- Advertisement -

H NAVTEX στο Καστελόριζο αφορά το Λιμενικό… So what? Έλεος με τις αντιπολιτευτικές κορώνες, υποβαθμίζουν την Εθνική Προσπάθεια και τα Επιτεύγματα των Ε.Δ.

- Advertisement -

 
Χτες το βράδυ κυκλοφόρησε από το ΑΠΕ-ΜΠΕ δημοσίευμα που ανέφερε πως το ΠΝ έχει εκδώσει NAVTEX για την ευρύτερη περιοχή του Καστελόριζου και της Μεγίστης. Όπως τελικά αποδεικνύεται, η NAVTEX αφορά ασκήσεις του Λιμενικού. Απλά το ΑΠΕ-ΜΠΕ, υποθέτοντας ίσως πως όλες οι NAVTEX αφορούν το ΠΝ, έγραψε πως το ΠΝ θα κάνει ασκήσεις με πραγματικά πυρά, αλλά τελικά θα κάνουν πλωτά μέσα του Λιμενικού. Τι ήθελε να το κάνει αυτό το “λάθος”. Αμέσως τα γνωστά “Μέσα” ξεκίνησαν θεωρίες “συνομωσίας”, “εθνικής προδοσίας”, “μειοδοσίας” κλπ κλπ. Ίσως γιατί το Λιμενικό της χώρας μας, δεν ανήκει στην Ελλάδα, και δεν είναι Ένοπλο Σώμα… Oh, wait!

Χωρίς σχόλια: ΝAVTEX του Πολεμικού Ναυτικού για ασκήσεις με πυρά στην περιοχή του Καστελλόριζου


Δεν θα είχαμε γράψει τίποτα, γιατί για εμάς δεν μας ενδιαφέρει αν NAVTEX έχει εκδώσει το ΠΝ, η ΠΑ ή ο ΕΣ. Στην περίπτωση αυτή, ασκήσεις θα κάνει, και μάλιστα προγραμματισμένες, το Λιμενικό. Ωραία, αυτό σημαίνει πως δεν θα πλεύσουν στην περιοχή τα ελληνικά αεροπλανοφόρα, ούτε τα καταδρομικά μάχης. Απλά, κάποιες “σκούνες” του Λιμενικού. Και δεν θα είχαμε γράψει, γιατί για εμάς η Ελλάδα είναι εκεί, και κάνει πράξη αυτό που δεν έκανε μέχρι τώρα. Κι αν θέλετε την άποψή μας, κοντά σε ελληνικά χωρικά ύδατα, το Λιμενικό έχει δικαιοδοσία. Το Λιμενικό δεν είναι για να εκδίδει άδειες ταχυπλόων ή να φροντίζει τα σκάφη υπερφίαλων υπουργών, αλλά για να αστυνομεύει τις ακτές μας. Και πιστέψτε μας, το κάνει ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. Το αποδεικνύει η εκπληκτική μείωση των προσφυγικών/μεταναστευτικών ροών στα νησιά, για πρώτη φορά.

EKTAKTO: Σημάδια αποκλιμάκωσης της έντασης στο Αιγαίο – Αποσύρονται σταδιακά τα τουρκικά πλοία


Κάποιοι όμως “καλοθελητές”, λογαριασμοί στο Twitter με 5 followers και “σχολιαστές” στη σελίδα μας που εμφανίζονται για πρώτη ή για δεύτερη φορά, φρόντισαν να μας “την πουν” καταλλήλως γιατί λέει γράφουμε “ψέμματα”, και περνάμε μια “λάθος εικόνα”. Όπως θα έλεγε και γνωστός τηλεοπτικός αστέρας, “ήμαρτον Παναγία μου”!!! Αυτός είναι και ο λόγος που αναγκαζόμαστε να γράψουμε το άρθρο, είναι η προσπάθεια κάποιων να “πληγεί” για μια ακόμη φορά το ηθικό και οι προσπάθειες των ΕΔ από ανθρώπους που δεν υπολογίζουν τίποτα, απλά και μόνο για να κάνουν αντιπολίτευση. Ντροπή!
Και τι έγινε που δεν θα συμμετάσχει το ΠΝ, που αυτή τη στιγμή μάλιστα έχει στη θάλασσα το 90% του Στόλου; Δουλευόμαστε; Τις NAVTEX τις εκδίδει η Υδρογραφική Υπηρεσία Ναυτικού. Και προφανώς το ΠΝ είναι υπεύθυνο και επιβλέπον των NAVTEX με την συνδρομή του ΛΣ/ΕΛΛΑΚΤ. Ας δούμε λίγο την NAVTEX

Με λίγη προσοχή, Ματ σε τρεις κινήσεις…

1089/2020 1089/2020 – ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟΥ.ΝΗΣΟΣ ΜΕΓΙΣΤΗ.ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΥΡΩΝ.

26/07/2020 – 14:30

ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟΥ.ΝΗΣΟΣ ΜΕΓΙΣΤΗ.ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΥΡΩΝ ΣΤΙΣ
270400Ζ – 271600Ζ ΙΟΥΛ.20
280400Ζ – 281600Ζ ΙΟΥΛ.20
290400Ζ – 291600Ζ ΙΟΥΛ.20
300400Ζ – 301600Ζ ΙΟΥΛ.20
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ:
36 05,32Β – 029 33,51Α
36 05,40Β – 029 36,03Α
36 03,35Β – 029 35,32Α
36 03,35Β – 029 33,56Α
ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ – ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ

Το Πολεμικό Ναυτικό εξέδωσε Navtex που ακυρώνει την παράνομη τουρκική

Θα βρει κάποιος, που ξέρει να διαβάζει ελληνικά, πως στο τέλος γράφει “ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ – ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ“. Δηλαδή, όποιος μπει εκεί μέσα, εκτός του ότι είναι παράνομος, μπαίνει και με δική του ευθύνη να φάει καμία ριπή. Όοοοοοοοοοχι, το ΛΣ σημαίνει ότι “κιοτέψαμε”. Αντιλαμβάνεται κάποιος πόσο μειωτικό είναι αυτό για τα στελέχη του ΛΣ; Πόσο μειωτικό για τα στελέχη του ΠΝ; Αντιλαμβάνεται κάποιος ανεγκέφαλος πως κανονικά αστυνόμευση στις θαλάσσιες περιοχές κάνει το ΛΣ κι όχι το ΠΝ; Το ΠΝ θα επέμβει όταν το Ορούκ Ρέις συνοδεύεται από πολεμικά σκάφη. Αν είναι μόνο του, οφείλουμε να στείλουμε το Λιμενικό. Θα κάνουμε μια ηλίθια κλιμάκωση, απλά και μόνο για να ικανοποιηθούν κάποιοι που είχαν “γραφικούς” υπουργούς για κολλητούς και τώρα είναι στην “απέξω”;

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Προσοχή σε fake news, psy-ops και παραπλανητικά δημοσιεύματα που στόχο έχουν το ηθικό


Σε λίγες μέρες, θα γράψουμε τι έγινε από την περασμένη εβδομάδα μέχρι και τις 2 Αυγούστου. Κρατάμε χαμηλούς τόνους, και “χαμηλά την μπάλα” γιατί έτσι πρέπει. Οι Ένοπλες Δυνάμεις, μαζί με την Ελληνική Διπλωματία έγραψαν ένα θεαματικό 2-0 εναντίον της Τουρκίας. Και το έγραψαν στις εσχατιές των θαλασσίων συνόρων μας. Νικήσαμε, νικάμε, και θα νικάμε. Ας μείνουν κάποιοι στα “σταυρώματα πιλότων”, “το πέταγμα στεφανιού στα 5 μίλια”, στο “πέταγμα ελικοπτέρων” στους “ψύλλους” και σε άλλα γελοία. Έλεος πια, είμαστε όλοι Έλληνες, και πρέπει να φερόμαστε όλοι έτσι, όχι σαν κομματικά φερέφωνα. Πιστέψτε μας, ότι συνέβη τις τελευταίες μέρες είναι και πάλι λόγος Εθνικής Υπερηφάνειας.

