24.9 C
Athens
Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου, 2020
Αρχική ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΠΟΨΕΙΣ Το αποδεσμεύει, δεν το αποδεσμεύει… το αποδεσμεύει…

Το αποδεσμεύει, δεν το αποδεσμεύει… το αποδεσμεύει…

Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Πρωί πρωί έρχεται το μήνυμα από φίλο αδερφικό:

Αν όντως έχουν αρνηθεί οι Αμερικανοί, γίνεται σχεδόν μονόδρομος η προμήθεια Γαλλικών και Ισραηλινών όπλων” 

Έχουν ανέβει οι σφυγμοί και η πίεση… Έχει χτυπήσει ευαίσθητο σημείο το δημοσίευμα και το θυμικό έχει αρχίσει να παίρνει τον έλεγχο. Η αγανάκτηση αρχίζει να κάνει την εμφάνισή της…

Όποτε κάτι μας χτυπάει στο συναίσθημα, είπαμε, βαθιά ανάσα να το σκεφτούμε πρώτα. 

Μα γιατί δεν σχολιάζετε, να μάθουμε την αλήθεια;

Κάποιοι βγάζουν λεφτά από τα κλικ. Κάποιοι έχουν συμφέρον από τη δημιουργία αντι-αμερικανικού κλίματος. Μη ξεχνάμε ότι κατά γενική ομολογία οι ελληνοαμερικανικές σχέσεις είναι στο καλύτερο επίπεδο της ιστορίας τους, ενώ οι αμερικανοτουρκικές στο χειρότερο. 

Ανεξάρτητα από τις προκαταλήψεις, τις προτιμήσεις και τις πεποιθήσεις καθενός, πρέπει να είναι κοινώς αποδεκτό ότι με τις ΗΠΑ καλύτερα να υπάρχουν φιλικές σχέσεις, παρά εχθρικές. Όπως και με όλες τις χώρες του κόσμου. Το να υπάρχει προσπάθεια δημιουργίας προβλημάτων, μέσα στην κρίση μάλιστα, και ειδικά με προβλήματα που ανήκουν στο χώρο της φαντασίας δεν είναι κάτι ιδιαίτερα ευφυές… 

Δηλαδή, ανώνυμες πηγές μας λένε ότι οι ΗΠΑ δεν αποδεσμεύουν Harpoon, την ίδια ώρα που έχουν αποδεσμεύσει το F-35!

Δεν αποδεσμεύουν τον Harpoon για τα F-16, αλλά για τα πλοία του στόλου τον έχουν αποδεσμεύσει εδώ και δεκαετίες !!!

Δεν αποδεσμεύουν τον Harpoon για μια χώρα του ΝΑΤΟ, της ΕΕ, με την οποία δηλώνουν πως έχουν εξαιρετικές σχέσεις, που θέλουν να τις εμβαθύνουν και άλλο, και επίσης θέλουν να ενισχύσουν την αμυντική συνεργασία. Αλλά τον έχουν αποδεσμεύσει για την Χιλή, τα ΗΑΕ, το Ομάν, την Αίγυπτο και τη Ν. Κορέα !!!  

Αυτά όλα οι ΗΠΑ, που έχουν έναν πρόεδρο ο οποίος αν τον άφηναν και στη Κούβα θα πούλαγε. Αν αυτό είναι υπερβολικό, δεν είναι υπερβολικό ότι έχει έρθει σε ρήξεις για να κάνει πωλήσεις σε χώρες σαν την Σαουδική Αραβία που είναι Blacklisted. Αλλά… δεν θέλουν να πουλήσουν στην Ελλάδα, για κάποιο μυστήριο λόγο…

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ, έχει και μια ιδιαίτερη σχέση με την Boeing, η οποία είναι και ο κατασκευαστής του πυραύλου! Αλλά… δεν θέλουν να πουλήσουν στην Ελλάδα, για κάποιο μυστήριο λόγο…

Η υπόθεση αυτή είναι τόσο πολύ εκτός πραγματικότητας που δεν θα έπρεπε να ασχοληθεί κανείς… 

Τόσο, που ρωτήσαμε τον ίδιο τον πρέσβη των ΗΠΑ στην Ελλάδα, ο οποίος το διέψευσε δύο φορές και έβγαλε και επίσημη ανακοίνωση η πρεσβεία. Το περιεχόμενο της δήλωσης δεν εξέπληξε κανένα, αλλά η δήλωση αυτή κάθε αυτή ήταν μια έκπληξη, γιατί δεν είναι δουλειά της πρεσβείας να επιβεβαιώνει τέτοιες πληροφορίες, ούτε να αποδεσμεύει όπλα. Όπως δεν είναι δουλειά του κάθε πολίτη ή κάθε δημοσιογράφου να ρωτάει αν κάποιο οπλικό σύστημα είναι δεσμευμένο ή όχι

Ο Tζ. Πάιατ διαψεύδει τις φήμες πως οι ΗΠΑ δεν αποδεσμεύουν AGM-84 Harpoon στην Ελλάδα

 

 

Οριστική διάψευση των φημών περί άρνησης αποδέσμευσης των AGM-84 Harpoon για τα ελληνικά F-16

 

Οι πωλήσεις γίνονται προς κάποιο κράτος. Το ενδιαφερόμενο κράτος πρέπει να κάνει αίτηση. Υπάρχουν δύο βασικές επιλογές, να έχει γίνει με τον παραδοσιακό τρόπο και να γίνει μυστικά. 

Αν έχει γίνει μυστικά, μπορεί οι πύραυλοι να είναι ήδη σε μια αποθήκη στη Σούδα, μεσοτοιχία ανάμεσα στις δύο βάσεις… (Γιατί η πρόσφατη ελληνοαμερικανική αμυντική συμφωνία μπορεί να είχε και άρθρα που δεν δημοσιεύτηκαν…).

Αν είχε γίνει παραδοσιακά, τότε θα είχε φτάσει στο κογκρέσο για να αποφασίσει αυτό την αποδέσμευση των όπλων. Εκεί τίποτα δεν μένει κρυφό. Αν είχε γίνει κάτι τέτοιο, τότε θα το είχαμε μάθει. Θα το είχαμε μάθει και όντως θα υπήρχαν συνέπειες στις διμερείς σχέσεις μας. Θα το είχαμε μάθει όπως μάθαμε ότι εδώ και δύο χρόνια το κογκρέσο μπλοκάρει τις πωλήσεις και αναβαθμίσεις οπλικών συστημάτων στην Τουρκία.

Αν είχε γίνει κάτι τέτοιο, ποιος από τους προηγούμενους υπουργούς αμύνης ή στελέχη των κυβερνήσεων που τώρα είναι στην αφάνεια δεν θα το είχε χρησιμοποιήσει κάπως;  

Αποκάλυψη: Εδώ και δυο χρόνια οι ΗΠΑ εφαρμόζουν (άτυπο) εμπάργκο όπλων στην Τουρκία!

