11.4 C
Athens
Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου, 2021
- Advertisement -

Ο Τραμπ επιμένει πως είναι ο νικητής αν μετρηθούν μόνο οι «νόμιμες» ψήφοι

- Advertisement -

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ο Ρεπουμπλικάνος πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε το βράδυ της Πέμπτης στον Λευκό Οίκο ότι οι αντίπαλοί του προσπαθούν να του «κλέψουν» την εκλογική του νίκη, χωρίς να παρουσιάσει κάποια απόδειξη γι’ αυτό, την ώρα που η συνεχιζόμενη καταμέτρηση των ψήφων δείχνει πως ο Δημοκρατικός Τζο Μπάιντεν πλησιάζει στην επικράτηση.

«Αν μετρηθούν οι νόμιμες ψήφοι, κερδίζω με ευκολία», υποστήριξε ο Τραμπ, που έκανε δηλώσεις από τον Λευκό Οίκο, σπεύδοντας να συμπληρώσει πως η συνέχιση της καταμέτρησης του δείχνει ότι διαπράττεται «νοθεία», στο πλαίσιο της προσπάθειας των αντιπάλων του να του «κλέψουν» τον θρίαμβο.

«Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε σε κανέναν να φιμώσει τους ψηφοφόρους μας και να κατασκευάσει αποτελέσματα» πρόσθεσε και έκανε λόγο περί «εξαφάνισης», «ως εκ θαύματος» και «μυστικά» των ψήφων των υποστηρικτών του.

«Προσπαθούν να νοθεύσουν τις εκλογές και δεν μπορούμε να το αφήσουμε αυτό να γίνει», επανέλαβε. Κατηγόρησε ορισμένες πόλεις για «διαφθορά» και κατήγγειλε ότι εργαζόμενοι και εκλογικοί αντιπρόσωποι σε αυτές διαπράττουν εσκεμμένα νοθεία και καταμετρούν ψήφους που κατατέθηκαν «παράνομα». Υποστήριξε ακόμη πως τα «μεγάλα μέσα ενημέρωσης», «το χρήμα» και «οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας» είναι όλοι εναντίον του και υπέρ των Δημοκρατικών, αλλά παρά τις «επεμβάσεις» τους, το «μπλε κύμα» που προέβλεπαν οι «ψευδείς δημοσκοπήσεις» δεν ήρθε.

«Θα έχουμε πολλές δίκες», προειδοποίησε, θα ακολουθηθεί ο δρόμος «των νομικών διαδικασιών (…). Σε τελευταία ανάλυση, έχω την αίσθηση πως θα αποφασίσουν οι δικαστές» για το ποιος είναι ο νικητής των προεδρικών εκλογών.

Ο Τραμπ, που είχε ήδη αυτοανακηρυχθεί νικητής αργά το βράδυ της Τρίτης προς Τετάρτη, δεν μοιάζει να έχει διάθεση να αναγνωρίσει τη διαφαινόμενη νίκη του αντιπάλου του.

Ωστόσο ο αμερικανός πρόεδρος μοιάζει να είναι ολοένα πιο απομονωμένος στο Ρεπουμπλικανικό κόμμα, καθώς η καταμέτρηση των ψήφων συνεχίζεται σε αρκετές πολιτείες, παρά τις προσφυγές της ομάδας των δικηγόρων του για να σταματήσει.

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν απαραίτητα τους συντάκτες τους κι όχι υποχρεωτικά την ιστοσελίδα. Ο ιστότοπος δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συντακτών της και των άρθρων τους. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση των άρθρων μας χωρίς γραπτή έγκριση, αλλιώς το ptisidiastima.com θα λάβει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Τα σχόλια των άρθρων που ακολουθούν, δεν εκφράζουν την ιστοσελίδα, παρά μόνο αυτούς τους ίδιους τους σχολιαστές. Η αρχισυνταξία έχει το δικαίωμα να λογοκρίνει σχόλιο ή να απαγορεύσει την δημοσίευσή του.

- Advertisement -
- Advertisement -

49 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
49 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
THAN

Μάλλον του Τραμπ δεν του αρεσει και πολυ η Δημοκρατία οταν αυτός χάνει…Φαίνεται πως η κακιές παρέες ( βλεπε Ερντογαν) του κάνουνε κακο…
Σόδα βοηθάει στην πέψη….

flashg

80% έχει πάρει ο άλλος στις επιστολικές ψήφους. Ούτε ο Πούτιν δεν τα έχει κάνει αυτά.

ultorius

Ενω το να ζητας να σταματησει η μετρηση των ψηφων γιατι βλεπεις πως χανεις το παιχνιδι ειναι νορμαλ και δημοκρατικό.Αλλα ας μη συγκρινουμε με δηλητηριασεις πολιτικων αντιπαλων.

Nikolaos

Γνωρίζετε τη διαδικασία;
Γνωρίζετε ότι ταυτοποιείται η υπογραφή του αποστολέα της επιστολικής ψήφου (πέραν, αυτονόητα, του ελέγχου χρονοσφραγίδας), όπως γίνεται ταυτοποίηση όταν προσέρχεσθε στο εκλογικό σας τμήμα, και ο μεν δικαστικός σας διαγράφει από τον κατάλογο, ο δε γραμματέας σας εγγράφει στο πρωτόκολλο ψηφοφορίας;
Γνωρίζετε ότι όλα τα ψηφοδέλτια σκανάρονται για να τα ξαναμετρήσουμε και 125 φορές αν θέλουμε;
Επιτρέπονται ή όχι οι επιστολικές ψήφοι από την εκλογική νομοθεσία;
Στα χωριά του Νότου και των Βραχωδών Ορέων όπου ο Τραμπ πήρε 80%, εφαρμόστηκαν και εκεί μέθοδοι Πούτιν;
Υπάρχει κάποιος νόμος στο δημοκρατικό πολίτευμα που να λέει ότι οι ψήφοι πρέπει να είναι ομοιόμορφα κατανεμημένες;
Αν κάποιος δει τι βγάζει η κάλπη στην Καστοριά και τι στη Β’ Πειραιώς, θα πιστέψει ότι αφορούν την ίδια χώρα; Κι όμως …

Yiorgos

Πες τα αγαπητέ φίλε Nikolaos Nikolaos γιατί δεν πάει άλλο.

