24.9 C
Athens
Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου, 2020
Αρχική Κύριο Άρθρο Και JASSM κυρ Στέφανε, και SLAM, από τα καλά, και μερικούς BGM-109,...

Και JASSM κυρ Στέφανε, και SLAM, από τα καλά, και μερικούς BGM-109, θα το κάψουμε απόψε! Τι εννοείς “μας δίνεις”;

Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

ΣΚΗΝΗ 1η

  • Καλησπέρα σας…
  • Καλησπέρα και σε εσάς
  • AGM-84 έχετε;
  • Φυσικά και έχουμε
  • Θέλω 20 ζεστούς, έρχομαι τώρα να τους πάρω
  • Φυσικά, κάνουν 50 εκ. δολάρια, τους τυλίγουμε για δώρο ή θα τους ρίξετε επιτόπου;
  • Όχι για δώρο, αλλά τι εννοείτε με το “50 εκ. δολάρια”; Δεν τους χαρίζετε;
  • τουτ τουτ τουουουουτ
  • Αλήτες, δεν μας δίνετε AGM-84 γιατί θα ανατρέψετε την ισορροπία υδατανθράκων στην γειτονιά μου! Όταν όμως η κυρά Νίτσα αγόραζε τουλούμπες, τότε δεν είπατε τίποτα!

DYESS AIR FORCE BASE, Texas — Airmen here prepare a Joint Air-to-Surface Standoff Missile to be loaded onto a B-1B Lancer. The 7th Bomb Wing here became the first unit to achieve initial operational capability of the JASSM cruise missile Aug. 18, which means the missile is able to be used in combat operations. The JASSM, or AGM-158A, is an air-to-surface, single warhead self-propelled missile. (U.S. Air Force photo)

ΣΚΗΝΗ 2η

  • Γειά σας
  • Καλησπέρα σας
  • Ο ξάδελφος του περιπτερά μου του κουλουρτζή δίπλα στο προπατζίδικο, είπε πως δεν πουλάτε AGM-84 σε μας τους φτωχούς
  • Εξαρτάται. Πουλάμε, και έχουμε και πολύ καλό χρηματοδοτικό πρόγραμμα…
  • Και που το ξέρω εγώ πως μου πουλάτε;
  • Μήπως επειδή σας το λέω εγώ;
  • Ποιος είστε εσείς; οι μέτοχοι της εταιρείας; το διοικητικό συμβούλιο; η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς;
  • Εμμμ, ο τοπικός αντιπρόσωπος είμαι, και έχω δικαιοδοσία να σας το πω
  • Τα άλλα όμως τα καλά δεν μας τα πουλάτε! Αλλά τέτοιος είστε! Φτου σας!
  • ….
  • Αλήτες
  • ….
  • Πάω τώρα απέναντι στον Γενάντι, που έχει και καλό πράμα, και αμά λάχει έχει και κάτι ξαδέλφες μπουκιά και συγχώριο! Γενάντι, πιάσε κανά Καλίμπρρρρρρ

ΣΚΗΝΗ 3η

  • Χαίρετε!
  • Καλησπέρα σας! Πως μπορώ να σας βοηθήσω;
  • Θέλω να πάρω AGM-84 για το σπίτι!
  • Φυσικά! θα πληρώσετε μετρητά ή με κάρτα;
  • Δηλαδή δεν κατάλαβα… θα μου πουλήσετε;
  • Φυσικά. Τον περασμένο μήνα τους δειγματίσαμε στη σύζυγό σας και φάνηκε ενθουσιασμένη. Δεν ήρθατε για την παραγγελία;
  • Όχι βέβαια! Απλά ήθελα να δω πόσο αλήτες είστε και δεν μας δίνετε στο σπιτικό μας AGM-84!
  • Μα σας δίνουμε!
  • Αφού δεν μας δίνετε!
  • Μα σας δίνουμε λέμε!
  • Μα πλάκα μου κάνετε; δεν μας δίνετε! ή μας δίνετε από τους παλιούς λέμε!
  • Μα τι λέτε! Δεν έχουμε παλιούς εδώ και δυο δεκαετίες. Μόνο φρέσκους, και μάλιστα ταιριάζουν στο καινούργιο σας SUV!
  • Είστε αλήτες!
  • …..
  • Από τους άλλους τους καλούς, τους JASSM μας δίνετε;
  • Γιατί, ζητήσαμε και σας είπαμε όχι;
  • Το ήξερα! Αλλά τέτοιοι είστε!
  • Μα τι λέτε τώρα! Στο χρηματοδοτικό για το καινούργιο σας SUV Φ-16 Βίπερ περιλαμβάνονται όλα αυτά σαν εξτρά!
  • Όχι, δεν με γουστάρετε για πελάτη, και γουστάρετε τον απέναντι τον αχώνευτο! Γιαυτό και τους πουλάτε τα πάντα!
  • Μα τι λέτε κύριε! Δεν του πουλήσαμε ούτε βίδα εδώ και δυο χρόνια, και μάλιστα ακυρώσαμε και την παραγγελία του για το δικό του υβριδικό σούπερκαρ Φ-35 που μάλιστα είχε προπληρώσει! Με κάτι σακαράκες πάει στη δουλειά!
  • Είστε αλήτες!

