζω ότι το timing είναι μοναδικό ώστε ακόμα και με στρατιωτική δράση αν χρειασθει, να λυθούν σοβαρά προβληματα, που θα τα κληρονομησουν οι… Read more »

GK21

Ποιος σου ειπε πως ειναι αυτονοητη η κυριαρχια μας νοτια της Κρητης και ειδικα νοτια της Ροδου?????????Και τι ειδους εντιμο συμβιβασμο να κανουμε στο ανατολικο Αιγαιο?Να βοσκαμε παρεα τα προβατα πανω στα Ιμια??????

Costas6

Το ελληνοαιγυπτιακό που υπογράψαμε αυτό ακριβώς λέει.

GeorgeD

Οι Τούρκοι κάνανε απλά αυτό που είχαν δηλώσει, “έρευνα” στο σημείο που είχαν εκδώσει νάυτεξ. Οι άνθρωποι κάνουν απλά αυτό που λένε. Εμείς πανηγυρίζουμε γιατί “φοβήθηκαν” και έμειναν στο σημείο της νάυτεξ. Οι κρητικοί κλαίνε γιατί τους περίμεναν μέχρι την Κρήτη, μπας και έβγαναν οι ναύτες και σωζόταν ο τουρισμός.
Αλήθεια εξακολουθούμε να στέλνουμε μηνύματα στα πλοία τους να φύγουν από την Ελληνική υφαλοκρηπίδα?
Τόσο τζάμπα μάγκες ούτε οι συριζαίοι-καμμένοι.
“Νῦν ὑπὲρ πάντων ἀγών”
Επίσης έχουν προαναγγείλει έρευνες και πιο δυτικά, αλλά μάλλον το έχουμε περάσει στα ψιλά, ξέχασα εκεί έχουμε βάλει τις καινούργιες κόκκινες γραμμές μας.

Vas

Έξω δεν πέσατε για την περιοχή της Ελληνό-Αιγυπτιακής ΑΟΖ αλλά οι Τούρκοι το πέτυχαν αυτό που ήθελαν, να γκριζάρουν την υπόλοιπη περιοχή και τίποτα να μην συνέλεξαν τα ερευνητικά τους μικρή σημασία έχει γιατί έκαναν αυτό που καμία τουρκική κυβέρνηση δεν είχε κάνει στο παρελθόν και που καμία Ελληνική δεν τους είχε αφήσει, να απλώσουν καλώδια ανενόχλητοι σε ελληνική υφαλοκρηπίδα και μάλιστα για τόσες ώρες όπως και έκαναν. Εντάσσεται στο γνωστό τρόπο των Τούρκων όταν θέλουν να αμφισβητήσουν κάτι δικό μας, ξεκινάνε δειλά δειλά από τα χαμηλά για να κόψουν αντιδράσεις και με το πέρασμα του χρόνου το εντείνουν ωσότου… Read more »

Costas6

Μας εξηγείς πως η περιοχή ήταν πριν ελληνική και τώρα πέτυχαν οι Τούρκοι να την γκριζάρουν;
Γιατί επισήμως η περιοχή της ναφτεξ είναι διεθνή ύδατα…

G...

Δηλαδη αφου μεχρι εκει που συμφωνήσαμε με την Αίγυπτο δεν πανε οι τουρκοι ολα καλα. Ρόδο Καστελόριζο μπορουν να κοβουν βολτες δεν πειράζει κερδαμε. Τι αλλο θα διαβασουμε.
Και σταμματηστε αυτη την γελοιοτητα με το θορυβο. Ο τουρκος θελει να γκριζαρει περιοχες δεν τον ενδιαφερει αν εχει θορυβο η οχι. Υπαρχουν και αλλοι τροποι να σταματησεις ενα σκαφος οταν θελεις. Σταματηστε λοιπόν να υποβιβαζετε την νοημοσυνη μας. Πραγματικα εχει πεσει το επιπεδο στα περισσότερα αρθρα τον τελευταίο καιρό.

Costas6

Όταν μιλάς για “γκριζάρισμα” περιοχών που με κανένα τρόπο δεν έχεις κατοχυρώσει σαν δικές σου και είναι σε διεθνή ύδατα, η νοημοσύνη σου δεν έχει και πολλά περιθώρια υποβιβασμού…

G...

