25.8 C
Athens
Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου, 2020
Αρχική ΝΕΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Κατάρριψη τουρκικού UAV στο Αφρίν

Κατάρριψη τουρκικού UAV στο Αφρίν

Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Σύμφωνα με βίντεο που κυκλοφόρησαν μέσω κοινωνικών δικτύων πριν από λίγο, Κούρδοι μαχητές του YPG, κατέρριψαν ένα τουρκικό UAV στο Αφρίν. Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρχει επιβεβαίωση από τη τουρκική πλευρά, ενώ δεν έχει γίνει γνωστό το ακριβές σημείο και ο τύπος του UAV.


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν απαραίτητα τους συντάκτες τους κι όχι υποχρεωτικά την ιστοσελίδα. Ο ιστότοπος δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συντακτών της και των άρθρων τους. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση των άρθρων μας χωρίς γραπτή έγκριση, αλλιώς το ptisidiastima.com θα λάβει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Τα σχόλια των άρθρων που ακολουθούν, δεν εκφράζουν την ιστοσελίδα, παρά μόνο αυτούς τους ίδιους τους σχολιαστές. Η αρχισυνταξία έχει το δικαίωμα να λογοκρίνει σχόλιο ή να απαγορεύσει την δημοσίευσή του.

- Advertisement -

32 ΣΧΟΛΙΑ

32 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
Dinos72

Mε λίγο αλοιφούλα φτιάχνεται

Mod

χα χα η μεγάλη τεχνολογία τίς γείτονος είναι για των π@υτσ@υ

tsimuha

“χα χα η μεγάλη τεχνολογία τίς γείτονος είναι για των π@υτσ@υ” Συμφωνω , για πες μου ομως η ακομη μεγαλυτερη ελληνικη τεχνολογια του “Πηγασος” γιατι ειναι; Οποιος κανει επιχειρησεις εχει και απωλειες.Εχω βαρεθει στις δικες μας ασκησεις το “οι δικες μας δυναμεις απωθησαν τον εχθρο και απεδειξαν μπλα μπλα την ετοιμοτητα, μπλα μπλα το μεγαλειο της ψυχης, μπλα μπλα την αρτια εκπαιδευση και ενα σωρο αλλες π@π@ριες που δημοσιευουν τα γραφεια τυπου των επιτελειων”. Για πες μου σε αυτες τις “γιαλαντζι” ασκησεις που κανουμε τι οπλικα συστηματα αντιμετωπιζει το “Πηγασος” (η το Sperwer) και πως τα καταφερνει να γυριζει παντα… Read more »

Giorgos Tsagkaris

Εχεις το Πηγασος και ξερεις οτι ειναι Πηγασος.
Δεν εχεις τον Μπαιρακταρη νομιζοντας οτι θα σου κερδιζει τον πολεμο σχεδον μονος του οπως προβλεπουν πολλοι….Αν τα ριχνουν οι ανταρτες,ενας τακτικος στρατος τι θα κανει?
Επισης οι Τουρκοι στις επιχειρησεις,οπως και εμεις στις ασκησεις ΠΑΝΤΑ νικανε….η πλακα ειναι οτι αυτο σχεδον ποτε δε συμβαινει…και πληρωνουνε και το λογαριασμο…

tsimuha

Προφανως αγνοουν ολοι αυτοι οτι τα UAV για αυτον τον λογο βγηκαν , για να τα καταρριπτουν οι αντιπαλοι χωρις κοστος ανθρωπινων ζωων απο μερους μας.
Γιατι σου κανει εντυπωση οτι τα ριχνουν οι ανταρτες, εχουν καμια θωρακιση για να αντεχουν απεναντι σε βολιδες των 7,62;
Η δουλεια των UAV δεν ειναι να ειναι Α-10.

montif74

Δηλαδή επίτηδες οι Τουρκοι τους άφησαν να ρίξουν ενα UAV αξίας κάποιων εκατομυρίων ευρώ, σπαταλώντας τα πυρομαχικά τους,ωστε οταν περάσουν επανδρωμένα αεροσκάφοι και ελικόπτερα να τους πετάνε πέτρες οι Κουρδοι.