Ιστορικά στην Αμερική οι Δημοκρατικοί ψηφίζουν ποιο πολύ με επιστολή και οι Ρεπουμπλικανοι ποιο πολύ αυτοπροσώπως. Ακόμα υπάρχουν ποιο πολλοί Δημοκρατικοί εγγεγραμμένοι ψηφοφόροι από ό,τι Ρεπουμπλικανοι. Η επιστολικη ψήφος είναι νόμιμη. Ακόμα οι εκλογές γίνονται από την κάθε επαρχία και πολιτεία και όχι από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση.

Λόγω της πανδημίας, οι Δημοκρατικοί ψήφισαν μαζικά με επιστολικη ψήφο. Οι Ρεπουμπλικανοι, ακολουθώντας τον Τραμπ ψήφισαν μαζικά αυτοπροσώπως γιατί υποτίθεται υπήρχε νοθεία με την επιστολικη ψήφο (Αν και δεν υπάρχουν αποδείξεις).

Η καταμέτρηση της ψήφου γίνετε, συνήθως, πρώτα με την μέτρηση της ψήφου πού έγινε αυτοπροσώπως και μετά με την επιστολικη και μετά με αυτές που έρχονται από το εξωτερικό. Η καταμέτρηση της επιστολικής ψήφου περνει ώρα για όσα είπε ο Νικόλαος πιο πάνω.

Εάν σκεφτούμε ότι υπάρχουν πάνω από 100 εκ. επιστολικες ψήφοι σε σύνολο περίπου 145-150 εκ ψήφων, σχεδόν 2/3 των ψήφων είναι επιστολικες, τότε είναι φανερό ότι θα πάρει χρόνο.

Ακόμα, ιστορικά, οι Δημοκρατικοί κερδίζουν στα μεγάλα αστικά κέντρα και οι Ρεπουμπλικανοι στην επαρχία. Όταν πχ η Φιλαδέλφεια έχει περίπου το 15% του πληθυσμού της Πενσυλβανιας και είναι Δημοκρατικη περιοχή και το ποσοστό ψήφου είναι υψηλό και το 80%+ έχει ψηφίσει το Δημοκρατικό κόμμα και το ίδιο συμβαίνει και στις άλλες μεγάλες πόλεις τότε είναι φυσιολογικό να έχεις ψηλά ποσοστά.

Η διαφορά του 2016 και του 2020 είναι ότι:
α) Το 2016 υπήρχαν 3-4 υποψήφιοι για πρόεδροι στην Πενσυλβανια, Μίσιγκαν και Ουισκόνσιν αντί για δύο το 2020.
β) Οι παραπάνω υποψήφιοι πήραν ψήφους από τους Δημοκρατικους και όχι από τους Ρεπουμπλικανους.
γ) Οι Αφροαμερικανοι στην Φιλαδέλφεια, Ντιτρόιτ και Μιλγουόκι δεν πήγαν να ψηφίσουν την Κλίντον στο ίδιο επίπεδο όπως με τον Ομπαμα.
δ) Το 2020 υπήρχαν μόνο 2 υποψήφιοι οπότε τα κόμματα δεν έχασαν ψήφους.

Ακόμα έχουμε μέλλον και αυτή είναι η κατάσταση και θα πάρει χρόνο. Πάντως οι κατηγορίες για νοθεισ είναι αβάσιμες μέχρι στιγμής. Δεν μπορείς να λες για νοθεία, όταν το Ρεπουμπλικανικο κόμμα δεν έχει χάσει θέσεις στην Βουλή των αντιπροσώπων αλλά το αντίθετο έχει κερδίσει και στην Γερουσία εχει ακόμα το προβάδισμά, επειδή ο Πρόεδρος χάνει τις εκλογές.

Οι εκλογές έχουν μέλλον ακόμα και το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε να μετρηθουν όλοι οι ψήφοι.

Φιλικά πάντα
Γιώργος
Φιλικά πάντα
Γιώργος

Emmdem

Να φανταστώ ότι πιστεύεις ότι δεν υπάρχει Covid19 και ότι οι Mmsc είναι αδερφα πλοία με το Αίολος Κεντερης(που το θυμήθηκα και αυτό) ? Παιδιά να σοβαρευτούμε λίγο και να χαρούμε που φαίνεται ότι το φιλαράκι του Ερντογαν χάνει τις εκλογές…Είναι μάλλον προς το συμφέρον μας ή εκλογή Μπαιντεν.

Last edited 2 months ago by Emmdem
Michail

Ειναι? Η μηπως ειναι κι αυτο παραμυθι των ελληνικων σαβουρομιντια που παθαινουν παροξυσμο οταν ακουν για τον Τραμπ? Θα δειξει.

Emmdem

Τουλάχιστον δεν πρόκειται να αποκαλέσει τον Ερντογαν φίλο του και μεγάλο ηγέτη που τα μυαλά τους συναντιουνται… Ούτε πρόκειται να του δώσει το κινητό του.

flashg

Καθήστε και θα δείτε τι έχει να γίνει με τον Μπάιντεν. Αυτοκρατορία θα φτιάξει ο Ερντογάν.

