25.9 C
Athens
Παρασκευή, 14 Αυγούστου, 2020
Αρχική ΝΕΑ ΑΜΥΝΑ Πρώτη πτήση για το πρώτο Rafale F3-R της Γαλλικής Αεροπορίας

Πρώτη πτήση για το πρώτο Rafale F3-R της Γαλλικής Αεροπορίας

Μοιραστείτε το άρθρο
  • 89
  •  
  •  

Στις 10 Δεκεμβρίου 2018 πραγματοποιήθηκε η παρθενική πτήση του πρώτου αναβαθμισμένου μαχητικού Rafale F3-R της Γαλλικής Αεροπορίας.

 

Στο ίδιο επίπεδο θα ανέλθει το σύνολο των 144 ενεργών Rafale της Γαλλικής Αεροπορίας και του Γαλλικού Ναυτικού. Με το Rafale F3-R, το Rafale είναι εφοδιασμένο με το ραντάρ AESA RBE2 AA. Επιπλέον, το μαχητικό μπορεί να αξιοποιήσει στη συγκεκριμένη έκδοση τον πύραυλο αέρος-αέρος Meteor, το ατρακτίδιο στόχευσης Talios και την έκδοση laser της συλλογής ακριβείας AASM.


Μοιραστείτε το άρθρο
  • 89
  •  
  •  

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν απαραίτητα τους συντάκτες τους κι όχι υποχρεωτικά την ιστοσελίδα. Ο ιστότοπος δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συντακτών της και των άρθρων τους. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση των άρθρων μας χωρίς γραπτή έγκριση, αλλιώς το ptisidiastima.com θα λάβει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Τα σχόλια των άρθρων που ακολουθούν, δεν εκφράζουν την ιστοσελίδα, παρά μόνο αυτούς τους ίδιους τους σχολιαστές. Η αρχισυνταξία έχει το δικαίωμα να λογοκρίνει σχόλιο ή να απαγορεύσει την δημοσίευσή του.

- Advertisement -

43 ΣΧΟΛΙΑ

43 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
Nikolaos

Μια σοβαρή έλλειψη της ΠΑ (της οποίας η κάλυψη όμως απαιτεί σοβαρό κονδύλι …) είναι όπλα της κατηγορίας AASM & Brimstone, δηλαδή μεγάλης ακριβείας, μεγάλης εμβελείας, παντός καιρού όπλα προσβολής κινούμενων στόχων. Οι JDAM είναι εγγενώς ακατάλληλες και μικρής εμβελείας, οι GBU-12 χρησιμοποιούνται μεν αλλού κατά κόρον κατά κινουμένων στόχων, αλλά σε περιβάλλοντα απολύτως ελεύθερα από κάθε απειλή για τα α/φ φορείς και από πάρα πολύ έμπειρα πληρώματα που κάνουν χρήση κορυφαίων ατρακτιδίων κατάδειξης. Και φυσικά οι JSOW είναι ολιγάριθμοι, και επίσης καταρχήν για σταθερούς, και πάντως μεγαλύτερους στόχους. Περαιτέρω αρετή των AASM & Brimstone η δυνατότητα μεταφοράς σε τριάδες… Read more »

sotbak

καλό σχόλιο

Γιώργος

Γενικά είμαι κατά των αρματομαχιών. Θεωρώ τα άρματα ιδανικά για να μπαίνεις σε μία πόλη ή ένα χωριό που δεν παρακάμπτεται για λόγους χρόνου. Δε θα έκανα άμυνα με άρμα. μόνο όταν έπαιρναν το ΟΚ από την αεροπορία και τα ελικόπτερα ότι τα περισσότερα άρματα του εχθρού είναι εκτός τότε θα τα έστελνα με μέτωπο Κωνσταντινούπολη. Αποκλειστικά από αέρος θα επιτιθόμουνα σε εχθρικά άρματα. Άμα έχανα θα τα φόρτωνα στα ειδικά φορτηγά τους, για μεγαλύτερη ταχύτητα, μαζί με το ταχέως πλέον αυτοκινούμενο πυροβολικό και θα έστηνα άμυνα πιο πίσω. Θεωρητικά έχουμε πολύ υπογάστριο για αλλεπάλληλες οπισθοχωρήσεις μέχρι τη Θεσσαλονίκη και… Read more »

Giorgos Tsagkaris

@ Γιωργος
Δυστυχως δεν εχουμε δικαιωμα να κανουμε πισω,οχι μεχρι τη Θεσσαλονικη,αλλα ουτε για να παρουμε φορα….αμυνα ΠΑΝΩ στο ποταμι……..