Σατανικό σχέδιο!

tsimuha

Προφανως στην δικη σου σκεψη τα UAV πρεπει να ειναι ατρωτα και να μην καταρριπτονται. Οταν ενα UAV εκτελει μια αποστολη αναγνωρισης υπογραφει απο πιο πριν κανενα συμβολαιο με τον αντιπαλο οτι δεν θα το ριξουν; Πολεμικη επιχειρηση εκτελει, και στις πολεμικες επιχειρησεις υπαρχουν απωλειες.Αν το βραδυ των Ιμιων ειχαμε ενα UAV ελικοπτερο να κανει την αναγνωριση θα στελναμε εκεινο , και ας το ριχνανε οι τουρκοι , και ας κοστιζε και μερικα εκ, δεν θα χαναμε το ΑΒ212 ( που και αυτο κοστιζε τοτε μερικα εκ ) αλλα το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ δεν θα χαναμε το ΠΛΗΡΩΜΑ του ελικοπτερου, ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ… Read more »

Aris

Αν δείτε τα σκέλη μοιάζει με bayraktar.

chikichiki

Με τη συχνότητα των καταρρίψεων, κάνω την υπόθεση ότι οι Κούρδοι χρησιμοποιούν αντιαεροπορικά πυροβόλα και όχι πυραύλους, λόγω της αναξιοπιστίας των τελευταίων.

bc59

Αναξιοπιστία των πυραύλων; Εδώ κοντεύει να γίνει γενικευμένος πόλεμος για τους S400. Ασε που τα πυροβόλα με τα πυρομαχικά τους ζυγίζουν τόννους και ποιός θα τα κουβαλήσει στα βουνά.

chikichiki

Προφανώς δεν αναφέρομαι σε όπλα τύπου S-400, μιλάω για πυραύλους που θα μπορούσαν δυνητικά να είναι στο κουρδικό οπλοστάσιο. Τέτοιοι θα ήταν μονάχα οι Igla οι οποίοι όμως είναι παλιοί και χαμηλής αξιοπιστίας, και άρα έχουν χαμηλές πιθανότητες να λειτουργήσουν άριστα σε 3 διαφορετικές περιπτώσεις. Όσο για τα πυροβόλα, τα ZU-23-2…πάνε παντού.

jimeta

Μια απορία έχω,τρώνε ξύλο απο παντού τα μεμέτια και ας λένε για το αξιόμαχο τους και ότι μπορούν να κάνουν 2 πολέμους ταυτόχρονα,εμείς γιατί είμαστε τόσο υποτακτικοί και δειλοί που τους φοβόμαστε;οι πολιτικοί είναι για τον dick καβάλα,οι στρατιωτικοί αν εξαιρέσουμε τους πιλότους και τις ειδικές δυνάμεις τι στο καλό κάνουν,και μην μου πείτε ότι καταρίψανε 2 ρωσικά και καλά,το βούλωσε και ο δικτατορίσκος ο πούτιν για να πουλήσει την πραμάτεια του.Εχουν κάνει κάποια σοβαρή συζήτηση τα επιτελεία με τα εκάστοτε λαμόγια που μας κυβερνάνε ή να παραδώσουμε τα κλειδιά και μην χρεωνόμαστε για όπλα κτλ.

chikichiki

Για κάθε νεκρό Τούρκο προκαλούν πολλαπλάσιες απώλειες στους Κούρδους. Μη βιάζεστε να τους βγάλετε ανίκανους. Έτσι κι αλλιώς, το ίδιο ΝΑΤΟ μας έχει εκπαιδεύσει και τους δυο, οπότε μη περιμένετε Σουν-Τσουϊκά μεγαλεία από τους δικούς μας. Όσο για το τι κάνουμε εμείς, προετοιμαζόμαστε για άμυνα. Εκτός αν ενδιαφέρεστε για επιθετική ενέργεια που θα μας απομονώσει διεθνώς (όχι μόνο στα λόγια), θα μας αποτελειώσει οικονομικά για τα καλά, και θα συσπειρώσει μονομιάς τους Τούρκους εναντίον του “ελληνικού επεκτατισμού” και θα ενισχύσει πέραν κάθε φαντασίας την πεποίθηση περί τουρκικού “ηθικού πλεονεκτήματος” στα συνοριακά μας ζητήματα. Κι ας μην ασχοληθούμε με τα βάρη… Read more »

