31.4 C
Athens
Σάββατο, 11 Ιουλίου, 2020
Αρχική ΝΕΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ-ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Βασίλης Νέδος (Κ): Τουρκικά πυρά πάνω από ελληνικό στρατιωτικό όχημα στον Έβρο....

Βασίλης Νέδος (Κ): Τουρκικά πυρά πάνω από ελληνικό στρατιωτικό όχημα στον Έβρο. Η Τουρκία προσπαθεί να έχει ένα θερμό επεισόδιο

Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

 

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Βασίλη Νέδου της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, Τούρκοι άνοιξαν πυρ προς το ελληνικό έδαφος, με τις τουρκικές σφαίρες να περνούν πάνω από ελληνικό τζιπ που βρισκόταν σε προκεχωρημένο σημείο της μεθορίου. Η αποκάλυψη αυτή, έρχεται μετά από πληροφορίες πως Τούρκοι στρατιωτικοί άνοιξαν πυρ εναντίον ελληνικής περιπόλου που ήταν σε σημείο επιτήρησης στην όχθη του ποταμού.

Οι απροκάλυπτα επιθετικές τουρκικές ενέργειες, έρχονται σε συνέχεια έτερων τουρκικών προκλήσεων. Είναι προφανές πως η Τουρκία, έχοντας ηττηθεί στον τομέα του εκβιασμού που προσπάθησε να κάνει εναντίον της Ελλάδος και της ΕΕ, προσπαθεί να οδηγήσει τη χώρα μας σε κάποιο μείζον ή έλασσον μεθοριακό επεισόδιο, προκειμένου να μας αναγκάσει, Έλληνες και Ευρωπαίους, να κάτσουμε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με ατζέντα όμως που θα θέσει το καθεστώς Ερντογάν.

Νέα σύγκρουση σκάφους τουρκικής Ακτοφυλακής με περιπολικού του Λιμενικού;

Με την ευκαιρία του δημοσιεύματος να πούμε πως οι άντρες και οι γυναίκες των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, εκτελούν εκπληκτικά την αποστολή τους, με απόλυτη επιτυχία, και έτσι υπάρχουν απτά αποτελέσματα που πραγματικά έχουν εξαγριώσει τους γείτονες. Το ότι άντεξε ο Έβρος, το ότι αντέχουν τα νησιά, είναι μια στρατιωτική νίκη για την Ελλάδα, και ως έτσι πρέπει να την δούμε.

Επίσης, θα θέλαμε να ζητήσουμε από τους αναγνώστες μας να μην παρασύρονται από τα ψεύδη που γράφουν διάφοροι τουρκικοί ή ελληνόφωνοι λογαριασμοί στο τουίτερ. Η Ελλάδα προστατεύει τα σύνορά της με απόλυτο σεβασμό στους κανόνες του Διεθνούς Δικαίου, στην ανθρώπινη ζωή και αξιοπρέπεια.


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  
- Advertisement -

34 ΣΧΟΛΙΑ

34 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
Nick

Η απάντηση μας θα δοθεί όταν το θέλουμε εμείς και εκεί που δεν θα το περιμένουν.

Όσο και να θέλω να τους κάναμε κόσκινο εκείνη την στιγμή.

ShadowMan

Ακριβώς πρέπει να δείξουμε αυτοσυγκράτηση ( όχι αυτή που δείχναμε μέχρι τώρα, την άλλη που θα μας δώσει το στρατηγικό πλεονέκτημα) και να μην έχουμε ηττοπάθεια ή φόβο.

Fingolfin

Συμφωνώ. Ας μην δώσουμε στους Τούρκους αυτό που θέλουν. Η Τουρκία θέλει πώς και πώς να ρίξουμε εμείς την πρώτη σφαίρα. Όσο και να μας ζορίζει είμαστε καλά διαβασμένοι και πάντα ένα βήμα μπροστά. Αυτοσυγκράτηση και εγρήγορση.

Jolly_Roger

Η μελέτη στρατιωτικής Ιστορίας διδάσκει πως όταν προκαλείσαι συνεχώς, είναι σοφό να δείχνεις ψυχραιμία και αυτοσυγκράτηση, έτσι ώστε να οργανωθείς κατάλληλα αντί να αντιδράσεις σπασμωδικά. Εάν όμως αναγκαστείς κάποια στιγμή να απαντήσεις στις προκλήσεις, τότε θα πρέπει η αντίδραση να είναι ΩΜΗ ΒΙΑ και κτυπήματα ΔΙΧΩΣ ΕΛΕΟΣ.