ΣΚΗΝΗ 4η

  • Καλησπέρα
  • Καλησπέρα σας
  • Καίγομαι, χρειάζομαι άμεσα να αγοράσω κάποια πράγματα…
  • Φυσικά, ότι θέλετε…
  • Σίγουρα;
  • Τι εννοείτε;
  • Μου είπαν πως μου κάνετε μουτράκια και δεν μου δίνετε ότι θέλω…
  • Μα τι λέτε τώρα… Ποιος σας το είπε
  • Καλά πληροφορημένες πηγές!
  • Ποιες πηγές;
  • Κοιτάξτε, με προειδοποίησε μέχρι ο οδηγός ταξί που με έφερε εδώ! Κάτι θα ξέρουν όλοι αυτοί…
  • Τι να σας πω. Πείτε μου τι θέλετε και θα τα βρούμε!
  • Λοιπόν, θέλω AGM-84 Harpoon. Γιατί δεν μου δίνετε; ε;
  • Μας σας δίνουμε! Πριν λίγες μέρες δεν ήρθε ο πωλητής μας και σας έκανε προσφορά; αφού δεν έχετε ούτε φράγκο τσακιστό, είπατε!
  • Α ναι… οκ, τώρα έχω. Κληρονόμησα μια θεία μου. Δίνετε ή όχι; ε;
  • ΝΑΙ ΛΕΜΕ
  • Καλά. JASSM δίνετε;
  • Ναι δίνουμε, αλλά πως θα τους ρίχνετε; αφού δεν έχετε ακόμη τα νέα F-16V, ενώ τα παλιά θέλουν πιστοποίηση…
  • Άστε το δούλεμα! Θα τους πετάω από τον Όλυμπο, τι ζόρι τραβάτε; ότι θέλω θα τους κάνω!
  • Καλά, ναι τους δίνουμε
  • SLAM δίνετε;
  • SLAM; Τι να τους κάνετε; είναι παλιοί αυτοί!
  • Άσε το δούλεμα σε μένα! Τους δίνεις ή όχι;
  • Ναι τους δίνουμε, αν βέβαια παράγονται ακόμη…
  • Ε το ήξερα ότι δεν τους δίνετε!
  • Μα γιατί; δεν σας έχουμε δώσει ότι έχετε ζητήσει; JSOW, AIM-120C7, ότι ζητάτε το παίρνετε. Το μόνο που δεν θα δώσουμε είναι ΑΙΜ-9Χ αφού αγοράσατε τους ΑΙΜ-2000. Μεταξύ μας, καλά κάνατε, λίγο πατάτες αυτοί οι ΑΙΜ-9Χ…
  • Αχά! Καλά το ήξερα! Δεν μου πουλάτε!
  • Μα πουλάμε! Κάντε αίτηση και θα πάρετε ότι θέλετε! Έχουμε και καλά χρηματοδοτικό FMF με προνομιακ…
  • Άσε το δούλεμα μεγάλε. Ξέρεις ότι κάποτε κάτι τύπους σαν εσένα τους είχα για πρωϊνό; Αφού δεν πουλάς…
  • Μα τι λέτε; εδώ σας δίνουμε το F-35 που παρακαλάνε τα ΗΑΕ και η Σαουδική Αραβία να αγοράσουν, και μας χρυσώνουν, και έχουμε άδεια να το πουλήσουμε σε σας που δεύτερο βρακί δεν έχετε, και μας βρίζετε κι από πάνω;
  • Κοίτα φιλαράκι. Ή μέχρι την Παρασκευή θα έχω 300 JASSM στη Σούδα, και 400 AGM-84 στη Λάρισα, ή συνεργασία ΤΕΛΟΣ!
  • Τι εννοείτε τέλος;
  • Τ Ε Λ Ο Σ! Άντε, πουλήσαμε για την πάρτη σας και τους ξανθούς που μας πουλούσαν τα πάντα και τσάμπα, δεχόντουσαν κεράσια για πληρωμή, και έφερναν και καλό πράμα…
  • Error 404

 

Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις είναι εντελώς συμπτωματική και ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα. Κόπιράιτ ΠΤΗΣΗ προντάκσιονς

Είναι μια κοινωνική προσφορά της ΠΤΗΣΗ στην καθημερινή επιθεώρηση που ζούμε…


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν απαραίτητα τους συντάκτες τους κι όχι υποχρεωτικά την ιστοσελίδα. Ο ιστότοπος δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συντακτών της και των άρθρων τους. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση των άρθρων μας χωρίς γραπτή έγκριση, αλλιώς το ptisidiastima.com θα λάβει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Τα σχόλια των άρθρων που ακολουθούν, δεν εκφράζουν την ιστοσελίδα, παρά μόνο αυτούς τους ίδιους τους σχολιαστές. Η αρχισυνταξία έχει το δικαίωμα να λογοκρίνει σχόλιο ή να απαγορεύσει την δημοσίευσή του.

- Advertisement -

86 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
86 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
LaM

Πλάκα πλάκα, ειναι πολυ διαφωτιστικό…

zap

Βρε σαταναδες……

GeoMoust

Ε-Π-Ο-Σ

ikaros

Ως αναγνώστης της ΠΤΗΣΗΣ από το 1992 με έχετε συνηθίσει σε ένα άλλο επίπεδο. Καλή η πλάκα αλλά μέχρι ενός σημείου.

photographix

Yπαρχει και ο αξιοσεβαστος παραγοντας κουραση. Καποτε που υπηρχε μονο το περιοδικο τα πραγματα ηταν πιο απλα και πιο ευκολα ελεγχομενα …. Γραφε γραφε καποτε ερχεται και εξαντληση κιολας …

Last edited 21 days ago by photographix
zap

Θα μου επιτρεψετε να πω οτι ο ιστοτοπος ειναι πιο informal απο ενα εντυπο, και ισα ισα αυτη η αναρτηση βοηθα ελαφρυνοντας την ατμοσφαιρα.

GeorgeP

Σε συνομοσιολογους που αναπαραγουν προπαγανδα χωρις καμια βαση, μονο χλευασμος σαν αυτος του αρθρου αξιζει.

x-m

Με αιτία την ανάξια αναφοράς προπαγάνδα γράφτηκαν 3 άρθρα, προς το παρόν.

Last edited 21 days ago by x-m
Fiorentino

Δε θα διαφωνήσω και εγώ σε αυτό, από τότε που έπαιρνα ΠΤΗΣΗ
(1993), έχουν αλλάξει λίγο τα πράγματα. Εξέλιξη, εγώ μεγάλωσα και έγινα γεροπαράξενος, ποιος ξέρει…

Neoklis

συμφωνώ απόλυτα….τέτοιο επίπεδο άρθρου δεν περίμενα να δω εδώ…νομίζω καλό είναι να διατηρήσετε τη σοβαρότητα και να μην πέφτετε στο επίπεδο άλλων σάιτ που όπως ξέρουμε όλοι ,απλά ανεβάζουν ειδήσεις για τα κλικ…
Σας διαβάζω από το 1982,αλλά…λίγο δείτε το

ETS

Με καποιους που γραφουν διαφορα εδω μεσα μια χαρα επιπεδο ειναι για απαντηση .

Lebowski

Εγώ που την διαβάζω από το 1985 τι να πω; .Δυστυχώς ή ευτυχώς παραμένει η καλύτερη σε σχέση με τους υπόλοιπους του ειδικού τύπου στην χώρα αλλά όσο πάει η ψαλίδα κλείνει.

Faethon

Η ΠΤΗΣΗ παραμένει , όπως την γνωρίζω εγώ από το 1982, ένα από τα πλέον αξιόπιστα μέσα ενημέρωσης στον αεροπορικό χώρο και όχι μόνο, μετέπειτα.Οι εποχές όμως άλλαξαν και εξελίχθηκαν τα μέσα, όπως το διαδίκτυο όπου μπορούν να παρουσιάζονται ευρύτερες θεματολογίες με άμεσο τρόπο.Το περιοδικό παραμένει αυτό που ήταν πάντα , Νο1 στην κατηγορία του (παρά τις περιπέτειες που πέρασε) και κατά την άποψή μου, είναι άδικο να το συγχέουμε με τον ιστοχώρο του, όπου μπορούν να παρουσιάζονται ευρύτερες απόψεις και θέματα όπως το παραπάνω που δείχνει ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του λαού μας..το ΧΙΟΥΜΟΡ. Τα γράφω αυτά επειδή… Read more »

Augusto

Επικό Έπος χαχαχαχαχαχαχαχ

peet14

Εκπληκτικό κείμενο ,πολλά συγχαρητήρια στον -στούς εμπνευστές

Diogenis

Δηλαδη οι Τουρκοι ειχαν καλυτερη τηλεφωνικη γραμμη και παραγγειλαν (και χωρις την μεγαλη Αλικη) AGM-84H/K SLAM-ER (Standoff Land Attack Missile-Expanded Response)

