24.5 C
Athens
Τετάρτη, 8 Ιουλίου, 2020
Αρχική ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΛΛΑΔΑ Η "πολεμική" ρητορική (επιπέδου καφενείου) της ρωσικής πρεσβείας κατά των ΗΠΑ συνεχίζεται...

Η “πολεμική” ρητορική (επιπέδου καφενείου) της ρωσικής πρεσβείας κατά των ΗΠΑ συνεχίζεται…

Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Ο επίσημος λογαριασμός της ρωσικής πρεσβείας στην Αθήνα συνεχίζει την πολεμική ρητορική εναντίον των ΗΠΑ, σε σημείο που, όπως σημειώσαμε σε προηγούμενη ανάρτησή μας, δεν θυμίζει πλέον επίσημη διπλωματική επιχειρηματολογία και διαλεκτική.

«Πυρά» της ρωσικής πρεσβείας προσωπικά κατά του Αμερικανού πρέσβη Τζέφρι Πάιατ

Στην τελευταία της ανάρτηση, η ρωσική πρεσβεία πλέον ρίχνει την ρητορική της σε επίπεδο καφενείου φτάνοντας σε σημείο να κατηγορεί τις ΗΠΑ… περίπου για όλα τα δεινά που συμβαίνουν στον πλανήτη. Ποιος ξέρει, πιθανόν αν με κάποιον μαγικό τρόπο οι ΗΠΑ υποθετικά εξαφανίζονταν από προσώπου γης, η ανθρωπότητα θα μετατρέποντας σε μία χαρούμενη ατμόσφαιρα και εντελώς αυθόρμητα όλοι οι λαοί της γης θα ζουσαν αγαπημένοι και χωρίς πολέμους. Ή ίσως κι όχι.

Η Λιβύη, η Ουκρανία, η διάσπαση στην Ορθοδοξία είναι ακριβώς τα πλέον καταπληκτικά παραδείγματα του "σταθεροποιητικού"…

Gepostet von Russian Embassy in Greece am Freitag, 29. Mai 2020

Η επίμαχη ανάρτηση:

«Η Λιβύη, η Ουκρανία, η διάσπαση στην Ορθοδοξία είναι ακριβώς τα πλέον καταπληκτικά παραδείγματα του “σταθεροποιητικού” ρόλου των ΗΠΑ, όπως και η απροκάλυπτη και μόνιμη ανάμειξη στα εσωτερικά τρίτων χωρών. Μάλλον υποτιμάτε τη νοημοσύνη άλλων. Έλεος πια!»

Η παραπάνω διατύπωση βέβαια θα μπορούσε να συνοψιστεί ακόμα καλύτερα με πολύ λιγότερα λόγια: «Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί». Εξάλλου, στην Ουκρανία, για την οποία κατηγορήθηκε ο Αμερικανός πρέσβης, είναι σήμερα διχοτομημένη και ακρωτηριασμένη εξ αιτίας εισβολής και επέμβασης ρωσικών δυνάμεων, όχι αμερικανικών. Και ουκρανικά εδάφη παραμένουν υπό κατοχή όχι από στρατεύματα του ΝΑΤΟ αλλά από ρωσόφωνους με την υποστήριξη του καθεστώτος Πούτιν. H ρωσική εμπλοκή βεβαίως εκτείνεται και σε άλλες χώρες όπως η Συρία και η Λιβύη.
Αναφορικά με τη “διάσπαση στην Ορθοδοξία“, πρόκειται για κλασική προπαγανδιστική ρητορική της Ρωσίας, η οποία έχει αυτοανακυρηχθεί “θεματοφύλακας” της Ορθοδοξίας, την οποία χρησιμοποιεί για γεωπολιτικά οφέλη σε χώρες όπως η Ουκρανία, ακόμη και η Ελλάδα.
Προφανώς αυτή η μικρή λεπτομέρεια διέφυγε από τον Ρώσο πρέσβη. Γενικώς, πολλές λεπτομέρειες διαφεύγουν.