Κωστας

Αυτο που χρειαζεται η Πατριδα μας, ειναι δίκτυο ρανταρ μεγαλης εμβελειας και ισχυρη αεραμυνα.

Ameinias

Υπάρχει πρόθεση για Stealth RAFALE ( ή semi stealth) στο μέλλον;

Γιώργος

Το F4 θα είναι stealth, όσο το επιτρέπει και η αρχική σχεδίαση προφανώς.

Konstantinos_Zikidis

Έτσι όπως θέτετε το θέμα, το Rafale είναι ήδη “semi stealth”, καθώς παρουσιάζει πολύ χαμηλό RCS (της τάξης του 0,1 m², όπως διαπιστώθηκε κατά τον πρόσφατο διαγωνισμό MMRCA της Ινδίας). Για σύγκριση, το RCS του F-35 είναι της τάξης του 0,01 m² (και ακόμα μικρότερο σε υψηλές συχνότητες).
Υπάρχουν όμως βάσιμες πληροφορίες ότι το Rafale εφαρμόζει επιπρόσθετα την τεχνική “Active cancellation”, με την οποία μπορεί να αποκρυφθεί (υπό συνθήκες) από εχθρικά ραντάρ, πράγμα το οποίο έχει παραδεχτεί εμμέσως η κατασκευάστρια εταιρεία, χωρίς όμως να έχουν αποδεσμευθεί επισήμως περισσότερες πληροφορίες. Για περισσότερα: https://www.researchgate.net/publication/233905276_Aeroskaphe_Chameles_Parateresimotetas_Stealth (σελ. 50 του περιοδικού).

adpanos

Άραγε τα Mirage 2000 -5 θα μπορούσαν να πάρουν το AESA RBE2 AA ;
Το Talios ίσως;

Γιώργος

Από όλα μπορούν, ειδικά το ραντάρ, αλλά δεν το θέλει η κατασκευάστρια Dassault γιατί πρέπει με το ζόρι να πάρουμε τα Rafale της, θέλουμε δε θέλουμε.

adpanos

Δεν νομίζω πως δεν θέλει.
Το θέμα είναι απλά να το ζητήσουμε και να το πληρώσουμε .

Spyros

Το ραντάρ ως έχει ΔΕΝ μπαίνει σε Μ2000. Μπορεί να πέταξε δοκιμαστικά σε ένα διθέσιο δίλιτρο, αλλά με περιοριστικούς όρους, λόγω βάρους.

gdmast

Καταραμένη φτώχεια………
Γάντι θα μας πήγαινε αυτό.

evaggelos

χρονια πολλα σε ολους 24 τετοια μιαζι με τα 24 μιραζ αναβαθμισμενα κ θα ειμασταν μια χαρα αλλα που χρημα

Γιώργος

Υποτίθεται πως άμα έρθουν τα Rafale θα έρθουν στη θέση όλων των Mirage 2000 και μιας και θα είναι το ΝΜΑ μας ξεχνάμε τα F-35 ή ενδεχομένως το Typhoon που υπέγραψε για 60 κομμάτια αρχικά με προαίρεση για άλλα 30 σύνολο 90 μαχητικά, εναέριας υπεροχής, θα είχαμε σήμερα πάνω από το Αιγαίο, ο Σημίτης, 20 χρόνια πριν και ακυρώθηκαν, πληρώνοντας το Ελληνικό δημόσιο ρήτρες, για να σπάσει μονομερώς το συμβόλαιο, από την επόμενη κυβέρνηση Καραμανλή. Για να θυμόμαστε τι συναίβει στον τόπο και πώς φτάσαμε σε αυτήν την κατάσταση.

