26.9 C
Athens
Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου, 2020
Αρχική ΝΕΑ ΑΜΥΝΑ «La Tribune»: Ματαιώνεται η πώληση των [email protected] γιατί τη Γαλλία και την...

«La Tribune»: Ματαιώνεται η πώληση των [email protected] γιατί τη Γαλλία και την Ελλάδα χωρίζουν €1,1 δις!

Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Η προμήθεια των δύο φρεγατών FDI/[email protected] ματαιώνεται επ’ αόριστον, με βάση τη γαλλική εφημερίδα «La Tribune».

Κυριότερη αιτία γι’ αυτή την εξέλιξη φέρεται να είναι το τεράστιο οικονομικό κενό που χωρίζει τις δύο πλευρές. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Michel Cabirol, η Ελλάδα είναι διατεθειμένη να δαπανήσει €1,4 δις, ποσό που απέχει εντυπωσιακά από τα €2,5 δις, τα οποία ζητούν οι Γάλλοι.

Το παράδοξο είναι, όπως η εφημερίδα σημειώνει, πως η Ελλάδα δεν διαμαρτυρήθηκε για αυτό το χάσμα του €1,1 δις, όταν γίνονταν ενημερώσεις σχετικά με το κόστος των πλοίων, τουλάχιστον στην προ Covid-19 εποχή. Στην πρόσφατη Σύνοδο της Ε.Ε. ο Πρόεδρος Μακρόν επιχείρησε αλλά δεν κατάφερε να συζητήσει το ζήτημα, όπως θα ήθελε, με τον Έλληνα πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, και έτσι το πρόγραμμα φαίνεται πως παραπέμπεται στις καλένδες. Και όχι μόνο αυτό. Ο έμπειρος Γάλλος δημοσιογράφος εμφανίζει τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα να συζητά για μία αναβολή που φτάνει περίπου τα 10 χρόνια!

«La Tribune»: Η Ελλάδα εγκαταλείπει την αγορά των φρεγατών FDI/[email protected];

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, είναι ένα κρύο ντους για τη Naval Group, που ανέμενε την υπογραφή της επίσημης συμφωνίας μέσα στο καλοκαίρι. Αν αυτό γινόταν, το πρώτο ελληνικό πλοίο θα ήταν έτοιμο μετά από 40 μήνες και θα παραδινόταν στο Πολεμικό Ναυτικό το 2024. Το δεύτερο πλοίο θα ακολουθούσε το 2026.

Καταλήγοντας, η γαλλική εφημερίδα γράφει πως υπάρχουν ήδη ελληνικά δημοσιεύματα που μιλούν για τον εκσυγχρονισμό των τεσσάρων φρεγατών MEKO 200HN και τη ναυπήγηση τεσσάρων φρεγατών MMSC στα Ναυπηγεία Ελευσίνας μέχρι το 2025, με το κόστος της δεύτερης να εκτιμάται σε €4 δις, τουλάχιστον κατά τα ελληνικά άρθρα. Σε δεύτερο χρόνο θα μπορούσαν να ακολουθήσουν τέσσερις κορβέτες Sa’ar 72 στη Σύρο.

Κάπου εδώ πρέπει να επαναλάβουμε πως τα προγράμματα των [email protected] και MMSC κρίνονται πάντοτε συμπληρωματικά, αφού προορίζονται να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες. Επιπλέον, παρά την παραφιλολογία, δεν επιβεβαιώνεται πως τα αναδρομικά των συνταξιούχων σχετίζονται με τις φρεγάτες.

Η νέα «Πτήση» ΙΟΥΛΙΟΣ 2020


Μοιραστείτε το άρθρο
  •  
  •  
  •  

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο ptisidiastima.com εκφράζουν απαραίτητα τους συντάκτες τους κι όχι υποχρεωτικά την ιστοσελίδα. Ο ιστότοπος δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συντακτών της και των άρθρων τους. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση των άρθρων μας χωρίς γραπτή έγκριση, αλλιώς το ptisidiastima.com θα λάβει όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Τα σχόλια των άρθρων που ακολουθούν, δεν εκφράζουν την ιστοσελίδα, παρά μόνο αυτούς τους ίδιους τους σχολιαστές. Η αρχισυνταξία έχει το δικαίωμα να λογοκρίνει σχόλιο ή να απαγορεύσει την δημοσίευσή του.

- Advertisement -

146 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
146 Comments
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
x-m

Συμπληρωματικά είναι δυο προγράμματα όταν υπάρχουν χρήματα σε επάρκεια. Υπάρχουν και για τα δυο;

Ένας ουδέτερος παρατηρητής διαβάζοντας το άρθρο ,σε ποιον θα ρίξει το ανάθεμα;

Όπως το είπε κάποιος νομίζω σε ένα σχόλιο, this is Lockheed territory……. Σε ποια χώρα υπάρχει ναυτικό και αεροπορία αγορασμένο από μια εταιρεία;

Οι Γάλλοι ας πούμε είναι ακριβοί. Σε εμάς ποιο επίθετο ταιριάζει; Τι στήριξη θα πρέπει να αναμένουμε έστω και σε λεκτικό επίπεδο;

Last edited 1 month ago by x-m
Pantelis82

Φτωχοί;

x-m

Αναξιόπιστοι; Αγόμενοι και φερόμενοι ; (τα πιο ευγενικά που μου έρχονται).

Last edited 1 month ago by x-m
photographix

Βορειοκορεατες

ANDREW

ΥΠΑΚΟΥΟΙ

photographix

Σε λιγο δεν θα σηκωνει κανεις το ακουστικο απο την αλλη μερια της γραμμης. Εχουμε κουρασει το συμπαν

GrandTurkeyShoot

unethical unprofessional timewasters, κουτοπόνηροι ζητουλες τριτοκοσμικοί χωριατες ή ο,τι τεσπα αντιστοιχοι χαρακτηρισμοί υπάρχουν στα γαλλικά

δυο χρόνια διαβάζαμε για αυτό το σκάφος, νισαφι

Jason

Με δυο φρεγατες Belharra δεν βγαινεις ουτε μεχρι το Σουνιο, καθως υπαρχει το ρισκο επιθεσεων κορεσμου απο εχθρικα βληματα. Δεν μπορουμε να βαλουμε ολη την μαχητικη ισχυ σε 2 πλοια. Ακομη και οι Αμερικανοι εχουν πλεον το δογμα “distributed leathality”, δηλαδη “διασπορας φονικοτητας”. Ειναι εξωφρενικο να βαζουμε ολα τα “αυγα” σε δυο “καλαθια”.