Τοτε ο μητσοτακης και ο δενδιας γιατι κανουν τοση φασαρια?Γιατι φωναζουν οτι ο τούρκος ειναι παρανομος? Αν ειναι ολα καλα τοτε βγειτε και πειτε συγγνώμη λαθος και αφηστε τον να κοβει βολτες Φυσικα και ειναι παρανομος .Ακου λοιπόν . Με ανοησιες και γελοιοτητες δεν γινεται ο κοσμος να πεισθεί. Μεχρι προχθες πανυγηριζε η πτηση (και καλα εκανε) οτι νικαμε που δεν βγηκε ο τουρκος, γιατι η ελλαδα εβαλε κοκκινες γραμμες εβγαλε το στολο κτλ. Σημερα ομως λετε οτι σας ερθει για να δικαιολογησετε τα αδικαιολογητα. Για πες μας Ειναι Ελληνικη υφαλοκρηπίδα η οχι? Απλωσε καλωδια? Δειχνει οτι κανει ερευνες οπως… Read more »

Last edited 1 month ago by G...
Costas6

Γιατί είναι. Κάνουν έρευνες σε περιοχή που την διεκδικούμε νομίμως.
Εσύ είδες το ορούτς και δεν είδες το ναυτικό μας;
Η ουσία φίλεμ είναι να πεισθεί ο κόσμος να μην πιστεύει γελοιότητες.
Ανοίξτε κάνα χάρτη να δείτε ποιές περιοχές έχουμε κατοχυρώσει νόμιμα και ποιές είναι υπό αμφισβήτηση ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ και μετά μιλάμε για γκριζάρισμα.

Tango.Alpha

Οι Τούρκοι γκρίζαραν πρώτοι τις περιοχές. Εγώ μεταφράζω τη navtex: είμαι ο αρμόδιος για την περιοχή και θα κάνω έρευνες. Σας ενημερώνω ότι θα κάνω βόλτες μείνετε μακριά. Σε μεγάλο βαθμό όποιος ζητήσει μια περιοχή την έχει εκτός αν τον σταματήσουν οι άλλοι. Κι αν την προηγούμενη φορά δε βγήκαν γιατί τους είχαν υποσχεθεί οι Γερμανοί εκ μέρους μας ότι θα κάτσουμε ήσυχοι. Και είχαμε και την απρονοησία να μιλήσουμε για κόκκινες γραμμές που ξέραμε ότι δεν μπορούμε να υπερασπιστούμε ουσιαστικά*, παρά μόνο λέγοντας ότι βρέχει. Η Τουρκία κάνοντας τις βόλτες με το σκάφος στην περιοχή και έχοντας απλώσει και… Read more »

Costas6

Πώς ρε φίλε τη γκρίζαραν; Αφού γκρίζα ήταν από πάντα.
Καταθέσαμε ποτέ συντεταγμένες στον ΟΗΕ να λέμε πως είναι δική μας;
Πότε.
Κάναμε διεθνή συμφωνία με κάποια χώρα;
Με την Αίγυπτο μέχρι τον 28ο.

Τι είναι λοιπόν ποιό πέρα;
Διεθνή ύδατα.
Σε ποιόν ανήκει η υφαλοκρηπίδα;
Σε κανένα. Την διεκδικούμε εμείς και οι Τούρκοι.

Έλεος δλδ, τι δεν καταλαβαίνετε;

Costas6

Εννοείται την ανέκρουσε!
Δυτικά από κει είναι πλέον ελληνικά ύδατα, δεν είναι διεθνή.
Και τώρα το ξέρει και ο Τούρκος!

Costas6

Να με συγχωρείται για το οφ τοπικ, αλλά νομίζω καλύτερα ένα εδώ παρά σκόρπιο παντού.

Έχω ένα κουίζ για τους σχολιαστές, κωλοκοτρωναίους και μη.

Ποιά χώρα έχει τορπιλίσει πολιτικό πλοίο, σε διεθνή ύδατα, εν καιρώ ειρήνης;

Νομίζω… ούτε οι ναζί;

G...

Ελεος με την φτηνη προπαγάνδα υπερ της κυβερνησης. Το να το σταματησεις βαζοντας μπροστα του τον στολο το εχεις σκεφτει? Να το παρενοχλουνε? Να το ακουμπησουν οπως το γαυδος? Πραγματικα ελεος

Costas6

Μια αντίθετη άποψη πρέπει οπωσδήποτε να έχει σοβαρό πρόβλημα, πχ να υποστηρίζει την κυβέρνηση. Χμμμ.
Οκ, με αυτή τη λογική, έλεος με την αντιπολίτευση. Ντροπή σας να εκμεταλλεύεται εθνικά θέματα για ψηφαλάκια.
Ναι τα έχω σκεφτεί αυτά. Μετά σκέφτηκα πως εκεί είναι διεθνή ύδατα.
Εσύ;