ACHERON

Πότε υπογράφηκε συμβόλαιο;

ΓΙΑΝΝΗΣ 1

Δεν υπογράψαμε ποτέ συμβόλαιο για αγορά Γιουροφάιτερ και ούτε ποτέ πλήρωσε ρήτρες το ελληνικό δημόσιο για αυτά.
Το μελλοντικό μαχητικό της Π.Α θα είναι το F-35.

Γιώργος

Λάθος μου τότε.

gdmast

Συμφωνώ απολύτως για το F-35. Εκτός των άλλων, είναι ένα νέο μαχητικό το οποίο και θα ωριμάζει με τα χρόνια, ώστε σε κάποια χρόνια δεν θα έχει καν σχέση ακόμα και με αυτό που τώρα παρουσιάζεται. Από την άλλη, για λόγους που έχουν χιλιο-ειπωθεί, θέλουμε και ένα δεύτερο τύπο μαχητικού που θα φέρει άλλα όπλα (Exocet και τον διάδοχό του όταν παραχθεί, Aster, το νέο τρομερό Mica σε λίγα χρόνια κ.λπ.) και θα έχει άλλα χαρακτηριστικά που θα δυσκολεύουν τους γείτονες. Επιπλέον η ΠΑ δηλώνει πως με κάτω από 200 μονάδες δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στο έργο της. Άρα στο… Read more »

Βασίλης

Ένα τέτοιο αεροπλάνο που λες, έχει η Ευρώπη:
σε μονοκινητήριο το Gripen και σε δικινητήριο το Eurofighter.
Διαλέχτε κόσμε να πάρετε…

gdmast

Βασίλη, μιλάω για προοπτική. Τo Gripen είναι εκπληκτικό και πολύ οικονομικό, ιδανικό αν δεν είχαμε Mirage. Όμως προοπτική με αεροσκάφη 3,5 ή 4ης γενιάς δε νοείται. Με το (όταν δηλαδή) F-35 θα έχουμε ένα σκάφος 5ης γενιάς, για το ποιό θα είναι το διάδοχο του Mirage ο λόγος. Δεδομένου ότι το Mirage δεν φτάνει μέχρι το 2040 για να πάρουμε κατ’ ευθείαν το FCAS, τι κάνουμε μέχρι τότε? Και σε ποιό αριθμό? Αυτό τον προβληματισμό έχω και όχι τη λύση. Ίσως η καλύτερη λύση θα ήταν Rafale μέχρι το 2040-2042 (προς τα εκεί καταλήγω και λόγω κόστους κατά προτίμηση μεταχειρισμένα… Read more »

Βασίλης

Εδώ βλέπεις φίλτατε gdmast πως οι προβλέψεις για την επόμενη 5ετία είναι πολύ παρακινδυνευμένες..πόσο δε μάλλον για την επόμενη 20ετία..!
Απλά ούτε και ο ίδιος ο Θεός δεν ξέρει εν έτη 2040 τι ανάγκες θα έχουμε, τι οικονομικά θα έχουμε, τι δημογραφία θα έχουμε, τι σόϊ κυβέρνηση θα έχουμε, τι παραγωγή (δλδ έσοδα) θα έχουμε, τι κοινωνία θα έχουμε, ακόμα και τι (=πόση) χώρα θα έχουμε (δλδ μικρότερη ή μεγαλύτερη)…
Πάντως αν βρούμε κι εμείς πετρέλαια και φυσικά αέρια η οικονομική ανάσα ΚΑΙ για αυτά τα θέματα θα είναι τρομερή..!

gdmast

Δυστυχώς το ξέρω. Όπως είναι και φως φανάρι, ότι θα έχουμε άλλες δυνατότητες με δικές μας πηγές ενέργειας (ε, τότε πια πιστεύω να κάνουμε τα βασικά τουλάχιστον). Απλά έχω μια ανησυχία σχετικά με τα Mirage, τόσο σε σχέση με τους S-400, όσο και με τα F-35 των γειτόνων. όσο και με τα 10 παλαιότερα που είναι ήδη 20 ετών, όσο και με το ότι όταν οι Γάλλοι θα τα αποσύρουν τελείως από το στόλο τους, θα ανέβει κατακόρυφα το κόστος συντήρησής τους, ενώ μιλάμε για ένα σκάφος σχεδίασης αρχών 80’s. Οκ, ας γίνουν τουλάχιστον ότι αναβαθμίσεις είναι δυνατόν, αλλά δε… Read more »

Nikolaos

https://www.youtube.com/watch?v=ff_5OZjaOPg

Χρόνια πολλά, με ειρήνη και … λίγο χρήμα παραπάνω για την πατρίδα μας!