GiorgosRou

Αν και μεταλας οφείλω να παραδεχτώ ότι η απάντηση είναι στο παρακάτω λαϊκό άσμα
Άσ’ τον τρελό στην τρέλα του
και μη τον συνεφέρεις
Τι κρύβει μέσα το μυαλό
ενός τρελού δεν ξέρεις

Μπορεί να βρει στην τρέλα του
αυτά που ’χει ποθήσει
και που δεν αξιώθηκε
να δει και ν’ αποκτήσει

Βρε άσ’ τον τρελό στην τρέλα του
άσ’ τονε στο όνειρό του
Τον κόσμο αυτό σιχάθηκε
κι έφτιαξε ένα δικό του

evo_ii

Τιτανομεγιστοτεράστιος Άκης Πάνου!

ElCy

Τελείως ακατανόητος! Ποιές ‘νομιμες’ ψήφους εννοεί; Μόνο αυτές που είναι υπέρ του;

Έχει απόλυτο δικιο.
Ο τραμπ ήταν σχεδόν σε όλες τις αμφισβητούμενες πολιτείες μπροστά με εκατοντάδες χιλιάδες ψήφους, μετά τα μεσάνυχτα άρχισε ο κατακλυσμός με επιστολικές ψήφους που ηταν σε ποσοστό 100% μόνον για τον Biden. Στην Πολιτεία της Nevada με δηλωμένους ψηφοφόρους 1.277.000, «ψήφισαν»1.593.143 ισον με το 125% ( 😳 ) Σε άλλες έξι αμφισβητούμενες Πολιτείες έχουμε ποσοστα ψηφοφορίας που φθάνουν απο 101% μέχρι 109%!!! Στο Detroit έχουμε 4.788 διπλοδηλωμένους και 32.519 περισσότερους ψηφοφορους από ότι υπάρχουν στους εκλογικούς καταλόγους! Ακόμα «ψήφισαν» 2.503 νεκροί, ο ποιο «ηλικιωμένος» έχει ημερομηνία Γεννήσεως το 1823!!! Το ποιο σημαντικό, δεν υπάρχει περίπτωση ο Biden να έχει πάρει περισσότερες ψήφους ακόμα και από τον ομπαμα!!!
Νοθεια με κεφαλαία, και δεν έχει να κάνει με το αν κάποιος αγαπάει τον τραμπ η τον μπαιντεν.

makiskapa

Ο ίδιος ο Trump είχε παροτρύνει τους ψηφοφόρους του να μην ψηφίσουν με επιστολίκη ΄ψηφο αν θυμάμαι καλά. Όχι βέβαια οτι έχουν και μεγάλη διαφορά σαν πολιτική ιδεολογία οι δύο τους

VAGGELAS

Έχετε απόλυτο δίκιο, συμφωνώ μαζί σας. Εάν μου επιτρέπετε, με αφορμή το σχόλιό σας, να προσθέσω πως εάν εισασταν ή εάν ήμουν γονέας ενός εκ των 500 και πλέον νηπιων, που χωρίστηκαν βιαιως από τους γονείς τους, στο όνομα της παταξης της παράνομης μετανάστευσης, πολύ λίγο θα μας απασχολούσαν οι οποίες διαφορές στην ιδεολογία.
Ο άνθρωπος, απλούστατα……. δεν είναι άνθρωπος!!!

ultorius

ναι σιγουρα απευθειας μεταδωση απο Fox News. Εχει απολυτη σχεση με το αν καποιος υπεραγαπαει τον κολιτο του Ερντογαν.

Jolly_Roger

“…τον κολιτο του…”
“…απευθειας μεταδωση…”
“…υπηρξε δυστηχως…”
“…αν περναμε γαλικα…”
“…ενσταση αποριφθηκε…”
“…για να επιχυρουν…”
“…ενα stayer μας στον Ευρο…”
“…τον Εποπ που οδυγουσε και…”
“…χωρις τορπυλες…”

@ ε, ψιτ ultorius,

Κε λυγο ορθωγραφηα δεν θα έβλαφται…

…όχι μόνο να σκορπάς από ‘δω κι από ΄κει αρνητικές ψήφους

Last edited 2 months ago by Jolly_Roger
Nikolaos

Ενστάσεις από τους Ρεπουμπλικάνους αντιπροσώπους του συνδυασμού Τραμπ / Πενς στα αντίστοιχα καταστήματα ψηφοφορίας για όσα σεις καταγγέλλετε, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ;
Γιατί έχουμε μόνο κάτι γενικότητες του τύπου “να σταματήσει η καταμέτρηση”, που φυσικά πάνε άπατες στα Δικαστήρια;
Γιατί ένας ένας οι γερουσιαστές του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος επιβεβαιώνουν τη νομιμότητα της διαδικασίας και ζητούν να παύσει η παράκρουση;
Όταν λέω ενστάσεις, για να μη μπερδευόμαστε, θα πει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ πράγματα: “Ψήφισε στο 453ο εκλογικό Τμήμα της Α’ Θεσσαλονίκης ο Χαράλαμπος Ασλανίδης του Σάββα και της Συμέλας ενώ δεν ήταν εγγεγραμμένος”. “Το ψηφοδέλτιο υπ’ αριθμ. 123 που εξήχθη από την κάλπη στο 453ο εκλογικό Τμήμα της Α’ Θεσσαλονίκης κρίθηκε άκυρο, ενώ δεν έφερε διακριτικά ή άλλο κατά νόμον ελάττωμα” κλπ κλπ. Διότι τα Δικαστήρια ασχολούνται με πραγματικά περιστατικά, όχι με διαδόσεις.