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν απαραίτητα τους συντάκτες τους κι όχι υποχρεωτικά την ιστοσελίδα. Ο ιστότοπος δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συντακτών της και των άρθρων τους. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση των άρθρων μας χωρίς γραπτή έγκριση, αλλιώς το ptisidiastima.com θα λάβει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Τα σχόλια των άρθρων που ακολουθούν, δεν εκφράζουν την ιστοσελίδα, παρά μόνο αυτούς τους ίδιους τους σχολιαστές. Η αρχισυνταξία έχει το δικαίωμα να λογοκρίνει σχόλιο ή να απαγορεύσει την δημοσίευσή του.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Koukoz
Koukoz (@koukoz)
3 months ago

Αν και σας έχω σύρει στο παρελθόν πολλά, αυτή την φορά συμφωνώ μαζί σας.

Koulis
Trusted Member
Koulis (@koulis)
3 months ago

Σε κάποιους χαλάτε τη μανέστρα.

G...
Active Member
G... (@g)
3 months ago

Φυσικα και δεν παιζει ρολο. Απλα υποθετω εγινε απο το λιμενικο για να μην δειξουμε οτι το ΠΝ ριχνει λαδι στην φωτια. Σε καθε περιπτωση το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.
Κανατε πολυ καλα που το διευκρίνησατε γιατι πολλοι δεν γνωριζουν και ειναι πολυ ευκολο να τους ξεγελασουν.
Σημερα το Ρ3 εκοβε βολτες σε χαμηλο υψος πανω απο την μεσσηνια και νοτια Δεν προλαβα να βγαλω φωτογραφιες ελπιζω να το ειδαν και αλλοι φιλοι και να ηταν πιο τυχεροι. (Αν κρινετε σκόπιμο μην το δημοσιεύετε)

Last edited 3 months ago by allanmincey6
Fu_Mantsu
Fu_Mantsu (@fu_mantsu)
3 months ago
Reply to  G...

Ασχετο. Ξερει κανεις αν εκεινα τα YS-11 ελεγχου ραδιοβοηθηματων πετανε ακομα ?

Last edited 3 months ago by noblemcmullan
Nikolaos
Noble Member
Nikolaos (@nikolaos)
3 months ago
Reply to  Fu_Mantsu

Ένα ήταν, και είναι στο μουσείο, εξ όσων γνωρίζω.

dimitrov
Member
dimitrov (@dimitrov)
3 months ago
Reply to  Nikolaos

Εδώ και πολλά χρόνια εκτός.

THAN
Active Member
THAN (@than)
3 months ago

Συμφωνώ και επαυξάνω…

Mikros-hroas
Active Member
Mikros-hroas (@mikros-hroas)
3 months ago

θα έπρεπε να μπει ένας χάρτης για να καταλάβουν κάποιοι πόσο κοντά στο σύμπλεγμα
Καστελόριζο είναι 19 νησιά παρακαλώ!
Σε τόσο μικρές αποστάσεις δεν ρίχνεις πυραύλους και με πυροβόλα των 127 και 76 χιλιοστών.
Όσο για το τι έγινε είναι γνωστό του είπε η Μέρκελ του Ερτνογάν πως οι Έλληνες θα
χτυπήσουν γιατί δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς!
Κάνε πίσω και κάτι θα κερδίσεις από της συνομιλίες! Μήν ξεχνάς πως έκανες την
Αγία Σοφιά τζαμί και οι Ευρωπαίοι ηγέτες είναι πυρ και μανία μαζί σου.
Κάνε πίσω να περάσει η μπόρα να ηρεμήσουν οι χαζοί Ευρωπαίοι να το ξεχάσουν
και συνεχίζεις αργότερα!

IOANNIS85
IOANNIS85 (@ioannis85)
3 months ago

Πολύ σωστό το άρθρο σας!
Θα κάνουμε μια ηλίθια κλιμάκωση, απλά και μόνο για να ικανοποιηθούν κάποιοι που είχαν “γραφικούς” υπουργούς για κολλητούς και τώρα είναι στην “απέξω”;
Όλοι ξέρουμε σε ποιον αναφέρεστε και οφείλουμε να μην δώσουμε ούτε ένα κλικ εκεί.Είναι ντροπή στρατιωτικά site να υιοθετουν την προπαγανδα του Ερντογαν μεσούσης της κρίσης για να πλήξουν την εκάστοτε κυβέρνηση.

NikosP
Member
NikosP (@nikosp)
3 months ago

Σίγουρα κάποιοι πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί με αυτά που μεταφέρουν ( ΑΠΕ-ΜΠΕ ) γιατί σε τέτοιες περιόδους έντασης ακόμα κι ένα λάθος σημείο στίξης κάνει την διαφορά.
Το Λ.Σ. , όχι μόνο είναι μέρος της άμυνας-ασφάλειας της χώρας , αλλά τυπικά (και ουσιαστικά) είναι ο κλάδος εκείνος που θα έπρεπε ΠΡΩΤΟΣ από όλους να “ασχοληθεί” με ενδεχόμενη παράνομη έρευνα στην υφαλοκρηπίδα μας από μη πολεμικό σκάφος !!!

Costas6
Active Member
Costas6 (@costas6)
3 months ago
Reply to  NikosP

Μια χαρά προσεκτικοί ήταν. Τυπικότατη η οδηγία που εξέδωσαν. Στην οποία αναφέρεται “θα γίνει χρήση πυρών”. Δεν αναφέρεται από ποιόν, δεν έχουν υποχρέωση να αναφέρουν από ποιόν.
Εμείς οφείλουμε να είμαστε προσεκτικοί με το τι διαβάζουμε και τι μας πασάρουν χωρίς να το διαβάζουμε.
Θεμιτό επίσης θα ήταν να διαβάζουμε τα κείμενα τα οποία σχολιάζουμε, πριν τα σχολιάσουμε.
Για να ξέρουμε για τι θέμα μιλάμε δλδ…

NikosP
Member
NikosP (@nikosp)
3 months ago
Reply to  Costas6

….καλό θα ήταν επίσης να διαβάζουμε και το τί γράφουν οι απαντήσεις πριν τις σχολιάσουμε ! ! !

Diogenis
Member
Diogenis (@diogenis)
3 months ago

Την σοβαρότητα και την αξιοπιστία δεν την καθορίζουν τα φιλικά μμε ουτε μπορούν να την αμαυρώσουν τα αντιπολιτευόμενα άλλα τα έργα και τα γραφομμενα σου. Και δεν πρόσβαλαν καθόλου μα καθόλου το έργο των ΕΔ ΄. Ποσο μάλλον που επικεφαλης του ΑΠΕ τεθηκε ο ιδιος ο πρωθυπουργός μολις ανελαβε καθηκοντα . Αυτον πρώτα προσβάλουν τέτοιες αβλεψίες και μαλιστα το επίσημο πρακτορειο τηςΕλλαδας . Και δεν χρειαζόμαστε στο όνομα της ομόνοιας να καταπίνουμε αμάσητα τα πάντα

p270
Trusted Member
p270 (@p270)
3 months ago

καλό θα ειναι όταν ΑΠΕ-ΜΠΕ να την δινει σωστα
ασχετο μολις τωρα βγηκε ειδηση οτι απεπλευσε το μπαρμπαρος δεν ξερω αν λεει κατι αυτο

Costas6
Active Member
Costas6 (@costas6)
3 months ago
Reply to  p270

Εσύ σαν τι (με ποιά ιδιότητα) κρίνεις πως δεν ήταν σωστή;
Ξέρεις πως είναι οι σωστές;
Μπορείς να μας πεις ποιά λέξη της NAVTEX ήταν λάθος;
Αν την διαβάσεις, δε θα βρεις καμμία αναφορά σε ΠΝ ή λιμενικό. Θα γίνει χρήση πυρών γράφει. Και είναι αρκετό.