GeorgeD

Το πρόβλημα είναι ότι γράφετε το ποιηματάκι σας, αλλά δεν απαντάτε σε απλά ερωτήματα σε εμάς τους στρατηγούς του πληκτρολογίου. Πριν ξεκινήσω, θα απαντήσω στο κουιζ σου, οι Ισραηλινοί το 2010 (δεν το τορπίλισαν, αλλά έκανα νηοψία, που κατέληξε σε νεκρούς). Να σου τονίσω ότι δεν υποστηρίζουμε αυτό, αλλά δε βγάλαμε εμείς το στόλο, ούτε καλέσαμε τον “αρχιστράτηγο” με τη στολή παραλλαγής τους 2 φορές στο Μαξίμου. Διάβασε πρώτα τι έχουμε γράψει, και μετά έλα να μας κάνεις το μαθηματάκι του σώφρονα (αν δεν κάνω λάθος, ένα τέτοιο μαθηματάκι μας κάνανε και στα Ίμια, κάποιοι ανάλογοι). Θέτω και εγώ ένα… Read more »

Costas6

Δε βοηθάει το περιβάλλον, σε μια σελίδα που σέβεται τον εαυτό της και το κοινό της και φόρτωνε κανονικά θα μπορούσα. Τώρα απαντώ ότι δω. Η απάντηση σου ενισχύει την εντύπωση μου πως σχολιάζετε χωρίς να έχετε ιδέα για το θέμα. Ελληνάρες με απόψεις καφενείου. Που έγινε το μαβί; Ανοικτά των ακτών. Λες να είναι διεθνή ύδατα εκεί; χωρικά μήπως; κάνει διαφορά; Αν ξέρεις τις απαντήσεις ξέρεις πως είπες μπούρδα. Αν δεν τις ξέρεις, γιατί γράφεις; πάνε διάβασε! Δε βγάλατε τον στόλο, αλλά αποψάρα για τις ενδεδειγμένες κινήσεις έχετε. Αυτοί που τον έβγαλαν δεν ξέρουν, εσύ θα τους πεις. Στη… Read more »

GeorgeD

και επειδή ήμουν σίγουρος για το συμβάν, αλλά έπρεπε να το ψάξω, ο τορπιλισμός του Λουζιτάνια το 1915. Οι Αμερικανοί τότε δεν ήταν σε πόλεμο με τους Γερμανούς, και αυτό το συμβάν τους ανάγκασε να μπουν στον πόλεμο.

Stratilatis

Ο Καντάφι το κρουαζιερόπλοιο το Queen Elizabeth κάπου στο 80. Τα αντίποινα ήταν ο βομβαρδισμός της Λιβύης τη δεκαετία του 80 από τον έκτο στόλο.
Βέβαια ο Καντάφι είχε και μία δικαιολογία ήταν λίγο τρελός και σαν τον Ερντογάν έλεγε ότι τα χωρικά του υδατα ήταν υπερθεν της υφαλοκρηπίδας και επεκτείνονταν στα 200ν.μ.
Ποιοί ήταν οι μόνοι που τον υποστηρίξαν τότε στην Ελλάδα;;;
Μα φυσικά το ΚΚΕ( κάναν και απεργία για τα δίκαια της Λιβύης) και το ΚΚΕ εσ. (νυν ΣΥΡΙΖΑ)

GK21

Το σκορ ποσο ειναι?Να βγαλω σημαια στο μπαλκονι η οχι?Τις παραλλαγες να τις ξαναβαλω στη ντουλαπα?Μπερδευτηκα τωρα……..

Last edited 1 month ago by GK21
Koulis

Οι παραλλαγές είναι για να πας για κυνήγι.

x-m

Ευτυχώς που η χώρα έχει “κλείσει” επωφελώς το “μακεδονικό” και μπορεί να επικεντρωθεί με όλες της τις δυνάμεις στα ελληνοτουρκικά.