kafes_filtrou

οποτε κανουμε μοκο και ειμαστε ετοιμοι να δωσουμε δις για καινουργιες φρεγατες που θα βγαζουν βιντεο πρεζεμπορους θα λενε οτι ειχε θαλασοταραχη και τυπαδες σαν τον λοβερδο θα ανεβαζουν τα βιντεακια…….. fuck my life

neverwill

Βρέ καλέ μου άνθρωπε , γιατί πρέπει μία λογική άποψη νά τήν αφήνεις νά φεύγει ανεκμετάλλευτη από τό μυαλό σου ? οι απόψεις μας είναι μικρά τμήματα τής πραγματικότητας , δέν είμαστε εμείς μόνοι μας η πραγματικότητα . Χωρίς τήν αμφιβολία και τήν αναρώτηση δέν υπάρχει σκέψη καί στοχασμός . Σκέψου ξανά καί ξανά , μήν υποκύπτεις .

kafes_filtrou

δηλαδη η λογικη ειναι να ειμαστε καρπαζοεισπράκτορες?

Mitsos_Mantzos

Εχεις δικιο Αγαπητέ φίλε, να μείνουμε πάντα τα καλά παιδιά που το απόγευμα κάνουν μπαλέτο, παίζουν πιάνο, και κάνουν γαλλικά, και προπαντός να μην αντίμιλάμε,να τρώμε το πιάτο όπως μας το σερβίρουν μόνο έτσι θα προοδεύσουμε. Μόνο που αυτός ο κόσμος υπάρχει σε ένα άλλο παράλληλο σύμπαν, σε αυτό τον κόσμο που ζούμε θα έλεγα ότι μοιάζει πιο πολύ με ζούγκλα, και στη ζούγκλα ξέρεις ποιος επικρατεί. Είδες τι διεθνή απομόνωση έφαγε η Τουρκία από τις επιθετικές τις βλέψεις στη Βόρεια Συρία, όλη η Ευρώπη την απομόνωσε, είδες τι απομόνωση έφαγε η Τουρκία από την Ευρώπη και την Αμερική στην… Read more »

neverwill

Ενα παλιό ανέκδοτο λέει ” Αν σε μιά παρτίδα μπρίτζ δέν μπορείς να βρείς τό κορόιδο , τότε μάλλον τό κορόιδο είσαι εσύ ” . Εμείς αυτή τήν στιγμή είμαστε καί θα εξακολουθήσουμε να είμαστε τό κορόιδο , άν , ΑΝ δέν φροντίσουμε από τώρα γιά τά παιδιά μας καί τό μέλλον τής χώρας . Εσύ βέβαια μπορείς να μιλάς γιά πιάνα , γαλλικά καί μπαλέτα ( τί κόμπλα είναι αυτή με τούς ενδεχομένως καλύτερους ή τυχερότερους από εμάς ) .

Giorgos Tsagkaris

Oτι ακριβως δηλαδη εχει συμβει στην ”φιλη” Τουρκια που συμπεριφερεται οπως συμπεριφερεται ολα αυτα τα χρονια τραμπουκιζοντας τους παντες…

Ειναι και μερικοι απο εμας που προτιμανε ενα μπουνιδι στα μουτρα απο ατελειωτες φαπες μια ζωη…

Thras

Φίλε chikichiki, it takes two to tango…

Αν συμπεριφέρεσαι πολιτισμένα σε ανθρωποφάγους το πιθανότερο είναι ότι θα καταλήξεις στο πιάτο τους.

Κάποιες φορές όταν έχεις να κάνεις με τραμπούκους, δεν χωρά πολιτισμός και συζήτηση. Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι/κράτη που αντιλαμβάνονται μόνο την ισχύ και αναγκαστικά για να υπερασπιστείς τα δίκαιά σου επιβάλλεται να καταφέυγεις σε αυτή.