Last edited 21 days ago by Diogenis
Nikolaos

Ομολογώ ότι με προβληματίζει το γεγονός ότι δύο μέρες τώρα η ύλη του περιοδικού (του ιστότοπου, εν πάση περιπτώσει), ετεροκαθορίζεται από τις διαδόσεις ιστοτόπων εγνωσμένης ανυποληψίας και στράτευσης. Επανέρχομαι στη θερμή παράκληση για ένα άρθρο με θέμα “Περιορισμοί εξαγωγής αμυντικού υλικού από ξένες χώρες προς την Ελλάδα μεταπολεμικώς και έως σήμερα”. Με μεθοδολογία Θάνου Σιτίστα – Επαχτίτη: α) πηγές, δημοσιεύσεις, χρονολόγηση, β) διασταύρωση, γ) επιβεβαίωση, διάψευση ή δήλωση άγνοιας. Για ένα έκαστο σύστημα για το οποίο ακούστηκε κάτι: Δεύτερη παρτίδα Φάντομ το 1974, F-16 στα μέσα της δεκαετίας του ’80 λόγω φόβου διαρροών στην ΕΣΣΔ, IFF του F-16 το 1999… Read more »

Nikolaos

Σας συγχαίρω από καρδιάς, φυσικά και το ρεπορτάζ είναι πηγή, και εκεί το έγκυρο μέσο, όπως σεις, κάνει τη διαφορά.
Αντιλαμβάνομαι ότι το θέμα θέλει αναδίφηση σε μεγάλες βάσεις δεδομένων, και ιδίως συνδρομές μέσων αιχμής (π.χ. AW&ST), που κατά τεκμήριο όμως έχετε στη διάθεσή σας.
Θα ευχόμουν να δούμε μία εκάστη των περιπτώσεων που συζητήθηκαν, όσο αβάσιμες και αν φαίνονται, και ιδίως “σκοτεινές” υποθέσεις σοβαρών τριβών τύπου SPN-2.

Antonis_Loukas

Το μόνο ‘σκοτεινό’ στην υπόθεση SPN-2, είναι το μαύρο σκοτάδι που ‘έφαγε’ το σύστημα… Έτσι γίνεται όταν κάποιοι, αντί να υπηρετούν τη πατρίδα(ένστολοι και μη…), υπηρετούν ξένα συμφέροντα…

evaggelos

μακαρι αντε να μαθαινουμε κ τιποτες οι νεολαιοι

chikichiki

Συμφωνώ στο έπακρο, και θα αποτολμούσα να προσθέσω πως είναι εκκρεμής και μια προέκταση αυτού του θέματος σε γενικότερη ανάλυση της εξοπλιστικής πολιτικής της χώρας.

George

Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση αλλά δύσκολο να τεκμηριωθεί Ενδιαφέρον και οι λόγοι της τεράστιας παραπληροφόρησης που τρώει χρόνια στη μάπα ο Ελληνας και όχι φυσικά μόνο για τα εξοπλιστικά btw δεν υπήρξε δεύτερη παρτίδα F-4 το 1974 αλλά υλοποίηση της πρώτης. Η δεύτερη ήταν αργότερα και μπήκε σε λογική 7/10 με την Τουρκία όπως ήταν η επίσημη πολιτική των ΗΠΑ τότε για στρατιωτική βοήθεια και ανεπίσημη για αγορές οπλικών συστημάτων Ενδιαφέρον είναι το πως έγινε η παραγγελία της πρώτης παρτίδας F-4 ενώ οι ΗΠΑ και η Γερμανία σε αντίδραση για τη Χούντα είχαν επιβάλει εμπάργκο στην Ελλάδα (Ηταν και οι μόνες… Read more »

Nikolaos

Θρυλείται ότι, μετά τη δημοσίευση των χαρτών παραχωρήσεων προς την ΤΡΑΟ “οικοπέδων” για έρευνα στο Βόρειο Αιγαίο μεταξύ Λήμνου, Λέσβου, Θάσου και Σαμοθράκης στην τουρκική ΕτΚ το Νοέμβριο του 1973 (που ήδη οδήγησε σε ενίσχυση των φρουρών Βορείου Αιγαίου και Έβρου) και προπάντων μετά τον πλου του τουρκικού σκάφους ερευνών “Τσιανταρλί” στο Αιγαίο το Μάιο του 1974, ζητήθηκε δεύτερη παρτίδα 36 Φάντομ (τα πρώτα 36 ήδη παρεδίδοντο) από τις ΗΠΑ, οι οποίες (φέρονται να) αρνήθηκαν (η Τουρκία είχε θέσει παραγγελία για 54). Αυτό οδήγησε τον Ιούνιο του 1974 στη συνδυασμένη αγορά 40 Mirage F1CG & 60 A-7H Corsair II (τα… Read more »

Thankgod4thebomb

-Παρακαλώ
-χελοου
-Γεια σας… Τι θα θέλατε ?
-2 freddos
-Αμέσως… Βάση θέλετε ?
-Άμα είναι φριι γες!

Vas

Ειρωνείες και εξυπνάδες και θέλουν να θεωρούνται σοβαροί. Και ναι πτήση JASSM και ακόμα παλιότερα AGM-130 ζητήσαμε και μας έριξαν άκυρο. Τους Tomahawk φυσικά και ποτέ δεν τολμήσαμε να ζητήσουμε, εδώ δεν μας έδωσαν τα άλλα, θα μας έδιναν αυτό; Άσε φυσικά για πιο λόγο να τους ζητήσουμε; Αφού δεν διαθέτουμε πλοίο που να μπορεί να τους φορτώσει.
Αλλά και αμερικάνικα σκάφη τώρα να πάρουμε δεν πρόκειται να αποδεσμεύσουν τους tomahawk, μόνο στα αδέλφια τους τους Βρετανούς τα πούλησαν, όπως και τα Trident. Κανένας άλλος στον κόσμο δεν τους έχει, τυχαίο;

Last edited 21 days ago by Vas
vtheofilis

Αν δεν απατώμαι, κάποιοι SLBΜ αναπτύχθηκαν με συνεργασία ΗΠΑ-Ην. Βασιλείου.

Vas

Οι αμερικάνοι πούλησαν τους Trident SLBM στους Βρετανούς, απλά οι Βρετανοί τοποθέτησαν τις δικής τους ανάπτυξης πυρηνικές κεφαλές.

evaggelos

κοιτα για τον jassm συμφωνο αλλα για το 130 δεν το δωσαν πουθενα,τομαχωκ δεν αποδεσμευεται κ μονο το βασιλειο το εχει κ τα τριντεντ ουτε με ποπο δε θα σου δωσουν γιατι ειναι πυρινικα.

Vas

Γιατί δεν πούλησε αλλού ο AGM-130 δεν ξέρω, ίσως επειδή κανένας άλλος δεν τον ήθελε, προφανώς δεν υπήρχε ενδιαφέρον για αυτό.
Δεν με κατάλαβες, ίσα ίσα που εννοούσα ότι στρατηγικά όπλα σαν τα tomahawk(δεν συζητάμε καν για πυρηνικά) τα δίνουν μόνο στους Βρετανούς, και απλά ανέφερα το Trident ως απόδειξη, όχι ότι υπήρχε ποτέ περίπτωση να τον δώσουν, ούτε και φυσικά εμείς να τον ζητήσουμε.
Τα έγραψα όλα αυτά γιατί στο σκιτσάκι πιο πάνω σατίριζε την αγορά του tomahawk, ότι τάχα μου εμείς είμαστε που δεν το ζητήσαμε.

