13.9 C
Athens
Πέμπτη, 31 Δεκεμβρίου, 2020
- Advertisement -

Οριστική διάψευση των φημών περί άρνησης αποδέσμευσης των AGM-84 Harpoon για τα ελληνικά F-16

- Advertisement -

Οριστικό τέλος στις φήμες για μπλοκάρισμα της πώλησης των πυραύλων AGM-84 Harpoon στην Ελλάδα βάζει η Αμερικανική Πρεσβεία
«Το Αμερικανικό Ναυτικό προχώρησε σε ενημέρωση της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας σχετικά με τους αντιπλοϊκούς πυραύλους AGM-84 Harpoon τον Ιούλιο», η Αμερικανική Πρεσβεία στην Αθήνα ανακοινώνει στο Twitter.

Ο Tζ. Πάιατ διαψεύδει τις φήμες πως οι ΗΠΑ δεν αποδεσμεύουν AGM-84 Harpoon στην Ελλάδα


Η ανακοίνωση έρχεται μία ημέρα μετά από παρόμοιο tweet του Αμερικανού Πρέσβη Τζέφρι Πάιατ, με το οποίο ο ίδιος διέψευσε φήμες που κυκλοφόρησαν προχθές και χθες. Οι φήμες ανέφεραν ότι οι ΗΠΑ δεν αποδεσμεύουν το συγκεκριμένο όπλο για τον εξοπλισμό των μαχητικών F-16, ιδιαίτερα των F-16V.
Το μήνυμα της Πρεσβείας καταλήγει: «Είμαστε περήφανοι να εργαζόμαστε με την Ελλάδα για να ενδυναμώσουμε την αμυντική συνεργασία!»
 

Η νέα «Πτήση» 04, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2020


 
 

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν απαραίτητα τους συντάκτες τους κι όχι υποχρεωτικά την ιστοσελίδα. Ο ιστότοπος δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συντακτών της και των άρθρων τους. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση των άρθρων μας χωρίς γραπτή έγκριση, αλλιώς το ptisidiastima.com θα λάβει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Τα σχόλια των άρθρων που ακολουθούν, δεν εκφράζουν την ιστοσελίδα, παρά μόνο αυτούς τους ίδιους τους σχολιαστές. Η αρχισυνταξία έχει το δικαίωμα να λογοκρίνει σχόλιο ή να απαγορεύσει την δημοσίευσή του.

- Advertisement -
- Advertisement -

95 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
95 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ρε κάποιοι δε πείθονται με τίποτα λέμε…

Κι όμως, είμαστε σίγουροι πως αρνούνται την παραχώρηση υποβρυχίων κλάσης Los Angeles

Σίγουρα. Ούτε καν το USS Enterprise δε μας παραχώρησαν ως EDA (μαζί με 2-3 μοίρες F/A-18) οι αλήτες.

Καλησπέρα,
Φυσικά, αφού δεν περιλαμβάνεται μία – τουλάχιστον – μοίρα EA-18G, τι να το κάνουμε;

Άστα. Και για μια τετράδα τσάμπα E-2D Hawkeye όχι θα έλεγαν, να δεις.

Εννοείς το διαστημόπλοιο? Γιατί εάν εννοείς αεροπλανοφόρο έχε υπόψη σου πως ως ανθρωποβόρα πλοία που είναι και πολυ μεγάλα για Σαλαμίνα, δεν μας κάνουν έτσι και αλλιώς. Τα F18 είναι παλιά για εμάς, F-22 το συζητάμε αλλά με τα όπλα όλα μέσα στο τζάμπα deal. Και να ξανακάνουν εκείνη την ψηφοφορία για την Ελληνική γλώσσα και να ψηφίσουν σωστά. Αυτά να μας πει ο Πρέσβης, αλλά δεν του πάει.

Τι λέτε κύριε; Τι κι αν δε χωράει στη Σαλαμίνα το Εντερπράιζ; Χωράει στη Σούδα! Και τι πάει να πει “ανθρωποβόρα”, σιγά μη δε βρούμε τέσσερις χιλιάδες Χανιώτες να το επανδρώσουμε, αστεία πράγματα! Στη τελική να μας τους εκπαιδεύσουν οι Αμερικάνοι, τζάμπα! ΟΚ θα χρειαστούμε 1-2 χιλιάδες άτομα ακόμα γιατί θέλει και συνοδεία το ρημάδι, πες δυο Tico (για να εναλλάσσονται) ένα SSN (με τόμαχωκ ΚΑΙ sub-harpoon, όχι επειδή τους έβγαλαν από τα δικά τους να μη μας τους δώσουν, δε θέλω ζαβολιές), όλα τζάμπα εννοείται, και άντε επειδή είμαστε λάρτζ θα βάλουμε από δίπλα 1-2 δικές μας φρεγάτες. Που θα μας τις έχουν αναβαθμίσει εν τω μεταξύ. Τζάμπα, εννοείται.
Κι αυτά τώρα επειδή είμαστε βολικοί και εύκολοι, έτσι; Κανονικά μαζί με τη παραχώρηση του Εντερπράιζ θα έπρεπε να μας βαθύνουν ΟΛΟΚΛΗΡΗ τη βάση στη Σαλαμίνα για να χωράει εκεί! Αλλά ντέφι να γίνει, βολευόμαστε και στα Χανιά.

Οχι μας εχουν ετοιμα δυο Arleigh Burke για τον μαιο
Τι λαθος?

Βλήματα Trident με συμβατικές κεφαλές παίζουν?

Δεν μας τα αποδεσμεύουν λέμε!

Ελπιζω το ιδιο να ισχυει και για τους jasmm και τους αναβαθμισμενους AGM-88..