Καλυτερα να αποκτησουμε 2 μοιρες μαχητικων Rafale απο τη Γαλλια για να κυριαρχησουμε σε Αιγαιο και Ανατολικη Μεσογειο. Τι τον νοιαζει τον Μακρον αν θα αγορασουμε Γαλλικες φρεγατες η Γαλλικα αεροσκαφη? Θα αγορασουμε το Γαλλικο προιον που χρειαζομαστε εμεις.

ak73

Πιθανώς έχεις δίκαιο , αλλά υπάρχει και μια άλλη πιθανότητα , να συμβαίνει το αντίθετο .. Το όλο θέμα με τις Belharra δεν είναι μόνο οικονομικό . Είναι στρατηγικό , και αφορά τους Scalp Naval Αυτό το όπλο για να χρησιμοποιηθεί στο βεληνεκές του χρειάζεται : 1) Έλεγχο διαθεσιμότητας – ακρίβειας – υποστήριξης του στρατιωτικού GPS που θα χρησιμοποιηθεί 2) AWACS , Foe , λειτουργία εκεί που θα χρησιμοποιηθεί ( Αεροσκάφη awacs , κατασκοπευτικοί δορυφόροι κλπ 3) Data center εδάφους με πολύ μεγάλες δυνατότητες για παροχή on line πληροφορίας στον πύραυλο κλπ Οι Γάλλοι όπως και οι Αμερικανοί ( π.χ.… Read more »

BreguetXIX

Νομίζω τελικά ζούμε με εθνικούς μύθους και ευχολόγια. Απο πού και ως πού “η κατασκευή πλοίων στην Ελλάδα μπορεί να μας γλιτώσει εύκολα 20% – 25;” Πότε το έκανε στο παρελθόν για να το κάνει και σήμερα;; Στις ΜΕΚΟ; Στις Super Vita; Στα OSPREY; Στα type 214; Το μοναδικό σίγουρο με τα ελληνικά ναυπηγεία είναι οι υπερτιμολογήσεις, οι σκανδαλώδεις συμβάσεις, οι επάλληλες εκκαθαρίσεις,οι συνεχείς καθυστερήσεις και οι παράνομες κρατικές επιδοτήσεις. Αυτά είναι που έρχονται ξανα και ξανά μπροστά τα τελευταία 30 χρόνια. Τα ελληνικά ναυπηγεία είναι απλά πολύ μικρά, χωρίς πιστοληπτικές γραμμές, και υπερβολικά εξαρτημένα απο κρατικά συμβόλαια για να… Read more »

ak73

Όλα σωστά που λες , μόνο που τώρα τα ναυπηγεία , Ελευσίνα , Σύρος κλπ ιδιωτικοποιούνται , και δεν θα κάνουν κουμάντο τα συνδικάτα , αλλά ιδιωτικές εταιρείες με συμβόλαια και ρήτρες

BreguetXIX

Και την περίοδο 1990-2020 ιδιωτικά ήταν τα ναυπηγεία. Ιδιώτες τα αγόραζαν, τσιμπούσαν το συμβόλαιο που ήθελαν, έστελαν την τιμή στον Θεό, ξεκινούσαν τις καθυστερήσεις, ζητούσαν κρατικές επιδοτήσεις ή έξτρα συμβόλαια, και εν συνεχεία φαλήριζαν. Οπότε έμπαινε το δημόσιο να δώσει έξτρα επιδότηση, ακολούθως να κάνει εκκαθάριση, και ξανα μανα απο την αρχή.

x-m

Στην όλη κουβέντα τόσο καιρό περί FTI ποτέ δεν προέκυψαν ζητήματα περί δορυφόρων και άλλα τέτοια , γιατί μάλλον δεν υπάρχουν τέτοια ζητήματα. Ούτε υπάρχει περίπτωση εμείς να ζητήσαμε το αδιανόητο περί προστασίας της Κρήτης. Το αν συζητήθηκε ή προσφέρθηκε συνδρομή οποιουδήποτε είδους δεν το ξέρω. Τα πράγματα μάλλον είναι απλά: δεν τολμάμε (γιατί άραγε;) να αγνοήσουμε τις επιθυμίες του θείου Σαμ , ο οποίος ΜΟΝΟ σε λεκτικό επίπεδο και ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ δείχνει ας πούμε………. “θετική διάθεση” . Και αυτό την ώρα που η τουρκία φτύνει τις ΗΠΑ κατάμουτρα. Το να μιλάει ο κ. Πάιατ για τις ωραίες ελληνικές παραλίες… Read more »

Last edited 1 month ago by x-m
ak73

Φίλε Και εκείνη την φορά και τώρα εξηγώ τις Ελληνικές θέσεις στις διαπραγματεύσεις , δυο εάν και ένα εφόσον έγραψα τα ξανα είπαμε Την εμπλοκή της Γαλλίας στην Ν.Α . Μεσόγειο να την θεωρείς δεδομένη σχετικά άμεσα , όπως πιθανώς και της ΕΕ ( πιθανώς με κυρώσεις ) Τώρα όπως έγραψαν και Ελληνικές εφημερίδες ”Θέμα” ΄΄Καθημερινή”, αλλά ανέφεραν και κανάλια , το πρόβλημα εκτός των οικονομικών , είναι οι Scalp , αλλά και η ”στρατιωτική συνδρομή ” που απαιτούμε . Scalp + Στρατιωτική συνδρομή ( καθοδήγηση , ηλεκτρονική βοήθεια , όπως στα Μιραζ των HAE στη Λιβύη ) = Πλεονέκτημα… Read more »

vk17

Η απορια μου ειναι η εξης-αν αυτη ειναι η “φιλικη” τιμη των Γαλλων η εμπορικη ποια θα ηταν?