Αντιδράσεις για την κατάθεση στεφάνου από τον Ρώσο πρέσβη στην Ελλάδα υπέρ… Σοβιετικών στρατιωτών

 

 


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  
- Advertisement -

24 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
24 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
nikos01

Ρωσική Πρεσβεία: “Είναι ευρέως γνωστή η χρόνια ανικανότητα των ΗΠΑ να λύσουν τις ενδονατοϊκές διαφορές, τις οποίες η Μόσχα δεν έχει πρόθεση να εργαλειοποιεί.” Δηλαδή τι μας λέτε, ότι αυτή η φράση δεν τα λέει όλα, οι ΗΠΑ δεν έχουν επιδείξει “ανικανότητα” στη διαχείριση της Τουρκίας που επιτίθεται σε όλο τον Ελληνισμό της Μεσογείου. Αμερικανική Πρεσβεία: ” Για αυτό τον λόγο εμπλεκόμαστε στενά τόσο στην Αθήνα όσο και στην Άγκυρα. Βρίσκομαι σε συνεχή επαφή με τον ομόλογό μου. Έχουμε έναν εξαιρετικό Αμερικανό πρέσβη στην Τουρκία –τον David Satterfield, ο οποίος είναι ένας από τους πιο διακεκριμένους διπλωμάτες μας. ” Αν… Read more »

x-m

Γιατί οι αμερικανοί δείχουν ανικανότητα; Γιατί να θέλουν κάτι διαφορετικό στις ελληνοτουρκικές σχέσεις; Που θίγονται τα συμφέροντα τους απο την αντιπαράθεση;

Costas6

Σε τι διαφωνείτε; δεν είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα του αποσταθεροποιητικού ρόλου των ΗΠΑ η Λιβύη και η Ουκρανία;
Γράφετε “η Ουκρανία είναι διχοτομημένη λόγω ρωσικής επέμβασης, όχι λόγο αμερικανικής”. Προφανώς αστειεύεστε. Ή όντως, υποτιμάτε τη νοημοσύνη των άλλων!

Φίλε μου συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Έχω ιδιαίτερους λόγους να αποδοκιμάζω την επέμβαση της Ρωσίας στην Ουκρανία, όμως αυτή (η Ρωσία) έχει τουλάχιστον μια ευσχημη δικαιολογία :η παρουσία και το κάλεσμα των Ρωσικής γλώσσας και καταγωγής κατοίκων. Φυσικά και εδώ ισχύει το αμίμητο του αειμνήστου Χαρυ Κλυν “ήρθα γιατί με φωναξατε, αλλά και να μην με φωναζατε πάλι εγώ θα ερχόμουν”. Όμως, ας μας εξηγήσει το site που μας φιλοξενεί ποιος φώναξε τις ΗΠΑ στην Γιουγκοσλαβία, στο Ιράκ, στην Λιβύη, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη τελικά? Την απάντηση την ξέρουμε φυσικά και καταλήγω όπως εύστοχα και… Read more »

George_K

Καλά εντάξει.. αλλά μην βγάζουμε και το θείο Σαμ λάδι… αμαρτία..

antonios

Θα συμφωνήσω με τον χαρακτηρισμό “καφενείου” για τις δηλώσεις της Ρωσικής Πρεσβείας που σήμερα βρήκε ευκαιρία να επανακτήσει το χαμένο έδαφος στις Ελληνο-Ρωσικες σχέσεις , χωρίς μάλιστα να τα “χαλάσει” και με τον Σουλτάνο. Όμως αυτό που παραλείπει ο αρθρογράφος ειναι ότι την ευθύνη την φέρει απόλυτα η Αμερικάνικη Πλευρά. Όταν θέλανε 3 παραπάνω βασεις στην Ελλαδα μας εταζανε λαγούς με πετραχήλια …Από την στιγμή που τις πήρανε μόνο ευχολόγια όπως εδώ και 50 χρονιά εισπράττουμε από αυτούς. Που ειναι τα αντιτορπιλικά που διερευαν οτι θα πάρουμε? Που ειναι οποιοδήποτε απτό αντάλλαγμα για τις τρεις βάσεις που τους δώσαμε? Ούτε… Read more »

x-m

Δεν φταίνε οι άλλοι, εμείς φταίμε.

Paliouras

Τωρα που γυρισε ο ασωτος δεν θελουν τιποτα πια απο εμας..
Στην Αλεξανδρουπολη δεν θα προχωρησει τιποτα.
Εδω θα μαστε να τα λεμε

“Δύο γάϊδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα”… Αφού ο ιδιοκτήτης εδώ και πολλές χιλιάδες χρόνια “γάιδαρος” αυτού του “αχυρώνα” το επιτρέπει “κακό του κεφαλιού του”…

nikos01

Ακριβώς φίλε μου μετά το 1974 όλο το πολιτικό σύστημα ήθελε την προσέγγιση με την Τουρκία δηλαδή έβγαζε λαδί τον βιαστή του Ελληνισμού και αφήσανε τα ιερά και οσία του Έθνους μας στα χέρια άλλων…Τώρα είναι αργά για δάκρυα πρέπει με θυσίες να κοιτάξουμε να ανακτήσουμε την υπερηφάνεια μας και τα λογαριαστούμε με την “πέμπτη φάλαγγα” και τους απέναντι…..

Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου… Πάλι παροιμία θα γράψω αλλά η λαϊκή μας σοφία είναι διαχρονικη… “όποιος δεν έχει νύχια να ξυθεί, μην περιμένει τους άλλους να τον ξύσουν”. Είμαι ρεαλιστής αλλά και αισιόδοξος. Πιστεύω πραγματικά ότι ο Ελληνισμός σύντομα θα δείξει τα νύχια του, τα νύχια ΜΑΣ,όπως πάντοτε έκανε όταν χρειαζόταν.

Nikolaos

Πριν από το 1974 το “πολιτικό” σύστημα (καταλαβαινόμαστε νομίζω για τα εισαγωγικά) ΔΕΝ ήθελε την προσέγγιση με την Τουρκία; Οι συναντήσεις κορυφής το Σεπτέμβριο του 1967 στη Θράκη, ένθεν και εκείθεν των συνόρων, από το “μετά το 1974 πολιτικό σύστημα” έγιναν; Οι εκεί συζητήσεις για διπλή Ένωση της Κύπρου και εδαφικές παραχωρήσεις της Ελλάδος στο Τρίγωνο του Καραγατς; Οι τακτικότατες ανταλλαγές μοιρών μεταξύ της ΠΑ και της ΤΗΚ μεταξύ 1970 και 1973; Η λαϊκή κουλτούρα (σε περιβάλλον αυστηρής λογοκρισίας μάλιστα, όπου απαγορευόταν η διδασκαλία των Ωδών του “καρμπονάρου” Κάλβου στα σχολεία!) εξιδανίκευσης της Ανατολής γενικά και της Τουρκίας ειδικά, με… Read more »

Καλημέρα φίλε μου. Δεν νομίζω να υπονοεί κανείς ότι πριν το 1974 οι δημοκρατικά εκλεγμενες κυβερνήσεις της χώρας και πολύ περισσότερο η χούντα είχαν σκληρή στάση προς την Τουρκία και αυτό άλλαξε το 1974. Σίγουρα όχι εγώ. Νομίζω ότι ο φίλος nikos01 έχει αφετηρία το έτος αυτό λόγω της εισβολής στην Κύπρο, σαν την πιο μαύρη χρονιά για τον Ελληνισμό ύστερα από το 1922, στον 20ο αιωνα. Γνωρίζεις ασφαλώς, ότι στον προηγούμενο αιώνα μόνο η δεκαετία του 1930 ήταν ήρεμη για τα ελληνοτουρκικα και αυτό γιατί και οι δύο πλευρές το είχαν ανάγκη. Από το 1950 και μετά η Τουρκία… Read more »

nikos01

Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφεις ,,,αλλά το 1974 έγινε κατάληψη εθνικού εδάφους..έγιναν σφαγές Ελλήνων…και εμείς ακόμα συζητάμε για ΜΟΕ, τους έχουμε και προξενείο στη Θράκη κλπ.
Η γνώμη μου είναι μετά τα τελευταία γεγονότα στον Εβρο θα έπρεπε να υποβαθμίσουμε την διπλωματικές αποστολές να ανακαλέσουμε τον πρέσβη μας και κλείσουμε το προξενείο τους στη Θράκη και να κλείσουμε τα σύνορα μας σε όλα τα τουρκικά προϊόντα υπηρεσίες ανθρώπους.
Δεν μπορεί να δέχεσαι επίθεση και να μην απαντάς ανάλογα.

Falcon7

Όταν λέγονται αλήθειες, ειδικά για την Ουκρανία, τότε είναι επιπέδου καφενείου. Το δούλεμα που πέφτει από τους αμερικάνους τί επιπέδου είναι; Σε άλλο άρθρο μάς δείξατε πολύ ωραίες φωτογραφίες δύο Β-1Β (έρωτας μεγάλος το εργαλείο αυτό) με την συνοδεία ελληνικών F-16. Θαυμάσια. Παραλείψατε όμως να αναφέρετε ή να μας δείξετε φωτογραφίες από τον ανεφοδιασμό αυτών των δύο Β-1Β από τουρκικά KC-135 ανοικτά της Κριμαίας. Είναι κι αυτό στα ηχηρά μηνύματα των αμερικανών πρός την Τουρκία. Θα μου πείτε πως ήταν στα πλάισια του ΝΑΤΟ. Άν οι αμερικανοί θέλανε μπορούσανε να στείλουνε μηνύματα έχουν τον τρόπο κι εντός των ασκήσεων του… Read more »