Nick
Trusted Member
Nick (@nick)
3 months ago

Χάλασε τη μανέστρα σε κάποιους εθνομηδενιστές, οπενμπορντεράδες και πρακτορίσκους, το σπάσιμο του τσαμπυκά του σουλτανάκου και ψάχνουν να βρούν κάτι να αντιπολιτευτούν.
Ξυδάκι και σε εσάς λοιπόν και όποιος νομίζει πως δεν έγινε το 2-0, ας αλλάξει χώρα.

massey-ferguson-65
Active Member
massey-ferguson-65 (@massey-ferguson-65)
3 months ago

Καλά όλα αυτά,αλλά οι Έλληνες δεν αγανακτούν με τις ένοπλες δυνάμεις ή το λιμενικό ή την Νavtex που θα κάνει το πολεμικό ναυτικό στα πλαισια του διεθνούς νόμου που καλύπτετε από το δικαίωμα του λιμενικού που μπενει ως κορνίζα για να μην πουν ότι “οι Έλληνες ρίχνουν λάδι στην φωτιά”,αλλά η αδιαφορία του υπουργείου οικονομικών και του πρωθυπουργού να βρουν λεϋτα για belharra, ευροκορβετα,τορπίλες ,αναβαθμηση μέκο η αφηλοτιμη να προχωρισω,τανκ,αεροσκάφη,υποβρύχια,συστήματα αεράμυνας,πειραυλακατο,bradley, abrams…..και ότι άλλο χρειάζονται οι ένοπλες δυναμεις,….ΕΑΝ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΑ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΑΝ ΤΣΑΛΙΜΑΚΙΑ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΙΔΕΑ…..ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΒΝ ΣΚΕΥΤΕΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ 25 ΔΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΑΓΚΗ ΟΙ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 15 ΧΡΌΝΙΑ ΚΑΙ ΞΕΧΝΑΝΕ ΤΑ 1…2… ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΙΡΙΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΆΛΑΣΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΊΜΗΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GeoMoust
Active Member
GeoMoust (@geomoust)
3 months ago

Ναι μωρέ οι γιούφτοι, καβούρια έχουν στις τσέπες. Άκου να δεις, που ακούστηκε κρατος με 200 δις ΑΕΠ και προβλέψεις ύφεσης λόγω Κορονοϊού να μην δίνει 25 δις μόνο για έναν κλάδο των Ε.Δ. του; Έχετε απόλυτο δίκιο αγαπητέ, προδότες το λιγότερο. Εγώ μάλιστα λέω να δίνουμε 600 δις για άμυνα και να ματσάρουμε ανοιχτά τις ΗΠΑ, τι λέτε;
ΥΓ. Ωραίο νούμερο το ενα τρις, να προέκυπτε και από κάποια σοβαρή έρευνα ή να τεκμηριωνόταν με στοιχεία κιόλας…

massey-ferguson-65
Active Member
massey-ferguson-65 (@massey-ferguson-65)
3 months ago
Reply to  GeoMoust

Tα 25 δις λέω ότι να σωθούν σα βάθος 15-20αιτιας και όχι μόνο για το πολεμικο ναυτικο αλλά για όλα τα σώματα ασφαλείας

Xenofon
Xenofon (@xenofon)
3 months ago

Συμφωνώ απόλυτα, και αυτο ειναι το ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,
αν ειναι δυνατον να μην δεινουν λεφτά για την άμυνα, αλλα να έχουν κατι δις για ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ
τώρα κατι αρλουμπες οτι οι Τούρκοι έκαναν πίσω και κερδίζουμε με 2-0, ε αυτα ειναι τελείως για ηλίθιους

Roger
Roger (@roger)
3 months ago

Όποιος ξέρει, μπορεί να μας εξηγήσει πως βρίσκουμε τις συγκεκριμένες συντεταγμένες τις NAVTEX στον χάρτη;
36-03,35N 029-35,32E
36-03,35N 029-33,56E
36-05,40N 029-36,03E
36-05,32N 029-33,51E
EDIT: Οκ, νομίζω ότι το βρήκα. Τώρα να φτιάξω τον χάρτη.

Last edited 3 months ago by Garthahi
dim73
dim73 (@dim73)
3 months ago
Reply to  Roger
My_name_is_Nobody
Noble Member
My_name_is_Nobody (@my_name_is_nobody)
3 months ago

comment image
..
..αυτό το “φέρετρο”, στην μέση του χώρου που συνεδρίασε το ΑΣΣ τους, μέρες μου “τρυπάει” το μάτι…

Last edited 3 months ago by appo
VAGGELAS
Active Member
VAGGELAS (@vaggelas)
3 months ago

Για μένα το καλύτερο σου!!!!!
Έχω δακρύσει από το γέλιο και κινδυνεύω, οι γύρω μου
να με περάσουν για ηλίθιο!!!
Να σαι καλά!

Xenofon
Xenofon (@xenofon)
3 months ago

Φαντάσου να κάνεις καθε μερα μεετινγκ σε αθτον τον χώρο, ε δεν θα σου την δώσει;;

My_name_is_Nobody
Noble Member
My_name_is_Nobody (@my_name_is_nobody)
3 months ago

Η εικόνα έχει ορθογραφικό λάθος,
Η σωστή είναι εδώ.

Last edited 3 months ago by appo
Nikolaos
Noble Member
Nikolaos (@nikolaos)
3 months ago

Αδελφέ, ο Θεός να σε έχει καλά, μας φτιάχνεις τη μέρα με τα εικαστικά σου (πέραν των νηφάλιων και εμβιθών παρεμβάσεων σου)!
Το είδα χθες, να συνεδριάζουν με ένα φέρετρο στη μέση, και δεν πίστευα στα μάτια μου! Και λουλούδια, και ένα ρολόι στη θέση του προσώπου του πεθαμένου! |Μπρρρρ!

dimitrov
Member
dimitrov (@dimitrov)
3 months ago

Αυτό ήταν που λέμε …. άνευ σίελου …. λαϊκιστί … ασάλιωτο ….. Το καλύτερο σου μέχρι το επόμενο.

A.K.
Active Member
A.K. (@a-k)
3 months ago

Συμφωνώ απολύτως. Προσθέτω πως είναι πολύ σωστότερη κίνηση να κάνει την άσκηση το λιμενικό αντί του Π.Ν. Το μήνυμα είναι το ίδιο και δεν δίνει προσχήματα στους καλοθελητές.
Πάντως, πρέπει να είμαστε περισσότερο προσεκτικοί στις λεπτομέρειες. Το μπέρδεμα αυτό δεν χρειαζόταν.

Nikolaos
Noble Member
Nikolaos (@nikolaos)
3 months ago
Reply to  A.K.

Το σχόλιο της ημέρας. Νηφάλιο και λακωνικό.

dimitrov
Member
dimitrov (@dimitrov)
3 months ago
Reply to  A.K.

Αντιστοίχως η Ιαπωνία – και άλλες χώρες – χρησιμοποιεί την ακτοφυλακή της σε πλείστες- ειδικές θα λέγαμε – αποστολές,αν και το ναυτικό της είναι διόλου ευκαταφρόνητο. Η ακτοφυλακή της πχ μεταφέρει το πυρηνικό καύσιμο για τα εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής της χώρας από την Γαλλία.