Συνεπώς, οι πιθανότητες να μην αποδεσμεύουν τον πύραυλο οι ΗΠΑ είναι σχεδόν μηδενικές. Φυσικά μπορεί ο συλλογισμός μας να είναι λάθος, μπορεί η πρεσβεία να μας κοροϊδεύει, μπορεί οι ΗΠΑ να μας υπονομεύουν, μπορεί η Χιλή να είναι πιο σημαντική από την Ελλάδα, μπορεί να μας έδωσε άκυρο το κογκρέσο και να μην το παρατηρήσαμε… και πάλι όμως, οι ανώνυμες πηγές γενικά από το ένα αυτί μπαίνουν και από το άλλο βγαίνουν. Θα πρέπει να αποδείξουν αυτές τον ισχυρισμό τους, διαφορετικά δεν θα είναι τίποτα περισσότερο από μία φήμη… 

Το ότι όμως έβγαλε ανακοίνωση η πρεσβεία, που δεν είχε λόγο, και ταυτόχρονα όλη η αντίδραση από Ελληνικής πλευράς βγαίνει από ανώνυμες πηγές δεν είναι λίγο περίεργο; Οι επίσημες πηγές δεν έχουν να δηλώσουν τίποτα; ή μήπως το ότι οι Αμερικάνοι δεν τον αποδεσμεύουν είναι βολικό για πολλούς; 

Μήπως η Ελλάδα είχε κάνει μεν κρούση για τον πύραυλο, αλλά για δωρεά και όχι πώληση; 

Όλοι θυμόμαστε την πρόσφατη SINKEX όπου έγιναν βολές Maverick, όπως και την πρόσφατη επίσκεψη του πρωθυπουργού στη Σούδα, όπου το F-16 ήταν φορτωμένο επίσης με Maverick. Το βασικό σχόλιο ήταν πως εν έτη 2020, ο συνδυασμός αυτός δεν θα έκανε ακριβώς τον εχθρικό στόλο να χάσει τον ύπνο του… Πολλοί τότε αναρωτηθήκαμε πόσο πιο απειλητική θα ήταν αυτή η φωτογραφία με δύο Harpoon. Αλήθεια γιατί δεν έχουμε Harpoon; Τα F-16 μας είναι ήδη πιστοποιημένα στο βλήμα.

Ότι δεν το αποδεσμεύουν οι Αμερικάνοι θα ήταν μία λύση… 

Βολές από το ΠΝ, η ελληνική SINKEX, όλα τα video

 

Επίσκεψη Κ. Μητσοτάκη στην 115 ΠΜ

 

Η ανακοίνωση της πρεσβείας αναφέρει ότι η Ελλάδα αιτήθηκε τον πύραυλο τον Ιούλιο! Δηλαδή τόσα χρόνια η ΠΑ δεν τον χρειαζόταν και ξαφνικά αποφάσισε ότι τον χρειάζεται τον Ιούλιο; Το θυμήθηκε όταν άρχισαν οι Navtex; Που ήταν τόσες δεκαετίες; Μήπως τον είχε ζητήσει και είχε χαθεί σε κάποιο συρτάρι κάποιου υπουργείου;  

Η ΠΑ ίσως απλά δεν είχε τον πύραυλο αυτό ως προτεραιότητα. Μπορεί να θεωρούσε ότι ο συνδυασμός Mirage 2000 – Exocet ήταν αρκετός. Μπορεί να θεωρούσε ότι ο Harpoon δεν είναι απαραίτητος (η USAF δεν είναι χρήστης για παράδειγμα). Μπορεί να είχαν διαβεβαιώσει την ΠΑ ότι δεν θα κληθεί να πραγματοποιήσει τέτοιες αποστολές. Μπορεί η ΠΑ να είχε αποφασίσει ότι θα το ρισκάρει για λίγο καιρό ώστε να αγοράσει τον NSM αντί για Harpoon. Μπορεί απλά τα παραθεριστικά κέντρα των στελεχών να είχαν μεγαλύτερη προτεραιότητα από τον Harpoon… 

Ίσως τελικά οι αμερικάνοι να φταίνε για όλα…ίσως το ξανθό γένος και εσχάτως οι Γάλλοι να είναι οι μόνοι μας φίλοι… 

Αλλά για να κόψουμε την πλάκα, αν οι ΗΠΑ ήταν αρνητικά διακείμενοι απέναντι μας ούτε τον Scalp θα είχαμε, γιατί απλούστατα έχει αμερικανικά εξαρτήματα και οι Γάλλοι χρειάζονται άδεια εξαγωγής από τις ΗΠΑ.

Όταν μία χώρα έχει την οικονομική δυνατότητα και είναι στο ΝΑΤΟ, τότε οι επιλογές είναι πολλές. Όταν είναι στη ζητιανιά, θα της παραχωρήσουν ότι τους περισσεύει…

Η Γαλλία «εθνικοποιεί» τον SCALP για να ξεπεράσει το αμερικανικό βέτο στις εξαγωγές

 

 


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν απαραίτητα τους συντάκτες τους κι όχι υποχρεωτικά την ιστοσελίδα. Ο ιστότοπος δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συντακτών της και των άρθρων τους. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση των άρθρων μας χωρίς γραπτή έγκριση, αλλιώς το ptisidiastima.com θα λάβει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Τα σχόλια των άρθρων που ακολουθούν, δεν εκφράζουν την ιστοσελίδα, παρά μόνο αυτούς τους ίδιους τους σχολιαστές. Η αρχισυνταξία έχει το δικαίωμα να λογοκρίνει σχόλιο ή να απαγορεύσει την δημοσίευσή του.

- Advertisement -

64 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
64 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
Koursaros312

Φτάνει ρε παιδιά… Αρκετά!

geo79

προφανως και ειχαμε βολευτει με τα mirage-exocet,προφανως δεν τον ζητησαν ποτε και το δωρεαν απο που θα προεκυπτε αφου δεν τον χρησιμοποιει η αμερικη δεν υπαρχει αποθεμα,το μονο που θυμαμαι στην δεκαετια του 90′ που γινοταν καποια στιγμη λογος για penguin…για να τα λεμε κι ολα ειναι μεγαλο φαουλ που δεν διαθετει ο πολυπληθεστερος στολος μαχητικων καποιο τετοιο οπλο..και εχει παραγινει ποια αυτο το πραμα με τις ”αποκλειστικοτητες” και την παραφιλογια για αν μην το πω αλλιως ,μας εχουν ταραξει στην μπαρουφα

Gunner

Από άσκηση του USMC τον 4/2020 στην Ιαπωνία.

https://www.thedrive.com/the-war-zone/33240/marine-f-a-18-hornets-fly-armed-with-live-harpoon-anti-ship-missiles-in-japan

Ποιος λέει ότι δεν έχουν AGM-84;