Με βάση αυτήν την είδηση, να υποθέσουμε ότι η Χώρα ενδιαφέρεται για το όπλο για τον εξοπλισμό των F-16;

Επειδή κάποιοι δεν καταλαβαίνουν από ειρωνεία, να θυμίσουμε κάτι απλό:
ΟΛΕΣ οι πωλήσεις όπλων (από πιστόλια μέχρι αντιτορπιλικά) από τις ΗΠΑ σε πελάτες του εξωτερικού περνούν από έγκριση του Κογκρέσου. ΟΛΕΣ, μια προς μια, ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Οπότε κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί πως η πώληση του Α ή του Β όπλου σίγουρα θα εγκριθεί ή σίγουρα θα απορριφθεί, εις τον αιώνα τον άπαντα. Αυτός ήταν και ο λόγος που πχ οι Τούρκοι αγόρασαν επιθετικά ελικόπτερα από τους Ιταλούς, γιατί δεν μπορούσαν οι Αμερικανοί να εγγυηθούν ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ την έγκριση μεταφοράς τεχνολογίας για Apache ή Cobra.
Αυτά είναι απλά και γνωστά απ’ όλους. Οπότε όσοι λένε πως οι ΗΠΑ μας αρνούνται το ΦΧΨ όπλο είναι κλικοθήρες. Όσο κλικοθήρες είναι και όσοι λένε πως το ΦΧΨ όπλο ΣΙΓΟΥΡΑ μας πωλείται. Το να μας λέει βέβαια ένας διπλωμάτης ρητά πως δεν υπάρχει θέμα άρνησης αποδέσμευσης για το Χ όπλο, προφανώς είναι καλό και ουσιαστικό… αλλά δεν είναι εγγύηση, γιατί εγγύηση δεν υπάρχει, για κανέναν πωλητή, γιατί πολύ απλά μπορεί αύριο το πρωί να κάνουμε κάτι που δεν θα αρέσει στον πωλητή, και να αλλάξει εις βάρος μας η κατάσταση.
Ας πούμε εδώ (για τη περίπτωση που δεν είναι σαφές) πως τελικός παράγοντας για την έγκριση ή μη μιας πώλησης είναι ακριβώς αυτό, δηλ. η αντίληψη του πωλητή (ΗΠΑ) για την επίδραση της παρουσίας του Χ όπλου στη περιοχή, σε συνάρτηση πάντα με τα συμφέροντά του (του πωλητή). Αν λοιπόν είμαστε (που είμαστε) σε μια συγκυρία που ο έταιρος πελάτης «κάνει τον καμπόσο» στον πωλητή, με τις μεταξύ τους σχέσεις να είναι στο ναδίρ, ΜΗΠΩΣ, λέω μήπως τώρα είναι η καλύτερη συγκυρία για αγορές από τον συγκεκριμένο πωλητή, ειδικά για νέα όπλα;
Και μήπως το παραπάνω είναι ένας καλός λόγος που άλλοι πωλητές (bonjour!) μας κορτάρουν στενά τελευταία;

Άτυχης η σύγκριση με την Τουρκία. Η Τουρκία μιλά για μεταφορά τεχνογνωσίας, οπότε είναι κατανοητή και δικαιολογημένη η απόφαση των Αμερικανών. Στην δική μας περίπτωση μιλάμε για αγορά οπλικού συστήματος που έχει αποδεσμευτεί για άλλη χώρα εκτός ΝΑΤΟ, αλλά και σε δεύτερη χώρα όψιμη σύμμαχό τους στην ανατολική Ευρώπη.

ΟΚ για την μεταφορά τεχνογνωσίας να δεχθώ πως έχετε δίκιο (αν και ως διαδικασία δεν έχει διαφορά στην έγκριση από τη πώληση). Το αν ο αγοραστής είναι ή δεν είναι χώρα του ΝΑΤΟ, τι σχέση έχει;
Το μόνο που έχει σημασία για τη πώληση (όπλου ή τεχνογνωσίας) είναι το συμφέρον των ΗΠΑ, ΣΗΜΕΡΑ, στη περιοχή του αγοραστή. Αν το καταλάβουμε, έχουμε ελπίδα (ως χώρα).

Γρήγορα καλώδια για τα P3HN…….

Και η ειδηση αφορα JASSM και SLAM-ER ;

Πράγματι. Δεν έχουμε σαφείς απαντήσεις ούτε για Minuteman III LGM-30

Όπως αντιλαμβάνομαι εγώ με την απάντηση που δίνετε είναι ότι οι ΗΠΑ αποδεσμεύουν τα πάντα αλλά η εδώ πολιτική-στρατιωτική ηγεσία δεν θέλει τέτοια όπλα. Κατάλαβα κάτι λάθος ? H πραγματική διάψευση θα είναι όταν δούμε το πακέτο όπλων των F-16V. Ελπίζω να μην δούμε μόνο τίποτα επιπλέον Maverick, JDAM και Harm. Για Harpoon δεν έχω καταλάβει πως προέκυψε το θέμα. Ένα όπλο πλέον στην δύση της καριέρας του. Δεν τα βάλαμε από το 1998 που πιστοποιήσαμε τα F-16C/D Block 50. Τώρα πια πάρχουν οι NSM, JSOW-C.

H εδώ ηγεσία δεν έχει λεφτά να αγοράσει τέτοια όπλα. Και ας προχωρήσει η αναβάθμιση των F-16V εκεί έχουν προβλεφτεί χρήματα για τα όπλα αυτά

Last edited 3 months ago by Wayneloory

Έτσι! Με λιγότερο από 0.5εκ € το κομμάτι μετατρέπουμε το παλαιό απόθεμα σε cutting edge weapon, χωρίς καμία αλλαγή στην υπάρχουσα γραμμή λογιστικής υποστήριξης. Άσε που και η τελευταία παρατημένη S ή Combattante αποκτά δυνατότητα κρούσης σε βάθος >200χλμ εντός της εχθρικής επικράτειας.

Μια φορά σε εμβέλεια υπερέχουν των AS-39 Exocet, κάτι πολύ σημαντικό για την επιβιωσιμότητα του φορέα άφεσης.

Δεν κατάλαβα, ως προς τι η ειρωνεία στην ερώτηση του zap. Ρώτησε αν αφορά και τα SLAM-ER και τα JASSM. Ξέρετε ή όχι; Αφήστε τις ειρωνείες.

Εσείς ακριβώς τι θέλετε; να πάτε να ρωτήσετε στην σελίδα που τα λέει αυτά. Εμείς είμαστε σοβαρό μέσο, και δεν κάνουμε προπαγάνδα, ειδικά υπέρ άλλου κράτους. Και μην κάνετε τον κόπο να απαντήσετε.