Last edited 1 month ago by x-m
epampapas

Συγγνώμη έχετε εικόνα των εκτάσεων; Επί της ουσίας επιβεβαιώνομαι εγώ. Παραχωρήσαμε μια τεράστια έκταση, όλη γειτονεύουσα με επιβεβαιωμένα κοιτάσματα, από ανατολικά της Κρήτης μέχρι την Κύπρο (ναι και εκεί Ελλάδα είναι όσο και να μην αρέσει σε πολλούς) για να προστατεύσουμε την Κρήτη και δυτικότερα. Γιατί μόνο αυτό μπορούμε να κάνουμε. Παραδοχή αδυναμίας είναι. Να το πούμε διαφορετικά γκριζάραμε-παραχωρήσαμε όλη την έκταση ανατολικά της Κρητης μεχρι την Κύπρο. Η μισή Αν.Μεσογειος πρακτικά, όπου γύρω γύρω όλοι εχουν κοιτάσματα. Κάτι που μας προίκισε η ελληνική γεωγραφία, ο νησιωτικός, ναυτικός χαρακτήρας του λαού μας το ξεπουλήσαμε. Από την άλλη σκέφτομαι, εδώ δεν… Read more »

Last edited 1 month ago by epampapas
Manosss

Πρωσοπικα θεωρω οτι η Ελλαδα (ΝΔ, ΚΙΝΑΛ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ) εχουν συνφωνησει με την Αμερικη σε μοιρασια της θαλασσιεας περιοχης …ΑΛΛΑ δυστηχως για ολους ο Ερντογαν θελει περισσοτερα απο οσα του δινουνε διοτη θεωρει οτι η Τουρκια λογω μεγεθους δικαιουται πιο πολλα. Ομως δεν μπορει η Αμερικη να τους δωσει πιο πολλα διοτη θα διμηουγηθει προβλημα ασταθειας και στην Ελλαδα και με την Αιγυπτο με τα πολιτικα κοματα διοτη οι λαοι των δυο χωρων δεν θα το δεχτουν. Οι Αμερικανοι μεσω Παιτ λενε η Ελλαδα δοικιουτε ΑΟΖ στα νησια οπως και στην ηπειρωτικη χωρα. Αλλα δεν λενε ΠΟΣΗ ΑΟΖ εκει ειναι… Read more »

Koulis

Δώσε πτήση πόνο στους σχολιαστές του πληκτρολογίου, τους υποστηρικτές των Τούρκων που νομίζουν ότι κάνουν αντιπολίτευση. Ντροπή τους.

GK21

Εχω κοκκινισει τοσο πολυ απο ντροπη,που αν με βαλεις διπλα απο τις κοκκινες γραμμες του υπερτατου ηγετη σου δεν θα μας ξεχωριζεις………

Koulis

Πες μου εσένα ποιός είναι ο η ηγέτης του αν τολμάς και θα σου απαντήσω.

Koulis

Όλοι αυτοί με τις αρνητικές τέτοιοι είναι. Κάποιοι πρέπει να κάνουν προμήθειες σε τσιγάρα. Οι αρχηγοί τους οδεύουν προς τη φυλακή και τρελαίνονται.

ShadowMan

βασικά εσυ και κανα 2 ακόμη το πολύ εδω μέσα γυρνάνε στο πολιτικό ολες τις κουβέντες. Η πολιτικη δεν ειναι ποδόσφαιρο να διαλέγεις ομάδα και να γίνεσαι φανατικός. Δοκίμασε να ασχολεισαι με τη θεματολογία της σελίδας χωρίς να μας πρήζεις για το κομα σου.

Tasos

Το κακό ξεκινά από την ΠΤΗΣΗ, που επιτρέπει την ανάρτηση των σχολίων του με τα οποία προσβάλει όσους προβληματίζονται ή διαφωνούν με τα τεκταινόμενα και ταυτόγχρονα δεν επιτρέπει την ανάρτηση σχολίων που του απαντούν στο ίδιο ύφος…
Καλό θα ήταν λοιπόν να δείξουν την ίδια ευαισθησία με τα δικά του προσβλητικά σχόλια αν δεν θέλουν να μείνουν με αναγνώστες σαν αυτόν…..
Αυτά για αρχή…..

Koulis

Λάθος μεγάλο κάνεις. Απαντώ στους ” πατριώτες”.

G...

Και ποιος σου ειπε οτι πανω απο την πατριδα βαζουμε τα κομματα? Αν καποιος κανει κατι καλο για την ελλαδα μας θα τον στηριξω με οποιο τροπο μπορω ειτε ειναι ο μητσοτακης ειτε οποιος αλλος μπορει να ειναι. Μου ειναι αδιαφορο λοιπον το ποιος ειναι και τα μεγάλα λογια που λεει, αλλα το μονο που με απασχολεί ειναι τα εργα του. Αυτο που δεν ανέχομαι ομως ειναι να προσπαθουν με ανοητα και γελοια επιχειρήματα να μου σερβιρουν ως επιτυχια μια αποτυχια. Μπορω να δεχτω πως σε καποια πραγματα και λόγω των καταστασεων καποιες φορες να κανουμε υπομονη και να μην… Read more »

Thras

Η αλήθεια είναι ότι ο φίλος Koulis θα πρέπει να επικεντρωθεί στα αμυντικά θέματα που συζητάμε εδώ και όχι στα κοματικά.