Ολα γίνονται και ακόμα περισσότερα θα γίνουν. Σύντομα θα αποδειχθεί ποιος έχει δικιο η όχι!

Jolly_Roger

“…σύντομα θα αποδειχθεί ποιος έχει δικιο η όχι…”

@ CSO,

Τι μου θύμισες τώρα! Ακριβώς αυτό το “…σύντομα θα αποδειχθεί ποιος έχει δικιο…”, έλεγε κι ο Άκης (ο γνωστός!) και μοίραζε μηνύσεις και εξώδικα κι απειλές και τάχα “θα σας δείξω εγώ” και τέτοια, διότι ΝΟΜΙΖΕ (όπως κι ο Τραμπ φυσικά!) πως με τέτοια τεχνάσματα θα ανατρέψει την εις βάρος του απόφαση ή πως θα κερδίσει χρόνο, ενώ το μόνο που κατάφερε ήταν να μεγιστοποιήσει την ξεφτίλα…

…όπως ΑΚΡΙΒΩΣ πρόκειται να υποστεί κι ο Τραμπ! Κι όσο πιο χαμένα έχει τα λογικά του κάποιος και βρίσκεται εκτός πραγματικότητας, τόσο πιο δυνατά χαστούκια εισπράττει! Πχ τότε που δήλωνε “…in my great and unmatched wisdom…”

comment image

Last edited 2 months ago by Jolly_Roger
VAGGELAS

Νικολαε, φοβάμαι ότι δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, η παράθεση λογικών επιχειρηματων, για κάτι τόσο οφθαλμοφανες, τόσο απλό, τόσο εύκολο!
Ο μέγας Αϊνστάιν, θα επαληθευτεί για ακόμα μια φορά για την περίφημη φράση του περί βλακειας, σε ένα ‘ πειραμα’ με τεράστιο δείγμα (150.000.000 και πλέον ανθρώπων).
Το ωραίο της ιστορίας είναι ότι εάν ο βλακεντιος ήταν λίγο πιο μετριοπαθης στα ζητήματα των φυλετικων διακρίσεων και στην αντιπετωπιση της πανδημίας, θα κέρδιζε τις εκλογές.
Στον…….. αγύριστο λοιπόν, μικρό, εγωπαθες, φασιστοειδες ανθρωπάκι.

GiorgosRou

Βέβαια όσο νοθεία στο αποτέλεσμα είναι αυτό άλλο τόσο νοθεία είναι κάποιος να παίρνει κάνα 2 εκατομμύρια ψήφους παραπάνω και να χάνει στο τέλος.

ultorius

εδω εχουν ολοκληρες πολιτειες που δεν εχουν δικαιωμα ψηφου στις προεδρικες εκλογες. Το Πουερτο Ρικο με 3.2 εκατ κατοικους για παραδειγμα. Που εκτος του δικαιωματος ψηφου το αφησαν και αβοηθητο μετα τους τυφωνες Ιρμα και Μαρια

Yiorgos

Το Πουέρτο Ρίκο δεν είναι πολιτεία αλλά territory και γιαυτό δεν έχει δικαίωμα ψήφου στις προεδρικές εκλογές. Το ίδιο και για το Γκουαμ, Αμερικανική Σαμόα, κλπ.

Φιλικά πάντα
Γιώργος

Nikolaos

Terrotories που, πάντως, είναι αυτόνομα, και μάλιστα κατά καιρούς κάνουν δημοψηφίσματα για το αν θα προσχωρήσουν στην Ένωση ως πολιτείες κλπ. Ας το σημειώσουμε για τους φίλους που ίσως δεν είναι εξοικειωμένοι με τους αμερικανικούς θεσμούς (λογικό άλλωστε), για να μη νομισθεί ότι αυτά τα μέρη είναι κάποιου είδους φόρου υποτελείς μέτοικοι ή δουλοπάροικοι ή κάτι τέτοιο …

Yiorgos

Αγαπητέ φίλε Νικολαε Nikolaos Nikolaos

Σωστά, είναι αυτόνομες περιοχές, οι πολίτες τούς είναι Αμερικανοί πολίτες, ψηφίζουν στα primeries αλλά όχι στις προεδρικές εκλογές.

Φιλικά πάντα
Γιώργος

Emmdem

Πω πω αδερφάκι μου συγκλονιστηκα, και νοθεία να έγινε καλώς έγινε να ξεβρωμισει λίγο ο πλανήτης από την βρώμα που έχει ξερασει ο Τραμπ τα τελευταία χρόνια.. Δεν πάτε καλά πραγματικά. Σας εχουν ψεκασει..Καταλαβαίνεις ότι υπερασπιζεσαι και πιστεύεις έναν τύπο που έχει πει (τα μέτρησαν πραγματικά) 15000 ψέματα μπροστά στη κάμερα και σε κάθε μέσο που είναι διαθέσιμο μόνο τα τελευταία 4 χρόνια? Δηλαδή κατά μέσο όρο 11 ψέματα την ημέρα!

Last edited 2 months ago by Emmdem
ultorius

Καμια νοθεια δεν εγινε, σε οποια πολιτεια εκανε ενσταση αποριφθηκε. Απλα οι Τραμπικοι δεν πιστευουν οτι υπαρχει ο υιος και τους ελεγε να μην ψηφισουν ταχυδρομικα, ενω πολοι ψηφοφοροι του Μπαιντεν ψηφισαν ταχυδρομικα για να αποφυγουν το συνοστισμο

Ας κάνουμε λίγο υπομονη, και θα δουμε πως θα τελειωςει αυτή η ιστορία. Βέβαια θα ήταν ευχής έργο να χρησιμοποιούμε όλοι μας μια καλύτερη γλώσσα, λιγότερη κατηγοριοποίηση και ομαδοποίηση σε online σχολια.