Εγώ δεν αναφέρομαι σε καμιά άλλη σελίδα. Είναι λογικές απορίες που τις συζητάμε χρόνια, ειδικά μετά την απόρριψη του παλιού αιτήματος για προμήθεια JASSM από την Π.Α. και πιο παλιά ακόμα των AGM-130 για όσους θυμούνται. Ο zap έθεσε ένα εύλογο ερώτημα χωρίς δόση ειρωνείας ή κάποιας άλλης σκοπιμότητας από όσο κατάλαβα από το γραπτό του.
Αν γνωρίζετε κάτι πείτε το. Αν δεν ξέρετε, πες δεν γνωρίζουμε και πάμε παρακάτω.
Το να ειρωνεύεσαι κάποιον συνομιλητή δεν είναι ωραίο.

Το JASSM από που το μάθατε; Γιατί δεν ρωτήσατε για BGM-109 ας πούμε; Ή ΑΙΜ-120D;

Καλά τι σόι λογική είναι αυτή; Ρωτάμε για αυτά που μας ενδιαφέρουν πιο πολύ, όπως τα JASSM. Άμα είναι έτσι γιατί δεν ρωτάμε για F-22, B-2; Τι σχέση έχουν οι Tomahawk και τα AIM-120D(αν και θα τα ήθελα) που λέτε, άσε βέβαια τα πρώτα μόνο στους Βρετανούς τα πούλησαν και σε κανέναν άλλο.
Η ελληνική Π.Α. αναζητά τα JASSM πολλά χρόνια τώρα.

Ρωτάς Έλληνες δημοσιογράφους να μαντέψουν τι ΘΑ αποφάσιζε το κογκρέσο ΑΝ καταθέταμε αίτημα.
Κι ενώ ο πρέσβης μοιράζει διαβεβαιώσεις έγκρισης για το όπλο που ζητήσαμε, εσύ είσαι ψιλοσίγουρος πως μας αρνούνται αυτό που ΔΕΝ ζητήσαμε.
Και επιπλέον αναρωτιέσαι “τι σόι λογική είναι αυτή”.
Έλα μου ντε…
Εντωμεταξύ χαρακτηρίζεις το ερώτημα του ζαπ “εύλογο”.
Σε ένα τουίτ 3 γραμμών γίνεται λόγος για χαρπούν και ο άλλος ρωτάει αν αφορά -158 Και ΣΛΑΜ.
Τι εύλογο, ούτε 8χρονο δε θα το ρώταγε αυτό. Δεν αφορά τπτ άλλο από χαρπούν!
Ίσως επειδή χαρπουν ζητήσαμε;

Μα ειναι ερωτηση αυτη; Το JASSM εχει πουληθει σε αλλες χωρες -του δικου μας προφιλ- και δεν ειναι πυραυλος cruise (BGM-109) με ακτινα δρασης που τον καθιστα στρατηγικο οπλο που οι αμερικανοι το εδωσαν μονο στην Αγγλια απο οσο γνωριζω. Οσο για τον 120D δεν ρωτησα γιατι δεν μιλουσαμε για ΑΑ οπλα αλλα ΑG ως ενας τροπος να ερθουν τα F-16 στο ιδιο επιπεδο κρουσης με τα -5.
Δεν νομιζετε οτι θυμωνετε αδικα τωρα τελευταια;

Δεν είναι λογική ρε φίλε μια απορία όταν δεν βασίζεται σε κάτι. Γιατί πρέπει να απαντήσει η ΠΤΗΣΗ στις κοτσάνες που άλλοι δημοσίευσαν;
Αν τις συζητάς χρόνια είναι δικό σου το πρόβλημα. Συζητάς κάτι που δεν υπάρχει.
Η απόρριψη του παλαιού αιτήματος είχε να κάνει με τεχνικό πρόβλημα που λύθηκε 1,5 χρόνο μετά. Δεν ξαναζητήσαμε για να ξέρουμε αν τα δίνουν. Ούτε χαρούν ζητήσαμε ούτε κάτι άλλο.
Πόσο κουτόχορτο θα φάτε δλδ;

Από την στιγμή που ανεβάζετε άρθρα (τα οποία απευθύνονται στους αναγνώστες σας και όχι στην κάθε σελίδα που λέει διάφορα) τα ερωτήματα είναι εύλογα και η ειρωνεία δεν σας τιμά.
Εάν (λογικά) αγνοείτε ποια είναι η not for sale list, η απάντηση θα μπορούσε να είναι πως μόνο για τους Harpoon ρωτήσατε και προφανώς δεν ξέρετε αν υπάρχει ή όχι θέμα με άλλα εξειδικευμένα όπλα.
Κα δεν αναφέρομαι σε υποβρύχια Los Angeles ούτε σε πυρηνικά όπλα όπως ειρωνικά απαντήθηκε. Μέχρι προχθές, ούτε τους SM-2 δεν ενέκριναν.
Λάθος;

Λάθος. Κάντε έναν κόπο και διαβάζετέ μας συχνότερα. Γράψαμε για το θέμα

Μια χαρά σας διαβάζω από την 10ετία του 80. Το χθεσινό post αφορούσε την απάντηση του πρέσβη σε αυτό που τον ρώτησε ο κ.Μαρδύρης.
Είχε προηγηθεί κάποιο άρθρο για όσα γράφονται περί αποδέσμευσης ή όχι του AGM;
Out of the blue ήταν το τουιτ του πρέσβη προς τον συντάκτη σας.

Last edited 3 months ago by anaharper708

Συνήθως υποχρέωση αποδείξεων έχει αυτός που κάνει τη δήλωση.
Αν σε ρωτήσω εγώ δλδ “χτυπάς ακόμα τη γυναίκα σου;” θα πρέπει εσύ να αποδείξεις πως όχι;
Ρωτάω λοιπόν, ισχυρίζεσαι πως δεν μας εγκρίνουν σμ2. Πως το ξέρεις;

Δεν χρειάζεται να σου απαντήσω πως το ξέρω. Όλοι όσοι δεν ειναι χθεσινοι στον χώρο, θα θυμούνται πως τα super wowwww Kidd δεν είχαν διαθέσιμα τα sm2 για μας.
Ακόμα και οι Αδελαιδες που συζητάγαμε εδώ, είχαν και αυτό το ερωτηματικό που τελικά δεν ισχύει πλέον.

