26.3 C
Athens
Δευτέρα, 6 Ιουλίου, 2020
Αρχική ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗ Τραμπ: «Και τώρα λέμε στην Τουρκία, δεν πρόκειται να σας πουλήσουμε μαχητικά...

Τραμπ: «Και τώρα λέμε στην Τουρκία, δεν πρόκειται να σας πουλήσουμε μαχητικά F-35»

Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Είναι πλέον οριστικό: Το F-35 δεν πρόκειται να πουληθεί στην Τουρκία παρόλο που είναι από τα αρχικά μέλη της κοινοπραξίας ανάπτυξης και παραγωγής του αεροσκάφους.

Όπως μετέδωσε πριν λίγο το έγκυρο defense news.com και επιβεβαιώνουν και οι NYTimes, μετά από αρκετές ημέρες απροσδόκητης αδράνειας από αμερικανικής πλευράς, ο πρόεδρος Τραμπ έσπασε την σιωπή του.

Μιλώντας σε ανταποκριτές σήμερα Τρίτη 16/7 τους δήλωσε ευθέως, ερωτηθείς για το θέμα της Τουρκίας και των F-35 (υπό το φως της παράδοσης των S-400): «Και τώρα λέμε στην Τουρκία, δεν πρόκειται να σας πουλήσουμε μαχητικά F-35».

Με τον τρόπο αυτό μπορούμε να πούμε ότι τερματίζεται ένα σήριαλ που κρατάει σχεδόν δύο χρόνια έχοντας κορυφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Πρόκειται για μια ιστορική το δίχως άλλο εξέλιξη, αφού ουσιαστικά έχουμε επίσημο εμπάργκο στους κόλπους της συμμαχίας.

Συνάμα πρόκειται για μια ηχηρή επιβεβαίωση της Π&Δ που πρώτη είχε τοποθετηθεί για το συγκεκριμένο θέμα υποστηρίζοντας κόντρα σε όλα τα προγνωστικά αλλά καθόλα βάσιμα πως θα ήταν αδύνατο η Τουρκία να παραλάβει και S-400 και F-35.

Επιπλέον της αρχικής αυτής δήλωσης, ο Αμερικανός πρόεδρος Τραμπ δήλωσε και τα εξής: «είναι μια πολύ δύσκολη κατάσταση αυτή που έχουν βρεθεί και είναι πολύ δύσκολη κατάσταση αυτή που έχουμε συρθεί εδώ στις ΗΠΑ. Όλων αυτών λεχθέντων, εργαζόμαστε πάνω στο θέμα. Θα δούμε τι θα συμβεί, αλλά δεν είναι πραγματικά δίκαιο.»

Αυτό που δεν δήλωσε και μένει να φανεί τις επόμενες μέρες είναι το αν η Τουρκία θα υποστεί και κυρώσεις στα πλαίσια της νομοθεσίας CAATSA. Το πιθανότερο όμως είναι ότι δεν θα ξεφύγει, καθώς για τον σκοπό αυτό ο Τραμπ έχει την στήριξη και των δύο κομμάτων στην αμερικανική πολιτική σκηνή…


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  
- Advertisement -

44 ΣΧΟΛΙΑ

44 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
stergios21

ελπιζω τα λογια να γινουν πραξεις…ελπιζω επισης να ξυπνησουν οι δικοι μας και να “εκμεταλευτουν”τις καταστασεις που ειναι ευνοικες

Panagiotis

Το θέμα δεν είναι να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα.
Οι καταστάσεις αυτές είναι πολύ πιο περίπλοκες από το επίπεδο που τις υποβαθμίζει η δημοφιλής αρθρογραφία.Μια κίνηση της Τουρκίας προς την ανατολήμπορεί να πυροδοτήσει πολλές καταστάσεις που ΔΕΝ μας ευννοούν καθόλου.
Προς αποφυγή παρεξήγησης, δεν εννοώ πως οι λυκοφιλίες είναι προτιμότερες.

Ellinokyprios

Τελικά φαίνεται ότι θα πάει στον μύλο….