Last edited 21 days ago by Vas
Nikodimos

Δεν ισχύει ότι ο Tomahawk δεν αποδεσμεύεται. Αν τον ζητήσει κάποια χώρα μπορεί να εγκριθεί δεν είναι α πριορι βέβαιο ότι δεν θα εγκριθεί. Η Ισπανία είχε ζητήσει αριθμό τέτοιων πυραύλων για τις νέες της φρεγάτες με σύστημα Aegis επί πρωθυπουργίας Αθναρ και πράγματι η πώληση εγκρίθηκε. Ωστόσο η επόμενη κυβέρνηση Θαπατερο ακύρωσε την αγορά.

Mavi70

Τίποτα δεν είναι σίγουρο ότι δεν αποδεσμεύεται κ.Παυλίδη ακόμα και πυρηνική κεφαλή έχουμε την δυνατότητα να στείλουμε LOR. Αλλά από ότι καταλαβαίνω μάλλον εμείς για κάποιους λόγους δεν έχουμε ζητήσει ποτέ! Αυτούς τους λόγους θα ήθελα να αναδείξετε αν μπορείτε. Μια απορία που γενάτε είναι ότι σύμφωνα πάντα με τον κ.Torrey Goad(εκπρόσωπο της Πρεσβειας) από τον Ιούλιο μας έχει στείλει ενημέρωση για διαθεσιμότητα και τιμές!! Άρα LOR έχουμε αποστείλει. Ξέρετε πότε την στείλαμε(χρονικά)?Επίσης αν έχει φύγει LOR αν ξέρετε με την εδώ παρέμβαση της πρεσβείας(που μπορεί να γίνει)έχει υποβληθεί απευθείας στο DoS(PM) και DSCA.Σας ευχαριστώ

GATA

Η δικη μου θεωρια ειναι πως τον AGM-130 ζοριζονταν να τον δωσουν γενικα (οχι μονο στην Ελλαδα) γιατι για την εποχη του οντως μπορουσε να “The proposed sale of this equipment will not alter the basic military balance in the region. “ Με σωμα BLU-109 , κινητηρα και command guidance, μια εμπειρη αεροπορια (οπως η Ελληνικη) μπορουσε να κανει φοβερη ζημια και να μην μεινει HAS για HAS απεναντι και μαλιστα απο τα 50-70km. Θυμαμαι οι Αμερικανοι το χρησιμοποιουσαν απο τα F-15 καθως ηταν “τερας” και οι πιλοτοι τους ειχαν παθει την πλακα τους. Αληθεια εμεις για ποιο αεροσκαφος το… Read more »

Nikolaos

Πονεμένη ιστορία ο AGM-130. Αν και θεωρητικά απλή μετεξέλιξη (με πυραυλοκινητήρα) ενός άκρως επιτυχημένου όπλου (GBU-15, Τύνιδα 1986 & Βοσνία 1995), υπήρξε το μεγαλύτερο ναυάγιο του αμερικανικού οπλοστασίου. Έχει βληθεί επιχειρησιακά μόνο από F-15E (2 κατά δήλωση επιτυχείς εκτοξέυσεις σε ζώνη απαγόρευσης πτήσεων στο Ιράκ αρχές 1999, μέρες μόλις μετά την πρώτη παράδοση, το διαβόητο περιστατικό της σφαγής αμάχων επιβατών τρένου στη σιδηροδρομική γέφυρα της Grdelica στη Νότιο Σερβία το Μάιο του 1999, και 3-4 εκτοξεύσεις το 2003 στο Ιράκ, όλες στο γάμο του Καραγκιόζη). Η έκδοση με σώμα ΒLU-109 δεν παρήχθη τελικώς ποτέ. Αντί για 4000 που ήταν ο… Read more »

G...

Πραγματικα πολλες φορες το σχολιο σου ειναι καλυτερο απο το αρθρο.

Nikolaos

Ευχαριστώ, αγαπητέ φίλε, πάντα με ενδιαφέρον παρακολουθώ και τις δικές σου συμβολές στη συζήτηση. Πολλά σχόλια εδώ με κάνουν σοφότερο, και προσπαθώ να ανταποδίδω στην παρέα το κατά δύναμιν.

epampapas

Οι Γάλλοι όμως μας δίνουν τον “αντίστοιχο Tomahawk” μια χαρούλα. Αλλά προσπαθούμαι να μας πείσουν κάποιοι ότι η υποστρατηγική κρούση δεν είναι καθήκον του ΠΝ. Αυτό δηλαδή που είναι παγκόσμια τάση σε όλα τα ναυτικά…

GATA

Αν συνεχισουμε με αυτα τα μυαλα/σκεψη δεν θα εχουμε ΠΝ αλλα θα μας μεινει η υποστρατηγικη κρουση. https://www.navalanalyses.com/2019/09/hellenic-navy-brief-analysis-of-current.html Με το ζορι βγαινουν οι συμβατικες αποστολες/ασκησεις/ΝΑΤοικες υποχρεωσεις απο κατα-κοινη-ομολογια παλια/αρχαια πλοια και συζηταμε για tomahawk. Σημαντικο ο καθενας να διαβασει το παραπανω καταπληκτικο αρθρο και καταλαβει το χασμα αριθμων (τωρα-στο μελλον) με τους απεναντι , το γεωγραφικο σημειο των “θερμων περιοχων-navtex-Ροδος-Καστελοριζο” αλλα και την αποσταση τους απο την Σμυρνη/Μαρμαριδα/Ατταλεια και Σαλαμινα αντιστοιχα. Μετα να συνδυασουμε και τις παρακατω ειδησεις για να αντιληφθουμε οτι υπαρχει αναγκη/θεμα για κατι διαφορετικο απο την υποστρατηγικη κρουση αυτη την χρονικη στιγμη. Αn υπολογισουμε και τον χρονο… Read more »

Mitsos_Mantzos

Χαχαχαχαχαχα Τι θα βλέπουν τα ματάκια σας κάθε μέρα;

Το Πάσχα πρέπει να είναι μόνιμο στα γραφεία σας.

Και τώρα θα έρθουν οι λογοτέχνες που θα πούνε δεν περίμενα τέτοιο επίπεδο από την πτήση που διαβαζω από το 80, αλλά τώρα δεν διαβάζω πια εδω και κάτι χρόνια γιατί άμα Διάβαζα θα ήξερα ότι το ύφος του περιοδικού είναι ακριβώς το ίδιο όπως τότε.