δεν είναι σοβαρή απάντηση αυτή… και καλό είναι πέρα από κριτική να κάνετε και αυτοκριτική…

Μάλιστα

Βοηθηστε με γιατι δεν κατανοω απο την απαντηση σας εαν θεωρειτε τους JASSM ιδιας χρησιμότητας με τους Minuteman III LGM-30….

Δώστε μας μια λίστα όπλων που σας ενδιαφέρει να ρωτήσουμε τότε

Εαν ειναι να ρωτησετε για εμας, εχουμε και αλλα πιο καυτα θεματα να ρωτησουμε, πειτε μας ποτε και θα ετοιμασουμε λιστες με θεματα, οχι λιστα.

🙂

Επειδή κατά τη γνώμη μου το “fake news” προέκυψε από τους Γάλλους στα πλαίσια του βιομηχανικού ανταγωνισμού που έχει στηθεί γύρω από τα 10 δις που μοιράζει η Ελλάδα, θέλανε απλά να υπογραμμίσουν ότι όταν αγοράζεις από ΗΠΑ πρέπει να πέρνεις έγκριση που δεν είναι καθόλου σίγουρη ακόμα και για όπλα που δεν είναι αιχμής.
Υπογραμμίζουν δηλαδή την αντίθεση με τη Γαλλία η οποία θεωρεί αυτονόητο ότι θα δώσει και Exocet και Meteor και Scalp (οκ πυρηνικά δε θα δώσουν lol).

Είδηση;
Ποιά είδηση;
Δεν υπάρχει καν πηγή της “είδησης” και έχει δημοσιευτεί ΜΟΝΟ σε δύο σελίδες γνωστές για την αναξιοπιστία των “ειδήσεων” τους.
Μην αγοράζετε σανό..

Στο fakenews.tr να το πείτε…

Kανονικά η αποδέσμευση όπλων για τα F-16V θα έπρεπε να είναι προυπόθεση για τη συμφωνία αναβάθμισης. Κάτι τέτοιο δεν έγινε. Ελπίζω να μην έχουμε εκπλήξεις.
Οι Harpoon έχουν το μικρότερο πολιτικό κόστος να αποδεσμευθούν χωρίς να δυσαρεστηθεί η σύμμαχος Τουρκία.
Ελπίζω να μην έχουμε θέμα και με τα AIM-120D που θα χρειαστούμε για να εκμεταλλευθούμε πλήρως το V. Και επίσης να μην έχουμε θέμα και με τα JASSM που θα χρειαστούμε για τους S-400 που συνεχώς αυγατίζουν σε τουρκική υπηρεσία. Το επιχείρημα στους αμερικάνους είναι απλό. Τα δώσατε στην Πολωνία για να αντιμετωπίσουν S-400, για τον ίδιο λόγο τα θέλουμε και εμείς.
Τα υπόλοιπα που γράφονται είναι τελικά αποτέλεσμα του βιομηχανικού πολέμου ΗΠΑ και Γαλλίας. Οι αμερικάνοι κάνουν τα πάντα μέσα από τα “δικά τους” μέσα ενημερωσης να υπονομεύσουν τις γαλλικές συμφωνίες στην κοινή γνώμη και οι Γάλλοι απαντούν. Κορόιδα είναι; Ύπουλα παίζει ο ένας, ύπουλα και ο άλλος.
Εδώ παραλίγο να μας πείσει ο Πράιατ ότι μερικές ψαρόβαρκες Θεμιστοκλής είναι καλύτερες από τις Belharra και ότι τα πλοία δοκιμών που στέλνουν για scrap οι ΗΠΑ είναι τεφαρίκι. Tι να σου κάνει ο Aster-30 και ο Exocet Block III όταν έχεις Hellfire, σωστά; Έτσι θα πάρουμε τον έλεγχο της Αν.Μεσογείου!

Ετσι ειναι τα πραγματα. Η καθε χωρα εχει το “δικο της” μεσο στον αμυντικο τυπο και αντιστοιχη ειναι και η επιχειρηματολογια και η αρθρογραφια. Ειναι πολυ ευκολο να το καταλαβει και καποιος αδαης, και να προσπαθησει να φιλτραρει τις πληροφοριες που διαβαζει για να κατανοησει ποιες εχουν βαση και ποιες ειναι μπαρουφες

Μα δεν διαβασατε πιο πανω, JASSM και Minuteman III LGM-30 ανηκουν στην ιδια κατηγορια του αστειοτητες να τα συζηταμε.

Απλά σε πήραν στο ψιλό.
Πράγμα λογικό αφού ρωτάς γελοιότητες και επιμένεις κιόλας παρά του ότι δεν υπάρχει η παραμικρή ένδειξη που να κάνει λογική την ερώτηση σου.

Προσπαθησα αγαπητε, αλλα εισαι πολυ προκλητικος και επιτιθεσαι και προσωπικα. Δεν προκειται να πεσω σε αυτο το επιπεδο. just added to my ‘virtual’ ignore list.

Είναι σωστό αυτό που λέτε ότι οι ΗΠΑ δεν προσφέρουν ναυπηγήσεις κοντά στις ανάγκες μας, και ως εκ τούτου κάνουν φιλότιμες προσπάθειες να μας πείσουν ότι άλλες είναι οι ανάγκες μας. Εμπόριο.
Αλλά γιατί να μη μας δώσουν όπλα για τα F-16V από τη στιγμή που μας δίνουν το F-35, με κάθε επισημότητα σε συζήτηση μεταξύ αρχηγών κυβερνήσεων και με επίσημη απάντηση της USAF σε σχετική διερευνητική επιστολή της ΠΑ (για το πιθανό κόστος μιας μοίρας); Η λογική λέγει ότι όταν δίνεις το μείζον (και μάλιστα το κατ’ εξοχήν αποσταθεροποιητικό όπλο πρώτου πλήγματος, για το οποίο ο ειδικός στο ζήτημα εν Ελλάδι λέγει ότι ανιχνεύεται στα … 20 χλμ), δεν κάνεις κόνξες για το έλασσον …

Μα το ραντάρ APG-83 των F-16V δεν είναι σε θέση να αξιοποιήσει την εμβέλεια (180 χλμ. !) των πυραύλων AIM-120D ούτε καν το ιαχυρότερο APG-81 των F-35 δεν είναι σε θέση να αξιοποιήσει μια τέτοια εμβέλεια – απόδειξη οτι η Ολλανδία προμηθεύεται AIM-120C-8 για τα F-35 της-. Αν είχαμε F-18E block II (τουλάχιστον) με ραντάρ APG-79 τότε θα είχε νόημα η απόκτηση πυραύλων AIM-120D.