Roger
Roger (@roger)
3 months ago

Δεν ξέρω πως να φτιάξω στον χάρτη μία κλειστή περιοχή με τα σημεία των συντεταγμένων.
Παραθέτω τα 4 σημεία.
Αν έχω βρει σωστά στα σημεία, η NAVTEX είναι εντός των 6 μιλίων των χωρικών μας υδάτων και δεσμεύει μια πολύ μικρή περιοχή.
ΑΝ τα έχω κάνει σωστά, τότε το συμπέρασμα είναι ένα:
NAVTEX ΠΑΡΩΔΙΑ!
Άσχετα αν την NAVTEX την έκανε το ΠΝ ή το Λιμενικό.
comment imagecomment imagecomment imagecomment imagecomment image

Last edited 3 months ago by Garthahi
Costas6
Active Member
Costas6 (@costas6)
3 months ago

Δεν είναι μόνο η πολιτική σκοπιμότητα, είναι και η προσωπική. Όπως και το προσωπικό στυλ.
Ειδικά όσοι ακούμε ράδιο, βλέπουμε τους γνωστούς γκρινιάρηδες να δίνουν ρεσιτάλ.
Όταν έχεις στηρίξει την καριέρα σου στην “ικανότητα” σου να αποκαλύπτεις στους ακροατές σου τις παρασκηνιακές κινήσεις, θα πρέπει να τις ανακαλύπτεις όταν δεν υπάρχουν.
Σε κάθε περίπτωση θεωρώ πως η αντίδραση μας με τη συγκεκριμένη οδηγία ήταν άψογη. Ούτε πολύ, ούτε λίγο.

npo
npo (@npo)
3 months ago

Συμφωνώ επι της ουσίας .
Αλλά αυτό το So what?
So what?
So what?
και άλλα παρόμοια, συγνώμη,
δεν το καταπίνω εύκολα, μα τον Δία…
Ειδικά αν το συνδέσω με αυτό το “είμαστε όλοι Έλληνες, και πρέπει να φερόμαστε όλοι έτσι“.
Oh, wait! Είμαστε?

Last edited 3 months ago by carmausher4
dimitrov
Member
dimitrov (@dimitrov)
3 months ago
Reply to  npo

Εδώ το σχόλιο θέλει μια διευκρίνηση αγαπητέ. Τι θα πει το …. “Ειδικά αν το συνδέσω με αυτό το “είμαστε όλοι Έλληνες, και πρέπει να φερόμαστε όλοι έτσι“.
Oh, wait! Είμαστε?” …. παίρνει πολλές παρερμηνείες. Είναι μια απλή μομφή για τη χρήση μιας – ας πούμε – ξενόφερτης έκφρασης;

npo
npo (@npo)
3 months ago
Reply to  dimitrov

dimitrov dimitrov
τα “oh wait”, τα “so what”, τα “έξω απ το το κουτί” και τα “στο τέλος της ημέρας” κι άλλα πολλά είναι απο κείμενα της νέας Πτήσης. Και όχι μόνο, αυτούς τους Αμερικανισμούς τους συναντώ όλο και συχνότερα, ακόμα και στην καθημερινότητα.
Ακούγομαι λίγο σαν τον Κικέρωνα ίσως, τι να κάνω όμως, προσπαθώ να τους ξυπνήσω. Αλλά φοβάμαι στου κουφού την πόρτα… όσο θέλεις βρόντα..

dimitrov
Member
dimitrov (@dimitrov)
3 months ago
Reply to  npo

Ο αγώνας ήταν εκ των προτέρων άνισος …. ε τώρα με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι χαμένος από τα αποδυτήρια. Πόσα χρόνια έχει κόψει ο Έλληνας την χειραψία κι έχει αρχίσει τα δώσε μου πέντε …. άλλως ειπείν give me five;

Pantelis82
Member
Pantelis82 (@pantelis82)
3 months ago

Πτήση, ορισμένες παρατηρήσεις σχετικά με το άρθρο. Προσωπικά το ύφος του με ξενίζει πολύ. Αν θεωρείτε ότι τα παπαγαλάκια δουλεύουν για την αντιπολίτευση τότε να βγείτε και να το πείτε καθαρά και με στοιχεία όπως βγήκατε (μετά από αρκετό καιρό) για τα στρέμματα στον Έβρο. Ειδάλλως το εκλαμβάνω ως άρθρο λιβανιστηρι της κυβέρνησης που κάνει το 2-0. Με στοιχεία του στυλ ο τάδε λογαριασμός που ανήκει στον τάδε ή που γλύφει τον τάδε και όχι απλά με υπονοούμενα. Δεύτερη παρατήρηση είναι ότι και η προηγούμενη κυβέρνηση είχε στείλει φρεγάτες να αποτρέψουν κινήσεις του τουρκικού στόλου και γεωτρύπανου. Τότε βέβαια δεν είχαμε το 1-0, 2-0 ή 12-0 της κυβέρνησης αλλά απλά τα ναυτικό μας που κάνει εξαιρετική δουλειά και τα στελέχη που δίνουν μάχη απέναντι στην Τουρκία αλλά και τα εσωτερικά μας προβλήματα. Τρίτη παρατήρηση είναι ότι και τότε υπήρχαν λογαριασμοί που μιλούσαν κατά των ενεργειών της χώρας. Το τι είχε γραφεί πχ επειδή ο Καμμένος πέταξε με ελικόπτερο για το στεφάνι στα Ίμια και δεν πήγε με πλοίο δεν λέγεται. Απλά για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.

Nikolaos
Noble Member
Nikolaos (@nikolaos)
3 months ago
Reply to  Pantelis82

Αγαπητέ φίλε, τα θέματα που στηλιτεύει η “Π” είναι έντιμο να πούμε ότι δεν τα “σήκωσε” η αξιωματική αντιπολίτευση (έχει δικά της προβλήματα αυτόν τον καιρό), αλλά απολύτως αναγνωρίσιμοι και διακριτοί κύκλοι, όχι στάνταρντ σύνθεσης, οι οποίοι έχουν αφετηρία την “καραμανλική”, “μεγάλη” δεξιά παράταξη, οπότε και εκπροσωπήθηκαν σε ανώτατα κλιμάκια, ακολούθως ψαρεύουν στα θολά νερά του “αντιμνημονίου” (στο ιδίωμα της “άνω πλατείας”, για να θυμηθούμε τα πέτρινα χρόνια του γενικευμένου ανορθολογισμού …), προσκολλώνται στο “Ξανθό Γένος”, βρίσκουν πολιτική έκφραση είτε στους ΑΝΕΛ ή σε φαινομενικά ορφανές (= “ξανθές”) πρωτοβουλίες κολομβιανοποίησης και εθνικής απομόνωσης της χώρας, με σαφές ακροδεξιό πρόσημο. Στους παραπάνω προστίθενται στελέχη της “ιστορικής” δεξιάς που παρέμειναν στον κομματικό κορμό μέχρι τούδε, αλλά περιθωριοποιήθηκαν από τη γενιά που ανέδειξε ο Μητσοτάκης και από το γεγονός ότι αναδίδουν μια πολιτική “αισθητική” που δεν λέγει πλέον τίποτε στους Έλληνες πολίτες.
Δεν υπάρχει μίσος εμπολέμων στον κόσμο που να φθάνει σε ένταση τον βιτριολικό παροξυσμό εχθροπάθειας μεταξύ των φυλών της ελληνικής δεξιάς.
Δεν είναι του χαρακτήρος μου να διερμηνεύω τα λεγόμενα άλλων, αλλά πίσω από τις γραμμές περί αυτού πρόκειται.