ECG

Επισης το θεμα ειναι να δουμε τι θα κανει η Τουρκία απο εδω και περα:

Α) θα αυξήσει την χρηματοδότηση στον εγχωριο μαχητικό το οποιο ομως ειναι πολυ αμφίβολο και θα καθυστερησει;
Β) θα επιλεξει καποιο ευρωπαικο μαχητικό
Γ) θα στραφεί σε Ρωσικό;

Ειναι νωρίς αλλα σίγουρα θα εχει τεθεί το θέμα

Mavi70

Δεν θα έχουν μαντήλι να κλάψουν!! 😆

FTS

Προσωπική μου μαντεψιά είναι το α) με την Τουρκία να μπορεί να στραφεί στο FX-X της κοινοπραξίας Ν.Κορέας Ινδονησίας για τεχνογνωσία
https://www.ptisidiastima.com/kf-x-production-begins/

Επίσης μάλλον σύντομα από του χρόνου θα αρχίσουν να ρωτάνε για για να αγοράσουν και τους S500

Koursaros312

Αυτή είναι η χρυσή ευκαιρία για Ελλάδα και Κύπρο, από κοινού πρέπει να πάρουμε τη θέση της τουρκίας στο πρόγραμμα ή μέρος αυτού. Καιρός να ξυπνήσει και η Κύπρος γενικότερα και να αποκτήσει πραγματική αεροπορία.

Thethirdpart

You are joking right? 🙂

sotbak

σωστός

filon26

Για την Ελλάδα είναι εξαιρετικά πιθανό. Η Κύπρος όμως, δεν πρόκειται ποτέ να εξοπλιστεί πέρα από το σημείο εκείνο που να της εξασφαλίζει στοιχειώδη και ολιγοήμερη αμυντική ικανότητα. Η εισβολή απλά κατέδειξε το πως θέλει ο ξένος παράγοντας το νησί. Ακόμη και σήμερα, αναζητείται λύση στην βάση της ομοσπονδίας 2 ισότιμων κοινοτήτων (ένα μεσογειακό rainbow nation) με μόνη εναλλακτική, την απειλή της οριστικής διχοτόμησης. Καλό σενάριο για τον Ελληνισμό δεν υπάρχει από την στιγμή που δεν ενεπλάκη η Ελλάδα σε πόλεμο το 1974 ούτε έγινε έκτοτε προσπάθεια για την απελευθέρωση των κατεχομένων (έστω υπό μορφήν αντάρτικου). Εξοπλισμός της Κύπρου τώρα,… Read more »

Costas

Έχεις απόλυτο δίκιο για τον στρατιωτικό εξοπλισμό της Κύπρου. Δεν μπορεί να γίνει κάποιος σοβαρός εξοπλισμός για διπλωματικούς λόγους. Επιπλέον, η απόκτηση F35 από την Κύπρο είναι οικονομικά αδύνατη. Ενδεικτικά η απόκτηση περίπου 16 αεροσκαφών κοστίζει τουλάχιστον 2,5 δισεκατομμύρια. Αν και η τελική τιμή θα είναι αρκετά μεγαλύτερη, ακόμα και σε αυτό το αισιόδοξο σενάριο, τα 2,5 δισεκατομμύρια αντιστοιχούν σε περίπου 12% του ΑΕΠ της Κύπρου. Είναι σαν να αγοράσει τώρα η Ελλάδα εξοπλισμό με 25 δισεκατομμύρια, ή 40 δισεκατομμύρια τις “καλές εποχές”, προ κρίσης. Είναι απλά ανέφικτο. Όπως ανέφικτο είναι και το σενάριο της ένωσης (πολιτικά και διπλωματικά). Το… Read more »

sotbak

Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα αν θέλουμε να τη δούμε ως έχει. Όμως, η Ιστορία διδάσκει ότι γίνονται και ανατροπές, από καιρού εις καιρόν βέβαια….

Em.Ti

Θέση στο πρόγραμμα = δυνατή πρόταση για βιομηχανική παραγωγή
Μακάρι να μπορούσαμε να το κάνουμε, μακάρι να μπορούμε, αλλά δεν…

MisCo

“We are now telling Turkey that because you have really been forced to buy another missile system, we’re not going to sell you the F-35 fighter jets,” the President said. “It’s a very tough situation that they’re in and it’s a very tough situation that we’ve been placed in, the United States. With all of that being said, we’re working through it, we’ll see what happens. But it’s not really fair.”

To ξανατονιζω: we’re working through it, we’ll see what happens

Ολα ειναι ανοιχτα λοιπον. Δεν εχει δεσμευτει πραγματικα σε τιποτα.