My_name_is_Nobody

Θα εξοργιστούμε για το σωστό λόγο , στο σωστό βαθμό, τη σωστή στιγμή, για το σωστό σκοπό και με το σωστό τρόπο.
Εκεί έγκειται η ευφυΐα.

Jolly_Roger

Τα ύστερα του Κόσμου! Ο ShadowMan να μου δώσει θετική ψήφο; Τέτοια Εθνική ομοψυχία δεν ξέρω αν μπορώ να την αντέξω.

– Αγγελιοφόρος!

– Διατάξτε κυρ Διοικητά μ’

– Να ειδοποποιηθεί η Φρουρά για παύση πυρών!

comment image

Ted

Φαίνεται ότι αυτά τα σκυλιά δεν θα ησυχάσουν αν δεν προκαλέσουν κάποια απώλεια
Εφόσον θέλουν να παίξουν έτσι, πρέπει και εμείς να κάνουμε αυτό που πρέπει
Σταδιακό κλείσιμο και άλλων συνοριακών περασμάτων, περιορισμός του προσωπικού στο τουρκικό προξενείο ακόμα και κλείσιμο του εναερίου χώρου εάν το συνεχίσουν

kkalev

Οπότε λοιπόν η Ελλάδα να αντιδρά με πυγμή και αποφασιστικότητα αλλά μην τυχόν και γίνει θερμό επεισόδιο και συρθούμε σε διαπραγματεύσεις με ατζέντα Ερντογάν.

Κάπου λίγο χάνει σε λογική όλο αυτό το αφήγημα. Γιατί φοβόμαστε θερμό επεισόδιο; Μόνος του θα θέσει την ατζέντα μετά ο Ερντογάν και μόνος του θα αποφασίσει για μας;

filon26

Η Τουρκική ατζέντα είναι γνωστή και προστίθενται νέες διεκδικήσεις σε καθημερινή βάση. Η Ελληνική ατζέντα έχει ένα μόνο θέμα, την υφαλοκρηπίδα, από την δεκαετία του ’80. Κατά συνέπεια, ναι, πρακτικά υπάρχει μόνο η Τουρκική ατζέντα. Σε αυτό έχει συμβάλλει το πολιτικό σύστημα από την μεταπολίτευση και μετά και φοβάμαι πως η κα Μάνια Τελαλιάν, ήταν απλώς η κορυφή του παγόβουνου.

https://slpress.gr/ethnika/apokathilothike-i-quot-sidira-kyria-quot-toy-ypoyrgeioy-exoterikon/

Fingolfin

Αν η συγκεκριμένη κυρία (και οι άλλοι υψηλόβαθμοι διπλωμάτες) έφερνε εμπόδια στην κατάθεση συντεταγμένων της ελληνικής ΑΟΖ στον ΟΗΕ, γιατί κανένας δημοσιογράφος δεν το ανέφερε; Και γιατί πάντα κατήγορούσαν τους “δειλούς” πολιτικούς; Γιατί οι προηγούμενες κυβερνήσεις την κρατούσαν σε αυτή τη θέση; Δεν κατηγορώ την συγκεκριμένη κυρία για την νομική της άποψη, αλλά υπάρχουν πολλά ερωτήματα. Έχει δίκιο ή όχι; Θα έχουμε κάποια εξέλιξη τελικά ή πάλι θα κάνουμε πίσω με την ΑΟΖ;

Tango.Alpha

Εάν το συγκεκριμένο στέλεχος του ΥΠ.ΕΞ ήταν ακόμα στη θέση της κι όχι κάπου που δε θα μπορούσε να προκαλέσει ζημιά (και γιατί όχι να βλαστημήσει την ώρα και τη στιγμή που διαφώνησε με το Υπουργό σε αυτό το ζήτημ) συνέβη γιατί οι πολιτικοί προϊστάμενοι την ανέχονταν. Ο κώδικας των Δημοσίων Υπαλλήλων έχει αρκετούς τρόπους για να τιμωρηθεί ένας υπάλληλος αλλά κάποιος πρέπει να το θελήσει.