Nikolaos

Θαυμάσια παρέμβαση και λινκ, ευχαριστούμε! Η αποστολή της ναυτικής κρούσεως με AGM-84 γνωρίζει, λόγω ρυθμού ναυπηγήσεων Κίνας, νέα άνθηση, οι αραχνιασμένοι πύραυλοι έχουν βγει από τις αποθήκες και οι μονάδες USN & USMC προβάρουν διαρκώς προφίλ επίθεσης. Ο δε φίλος αναγνώστης βεβαίως δεν ευθύνεται για την εσφαλμένη εντύπωση εν προκειμένω: Το άρθρο λέγει το (ακριβές, καθαυτό) ότι “η USAF δεν τον χρησιμοποιεί” (λείπει ένα “πλέον”), αλλά επειδή το συνδέει με το ότι ο πύραυλος δεν παρουσιάζει ίσως επιχειρησιακό ενδιαφέρον (…), μένει στο μέσο αναγνώστη (που δεν γνωρίζει ότι η αποστολή αυτή ανήκει σε άλλους κλάδους των ΕΔ των ΗΠΑ πλέον)… Read more »

Vas

Έχετε κολλήσει με το Harpoon, ενώ το κύριο πρόβλημα μας είναι η απουσία βλήματος κρουζ για το πιο πολυπληθές μαχητικό της Π.Α. το F-16, δηλαδή μιλάω για το JASSM. Γνωρίζουμε με βεβαιότητα ότι στο παρελθόν οι Αμερικάνοι είχαν αρνηθεί να τον δώσουν όταν η Π.Α. το είχε ζητήσει. Ξέρουμε αν ισχύει ακόμα αυτό;

chikichiki

Το ερώτημα αυτό λίγο νόημα έχει όσο δεν υπάρχουν νεότερες πληροφορίες υπέρ ή κατά. Όσο δεν υπάρχει δήλωση αξιόπιστης πηγής, όλα είναι μετέωρα. Η αρχική δημοσίευση περί (εκ νέου) μη αποδέσμευσης AGM-158 έγινε εξαρχής από αμφίβολης αξιοπιστίας μέσα και περιείχε πλήθος πληροφοριών που ερχόντουσαν σε αντίθεση με όσα γνωρίζουμε ως τώρα (πχ συνέδεαν τον JASSM με την αναβάθμιση Viper ενώ αυτή δεν περιλάμβανε οπλισμό, μιλούσαν για εκ νέου απόρριψη ελληνικού αιτήματος ενώ δεν γνωστοποιήθηκε ποτέ αίτημα προμήθειας AGM-158 μετά το 2009, μιλούσαν για μη αποδέσμευση AGM-84H/K ενώ δεν έχει ζητηθεί ποτέ από Ελλάδα και μάλιστα έχει αποδεσμευτεί στην Τουρκία, κ.ά.).… Read more »

ETS

Κανε επισημο αιτημα σαν χωρα να μαθεις που να ξερει η Πτηση;Το εγραψε αλλωστε .

Οσα δεν φθανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια.

x-m

GeorgeP GeorgeP

Είδατε, για κάτι που αξίζει μόνο χλευασμό 4ο άρθρο.

Thanos74

Η καχυποψια ειναι λιγο δικαιολογημενη γνωριζοντας τις σχεσεις Ερντογαν Τραμπ και το μυαλο ολων πηγε οτι δεν τους δινουν ειτε λογω τουρκικου δακτυλου η για να μην μπλεξουν στην κριση.
Τωρα να τον εχουμε και να μην το λεμε το βλεπω δυσκολο διοτι επειδη θελουμε αποτροπη η φωτο του F16 στην Σουδα με 2 Harpoon θα διερεε ως προειδοποιηση.
Θα ηταν παντος ωραιο σεναριο να τους ερχοταν απο το πουθενα ενας Harpoon με αγαπη απο F16

jw4799

Αυτό θα ήταν ωραίο σενάριο όπως λες, εάν η χώρα είχε επιλέξει τον στρατηγικό αιφνιδιασμό του αντιπάλου…αλλά μάλλον έχουμε επιλέξει την αποτροπή, οπότε μάλλον θα έπρεπε να διαφημιζαμε την κατοχή ενός τέτοιου πυραύλου.

Opt1musPr1me

Σ’αυτη την χωρα εχουν βγαλει ολοι την σχολη της συνωμοσιας,για ολα φταινε οι αλλοι εμεις ποτε.Κυριοι/ες πριν την κριση και τα μνημονια που ειμασταν large αγοραζαμε τα παντα οτι καλυτερο υπηρχε στη αγορα δικο μας ηταν.Τωρα που δεν υπαρχει μαρουλι υπαρχει συνωμοσια.

Kostas81

I will ask this in english since my keyboard doesn’t have Greek characters. I am a Greek of the diaspora, born and raised in the english speaking world so please forgive me.

What exactly is going on with the Viper upgrade? Tsipras was in Washington in 2017 and the media acts like it is a done deal yet we are now going into 2021 and as far as I can see, nothing whatsoever has been accomplished in over 3 years.

Vas

The F-16 upgrade for 84 out of 155 F-16s to the Viper version is underway as we speak. The first Greek F-16 arrived couple months ago to the EAB(abbreviation for Hellenic Aerospace Industry) facilities and has already stripped down all the older electronics and radar to install the new ones, it will be used as test-bed for all the others, after the installation of the new parts(plus the SABR radar), testing will begin and if all goes well then the rest will follow.

Denethor

It’s ongoing.

Alex2324

Γίνομαι μεγάλος fan του αρθρογράφου …

Last edited 20 days ago by Alex2324
GK21

Να το κοιταξεις αυτο αδερφε…..

Nikolaos

Για την ιστορία, η USAF υπήρξε χρήστης του AGM-84 Harpoon, το οποίο πιστοποιήθηκε για εξωτερική μεταφορά στο B-52G (12 βλήματα φορτίο). Μία τουλάχιστον πτέρυγα βομβαρδισμού, η 42nd Bombardment Wing, στην παγερή Loring AFB στο Maine της Νέας Αγγλίας, εξοπλίσθηκε με το βλήμα και το αξιοποίησε επιχειρησιακά κατά τη δεκαετία του ’80, εποχή Reagan με δόγμα την κυριαρχία στους ωκεανούς. Με την απόσυρση των 165+ B-52G κατά το 1991-92 με το πέρας του Ψυχρού Πολέμου, τα μόλις 95 περίπου (από συνολική παραγωγή 102) B-52H, προεχόντως επιφορτισμένα με τη SIOP αποστολή (καθολικό πυρηνικό πόλεμο) δεν κρίθηκε πρόσφορο να επιφορτισθούν και αυτή την… Read more »

Last edited 20 days ago by Nikolaos
dv1.gr

ζητιανια και οι ελληνες που δεν εχουνε βρακι ….για καθιστε ρε παιδια …τι δεν εχουμε χρυσοπληρωσει τουλαχιστον 3 φορες την αξια του στους αμερικανους του απλες ..και τετοια νοοτροποια ?….μηπως ισχυει τελικα οτι εμεις δεν ειμαστε ζητιανοι αλλα καπιοι ψαχνουν για μεγαλοκοροιδα?……δεν υπαρχει δωρεαν εκτος απο πολυ παλια καποια πραγματα λογο συμμετοχης στο β παγκοσμιο κλπ …κατι πλοια για πεταμα και τα σχεδον αχρηστα μ113 ….δεν υπαρχει τιποτα αλλο αμερικανικο που δεν το χρυσοπληρωσαμε ….αν το ψιλοψαξουμε ειμαστε στο τοπ10 πελατων τους τοσα χρονια ..και για το μεγεθος μας εχουμε τρομακτικο στρατο ….απο εκει και περα κατα καιρους ΝΑΙ δεν… Read more »