Η πολιτική κατευνασμού στέκεται μόνο για όσο οι τούρκοι έχουν άλλους εχθρούς να ασχοληθούν…

chikichiki

Κύριοι δεν γνωρίζω από βγάλατε τα όποια συμπεράσματά σας, αλλά εγώ ούτε για μπαλέτα μίλησα, ούτε για τανγκό, ούτε για καλαματιανούς ούτε για οποιοδήποτε είδος χορού. Νομίζω πως μίλησα για ρεαλισμό. Αυτό που είπα είναι ότι δε μπορούμε να ξεκινάμε πολέμους χωρίς α)να έχουμε εξασφαλίσει με κάθε δυνατό τρόπο, τυπικά και άτυπα, το δίκαιο της θέσης μας (κάτι που κατά τη γνώμη μου δεν γίνεται με διαχρονικά “ξεκάθαρα μηνύματα” και τυποποιημένες υπουργικές δηλώσεις), και β) να έχουμε την ικανότητα να τους κερδίσουμε. Καθώς μου φαίνεται πως υστερούμε και στους δυο τομείς, μου προκαλεί εντύπωση η φαινομενική επιθυμία πολλών να συμβάλλουμε… Read more »

Mitsos_Mantzos

Εντάξει ρε μάγκες με πείσατε, τώρα που οι Τούρκοι εμβόλισαν το σκάφος μας ,εγώ λέω να κάτσουμε να το εξετάσουμε πολύ λογικά και να τους δώσουμε και κανένα βιβλίο να διαβάσουν (οι αμπελοφιλοσοφίες του Έλληνα) τα παιδιά να μορφωθούν, να τους διδάξουμε τον πολιτισμό μας Όσο θα περνούν τα εδάφη μας να είμαστε λογικοί και ψύχραιμοι, μην τυχόν και κάνουμε εμείς το πρώτο βήμα και τσατίσουμε τις επόμενες γενεές των τουρκαλάδων. Λες και είμαστε οι πάπες της Ρώμης εδώ πέρα. Α και μην ξεχάσω να τους δώσουμε και κάνα μπισκότο μπρίτζ. Υ.γ. με αυτό το σχόλιο επειδή είναι κάπως ειρωνικό… Read more »

neverwill

Δέν υπάρχει λόγος γιά συγγνώμη , το ΥΓ σου είναι αυτονόητο γιά όλους , έτσι καί αλλιώς ” γιά τόν σοσιαλισμό παλεύουμε σύντροφοι ” γιά να γελάσουμε καί λίγο με τήν κατάντια μας .

chikichiki

Εμένα το αρχικό σχόλιό μου, που ξεκίνησε αυτή τη συζήτηση, αποτελούσε απάντηση στον jimeta, ο οποίος εξέφρασε μια (κατά τη γνώμη μου) εσφαλμένη άποψη για την μαχητική ικανότητα της Τουρκίας και με βάση αυτή την άποψη φάνηκε να υποστηρίζει (γενικά, όχι λόγω των πρόσφατων επεισοδίων με εμάς) καθαρά επιθετική ενέργεια της Ελλάδας ενάντια στην Τουρκία με τη λογική του “να τελειώνουμε μια και καλή, αφού μπορούμε”. Η απάντησή μου ήταν μια απόπειρα αποδόμησης της εν λόγω νοοτροπίας σε γενικό επίπεδο, και δεν αφορούσε συγκεκριμένα περιστατικά ή την επικαιρότητα. Ουδέποτε συνέδεσα την έννοια του δόγματος άμυνας με την όποια πολιτική κατευνασμού… Read more »

jim_97

Συμφωνώ απόλυτα ότι οι τούρκοι μπορούν να κάνουν ταυτόχρονα 2 πολέμους ίσος και 3, και μάλιστα να τους χάσουν κι’ όλας…

Gunner

Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι με τι μέσο το κατέρριψαν.

maverick_newage

Με τίποτε. Δεν έχουν τέτοιο μέσο. Έπεσε από μηχανική βλάβη.

Greg

Τελικά οί άοπλοι, σέ σχέση μέ τήν Τουρκία, Κούρδοι πρέπει νά είναι παράλογα ηλίθιοι, πού συνεχίζουν μέ τά λιανοντούφεκα νά διεκδικούν τήν αξιοπρέπειά τους απέναντι στήν “υπερδύναμη”. Σέ αντίθεση μέ μάς τούς εξοπλισμένους (….) λογικούς.