Καλή και η είδηση της αποδέσμευσης αλλά η πραγματική είδηση εδώ είναι ότι επιτέλους ασχοληθήκαμε να βάλουμε σοβαρά όπλα TASMO στο κύριο οπλικό σύστημα της ΠΑ το F-16.

Kανονικά SLAM-ER και NSM θέλουμε. Όχι Harpoon.

Διαπιστώνω πρόωρη ευθυμία. Η πρεσβεία είπε ότι έγινε στην ΠΑ μια ενημέρωση για το όπλο, δεν είπε ότι υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο αγοράς. Μάλιστα νομίζω πως σε τέτοιες περιπτώσεις υπάρχει το ενδεχόμενο η ενημέρωση να είναι τυπικού χαρακτήρα και με πρωτοβουλία της εταιρείας, χωρίς να έχει εκδηλωθεί προηγουμένως ενδιαφέρον από πλευράς της χώρας.

Και F-22 να αποδεσμευαν οι Αμερικάνοι, απλα θα μας ηταν αχρηστοι απο τι στιγμή που η πολιτικοί δεν ειναι διατεθειμένοι να τα χρησιμοποιησουν. Ημέρες 30 ειναι μεσα στην ΑΟΖ μας οι τουρκαλάδες και εμεις τους κοιταμε απαθείς, τι περιμενουμε? Αναρωτιέμαι, υπάρχει εθνική υπερηφάνεια?

Ειλικρινά, αυτή την καραμέλα την έχουμε βαρεθεί. Δηλαδή ο Στόλος και οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι επί ποδός πολέμου, γιατί δεν θέλουμε να τα χρησιμοποιήσουμε; Μήπως δεν υπάρχει σε κάποιο άλλο κράτος εθνική υπερηφάνεια; Γιατί στην Ελλάδα υπάρχει. Αν στο δικό σας δεν υπάρχει, βρείτε τα με τους κυβερνώντες σας

Λυπάμαι πολύ αλλά ο vml έχει δίκιο στο μέτρο ότι μετρά η εικόνα του Oruc Reis να κινείται ανεξέλεγκτο στην Ελληνική υφαλοκρηπίδα και να πλησιάζει όλο και περισσότερο τα Ελληνικά νησιά Οπως εξηγούσε ένας διεθνολόγος όταν η Τουρκία δείξει τους χάρτες της περιοχής που θεωρεί δική της και την πορεία του ερευνητικού χωρίς εμπόδια σιγά σιγά δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για να γκριζάρει η περιοχή. Οι χλιαρές αντιδράσεις όλων των εμπλεκόμενων πλην Γάλλων που θέλουν να μας σπρώξουν τα Rafale συνηγορούν ότι μάλλον δεν το αποτρέπουμε .
Να θυμίσω το 1987 που ο Οζάλ απέσυρε το Σισμίκ από το Αιγαίο εξασφαλίζοντας ότι η Ελλάδα δε θα έκανε έρευνες στο Αιγαίο; Οι Τούρκοι παίρνουν αυτό που θέλουν χωρίς να αποσύρουν το σκάφος.
ΥΓ. Ή μάλλον αυτό που οι αγγλόφωνοι περιγράφουν ως standard disclaimer: Δε πιστεύω ότι η απάντηση είναι να βυθίσουμε το πλοίο μαζί με τα συνοδευτικά ξεκινώντας τώρα ένα πόλεμο. Πρέπει όμως να δούμε πως θα μετατρέψουμε τις ένοπλες δυνάμεις σε ουσιαστικό παράγοντα αποτροπής γιατί σήμερα δεν είναι. Και στην προσπάθεια αυτή οι νέες αγορές μεγάλων κι ακριβών μονάδων είναι πολύ χαμηλά στη λίστα.

Τι εννοεις “χωρις εμποδια”; Νομιμοποιουμαστε να βουλιαξουμε το Oruc Reis και τον στολισκο που το συνοδευει ενω πλεουν σε διεθνη υδατα πανω απο υφαλοκρηπιδα η οποια ισχυριζομαστε οτι ειναι Ελληνικη, αλλα δεν εχουμε συμφωνησει με κανενα, και εντος δηνητικης ΑΟΖ την οποια ουτε αυτη εχουμε ορισει με κανενα;
Τι συνιστα “εμποδιο” περα απο τις συνεχεις και εντονες διμαρτυριες μας σε ολους τους διεθνεις οργανισμους; Δηλαδη σοβαρα λεμε οτι το επιχειρημα της Τουρκιας θα ειναι να διαμαρτυρηθηκατε οτι ειμαι σε δικη σας υφαλοκρηπιδα, αλλα δε μου βουλιαξατε τα πλοια, αρα γκρι ζωνη;

Επισης χαμηλά στη λίστα είναι η δημιουργία Ελληνικής προστιθέμενης αξίας στους εξοπλισμούς. Δε λέω να κάνουμε τα καμώματα της Τουρκίας, αλλά να συμμετέχουμε τουλάχιστο στα προγράμματα όπως κάνουν άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Το Oruc Reis βολταρει στις περιοχές που οι Τούρκοι πιστεύουν ότι θα πάρουν αν πάμε το θέμα στη Χάγη. Και νομίζω ότι τελικά θα τις πάρουν. Και δε θα είναι το τέλος του κόσμου.