Piraulos

Διαβάζω κ διάβαζα συχνά τα άρθρα σας πολύ περισσότερο τα σχόλια των αναγνωστών.
Είχα συνηθίσει σε ωραίες κόσμιες αντιπαραθέσεις με την κάθε πλευρά να τεκμηρίωνει τα γραφόμενα του, επικές ομιλίες του ck με τον digeni.
Πεταγότανε κ ο Ahmet έλεγε τα δικά του κ απολάμβανες να διαβάζεις τρολαρίσματα.
Δυστυχώς το τελευταίο 2μηνο διάκρινω μια στροφή στα σχόλια, με χαρακτηρισμούς περί ανθρώπων που υποστηρίζουν την κυβέρνηση, είναι κατευθυνόμενοι κλπ και από τους αναγνώστες κ από τους αρθρογράφους.
Πραγματικά είναι κρίμα γιατί όλο αυτό το ωραίο που είχε φτιαχτεί γκρεμίζεται μέρα με την μέρα.

DimitrisXr

Εχει δημιουργηθει ξεκαθαρα οπαδισμος και στα εξοπλιστικα

jw4799

Πάντα υπήρχε και εδώ μέσα αλλά και όπου αλλού να κοιτάξεις στην κοινωνία και σ’ αυτό το ζήτημα…και έχει τις ερμηνείες του βέβαια αυτό το πράγμα.

Mitsos_Mantzos

Μήνα με τον μήνα. Οταν πρώτο ξεκίνησε το σαιτ της Πτήσης σχολιάζαμε πολύ λίγα άτομα, από τους πολύ πρώτους που θυμάμαι είναι ο Μανώλης που δεν γράφει πια ή έχει καιρό να γράψει, το ίδιο και ο Αχέροντας, ανά περιόδους γινόταν πολύ χαβαλές με διάφορα άτομα, φυσικά στην ιστορία θα μείνει Αχέροντας, Νικόλαος και τσιμούχας με σφήνα τον προβοκάτορα με επικές συζητήσεις και πολύ γέλιο. Τώρα η Θεματολογία και το ύφος που κατηγορούν κάποιο την ιστοσελίδα χωρίς να αγοράζουν το περιοδικό έχουν αλλάξει και θα συνεχίσει να αλλάζει γιατί όλο και περισσότεροι αναγνώστες έλκονται με αποτέλεσμα να αλλάζει και το… Read more »

VasiliosKaimakis

Ο λόγος είναι απλός: Παλιά η πτήση είχε κάποιους συγκεκριμένους αναγνώστες που ήταν καιρό στο σάιτ και ήταν πιο εξοικειωμένοι με το savour vivre της πτήσης.
Τώρα που τα ελληνοτουρκικά είναι στα ψηλά μπαίνουν στο σάιτ και πολλοί μη συνήθεις αναγνώστες.

Από την μια αυτό έχει το καλό ότι γινόμαστε περισσότεροι (και ότι η πτήση έχει επιτέλους αξιοπρεπές εισόδημα σαν περιοδικό), από την άλλη έχει το κακό ότι οι καινούργιοι αναγνώστες κάποιες φορές είναι μέλη που δεν σέβονται τους αρθρογράφους και τους άλλους αναγνώστες.
Στο χέρι του αρχισυντάκτη είναι να αρχίσει να ξανασφίγγει τα λουριά (και μακάρι να το κάνει).

PanPan

Άσχετο, καλύτερα ζητούσαμε jsm , ενόψει f35, αποδεσμεύεται άραγε ? Έχει πιστοποιηθεί και στο F16.
Ο harpoon έχει εξεταστεί ως επιλογή για τα Ρ3 ?

Nikolaos

Δεν είμαι επιτελής της ΠΑ (παρά μόνον ένας ταπεινός πτέραρχος του καναπέ), αλλά θα διατυπώσω μια πιθανή ερμηνεία για τις αποφάσεις της ΠΑ σχετικά με τα αντιπλοϊκά βλήματα, η οποία μάλιστα μου φαίνεται και εύλογη, όπως επιχειρώ να καταδείξω. Αρχίζω λοιπόν με μια γενικότερη παρατήρηση, επειδή μιλάμε για αεροπορικές επιχειρήσεις TASMO, δηλαδή από τις πλέον απαιτητικές και σύνθετες, και όχι απλώς για προδιαγραφές και συμβατότητες όπλων και φορέων τους: Λέμε να πάρουμε AGM-84L Harpoon & AGM-84H SLAM-ER για τα F-16 μας … και NSM … και Penguin Mk.3 αν βρεθούν ξεχασμένοι πουθενά … Λησμονούμε όμως το εξής: Οι μοίρες των… Read more »

Last edited 20 days ago by Nikolaos
x-m

Η διαφωνία είναι γενικότερη , δεν αφορά τους Harpoon ή τους Slam. Εδώ η μια πλευρά υποστηρίζει ότι οι αμερικανοί δίνουν τα πάντα αν πληρωθούν και η άλλη πλευρά έχει απο αμφιβολία ως σιγουριά πως όχι. Τα 4 άρθρα πάντως δείχνουν μεγάλη προσπάθεια να πειστούν ή να λοιδωρηθούν οι “άπιστοι”.

Flight

Δε ίνφιντελς
Βέβαια μπορεί να δείχνει και μεγάλη προσπάθεια να ενημερώσουμε, αλλά αυτό ίσως να είναι ψιλά γράμματα

x-m

https://www.ptisidiastima.com/us-amb-regarding-the-sale-of-harpoons-to-greece/

https://www.ptisidiastima.com/usn-provided-information-to-haf-for-agm84-purchase/

https://www.ptisidiastima.com/we-want-everything/

Μετά τα όσα αναφέρει το πρώτο άρθρο ποια είναι η ενημέρωση που προσφέρουν τα επόμενα τρία (πέραν του ότι έγινε ενημέρωση του Ναυτικού τον Ιούλιο);
Δεν αμφιβάλλω ότι προσπαθείτε να ενημερώσετε, κάθε άλλο, αλλά εδώ το παρατραβήξατε. Και αντίλογος υπάρχει στα όσα γράφετε , εσείς γνωρίζετε καλύτερα, δεν προτίθεμαι να σας κάνω τον πονηρό. Ξέρω ποια είναι τα όρια των γνώσεων μου.