dimitrisx

Να ρωτήσω κάτι; Οι scalp χρειάζονται gps και μόνο για να πετάξουν και να χτυπήσουν ή μπορούν μέσο ψηφιακού χάρτη και waypoints τα οποία είναι αποθηκευμένα στον “σκληρό” δίσκο του όπλου και με την χρήση ραντάρ παρακολούθησης του εδαφικού αναγλύφου αλλά και σε συνδυασμό με το αδρανειακό σύστημα κατεύθυνσης του όπλου; Και στην τελική φάση το όπλο νομίζω πως χρησιμοποιεί ψηφιακή εικόνα του στόχου. Στην βάση της Τανάγρας δεν έχουμε σταθμό για λαμβάνουμε δορυφορικές εικόνες από το σύστημα Ήλιος; Οι στόχοι τους δεν είναι επισημασμένοι από πριν ως στρατηγικοί στόχοι, άρα σταθεροί; Τώρα όσον αφορά το αν είναι ή όχι… Read more »

ak73

Πολύ ωραία ερώτηση , την οποία δεν είμαι σε θέση να σου απαντήσω με ακρίβεια . Οι Scalp Naval όπως οι περισσότεροι long range βαλλιστικοί χρησιμοποιούν συνδυασμό , inertial , Gps , TERACOM , αλλά ασφαλώς και Terminal guidance , όπως πολύ σωστά γράφεις , αλλά για να συγκρίνουν την σωστή πορεία που λαμβάνουν από ραντάρ η δορυφόρο . Καταρχήν η ψηφιοποίηση δεν γίνεται με το Google η κάτι open , χρειάζεται συγκεκριμένου τύπου ψηφιοποίηση , ακριβείας , από ρανταρ η δορυφόρο . Ακόμα τα GPS ελέγχονται από τον κατασκευαστή σχετικά με την διαθεσιμότητα , αλλά και την ακρίβεια (… Read more »

ak73

http://greekmilitary.net/survailance.htm
Γενικά εδώ θα βρεις τις δυνατότητες της Ελλάδας σε επίπεδο δορυφόρων , όλοι όπως και τοy Ευρωπαϊκού GPS ελεγχόμενων από την Γαλλία

Ares
ak73

Ακριβώς , αγαπητέ , κατασκοπευτικός δορυφόρος , κατασκευασμένος και ελεγχόμενος από την Γαλλία .
Ίσως βέβαια ένας δεν φτάνει 100% , γιατί δεν είναι καν γεωστατικός , και είναι σε πολύ μεγάλο ύψος , αλλά από το τίποτα .

Mageiras

Οι Γάλλοι δεν είναι καλοί πωλητές…Αντί να προσπαθούν να φτιάξουν ένα προιον όπως το ζητούσαμε θα έπρεπε απλά να μας πουλήσουν αυτό που είχαν με το κατάλληλο μασάζ μέσω του τύπου.

x-m

Δεν αποφασίζουμε εμείς. Ο Τύπος αν πρόκειται να κάνει μια “δουλειά”, αυτή θα είναι να δικαιολογήσει στα μάτια του κόσμου την επιλογή της κυβέρνησης.

vk17

Εδω ενα σωρο χωρες ηθελαν να αναβαθμισουν τα Mirage κ οι Γαλλοι εκαναν προσφορες που κανενας δεν θα δεχοταν μονο κ μονο για να σε κανουν να αγορασεις τα Rafale. Το αποτελεσμα ηταν οι περισσοτερες χωρες να αναπτυξουν ενα εγχωριο προγραμμα αναβαθμισης χαμηλου κοστους.

BreguetXIX

Η αλήθεια είναι πως είναι δύσκολο να μην αρχίσουμε να βλέπουμε την χώρα σαν μπανανία και τους κατοίκους της σαν ιθαγενείς που ψάχνουν ολημερίς καθρεφτάκια απο τους εκάστοτε διοικούντες. Να πούμε για το δέλεαρ του εκσυγχρονισμό των ΜΕΚΟ;; Πόσα χρήματα πρέπει να επενδυθούν δηλαδή σε ένα σκαρί 25ετίας που έχει φτάσει στα όρια της σχεδιαστικής του εξέλιξης; Μας αρέσει ή όχι το μόνο που πρέπει να γίνει στις ΜΕΚΟ είναι να αλλαχθούν τα πεπαλαιωμένα η/α. Ποιά η λογική να κάνεις εναν βαθύ εκσυχρονισμό; Οι μεγαλύτερες anzac και με το νέο ρανταρ ζορίστηκαν. Ρεαλιστικά, στην καλύτερη οι Υδρα θα αρκεστούν σε… Read more »

chikichiki

Σε ποια χώρα υπάρχει ναυτικό και αεροπορία αγορασμένο από μια εταιρεία;” Παιδιά δεν ξέρω για σας πάντως εγώ πλοία της Boeing ή αεροπλάνα από την…Raytheon, δεν έχω δει για να πω ότι υπάρχουν εναλλακτικές. Κάποια στιγμή ίσως πρέπει να αντιληφθούμε και την έννοια του ολιγοπώλιου.

dv1.gr

το προβλημα δεν ειναι τα λεφτα ουτε ο κορωνοιος …ειναι η ”γαλλικης” υφης επιθεση στην τουρκικη βαση …μια χουφτα μιραζ και ειναι ζορι ..να γεμισει μπελαρα το αιγαιο ? καηκαμε …θα χαλασουν και οι κουμπαριες ……

chikichiki

Μιλάμε εν τω μεταξύ για μια επίθεση για την οποία δεν υπάρχει το παραμικρό στοιχείο πέρα απ’το ότι…συνέβη, κι όμως 13 άτομα τουλάχιστον θεωρούν πρακτικά δεδομένο ότι μια ΝΑΤΟϊκή χώρα, η οποία πέρα από λίγους ΑΤ δεν έδωσε τίποτε άλλο στον Χαφτάρ παρά…ευχές, επιτέθηκε ευθέως σε μια άλλη, τη στιγμή που η ίδια χώρα λίγο καιρό πριν έκανε πίσω επειδή τους φώτισε λίγο fire control. Το ότι μιλάμε για Μπελαρά λες και αποτελούν διαστημική τεχνολογία που κερδίζει μόνη της πολέμους, και μάλιστα για “Αιγαίο” όταν όλη η συζήτηση πλέον γίνεται για τη Μεσόγειο, είναι η κορύφωση σε αυτό το “από… Read more »

Scalp_eg

Εισαι μεγας διαστρεβλωτης της πραγματικοτητας οπως παντα, μιλαμε για μια επιθεση που την εκαναν η οι γαλλοι η οι αιγυπτιοι η οι εμιρατιανοι. Οι ρωσοι τα εχουν βρει με τον σουλτανισκο, δεν θα του εκαναν κατι τετοιο, και μαλλον στη λιβυη δεν εχουν και τετοιες δυνατοτητες Αν δεν την εκαναν οι γαλλοι (που πλεον ειναι το πιθανοτερο να την εκαναν) την εκαναν η οι αιγυπτιοι η οι εμιρατιανοι με γαλλικη βοηθεια στη καταδειξη στοχων απο δορυφορους και πιθανον και με ηλεκτρονικες παρεμβολες αρα στην ουσια ειναι το ιδιο καθως χωρις αυτη τη βοηθεια οι αλλοι δεν θα μπορουσαν να επιχειρησουν.… Read more »

chikichiki

Δε μιλούσα σε σένα καταρχήν. Απαντούσα σε άλλο σχόλιο που δεν έλεγε ό,τι λες εσύ. Αυτό το σχόλιο μιλούσε ξεκάθαρα για “γαλλική υφή”. Απάντησα ότι απ’τη στιγμή που δεν ξέρουμε τίποτα για την επίθεση, είναι αδύνατο να μιλήσουμε για την υφή οποιουδήποτε. Αυτό βέβαια δεν ισχύει για τον Αρχιαναλυτή scalp_eg ο οποίος με τα πολλά του πτυχία και την υψηλή του κριτική ικανότητα έκανε αμέσως τους υπολογισμούς και βρήκε γαλλική συνδρομή αν όχι επίθεση (Προφανώς υπονοείς με αυτά που λες ότι και η δική μας ΠΑ για να χτυπήσει τέτοιους στόχους χρειάζεται εξωτερική βοήθεια, γιατί αν Αίγυπτος/ΗΑΕ δεν μπορούν να… Read more »