Nikodimos

Επιτέλους κάποιος το είπε…

Pita

Δηλαδή συμφωνείτε με αυτόν που αποκαλεί ειρωνικά “λογοτέχνες” όσους βλέπουν την απαξίωση και τον αυτοεξευτελισμό της Πτήσης και αγωνιούν βλέποντας το περιεχόμενο του ιστορικού περιοδικού να πέφτει σε επίπεδο “ΕΣΠΡΕΣΟ” του αμυντικού χώρου.

Με κάθε σεβασμό, δεν θεωρώ ότι τιμά το περιοδικό η στάση σας. Οφείλετε να ακούτε όλες τις απόψεις, να δέχεστε την κριτική και να σταματήσει επιτέλους η ειρωνεία από μέρους της Πτήσης στα σχόλια αναγνωστών.

photographix

Aυτο οντως ειναι ενα θεματακι: Οι ειρωνικου υφους απαντησεις πρεπει να σταματησουν, ειναι αντιδεοντολογικες, παρα το οτι εκει που κατευθυνονται οντως προκειται περι “μαργαριταριων” σχολίων, αυτο δεν ειναι αρκετη αιτια για ειρωνικου υφους ανταποκριση. Παρα το οτι οι συντακτες εχουν δικιο. Η σιωπη και το προσπερασμα ειναι πολυ πιο δεοντολογικα ενδεδειγμενα. Ή ψυχρη επιστημονικη απαντηση εαν απαιτειται απαντηση για καποιο λογο. Ενας απο τους λογους που Στηριζουμε πτηση ολη μας τη ζωη ειναι η διψα μας για ποιοτητα, συνολικα ομως, σε ολα τα επιπεδα. Μην υπερβαλλουμε. Η πτηση δεν εχει πεσει στο επιπεδο που αναφερεις. Αλλιως δεν θα ημασταν εδω… Read more »

Last edited 21 days ago by photographix
Mitsos_Mantzos

Φίλε ποτέ αγόρασες τελευταία φορά πτήση; Μήπως το 1990;

massey-ferguson-65

Δηλαδή μου λέτε ότι όλα τα όπλα που ζήτησε η ΠΑ περιση μας έχουν αποδεσμευτεί για τα f16 viper και 52adv και δεν έχουμε τσακιστει να βρούμε 1,5 δις να τα πάρουμε και να προχωρήσουμε την αναβαθμηση τον άλλων 40 f16????

ETS

Δεν το ηξερες ?
Τωρα το καταλαβες?
Αφου οι εξοπλισμοι δεν φερνουν ψηφαλακια τα ιδια θα λεμε?

Gunner

Έτσι.

dv1.gr

υπαρχει και αλλη σκηνη…..΄΄ ναι με ακουτε ?…για κατι πραγματακια που ειχα ρωτησει ….ξερετε τελικα δεν τα χρειαζομαι …βρηκα αλλου ….καλυτερα …ευχαριστω”….

VAGGELAS

Το ζήτημα κατά την ταπεινή μου άποψη είναι, εάν, πότε και για ποιους τύπους πυραύλων υπήρξε πραγματικό Ελληνικό ενδιαφέρον. Να υποθέσω ότι ουδέποτε υπήρξε επίσημο αίτημα από Ελληνικής πλευράς, αφού σε αυτή την περίπτωση είτε θα είχε απορριφθεί αρμοδίως από τα όργανα του Αμερικανικού Κράτους η θα φιγουράριζαν στα φτερά των αεροσκαφών μας. Η σχετική φιλολογία και φημολογία είναι περιττή, ενοχλητική και απογοητευτικη για τους σχεδιασμούς (?) Εωρωπαικου Κράτους. Με την ευκαιρία να θυμίσω ότι οι AGM-84K ζητήθηκαν από την Τουρκία το 2006 και παραδόθηκαν τα έτη 2016 και 2017 (48 βλήματα συνολικά), πιθανά λόγω των απαιτήσεων πιστοποίησης στο F-16.… Read more »

extb2b

πριν την πρόταση γάμου ξεκινάς από το φλερτ αν φας άκυρο στο φλερτ δεν κάνεις επίσημη πρόταση γάμου απλά

Nikolaos

Η Ελλάς δεν έχει διατεταραγμένες σχέσεις με τις ΗΠΑ, και η διαθεσιμότητα του κατ’ εξοχήν όπλου πρώτου πλήγματος F-35 το πιστοποιεί. Ταυτόχρονα, καθοδηγούμενη από α) την ιστορική της εμπειρία, β) τις επιχειρησιακές της απαιτήσεις και γ) τις ΑΠΤΕΣ πολιτικές και στρατιωτικές της (εν στενή εννοία, όχι ΝΑΤΟ) συμμαχίες, η Ελλάς έχει διαχρονικά και δεύτερο αξιόπιστο προμηθευτή,πράγμα που ουδέποτε αμφισβητήθηκε και το οποίο είναι σημαντικός πυλώνας της εθνικής της ανεξαρτησίας. Η διαφοροποίηση των πηγών εξοπλισμού της υπογραμμίζει τη βούλησή της να μη συμβιβαστεί με τον εχθρό της υπό την ενδεχόμενη πίεση ενός προμηθευτού, και με τον τρόπο αυτό ενισχύει τις αποτρεπτικές… Read more »

dv1.gr

παντος τους αμερικανους τους βγαζω το καπελο …κοψανε τα φ-35 στους αλλους ..ασε σου λεει θα φανε την καταρριψη απο μιραζ (η ραφαλ οπως προκυπτει τελευταια) …και πως θα το ξεπλενουμε μετα ….βγαζω καπελο …αετοματιδες …πολυ μπροστα οι ανθρωποι …

chikichiki

Αυτό το photoshop από μόνο του αξίζει όσο 100 JASSM

Diogenis

Χάρρυ Κλυνν – Παραγγελία
https://www.youtube.com/watch?v=nYq7hmQL6rQ

Last edited 21 days ago by Diogenis
geo79

επικο….χαχαχαχα

Steve

Καλή η πλάκα αλλά κάτι ξεχνάτε….
ΣΚΗΝΗ 1η

  • Καλησπέρα σας…
  • Καλησπέρα και σε εσάς
  • AGM-84 έχετε;
  • Φυσικά και έχουμε
  • Θέλω 20 ζεστούς, έρχομαι τώρα να τους πάρω
  • Φυσικά, κάνουν 50 εκ. δολάρια, τους τυλίγουμε για δώρο ή θα τους ρίξετε επιτόπου;
  • Όχι για δώρο, αλλά τι εννοείτε με το “50 εκ. δολάρια”; Δεν τους χαρίζετε;
  • τουτ τουτ τουουουουτ
  • Αλήτες, δεν μας δίνετε AGM-84….. Σας ταΐζουμε σε Βόλο Λάρισα Σούδα και Αλεξανδρούπολη γιατί σας έδιωξε ο Τούρκος και τα θέλετε όλα τσάμπα…
flatspin

Α – Κ – Ρ – Ι – Β – Ω – Σ

Ολο το σκετσακι του αρθρογράφου ειναι παντελως ακυρο! Γιατι? Μα γιατι Στρατηγικη Συνεργασια! Γιατι ως τώρα Βυθοκορος. Σκέτη. Γιατι Βολο, Σούδα, Αλεξανδρουπολη τζαμπανταν.