Φυσικά το ίδιο ισχύει και για άλλους σχολιαστές που συστηματικά κοματικοποιούν την συζήτηση προς τη μία ή την άλλη κατευθυνση…

Diogenis

Εχουμε γκρίζο στα Ιμια , ελπιζω τωρα να μην αποκτισουμε γκριζω στην περιοχη απο το 28ο παράλληλο , αλλοι αγωνιουν και αλλοι κοιμουντε με φωτογραφια αγκαλια με τους αγαπημενους τους Ήρωες , μοιράζοντας ντροπές σε άλλους.

Luz

Πόσες αρνητικές πρέπει να πάρεις για να καταλάβεις ότι είσαι εριστικός;
Για την ΠΔ που αφήνει σχόλια που λένε τους υπόλοιπους σχολιαστές “υποστηρικτές των Τούρκων “, τι να πει κανείς ;
Έχω πει την άποψη μου εδώ και καιρό , αξίζει να διαβάζεις συγκεκριμένους ανθρώπους εδώ μέσα που ευτυχώς μας θυμίζουν την παλιά ΠΔ.

Last edited 1 month ago by Luz
p270

Δηλαδή πρέπει να πανιγυρισουμε που απλά πήγαν μέχρι εκεί που είχαν ανακοίνωση;
Ας πούμε ότι δεν μπορούσαν να κάνουν έρευνες για τους λόγους που έχουν γραφτεί,παραβίασαν και συνέχισαν να παραβιάζουν την ελληνική υφαλοκρηπίδα η όχι; Αν ναι τότε αφού κάποιοι κρατούσαν σκορ δυστυχώς έγινε το 2-1 και έγινε γιατί απλά δεν αντιδράσαμε όπως την προηγούμενη φορά
Αν αγαπητή πτήση νομίζετε ότι δικσιωθηκατε ναι έτσι είναι αλλά προς κακού μας

Περιμένω τον koulis να κάνει downvote

Seagull

Για να “ευλογήσω τα γένια” μου και εγω παραθέτω το παρακάτω link, τρείς ημέρες πίσω, όπου έγραφα τα ίδια πράγματα…

https://www.ptisidiastima.com/aoz-prodosia-i-ethniko-dikaio/#comment-234949

Μπορεί τελικά να καταλήξουμε σε αυτόν το χάρτη (το κόκκινο) αλλά αυτό ΔΕΝ πρέπει να γίνει με διαπραγμάτευση μόνο για την περιοχή αυτή. Θα είναι τεράστιο λάθος… Πρέπει να “δώσει” πολλά στο Αιγαίο για να πάρει αυτό το χάρτη.

Έως τότε η περιοχή ειναι Ελληνική για εμας και κάνουμε το χωροφύλακα ώστε να παραμείνει disputed για τους υπόλοιπους.

Νομίζω οτι οι παραπάνω γραμμές συνοψίζουν επαρκώς την κατάσταση.

Last edited 1 month ago by Seagull
viper3000ad

Το σχήμα της “υποχώρησης” είναι μοτίβο ωκεανογραφικής χαρτογράφησης. Φυσικά εκεί δεν υπάρχει τίποτα για να δει αλλά, αυτό είναι ένα εντελώς διαφορετικό παραμύθι.

Nikostath

Η κυβέρνηση είχε να διαλέξει ανάμεσα στον πόλεμο και την ατίμωση. Διάλεξε την ατίμωση. Αλλά θα έχει και πόλεμο.

Winston Churchill, 1874-1965

(εκφράζοντας αντιρρήσεις για τη συμφωνία του Μονάχου του 1938 με τους Ναζί)

Koulis

Έχει πει κι αυτό. “Θα πολεμήσουμε στη Γαλλία, θα πολεμήσουμε στις θάλασσες και στους ωκεανούς, θα πολεμήσουμε με αυξανόμενη αυτοπεποίθηση και δύναμη στον αέρα, θα υπερασπισθούμε το Νησί μας, όποιο κι αν είναι το κόστος, θα πολεμήσουμε στις ακτές, θα πολεμήσουμε στους διαδρόμους προσγείωσης, θα πολεμήσουμε στα χωράφια και στους δρόμους, θα πολεμήσουμε στους λόφους, δεν θα παραδοθούμε ποτέ “.
Το ίδιο θα κάνουμε και εμείς για την πατρίδα μας. Για εσάς του πληκτρολογίου μάλλον για απόβαση στην Ιταλία σας κόβω.