npo

H συγκεκριμένη κυρία είναι υπάλληλος. Οσο υψηλόβαθμη και να είναι, κι όσο κι αν εμπιστεύονται τις νομικές της γνώσεις κι όσο αν εκφράζει και τις πολιτικές της απόψεις στους πολιτικούς προϋστάμενούς της δεν έχει καμιά απολύτως ευθύνη για την πολιτική της χώρας. Ούτε είναι σε θέση να φέρει εμπόδια. Αν αρνηθεί να συντάξει κάποιο κείμενο είτε γιατί διαφωνεί πολιτικά (που είναι ανεπίτρεπτο) είτε γιατί το θεωρεί αντίθετο στο διεθνές δίκαιο την βγάζεις απο την θέση. Πράγματι, κατάθεση συντεταγμένων ΑΟΖ στον ΟΗΕ δεν είναι η σωστή διαδικασία. Η σωστή διαδικασία είναι να βρείς μια άλλη συνορεύουσα χώρα και να καταθέσετε την… Read more »

kkalev

Η Τουρκία μπορεί να βάλει 5, 10 ή 50 θέματα στην ατζέντα. Αυτό πώς αφορά την Ελλάδα και μάλιστα μετά από θερμό επεισόδιο; Υπάρχει κάποιος κανόνας που αναφέρει πόσα θέματα πρέπει αναγκαστικά να συζητηθούν και δεν τον ξέρω;

Η Ελλάδα θα αποφασίσει τι θα συζητήσει και τι θα προστατέψει με όσα μέσα διαθέτει. Τόσο απλά.

Agamemnon

Τα ιδια κανανε και καποιοι αλλοι το 1939-1940….

filon26

Πολύ σωστή παρατήρηση, οι αναλογίες είναι περίπου οι ίδιες. Βλέπετε όμως πως όταν μια σύγκρουση είναι προαποφασισμένη, όσο και να θέλεις να κοιτάς αλλού, δεν μπορείς εν τέλει να την αποφύγεις. Η μόνη διαφορά προς το παρόν, είναι πως ο Ελληνισμός, δεν έχει εξαντλήσει ακόμη τα μη στρατιωτικά μέσα, για την ακρίβεια, δεν τα έχει χρησιμοποιήσει καν.

chikichiki

Να πω την αλήθεια, αυτό το σχόλιο είναι το μόνο που με παρηγορεί.

George_K

Πραγματικά αυτός ο κλόουν ο Ερντογάν είναι για κλάματα, Έχει καταντήσει ο καρπαζοεισπράκτορας της διεθνούς πολιτικής σκηνής…

flatspin

Αφου το προσπαθουν ας τους δωσουμε ενα που θα θυμουνται για χρονια….

killpete

Ίσως γιατί με ένα θερμό επεισόδιο, πυρά και απώλειες σε στρατιωτικό προσωπικό από οποιαδήποτε μεριά, η συζήτηση και η προσοχή φεύγει από την προσφυγική κρίση και γίνεται στρατιωτική σύγκρουση 2 χωρών.
Σε μια τέτοια σύγκρουση όλοι οι λεκτικοί υποστηρικτές Ευρωπαίοι θα κάνουν πίσω και θα πουν το γνωστό… “παιδιά βρείτε τα”.
Αυτό το “βρείτε τα” είναι που προσπαθούμε να αποφύγουμε καθώς εμείς δεν διεκδικούμε κάτι.

kkalev

Να βρούμε τι ακριβώς αν ένα σκάφος της Τουρκικής Ακτοφυλακής επιχειρήσει να εμβολίσει περιπολικό του ΛΣ και το τελευταίο ανοίξει πύρ;

Γιατί ορισμένοι επιμένετε να παρουσιάζετε τη χώρα ως μία οντότητα περιορισμένης αυτενέργειας; Η Ελλάδα δεν έχει καμία υποχρέωση να διαπραγματευτεί και πολύ περισσότερο να δεχτεί οτιδήποτε.