Spica

MisCo ευχαριστούμε που παράθεσες ολόκληρη τη φράση του Τραμπ, διότι το νόημα τελικά είναι απολύτως αντίθετο: Ο Τραμπ δικαιολογεί πλήρως την στάση της Τουρκίας!!

zap

Σε ακριβη μεταφραση (για οσους την χρειαζονται, και εαν αυτο που μεταφερεις φιλε ειναι ακριβες):
“Λεμε λοιπον τωρα στην Τουρκια οτι επειδη ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΤΕ να αγορασετε ενα αλλο πυραυλικο συστημα (ΑΑ), δεν θα σας πουλησουμε τα F-35. Ειναι πολυ δυσκολη η κατασταστη στην οποια βρισκονται και ειναι πολυ δυσκολη η κατασταση στην οποια εχουμε βρεθει εμεις, οι ΗΠΑ. Εχοντας αυτα κατα νου, προσπαθουμε να το ξεπερασουμε, θα δουμε τι θα γινει. Αλλα δεν ειναι καθολου δικαιο”
σσ. Το ‘καθολου δικαιο’ αναφερεται στο οτι για την Τουρκια δεν ειναι καθολου δικαιο.

Ο καθενας ας παρει τα μηνυματα που θελει…..

Em.Ti

Ισχύει, αλλά ουσιαστικά προσπαθεί να το παίξει πιο διαλλακτικός από όλους τους υπόλοιπους συνεργάτες του και την πλειοψηφία του Κονγκρέσου. Αλλά επίσης μην ξεχνάμε το εξής: Ο Ερντογάν εκτός τις διάφορες δουλειές που έχει ανοίξει με πρόσωπα του άμεσου περιβάλλοντος του Τραμπ, έχει και μια παραγγελία της Turkish Airlines για 100(+) α/φη προς τη Boeing, ενός από τους καταφανέστατα υποστηρικτές του Τραμπ και μάλιστα δεν χάνει την ευκαιρία να το χρησιμοποιήσει σαν μοχλό πίεσης.

Έτσι λοιπόν, τα F-35 μπορούν να ακυρωθούν αφού προφανώς υπάρχει ασυμβατότητα με τα S-400, αλλά η παραγγελία των επιβατικών είναι κρίμα να χαθεί…

npo

Το αφήγημα του Τράμπ για τους λόγους που η Τουρκία είναι εκτός Φ35 δεν έχει μεγάλη σημασία. Σημασία έχει πως για το ορατό μέλλον η αγορά ακυρώνεται. Τι θα συμβεί με τις σχέσεις ΗΠΑ-Τουρκίας κι αν εμείς θα βρεθούμε ωφελημένοι ή χαμένοι είναι άλλη ιστορία, και νομίζω είναι μια ιστορία που τώρα γράφεται.

a.o.

Τον Τραμπ δεν τον εμπιστεύομαι. Είναι παντελώς ανίδεος. Αν μπορούσε, θα τους είχε ήδη παραδώσει τα F35. Μην παραβλέπουμε όμως τον παράγοντα Λόκχιντ-Μάρτιν. Δεν νομίζω πως θέλει να καταλήξουν τα μυστικά του μπεστ σέλερ τους στα χέρια των Ρώσων, για να ικανοποιηθούν ο Τραμπ και ο Ερντογάν.

Mavi70

Καλησπέρα σε όλους τους προλαλήσαντες!!Όλοι ξέρουμε την Αγγλική και θα έλεγα ότι είναι αρκετά ξεκάθαρο τι ακριβώς είπε ο πρόεδρος των ΗΠΑ. Τα δεδομένα είναι άλλα!Θα σας τα παραθέσω πιο κάτω και μπορούμε να τα συζητήσουμε. 1.Ο Τράμπ δεν είναι κάποιος ηλίθιος ώστε να ξεγελαστεί από ένα περιφερικό δικτατορίσκο τύπου Ερντογάν. Το αντίθετο θα έλεγα τον θεωρώ απόλυτα ικανό αν και δεν συμφωνώ με τις δηλώσεις που κατά καιρούς έχει κάνει.Στην προκειμένη περίπτωση βάζει δύο γκολ, ένα στους Δημοκρατικούς ότι αυτοί φταίνε που απώλεσαν την Τουρκία και ένα δεύτερο αφήνει ανοικτό το παράθυρο επιστροφής στο μαντρί. Θεωρώ μη λογικό να… Read more »

x-m

Κατά κύριο λόγο δεν είναι το best seller της Lockheed,αλλά μια τεράστια επένδυση των αμερικανικών Ε.Δ . και ζήτημα ασφαλείας για τις ίδιες της ΗΠΑ. Η εταιρία μπορεί να θέλει να το πουλήσει παντού. Η χώρα όμως έχει άλλες προτεραιότητες.