Ripmaker

Το κοστος χρήσης του Typhoon ειναι τόσο μεγαλύτερο των Φ16 που ευτυχώς που δεν τα πήραμε γιατι εδώ και χρόνια θα τα ειχαμε ολα καθηλωμένα στο εδαφος. κρίση και φερράρι δεν γινεται……
κατα τα αλλα συμφωνω κερατιατικα λεφτά δωσαμε στις ρητρες αν οντως δωσαμε.

Βκ

Χρόνια πολλά. Με τα λεφτά των ομολόγων πρέπει να πάρουμε τις [email protected] αλλιώς rafale με meteor!!

adpanos

Αν αναβαθμίσουμε τα MIRAGE με αντίστοιχα ηλεκτρονικά από το RAFALE , δεν θα έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα από το rafale που λογικά λόγω dual motor θα είναι και πολύ ακριβότερο στην συντήρηση.

Spirit

Το παπατζηλίκι μας τελείωσε (οχι ότι υπήρχε και σοβαρά ποτέ), ουτε οι ίδιοι οι εμπνευστές του δεν το αναπαράγουν πια. Εγώ άλλη απορία έχω, αυτοί που είχαν βρει υποτίθεται τα χρήματα για να γίνει με αγορά Leasing φρεγατών FREMM, πως δεν βρίσκουν χρήματα σήμερα να πάρουν τορπίλες και να εκσυγχρονίσουν τις ΜΕΚΟ. Όσο για το Rafale έχει αρχίσει να ωριμάζει με την ολοκλήρωση και του METEOR και την προσθήκη AESA, όλη θα θέλαμε να είναι αντικαταστάτης των Mirage, αλλά κάτι τέτοιο είναι αδύνατο. Συνεπώς θα την βγάλουμε με Mirage αν και ειναι επιτακτική η ενίσχυση του στόλου του με μαχητικά… Read more »

adpanos

Πρέπει να βρεθεί είναι upgrade Κιτ για τα mirage που να τα φέρει όλα σε MK4 πρότυπο με AESA , ITST , βελτίωση αυτοπροστασίας και πιστοποίηση όλων των νέων όπλων.
Ας πάει και 25 εκ €-30 εκ € το κομμάτι.

Δεν είναι πλατφόρμα χωρίς μαχητικές ικανότητες για να την παρατήσουμε, ούτε είναι στο τέλος ζωής τους τα mirage μας.

Απλά πρέπει να βρεθεί το πακέτο – φόρμουλα.

Ίσως να περιμένουν να δουν τι θα πιστοποιησουν οι υπόλοιποι στις αναβαθμίσεις τους, ώστε να βγουν πιο οικονομικά.

Spirit

Όλα αυτά που περιγράφεται υπάρχουν και μπορούν να διατεθούν, το θέμα είναι πόσο θα κοστίσει ανά μαχητικό.

Η πιο βατή λύση θα ήταν ίσως μια ανταλλαγή με Mirage 2000-9 των ΗΑΕ που φαίνεται ότι δεν θα εκσυγχρονιστούν.