Last edited 1 month ago by chikichiki
photographix

Nα τα βαλω εγω ρε φιλε! 1.1 δις δεν βρισκεται? Ζητηστε τα δανεικα απο την aegean! (…) Μαλλον ειναι στον πατο της λιστας το σουλουπωμα των ΕΔ, προφανως μαλλον η σημασια του ρολου τους εχει προκαθοριστει, μαζι με σχετιζομενες διπλωματικες δρομολογησεις …

Last edited 1 month ago by photographix
Mikkan

Με 50- 100 ευρώ το χρόνο μέσο όρο
Άλλοι περισσότερο άλλοι λιγότερο και ταμείο Εθνικής Άμυνας
Όλοι απανταχού Έλληνες
ΚΑΘΕ ΧΡΌΝΟ
δες πόσα μαζεύονται

Εμείς θα επιλέξουμε
Να γίνουμε Ισραήλ
Η Παλαιστίνη

Από εμάς εξαρτάται το μέλλον μας πλέον

Yiorgos

Εννοείς Αθήνα ή Μήλος. Γιατί να χρησιμοποιούμε κάτι ξένο, ενώ όλοι οι ξένοι μιλούν για τον διάλογο των Μήλιων. Θουκυδίδη αθάνατε, εάν ο Κυριάκος, ο Αλέξης η Φώφη η σάρα η μάρα και το κακό συναπάντημα σε είχαν διαβάσει, όχι επιδερμικά, και αναλύσει, ίσως να μην είχαμε αυτό το χάλι.

Εύχομαι μετά από τα χθεσινά γεγονότα ο κύριος Σταικουρας να καταλάβει ότι δεν έχουμε χρονικό περιθώριο 10 χρόνων για να εξοπλιστουμε. Υμαρτον.

Φιλικά πάντα
Γιώργος

George

Ούτε 5 όμως!

Alexandros

Που κολάει η Aegean?

Roger
Vassilis13

Δεν αντέχω άλλο τα ψεμματα κ τα παραμυθια. Ελεος….σιγα να.παιρναμε mmsc k bel!!! Ξεφτίλες πολιτικοί…ντροπη. Καλα 40 κ ασπρη μερα να μην ξαναδουνε. Τα χειρότερα

Lesalaut

MMSC και εκσυγχρονισμός MEKO σε πακέτο με άμεση παράδοση Tico είναι ίσως ιδανικό σενάριο, κι έχει ο Θεός.
Από Γαλλία, Μ2000 ή/και Rafale πολύ καλύτερα.

Flight

Tico θα ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Το βλέπουμε δύσκολο όμως

Thanos74

Ερωτηση:¨οι MMSC θα εχουν SM2 η ESSM εστω και block II ?
Γιατι με ESSM αεραμυνα περιοχης δεν παιζει……

Flight

Μπορούν σίγουρα να πάρουν SM-2, το έχουμε ελέγξει

ANDREW

υπαρχει περιπτωση εαν η ελλαδα ζητησει sm6 να τον αποδεσμευσει η αμερικη?

Flight

Να τον κάνουμε τι;

ANDREW

για μεγαλυτερη εμβελεια και για τυχον μελλοντικες απειλες απο τουρκια μερια, εαν αποκτησει τα αναλογα συστηματα.

sotbak

ψυχραιμία!!!! Εδώ δεν παίρνουμε τορπίλες για τα 214 που το ποσό είναι σχετικά λογικό θα πάρουμε ΣΜ-6!!!!!!

Digenis

Με το ιδιο ρανταρ των Σαουντ (TRS-4D) τις ιδιας εμβέλειας …? Και μιλαμε για 16 κελια συνολο ? Στα 4δις ολα αυτα για 4 πλοια ? Χωρις σοναρ τροπιδας ? Μιλαμε για συνδιασμο 12 Sm2 και 16 ESSM ?Χωρις τομαχοκ? .Ποσα upload σε διαφορετικους πυραυλους μπορει να κανει ταυτοχρονα ?

Last edited 1 month ago by Digenis
Panos71

Καλα τα ΑΒ Βασιλόπουλος που λέγαμε, πανε…. Τώρα και τα Τικ Τακ δύσκολο; Δηλαδή πρέπει να πιστέψουμε τώρα ότι, το πολεμικό ναυτικό μας, κάθισε στη ταβέρνα, παράγγειλε Γαλλική κουζίνα, και αφου είδε τον τιμοκατάλογο ετεροχρονισμένα, εξαφανίστηκε. Εν συνεχεία πήγε απέναντι που ο κατάλογος ήταν γραμμένος σε μαυροπίνακα ο οποίος έγραφε… Με 4 μπουρουχες 2 ΑΒ η ΤΙΚΟ δώρο. Κάθισε στο τραπέζι και ο σερβιτόρος του λέει…ο τσαμπας πέθανε, φάε αυτό και σκάσε! Σουρεαλ η κατάσταση και αυτά δεν νομίζω ότι είναι κινήσεις και ελιγμοί των ναυτικών μας, αλλά χαλασμένου τηλεφώνου από εταιρία σε πρεσβεία και γ***ω τα υπουργεία!!! Η υπομονή… Read more »

Roger

Ακόμα κάποιοι ονειρεύονται TICO και ΑΒ;

Ο Μάιος 2020 πέρασε παιδιά… και μαζί ξεφούσκωσε και το παραμύθι…

Τι άλλο χρειάζεται να γίνει για να το χωνέψετε;

Είστε ΕΝΗΛΙΚΟΙ ΑΝΔΡΕΣ, όχι 5χρονα αγοράκια να πιστεύετε σε παραμύθια… Ξεκολλάτε επιτέλους.