p270

ας μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα ο Τραμπ ειναι απρόβλεπτος μέχρι να γίνει οριστικό αν μπορεί να γίνει οριστικό κάτι τέτοιο αν κρατάμε πισινή που λέμε

Spider

Με τον Τραμπ πρόεδρο, δεν ξέρει τί να πιστέψει κανείς. Άλλα λέει, άλλα εννοεί και άλλα κάνει, άσε που αυτά μπορεί να τα αναιρέσει.
Φίλοι στην Αμερική ακούνε Τραμπ και ντρέπονται που έχουν αυτόν για πρόεδρο…

megisteas

Στην Αμερική κανένας δεν παίζει με τους Νόμους και το Σύνταγμα, δεν είναι ούτε Ελλάδα ούτε Τουρκία. Ο Τραμπ είναι πρόεδρος, αλλά όχι θεός. Ένας δημόσιος υπάλληλος με αυξημένες δυνατότητες είναι. Εδώ μπαίνει το FBI και ψάχνει τα πάντα ακόμα και για ένα ξενοπηδημα όταν υπάρχει καταγγελία, όχι να μην εφαρμοστή ο νόμος. Το έχω ξαναγράψει. Του χρόνου έχουν εκλογές. Αν αφήσει την Αμερική να φάει σφαλιάρα απο την Τουρκία ξεχνάει καρέκλα για άλλα τέσσερα χρόνια. Είπαμε καλές η μπίζνες αλλά η καρέκλα πιο γλυκιά, και η αποπομπή λόγο διώξεως αισχρή.

Mavi70

Καλησπέρα και καλή δύναμη σε όλους!! Καλό θα ήταν να μην πιανόμαστε από λέξεις. Η δήλωση του Τράμπ ήταν αρκετά ξεκάθαρη.F-35 και S-400 μαζί δεν θα βρεθούν ποτέ και το ξέρει αυτό και η κουτσή Μαρία.Μέχρι την Παρασκευή ή το αργότερο μέχρι την Δευτέρα θα πέσει και το πακέτο των κυρώσεων.Θεωρώ πιο πιθανή ημέρα την Δευτέρα για να έχει χρόνο και να τρέξει και η Λίρα μέχρι το τέλος της εβδομάδας.. Τώρα ότι δεν θα κλείσουν την πόρτα στην Τουρκία δεν θα την κλείσουν!!Οι συζητήσεις θα συνεχιστούν μέχρι να βρεθεί φόρμουλα που να ικανοποιεί τους Αμερικάνους και όχι τους Τούρκους.Υπάρχει… Read more »

Lefteris

Δεν μπορώ να καταλάβω, ο Τραμπ μίλησε για λάθη του προκατόχου του ώστε η τουρκία «εξαναγκάστηκε να αγοράσει ένα διαφορετικό πυραυλικό σύστημα».
Η δήλωση του είναι πολύ διαφορετική από τον τίτλο του άρθρου σας ως προς το πνεύμα της.

George74

Δε πρέπει καθόλου να χαιρόμαστε, ο Τράμπ έχει πολύ καλή σχέση με τον Έρντογαν και σίγουρα οι δυό τους τα μίλησαν νωρίτερα και κάτω από το τραπέζι βρήκαν έναν συμβιβασμό. Εύχομε σ’αυτόν τον συμβιβασμό να μην έπεσαν θέματα για Ελλάδα, Κύπρο και υδρογονάνθακες, αλλά όλλα να τα περιμένεις… Θα γίνουν κάποιες χαλαρές κυρώσεις για τα μάτια του κόσμου και για να καθυσηχαστούν κάποιοι σύμμαχοι. Αμφιβάλω να τους πετάξουν έξω από το πρόγραμμα F-35. Ο καιρός κλείνει πληγές και πιστεύω νωρίτερα ή αργότερα οι τούρκοι – γιατί έχουν πλάνο, επιμένουν και δεν κάνουν πίσω – τελικά θα πάρουν αυτό που θέλουν… Read more »

sotbak

συμφωνώ. Ο φόβος όμως θα ήταν τα ανταλλάγματα που θα αξίωνε και θα ελάμβανε η Τουρκία σε περίπτωση που ακύρωνε την αγορά των ρωσικών συστημάτων. Τώρα γίνεται λίγο καλύτερο για μας, αλλά πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση.