Αν μη τι άλλο η εμπειρία των τελευταίων εβδομάδων δείχνει ότι την παίρνουν στα σοβαρά όταν επιδεικνύει πυγμή και δεν υποχωρεί.

akritas

Ο Ερντογάν ότι λέει το κάνει, είναι θέμα χρόνου να έχουμε θύματα.
Δεν έχουμε ακόμα καταλάβει ότι πλέον πρέπει να περάσουμε σε πολιτική ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ.
Μην συγχέουμε την πολιτική αποτροπής με την πολιτική κατευνασμού.
Οι υλικές προϋποθέσεις της αποτροπής υφίστανται, π.χ. προειδοποιητικές βολές όπως και χρήση καπνού!!! Ας μην την υποσκάπτουμε και ας δείξουμε ότι την εννοούμε!!!!
Ο Ουίνστον Τσόρτσιλ αμέσως μετά την υπογραφή της συμφωνίας του 1938:
«Η κυβέρνηση είχε να διαλέξει ανάμεσα στον Πόλεμο και την Ντροπή. Διάλεξε την Ντροπή. Αλλά θα έχει και Πόλεμο»

GOODBYE

Οι Τούρκοι αποδεικνύονται πανούργοι και μονίμως παίζουν χωρίς κανόνες. Το ότι θα υποστούμε το πρώτο πλήγμα κάπου το θεωρώ δεδομένο. Η επένδυση σε εκπαίδευση του προσωπικού και σε μέσα βοηθά στην απορρόφηση του πρώτου πλήγματος με τις λιγότερες δυνατόν συνέπειες. Φυσικά και στην κατάλληλη απάντηση στην αμέσως επόμενη φάση.

chikichiki

Ελληνικά σκάφη εμβολίζονται, τουρκικά μαχητικά υπερίπτανται του Έβρου, τώρα ελληνικές μονάδες δέχονται πυρά και δεν απαντούν καν. Για την Ελλάδα εντάξει, καταλάβαμε. Το μόνο που δεν καταλαβαίνω είναι η προθυμία της Τουρκίας να κλιμακώσει. Η σιγουριά του είναι ανησυχητική.

Em.Ti

Είτε ισχύει είτε όχι, η Τουρκία θα προσπαθήσει να προκαλέσει κάτι μπας και πάρουν πίσω το χαμένο τους γόητρο.

Τώρα κατάφεραν (με αντάλλαγμα τη μισή Ιντλίμπ) να έρθουν σε συμφωνία με τη Ρωσία. Μέχρι να πέσουν οι επόμενοι πυροβολισμοί βεβαίως.

Ο Ερντογάν στη βουλή τους μας αποκαλεί ναζί και λέει ότι από εδώ και πέρα θα τρέχουμε και θα μας κυνηγούν από πίσω.

Ας τα δουν αυτά οι φίλοι μας οι Γερμανοί που θέλουν να τους δώσουν κι άλλα χρήματα.

Seagull

Θεωρώ δεδομένο οτι θα έχουμε επεισόδιο και θύμα τύπου αειμνηστου Σμγ. Ηλιάκη. Κάποιος απο αυτους κάπου (Εβρο, Λιμενικό κτλ) θα προσπαθήσει να το φέρει μέχρι το σημείο που η χώρα ή θα κάνει οτι έκανε τότε (διαταγή αποχώρησης του νο. 2 και προσγείωσης του επερχομένου ζευγους) ή θα απαντήσει… Κάποιες σκέψεις για το σενάριο που θα απαντήσουμε… Με δεδομένο οτι ΟΛΟΙ πλέον έχουν καταλάβει οτι ο τύπος είναι καραγκιόζης δεν βλέπω να έχουν πρόβλημα με το να στηρίξουν την Ελλάδα σε ένα πιθανό θερμό επεισόδιο τύπου Ιμίων. Και αυτό γιατί μια δεύτερη, χοντρή σφαλιάρα όπως κατάρριψη μαχητικών (οχι μόνο ενα),… Read more »

ShadowMan

δεν ξέρω μηπως σιγα-σιγά φτάνουμε στο σημειο που “αφου ο ερντο θα πέσει οτι και να γίνει γιατι να μπλέκουμε με ιστορίες?”
Αλλά αυτό το σενάριο θα ειχε περισσότερη βάση αν ημασταν σίγουροι οτι ο διάδοχος του θα ειναι πιο “ήρεμος” με εμας. Εαν εχει φανει οτι δεν θα ειναι μήπως θα επρεπε να δειξουμε πυγμή στον ερτο για να μην ξεθαρρέψει και ο διάδοχος του μετα? Δύσκολη εξίσωση. Δεν λύνονται ολα με πυροβολισμους.