Yiorgos

Αγαπητή Πτήση,
Εάν η ενημέρωση ήταν του παρακάτω στυλ και όχι μία ειρωνεία, παίζοντας την μαργαρίτα, ίσως να δίναμε μεγαλύτερη προσοχή.

https://www.defence-point.gr/news/i-alitheia-gia-toys-antiploikoys-harpoon-gia-ta-f-16-den-einai-toso-apli-antilogos

Ας γυρίσουμε πίσω στα άρθρα στυλ Π&Δ και ας αφήσουμε το χαμηλό επίπεδο. Δεν σας αξίζει.

Για την ουσία τώρα. Το πιο επίσημο πού έχει δώσει η ΗΠΑ είναι η απάντηση της Πρεσβείας. Ο πύραυλος δίνετε εάν ζητηθεί. Το θέμα είναι ότι δεν έχει ζητηθεί από την Ελλάδα για το F16.

Φιλικά πάντα
Γιώργος

Nikolaos

Γι’ αυτό μάλλιασε η γλώσσα μου να ζητώ ειδικό ιστορικό άρθρο, με απόσταση και νηφαλιότητα. Διότι μπορεί τώρα να μη συμβαίνει (για τα Χαρπουν), αλλά αναμφίβολα στο παρελθόν οι ΗΠΑ έχουν προβάλει προσκόμματα στην απόκτηση όπλων. Και καίριων για τη διαθεσιμότητα των α/φ ανταλλακτικών στην κρίση Νοεμβρίου 1967.
Τα 4 άρθρα πάντως νομίζω είναι μάλλον ξεκαθάρισμα λογαριασμών με τον ανορθολογικό χώρο, ήτοι το “ρωσικό κόμμα” της αμυντικής φιλολογίας, και την αφανή “κολομβιανική” παράταξη. Διότι πράγματι, όπως λέτε, το θέμα δεν δικαιολογεί 4 άρθρα.

Mitsos_Mantzos

Νικόλαε τα είπες όλα, το καλύτερο σχόλιο.
Να προσθέσω εάν επιτρέπεις ότι αυτή η μόδα (F16 Harpoon) τώρα παρουσιάστηκε και ο λόγος είναι οτι όλα αυτά τα χρόνια το Ναυτικό μας ήταν ανώτερο σε όλα τα επίπεδα έτσι τα f-16 επικεντρώθηκαν σε άλλες αποστολές δεν είχαν ανάγκη τη ναυτική κρούση .

Nikolaos

Δημήτρη, είναι ακριβώς όπως τα λες. Η ανακίνηση θέματος υδρογονανθράκων και Ανατολικής Μεσογείου από τη Ελλάδα, που εκ των πραγμάτων πολλαπλασίαζε τις επιχειρησιακές απαιτήσεις, έγινε εν μέσω χρεωκοπίας. Όταν μπαίνεις σε τέτοιο χορό, πρώτα ανεβαίνεις πίστα στις επιχειρησιακές σου δυνατότητες, και μετά κάνεις τις κινήσεις σου. Αλλά δεν υπήρχε χρόνος, εδώ παρ’ ολίγο η Τουρκία θα συνήπτε οριοθέτηση με την Αίγυπτο, και θα τρέχαμε σαν το Βέγγο τώρα …

Lebowski

Η πικρή αλήθεια είναι πως τα ελληνικά F16 εκτός του ΑΙΜ120 στερούνται stand off όπλων και για αυτό θα προτιμούσα αντί την αγορά αεροσκαφών την αγορά όπλων για τα υπάρχοντα αεροσκάφη.
Αυτό που μου προκαλεί εύλογη απορία είναι το πως βρίσκουμε χρήματα για skalp και όχι για jassm , slam και harpoon.
Θα ήταν πολύ πιο ορθολογικό τα δελταπτέρυγα mirage να ήταν εξοπλισμένα και εξειδικευμένα για πόλεμο αέρος αέρος ενώ ένα μεγάλο μέρος από τα τα F16 (ειδικά τα missionazed με τις σύμμορφες)για στρατηγικό και υποστρατηγικό βομβαρδισμό.

Last edited 20 days ago by Lebowski
chikichiki

Τι πως βρέθηκαν χρήματα, μα είναι πολύ απλό, οι SCALP αγοράστηκαν πριν χρεοκοπήσουμε 🙂

gdmast

Και stand off για τα F-16 θα μπορούσαμε να πάρουμε πριν χρεοκοπήσουμε εάν μας έδιναν. Ή δεν θέλαμε και τους είπαμε, αφήστε, εμάς μας αρέσει να πηγαίνουμε από κοντά?

Lebowski

Ακριβώς σε αυτό αναφέρομαι , απ’όσο γνωρίζω , πριν αγοραστούν οι skalp , η πρόθεση μας ήταν να αγοραστούν οι SLAM ER για τα F16 αλλά αυτοί δεν αποδεσμεύτηκαν για εμάς σε αντίθεση με την Τουρκία που τους προμηθεύτηκε κανονικά.Αν η πληροφόρηση που έχω είναι λάθος ας μας διαφωτίσει η ΠΤΗΣΗ με αποδείξεις και όχι με κρύα αστειάκια της finos film.

chikichiki

Εγώ δεν γνωρίζω να έχει υπάρξει ποτέ ελληνική πρόθεση αγοράς SLAM-ER. Πόσο μάλλον ως πρώτη επιλογή, με τον καθ’όλα ανώτερο SCALP να είναι η “εφεδρική” επιλογή. Αν υπάρχουν πληροφορίες περί του αντιθέτου να τις ακούσω αλλά δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο.

Απεναντίας η αποδέσμευση στην Τουρκία δείχνει πως το όπλο σχεδόν σίγουρα θα ήταν διαθέσιμο και για την Ελλάδα. Δεν συνηθίζεται από τις ΗΠΑ συστήματα που πωλούνται στην Τουρκία να μην διατίθενται και στην Ελλάδα.

chikichiki

Ο μόνος πύραυλος πλεύσης που γνωρίζω να ζητήθηκε από τις ΗΠΑ ήταν ο AGM-158, ο οποίος την εποχή του (μοναδικού γνωστού ως σήμερα) αιτήματος πληροφορηθήκαμε πως ήταν ακόμη υπό ανάπτυξη. Οι SCALP είχαν αγοραστεί χρόνια πριν, δηλ. οι 2 προμήθειες δεν συνδέονται χρονικά μεταξύ τους και ο SCALP δεν ήταν εναλλακτική λόγω μη αποδέσμευσης αμερικάνικου όπλου. Επιπλέον ο SCALP έχει αμερικανικά εξαρτήματα τα οποία πρόσφατα ματαίωσαν πώληση του όπλου στην Αίγυπτο, αλλά η ελληνική παραγγελία διεκπεραιώθηκε κανονικά.