Το Oruc Reis κινείται σε διεθνή ύδατα. Ας κρατάμε τα μέτρα. Όσον αφορά για το γκρίζο της περιοχής, ελπίζω να έχουμε όλοι υπόψη μας που ακριβώς κινείται το Oruc Reis και εάν και πόσο θέλουμε να τραβήξουμε το σκοινί και να δημιουργηθεί επεισόδιο σε συγκεκριμένη περιοχή που απαιτεί και 100% επήρεια της Στρογγυλής για να έχουμε μελλοντική απόφαση διαιτητικού δικαστηρίου υπέρ μας στο μέλλον. Και εάν αναρωτιόμαστε γιατί υπάρχουν όρια στην καταδίκη της Τουρκίας είναι επειδή η θέση της Ελλάδας δεν είναι και 100% κατανοητή (από τo 2005 που ξεκόψαμε διαπραγματεύσεις με την λογική ότι ο χρόνος μας βολεύει που για τους περισσότερους Ευρωπαίους σημαίνει, “ας βγάλει άκρη η Ευρώπη πως θα πετύχουμε το 100% της Στρογγυλής”). Ευτυχώς που ο Ερντογάν είναι 100% αποκρουστικός και κινείται με νεο-μογγολική διπλωματία Τζένγκις Χαν (όπως ονομάζεται και το συνοδευτικό πλοίο του Oruc Reis…) έχουμε κάποια υποστήριξη, έστω και με περιορισμούς. Και ας συγκρατήσουμε ότι κανείς στην Ευρώπη και στην USA δεν υποστήριξε ότι νησιά σαν της Στρογγυλή ή το Καστελόριζο έχουν ή πρέπει να έχουν 100% επήρεια (ούτε ο Πάιατ του οποίου η δήλωση για τα δικαιώματα των νησιών παρεξηγήθηκε θετικά από το σύνολό της χώρας και των ΜΜΕ). Εάν σε αυτό το πλαίσιο και σε αυτόν τον χώρο οι ένοπλες δυνάμεις δημιουργήσουν επεισόδιο το σίγουρο είναι ότι τότε θα γκριζάρουν πολλά με πρώτο θύμα την διεθνή υπόληψη της χώρας και την ασφάλειά της.

Δεν εχουμε το δικαιο με το μερος μας να χτυπησουμε πρωτοι μονο για ερευνες. Δυστυχως.

Προς ενημερωση σας ειμαι Ελληνας, και πολυ υπερηφανος γι αυτο. Και επειδη εκ του αποτελεσματος κρινονται ολα, το αποτελεσμα ειναι οτι ο τουρκικος στολος βρισκεται 40μιλια απο Καστελοριζο, και σε λιγο στα 6 εαν συνεχισουμε να κοιταμε και οχι να πραττουμε.Αλλο επι ποδος πολεμου και αλλο πολεμαω, ετσι δεν ειναι? Τι περιμενουμε να φτασουν Σούνιο?

Το Σούνιο ξέρετε πόσο απέχει από Καστελλόριζο; Μην μασάτε, σας το λέμε καλοπροαίρετα. Οι Ε.Δ αν χρειαστεί θα μιλήσουν. Αλλά σε χρόνο και σημείο που θα κρίνουν αυτές, όχι σε στημένο σκηνικό που θα φτιάξουν οι Τούρκοι.

Καλέ μου άνθρωπε να σας υπενθυμίσω ότι ο στρατός σου έχει δικαίωμα να ανοίξει πυρ μόνο έως τα 6 ναυτικά μίλια γύρο από ένα νησί μας!!!!!!Μας σα υπενθημιση ότι στο Αιγαίο και νοτιοανατολικα της Κρήτης δεν έχει ανακηρυχθεί ούτε μονομερής ΕΛΛΞΝΙΚΗ ΑΟΖ….ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΑΠΛΌΣ ΣΟΥΛΑΤΣΑΡΟΥΝ ΣΕ ΔΙΕΘΝΉΣ ΎΔΑΤΑ…. ΓΚΕΓΚΕ!!!!…ΔΕΝ ΈΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΜΑ ΝΑ ΧΤΗΜΙΣΕΙΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΧΤΙΠΗΣΟΥΝ ΓΕΏΤΡΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΠΑΝΙΑ ΤΟΥΣ……ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ….ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΟΥΛΑΤΣΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΣΤΟΛΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ=ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΥΔΑΤΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ…ΔΙΕΘΝΗ ΥΔΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΏΣ….

Πώς έγινε αοζ ΜΑΣ η περιοχή εκεί;
Μήπως το πραγματικό πρόβλημα είναι πως οι διάφοροι νικηταράδες του πληκτρολογίου δεν δέχονται να ακούσουν την πραγματικότητα;
Πώς η περιοχή δλδ είναι διεκδικούμενη;

Χαίρομαι που έκαναν τον κόπο να το διαψεύσουν επίσημα, αν ίσχυε δεν θα έπρεπε να προμηθευτούμε ούτε βίδα από αυτούς ξανά.

Οκ τα Harpoon τα δινουν και αν και συμφωνω οτι ειναι στην δυση της ζωης του ενας ικανος αριθμος ομως στα F16 αυξανει την απειλη για τους αλλους που θα εχουν διπλη αεροπορικη απειλη Harpoon και Exocet.
Αποροια ο NSM μπορει να βληθει απο F16 (οχι V γιατο αυτα αργουν)?

Ο συγγενής JSM, μπορεί. Ο NSM…no idea.

Και μόνο που έχουμε φτάσει 2020 και ακόμα συζητάμε για το ΑΝ ο θείος Σάμ θα ήταν ή όχι διατεθειμένος να μας αποδεσμεύσει ένα υπο αντικατάσταση πλέον οπλικό σύστημα όπως ο Harpoon λέει πολλά.

Ναι, ότι είμαστε μυθομανείς με σύνδρομο καταδίωξης

Με συγχωρείτε, εγώ πολλά δεν ξέρω, αλλά βλέπω ότι τα Mirage *έχουν* καλύτερα οπλα από τα F-16, άρα αναρωτιέμαι αν δε φταίει ότι εμείς δεν πληρώνουμε.