Γιώργος

Update όλα σε -9+ για ομοιοτυπία, καλύτερα.

darede

Δεν προσφέρεται απο τους γάλλους πρόγραμμα αναβάθμισης των Mirage 2000 με AESA και IRST για να μην κόψει πωλήσεις απο το Rafale. Και εγώ πιστεύω οτι μια λύση για αγορά /ανταλλαγή θα ήταν η πιο βατή για την συγκρότηση 2 μοιρών. Τα αεροσκάφη πρέπει να αποκτήσουν τουλάχιστον Link-16

adpanos

darede Μαζεύεις εδώ τους υπευθύνους της Dasault, τους υπεύθυνους της Naval, τον υπουργό εξωτερικών, άμυνας και ανάπτυξης της Γαλλίας και τους θέτεις το πρόβλημα απαξίωσης των Γαλλικών συστημάτων σε λιγότερο από το μισό του χρόνου ζωής τους. Τους ενημερώνεις πως αν δεν υπάρξει από μεριάς τους πρόγραμμα αναβάθμιση των Mirage, αντίστοιχο των προγραμμάτων F16 που να ακολουθεί την εξελίξεις της τεχνολογίας,, δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναδούν φράγκο από τους Έλληνες για κανένα οπλικό σύστημα, αφού αυτό θα ήταν σπατάλη χρημάτων για το Ελληνικό δημόσιο. Συνεχίζεις λέγοντάς τους πως αν δεν υπάρξει πακέτο αναβάθμισης συμβατό, θα απαγκιστρώσεις τις Ελληνικές Εν. Δυνάμεις… Read more »

adpanos

Να σημειώσουμε εδώ, πως τα MIRAGE 2000-5 παραδόθηκαν στην Ελλάδα ΜΟΛΙΣ το 2007 …..
Υπηρετούν δηλαδή ΜΟΛΙΣ 10 έτη …

ΓΙΑΝΝΗΣ 1

Δεν γίνονται αυτά που γράφεις.

adpanos

ΓΙΑΝΝΗΣ 1
O λόγος ;
Εδώ παρουσίασαν AESA για το TEJAS …. και δεν έχουν δώσει καμιά επιλογή για το δικό τους …. Αξιοθρήνητοι οι Γάλλοι, για αυτό θα μείνουν με τα rafale στο ράφι, την στιγμή που οι ΗΠΑ πουλάνε ακόμα F16 με το τσουβάλι.

adpanos

ΓΙΑΝΝΗΣ 1
Γιατί όχι;
Εδώ παρουσίασαν AESA για το TEJAS και δεν έχουν παρουσιάσει τίποτα για το δικό τους 2000.
Είναι αξιοθρήνητοι οι Γάλλοι. Για αυτό θα μείνουν με το RAFALE στο ράφι, την ίδια στιγμή που οι ΗΠΑ συνεχίζουν να πουλούν με το τσουβάλι τα F16.

darede

Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα, δεν μπορείς ειλικρινά να το πιστεύεις αυτο. Ουσιαστικά απαντάς μόνος σου γιατί οι γάλλοι δεν προκειται να σου παρουσιάσουν αναβάθμιση ίση με τις δυνατότητες του Rafale, όταν αναφέρεις το AESA του TEJAS. Γιατί δεν είναι ανταγωνιστής του Rafale

Spirit

Εγώ πιστεύω ότι το AESA μια χαρα γίνεται να τοποθετηθεί, αρκεί κάποιος να πληρώσει τα κερατιάτικα της πιστοποίησης, που λογικά δεν ειναι και λίγα.

chikichiki

Θα σου πούνε ότι δεν σε χρειάζονται κιόλας, και μόλις ακούσουν τα 5 δυνητικά απλά θα βάλουν τα γέλια γιατί ξέρουν ότι με το ζόρι βρίσκεις λεφτά για το 1).

adpanos

darede
Το Mirage αποτελεί ανταγωνιστη του Rafale ΛΙΓΟΤΕΡΟ απ’ όσο αποτελεί το Tejas .
Το Tejas παράγεται από τους ινδούς και θα συνεχίσει να παράγεται κόβοντας πιθανές πωλήσεις από το Rafale.
Το Mirage δεν παράγεται για να πεις πως το νέο πακέτο θα μπορεί να φορεθεί με νεόκτιστα mirage που θα βγουν στην αγορά σαν ανταγωνιστες τους mirage.

Από εκεί και πέρα δεν βλέπω γιατί το μονοκινητήριο Mirage να αποτελεί ανταγωνιστη του δικινητήριου Rafale.
Όσο το F16 είναι ανταγωνιστής με το F15.