Last edited 20 days ago by chikichiki
Brainp

“οι ανώνυμες πηγές γενικά από το ένα αυτί μπαίνουν και από το άλλο βγαίνουν. Θα πρέπει να αποδείξουν αυτές τον ισχυρισμό τους, διαφορετικά δεν θα είναι τίποτα περισσότερο από μία φήμη… ” Και λίγες σειρές πιο πάνω γράφει τα παρακάτω: “Αν έχει γίνει μυστικά, μπορεί οι πύραυλοι να είναι ήδη σε μια αποθήκη στη Σούδα, μεσοτοιχία ανάμεσα στις δύο βάσεις… (Γιατί η πρόσφατη ελληνοαμερικανική αμυντική συμφωνία μπορεί να είχε και άρθρα που δεν δημοσιεύτηκαν…) Συγνώμη τώρα αρχισυντάκτης δεν υπάρχει να τα διαβάζει αυτά πριν δημοσιευτούν ; Το αφήγημα των σούπερ ντουπερ Ελληνοαμερικανικων σχέσεων δυστυχώς έχει καταρρεύσει . Το φίλο στα… Read more »

Last edited 20 days ago by Brainp
Nestoras

Η αλήθεια είναι ότι οι Αμερικάνοι στο παρελθόν, έχουν δώσει αφορμές. Ήθελαν να μας παραδώσουν μεν τα πανάκριβα στη χρήση Kidd, ξεγυμνωμένα όμως και τόσα άλλα!
Η αφορμή για τη fake είδηση όμως, ήταν λίγο τραγική. Να μην αποδεσμεύσουν Harpoon? Ένα αρχαίο πύραυλο για στόχους επιφανείας (και ας έχει υποστεί αναβαθμίσεις?)
Ελπίζω μόνο η αποδέσμευση του JASSM για τα Viper να μην εξελιχθεί σε ανέκδοτο! Ιδανικά ελπίζω να είναι μέρος της συμφωνίας για το upgrade που κάνουμε (η δυνατότητα αγοράς για να εξηγούμαι, όχι ότι με το 1,5 δις $ περιλαμβάνονται και JASSM, μην τρελαθούμε κιόλας!)

gdmast

Αν είναι να περιμένουμε JASSM, να πάρουμε σκαμνάκι, γιατί όρθιοι θα πιαστούμε.

dxpoulos

Αντιλαμβάνομαι τη σιγουριά σας ότι οι Αμερικάνοι δεν έχουν πρόβλημα να δώσουν τους πυραύλους. Αυτό που δεν καταλαβαίνω και παρακαλώ να μου το εξηγήσετε είναι ότι γράφετε το εξής: “Η ανακοίνωση της πρεσβείας αναφέρει ότι η Ελλάδα αιτήθηκε τον πύραυλο τον Ιούλιο!” Αυτό που ζητάω να μάθω είναι εάν υπάρχει δυσκολία στις αρχές των ΗΠΑ να δώσουν γρήγορα μια απάντηση επί του αιτήματος…

Nikolaos

Τώρα που το λέτε, εγώ θυμάμαι πως η ανακοίνωση της πρεσβείας λέγει ότι έγινε ενημέρωση στην ΠΑ. Συντάκτης της “Π” έχει διευκρινίσει σε σχόλιο ότι ενημέρωση γίνεται και με πρωτοβουλία του πωλητή. Για αίτημα της Ελλάδος δεν έλεγε. Με πηγή την “Π” πάντα …
“We are aware of false reports that the U.S. is denying the sale of AGM-84 Harpoon missiles to Greece. The U.S. Navy provided information to the Hellenic Air Force for the purchase of these missiles in July. We’re proud to work with Greece to strengthen defense cooperation! “https://abs-0.twimg.com/emoji/v2/svg/1f1fa-1f1f8.svg
https://abs-0.twimg.com/emoji/v2/svg/1f1ec-1f1f7.svg

Mavi70

Αγαπητέ μου σύμφωνα με τον κ. Μαρδύρη κάναμε αίτηση τον Ιούλιο 2020 για τον Harpoon!! Εκτός αν δεν καταλαβαίνω καλά. ”Η ανακοίνωση της πρεσβείας αναφέρει ότι η Ελλάδα αιτήθηκε τον πύραυλο τον Ιούλιο! Δηλαδή τόσα χρόνια η ΠΑ δεν τον χρειαζόταν και ξαφνικά αποφάσισε ότι τον χρειάζεται τον Ιούλιο; Το θυμήθηκε όταν άρχισαν οι Navtex”
Άρα αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι έχουμε αποστείλει LOR και μας έχουν απαντήσει για τιμές και διαθεσιμότητα! Οπότε έχουμε περί τις 100 ημέρες να απαντήσουμε αν θέλουμε ή όχι τον πύραυλο. Απλά πράγματα εκτός αν μου διαφεύγει κάτι και δεν το έχω κατανοήσει.

Nikolaos

Τι να σας πω, από επίσημες ανακοινώσεις μόνο της πρεσβείας είδα. Φαίνεται εύλογο αυτό που λέτε, να προηγήθηκε LoR, αλλά λογικώς αναγκαίο δεν είναι. Θα αναμείνουμε δημόσιες ανακοινώσεις, αφού το θέμα θέλει έγκριση Κογκρέσσου.

Mavi70

Και εγώ έτσι το καταλαβαίνω. Θα δείξει ο χρόνος αν θα πάρουμε ή όχι τον πύραυλο και πότε.

chikichiki

Για την ακρίβεια η πρεσβεία ανακοίνωσε ότι τον Ιούλιο το αμερικανικό ΠΝ ενημέρωσε την ΠΑ σχετικά με το όπλο. Δεν γνωρίζουμε τι, πως, αν κλπ για τυχόν ελληνικό αίτημα απόκτησης.

gdmast

Το τραβάτε ενώ δεν υπάρχει λόγος. Εάν έχουμε stand off όπλα στα F-16 τα αποδεσμεύουν, αν όχι δεν τα αποδεσμεύουν. Γιατί δεν μπορεί να θέλουμε stand off όπλα για τα α’ α/φ και όχι για τα β’ α/φ, όταν όλα θα επιχειρούν όταν χρειαστεί. Για να δούμε δηλαδή, για τα Viper τι stand off όπλα θα έχουμε. Επιπλέον, αν πάμε σε Αμερικανικό πλοίο, θα δούμε αν εκτός από SM2 θα μας δώσουν και Τόμαχωκ. Γιατί δεν μπορεί να θέλουμε Scalp για τα Γαλλικά πλοία αλλά αν πάρουμε Αμερικανικά να μην θέλουμε το ανάλογο. Ή θέλουμε stand off όπλα και στο… Read more »

Jimmy

Τελικα δεν καταλαβαινω, η απαντηση των Αμερικανων ποια ειναι? Τον δινουν τον πυραυλο εστω αυτο τον ξεπερασμενο που τον εχουν δωσει παντου? Τον εχουμε ζητησει εδω και 2 μηνες , και ειναι fake news οτι δεν μας τον δινουν. Αλλα απαντηση οτι ναι τον δινουμε και κοστιζει τοσο δεν βλεπω απο τον λαλιστατο συντακτη. Φανταζομαι και ο Μακρον και οι Γαλλοι που ειρωνευεται ο ξερολας ετσι πρεπει να απαντησει αυριο στον πρωθυπουργο μας. Καντε μια αιτηση για το τι θελετε και μετα απο μερικους μηνες θα σας απαντησουμε. Και μετα εχει και το χιουμορ να μιλαει για αντι-αμερικανισμο και οτι… Read more »