Οποτε ΝΑΙ, περιμένουμε και περιμένουμε “τζαμπα”. Οχι μονο τους Harpoon αλλα και αλλα οπλα.

G...

Επιπλεον η λοκχιντ εχει παρει 2,5 δις περιπου. P3, f16, romeo.
Kανω λαθος

Jimmy

Ναι ελα κυρ Στεφανε , ο απεναντι μου δινει 2 φρεγαταρες φρεμ ολοκαινουριες να τις χρησιμοποιησω αμεσα τωρα που τις εχω αναγκη κι εχει παρει φωτια το σπιτι μου. , τι παπατζες να μπω να γραψω για να αρνηθω την προταση μην στραβωσει η “δουλιτσα” με τα LCS?

Vas

Μην ξεχνάμε οι A.Burke ακόμα έρχονται λεγόταν…

Fu_Mantsu

Σκηνη 5η _Καλησπερα _Καλησπερα και σε σας _Για εκεινα τα Kidd σας ηρθα, εκεινα ντε που θα βγαλετε οφφ σε λιγες μερες … _Ε ναι, τι ? _Ε να σκεφτηκα οτι με βολευουν στη δουλεια μου και … _Μα και βεβαια φιλε μου, ειναι καλο σκαρι, εξαιρετικο θα’λεγα. _Δλδ μου τα πουλατε ? _Μα φυσικα ! τι συμμαχοι ειμαστε ? _Πολυ ωραια, θαυμασια, θα τα παρω και τα τεσσερα τοτε με φουλ εξτρα. _….. _Τι ? _Να ξερετε …. _Ε τι ? _Εμεις …προσπαθουμε να τηρουμε ισες αποστασεις …. _Ισες αποστασεις ? Και τι σχεση εχει αυτο με μενα ?… Read more »

alexmark

Ισες αποστάσεις…ειδικά τώρα με τον COVID μη κολήσουμε τίποτα… Σας βγάλαμε και τη βυθοκόρο (που εσείς μόνοι σας δε θα τη βγάζατε ποτέ είναι αλήθεια) και όλο γκρινιάζετε…

Koursaros312

Χαμηλής ποιότητας απαράδεκτο.. ας πω χιούμορ. Κακώς ασχολείστε γιατι ρίχνετε το επίπεδο της σελίδας και του περιοδικού.

Brainp

Εγώ ξέρω ότι μια σοβαρή χώρα όταν υπογράψει μια συμφωνία για παραχώρηση βάσεων με μια ξένη υπερδύναμη απαιτεί ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ανταλλάγματα.
Εγώ σου δίνω αυτά και εσύ μου δίνεις αυτά. Δυστυχώς η συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και ΗΠΑ μιλάει γενικά και αόριστα για παραχώρηση υλικού ( βλέπε ότι περισσεύει από τον Αμερικανό στρατό)
Επίσης να θυμίσω στους συντάκτες της πτήσης και στον αξιαγάπητο κύριο Παιατ ότι όλους αυτούς τους μήνες της Ελληνοτουρκικής κρισης η Ελλάδα εξακολουθεί να ανήκει σε μια άφαντη συμμαχία που λέγεται ΝΑΤΟ,επικεφαλής της οποίας υποτίθεται ότι είναι Η ΗΠΑ.

AESA

Η σύμβαση είναι βραχυχρόνια και αν δεν κάνω λάθος ακόμα παίζουμε με τις υπογραφές της προηγούμενης κυβέρνησης. Υπέγραψε για 30 χρόνια και μετά θα δεις πόσα και τι θα ζητήσεις. Υπογράφεις για 30 χρόνια; Τι είναι πολλά; Την δημόσια περιουσία την παραχώρησαν για 100. Κάνω λάθος; Για το ΝΑΤΟ και εμείς και οι τούρκοι είμαστε σύμμαχοι, και θεωρητικά δεν τους ενδιαφέρουν οι μεταξύ μας διαμάχες εκτός και αν ξεφεύγουμε και πάμε να πλακωθούμε. Εκεί μας λένε ήρεμα και μιλήστε μεταξύ σας. ´Ετσι ο Μανώλης χαρακτήρισε το ΝΑΤΟ εγκεφαλικά νεκρό και δεν είχε άδικο. Τώρα με την σημαία της ΕΕ, έρχεται… Read more »

Last edited 21 days ago by AESA
AESA

Η σύμβαση είναι βραχυχρόνια και αν δεν κάνω λάθος ακόμα παίζουμε με τις υπογραφές της προηγούμενης κυβέρνησης. Υπέγραψε για 30 Σε χρόνια και μετά θα δεις πόσα και τι θα ζητήσεις. Υπογράφεις για 30 χρόνια; Τι είναι πολλά; Την δημόσια περιουσία την παραχώρησαν για 100. Κάνω λάθος; Για το ΝΑΤΟ και εμείς και οι τούρκοι είμαστε σύμμαχοι, και θεωρητικά δεν τους ενδιαφέρουν οι μεταξύ μας διαμάχες εκτός και αν ξεφεύγουμε και πάμε να πλακωθούμε. Εκεί μας λένε ήρεμα και μιλήστε μεταξύ σας. ´Ετσι ο Μανώλης χαρακτήρισε το ΝΑΤΟ εγκεφαλικά νεκρό και δεν είχε άδικο. Τώρα με την σημαία της ΕΕ,… Read more »

Mavi70

Δεν θέλω αγαπητέ Brainp Brainp να σας απογοητεύσω αλλά αυτά που περισσεύουν από τον Αμερικάνικο στρατό αυτή την στιγμή είναι λουκούμια για εμάς.

SAAB

Χαχαχαχα!!!
Αφιερωμένο σε όλους τους δημόσιους λειτουργούς, ένστολους και μη, που ψάχνουν χρήματα για τις ανάγκες των υπηρεσιών τους παντού εκτός από την τις υπηρεσίες στις οποίες υπηρετούν, για να δείχνουν απαραίτητοι και χρήσιμοι στους “από πάνω”.

simos

Αν αληθευει αυτο που κυκλοφορει τις τελευταιες ωρες οτι οι Γαλλοι θα μας δωσουν σαν ενδιαμεση λυση για τις Μπελαρα τις δυο τελευταιες αντιαεροπορικες FREMM αυτο θα ηταν μια εξαιρετικη εξελιξη αφου σε συντομο χρονικο διαστημα η Ελλαδα θα αποκτησει δυο συγχρονα AAW πλοια που τοσο χρειαζεται,θα αναμενουμε τις εξελιξεις με ενδιαφερον..

stuart

-Ελα κυρ Σαμ, ο Αρης ειμαι, που σου δωσα εκεινες τις 4 βασεις για να παρατηρεις τις κινησεις του Γεναντι.. Θα μου δωκεις 2 ΑΒ να κρατησω μακρια το μπολντονγκ που μου κατουραει τον κηπο?
-Α, δεν μπορω βρε Αρη, τα ΑΒ τα χρειαζομαι..
-Ολα ρε συ? 200 εχεις, θα σου λειψουν 2? Δωστα μου να χαρεις, κι εγω παντα διπλα σου
-Δεν γινεται, μη με πιεζεις, εχω βαλει στοχο να τα κανω 250
-Καλα ρε κυρ Σαμ, κρατα τα, κι οταν αμολυσει ο Γεναντι τα πουλια του.. παρτα μαζι σου