Για ένα από αυτά τα καλύτερα όπλα, χρειάζεται και αμερικάνικη άδεια, όπως έδειξε η Αίγυπτος…

Last edited 3 months ago by adriannejorgense

Εκεί στην πρεσβεία δεν έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν απ’το να διαβάζουν σχόλια στην Πτήση; 🙂

Μα τόσα λεφτά μας δίνουν, να μην τσεκάρουν αν πιάνουν τόπο;

Θέλω να σας ευχαριστήσω που μπήκατε στον κόπο να ρωτήσετε σχετικά.

Από την στιγμή που έγινε ερώτηση, έπρεπε να δοθεί απάντηση.

Ερωτηση προς γνωριζοντες . Ο AGM-84 Harpoon μπορεί να αξιοποιηθεί μόνο απο τα αναβαθμισμένα F-16V ; Αν οχι και μπορει και αλλη εκδοση F-16 της αεροποριας εμεις μέχρι τώρα γιατί δεν το εχουμε μονο λογο κόστους ; ή τα επιτελεία πίστευαν ότι δεν το χρειαζόμασταν;

Όλα από Block 50 και μετά μπορούν να φέρουν AGM-84. Το γιατί δεν αποκτήθηκαν ποτέ, είναι ενδιαφέρον ερώτημα.comment image

Last edited 3 months ago by adriannejorgense

Προσοχη….απο την διαψευση του Πρεσβη και την φραση «Είμαστε περήφανοι να εργαζόμαστε με την Ελλάδα για να ενδυναμώσουμε την αμυντική συνεργασία!» , μεχρι την πραγματικη αποδεσμευση η αποσταση ειναιΤΕΡΑΣΤΙΑ. Γι’αυτο κρατατε μικρο καλαθι.

Τι επίσημες τι ανεπίσημες δηλώσεις της πρεσβείας και του πρέσβη ο λαγός έτρεξε!!!
Εγώ προσωπικά θα ζητήσω συγνώμη που πάτησα την μπανανόφλουδα και αναπαρήγαγα την είδηση. Παρόλα αυτά διατηρώ την άποψή μου ότι οι ΗΠΑ πρέπει να κάνουν περισσότερα. Και όταν λέμε περισσότερα εννοώ όχι ότι μας έχουν συνηθίσει από το 1970 και μετά. Ο χρόνος θα δείξει ! Και είμαι πεπεισμένος ότι στο τέλος αυτού του Γολγοθά θα ξέρουμε πραγματικά ποιοι μας στάθηκαν και ποιοι όχι. Βλέπουμε λοιπόν.

Θα ήθελα να παρακαλέσω την ΠΤΗΣΗ εάν μπορεί να μας πληροφορήσει σε τι φάση είναι το ΑΙΤΙΜΑ αποδέσμευσης και αγοράς αυτών των τριών πυραύλων που ζητήθηκε απο την ΠΑ για τα viper ….μπορούν να αγοραστούν ….?και εάν ναι σε τι ποσότητες??? ευχαριστώ….ΑΥΤΑ ΘΑ ΟΠΛΑ ΕΑΝ ΓΕΙΝΟΤΑΝ ΝΑ ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΕΣΤΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΑΕΧΙΚΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΝΑ ΧΡΙΣΗΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ f16 block 52+….τότε σίγουρα θα πάρουμε τα πάνω μας!!!

Αγαπητοι φιλοι το προβλημα για αλλη μια φορα δεν ειναι στους αμερικανους αλλα στις εκαστοτε κυβερνησεις που δεν ηθελαν ουτε να ακουν για εξοπλισμους.Πριν 20 χρονια περιπου διαβαζα σε καποιο περιοδικο για το ενδιαφερον της Ελλαδος για την προμηθεια του HTS (harm targeting system) ενα συστημε τοσο απαραιτητο για την εκτοξευση των Harm που οι αμερικανοι πιλοτοι απορουσαν πως μπορει καποιος να κανει επιχειρηση χωρις αυτο το ατρακτιδιο.Οι Αμερικανοι λοιπον απαντησαν οτι δεν ειναι διαθεσιμο προς πωληση εκεινη την στιγμη στην χωρα μας.Μετα απο μερικα χρονια η Αμερικη ειδοποιησε την Ελλαδα οτι πλεον το HTS διατιθεται προς πωληση.Ξερετε ποια ηταν η απαντηση της χωρας μας;Καμια,ακρα του ταφου σιωπη.Αν κανω λαθος αγαπητη ΠΤΗΣΗ παρακαλω διορθωστε με.

Δηλαδή απο τον Ιούλιο και μετά είναι διαθέσιμα…..

Θα είμαστε σίγουροι για το τι όπλα θα μας αποδεσμεύσουν όταν στείλουμε LOR και τι θα απαντήσει το κογκρέσο.

Που ακριβως λεει οτι το κογκρεσο δινει το οκ.? Απλη ενημερωση εγινε. Το αν θα αποδεσμευτει ειναι δουλεια αλλων. 30 χρονια εχουμε φ16 ειδαμε κανα χαρπουν? Θα θα θα εχουμε χορτασει. Απο ΑΒ το προηγουμενο μαιο μεχρι στρατηγικους βομβαρδισμους εχετε γραψει. Για την ωρα βλεπουμε μια βυθοκορο και τιποτα αλλα. Ας ειμαστε λοιπον λιγο επιφυλακτικοι. Δεν βλαπτει.
Μην ξεχναμε οτι εχουν παρει ηδη 2,5 δισ σε εξοπλισμους και ανανέωση για τις βασεις και δεν εδωσαν ουτε βιδα. Και απο στιριξη ισες αποστασεις και χλιαρες δηλωσεις.

Last edited 3 months ago by allanmincey6

Σωστά. Δεν το σκεφτήκαμε. Το Κονγκρέσο προφανώς διαφωνεί. Μόνο βυθυκόρους για την Ελλάδα.
Μα καλά, δεν βαρεθήκατε; αλήθεια τώρα, δεν βαρεθήκατε;

Για πειτε μου παρακαλώ ενα αντάλλαγμα για τις βασεις. Μπορει να μην σας αρεσει να το υπενθυμίζω αλλα δυστυχώς ετσι ειναι. Ουτε ειναι λογικο να γινονται τετοιες ενεργεις και να τις συζηταμε για λιγες μερες και μετα περασμενα ξεχασμενα. Τελος ο πρεσβης χρησιμοποιησε συγκεκριμένες λέξεις και πουθενα δεν ηταν κατηγορηματικος σχετικα με το κογκρεσο. Μακαρι να κανω λαθος αλλα η διπλωματια ετσι ειναι. Ακομα και μια λεξη παιζει ρολο. Αλλωστε λιγες φορες το κογκρεσο εκοψε προγράμματα και πωλησεις? Μεχρι να το δουμε λοιπον ας ειμαστε συγκρατημένοι.