Bridger
Trusted Member
Bridger (@bridger)
3 months ago
Reply to  Nikolaos

Πολύ οξυδερκές σχόλιο!…

Pantelis82
Member
Pantelis82 (@pantelis82)
3 months ago
Reply to  Nikolaos

Σύμφωνοι, δεν μπορώ να ξέρω ποιους εννοεί η Πτήση ότι κάνει λόγο για αντιπολίτευση. Λογικό να σκεφτώ την αξιωματική αντιπολίτευση και όχι εσωκομματικούς αντιπάλους. Και πάλι βέβαια με print screens θα έπρεπε να βγει. Και κάτι ακόμα. Όταν μιλάνε για εθνική προσπάθεια αυτή να καταμετράτε από την αρχή. Δεν έχουμε 2-0 αλλά τουλάχιστον 3-0. Και μάλιστα η παρουσία της φρεγάτας και η παρεμπόδιση των Τούρκων στην Κυπριακή ΑΟΖ είναι και γκολ εκτός έδρας (μιας και η Κύπρος είναι ανεξάρτητο κράτος).

kK19641970
Trusted Member
kK19641970 (@kk19641970)
3 months ago
Reply to  Pantelis82

Αγαπητέ φίλε το 2-0 είναι επίτευγμα των ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ και της ΕΛΛΑΔΑΣ που ευτυχώς έχει για Πρωθυπουργό άτομο αποφασισμένο να διαφυλάξει τα συμφέροντα της χώρας.

GK21
Noble Member
GK21 (@gk21)
3 months ago

Πρωτα-πρωτα θα πρεπει και το ΑΠΕ-ΜΠΕ,και το ΑMBER ALERT,και το ΜΠΕ-ΜΠΕ-ΜΠΕ και ολοι γενικα να προσεχουν τι ανεβαζουν,ειδικα τωρα που τα πραγματα με την Τουρκια ειναι δυσκολα,και πολυ περισσοτερο οταν αναφερονται στη συγκεκριμενη περιοχη.Επισης θα πρεπει και εμεις που σχολιαζουμε εδω να προσεχουμε ωστε να μην καταπινουμε αμασητο οτι σανο μας σερβιρουν,οπως επισης θα πρεπει να μην ψαχνουμε αφορμη για να τα “χωσουμε” ο ενας στο αλλον και ολοι μαζι στην εκαστοτε κυβερνηση αναλογα με τις πολιτικες μας προτιμησεις.
Απο ‘κει και περα ομως νομιζω οτι δεν ειναι το ιδιο πραγμα μια NAVTEX που αφορα το Π.Ν.,στη συγκεκριμενη περιοχη,τη συγκεκριμενη στιγμη,και μια που αφορα το Λ.Σ.Ειναι σαν να σας λεω εγω,πως για εμενα ειναι το ιδιο πραγμα να κανουν βολες στον Εβρο τα ΜΑΤ και οι συνοριοφυλακες,και το ιδιο ο Σ.Ξ. και η Π.Α. μετα απο μια τουκρικη προκληση.Αλλη η δουλεια του Π.Ν.,αλλη η δουλεια του Λ.Σ.,και για την προστασια του συμπλεγματος της Μεγιστης αυτος που θα “καθαρισει” αν χρειαστει θα ειναι το Π.Ν.
Προσεξτε,σε καμια περιπτωση δεν παω να μειωσω την προσφορα των ανδρων και γυναικων του Λ.Σ.Εχω πολλους και καλους φιλους που υπηρετουν στο σωμα και ξερω απο πρωτο χερι τι εχουν τραβηξει οι ανθρωποι τα τελευταια χρονια για να φερουν εις περας την αποστολη τους.
Και εκει ακριβως ειναι που θελω να καταληξω.Σοβαρα πιστευται πως το ηθικο των Ε.Δ. κινδυνευει απο σχολια και tweet?Οχι απο τη μειωση των αποδοχων τους?Οχι απο την ελλειψη συγχρονισμου εξοπλισμου και μεσων?Οχι απο την ελλειψη ανταλλακτικων?Οχι απο τα αρχαια πλωτα μεσα?Οχι απο την ακυρωση εξοπλιστικων προγραμματων?Οχι απο το εικοσαετες εξοπλιστικο αυτεμπαργκο?
Δεν διαφωνω μαζι σας.Απαραδεκτοι και υποπτοι οσοι επιχειρουν με οποιονδηποτε τροπο να μειωσουν την προσφορα και την αξια των στελεχων των σωματων ασφαλειας και των Ε.Δ.,και ειδικα αυτων που βρισκονται στη πρωτη γραμμη(για την ηγεσια δεν πολυσκοτιζομαι).Αλλα για το οποιο προβλημα ηθικου μπορει να αντιμετωπιζουν σημερα τα στελεχη των Ε.Δ.,δεν νομιζω πως ειναι αυτοι οι βασικοι υπευθυνοι.
Υ.Γ. Τα 1-0,2-0,1-3,ασσο ημιχρονο-διπλο τελικο,εγω τουλαχιστον θα τα πανηγυρισω οταν μαθω,αν μαθω ποτε,τις λεπτομερειες της διαμεσολαβησης της φιλοτουρκικης γερμανικης κυβερνησης.Πειτε οτι θελετε,για μενα η Γερμανια ηταν,ειναι και θα ειναι μια ξεκαθαρα εχθρικη προς την Ελλαδα χωρα,και οποιαδηποτε εμπλοκης της στα ελληνοτουρκικα μονο για καλο δεν ειναι….

Last edited 3 months ago by Pic889
Genesis
Member
Genesis (@genesis)
3 months ago

Νομίζω ότι θα ήταν προτιμότερο να κρατήσετε χαμηλούς τόνους. Μπορεί να έχετε δίκαιο κατά βάση αλλά η φρασεολογία που χρησιμοποιείτε ρίχνει λάδι στην φωτιά του “οπαδισμού” που – δυστυχώς – μας διακρίνει.
Δεν υπάρχει λόγος… Απλά ενημερώστε μας για ότι πρέπει και επιτρέπεται να γνωρίζουμε αυτή την στιγμή με το γνωστό σας νηφάλιο και τεκμηριωμένο ύφος.

CKfurious
Active Member
CKfurious (@ckfurious)
3 months ago

Διαφωνώ σε πολλά σημεία με το άρθρο σας
Δεν θα κάτσω να αναλύσω τη διαφωνία μου διότι θα το κόψετε
Aραγε το ηθικό των ενοπλων δυνάμεων δεν επηρεάζεται αρνητικά όταν ο πρωθυπουργός της χώρας έχει πάει για dinner στην αντίπαρο με χολιγουντιανές celebrities ενώ αυτοί είναι στο νότιο αιγαίο φάτσα το φάτσα με τους γείτονες>??
Η μήπως το παιχνίδι ήταν στημένο και από την αρχή ξεπουλημένο βλέπε ΕΣΤΊΑ περί κρυφής συμφωνίας στο Βερολίνο???