Mavi70

Καλημέρα και καλή δύναμη σε όλους μας! Εγώ αν ήμουν ΄ Πτήση ΄ την δημοσίευση δεν θα την έβαζα καθόλου ή θα την κατέβαζα άμεσα. Θα με συγχωρείσαι άλλα ο τόνος και το σαρκαστικό περίβλημα(ως κοροϊδευτικό)που την περιβάλει δεν είναι επιπέδου ‘Πτήσης’. Στο τέλος ίσως για το ύφος του μπορεί να ζητούσα και συγνώμη. Είσαστε θεωρώ οι πρώτοι που αναδείξατε το μη αληθές στην αποδέσμευση ή όχι των AGM-84 και μπράβο σας. Το ότι επανέρχεστε τρίτη φόρα σε αυτό και με αυτό το ύφος με προβληματίζει.Δεν θα γράψω κάτι άλλο δεν υπάρχει λόγος.Αν θέλετε μπορώ να σας εξηγήσω τι εννοώ.

chriss8

Πολύ σωστό αλλά και γενναίο άρθρο. Τα βάζετε με την πλειοψηφία του ελληνικού λαού:

Die hard Ανδρεϊκοί+ Die hard Καραμανλικοί του Β + ΚΚΕ + ΧΑ + πυρήνας παλιού ΣΥΡΙΖΑ + επιστολές Ιησού + παππούληδες στο Άγιο Όρος= αντιαμερικάνοι for ever

Nikolaos

Έπρεπε να διαβάσετε προχθές στο ΒΗΜΑ τον γνωστό (ου γαρ έρχεται μόνον …) καντηλανάφτη του Αγίου Ανδρέα Παπανδρέου, Πέτρο Μακρή, να μας λέει ότι όλα γίνονται για να πλουτίζουν οι έμποροι όπλων … του το είπε ένας Τούρκος ξενοδόχος, που του παρέθεσε λουκούλειο γεύμα στην Κωνσταντινούπολη … τόσο καλοί άνθρωποι αυτοί οι Τούρκοι … Άλλωστε, “οι λαοί δεν έχουν να χωρίσουν τίποτε μεταξύ τους, οι πολέμοι (sic) γίνονται για άλλους”, εκείνους που ο καθένας φαντάζεται για τη αφεντιά του δηλαδή …

Flanker

Καλημερα σας θελω να μου παραχωρησετε δυο knox. Μα και βεβαια!! Συμβολικο τιμημα ειμαστε συμμαχοι! Τελεια!! ερχομαι να τις παρω! ΕΕ παρτε τον χρονο σας πρεπει να αφαιρεσουμε το SQR-18A TACTASS. Ε γιατι..? Εεε δεν κανουν για σας αυτα τα συστηματα ..πολυ προηγμενα.. Καλημερα σας. Θελω να αγορασω δυο -τεσσερα KIDD. Μα και βεβαια ειμαστε συμμαχοι!!! Απλα θα σας τα δωσουμε χωρις SM2 ,δεν κανουν αυτα για σας εσεις ειστε λιγο βλαχοι τι τα θελετε αυτα… Καλημερα σας!! Αγορασα μια παρατημενη τεχνολογια παρεμβολων (SPN2)απο την Ρωσια/Αρμενια και θελω να την κανω να δουλευει.Θελω την συνεργασια σας. Τι???? Τι λες ρε???… Read more »

gdmast

Κοίτα να δεις βρε παιδί μου, έχουν τόσο ωραία stand off όπλα και εμείς δεν τα ζητήσαμε ποτέ! Τσ τσ τσ τσ. Τι παλιοχαρακτήρες είμαστε βρε παιδί μου. Και τώρα που ετοιμάζουμε καμιά 10αρια δις εξοπλιστικό, κάτι μου λέει ότι πάλι δεν θα ζητήσουμε ε? Τσ τσ τσ τσ. Ε βέβαια, στα 10 δις που να βρεθούν ξέρω γω 200 εκ να πάρουμε μερικά κομμάτια ε? Τσ τσ τσ τσ. Και τόμαχωκ αποδεσμεύουν φαντάζομαι ε? τσ τσ τσ τσ. Και άμα ζητήσουμε θα μας δώσουν ε? Τσ τσ τσ τσ. Δεν ζητάς τίποτα επισήμως, εάν ανεπισήμως σου λέει ο άλλος… Read more »

nigozs

Το θέμα είναι ότι ο κυρ Στέφανος θα έπαιρνε κασέρι τα λεφτά και η Βουγιουκλάκη πληρωνόταν καλά, εμείς ?

andreasmp412c

Κ harpoon μας δινουν κ jassm μας δινουν κ τομαχωκ μας δινουν κ οι πρωδωταις οι πολιτικοι δεν τους αγοραζουν γιατι ειναι τσιπηδες. Αλλα ταυτοχρονα ολως περιεργως εχουμε σταξει τας δραχμας μας για exocet κ scalp… Κοιτα να δεις ενα πραγμα ρε παιδακι μου, να χουμε τα παντα στα mirage κ στα f 16 μας οχι… Πωτς γκενεν ατο;;; Μαλλον θα μαστε εδω κ χρονια ζεσουιδες κ δε γουσταρουμε τον κυρ στεφανο.

Υ.Γ το οτι μεχρι στιγμης τον jassm ο κυρ στεφανος που ξεπουλαει τον εχει δωσει σε μονο 3 χωρες ειναι καθαρα συμπτωματικο, μη σας μπαινουν ιδεες

chikichiki

Τας δραχμάς τα στάξαμε και για UGM-84, που αποκτήθηκαν απροβλημάτιστα, και για SCALP με αμερικανικά εξαρτήματα (βλ. Αίγυπτος). Ταυτόχρονα η αποδέσμευση του AGM-84H/K στην Τουρκία κάνει το ενδεχόμενο μη αποδέσμευσης στην Ελλάδα εξαιρετικά απόμακρο (δεν συμβαίνει συχνά αποδέσμευση στην Τουρκία χωρίς αντίστοιχη αποδέσμευση στην Ελλάδα). Οι δε ελλείψεις από την άλλη δεν είναι απαραίτητα ορθολογικές από τη μεριά μας, ώστε να εντοπίζουμε υπαιτιότητα στον ξένο παράγοντα. Τα Μιράζ για παράδειγμα, δεν έχουν καθόλου “τα πάντα”: ενώ υποτίθεται ότι αποκτήθηκαν ως δεύτερη πηγή αεροπορικής ισχύος σε περίπτωση αμερικανικού εμπάργκο, πλην των -5/SCALP ο στόλος δεν έχει καμία δυνατότητα αέρος-εδάφους παρά το… Read more »