Last edited 1 month ago by Roger
photographix

Χωρις FDI βλεπω να παει περιπατο και το μελλον των Μ2000 στην ΠΑ

andreasmp412c

Παρε αλουμινοχαρτα κ μεκο κ ασε τα gamechanger για αλλους

Mikkan

Χωρίς άμυνα περιοχής είμαστε πίσω
Αλλά ίσως ν έρθουν έτσι οι A B. Οι Tiko

Οι και φ35

Όνειρα θα μου πείτε
Αλλά που και που καλά είναι

ANDREW

ΩΡΑΙΑ, ΑΦΟΥ ΜΑΘΑΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΣΤΕ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ. ASTER 30 SCALP NAVAL KAI TΑ ΔΥΟ ΜΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ. ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ 4+ ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ MMSC, ΠΟΥ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ 2 VLS MK41 KAI ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟΡΠΙΛΕΣ, ΟΥΤΕ ΣΟΝΑΡ ΤΡΟΠΙΔΑΣ. 2×4 VLS SYLVER= 8 VLS 2×4 VLS MK41= 8 VLS TΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ SYLVER? ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΑΣΤΕΡ 30 TI ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΜΚ41? ESSM BLOCK 2. SM2 ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΡΑΝΤΑΡ TRS-4D ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΜΒΕΛΕΙΑ 250 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΗ ΒΓΟΥΜΕ ΚΑΙ… Read more »

Flight

Μην γράφετε κεφαλαία, δεν θα εγκρίνουμε άλλο σχόλιο με κεφαλαία

ANDREW

συγγνωμη δεν το ξερα

Xristoforos

Ανεξαρτήτως χώρου, είναι σαν να φωνάζεις..

chikichiki

Όχι ότι δεν μισώ τις MMSC (τις μισώ), αλλά πρώτον οι SCALP δεν ήταν καν απαίτηση του ΠΝ (ήταν φωτογραφική τροποποίηση για να αποκλειστούν όλα τα άλλα πλοία πλην των FREMM από την προ-κρίσης αγορά φ/γ), δεύτερον οι Aster 30 δεν έχουν τίποτε το επαναστατικό (ούτε οι SCALP Naval δηλαδή δίνουν στρατηγικό πλεονέκτημα αλλά τέλος πάντων) σε σχέση με αμερικάνικα όπλα. Επαναλαμβάνω πως δεν τα λέω αυτά γιατί προτιμώ τις MMSC αλλά για να δείξω ότι μάλλον δεν ισχύουν αυτές οι θεωρίες περί αμερικάνικων φόβων.

chikichiki

Ειλικρινά δεν με ενοχλεί το φαινόμενο των αρνητικών ψήφων, με αφήνει όμως να απορώ. Όταν κάποιος επιχειρηματολογεί, πως γίνεται να νομίζει κανείς ότι ξεμπέρδεψε με μια αρνητική ψήφο; Δεν ανταπέδειξε τίποτα. Παρά μόνο δείχνει εμμονή και στρουθοκαμηλισμό. Καλά μου παιδιά, τα γεγονότα υπερισχύουν των συναισθημάτων. http://ivan-2-google.blogspot.com/2015/09/fremm-freda.html

Alpo

Με την συμπεριφορά μας, θα έρθει καιρός που θα λέμε «θέλουμε να αγοράσουμε αυτό»
και θα μας λένε «Μιλήστε με την γραμματέα μας».

BreguetXIX

Ίσως θα ήταν καλή ιδέα, να βάλουμε στις LCS, LCS+, και Sa’ar 72 (ή ότι άλλη μπανάνα προτείνεται) στην πλώρη την εταιρική σημαία της LM, και πίσω στην πρύμνη την αστερόεσσά. Έτσι τουλάχιστον μπορεί να φοβίζουν τους απέναντι και εμείς να μοιάζουμε κανονικό προτεκτοράτο και όχι μπανανία. Το ΠΝ, πιστό στο δόγμα «δεν μαθαίνω από τα λάθη μου», αφού πέταξε μισό δις για τα Παπα3 και 600εκ για να αγοράσει 4 και να εκσυγχρονίσει 6 φρεγάτες Ελλη 20ετίας, φλερτάρει και αυτή την δεκαετία να πάρει ένα δρόμο που δεν το πάει πουθενά. Πως αλλιώς να δούμε τις προτεινόμενες αγορές με… Read more »

Em.Ti

Δεν έχει κλείσει το θέμα ακόμα. Ας περιμένουμε λίγο.

Flight

Προφανώς. Απλά μεταφέρουμε όσα γράφει η γαλλική εφημερίδα

Thomas

Όσο και να μην έχει κλείσει είναι πολύ δύσκολο με τις οικονομικές μας δυνατότητες να πάρουμε το πλοίο που εμείς θέλουμε.

Δεν είναι εύκολα τα πράγματα…….

sotbak

πάντως κάτι παίζεται και εξυπηρετείται από το δημοσίευμα. Είναι απλώς η διαφορά στα λεφτά ή κάτι άλλο υποκρύπτεται;

Alexandros

Το βρίσκεται και εσείς λογικό μετά απο όλη αυτή την διαπραγμάτευση και το μπλα μπλα για τις Μπελάρες, ξαφνικά να διακόπτουμε κάθε επικοινωνία και να το παίζουμε λες και δεν σε ξέρω δεν σε είδα; Ούτε με γκομενικά δεν γίνονται τέτοιες πατάτες και πόσο μάλλον με μια χώρα που ε΄χει να πει ένα καλό λόγο για εμάς!

Scalp_eg

Νοιωθω τελειως ηλιθιος που πιστεψα σ αυτον το πρωθυπουργο, οτι ηταν η απαντηση στις λαικιστικες φωνες των ακρων, και ειχε οραμα για τη χωρα. Χτες μολις δηλωσε ο ιδιος οτι εφερε 70 δις (πως τα υπολογιζει αραγε?) και δεν μπορει να βρει ενα παραθυρο χρηματοδοτησης για 1 δις? Εγκληματικο απο τον ιδιο αν παραδοσει ολα τα οπλικα συστηματα της χωρας οχι μονο σε μια χωρα, αλλα σε μια εταιρεια (λοκχιντ). Αυτη η κινηση (το συνολο των κυριων οπλικων συστηματων της χωρας) να ανηκει σε εναν και μονο προμηθευτη, πρεπει να κοιταξουμε αν εχει και ποινικες ευθηνες. Ποτε δεν λαικιζω, αλλα… Read more »

Last edited 1 month ago by Scalp_eg
x-m

Νομίζω ότι το αυτομαστίγωμα είναι λάθος. Όπως είναι μεγάλο λάθος και το “σπάσιμο” όπως φαίνεται με τους Γάλλους.