Nikolaos
Noble Member
Nikolaos (@nikolaos)
3 months ago
Reply to  CKfurious

Ε, αφού το είπε η ΕΣΤΙΑ του Φιλιππάκη και των καραμανλικών συνωμοτών κατά του πολιτεύματος, έτσι θα είναι … Είδαμε επιτέλους το όνομα αυτό σε επώνυμες μαρτυρικές καταθέσεις (υπόθεση Μιωνή), ακόμη κάνουμε πως δεν καταλαβαίνουμε για τι είδους πρόσωπα μιλάμε και τι σκοπιμότητες εξυπηρετούν.
Οι άνθρωποι αυτοί, πέρα από τις εδώ περιπέτειες τους, είναι εξ αντικειμένου (το λέγω σαν ελαφρυντικό, διότι δεν μπορώ να γνωρίζω τίποτε παραπάνω) τόσο κοντά στη μετασοβιετική εξουσία, που είναι εύλογο να κάνουν ό,τι είναι δυνατό α) για να αποξενώσουν την Ελλάδα από το Δυτικό κόσμο και β) να υπονομεύσουν την κυβέρνηση Μητσοτάκη, που είναι αποφασισμένη να ξηλώσει το ερρεβώδες παρακράτος τους (και το οποίο προφανώς δεν θα άγγιζε καν ενδεχόμενη κυβέρνηση ΝΔ υπό Μεϊμαράκη ή Τζιτζικώστα … δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι ελεεινοί συνωμότες και συκοφάντες στοχοποίησαν τους Σαμαρά και Γεωργιάδη, διότι χάρη στη δική τους στήριξη ο Μητσοτάκης κατίσχυσε των εκλεκτών της “Τρίτης Ρώμης” …).
Από κει και πέρα, συχνά γράφουμε εδώ, και ξέρεις ότι είμαι ο πρώτος που στηλιτεύω (και μάλιστα δριμύτατα) την αφασία της κυβέρνησης σε σχέση με την εθνική άμυνα και τις προμήθειες, θέμα για το οποίο έχω αντιπαρατεθεί και με ανθρώπους που κατά τα λοιπά εκτιμώ εδώ.
Αλλά η αλήθεια να λέγεται. Τα κίνητρα των θορυβοποιών στην υπόθεση της επικαιρότητας είναι σκοτεινά όσο οι διαδρομές τους.

CKfurious
Active Member
CKfurious (@ckfurious)
3 months ago
Reply to  Nikolaos

https://slpress.gr/politiki/piezoyn-tin-toyrkia-na-kanei-piso-i-emas-gia-moirasia/
Η ΕΣΤΊΑ έχει συνήθως πολύ καλή πληροφόρηση σε θέματα εξωτερικής πολιτικής
Και δεν είναι η μονη που έγραψε περί συμφωνίας 
Μπορώ να σου παραθέσω και δημοσιεύματα του ξένου τύπου
https://m.dw.com/en/turkeys-maritime-claims-in-the-mediterranean-sea-raise-thorny-legal-questions/a-54256300
Διάψευση δεν άκουσα !
Επίσης δεν είναι εικόνα πρωθυπουργού αυτή να πηγαίνει για dinner stjn αντίπαρο εν μέσω γενικού συναγερμού!!
Για τα 3 ελικόπτερα που ήταν σε stabd by γραφουν άλλοι

GK21
Noble Member
GK21 (@gk21)
3 months ago
Reply to  CKfurious

Δεν το πιασα αυτο που λεει για την ΕΥΠ…….

kK19641970
Trusted Member
kK19641970 (@kk19641970)
3 months ago
Reply to  Nikolaos

Εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα.

kK19641970
Trusted Member
kK19641970 (@kk19641970)
3 months ago
Reply to  CKfurious

Η διαφορά είναι πως ο κύριος Χανκς είναι μια εξέχουσα προσωπικότητα ,ο οποίος είναι υπερφιλέλληνας και έχει γίνει ΈΛΛΗΝΑΣ πολίτης . Αυτό έχει την σημασία του . Στο κάτω κάτω δεν μπήκε και σε θαλαμηγό, για να μην ξεχνιόμαστε.

Stratilatis
Member
Stratilatis (@stratilatis)
3 months ago

Επιτέλους έγινε μία σωστή κίνηση από την Ελληνική πλευρά, που δείχνει ότι οι Έλληνες Επιτελείς επιτέλους αναγνώρισαν και έμαθαν το Low Intensity Conflict.
Μένω άναυδος γιατί δεν τους το είχα, είναι κίνηση ΜΑΤ στην κυριολεξία.
Θα διαφωνήσω μαζί σας στην προσπάθεια σας να αποδείξετε ότι ότι το Λιμενικό είναι ένοπλο σώμα στην το Λιμενικό
Στρατηγικά και σε διπλωματικό επίπεδο, δεν ανεβάζει τους τόνους, δεν δείχνει η χώρα ότι έχει πορεία σύγκρουσης, και το Λιμενικό έχει μεγαλύτερη ευελιξία από το ΠΝ γιατί μπορεί να απαιτήσει την απομάκρυνση του πλοίου από την περιοχή και αν αρνηθεί να κάνει ρεσάλτο και να το καταλάβει και να το οδηγήσει εκτός περιοχής, για το καλό του ωκεανογραφικού. Αν εμπλακεί κάποιο πλοίο του ΤΝ, τότε το Λιμενικό θα ζητήσει την συνδρομή του ΠΝ και θα είναι εμφανές ότι η Τουρκία κλιμακώνει την ένταση, με ότι σημαίνει αυτό. Αντίθετα το ΠΝ το μόνο που μπορεί να κάνει είναι είτε να ειδοποιήσει το Λιμενικό, είτε να το βυθίσει, κάτι που κλιμακώνει την Ένταση.
Αν ο ηλίθιος ναύαρχοςκαι οι λοιποί υπεύθυνοι, στα Ίμια ενέπλεκαν το Λιμενικό αντί για το στόλο, ίσως τα Ίμια να ήταν Ελληνικά σήμερα.

montif74
Active Member
montif74 (@montif74)
3 months ago

Μάλιστα. οποιος κάνει κριτική ειναι με την αντιπολίτευση.
Το ότι δεσμευτήκανε 3 στρατιωτικά ελικόπτερα για τα μπάνια του Κυριάκου επιτρέπεται να το γράψουμε?

Mtsak
Active Member
Mtsak (@mtsak)
3 months ago
Reply to  montif74

Πάνε να μας πείσουν ότι όποιος κάνει οποιαδήποτε κριτική στην συγκεκριμένη κυβέρνηση είναι γενικά στα συμφέροντα της χώρας. Απαγορεύεται να ασκείται δυσμενής κριτική στους άριστους. Θα μας πουν τώρα πώς κρίνουν την τοποθέτηση του Υπουργού πριν λίγο στην Βουλή για το θέμα της NAVTEX;
Αντιγράφω από την απάντηση του Υπουργού που δεν είχε αρχικά γνώση: “Από τη στιγμή που περιήλθε εις γνώση έγινε η σχετική διορθωτική κίνηση και αυτό είναι όλο. Και η αποκλιμάκωση ολοκληρώθηκε. Ναι, θα ήταν ένα πρόβλημα την ώρα που αποκλιμακώνουν δύο στόλοι, που αποχωρούνε από κάποιες θέσεις τις οποίες κατελάμβαναν τόσο καιρό, να εκδιδόταν μια NAVTEX.”
Η Υπερήφανη εθνική θέση τώρα είναι… λάθος να γίνει η άσκηση του ΛΣ (σε ελληνικά νερά) για να μην ρίξουμε λάδι στην φωτιά και να ολοκληρωθεί η αποκλιμάκωση. Δύο αυτογκόλ στην ίδια φάση αλλά καμία κριτική δεν γίνεται δεκτή!!