andreasmp412c

Ξεκινωντας αναποδα το ξερεις κ κ το ξερω οτι για τον jassm θα παρουμε την ιδια απαντηση που θα παιρναμε κ για τον τομαχωκ… Αλλα πες οτι ηταν θετικη τωρα. Το να μη μου τους δινεις χθες, σημερα να μου τους αποδεσμευεις κ αυριο το συζηταμε, δεν σημαινει κατι για μενα. Το 2009 που λες τους θελαμε; Τους πηραμε; Τελος. Οπως επισης δε μου λεει κατι που οι scalp εχουν αμ. υποσυστηματα. Λιγο πολυ τα παντα εχουν κατι αμερικανικο. Κ εγω θελω κατι για τα f16 μου. Θα ημουν περιεργος να μαθω αν θα μας πιστοποιουσαν τον scalp στα f16… Read more »

chikichiki

Όχι ότι έχω πολλές ελπίδες για το αντίθετο, αλλά αν υπάρχει μια περίοδος που η Ελλάδα θα είχε ελπίδες, αυτή είναι τώρα. Τότε δεν μπορούσε να πουληθεί γιατί βρισκόταν υπό ανάπτυξη. Ειλικρινά θα έπρεπε να λέει κάτι γιατί νομίζω πως απαντάει ακριβώς & ευθέως στο ερώτημά σου. Αναρωτιέσαι γιατί οι ΗΠΑ δεν μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε όπλα μακρού πλήγματος όταν η πώληση των SCALP εκ των πραγμάτων σήμαινε έμμεση αμερικανική συγκατάθεση στην απόκτηση από την Ελλάδα τέτοιων όπλων. Στην περίπτωση της Αιγύπτου η πώληση μπλοκαρίστηκε από τις ΗΠΑ αναγκάζοντας τη Γαλλία να αντικαταστήσει τα US-made απάρτια. Της Ελλάδας προχώρησε κανονικά.… Read more »

Jimmy

Εν το μεταξυ εχει βουιξει ο τοπος για τις 2 φρεμ, και απο τα φιλοκυβερνητικα μεσα με κινδυνο να εκτεθουν αν δεν υπαρχει το ενδεχομενο αυτο, και η πτηση που ανεβαζει αρθρα για καθε τουιταρισμα του ονοραμπλ πρεσβη δεν εχει γραψει λεξη . Να υποθεσω οτι η ειδηση ειναι μουφα? Να υποθεσω οτι η ειδηση ειναι αληθης και εχουν σκασει απο το κακο τους? Θελω να πιστευω οτι ισχυει το δευτερο :).

chikichiki

Όταν η Π&Δ έγραφε κατεβατά διαδοχικά για τις Belharra (σαφέστατα υπέρ της αγοράς), με 200-500 σχόλια από κάτω, που ήσασταν όλοι εσείς που ανακαλύψατε τούτες τις ημέρες την ταμπέλα του φιλοαμερικανισμού;

Παρεμπιπτόντως, κάτι “γαλλικό” ανέβηκε. Λυπάμαι αν σοκάρω αλλά συχνά σχολιαστές ανακαλύπτουν ειδήσεις πριν αυτές ανέβουν εδώ. Και εξίσου συχνά το ερμηνεύουν αυτό ως μεροληψία.

Last edited 20 days ago by chikichiki
ANARIS

Keep writing , keep fighting !

G...

Sculp και exoset πως πηραμε ρε πτηση? Εκει ειχαμε λεφτα?
Στα f16 30 χρονια γιατι δεν εχουμε τιποτα αντίστοιχο?
Φυσικα δεν περιμενω απαντηση γιατι απλα δεν εχετε.
Συνεχιστε να γραφετε αρθρα κατηγορίας espresso

chikichiki

Ο SCALP έχει αμερικανικά εξαρτήματα.

Όταν αγοράστηκε ο Exocet, ήταν υποψήφιος και ο AGM-84. Άρθρα της εποχής, καθώς και η αποδέσμευση του UGM-84 συνηγορούν πως ο AGM ήταν διαθέσιμος.

Rantaplan

Βρέ μπαγάσες….

Το Σχόλιο της Ημέρας

Το είχαμε γράψει πριν λίγο καιρό, τα SA-8 OSA είναι δυστυχώς τελείως παρωχημένα, το βιώνουν οι Αρμένιοι αυτή τη στιγμή

 Οι εικόνες που φτάνουν από το Ναγκόρνο Καραμπάχ, αλλά και τα σύνορα της Αρμενίας, δείχνουν απελπιστικές σκηνές καταστροφής συστημάτων SA-8B από αζέρικα UCAV Bayraktar...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

Κύριο Άρθρο

Όχι άλλη ΑΠΟΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ, θα σκάσουν τα καζάνιααααααα!

52
 Έχει χρειαστεί να γράψουμε άλλο ένα τέτοιο άρθρο, πριν χρόνια, εδώ στο site μας. Ήταν τότε, που ομάδα δημοσιογράφων, προσπαθώντας να εξωραϊσει την εικόνα...
Card image

ΠΤΗΣΗ September 2020

Αγορά 3.99
Card image

ΠΤΗΣΗ 2014 July 2014 #338

Αγορά
Card image

ΠΤΗΣΗ 2015 December 2015 #355

Αγορά

Related News

Όχι άλλη ΑΠΟΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ, θα σκάσουν τα καζάνιααααααα!

 Έχει χρειαστεί να γράψουμε άλλο ένα τέτοιο άρθρο, πριν χρόνια, εδώ στο site μας. Ήταν τότε, που ομάδα δημοσιογράφων, προσπαθώντας να εξωραϊσει την εικόνα...

Ρεπορτάζ Βασίλη Νέδου από την “Κ”: Σούδα, εξοπλιστικά στην ατζέντα Πομπέο

Αναδημοσίευση από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, αρχικό δημοσίευμα εδώΤην κεντρική σημασία που έχει για την ελληνοαμερικανική στρατηγική σχέση ο τομέας της ασφάλειας και της άμυνας αλλά...

ΕΞΕΛΙΞΗ: Προχωρά με ταχείς ρυθμούς η διαδικασία του προγράμματος εκσυγχρονισμού των ελληνικών MLRS, θα είναι ικανά για ATACMS BlockIVA και Deepstrike!

 Μετά από τα fake news σχετικά με τα ελληνικά MLRS, ας γυρίσουμε στην πραγματικότητα, και στο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των MLRS του Ελληνικού Στρατού που...

Αντί να ασχολούμαστε με τα ουσιώδη που συμβαίνουν στις Ένοπλες Δυνάμεις και στην Άμυνα, τσιμπάμε στις PSY OPS της Τουρκίας

 Το έχουμε πει σε όλους τους τόνους που θα μπορούσαμε να το πούμε. Το έχουμε πει με το καλό, με το κακό, με το...

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ: Κατάληψη στα γραφεία της ΠΤΗΣΗΣ από συντάκτες που δεν θέλουν την αγορά των Rafale (αλλά είναι οπαδοί των F-35)

 Κατάληψη στα γραφεία μας από ομάδα συντακτών που αντιτίθεται στην αγορά των Rafale από την ΠΑ, και επιμένει να αγοραστούν F-35 και μάλιστα άμεσα....
- Advertisement -