Yiorgos

Αγαπητέ @emmde

Οχι, όχι, όχι! Η Αμερική είμαστε όχι καμία μπανανια! Η Νοθεία στις εκλογές είναι μια ασυμβίβαστη έννοια με την Αμερική, τελεία και παύλα.

Ο λαός έχει φωνή και με την ψήφο του προσλαμβάνει και απολύει τούς βουλευτές, γερουσιαστες και προέδρους. Δεν θα γίνουμε Ρωσία, Ιράν, Λευκορωσία, κλπ για κανέναν.

Όπως προσλάβε τον Τραμπ, η τον οποιοδήποτε Τραμπ, έτσι και θα τον κρατήσει ή θα τον απολύσει. Το ίδιο και για τον Μπαιντεν.

Καιρός είναι οι Ρεπουμπλικανοι να σταθούν στο επίπεδο των περιστάσεων και να πουν στον Πρόεδρο ότι η Αμερική είναι υπεράνω όλων. Εάν χάσει θα πρέπει να το παραδεκτει και να κάνει μία σωστή και ειρηνική μεταφορά της εξουσίας και αφού ορκιστεί ο Μπαιντεν, αυτός θα πρέπει να σταματήσει να ανακατεύετε, όπως έχουν κάνει όλοι οι προηγούμενοι πρόεδροι. Ο λαός μίλησε. Το ίδιο και για τον Μπαιντεν, εάν χάσει.

Φιλικά πάντα
Γιώργος

Nikolaos

Αυτό!

Yiorgos

Το νούμερο για τα ψέμματα είναι 22000 και βάλε.

Εάν κάποιος άλλος πρόεδρος είχε κάνει κάτι τέτοιο θα ζητάγανε το κεφάλι του στο πιάτο.

d.b

Ο Biden έλεγε να ψηφίζουν με επιστολές ή νωρίτερα ώστε να μην κινδυνεύουν από covid και οι οπαδοί του ακολούθησαν. Άρα ήταν αναμενόμενο. Όσο για τον αριθμό συγκριτικά με τον Ομπάμα, μην ξεχνάμε την μεγάλη συγκριτικά συμμετοχή.

VAGGELAS

Τόσο ο Trump όσο και ο Biden, έλαβαν ρεκόρ ψήφων, διότι πολύ απλά παρατηρήθηκε ρεκόρ όλων των εποχών σε απόλυτους αριθμούς Αμερικανών που ψήφισαν, ενώ η διαφορά τους είναι σχετικά μικρή. Ξέρετε, τα μαθηματικά είναι……… αμείλικτα, απόλυτα, αδιαμφισβητητα σε όλο τον Κόσμο. Τέτοιου επιπέδου μάλιστα μαθηματικά, είναι και πολύ εύκολα………για όσους θέλουν τουλάχιστον!!!

Yiorgos

Αγαπητέ @CSO

Η πραγματικότητα είναι ότι ο Μπαιντεν έχει πάρει περισσότερους ψήφους από ότι ο Ομπαμα το 2008 (69,498,518). Ήδη έχει πάρει πάνω από 73,683,599 ψήφους. Ο Τραμπ μέχρι στιγμής έχει 69,747, 089 ψήφους και ακόμα μετράμε.

Με το σκεπτικό σου, τότε και ο Τραμπ έχει κάνει νοθεία αφού έχει παραπάνω ψήφους από τον Ομπαμα.

Συγνώμη σοβαρολογείτε τώρα?

Φιλικά πάντα
Γιώργος

Last edited 2 months ago by Yiorgos
Jolly_Roger

“…στην Πολιτεία της Nevada με δηλωμένους ψηφοφόρους 1.277.000, ψήφισαν 1.593.143 ισον με το 125%…”

@ CSO,

Δεν θέλω να σε ταράξω, αλλά ‘δημοσιεύματα’ & αναρτήσεις σε FB και λοιπά social media, ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΓΕΓΟΝΟΤΑ! Μπορεί ο κάθε τυχάρπαστος να δημοσιεύει ότι του καπνίσει κι έπειτα να χάφτουν το παραμύθι άλλοι 5, 10, 100 ή 1000 κι αναδημοσιεύουν την ανοησία ως “είδηση” αλλά τα πράγματα δεν είναι όπως τα νομίζουν μερικοί. Ρίξε μια ματιά ΕΔΩ – εξηγεί πολλά!

ΥΓ. …χμμμ επίσης “στην Αμερική θα μιλούσαν Ελληνικά, αλλά χάσαμε για μία ψήφο

Last edited 2 months ago by Jolly_Roger
Jolly_Roger

…μα το ίδιο δεν λέω κι εγώ, ω αγαπητή ptisidiastima; 😉

Arionas

Ο Τραμπ δεν είναι τρελός η μάλλον όσο τρελό τον παρουσιάζουν.. αν αυτό με τα ποσοστά είναι αληθείς (ότι η ψήφοι είναι περισσότερη από τους ψηφοφόρους) τότε θα μιλάμε για την ξεφτίλα..όσο για τα ελληνικά συμφέροντα νομίζω ότι δεν εξαρτούνται από το ποιος είναι πρόεδρος της Αμερικής αλλά της Ελλάδος.. Δεν νομίζω ότι φταίνε οι Αμερικανοί οι Γερμανοί για τα χάλια μας και αν φταίνε είναι γιατί δεν μας έβαλαν χέρι πιο νωρίς..