G.164g ag-cat

Εντυπωσιακά πολιτικά ορθός ο Ντόναλντ Τράμπ. Καί κάνει το στενοχωρημένο χρυσώνοντας το χάπι στον Ερντογάν τον οποίο κανακεύει αλλά και κάνει εσωτερικό πολιτικό παιχνίδι εναντίον της διοίκησης Ομπάμα. Είναι μεγάλο μούτρο! Γενικά μπράβο σας για την θέση που εκφράσατε πολύ πριν άλλοι το πάρουν χαμπάρι αλλά υποτιμήσαμε την οικονομική διάσταση του θέματος. Η Τουρκία έχει ρίξει πολλά λεφτά στο πρόγραμμα και είναι (κατ` αυτούς) δικαίως εξοργισμένοι ενώ οι Αμερικανοί δεν είναι είναι ζαμαν φου με τα φράγκα, τα μετράνε και τους κόφτει όταν δεν τους βγαίνουν. Πάντως όλη η ιστορία είναι μια ωδή στη δημοκρατία: το Κογκρέσο με τα ψηφίσματά… Read more »

x-m

Ο Τράμπ είναι κυριολεκτικά στον κόσμο του!! Δεν είναι απίθανο να κύλησε και κανένα δάκρυ την ώρα που τα έλεγε.Το ότι τα έριξε στον Ομπάμα για την απόφαση των μογγόλων τα λέει όλα. (https://www.washingtonexaminer.com/opinion/trumps-turkey-s-400-delusion) Όμως φαίνονται και τα όρια του . Όσο και να θέλει κάποια πράγματα , ευτυχώς, δεν είναι στο χέρι του.

ppppp

Ερμηνεύετε λάθος τις δηλώσεις του εκτός και αν μίλάει άλλα αγγλικά.
Αυτό που τονίζει για 2η φορά σε σύντομο χρονικό διάστημα ,είναι ότι οι αμερικανοί φέρθηκαν άδικα στην Τουρκία (εξ αιτίας της πολιτικής Ομπάμα) και ότι τώρα τους λένε και από πάνω ότι δεν μπορούν να αγοράσουν τα αεροσκάφη.Και συνεχίζει… «εργαζόμαστε σε αυτό το θέμα,θα δούμε τί ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ» Τί δεν καταλαβαίνετε??Πουθενα δεν φαίνεται ότι έληξε ΟΡΙΣΤΙΚΑ το θέμα όπως θέλετε να το ερμηνεύσετε.Μακάρι να είναι όπως το λέτε αλλά αντιθέτως δείχνει ακόμα ρευστή η κατάσταση και άρα μπορεί και να αλλάξει.

Nikoss

Να παρουμε 20 κομματια απ τα αδιαθετα,θα βοηθησουν στην καταστροφη των ς400 και αλλων στοχων..ετσι κι αλλιως η ΠΑ χρειαζεται ενα ΝΜΑ το οποιο παρεπιπτοντως θα ειναι το φ35..στο οικονομικο οι αμερικανοι θα πρεπει να βοηθησουν,οπως βοηθησαν με τα φ16..με το ρωσσοτουρκικο φλερτ να εντεινεται διαρκως οι ΗΠΑ θα πρεπει να ενισχυσουν την Ελλαδα ποικιλοτροπως..

Spica

Δώστε βάση στη φράση you have really been forced, και παρακάτω its not really fair.
Διαβάζοντας ολόκληρη τη φράση του Τραμπ, το νόημα είναι τελείως διαφορετικό, ουσιαστικά το αντίθετο από αυτό που μας λέει το άρθρο.
Ο Τραμπ δικαιολογεί πλήρως την Τουρκία και ρίχνει όλο το φταίξιμο στις ΗΠΑ.
Πιστεύω ότι έρχεται συμβιβασμός.