SAAB
Active Member
SAAB (@saab)
3 months ago

“Το Λιμενικό δεν είναι για να εκδίδει άδειες ταχυπλόων”.
Και ποιος τις εκδίδει δηλαδή;
“Το αποδεικνύει η εκπληκτική μείωση των προσφυγικών/μεταναστευτικών ροών στα νησιά, για πρώτη φορά.”.
Αυτό οφείλεται στο ΠΝ και όχι στο Λιμενικό.
Δεν θα πω άλλα γιατί συμφωνώ μόνον με τους χαμηλούς τόνους. Αν και δεν είναι λύση να περιμένεις να “ξαναζουνίξει” η σφαλιάρα για να αντιδράσεις. Μια φορά το επιτρέπεις, μετά είσαι καρπαζοεισπράκτορας. “Το δις εξαμαρτείν (= περιμένω πρώτα την μ… της Τουρκίας), ουκ ανδρός σοφού”.

nigozs
Trusted Member
nigozs (@nigozs)
3 months ago

Π&Δ, 100% μαζί σας. Έχετε απόλυτο δίκιο.
Επιπλέον το ΠΝ έχει την δυνατότητα παροχής ασφαλείας πυρών του ΛΣ λόγω ραντάρ αέρος και συνεργασίας με ΠΑ.
Απλά και λογικά πράγματα που ο κοντός νους – και άσχετος – δεν αντιλαμβανεται

Yiorgos
Noble Member
Yiorgos (@yiorgos)
3 months ago

Αγαπητη Πτηση,
επειδη εχει γινει πολυς ωτορος για το τιποτα και μια απλη αναζητηση στον ιστιοχωρο της Υδρολογικης Υπηρεσιας θα ηταν αρκετη, σας παραθετω την NAVTEX οπως εκδοθεικε:
https://www.hnhs.gr/el/online/navtex
Εθνική Υπηρεσία Συχνότητα 490 (Σταθμος Ηρακλειου)

ZCZC QA81

261115 UTC JUL 20
STATHMOS IRAKLEIO AR.MIN. 413/20
THALASSA KASTELORIZOU
NISOS MEGISTI
ASKISEIS PYRON STIS:
270400Z-271600Z JUL 20
280400Z-281600Z JUL 20
290400Z-291600Z JUL 20
300400Z-301600Z JUL 20
STIN PERIOCHI POY PERIKLEIETAI APO
TA STIGMATA:
36-03,35B 029-35,32A
36-03,35B 029-33,56A
36-05,40B 029-36,03A
36-05,32B 029-33,51A
APAGOREYSI DIELEYSIS – PROSEGGISIS
AKYROSI MINIMATOS STIS 301700 UTC JUL 20
NNNN


stuart
Trusted Member
stuart (@stuart)
3 months ago

Προβληματιζομαι απ την υπερβολικη ηρεμια του πρωθυπουργου, που κανει μπανια και ανεβαζει φωτο, ενω το θερμομετρο των ελληνοτουρκικων δειχνει κοκκινο και οι ΕΔ βρισκονται σε συναγερμο.. Το οτι εστειλε σε μυστικη συσκεψη τη συμβουλο του και δεν συγκαλει συμβουλιο πολιτικων αρχηγων, ειναι ενδειξεις ειλλημμενων αποφασεων, δινοντας την εντυπωση οτι η Γερμανια θα αποφασισει για τα θεματα που μας καινε. Η χθεσινη μαλιστα ειδηση οτι το Σεπτεμβρη ανοιγει το τζαμι στο Βοτανικο, επιβεβαιωνει τις πληροφοριες της Εστιας για εφ ολης της υλης διαλογο Ελλαδας -Τουρκιας κι οχι μονο για την υφαλοκρηπιδα

Last edited 3 months ago by stuart
dimitrov
Member
dimitrov (@dimitrov)
3 months ago
Reply to  stuart

Κι ο Ανδρέας το 87 έτσι άνετος ήταν …. άσχετα που δεν έκανε μπάνια. Έχει την αξία του αυτό διότι φίλοι και οχτροί τα βλέπουν και τα μετράνε όλα. Παρακάμπτω την φυλλάδα διότι το σχόλιο θα κοπεί αλλά είναι προφανές πως διάλογος γίνεται και θα γίνεται και πρέπει να γίνει. Με 2 αντιπάλους – και αρκετούς τρίτους ενδιαφερόμενους – που έχουν μαξιμαλιστικές θέσεις. Που θα κάτσει η μπίλια θα το δούμε.

Yiorgos
Noble Member
Yiorgos (@yiorgos)
3 months ago

Συνεχεια προηγουμενου σχολιου.
Η NAVTEX δεν αναφερει πουθενα οτι οι ασκησεις πυρων θα γινουν απο το Λ.Σ. Εαν αυτο επρεπε να διευκρινιστει η οχι ειναι δουλεια της Υπηρεσιας και οχι δικια μας η των πολιτικων. Εαν το Π.Ν εκανε ασκησεις με πυρα στην περιοχη της νησου Μεγιστης ειναι κυριαρχικο δικαιωμα μας, κυριως εαν ο χωρος ειναι μεσα στα Εθνικα Υδατα μας, και οπως προβλεπετε εαν ειναι σε διεθνες υδατα με την εκδοση της οδηγιας προς ναυτηλωμενους.
Στο θεμα για τον ντορο που εχει γινει, νομιζω οτι το αρθρο σας τεινει να ειναι ποιο πολυ πολιτικης χρειας παρα μια αναλυση στα γεγονοτα. Οι εμμεσες αναφορες για το τι επραξαν αλλοι ειναι αστοχες, γιατι αν μη τι αλλο, δεν γραψατε αρθρα εναντιων των πραξεων οταν τις εκαναν, τουναντιων, τις υποστηριξατε, και σωστα κανατε. Π.χ, εαν ο κ. Καμμενος η ο οποιος κ. Καμμενος ως ΥΕΘΑ εριξε στεφανι γυρο απο τα Ιμια, τιμη του και τιμη μας. Εαν ξερετε, μπορειτε να μας πειτε ποιοι αλλοι ΥΕΘΑ το εκαναν αυτο? Οχι οτι ειμαι με τον κ. Καμμενο, αλλα για να ειμαστε και δικαιοι.
Δυστυχως στην Ελλαδα η πολιτικη σκηνη τεινει να ειναι ετοιμη να δαγκωσει στον λαιμο χωρις αιτια, απλα για προβολη. Κανεις δεν εχει την φωλια του καθαρη. Απο ομιλιες με φιλους μου Ελληνες Αξιωματικους (Ανωτατους και Ανωτερους) το ηθικο ειναι ακμαιοτατο, εχουν πιστη, θεληση, υποστιριξη και ειναι ετοιμοι να παρουν κεφαλια εαν τουσ δωσουν την διαταγη. Το αν το ΑΠΕ ενεφερε την NAVTEX σωστα η λαθος, δεν νομιζω να τους ενιαξε ουτε και οι πολιτικες κοκκορομαχιες.
Ας σταματησουμε λιγο, ας παρουμε μια βαθια αναπνοη, και ασ ετοιμαστουμε για το μεγαλο παιχνιδι που ερχετε και θελοθμε το σκορ στο 10-0 και οχι στο 2-0.
Φιλικα παντα,
Γιωργος

flashg
Active Member
flashg (@flashg)
3 months ago
GiorgosRou
Member
GiorgosRou (@giorgosrou)
3 months ago

Γιατί τη δυσπιστία σε πεπραγμένα αποκλειστικά της κυβέρνησης την μετατρεπετε σε δυσπιστία προς τις ΕΔ?

dim73
dim73 (@dim73)
3 months ago

Επιτελους … αργησε λιγο αλλα η φωνη της λογικης ακουστηκε.

Gerasimos-Landos
Gerasimos
3 months ago

Κρατάμε χαμηλά την μπάλα και είμαστε σε 100% ετοιμότητα μέχρι και τις 2 Αυγούστου που λήγει η Navtex των Τούρκων. Δεν πανηγυρίζουμε νίκες 2-0 από τις 27 Ιουλίου. Μετά τις 2 Αυγούστου επιτρέπονται οι πανηγυρισμοί!
Φιλικά Γεράσιμος Λ.