Nikolaos

Έχω δυσάρεστα νέα για τον κύριο αυτό, που δεν είναι καν νέα.
Στο κράτος δικαίου, η δράση των πολιτών και των αρχών διέπεται από τους ισχύοντες νόμους. Όχι από τους νόμους που οι ενδιαφερόμενοι ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ, ή από τους νόμους που ενδεχομένως να ψηφισθούν στο μέλλον.
Οι ΗΠΑ είναι ομοσπονδιακό κράτος, και κάθε πολιτεία έχει την εκλογική της νομοθεσία.
Η εκλογική νομοθεσία προβλέπει επιστολική ψήφο, πρώιμη ψήφο, συμπερίληψη ψήφων με κριτήριο τη χρονοσφραγίδα αποστολής του ταχυδρομείου ή το χρόνο επίδοσης στο κέντρο διαλογής ή ό,τι εν πάση περιπτώσει διαλαμβάνει ο νόμος.
Όποιος συμμετέχει στις εκλογές, συμμετέχει με αυτά τα δεδομένα. Αν δεν του αρέσουν, ιδιωτεύει. Δεν θα χάσει δα και η Βενετιά βελόνι αν δεν πολιτευθεί.
Οι πολίτες, που στην Αμερική έχουν λόγω ανάγκης (εργασίας) κινητικότητα αδιανόητη για μας (ακόμη και για τη Δυτική Ευρώπη), άσκησαν το εκλογικό τους δικαίωμα κατά το νόμο. Αν ο νόμος προέβλεπε ότι μόνο με φυσική παρουσία ψηφίζεις, όπως π.χ. στην Ελλάδα, τότε ίσως είχαν οργανώσει διαφορετικά τις υποχρεώσεις τους για να μπορέσουν να ψηφίσουν. Ψήφισαν σύννομα και η ψήφος τους μετρά.
Για κάθε ρύθμιση νόμου (άρα και εκλογικού) υπάρχουν τα υπέρ και τα κατά. Αυτά έχουν σημασία μέχρι να ψηφιστεί ο νόμος. Μετά δεν έχουν καμιά σημασία! Ο νόμος ισχύει, και μπροστά του τα κεφάλια σκύβουν! Μέχρι να αλλάξει ίσως από νεότερο διαφορετικό νόμο, ο οποίος θα ισχύει για το μέλλον, ώστε αρχές και πολίτες να συντονίσουν τη δράση τους με τις νέες ρυθμίσεις.
Ούτε είδαμε π.χ. τον Gore ή την Clinton να καλούν σε επανάσταση επειδή, ενώ κέρδισαν με διαφορά την πλειοψηφία του αμερικανικού λαού, έχασαν την προεδρία λόγω εκλογικού συστήματος. Έπαιξαν με τους κανόνες του παιχνιδιού (Πρόεδρο βγάζουν οι Πολιτείες, όχι ο πληθυσμός της χώρας) και έχασαν. Αποδέχθηκαν την ήττα τους χωρίς να διχάσουν την κοινωνία. Κύριοι. Σωστοί πατριώτες και σωστοί δημοκράτες.
Είναι ώρα οι εναπομείναντες σεβάσμιοι παράγοντες του ιστορικού (και κάποτε σεβάσμιου) Ρεπουμπλικανικού Κόμματος να πιάσουν από το αυτί αυτόν τον προβληματικό ανήλικο τρίτης ηλικίας και να τον ανακαλέσουν στην τάξη.
Δικαίωμα του καθενός να προσφύγει στα Δικαστήρια και να ζητήσει επανακαταμέτρηση. Το να χαρακτηρίζει όμως νοθεία την εφαρμογή των ισχυόντων νόμων, να αμφισβητεί δηλαδή ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ τη διαδικασία (μπορούσε το κόμμα του να επιδιώξει να την αλλάξει προεκλογικώς, με σχετικά νομοσχέδια στα πολιτειακά νομοθετικά σώματα), είναι αλητεία. Και, με τόσους ένοπλους υστερικούς στους δρόμους, δεν είναι απλή αλητεία: Είναι κλήση σε εμφύλιο πόλεμο. Αυτή τη στιγμή ο Τραμπ είναι ο Ζαχαριάδης της Αμερικής.

Emmdem

Crystal clear. Ωραίος φίλε.

Jolly_Roger

…ούτε είδαμε πχ τον Gore ή την Clinton να καλούν σε επανάσταση επειδή έχασαν την προεδρία…

@ Nikolaos,

Κοίτα, εδώ που τα λέμε, η Κλίνταινα είχε πάρει αρκετά βαριά την ήττα του 2016, κι αν θυμάμαι καλά για αρκετούς μήνες μετά την εκλογή Τραμπ η παράταξη της πίεζε δήθεν για ακύρωση εκλογών και οργάνωνε κάτι γελοία συλλαλητήρια με μερικές δεκάδες χιλιάδες τελειωμένα ΛΟΑΤΚΙ / LGBTQI που αλυσοδένονταν και ούρλιαζαν σαν υστερικά & κακομαθημένα. Και μπορεί η ίδια να μην καλούσε ανοικτά σε ‘επανάσταση’, αλλά κάτι “…kill the bastard…” (ενν τον Τραμπ) είχαν ακουστεί ως συνθήματα από διαδηλωτές και δεν θυμάμαι την Κλίνταινα να έβαζε φρένο σε τέτοιου είδους έκτροπες συμπεριφορές…

…αν θυμάμαι καλά!