Antonis_Loukas

Δεν είναι ζήτημα διαδόχου… Η Τουρκία έχει πολύ συγκεκριμένη πολιτική απέναντι μας, που την υπηρετεί οποιοσδήποτε και αν είναι στην εξουσία. Άλλωστε, λόγω πολλών παραγόντων, είναι θέμα επιβίωσης για τη Τουρκία. Είναι ένα κράτος, που επιβιώνει μέσω της αρπαγής και της λεηλασίας. Αν αυτά εκλείψουν, θα εκλείψει και η ίδια (βλέπε συνοχή).

Nikolaos

Εξάλλου, η αξιωματική αντιπολίτευση (Ρεπουμπλικανικό Λαϊκό Κόμμα και Καλό Κόμμα) έχει δηλώσει ότι μόλις έλθει στην εξουσία θα ανακαταλάβει πάραυτα τα 18 κατωκημένα και ακατοίκητα νησιά του Αιγαίου που “έχει καταλάβει και κατέχει παράνομα η Ελλάδα” (μεταξύ άλλων Αγαθονήσι, Φαρμακονήσι, Ψέριμο, Καλόλιμνο, Φούρνους, Οινούσσες, Παναγιά, Γαύδο!!), την ελληνική “κατοχή” επί των οποίων ανέχεται ο “αρνησίπατρις Ερντογάν” …

x-m

Ακριβώς. Πολλοί περιμένουν, μάταια, να τα τινάξει ο έρντι για να αλλάξει το σκηνικό 😆 😆 😆 στις εκατέρωθεν σχέσεις.

kK19641970

Η πρωτη σκεψη μου ηταν ριχτους στο ψαχνο μεχρι να ξεχασουν το ονομα τους. Φανταστητε ομως αν συνεβαινε αυτο που ολοι εχουμε κρυφο ποθο τις συνεπειες την συγκεκριμενη χρονικη στιγμη. Ειμαι σιγουρος οτι αυτα τα πρωτογονα μογγολια δεν θα δισταζαν να σκοτωσουν μερικους απο την στρατια μεταναστων, που χειριζονται σαν ζωα , και να τους παρουσιαζαν σαν απωλειες απο τα πυρα των “κακων” και “εγκληματιων” ΕΛΛΗΝΩΝ. Ετσι θα χαναμε σε μια στιγμη ο,τι εχουμε κερδισει τοσες μερες στα ματια της Ευρωπης. Αγαπητοι φιλοι συναναγνωστες πρεπει να καταλαβουμε οτι εχουμε να κανουμε με την ποιο βρωμικη και υπουλη φαρα του πλανητη.… Read more »

Thras

Συμφωνώ ότι η ανταλλαγή πυροβολισμών με χιλιάδες λαθρομετανάστες στα σύνορα δεν είναι ενδεδειγμένη.

Μια κατάρριψη αεροσκάφους όμως…

simos

Τα στελεχη που βρισκονται στον Εβρο χρειαζονται μια καλη ατομικη προστασια καθως και οχηματα με επαρκη θωρακιση-οπλισμο..εφοσον χρειαστει μπορουμε να αιτηθουμε στους εταιρους μας για τετοια οχηματα..

KaizerAmstelVonLagerS

Παμε… 1)Πτηση/παραβιαση σε Εβρο και Αιγαιο απο την Τουρκικη Π.Α στην πρωτη περιπτωση με κινδυνο για Ελληνικα ελικοπτερα που επιτηρουν τα συνορα. 2)Βολες εναντιων Ελληνικου τμηματος/οχηματος(Πανω απο το οχημα που βρισκεται εντος Ελληνικου εδαφους). 3)Νεα συγκρουση Τουρκικης ακταιορου με σκαφος της Ελληνικης ακτοφυλακης εντος Ελληνικων χωρικων υδατων. Ψυχραιμια; Φανταζομαι ναι…Πρεπει να περιμενουμε…Τον αλλο μηνα.Λογικο.Τι μπορεις να περιμενεις απο εναν ανθρωπο/κυβερνηση που δεν μπορει να επιβληθει….σε παπαδες. Θα αφησω στην ακρη το τι θα διαβαζα σε αρθρο και σχολια αν κυβερνουσαν οι αλλοι…δεν ειναι του παροντος…δεν θελω να χαρακτηριστει το σχολιο πολιτικο….και δεν ειναι ο σκοπος μου.Αυτο που θελω να τονισω… Read more »