(Και αυτός ο πρωθυπουργός, γόνος της γνωστής οικογενείας, είναι ίδιος με τους άλλους. Με την προϊστορία του και τις δεσμεύσεις του. Είναι παράδοξο το 2020 να πιστεύει κανείς σε οποιονδήποτε πρωθυπουργό)

Yiorgos

Αγαπητέ Scalp_eg Scalp_eg,

Μην ξεχάσεις να βάλεις στον υπολογισμό τα 37 Δις ευρώ από το μαξιλάρι που άφησε πίσω ο Αλέξης. Τα οποία 37 Δις, ο Αλέξης τα πείρε δανεικά και με καλή τιμή. Οπότε ή ερώτηση είναι η εξής. Όταν ζητάμε από τις αγορές 10ετες δάνεια και κάνουν υπερπροσφορα και παίρνουμε με σχεδόν μηδενικό επιτόκιο τόσο δύσκολο είναι να πάρουμε 2-4 Δις δάνειο για εξοπλισμούς?

Όταν είχες 37 Δις στο μαξιλάρι και θα έρθουν αλλά 71, πόσο δύσκολο είναι να δώσεις 3-4 Δις καθώς η Τουρκία είναι έξω από την πόρτα?

Φιλικά πάντα
Γιώργος

George

Τα 37 είναι τα πιο πολλά δανεικά μεν αλλά δεσμευμένα για πληρωμή χρέους καθώς επίσης και τα ταμειακά διαθέσιμα του δημοσίου, των φορέων του! Εδώ έχουν πρόβλημα δώσουν από τα 37 για την πανδημία…..αν πάνε και πουν ότι τα θέλουν για φρεγάτες θα φάνε ξύλο Οταν όμως έχεις 90 δις από τα 180 που βγάζουν οι Ελληνες κάθε χρόνο και εσύ δίνεις 0,5 δις για εξοπλισμούς είναι πασιφανές ότι απλά δεν θέλεις να δώσεις Δεν θα σε ψηφίσει ο άλλος αν του πεις για φρεγάτες και όχι για επιδόματα. Πως να το κάνουμε? Εκεί κολλάνε όλοι γι αυτό και υπάρχει… Read more »

chikichiki

Όχι που ο εκλεκτός γόνος του τζακιού που έχει στην πλάτη του την πάλαι πότε σάρα και μάρα του κόμματός του θα έκανε αυτή τη φορά τη διαφορά επειδή βγήκε στα κανάλια και είπε “έχουμε αλλάξει”. Έχω χάσει το μέτρημα, είναι η δεύτερη φορά που η ΝΔ υπόσχεται ότι θα αλλάξει τα πράγματα και θα σώσει τη χώρα ή ξεχνάω κι άλλες του Μητσοτακέικου; Το δις εξαμαρτείν.

Gerasimos

Πόλεμο νεύρων μας κάνει το ΥΕΘΑ; Η Naval Group δεν θα μας πάρει ποτέ στα σοβαρά μετά από τις απανωτές ναυπηγικές παλινωδίες που τους κάνουμε! Δεν υποστηρίζω απόλυτα την γαλλική πρόταση αλλά τα όπλα που μας προσφέρουν είναι game changers που δεν τα προσφέρει ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ!!!!!

George

Κι αυτοί πόσο σοβαροί είναι όταν δεν πήραν μυρωδιά τι παίζει εδώ και τι χρήματα υπάρχουν? Αν ήταν θα είχαν προτείνει και Gowind 3100 με ESSM, ναυπήγηση στην Ελλάδα μετά το πρώτο στη Γαλλία (και θα είχαν εμπλέξει και το ΥΠΑΝ), ενδιάμεση λύση με πώληση 2 Lafayette με sonar, πολυετές άπλωμα της παραγγελίας και ένα αντίστοιχο χρηματοδοτικό σε συνεννόηση με τον Σταικούρα Ακόμη καλύτερα θα είχαν βάλει τον Μακρόν να λέει στον Κυριάκο ότι προτείνουν και high και low end λύση για να κρίνει ο ίδιος τι αντέχει η χώρα ώστε να κλείσει από παντού η δουλειά Λες και μιλούσαν… Read more »

vk17

Ακριβως. Η αναλυση ανταγωνισμου ειναι μεσα στο παιχνιδι μιας προσφορας, δεν παιζεις μονος σου. Σε τελικη αναλυση οι Γαλλοι ειναι πιο ανακολουθοι απο εμας απο την αρχη της διαπραγματευσης-αυτοι δεν μας προσελκυσαν με δελεαρ την χρηματοδοτηση απο τα κερδη των ελληνικων ομολογων? Απο εκει που συζητουσαμε για ενα αξιοπιστο οπλο οπως οι FREMM, θελοντας να κανουν upsale μας πασαραν τις Belhara για να αυξησουν το κοστος. Τα περισσοτερα φαουλ τα εχει κανει η γαλλικη πλευρα. Μηπως ειναι τυχαιο πχ οτι η Αιγυπτος αγορασε μονο μια γαλλικη FREMM κ στη συνεχεια στραφηκε προς την Ιταλια? (περα απο τον οποιο διπλωματικο ελιγμο… Read more »

Ares

Ενδεχομένως η Αίγυπτος κινήθηκε προς τις ιταλικές fremm γιατί ήταν ετοιμοπαραδοτες και μάλλον ο Σίσι κάτι βλέπει στο άμεσο μέλλον για την Μεσόγειο σε αντίθεση με εμάς..

Tazos

Όσο καλές και αν είναι οι Belhara προφανώς τα νούμερα δεν βγαίνουν. 4,5δις για 4 πλοία είναι μεγάλο ποσό και μάλλον το ΠΝ ξέρει ότι δεν βγαίνει με 4 πλοία. Όσο και αν μην χωνευουν κάποιοι τις MMSC, αν δωθούν με Sm-2 και σταθερό ραντάρ τότε μπορούν να γίνουν πολύ καλά πλοία. Ας μην ξεχνάμε οτι με 4δις παίρνουμε 8 πλοία πρώτης γραμμής και μέχρι το 2035 οι ΜΕΚΟ. Και πάλι βέβαια, 4 δίς είναι 400εκ/χρόνο για το διάστημα 2021-2031, και πάλι αναρωτιέμαι που θα τα βρεί το ΠΝ με προυπολογισμό για ολές τις Ε.Δ. 500εκ/χρόνο.