Last edited 2 months ago by Jolly_Roger
Nikolaos

Οι Αμερικάνοι είναι κατά παράδοση αμετροεπείς. Η πρώτη μου εικόνα από ΗΠΑ, θέρος του 1987, σε εφηβική ηλικία, είναι να προσγειώνεται το Marine One στον Κήπο του Λευκού Οίκου, και δεκάδες διαδηλωτές δίπλα μου να γιουχάρουν, να ρίχνουν φάσκελα, να υψώνουν μεσαία δάχτυλα και να εκφράζονται με τρόπο που το ελληνικό γήπεδο να μοιάζει αίθουσα Φιλοσοφικής Σχολής. Με 45 βαθμούς Κελσίου. Νομίζω ότι, αν όλοι αυτοί δεν απειλούν ή δεν ασκούν βία σε συμπολίτες τους ή στις Αρχές, μπορούμε να ζήσουμε με αυτό. Πάντα υπάρχουν φανατικοί, το ζήτημα είναι η στάση των θεσμικών πρωταγωνιστών, των υποψηφίων. Εδώ δεν μιλάμε για χαρακτήρες, για ιδέες, για πρόγραμμα, για έργο ή για απολογισμό, μιλάμε για τα στοιχειώδη, για την πίστη στο πολίτευμα και την υπακοή στους νόμους. Είναι το μόνο εύκολο να αρχίζουν οι άνθρωποι να σφάζονται μεταξύ τους, η ευνομία δεν είναι φύση για τον άνθρωπο, είναι τάξη (δηλαδή θετή κατάσταση, τεχνητή, παρά φύσιν). Πρέπει να διαφυλάσσεται. Και αυτό δεν γίνεται μόνο με το βούρδουλα (που είναι η έσχατη λύση), αλλά προπάντων με τον εθισμό και την αγωγή. Εδώ είναι ο ρόλος της ηγεσίας.

Yiorgos

Αγαπητέ φίλε Jolly_Roger Jolly_Roger,

Η Κλίντον έκανε το αυτονόητο και πήρε τηλέφωνο τον Τραμπ, αργά το βράδυ, για να τον συνεχάρη για την νίκη του γιατί ο Τραμπ είχε πάνω από 270 εκλέκτορες. Αν και ακόμα δεν έχουν κατά μετρήσει όλους τους ψήφους.

Τώρα είναι εμφανές ότι ο Μπαιντεν θα κερδίσει και κάποιοι Ρεπουμπλικανοι πρέπει να πούνε στον Πρόεδρο ότι πρέπει να κάνει το αυτονόητο έτσι ώστε η χώρα να αρχίσει να επουλώνει τις πληγές της.

Φιλικά πάντα
Γιώργος

Yiorgos

Αγαπητέ φίλε Nikolaos Nikolaos

Συμφωνώ με όσα είπες παραπάνω. Το αστείο (δράμα) της υπόθεσης είναι ότι το 2016 ο κ. Τραμπ έλεγε ότι θα χάσει γιατί οι εκλογές είναι στημένες. Όμως κέρδισε τις εκλογές κάι κάνεις δεν γύρισε να τον κατηγορήσει ότι τις είχε στήσει. Η λογική λέει ότι εάν είναι στημένες αυτός που κερδίζει τις έχει στήσει.

Τώρα έχουμε το παράδοξο ότι ο Πρόεδρος της χώρας υπονομεύει την εκλογική διαδικασία με το να λέει πάλι πριν τις εκλογές ότι οι εκλογές είναι στημένες. Εάν είναι δυνατόν! Οπότε εάν τις κέρδισει θα πρέπει να κατηγορηθεί ότι τις έστησε.

Εάν δούμε ότι οι περισσότερες πολιτείες στις ΗΠΑ έχουν Ρεπουμπλικανους κυβερνήτες, Κογκρεσο, και Υπουργούς Εσωτερικών που διοργανώνουν τις εκλογές τότε ποίος μπορεί να νοθευσει τις εκλογές? Όχι πάντως οι Δημοκρατικοι. Όμως το εκλογικό σύστημα είναι έτσι ώστε η νοθεία είναι αδύνατη. Έχουν γίνει πανεπιστημιακες έρευνες για νοθεία που έχουν εξετάσει 1 ΔΙΣ ψηφοδέλτια και έχουν βρει μόνο 31 ψηφοδέλτια πού μπορεί να έχουν ορισμένα προβλήματα.

Π. Χ εγώ είμαι κάτοικος του Τέξας αλλά ζω στην Βιρτζίνια. Έστειλα τα δικαιολογητικά στην εκλογική μού περιφέρεια και μού έστειλαν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το ψηφοδέλτιο μου. Όταν μπήκα στην ιστοσελίδα για να κατεβάσω το ψηφοδέλτιο, για εκτύπωση και συμπλήρωση, με το που πάτησα τον σύνδεσμο το ψηφοδέλτιο πήρε ένα barcode. Εκτύπωσα και συμπλήρωσα το ψηφοδέλτιο βάση των οδηγιών, υπέγραψα την υπεύθυνη δήλωση, έβαλα το ψηφοδέλτιο σε ένα φάκελο, το έκλεισα, μετά έβαλα αυτό το φάκελο σε άλλο φάκελο μαζί με την υπεύθυνη δήλωση και το έστειλα. Μετά από λίγες μέρες μπήκα στην ιστοσελίδα της Πολιτείας του Τέξας και αφού συμπλήρωσα ορισμένες ερωτήσεις διαπιστωσης ταυτότητας είδα ποτέ ζήτησα το ψηφοδέλτιο, πότε μου το έστειλαν και πότε το έλαβαν στην εκλογική περιφέρεια (25 Οκτωβρίου).