GeorgeD
Active Member
GeorgeD (@georged)
3 months ago

Το γράφω εδώ αν και είναι άσχετο, θα παρακαλούσα την Πτήση να μην κόβει τα σχόλια των Τουρκικών τρολ, ή των “ΕΛΔΥΚαριων” που μας έλεγαν για την τρομερή Τουρκική πολεμική μηχανή, που μπορούσε να νικήσει ακόμη και τους Γάλλους.
Καλοκαίρι είναι πρέπει να μας αφήνεται να διασκεδάζουμε

dimitrov
Member
dimitrov (@dimitrov)
3 months ago

Κύριοι βλέπω πως τα γεγονότα στον Έβρο και τα πρόσφατα στην θάλασσα γενικώς έχουν προκαλέσει ένα κύμα ενθουσιασμού στο πόπολο σε συνδυασμό με ένα κύμα ξινίλας στις 2 πλευρές του Αιγαίου.
Ξυδάκι και στους μεν και στους δε. Στους ξινισμένους εννοώ. Κι αν οι Αγαρηνοί είναι λογικό να μην το πιστεύουν αυτό που βλέπουν εντύπωση προκαλεί το εσωτερικό.
Άλλη μια φορά λοιπόν θα σας παρακαλέσω να μην περνάτε εδώ μέσα την κομματική αηδία. Σε αυτό το κοινό εδώ μέσα δεν περνάει. Αδίκως το παλεύετε.
Εδώ και πάρα πολλά χρόνια η χώρα έχει κοινή και διακομματική συμπόρευση σε άμυνα και διπλωματία. Ευτύχώς δλδ για την διπλωματία τουλάχιστον. Ασχέτως λοιπόν του τι λέει ο κάθε πολιτικός αρχηγός στο ποίμνιο του, όταν κλείνουν τις πόρτες τα βρίσκουν με βάση αυτά που τους λένε οι επαγγελματίες δλδ οι διπλωμάτες και οι στρατιωτικοί.
Για την άμυνα δεν χρειάζεται να πω κάτι. Τα είπε ο πρώην πρωθυποργός και νυν αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης … “θα το ρισκάρουμε” ….. μόνο που αυτό είναι εθνική γραμμή από το 2005 ως τώρα. Από τότε ισχύει και το δούλεμα στους Γάλλους για τις φρεγάτες μέχρι σήμερα.
Δλδ θα δώσει η Ελλάδα 3 δις για 2 παπόρια; Όταν ο άλλος έγερνε υποβρύχια για να μην τα παραλάβει θα έδινε 2μιση δις για φρεγάτες και άλλα 2 για τανκσάκια της κακιάς ώρας; ‘Αμα είναι κύριοι με 3 δις ναυπηγώ άλλους 6 Παπανικολήδες. Θα έχω ή δεν θα έχω μεγαλύτερη επίδραση στην άμυνα και στην βιομηχανία; Τα ναυπηγεία δλδ.
Και καλά κάνει λοιπόν η χώρα και τους δουλεύει … βοηθάνε κι αυτοί με την απληστία τους, ειδικά οι Γάλλοι ….. κι αν πάρουμε κάτι από αυτά τα μεγάλα σημαίνει πως έχει γίνει μια πολύπλευρη συμφωνία που περιλαμβάνει πολλά θέματα, αρκετά από αυτά που δεν βγαίνουν προς τα έξω.
Μέχρι τότε Γάλλοι και Αμερικάνοι ας κάτσουν σε καναπέ διότι θα κουραστούν να περιμένουν όρθιοι για πλεούμενα.
Επίσης θα απογοητεύσω και όσους περιμένουν να πάνε στην Πόλη καβάλα στο Λ2Α6 και να απαντήσουν τον μαρμαρωμένο άνακτα που – όπως λένε οι γεροντάδες και διάφοροι σαλτιμπάγκοι, τηλεπωλητές – έχει σηκωθεί απάνω. Δλδ όχι ακριβώς … τώρα τεντώνεται, αποσκορδίζεται κλπ, κλπ καθότι είναι πιασμένος.
Διαπραγματεύσεις θέλουμε εμείς και διαπραγματεύσεις θέλει κι ο Ερντογάν. Νομίζω όμως πως έχει καταλάβει πλέον ότι δεν σηκώνουμε ανατολίτικα παζάρια και τσαμπουκάδες. Χοντρικά το θέμα είναι τα πετρόλαδα και τα αέρια σκέτο. Ούτε η Χάλκη, ούτε ο μουφτής, ούτε η Αγιά Σοφιά, ούτε οι “σφαγές” των Τούρκων στην Κρήτη. Άμα το πάμε έτσι θα βάλουμε κι εμείς την μάχη στο Μυριοκέφαλο και … να κι αν ήταν οι Σελτζούκοι … οπότε μετά θα μιλήσουν οι εξοσέτ.
Σε ένα τέτοιο σενάριο οι “προστάτες” μας ας κάνουν αυτό που πρέπει κι εδώ είναι το επόμενο ματς για την χώρα. Διπλωματικός μαραθώνιος για να εμπεδώσουν όλοι πως εμείς συζητάμε σοβαρά και όχι για μπουρδολογίες. Πέραν τούτου σε μια διαπραγμάτευση γίνεται νταλαβέρι. Να τα πάρουμε όλα δεν γίνεται. Μια καλή συμφωνία λοιπόν είναι εκείνη που όλοι σηκώνονται από το τραπέζι σχετικά δυσαρεστημένοι. Και ειδικά στην περίπτωση μας πρέπει να ακολουθεί το διεθνές δίκαιο και το δίκαιο της θάλασσας.
Μέχρι τότε ας φροντίσει η πολιτική ηγεσία να στηρίξει ουσιαστικά τον ισχυρότερο πυλώνα της διπλωματίας της δλδ την άμυνα. Και δεν αναφέρομαι σε φρεγάτες των 3 δις αλλά σε άμεσες κινήσεις όπως πχ εκείνες οι ρημαδοτορπίλες. Και σε κανέναν εξοσέτ.
Α και κάτι άλλο. Ποίμνιο κομματικό υπάρχει σε όλες τις χώρες. Αν ο Ερντογάν τους φούσκωσε τα μυαλά με γαλάζιες πατρίδες ας πάει να τα ξεπλέξει μόνος του. Ας κάνει την ροζ πατρίδα …. να κατακτήσει η Τουρκία τον Άρη.

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Πολύ κοντά στην απόφαση για Νέες Φρεγάτες και τον Εκσυγχρονισμό των ΜΕΚΟ200ΗΝ, το μεγαλύτερο πρόγραμμα ενίσχυσης του ΠΝ στη μεταπολεμική του ιστορία

Περισσότερα για το θέμα στο τεύχος της "Πτήσης" ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020, κοντά σας την Τρίτη 03-2020 Οι δημοσιογραφικές πληροφορίες που έχουμε συγκλίνουν όλες στο γεγονός ότι...
- Advertisement -

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Τα υπέρ και τα κατά κάθε πρότασης για τις 4 νέες...

128
Το χτεσινό μας άρθρο για τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το πρόγραμμα των 4 νέων φρεγατών για το ΠΝ μας, αλλά και το παράλληλο...
- Advertisement -
Card image

October 2020

Αγορά 3.99
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 2019 April #395

Αγορά 3.99
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 2020 April

Αγορά 3.99

Related News

Βίντεο: τo Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ εν Δράσει

Πριν λίγα χρόνια η εκπομπή Αρετή και Τόλμη στην δημόσια τηλεόραση είχε κάνει ένα ιδιαίτερο αφιέρωμα στο Ν/ΘΗ Καλλιστώ που χάθηκε άδοξα στο γνωστό...

ΠτΔ: Η ανθρώπινη τραγωδία δεν γνωρίζει σύνορα

Πηγή: ΑΠΕΣυλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων του σεισμού στη Σάμο και τη Σμύρνη, εκφράζει με ανάρτησή της στο twitter η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα...

Το Γερεβάν ζήτησε τη βοήθεια της Ρωσίας για να υπάρξουν εγγυήσεις για την ασφάλειά του

Ο πρωθυπουργός της Αρμενίας Νικόλ Πασινιάν ζήτησε επισήμως από τον πρόεδρο της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν βοήθεια για να υπάρξουν εγγυήσεις για την ασφάλεια της...