Roger

«4,5δις για 4 πλοία είναι μεγάλο ποσό και μάλλον το ΠΝ ξέρει ότι δεν βγαίνει με 4 πλοία. Όσο και αν μην χωνευουν κάποιοι τις MMSC, αν δωθούν με Sm-2 και σταθερό ραντάρ τότε μπορούν να γίνουν πολύ καλά πλοία.» Διαβάζεις τι γράφεις πριν πατήσεις το “Post Comment”; Πρώτα γράφεις ότι 4 δις είναι μεγάλο ποσό για 4 πλοία και μετά γράφεις ότι η αγορά των 4 πατατών MMSC αξίας 4 δις, θα είναι καλή!; 4 δις θα κάνουν οι 4 MMSC! 1 δις ανά πλοίο! Με τυράκι την αναβάθμιση των ΜΕΚΟ, που ούτε ξέρουμε πόσο θα κοστίσει, ούτε τι… Read more »

Tazos

Μάθε να διαβάζεις, 4.5δις για 4 πλοία ναυπηγημένα εξω vs 4 δις για 4 πλοία+4 εκσυγχρονισμένα +ναυπήγηση στην Ελλάδα, δηλαδη 1000+ άτομα απασχόληση+φπα και ασφαλιστικές εισφορές στο κράτος+FMS χρηματοδήτηση για πολλά χρονια χαμηλότοκη + τυχών βοήθεια+ενδεχόμενη αναγένηση της ναυπηγικής βιομηχανιας απο σοβαρό ιδιώτη. Τα 4 δις για 8 πλοία είναι οριακά πολλά, τα 4.5 για 4 πλοία και ολα τα χρήματα έξω είναι ακόμα χειρότερα. Να σου το πω και αλλιώς, απο τα 4 δις των MMSC σίγουρα το 1 γυρνάει στην χώρα, απο τα 4.5 των Belhara πόσα θα μείνουν εδώ και πόσα πάνε στους Γάλλους; Λεπτομέριες θα πεί… Read more »

BreguetXIX

Εν έτει 2020, με το ΠΝ να έχει πλέον ξεμείνει από μεγάλες μονάδες, ακόμα αναρωτιόμαστε αν θέλουμε στόλο ή κρατικοδίαιτα ναυπηγεία!!! Τόσο ο βαθύς εκσυγχρονισμός των Υδρα, όσο και τα μετριότατα MMSC αντίθετα από τις belharra δεν προσδίδουν κανένα επιχειρησιακό πλεονέκτημα στο ΠΝ. Πόσο μακριά θα σε πάει σήμερα ο εκσυγχρονισμός των 20-25ετών Μεκο που στην καλύτερη θα καταλήξουν με 16 essm? Ακόμα χειρότερα όταν παραδοθούν εκσυγχρονισμένες στην καλύτερη θα είναι 30χρονα σκαριά, με ότι και αν αυτό συνεπάγεται για το μηχανικό τους σύνολο και τα η/α τους. Και όλα αυτά γιατί? Το σκαρί έχει φτάσει τα σχεδιαστικά του όρια,… Read more »

massey-ferguson-65

Ποια 4 δις μου λες….ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΙΑ Βelharra θα πολεμήσει στην ανατολική Μεσόγειο για 50 χρόνια,ένα για εξιγησεμου αυτές τις mmcs τις κόβεις από τις φωτογραφίες τους και την κατασκευή τους να μπορούν να πολεμήσουν για 40 χρόνια όπως οι S….???Εγώ πιστεύω πως ΟΧΙΙΙΙΙΙ!!!!ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΟΝΟ ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΓΆΛΟΥΝ ΤΑ ΛΕΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΆΝΩ….ΟΙ ΜΜCS μην ερθεις σε 30 χρόνια και μου πεις “ΛΙΌΣΑΝ” και θέλω καινουρια πλοια γιατί θα σου πουν να φύγεις από τα πόδια τους….

Digenis

4 Δις για 8 Sm2 ανα σκαφος με ρανταρ μικρομεσαιο ? ..Μεγαλη μουφα … Εδω 8 Scalp Και 24 Aster 30 Ανα σκαφος ειχε η bel Και γρινιαζαμε οτι ηταν οριακα ο αριθμος των πυραυλων … Για 500εκ διαφορα ειναι απειρος πολυ πολυ πολυ καλύτερες οι Bel … Μιλαμε οι MMSC ειναι πανακριβες μουφες αν τις συγκρινεις με τις Bel HN .

stepa

στριβειν δια του αρραβωνος η υποθεση…και τα ερωτηματα αμειλικτα σε μια υποθεη οπου δεν γνωριζουμε ουσιαστικα και πολλες απο τις παραμετρους….Αμερικανικος δακτυλος ? προβλημα στην χρηματοδοτηση ? αδυναμια προδιαγραφων ? η ακομα χειροτερα επιλογη “βελουδινης” λυσης “επιλυσης” διαφορων με τους γειτονες υπο τον μανδυα , μιας συστηματικης εδω και χρονια απαξιωσης του αξιομαχου, επιζητωντας αλλοθι ” αδυναμιας”….ιδωμεν αν και αυτη την φορα ξερουμε, και δικαιολογιες τυπου Ευαγγελου περι φαντομ , και 209 ,στην Κυπρο του 74 δεν θα πεισουν κανενα….

NikolakiEfentis

1.1 δις ξαφνικά ξυπνήσαμε δηλαδή…

Αν δεν είναι διαπραγματευτικός ελιγμός (θα μου πείτε ποιά διαπραγμάτευση…) είναι το θέατρο του παραλόγου…

EPR

Και στην περίπτωση των Belharra και των MMSC υπάρχουν πολλά κοινά σημεία . Δεν είναι στις προτεραιότητες της οποιασδήποτε ελληνικής κυβέρνησης η επαύξηση της μαχητικής ισχύος των ΕΔ Δεν είναι στις προτεραιότητες της οποιασδήποτε ελληνικής κυβέρνησης η διατήρηση της μαχητικής ισχύος των ΕΔ Λεφτα υπάρχουν για συντάξεις , επιδόματα, αργομισθίες, επιχορηγήσεις , ΜΚΟ αλλά όχι για τις ΕΔ (εδώ συμπληρώνετε κατά βούληση) Και οι Belharra και οι MMSC δεν είναι τα πλοία που το ναυτικό θα επέλεγε αν είχε τη δυνατότητα (αν το άφηναν δηλαδή να επιλέξει ) . Το ένα γιατί δεν τα βρίσκαμε στον αριθμό των όπλων και… Read more »