sotbak

ακόμη και ο Αλέξης έχει αρχίσει να καταλαβαίνει ότι πλέον υπάρχει πρόβλημα:
https://hellasjournal.com/2020/03/o-tsipras-kali-se-enotita-apenanti-sto-tourkiko-thrasos-i-ellada-ofili-na-apantisi-sintetagmena-ke-apofasistika/

Πολύ πιθανό όλα αυτά να συνιστούν κλιμάκωση των Τούρκων απέναντι στο γνωστό υποζύγιο/σάκο του μποξ για τους νεοοθωμανούς, την ….ταπεινή….πλην τιμία….. Ελλάδα. Βλέπετε δεν πέρασε το σχέδιο ούτε στον Έβρο ούτε στη Συρία….

Το Σχόλιο της Ημέρας

1821: Αυτός ο άγνωστος, έρευνα του ΚΕΦίΜ-MARC αποκαλύπτει την άγνοια της Ελληνικής κοινωνίας

Με την 200ή επέτειο της Εθγερσίας να απέχει πλεόν λιγότερο από ένα χρόνο, μια έρευνα της MARC Α.Ε. για λογαριασμό του Κέντρου Φιλελεύθερων Μελετών-Μάρκος...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

Κύριο Άρθρο

Τι έγινε στη Λιβύη; Ποιοι βομβάρδισαν τους τουρκικούς MIM-23 HAWK, τι...

255
 Την περασμένη Κυριακή, η μέρα ξεκίνησε το πρωί με μια "περίεργη" είδηση. Τουρκικές δυνάμεις στη Λιβύη έγιναν στόχος αεροπορικής (!) επιδρομής, στην αεροπορική βάση...
Card image

ΠΤΗΣΗ July 2020

Αγορά 3.99 $
Card image

ΠΤΗΣΗ 2014 September 2014 #340

Αγορά $
Card image

ΠΤΗΣΗ 2014 October 2014 #341

Αγορά $

Related News

Επιστολή Δ. Παπαδημούλη στους προέδρους των ευρωπαϊκών θεσμών για τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί

ΠολιτικήΕπιστολή Δ. Παπαδημούλη στους προέδρους των ευρωπαϊκών θεσμών για τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί Σάββατο 11 Ιουλίου 2020, 15:48 Επιστολή προς τον Ύπατο Εκπρόσωπο...

Τζο Μπάιντεν: Καλώ τον Ερντογάν να αναιρέσει την απόφαση του για την Αγία Σοφία

Να αναιρέσει την απόφασή του για τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί καλεί τον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ο Δημοκρατικός υποψήφιος...

Το Βερολίνο μπλοκάρει την πώληση νοτιοκορεατικών πυροβόλων στα ΗΑΕ

Τα ΗΑΕ θέλουν να αγοράσουν το νοτιοκορεατικό αυτοκινούμενο πυροβόλο K9 των 155mm, αλλά η οριστικοποίηση της συμφωνίας απαιτεί τη συγκατάθεση της Γερμανίας.Σύμφωνα με το...

Η Γερμανία παρουσιάζει τις προτεραιότητες της Προεδρίας της για την Ευρωπαϊκή Άμυνα

Τις προτεραιότητές στους τομείς της Άμυνας και της Ασφάλειας στην Ευρωπαϊκή Ένωση επί τη αναλήψει της προεδρίας για το δεύτερο μισό του 2020 ανέλυσε...

ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ: Οι Παλαιστίνιοι στηρίζουν την τουρκική απόφαση για την Αγία Σοφία. Αυταπάτες τέλος ή θα στηρίζουμε Ερντογάν και proxies;

Το άνοιγμα της Αγίας Σοφίας ως χώρου προσευχής είναι μια περήφανη στιγμή για κάθε μουσουλμάνο, λέει το γραφείο Τύπου της παλαιστινιακής οργάνωσης Χαμάς.Η οργάνωση...
- Advertisement -