Nikostath

Όπως και αυτό:

“Δεν πρέπει να γυρνάς την πλάτη σου σε έναν επαπειλούμενο κίνδυνο και να προσπαθείς να ξεφύγεις απ’ αυτόν. Αν το κάνεις, θα διπλασιάσεις τον κίνδυνο. Αλλά αν τον αντιμετωπίσεις εγκαίρως, θα τον μειώσεις στο μισό. Ποτέ μην τρέχεις να γλιτώσεις από κάτι. Ποτέ!”

Σταμάτα να δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα, δέξου την κριτική. Πολλοί που ασκούμε κριτική αγωνιούμε όπως εσύ. Ίσως ακόμη και να έχουμε ψηφίσει αυτή την Κυβέρνηση.

Koulis

Ίσως ακόμη και να έχουμε ψηφίσει αυτή την κυβέρνηση. Καλά ποιόν νομίζετε ότι κοροϊδεύετε. Κάποιοι οδεύουν στη φυλακή και τρελαίνεστε.

x-m

Πλάκα κάνεις !!!!! Και έχεις άγχος χωρίς λόγο. Στην Ελλάδα δεν πηγαίνει κανένας φυλακή (εκτός από τον Άκη).Αν ήταν να πάνε φυλακή αυτοί που το άξιζαν από όσους μας έχουν κυβερνήσει, θα είχαμε άλλους 4 Κορυδαλλούς.

Tasos

Για ποιον ακριβώς λόγο πανηγυρίζουμε;

Έγινε προσπάθεια διακοπής της πορείας του και στέμφθηκε από επιτυχία;

Για το ότι έστριψε πριν τον 28 μεσημβρινό, εντός της παράνομης ΝΑVΤΕΧ και συνεχίζει την περατζάδα εντός ελληνικής υφαλοκρηπίδας;

Συνεχίζει κανονικά την πορεία του όπως είχαν προαναγγείλει μέσω της NAVTEX τους ή όχι;

Σε τι ακριβώς πανηγυρίζουμε;

Seagull

Δεν πανηγυρίζει κανείς (μιλάω για όσους προσπαθούν να βλέπουν την κατάσταση αντικειμενικά). Απλα δεν είναι και για να κλαίμε, ακόμα τουλάχιστον…

Last edited 1 month ago by Seagull
Tasos

Σαφώς και δεν είναι για κλάματα τέτοια κινητοποίηση των ΕΔ με τέτοιες διαθεσιμότητες οπλικών μέσων που επέτυχαν οι άνθρωποι που εντός δεκαετούς μνημονίου ήσαν ο εύκολος στόχος περικοπής δαπανών και μέσων για να δουλέψουν…. Εγώ έθεσα κάποια ερωτήματα και εξέφρασα τις απορίες μου για το άρθρο που ανέβηκε. Υπάρχει ένα κλίμα να γίνει το άσπρο μαύρο, σαν να μην είναι ακόμα το τουρκικό ερευνητικό με στρατιωτική συνοδεία εντός ελληνικής υφαλοκρηπίδας… Την πρώτη φορά, πριν δυο εβδομάδες, όλοι πανηγυρίζαμε για το ότι ο τούρκος δεν τόλμησε να πραγματοποιήσει ότι είχε εξαγγείλει και τότε, δηλ να μπει σε ελληνική υφαλοκρηπίδα και να… Read more »

Tasos

Kouli, κάνε και τίποτα εκεί στο πολιτικό γραφείο που περνάς την ώρα σου….Ξέρεις, δουλειές γραφείου…..

Diogenis

Δεν ξερω για φακε νιους, άλλα η ενημέρωση πότε δεν έβλαψε , Η Τουρκία “έσπασε” για πρώτη φορά τον 25ο μεσημβρινό και καταπατά ελληνική κυριαρχία! Κύρα Αδάμ Επί 42 ημέρες, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, η Τουρκία εκτελεί αεροναυτικές συνδυασμένες επιχειρήσεις ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΑ του 25ου μεσημβρινού, σπάζοντας για πρώτη φορά και για τόσο μεγάλο διάστημα το «φράγμα του 25ου μεσημβρινού» στο Αιγαίο. Παράλληλα για πρώτη φορά η Τουρκία εκτελεί εντατικές και παρατεταμένες επιχειρήσεις σε βάρος της Ελλάδας με εναέριο ανεφοδιασμό των F-16 της άσκησης, τετραπλασιάζοντας την αεροπορική ισχύ τους. Την ίδια στιγμή η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει προβεί σε καμμια… Read more »