KostisM

Δεν θα έπρεπε να έχουμε λόγω S-400 σε προτεραιότητα το αν θα ζητήσουμε και θα πάρουμε τον AARGM, μην πούμε και τον AARGM-ER αμέσως μόλις τελειώσει η ανάπτυξή του ? Γιατί τόσο κόλλημα με τον Harpoon ?

chikichiki

Συγγνώμη αλλά το συγκεκριμένο άρθρο βρίθει υπερβολής. Δεν διαφωνώ με την ουσία, αλλά μεταδίδεται με λάθος τρόπο κι επιχειρηματολογία με πολλές αστοχίες. Ειδικά εκεί που ξεκινούν τα σενάρια για κρυφά χαρπούνια με τη βυθοκόρο, το χάσαμε…

giannis82

Ακριβως γιατι αν ισχύει καλως. Αλλα αν δεν ισχύει αποτελεί προιν μυθολογίας και fake news, επισης μιλαμε για χαρπουνια οχι για πυρινικα οπλα.

GK21

…….”Μη ξεχνάμε ότι κατά γενική ομολογία οι ελληνοαμερικανικές σχέσεις είναι στο καλύτερο επίπεδο της ιστορίας τους, ενώ οι αμερικανοτουρκικές στο χειρότερο”……..

Αμα πας και πεις τιποτα τετοιο στον Τραμπ,θα κανει πεντε μερες να συνελθει απο τα γελια.Εν τω μεταξυ ο Ταγιπ ετοιμαζεται να στειλει πλοια στα 6 μιλια απο το Καστελοριζο,αλλα μπροστα στο ΜΕΓΑ θεμα που λεγεται HARPOON ολα αυτα μοιαζουν ασημαντα.Δωστε σανο στο κοσμο αφοβα…..

Yiorgos

Αγαπητέ κ. Ηρακλή, Νομίζω ότι το έχετε παρακάνει με το ειρωνικό ύφος των άρθρων σας. Στην Πτήση γράφετε και όχι στο περιοδικό της γειτονιάς. Δεν είναι ανάγκη τα 3/4 του άρθρου να είναι ειρωνικό έτσι για να κάνουμε πλάκα. Την θέση σάς την υποστηρίξτε όταν είπατε ότι έχουμε τον πύραυλο στα πλοία. Λίγο μέτρο δεν βλάπτει. Παράδειγμα το παρακάτω άρθρο πετυχαίνει τον στόχο του χωρίς ειρωνεία. https://www.defence-point.gr/news/i-alitheia-gia-ta-agm-84-harpoon-einai-poly-diaforetiki-kai-mallon-emas-ekthetei Όσο για το κεντρικό θέμα, ίσως το άρθρο σάς να ανέλυε γιατί η Ελλάδα ζήτησε αυτό το όπλο τον Ιούλιο και όχι νωρίτερα. Το ίδιο για το αν η Ελλάδα έχει ζητήσει JASSM… Read more »

Last edited 20 days ago by Yiorgos
G...

Ποιος ειναι στην ζητιανια κ μαρδυρη? Εχουμε δωσει τουλαχιστον 2,5 δις (ρ3, f16, romeo,) τα τελευταια χρονια για αγορες απο την αμερικη και επιπλεον δωσαμε τις βασεις χωρίς ουτε ενα αντάλλαγμα. Παλι γραφετε ανακριβιες και μισες αληθειες. Μην υποτιματε την νοημοσυνη μας. Κανενας δεν ειπε να μην εχουμε αριστες σχεσεις με τις ηπα αλλα αυτο πρεπει να ειναι και απο τις δυο μεριες. Εχετε κολλησει στους χαρπουν που ακομα και εσεις βαζετε μια μικρη πιθανοτητα να μην αποδεσμευονται αλλα δεν λετε κουβεντα οτι μειναμε με την βυθοκορο και ιστοριες για ΑΒ που θα ερχονταν καποιο μαιο! . Κανω κάπου λαθος?… Read more »

Aetios

Αν και το σκεπτικο του αρθρογραφου ειναι γενικα σωστο, παρ’ολα αυτα οι ΗΠΑ δεν ειναι αμοιρες ευθυνων για τετοιου ειδους συγχησεις. Εξηγουμαι. Το ’91 αποδεσμευσαν τον Standard 1 αλλα οχι τον 2 οταν ηθελαν να μας πουλησουν τα KIDD για 700 εκ δολλαρια οταν ενα χρονο μετα τα πουλησαν στην Ταιβαν για 300 εκ δολλαρια + τους Standard 2! , οταν μαλιστα αυτοι οι πυραυλοι ειχαν αποδευσμευτει για χωρες του ΝΑΤΟ οπως η Νορβηγια, Ισπανια, Ολλανδια, Γερμανια αλλα και ΤΟΥΡΚΙΑ ανεξαρτητα αν αυτη δεν ειχε τοτε πλοια για να τους χρησιμοποιησει. Πρεπει ο αρθρογραφος της ΠΤΗΣΗΣ να ανατρεξει σε τευχη… Read more »

gdmast

Το θέμα δεν είναι οι Harpoon αυτοί καθ’ εαυτοί, αλλά τα stand off όπλα.

npo

Έλεος. Όχι άλλο..

Έχουμε κάνει θέμα το γεγονός πως οι Αμερικάνοι τηρούν συγκεκριμένη πολιτική ισορροπίας σχετικά με εμάς και την Τουρκία, σύμμαχοί τους και οι δύο είμαστε, μην το παραβλέπουμε επειδή εμείς ζητάμε αγάπη και προδέρμ απο τις ΗΠΑ…

Και ναι, προφανώς δεν αποδεσμεύουν κάποια όπλα προς τις δύο χώρες, και απ την πλευρά τους καλά κάνουν.

Ο Φιλοαμερικανισμός είναι εξίσου λαϊκίστικος με τον αντιαμερικανισμό, αγαπητή ΠΤΗΣΗ

Last edited 20 days ago by npo
Mavi70

Αν και σε γενικές γραμμές συμφωνώ δεν είναι απόλυτο ότι η ίσες αποστάσεις και η ισορροπία που τηρούν οι ΗΠΑ είναι σωστές. Και θα σου εξηγήσω τι σκέφτομαι. Η Τουρκία αυτή την στιγμή έχει υπερδιπλάσιο προσωπικό και μέσα και στρατηγικό βάθος που φτάνει μέχρι τα σύνορα του Ιράκ και Ιράν. Οπότε οι ίσιες αποστάσεις που τηρούνται είναι εις βάρος μας. Όσο αφορά τον αντιαμερικανισμό που υπάρχει στην Ελλάδα τον έχει δημιουργήσει το Κυπριακό. Από το χρονικό αυτό σημείο και μετά δεν άλλαξαν και πολλά! Το αποκορύφωμα βέβαια ήρθε με την αμυντική συμφωνία και εκεί τα πράγματα βελτιώθηκαν όσο αφορά τον… Read more »

Last edited 19 days ago by Mavi70
Gunner

Δώστε πόνο. Δεν παίρνουν χαμπάρι μερικοί, ακόμη και φορτωμένους στα F-16 να δουν τους πυραύλους, πάλι κάτι θα φανταστούν κάτι, όπως μειωμένων δυνατοτήτων και άλλα κουλά.