Panos71

Καποιος ειχε γράψει εδω, οχι καιρό πισω, σχετικα με την ιδεα αναβάθμισης τω μιραζ 2000-5 με το aesa του γκριπεν μαζι με τα οπλα του….., παντα μαζι με την αύξηση των αριθμων απο τα μιραζ 5f των Γάλλων. Τωρα θα μου πεις θα στα δωσουν οι Γάλλοι; Ισως μαζι με τα πλοια… Κατι τετοιο δε θα ηταν εφικτό;;;

evaggelos

βασικα ετσι οπως ειμαστε οικονομικα κ με την γαλλια να νομιζει οτι ειναι αυτοκρατορια βλεπω να μενουμε με τα 5αρια μεχρι το 30 ως εχουν εκτος αν αντικατασταθουν απο φ15 αλλα δεν ξερω αν συμφερει.γιουροφαιτερ δεν υπαρχει στο χαρτη εκτος αν μας χαρισουν τρανκε 1.Κατι μου λεει πως θα καταληξουμε με φ15 κ φ35.

Το Σχόλιο της Ημέρας

Γιατί δεν το βυθίζουμε το ρημάδι να τελειώνουμε; 

Οι προκλητικές ενέργειες της Άγκυρας στην ανατολική Μεσόγειο έχουν προκαλέσει αγανάκτηση στην πλειοψηφία των Ελλήνων, αλλά αυτός είναι και ένας από τους λόγους που...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

Κύριο Άρθρο

Καλησπέρα στους θαλασσομάχους της Φ/Γ ΛΗΜΝΟΣ

50
Οι σκέψεις και προσευχές όλων των Ελλήνων μαζί σας!
Card image

ΠΤΗΣΗ August 2020

Αγορά 3.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2019 Φεβρουάριος #393

Αγορά 3.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2013 November #330

Αγορά

Related News

Αφιέρωμα: F-15EX για την αμερικανική Αεροπορία, «Στον 21ο αιώνα με σύνδεση dial-up»

Η γνωστή απόφαση της αμερικανικής Αεροπορίας να επιλέξει την αγορά 140 μαχητικών αεροσκαφών F-15EX της Boeing σίγουρα τάραξε τα νερά της ειδησεογραφίας για πολλούς...

Τηλεφωνική Επικοινωνία ΥΕΘΑ Νικόλαου Παναγιωτόπουλου με τον ΥΠΑΜ Αιγύπτου Στρατηγό Μοχάμεντ Ζάκι

O Υπουργός Εθνικής Αμύνης κ. Νικόλαος Παναγιωτόπουλος επικοινώνησε τηλεφωνικώς σήμερα, Πέμπτη 13 Αυγούστου 2020, με τον Αιγύπτιο Υπουργό Άμυνας Στρατηγό Μοχάμεντ Ζάκι (Μohamed  Zaki), με τον οποίο συζήτησαν τις...

Ιμαλάια: Η Ινδία αναπτύσσει μέχρι και τα πρωτότυπα του LCΗ στα σύνορα με την Κίνα

Η κρατικής ιδιοκτησίας αεροπορική βιομηχανία του Ινδουστάν (HAL) προέβη στην επιχειρησιακή ανάπτυξη των δύο ελαφρών ελικοπτέρων μάχης (LCH) στην περιοχή Landakh των Ιμαλαΐων, όπου...

ΗΠΑ: Το Ισραήλ και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα κατέληξαν σε μια «ιστορική» ειρηνευτική συμφωνία

ΑΠΕ - ΜΠΕΜε τη βοήθεια του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, το Ισραήλ και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα κατέληξαν σήμερα σε μια ιστορική ειρηνευτική συμφωνία...

Ιράκ: Η Βαγδάτη ξεκινά διπλωματική εκστρατεία για την εκδίωξη των τουρκικών δυνάμεων

Η Βαγδάτη ανακοίνωσε σήμερα ότι επικοινώνησε με τους εταίρους της στον Αραβικό Σύνδεσμο «προκειμένου να τηρήσουν ενιαία θέση αναγκάζοντας την Τουρκία να αποσύρει» τους...
- Advertisement -