Koulis

Αν το λέει το site του Πάρη……

Giannis

Σε 20-25 ναυτικά μιλια φτανει τα όρια με την τουρκική. Εκεί θα κινηθεί νότια για να κάνει το περιγραμμα της navtex με εκ νεου πορεία δυτική.

photographix

Mερικα ενδιαφεροντα paste : “Για το Διεθνές Δίκαιο έχει μεγάλη διαφορά το αν τα καλώδια ακουμπάνε στον βυθό. Στα διεθνή ύδατα σε μη καθορισμένη ΑΟΖ είναι επιτρεπτό να απλωθούν καλώδια και να γίνουν έρευνες, στο βαθμό που δεν ακουμπάνε στον πυθμένα. Ωστόσο, ένα κράτος δεν μπορεί να κάνει μονομερώς έρευνες σε διεκδικούμενη υφαλοκρηπίδα, δηλαδή στον βυθό.” “Φαίνεται ότι η τουρκική διπλωματία έχει δύο επιδιώξεις τις οποίες εξυπηρετεί ο πλους του Oruc Reis. Πρώτον, επιχειρεί να κατοχυρώσει κυριαρχικά δικαιώματα στην περιοχή που βρίσκεται ανατολικά των ορίων της συμφωνίας Ελλάδας-Αιγύπτου, στο απώτατο όριο που θα μπορούσε να φτάσει η ελληνική ΑΟΖ. Δεύτερον, θέλει να καταστήσει σαφές ότι δεν θα… Read more »

kK19641970

Αγαπητοί φίλοι ,με ειλικρινή διάθεση ήρεμης και σοβαρής συζήτησης θα ήθελα να ρωτήσω κάτι ,και πιστεύω οι γνώστες θα με κατατοπίσουν και ίσως έτσι ηρεμήσουν τα πνεύματα μεταξύ των σχολιαστών, και μπει η συζήτησή μας σε πιο ρεαλιστικό περιβάλλον. Σύμφωνα με δύο σοβαρούς αναλυτές ,οι οποίοι καλούνται σε διάφορα ΜΜΕ προς αποφυγή παρεξήγησης, καταπάτηση κυριαρχικού δικαιώματος είναι η είσοδος εντός των 6 μιλίων των χωρικών υδάτων. Η πλεύση εντός των υδάτων της υφαλοκρηπίδας μπορεί να γίνει , εάν όμως ακουμπήσει τον βυθό για οποιαδήποτε ενέργεια τότε συνιστά καταπάτηση. Είναι έτσι όπως τα αντιλαμβάνομαι ή έχω καταλάβει λάθος; Σίγουρα πολλοί φίλοι… Read more »

Stratilatis

Ακριβώς έτσι είναι. Εντος των 6 μιλίων ( χωρικά ύδατα) μπορεί να κάνει διέλευση αλλά αν απλώσει καλώδια χωρίς την άδεια/πρόσκληση της Ελληνικής Κυβέρνησης, είναι καταπάτηση δικαιωμάτων και αμφισβήτηση κυριαρχίας. Στην ΑΟΖ και στην Υφαλοκρηπίδα ( ισχύει τό ίδιο και για τις δύο οντότητες), έχει δικαίωμα οποιοδήποτε πλοίο, οποιασδήποτε σημαίας, να κάνει υδρογραφικές και γεωλογικές έρευνες και δεν αποτελεί για καμία αμφισβήτηση κυριαρχικου δικαιώματος. Κανένας στον κόσμο (νοήμων) δεν θεωρεί ότι η Ελλάδα δεν έχει κυριαρχικά δικαιώματα σε αυτή την περιοχή επειδή ήρθε το σεισμογραφικό και κάνει ηχοβολήσεις. Πόσοι πχ κάνουν Ηχοβολήσεις στον Βόρειο Πόλο που είναι Ρώσικη ΑΟΖ και… Read more »