Thras

Ναι βέβαια, δεν μπορούμε να τα βάλουμε με την αήττητη τουρκική πολεμική μηχανή. Πρέπει να υποχωρούμε σε όλα και να μην φέρνουμε αντιρρήσεις στον σουλτάνο.

montif74

Ηθικό δίδαγμα: Κανένα όπλο της Τουρκίας δεν είναι άτρωτο.Ο εκσυγχρονισμός τηε αεροπορρικής ομπρέλας ( Patriot,S300,Tor-M1,κλπ) και αγορά σύγχρονων Manpads (και η διασπορά τους στα Νησιά) θα σπάσει τα μούτρα της Τουρκικής Αεροπορίας και της Αεροπορίας Στρατου τους μέχρι να πιάσει δουλειά η Πολεμική Αεροπορίας μας.

maverick_newage
maverick_newage

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΕΞΕΛΙΞΗ: Πριν το τέλος του χρόνου τα πρώτα M1117 Guardian ASV στην Ελλάδα, με αστραπιαίους ρυθμούς κινείται το ΥΠΕΘΑ

 Μετά την προσφορά των 1200 αμερικανικών ASV M1117 Guardian από την Ελλάδα, που πρόσφατα έγινε από τις ΗΠΑ, το ΥΠΕΘΑ δουλεύει ασταμάτητα προς την...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

Κύριο Άρθρο

ΕΞΕΛΙΞΗ: Προχωρά με ταχείς ρυθμούς η διαδικασία του προγράμματος εκσυγχρονισμού των...

52
 Μετά από τα fake news σχετικά με τα ελληνικά MLRS, ας γυρίσουμε στην πραγματικότητα, και στο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των MLRS του Ελληνικού Στρατού που...
Card image

ΠΤΗΣΗ September 2020

Αγορά 3.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2019 Δεκέμβριος #403

Αγορά 3.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2014 February 2014 #333

Αγορά

Related News

Όλες οι απαντήσεις: Όπλα λέιζερ για μαχητικά αεροσκάφη, πότε θα είναι έτοιμα, πώς θα δουλεύουν, πόσο θα κοστίζουν,

Πριν λίγες μέρες ανεβάσαμε ένα αναλυτικό αφιέρωμα για μία νέα μείζονα τεχνολογική εξέλιξη στην αεροπορική μάχη, τα όπλα λέιζερ. Διαβάστε το εδώ:https://www.ptisidiastima.com/laser-weapons-in-self-defence/Πρόκειται για μία...

Το HMS Queen Elizabeth σαλπάρει με αριθμό ρεκόρ μαχητικών 5ης γενιάς F-35Β (βίντεο)

Η εποχή των μεγάλων αεροπλανοφόρων επιστρέφει για το Βασιλικό Ναυτικό. Μετά από αναβολές λόγω εντοπισμού κρουσμάτων κοροναϊού στο πλήρωμα, το HMS Queen Elizabeth απέπλευσε...

Thud Down: Σωτηρία από τα νύχια του Θανάτου

Η έκφραση του Σμηναγού Victor Vizcarra στην φωτογραφία τα λέει όλα. Το ελικόπτερο του Ναυτικού που τον μάζεψε από την ζούγκλα μόλις έχει προσγειωθεί...

Μία φυσική εξέλιξη: Δεν θα γίνει η μεγάλη ΤΑΜΣ Παρμενίων 2020, όλη η χρονιά ήταν ένας Παρμενίωνας

Σύμφωνα με δελτίο Τύπου του ΓΕΕΘΑ, «η μεγάλη διακλαδική άσκηση Παρμενίων Ανακοινώνεται ότι κατόπιν εισήγησης του ΓΕΕΘΑ και έγκρισης από την πολιτική ηγεσία θα...

SAS Mountain Troop: Τα «φαντάσματα» των βουνών

Κοιτάξτε προσεκτικά αυτή την φωτογραφία. Αν τους βλέπετε (και τους τρεις) είναι επειδή θέλησαν να τους δείτε. Κανονικά οι επίλεκτοι ορεινοί καταδρομείς των SAS...
- Advertisement -