Ερώτηση σε αυτούς που τυχόν γνωρίζουν, ο AGM-84 Harpoon μπορει ν αχρισιμοποιηθει απο απο αλλο τυπο F-16 εκτος απο το F-16 v που θα έχουμε προσεχώς ; Αν ναι γιατι μεχρι τωρα δεν εχουμε; Ειναι θεμα κοστους ή τα επιτελεια δεν εκριναν σκοπιμο οτι μας χρειαζεται ;

Δεν έχουμε άλλους τύπους εκτός των F-16

γραψτε λαθος για τους τυπους ,διαφορα μπλοκ , αυτα μπορουν βαλουν AGM-84 Harpoon αν ναι γιατι μεχρι τωρα δεν εχουμε ;λογω κοστους ή δεν τα θεωρησαμε απαραιτητα;

Last edited 3 months ago by alissafuqua22

Κάποια σχόλια είναι τραγικά και δείχνουν την κατάντια μας, κρίμα.

Κάτι μου λέει ότι πολλοί αναγάγουν τον εταιρικό ανταγωνισμό/κόντρα σε πολιτική θέση των ΗΠΑ ή μιας χώρας, προκειμένου να επιτύχουν αυτό που θέλουν.
Ας αφήσουμε λίγο την κόντρα εταιρειών διαφορετικών κρατών που είναι οφθαλμοφανές.
Την απάντηση θα την βρούμε στην κόντρα μεταξύ LM και Boeing η οποία επεκτάθηκε τόσο στις εταιρείες με τις όποιες συνεργάζονται, όσο και σε προϊόντα ίδιας εταιρείας εάν μία εταιρεία συνεργάζεται και με τους δύο σε διαφορετικά προϊόντα.

Σε άλλη ιστοσελίδα του αμυντικού χώρου αναφέρεται ότι η παραγγελία των AGM-84 Harpoon δεν έγινε όταν αποκτήθηκαν τα F-16C/D block 50 που είχαν δυνατότητα να κάνουν χρήση των πυραύλων (δεν ξέρω αν τα δικά μας έχουν ικανό ραντάρ για να εκμεταλλευτούν πλήρως την εμβέλεια τους), γιατί δεν πίστευαν ότι θα τους αποδεσμεύσουν οι Αμερικάνοι και γιατί είχαν επιλέξει τακτικά τον αντιπλοϊκό ρόλο να τον έχουν αποκλειστικά τα Mirage 2000EGM/BGM με τους AM-39 Block II Exocet.
Αυτό εξηγεί κάπως την κατάσταση, αλλά δεν εξηγεί γιατί δεν τους αγοράζουμε τώρα που λόγω της χαμηλής διαθεσιμότητας των Mirage 2000EGM/BGM δεν έχουμε την πολυτέλεια για να έχουμε τα F16 προσανατολισμένα σε συγκεκριμένους ρόλους. Νομίζω κοστίζουν λιγότερο από μια φρεγάτα ή μια μοίρα πολεμικών αεροσκαφών. Μαζί με τις τορπίλες θα ήταν μια προμήθεια προσιτού κόστους που αλλάζει τα επιχειρησιακά δεδομένα για τους Τούρκους σε ολόκληρη την ανατολική Μεσόγειο.

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΠΟΨΗ: Ας μην υπερβάλουμε, δεν είναι για πέταμα οι LaFayette, δεν είναι και Arleigh Burke. Δίνουν λύσεις;

 Όσοι καλοί φίλοι θυμούνται, πρώτη η ΠΤΗΣΗ πριν 2,5 χρόνια, μίλησε για LaFayette, καθώς ήταν Σεπτέμβρης του 2018 όταν γράψαμε για τις επιλογές Ενδιάμεσης...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Ιταλία: Σχέδια για βαριά οπλισμένο αντιτορπιλικό 10.000 τόνων!

42
Προμελέτη έχει ξεκινήσει το Ιταλικό Ναυτικό για μια νέα κλάση (DDX) σκαφών επιφανείας, με εκτόπισμα έως 10.000 τόνων. Το σκάφος κατηγορίας αντιτορπιλικού αναμένεται να...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ Δεκέμβριος 2020

Αγορά 4.49
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 2019 Σεπτέμβριος #400

Αγορά 4.49
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 2015 November 2015 #354

Αγορά

Related News

Ν. Παναγιωτόπουλος: Θα συνεχίσουμε την ενίσχυση των Ενόπλων Δυνάμεων

ΑΠΕ-ΜΠΕ.Η περαιτέρω ενίσχυση της μαχητικής ικανότητας και του αποτρεπτικού μηχανισμού των Ενόπλων Δυνάμεων, η συνέχιση της συνεισφοράς προς την κοινωνία και της ανάληψης πρωτοβουλιών...

Επίσκεψη Στρατηγού Φλώρου σε Μονάδες των Ενόπλων Δυνάμεων στην Κρήτη και τα Δωδεκάνησα

Επίσκεψη σε Μονάδες και Σχηματισμούς των Ενόπλων Δυνάμεων στην Κρήτη, σε νησιά του Νοτιοανατολικού Αιγαίου και στο Σύμπλεγμα της Μεγίστης πραγματοποίησε στις 29 και...

Επίσκεψη Μητσοτάκη στη Λέσβο: το ευχαριστώ του στους φρουρούς του Αιγαίου

ΑΠΕ-ΜΠΕ: Τις ευχαριστίες του προς τις γυναίκες και τους άνδρες του Λιμενικού, του Πολεμικού Ναυτικού και της Ελληνικής Αστυνομίας για την προσφορά τους στη...