Last edited 1 month ago by Stratilatis
kK19641970

Άρα οι μέχρι τώρα κινήσεις της χώρας είναι οι ενδεδειγμένες και οι απολύτως σύμφωνες με το διεθνές δίκαιο. Γιατί τσιμπάνε οι φίλοι του περιοδικού και είναι έτοιμοι να στήσουν στον τοίχο όποιον δεν βούλιαξε με την μία το τούρκικο. Θα παίζαμε το παιχνίδι του γιαλαντζί, και μετά θα φωνάζαμε πάλι ότι φέραμε την καταστροφή. Ας ηρεμήσουμε ,μέχρι τώρα δείχνουμε σαν χώρα ότι καλά τα πάμε, ας κάνουμε υπομονή και ας αφήσουμε τους ειδικούς να φροντίζουν για τόσο σοβαρά ζητήματα. Στο κάτω κάτω όλοι πατριώτες είμαστε. Σε ευχαριστώ πολύ που με διαφώτισες γιατί είχα αρχίσει σοβαρά να ανησυχώ ότι κάτι δεν… Read more »

Last edited 1 month ago by kK19641970
Yiorgos

Αγαπητέ  Stratilatis Νομίζω ότι πρέπει να διαβάσεις πάλι τα άρθρα περί των δικαιωμάτων του παρακτιου κράτους στην ΑΟΖ και τρίτων κρατών μέσα στην ΑΟΖ άλλου κράτους. Article56 Rights, jurisdiction and duties of the coastal State in the exclusive economic zone 1. In the exclusive economic zone, the coastal State has: (a) sovereign rights for the purpose of exploring and exploiting, conserving and managing the natural resources, whether living or non-living, of the waters superjacent to the seabed and of the seabed and its subsoil, and with regard to other activities for the economic exploitation and exploration of the zone, such… Read more »

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΕΞΕΛΙΞΗ: Πριν το τέλος του χρόνου τα πρώτα M1117 Guardian ASV στην Ελλάδα, με αστραπιαίους ρυθμούς κινείται το ΥΠΕΘΑ

 Μετά την προσφορά των 1200 αμερικανικών ASV M1117 Guardian από την Ελλάδα, που πρόσφατα έγινε από τις ΗΠΑ, το ΥΠΕΘΑ δουλεύει ασταμάτητα προς την...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

Κύριο Άρθρο

ΕΞΕΛΙΞΗ: Προχωρά με ταχείς ρυθμούς η διαδικασία του προγράμματος εκσυγχρονισμού των...

52
 Μετά από τα fake news σχετικά με τα ελληνικά MLRS, ας γυρίσουμε στην πραγματικότητα, και στο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των MLRS του Ελληνικού Στρατού που...
Card image

ΠΤΗΣΗ September 2020

Αγορά 3.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2017 March #370

Αγορά 1.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2014 April 2014 #335

Αγορά

Related News

Έξι δωρεάν NSW RIB για τις Ειδικές Δυνάμεις μέχρι τον Μάρτιο του 2022 – Διαγωνισμοί για ατομικά υλικά, αισθητήρες, drones και έγκριση πληρωμής για...

Οι Ειδικές Δυνάμεις θα αποκτήσουν από τις ΗΠΑ μέχρι τον Μάρτιο του 2022 έξι σκάφη άκαμπτης γάστρας (RIB) για ειδικές επιχειρήσεις, μετά από σχετική...

Ολοκλήρωσε την επίσκεψή του στο Άγιον Όρος ο πρωθυπουργός της Ρωσίας

ΑΠΕ-ΜΠΕΟλοκληρώθηκε η ιδιωτική επίσκεψη του πρωθυπουργού της Ρωσίας Μιχαήλ Μισούστιν στο 'Αγιον Όρος. Ο Ρώσος πρωθυπουργός εισήλθε στο 'Αγιο Όρος την Πέμπτη και διέμεινε...

Ο Ρωσικός Στρατός δοκιμάζει το νέο βαρύ φλογοβόλο ΤΟS-2

Κάθε φορά που βάλλονται ρουκέτες με θερμοβαρικές κεφαλές προκαλούν δέος και η πρώτη επιχειρησιακή δοκιμή της νέας έκδοσης TOS-2 «Τοσότσκα» στην κύρια φάση της...

Λευκορωσία: Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις κατά του Λουκασένκο

ΑΠΕ-ΜΠΕΕκατοντάδες γυναίκες, φωνάζοντας «ντροπή», έδωσαν το "παρών" σε ένα ακόμη Σαββατοκύριακο κινητοποιήσεων που οργανώνουν υποστηρικτές της αντιπολίτευσης, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι ο πρόεδρος της...

Petsas categorically rules out demilitarisation of the Greek islands

Government spokesperson Stelios Petsas categorically ruled out the possibility of the demilitarisation of the islands in an interview on Saturday to SKAI TV. Petsas said...
- Advertisement -