Ακόμα ανάλογα με τούς νόμους της κάθε Πολιτείας εάν το ποσοστό διαφοράς είναι μικρό υπάρχει αυτόματη επανακαταμετρηση ψήφων. Στο τέλος η διαδικασία θα βγάλει τον νικητή. Γι αυτό και όταν κάποιος χάνει αποδέχεται το αποτέλεσμα.

Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι λίγη υπομονή να μετρηθουν όλοι οι ψήφοι και σε λίγες μέρες θα ξέρουμε ποίος κέρδισε.

Φιλικά πάντα
Γιώργος

Last edited 2 months ago by Yiorgos
Nikolaos

Αγαπητέ μου φίλε,
είναι ευτύχημα που μας το εξηγείς τόσο εύληπτα και κατανοητά. Δυστυχώς, οι καταγγελίες του κ. Τραμπ έχουν απήχηση στην Ελλάδα, γιατί τα (αδικαιολόγητα, από την ιστορία του έθνους μας και τη συμβολή του στον πολιτισμό) συμπλέγματα κατωτερότητας από τα οποία εμφορούμαστε κάνουν πολλούς από μας να επιχαίρουν διότι δήθεν οι ΗΠΑ, αρχαιότερη και πλέον σεβάσμια δημοκρατία του κόσμου, η οποία δεν έχει ζήσει ούτε μια μέρα υπό τυραννία, ξέπεσε δήθεν σε δημοκρατία της Μπανάνας ….

Yiorgos

Αγαπητέ φίλε Νικολαε,
Η Αμερική μπορεί να πέρασε 4 αξέχαστα χρόνια κατά την διάρκεια του πειράματος Τραμπ αλλά θα συνέλθει, αν και θα πάρει χρόνο.

Εύχομαι και τα δύο κόμματα να σταματήσουν τις βλακειες και να δουλέψουν μαζί για να λύσουν τα μεγάλα προβλήματα πού αντιμετωπίζουμε, κορονοΐο, ανεργία, κοκ.

Φιλικά πάντα
Γιώργος

Jolly_Roger

Φαντάσου λέει να είσαι ο Trump, να έχεις συνηθίσει όλη σου τη ζωή να αγοράζεις – ακόμη κι όσα προσφέρονται δωρεάν – να μην έχεις ακούσει ποτέ ως απάντηση το όχι και να θεωρείς πως ‘με τον παρά σου βάζεις ακόμη και μελάνια στον εκτυπωτή σου‘, και ξαφνικά… να τρως απόρριψη σε παγκόσμια ζωντανή μετάδοση!

Ε, και κάπως έτσι, βάζεις την ουρά στα σκέλια, κατεβάζεις το κεφάλι κι απομακρύνεσαι δήθεν αδιάφορα τύπου “…έλα μωρέ, σιγά, δεν με πείραξε…” ενώ μέσα σου βράζεις και μουρμουρίζεις “…θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε…” και “…θα πέσουνε μηνιιιιήσεις…”

Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Υπέροχη χώρα που κάποιοι πιστεύουν πως η προσελήνωσή ήταν ψεύτικη, πως το wrestling είναι αληθινό και πως ο Trump έχασε λόγω νοθείας

Last edited 2 months ago by Jolly_Roger
Yiorgos

Για κάνε λίγο κράτη, το wrestling είναι αληθινό. Όλα τα άλλα είναι θεωρίες Συνωμοσίων. Άκου πήγαμε στην Σελήνη.

🤣🤣🤣🤣🤣

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Sigma 11515 HN, ιδού η ολλανδική πρόταση φρεγατών για το ΠΝ

Τους τελευταίους μήνες παρακολουθούμε την μεγάλη προσπάθεια της χώρας μας να προμηθευτεί νέα οπλικά συστήματα και να επαναφέρει την διαθεσιμότητα άλλων εκ των υπαρχόντων...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Κι όμως, προχωράει η κατασκευή το Σκάφος Ανορθόδοξου Πολέμου ΑΓΗΝΩΡ...

37
 Με δυο φωτογραφίες, θα θέλαμε να δώσουμε μια μικρή νότα αισιοδοξίας για τον Ναυπηγικό Τομέα στην Ελλάδα. Το ταχύπλοο σκάφος Ανορθόδοξου Πολέμου ΑΓΗΝΩΡ προχωρά...
- Advertisement -
Card image

January #008

Αγορά 4.49
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 2019 Νοέμβριος #402

Αγορά 4.49
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 2019 Ιούλιος #398

Αγορά 4.49

Related News

Φλερτ Τσαβούσογλου προς τη Γαλλία, ζητά εξομάλυνση σχέσεων

ΑΠΕ-ΜΠΕ: Η Τουρκία είναι έτοιμη «να εξομαλύνει» τις σχέσεις της με τη Γαλλία, παρά τις εντάσεις μεταξύ των δύο χωρών για σειρά θεμάτων, δήλωσε...

Ο Τραμπ σκέφτεται να απονείμει χάρη στον εαυτό του;

ΑΠΕ-ΜΠΕ: Ο Ρεπουμπλικάνος απερχόμενος πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ έχει αναφερθεί κατά τη διάρκεια συζητήσεων με συνεργάτες του τις τελευταίες εβδομάδες στο ενδεχόμενο να...

ΓΕΕΘΑ: Οδηγίες προς τους υπόχρεους στρατιωτικής θητείας με την 2021 Α ΕΣΣΟ

ΑΠΕ-ΜΠΕ.Ενόψει της 11ης Ιανουαρίου , ημερομηνίας έναρξης της κατάταξης κατηγοριών των υπόχρεων στρατιωτικής θητείας με την 2021 Α' ΕΣΣΟ, το ΓΕΕΘΑ , με ανακοίνωση...