Lefteris

Πιθανότητα να φάει διαγραφή το σχόλιο μου αλλά θα γράψω την γνώμη μου. Ναι, δεν είναι διπλωματική γλώσσα αυτή. Και ναι, οι ΗΠΑ είναι υπεύθυνες για σωρείες λαθών – εγκλημάτων όπως τον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας, του Ιράκ, την στήριξη του κινήματος της “Αραβικής Άνοιξης” και την εθελοτυφλία στα εγκλήματα του ISIS. διότι εξυπηρετούσε τα περίεργα συμφέροντα της στην Μ. Ανατολή. Όλα αυτά μέχρι που ανέλαβε πρόεδρος ο Τραμπ και εφάρμοσε μια λογική εξωτερική πολιτική με γνώμονα την ισορροπία και την διατήρηση της ειρήνης. Για το θέμα της Ουκρανίας: Όταν ανατράπηκε ο νόμιμα και δημοκρατικά εκλεγμένος πρόεδρος της Ουκρανίας και καταλήφθηκε… Read more »

Alexandros

Γιατί να κοπεί το συγκεκριμένο σχόλιο σου; Τι είναι η Πτήση δλδ σελίδα της CIA FBI ή της NSA;

Lefteris

Πίστεψε με το περιοδικό δεν έχει τις ίδιες απορίες με σενα.

Mavi70

Καλησπέρα και καλή δύναμη σε όλους. Εγώ θα συμφωνήσω με την πτήση ότι η ανακοίνωση είναι επιπέδου καφενείου. Βέβαια επιπέδου καφενείου είναι και οι ανακοινώσεις του Υπεξ της Τουρκίας όσο αφορά την Ελλάδα και δεν είδα να ιδρώσει το αυτί ούτε των ΗΠΑ αλλά ούτε της Ρωσίας! Το αντίθετο μάλλον θα έλεγα! Θα συμβούλευα και τους δύο τους να ανατρέξουν στο πρόσφατο παρελθόν και να δουν την εμπλοκή τους στο ζήτημα Ελλάδας-Τουρκίας και κατόπιν να κάνουν τον απολογισμό τους αν δικαιούνται να ομιλούν με ανακοινώσεις μέσω πρεσβειών τους και μάλιστα στην Ελληνική επικράτεια! Το τι έγινε στην Ουκρανία στην Λιβύη… Read more »

x-m

Η Σκύλλα και η Χάρυβδη……….. 😛 😛

evaggelos

τελικα εχει πλακα που οι δυο μαφιοζοι του πλανητη ξεκατινιαζονται ετσι, το γελοιο βεβαια ειναι οι υποστηρικτες και των δυο αυτων απατεωνων και αν για τους ρωσους το περιμενεις οι ποιο στοκοι εμφανιζωνται οι αλλοι βιαστες μετα τους τουρκους τα αμερικανα αληθεια σε τι μας βοηθησαν οι αμερικανοι στο νατο? στη διχοτομηση της κυπρου? στα ιμια σε τι ακριβως? στα σαπια οπλικα συστηματα που τα πληρωνουμαι για υπεροπλα? στους λαθρο που ειναι στη χωρα μας κ μαλιστα μας δινουν κ 3 μυρια για ταισμα τους, των δικων τους πολεμων , η για την βυθοκορο? αλλα το προβλημα δεν ειναι αυτες… Read more »

Nikolaos

Έχουμε μιλήσει πολλές φορές για την Ουκρανία. Η γεωγραφία είναι ενίοτε σκληρή με ορισμένα έθνη: Συνθλίβονται στις μυλόπετρες των ανταγωνισμών των υπερδυνάμεων, η αδήριτη ανάγκη διατήρησης της διεθνούς ειρήνης θέτει όρια στην ανεξαρτησία της εξωτερικής τους πολιτικής. Ναι, είναι κυρίαρχο κράτος η Ουκρανία, αλλά δεν μπορεί να υπάρχουν στο Χάρκοβο αμερικανικοί ATACMS, που μπορούν μέσα σε 200 δευτερόλεπτα να αποκεφαλίσουν την ρωσική ηγεσία και τα κέντρα διοίκησης των στρατηγικών δυνάμεων στη Μόσχα. Για τον ίδιο λόγο που δεν μπορεί να σταθμεύουν στην Κούβα σοβιετικοί βαλλιστικοί πύραυλοι ικανοί να αφανίσουν την ομοσπονδιακή πρωτεύουσα των ΗΠΑ σε 4 λεπτά, πριν προφθάσει να… Read more »