Γιάννης Κ

Φτάσαμε στο σημείο να πανηγυρίζουμε που δεν πήρε f-35 αλλά s-400….λες οι δεύτεροι δεν είναι πολλαπλασιαστής ισχυως και θα κάνει τη δουλειά της Π.Α παρά πολύ δύσκολη….έως τώρα οι Τούρκοι Α/Α συστήματά τέτοιου είδους δεν είχαν….έχουμε φτάσει να χαιρόμαστε με το λιγότερο κακό της Τουρκίας τη στιγμή που εμεις πλέουμε τα ολισθια……

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Καλημέρα. Πολύ περίεργα πράγματα συμβαίνουν γενικώς. Προσωπικά, αυτού του είδους η ανακοίνωση μου λέει ότι κάποια στιγμή θα τα βρουν οι Αμερικάνοι με τα μεμέτια ΣΙΓΟΥΡΑ. Δεν είναι εύκολο να λες όχι στα F35 Την στιγμή που στην Κωνσταντινούπολη έχεις και έναν πύργο…Ποιος ξέρει τι άλλο παίζετε και δεν έχουμε καταλάβει γιατί αυτή η συμπεριφορά του χαδιού στα μεμέτια. Θα μου πείτε είναι πολλά τα Δολάρια. Ναι αλλά είναι και εχθρικά τα S400. Από την άλλη που είναι οι κυρώσεις που έλεγαν σχεδόν κάθε μέρα; Αν υπάρξουν ποτέ αυτές θα είναι του τύπου θα περάσουν πέντε η εφτά χρόνια χωρίς… Read more »

Νίκος

Πολύ το λιβανίζουν το θέμα 2 χρόνια,σαν καυγαδάκια ερωτευμένου ζευγαριού που δε θέλουν να χωρίσουν έχει καταντήσει το θέμα..
Αλήθεια,η ΗΠΑ τη διώχνει στο τέλος,όμως το ότι φτιάχνει 800 τμήματα υψηλής τεχνολογίας του αεροσκάφους,έχει την τεχνογνωσία για αυτά, δεν την ανησυχεί?Και αν η τεχνογνωσία αυτή καταλήξει Ρωσία ,Κίνα?Μήπως η Τουρκία εκβιάζει τις ΗΠΑ κάτω από το τραπέζι,και παίζονται πολλά παιχνίδια που δε λέγονται.

p270

εχεις σκεφτεί μήπως δώσει τεχνολογία και μυστικά των s400 στις ΗΠΑ ως αντάλλαγμα ;

Genesis

Η τελευταία σου φράση είναι το μόνο σίγουρο.

x-m

Πόσο πιθανό είναι να έχει ανατεθεί στην τουρκία( level 3 partner) έργο “υψηλής ευαισθησίας”; Με την προϋπόθεση βέβαια ότι μπορούν να φτιάξουν κάθε μέρος του αεροσκάφους . Είναι λογικό να υποτεθεί ότι κινούνται στη βάση need to know για την υλοποίηση της συμμετοχής τους και τίποτα παραπάνω. Αν η συμμετοχή κάποιας χώρας αφήνε περιθώρια για εκβιασμούς θα υπήρχε διεθνής συμμετοχή στην παραγωγή;

Konstantinos

Ίσως όμως η Τουρκία κατάλαβε ότι με κάποιον τρόπο έπρεπε να αποχωρήσει από το κοστοβορο πρόγραμμα F-35 χωρις καμια πραγματικη ουσια. Ποιο θα ηταν λοιπον το ιδανικο, να την αποχωρησουν οι ΗΠΑ με δικη τους αποφαση, τα S-400 ηταν η αφορμη αλλα κ αυτο που χρειαζοταν η Τουρκια για να ελεγξει τον εναεριο χωρο. Με απλα λογια η Τουρκια δεν χρειαζεται τα F-35 για να τα βαλει με τους Κουρδους, η τον στρατο wasteland της Συρίας. Σε καμια περιπτωση δεν φοβαται την Ελλάδα και τους γελοιους της ΕΕ με δηθεν οικονομικες κυρωσεις. Επιβαλει τα συμφεροντα της με την ισχυ, και… Read more »

Spider

Δεν ξέρω τι να πιστέψω τελικά. Το έγκριτο hellasjournal.com του κ.Ιγνατίου (και όχι μόνο αυτό) μεταφέρει και τις έξης δηλώσεις του Τραμπ:

«Η Τουρκία έχει ήδη παραγγείλει παραπάνω από εκατό F-35 και έχουν σχέδια να αγοράσουν περισσότερα, αλλά επειδή έχουν ένα σύστημα πυραύλων που κατασκευάζεται στη Ρωσία, πλέον τους απαγορεύεται να αγοράσουν παραπάνω από εκατό αεροσκάφη», ανέφερε ο ένοικος του Λευκού Οίκου.