Συνεχίστε.

npo

εσύ Gunner Gunner μπορεί να το βλέπεις οπαδικά το θέμα, δεν το βλέπουμε όμως όλοι έτσι

Gunner

Αυτο που βλέπω, είναι η υιοθέτηση διαφόρων θεωριών συνωμοσίας από πολύ μεγάλη μερίδα του πληθυσμού που όταν τους την καταρρίψουν, τρελαίνονται και ψαχνουν μια νέα θεωρία για να αντικαταστήσουν την παλιά.

Επίσης βλέπω οι Έλληνες μασάνε οτι σανό τους δώσουν, πολύ εύκολα, αρκεί να είναι περιτυλιγμένος με το κατάλληλο περιτύλιγμα. Στην περίπτωση μας ο αντιαμεριμανισμός, είναι ότι καλύτερο. Και οι πλασιέ και οι λοιποί κλικαδόροι το εκμεταλλέυονται στο έπακρο.

ETS

Ετσι ακριβως και οι δηθεν αντισανοφαγοι γινοται ιδανικοι διακινητες σανου και καταναλωτες του απλα απο αλλον παραγωγο με το αλλοθι του ανεξαρτητου παρατηρητη .Το αστειο ειναι οτι καποιοι διακινουν αρνησεις σε οπλα που δεν ζητηθηκαν ποτε .Το συστημα ασχετως κυβερνησεων καλλιεργει το αφηγημα για να καλυψει την ενοχη αδιαφορια η υπαναχωρηση του χαιδευοντας και τα ενστικτα του ποπολου. Εσχταως καποιοι χωρις καμια αποδειξη αναφερυν αρνησεις πωλησης σε επακτιους Hellfire η το μοντελο L και αλλα διαφορα που ποτε δεν ανδιφαερθηκε επισημα η χωρα να αγορασει αλα εμειναν σε προθεσεις η γνωμες και προτασεις διαφορων. Αφου δεν ετυχαν ικανοποιησης για καποιους… Read more »

Last edited 19 days ago by ETS
giannis82

Ολο αυτο που συμβαινει δηλωνει μια παθογένεια του ελληνικου συστηματος, Δηλαδη οτι υπευθυνοι απουσιαζουν στο να διαψευδουν ψευδείς ειδήσεις ή να αποσαφηνισουν μπερδεμενα ζητήματα επισημα σε πολλα ζητηματα του κρατους. Το βασικο και κυριο ερωτημα ¨για μενα ειναι:το πολυπληθεστερο μαχητικό της ΠΑ εχει τα σωστα οπλα αιχμης για να κανει την δουλεια του με ποιοτικη διαφορα (οποια και αν ειναι αυτα). Ναι ή οχι? αν οχι ποιος φταιει? ευθυνες… και πραξεις. Ή απλα αρέσκονται καπιοι να διαδίδουν φήμες οτι θα αγοράσουμε οπλικά συστηματα δισεκατομυριων μεχρι και απο τον πλανήτη Αρη. Απο ολο το αρθρο εγω κρατάω μια φραση…. Ότι δεν… Read more »

Το Σχόλιο της Ημέρας

Το είχαμε γράψει πριν λίγο καιρό, τα SA-8 OSA είναι δυστυχώς τελείως παρωχημένα, το βιώνουν οι Αρμένιοι αυτή τη στιγμή

 Οι εικόνες που φτάνουν από το Ναγκόρνο Καραμπάχ, αλλά και τα σύνορα της Αρμενίας, δείχνουν απελπιστικές σκηνές καταστροφής συστημάτων SA-8B από αζέρικα UCAV Bayraktar...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

Κύριο Άρθρο

Όχι άλλη ΑΠΟΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ, θα σκάσουν τα καζάνιααααααα!

52
 Έχει χρειαστεί να γράψουμε άλλο ένα τέτοιο άρθρο, πριν χρόνια, εδώ στο site μας. Ήταν τότε, που ομάδα δημοσιογράφων, προσπαθώντας να εξωραϊσει την εικόνα...
Card image

ΠΤΗΣΗ September 2020

Αγορά 3.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2016 December 2016 #367

Αγορά 1.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2016 April 2016 #359

Αγορά 1.99

Related News

Συντριβή F-35B στις ΗΠΑ μετά από εναέρια σύγκρουση με KC-130J – πόσα έχουν χαθεί μέχρι σήμερα

Αεροσκάφος F-35B των Αμερικανών Πεζοναυτών χάθηκε σε ατύχημα όταν κατά την διάρκεια εναέριου ανεφοδιασμού συγκρούστηκε στον αέρα με αεροσκάφος KC-130J από το οποίο λάμβανε...

Το είχαμε γράψει πριν λίγο καιρό, τα SA-8 OSA είναι δυστυχώς τελείως παρωχημένα, το βιώνουν οι Αρμένιοι αυτή τη στιγμή

 Οι εικόνες που φτάνουν από το Ναγκόρνο Καραμπάχ, αλλά και τα σύνορα της Αρμενίας, δείχνουν απελπιστικές σκηνές καταστροφής συστημάτων SA-8B από αζέρικα UCAV Bayraktar...

ΣΥΖΗΤΗΣΗ: Ποια θα είναι η τουρκική απάντηση στα ελληνικά Rafale; Γιατί το Su-35 δείχνει να είναι η βασική λύση

 Η επίσημη ανακοίνωση στις 13 Σεπτεμβρίου από τον πρωθυπουργό για την αγορά 18 μαχητικών τύπου Rafale από την ΠΑ, εκτός από κύμματα ενθουσιασμού στην...

Όλες οι απαντήσεις: Όπλα λέιζερ για μαχητικά αεροσκάφη, πότε θα είναι έτοιμα, πώς θα δουλεύουν, πόσο θα κοστίζουν,

Πριν λίγες μέρες ανεβάσαμε ένα αναλυτικό αφιέρωμα για μία νέα μείζονα τεχνολογική εξέλιξη στην αεροπορική μάχη, τα όπλα λέιζερ. Διαβάστε το εδώ:https://www.ptisidiastima.com/laser-weapons-in-self-defence/Πρόκειται για μία...

Κι άλλη «αποστολή μηνύματος» στην Αν. Μεσόγειο: Το Ισραήλ βύθισε πλοίο σε άσκηση με νέο πύραυλο

Σύμφωνα με βίντεο που ανέβηκε στην επίσημη σελίδα του ισραηλινού υπουργείου Άμυνας στο Facebook, το ισραηλινό Ναυτικό βύθισε ένα πλοίο στόχο κατά την διάρκεια...
- Advertisement -