Nikolaos

Και κάτι για “Δεξιό Τομέα”, “ναζί” κλπ.: Οι μάχες απόσχισης εθνών, οι εμφύλιοι πόλεμοι μεταξύ ανθρώπων που ξαφνικά αποφάσισαν ότι δεν είναι ομοεθνείς, αλλά ζουν σε μεικτές πόλεις και γειτονιές, γνωρίζουν δε ότι αν η πόλη ή η γειτονιά περιέλθει στους κατά περίπτωση “άλλους” τους περιμένουν τα πάνδεινα, δεν είναι ιπποτικές μονομαχίες, ούτε Bader & Galland, ούτε Δυτική Έρημος και αιματηροί αγώνες αμιγώς μεταξύ στρατών: Είναι σφαγές, κτηνωδίες. Βλ. Δυτικοβαλκανικούς Πολέμους 1991-99, Βόρειο Ιρλανδία 1968-98, Ελληνικό Εμφύλιο κλπ κλπ. Η Ουκρανία είναι ένα διεφθαρμένο failed state, χωρίς άξιες λόγου ένοπλες δυνάμεις, γεγονός για το οποία οι φιλορωσικές βδέλλες και ολιγαρχικές… Read more »

Skywalker

Άρθρο που είναι αντάξιο με κάποιο γραμμένο από ένα think tank μιας υπερδύναμης. Βλέπει τα λάθη της μιας πλευράς και για την άλλη φορά παρωπίδες. Δεν αξίζει άλλο σχολιασμό.

Το Σχόλιο της Ημέρας

Αντιτορπιλικά 8.000 τόνων, κορβέτες 1.000 τόνων, ή [email protected]/MMSC των 4.000 τόνων για το ΠΝ; Κι όμως το δίλημμα είναι ίδιο με το F-16 vs...

 Η παρουσίαση της ελαφριάς κορβέτας ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ από την ΟΝΕΧ (ή καλύτερη, η συμφωνία για την με άδεια κατασκευή της στην Ελλάδα), και τα άρθρα...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

Κύριο Άρθρο

Βουλή: Εγκρίθηκε η συμφωνία Ελλάδας-Ισραήλ για την προμήθεια αμυντικού εξοπλισμού

15
Εγκρίθηκε από την Ολομέλεια, κατά πλειοψηφία, το σχέδιο νόμου «Κύρωση της Συμφωνίας μεταξύ του Υπουργείου 'Αμυνας του Κράτους του Ισραήλ και του Υπουργείου Εθνικής...
Card image

ΠΤΗΣΗ July 2020

Αγορά 3.99 $
Card image

ΠΤΗΣΗ 2020 March

Αγορά 3.99 $
Card image

ΠΤΗΣΗ 2017 March #370

Αγορά 1.99 $

Related News

Τροχοφόρα τεθωρακισμένα οχήματα Stryker για την Αργεντινή, «έλεγχος τιμών»

Το υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ έχει εγκρίνει την πιθανή πώληση 27 τροχοφόρων τεθωρακισμένων οχημάτων M1126 Stryker ICV στην Αργεντινή, με εκτιμώμενο κόστος $100 εκατομμύρια.Σύμφωνα...

Με το Ισραήλ ή με τον Καναδά η αεροπορική εκπαίδευση στην Καλαμάτα; Ας μην κοιτάμε τα αεροσκάφη αλλά το αποτέλεσμα!

Μετά τα όσα –πολλά- γράφηκαν για το θέμα του Κέντρου Αεροπορικής Εκπαίδευσης στην Καλαμάτα και τους μνηστήρες που υπάρχουν, τώρα… που καταλάγιασε η σκόνη...

Οι Τούρκοι θα εκπαιδεύουν τώρα και Λίβυους αξιωματικούς

Η παροχή εκπαίδευσης από την Τουρκία σε 190 Λίβυους σπουδαστές της Στρατιωτικής Σχολής της Τρίπολης δείχνει την ολοένα και βαθύτερη –έμπρακτη– ανάμιξη της Άγκυρας...

Εγκατέλειψαν οι Φιλιππίνες τις προσπάθειες αγοράς του τουρκικού ελικοπτέρου T129;

Εξανεμίζονται οι πιθανότητες πώλησης του τουρκικού επιθετικού ελικοπτέρου T129 ATAK στις Φιλιππίνες, σύμφωνα με ανεπίσημες αναφορές στον τουρκικό Τύπο.Όπως στις υπόλοιπες προσπάθειες που οι...

Συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις Αιγύπτου-Γαλλίας για περισσότερα μαχητικά Rafale

Η στάση της Τουρκίας στην Ανατολική Μεσόγειο και η επέμβασή της στη Λιβύη έχει ως αποτέλεσμα η Αίγυπτος να αρχίσει πάλι τις συζητήσεις με...
- Advertisement -