Εσείς τί καταλαβαίνετε?
Ότι δεν θα τα πάρουν ή ότι απαγορεύεται να αγοράσουν πάνω από100???
Τελικά τί συμβαίνει?

Aerchean

Καλα αυτοι.
Εμεις τι κανουμε …

sotbak

Στο κάτωθι σύνδεσμο η ελληνική συμμετοχή στο να μην πάρουν οι γείτονες Φ-35Α:
https://hellasjournal.com/2019/07/sevasmos-pos-oi-pitsirikades-tis-omogeneias-stamatisan-ta-f-35-ston-tagip-erntogan/

PORTO

Καλα τα λογια αλλα απο οπλα εμεις θα παρουμε η περιμενουμε να γινη το χειροτερο και μετα να τρεχουμε. Οι δανειστες ας λενε οχι. Πρωτα η Πατριδα μας για να παρουν και αυτοι τα χρηματα τους

Το Σχόλιο της Ημέρας

Αντιτορπιλικά 8.000 τόνων, κορβέτες 1.000 τόνων, ή [email protected]/MMSC των 4.000 τόνων για το ΠΝ; Κι όμως το δίλημμα είναι ίδιο με το F-16 vs...

 Η παρουσίαση της ελαφριάς κορβέτας ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ από την ΟΝΕΧ (ή καλύτερη, η συμφωνία για την με άδεια κατασκευή της στην Ελλάδα), και τα άρθρα...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

Κύριο Άρθρο

Μετατροπή παλιών αρμάτων σε ΤΟΜΠ για τον Ελληνικό Στρατό; Ναί και...

21
Επί 20 περίπου χρόνια, η πρόταση αξιοποίησης παλιών αρμάτων για την αντικατάσταση κάποιων οχημάτων μεταφοράς πεζικού είναι στην ατζέντα των περιοδικών, ομάδων συζήτησης και...
Card image

ΠΤΗΣΗ July 2020

Αγορά 3.99 $
Card image

ΠΤΗΣΗ 2020 March

Αγορά 3.99 $
Card image

ΠΤΗΣΗ 2020 March

Αγορά 3.99 $

Related News

Αντιτορπιλικά 8.000 τόνων, κορβέτες 1.000 τόνων, ή [email protected]/MMSC των 4.000 τόνων για το ΠΝ; Κι όμως το δίλημμα είναι ίδιο με το F-16 vs...

 Η παρουσίαση της ελαφριάς κορβέτας ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ από την ΟΝΕΧ (ή καλύτερη, η συμφωνία για την με άδεια κατασκευή της στην Ελλάδα), και τα άρθρα...

Ντεμίρ: Επιτυχημένη βολή 200 χλμ. του εγχώριου τουρκικού αντιπλοϊκού πυραύλου ATMACA

Όπως ανακοίνωσε και στο λογαριασμό του στο twitter ο Ismail Demir, πρόεδρος της Ένωσης Τούρκων Κατασκευαστών Αμυντικής και Αεροδιαστημικής Βιομηχανίας (SSB), o εγχώριας ανάπτυξης...

Ραντάρ ικανό να εντοπίζει πολυηχητικά κινούμενους στόχους αναπτύσσει η Ρωσία

"Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου ραντάρ θα ξεπεράσουν τις ικανότητες του Nebo-M σε υπηρεσία σήμερα ως προς την απόσταση εντοπισμού διαφόρων τύπων αεροσκαφών, περιλαμβανομένων...

Σκανδιναβικοί όλμοι για τον Στρατό των ΗΠΑ

Ο φινλανδικός όμιλος Patria Group μαζί με την νορβηγική Kongsberg Defence & Aerospace ανακοίνωσαν πως αναπτύσσουν ένα νέο σύστημα όλμων για λογαριασμό του αμερικανικού...

Περισσότερα τεθωρακισμένα μεταφοράς προσωπικού BTR-4 για την Ουκρανία

Η Ουκρανία συνεχίζει να παραλαμβάνει τα εγχώριας ανάπτυξης και κατασκευής τεθωρακισμένα οχήματα μεταφοράς προσωπικού BTR-4Ε, καθώς σύμφωνα με ανακοίνωση του ουκρανικού υπουργείου Αμύνης στις...
- Advertisement -