Koursaros312

Άντε πάλι πίσω… Θέλουμε και ΑΟΖ…

Greg575tpn

Τραγικη εξέλιξη δυστυχώς! Δεν καταλαβαίνω καταρχάς γιατι ξαφνικά πρέπει να κανουμε η το ενα(mmsc) η το αλλο (Belharra)! Έχουμε η δεν εχουμε 9 φρεγατες 40+ ετων? Πρεπει να καλυφθεί το κενο τους ναι η οχι? Διαβαζω Πτήση απο την εποχη που δεν υπήρχε ιντερνετ και ακόμα θεωρώ πως ειναι οτι καλυτερο μπορεις να διαβασεις για εξελίξεις στα εξοπλιστικά, αλλα παιδια τις τελευταίες 2 εβδομαδες κατι δεν παει καθολου καλα μαζι σας! Τι εννοώ: ενω τοσο καιρο γραφετε για τρομερα σημαντικό προγραμμα για την Ελλάδα αυτο των Belharra και για μεγαλης στρατιγικης σημασίας, ξαφνικά αρχίσατε να θεωρείτε καταπληκτικό προγραμμα αυτο των… Read more »

alexmark

Συμφωνώ μαζί σας. Υπάρχει “πουσάρισμα” των αμερικανικών και ισραηλινών πλοίων όσο και αν δεν αρέσει στην Πτήση όταν γίνεται αναφορά σε αυτό. Τα περί συμπληρωματικότητας είναι για ξεκάρφωμα. Κάθε λογικός άνθρωπος αντιλαμβάνεται ότι σε μια οικονομική κατάσταση όπως η σημερινή δε χωράνε ταυτόχρονα γαλλικά και αμερικάνικα πλοία στο ελληνικό ναυτικό. Επίσης όσοι ονειρεύονται Rafale είναι καιρός να το ξεχάσουν οριστικά. Εφόσον γίνεται λόγος για F-35 δεν υπάρχει χώρος για τους Γάλλους. Αυτοί μόνο σε προγράμματα που δεν υπάρχουν οι Αμερικανοί (Υποβρύχια,πυραυλάκατοι κλπ).

Pillars

Εμείς θέλουμε Aster30nt1 σε φρεγάτες και συστοιχίες, Scalp Naval σε φρεγάτες και υποβρύχια, Meteor σε Rafale, κοκ. Οτιδήποτε άλλο είναι αφοπλισμός εφόσον οι λοιποί προμηθευτές μας δίνουν πολύ υποδεέστερα!

Mikros-hroas

Η μελέτη για την κατασκευή θωρακισμένων οχημάτων 4Χ4 και 6Χ6 με χαμηλό κόστος. Πέρασαν πολλά χρόνια από τότε δεκαετίες, ήμουν νιος και γέρασα. Την έχετε διαβάσει στην σχεδιάση όπλων και διάφορες μελέτες. Το θωρακισμένο 4Χ4 κόστος 100,000 ευρώ σε σημερινές τιμές. Στην πράξη το κόστος ήταν παραπάνω για το θωρακισμένο 4Χ4 μάχης και λιγότερο για το θωρακισμένο μεταφοράς προσωπικού. Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνετε ο οπλισμός. Θωρακισμένο μάχης με ένα ελαφρύ πύργο και οπλισμό ένα πολυβόλο των 7,62 χιλιοστών, έναν εκτοξευτή ΑΤ και έναν εκτοξευτή βομβίδων μια βολής χωρίς κοντάκι. Με πλήρωμα 4 ατόμων και θυρίδα βολής για τον συνοδηγό και… Read more »

Nestoras

Υπάρχει σαφέστατη ευθεία παρέμβαση στην πολιτική και τις επιλογές μας. Και υπάρχει και προσκύνημα των Ελλήνων πολιτικών σε Αμερική και Γερμανία ενώ στηρίζουν τους Τούρκους. Είναι ακριβά τα 2.6 εκ για 2 Belharra και είναι αποδεκτή τιμή τα 4 δις για τη ΣΑΒΒΟΥΡΑ που πάνε να μας πουλήσουνε ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ! Ντροπή ζούμε σε μια υποταγμένη χώρα. Ασπόνδυλες χώρες δεν προκαλούν σεβασμό. Μόνο στυγνή εκμετάλλευση και χλεύη. Μας έκαναν πάλι οι πολιτικοί να ντρεπόμαστε για την χώρα μας. Τόσο απελπιστικά μικροί
Τόσο λίγοι!

Vassilis13

Πτηση ακουτε; βαλτε επιτέλους τα πράγματα στην θεση τους κ.παραδεχτειτε οτι τα mmsc ειναι σαπακια εν σύγκριση με [email protected] η μεκοα200 πχ….καντε κατι..δειξτε τι ΣΦΑΛΜΑ παμε να κανουμε

Roger

Έχει χαθεί κάθε πρόσχημα πλέον.

Τεμενάδες χωρίς τέλος και όρια. Για να μην το γράψω πιο βαριά.

Πραγματικά τελείως γελοίοι.

GK21

Για δες φιλε μου κατι περιεργες συμπτωσεις……. Οταν οι γερμαναραδες αγορασαν τα ναυπηγεια σκαραμαγκα,ζητησαν σαν “προικα” για να κλεισει η δουλεια,την αγορα τεσσαρων 214+των εκσυγχρονισμο των 209 μεσω του προγραμματος NEPTUNE+ το μελλοντικο προγραμμα για τη νεα φρεγατα του Π.Ν.Τι συνεχεια τη ξερετε ολοι φανταζομαι….. Τωρα,απ’οτι φαινεται,οι friends and allies απο το Αμερικα ζητανε σαν ανταλλαγμα για την επενδυση τους την αγορα 4 MMSC+των εκσυγχρονισμο των ΜΕΚΟ+ το μελλοντικο προγραμμα για τις καινουργιες κορβετες “Θεμιστοκλης”.Ρε για δες ομοιοτητες……… Γενικο-ηθικο συμπερασμα:Οποιος θελει να κανει δουλειες με το Π.Ν. των ζουλου της νοτιανατολικης βαλκανικης θα πρεπει 1ον)Να αγορασει ενα ναυπηγειο.Δεν εχει σημασια ποιο… Read more »

Roger

«Οταν οι γερμαναραδες αγορασαν τα ναυπηγεια σκαραμαγκα,ζητησαν σαν “προικα” για να κλεισει η δουλεια,την αγορα τεσσαρων 214+των εκσυγχρονισμο των 209 μεσω του προγραμματος NEPTUNE+ το μελλοντικο προγραμμα για τη νεα φρεγατα του Π.Ν.Τι συνεχεια τη ξερετε ολοι φανταζομαι…..»

Βρήκαν έτοιμο το Business Plan οι Γιάνκηδες και θέλουν να το αντιγράψουν.

Johnnop

Kαλησπερα σας, επειδη αρκετοι πιστευουν οτι τα αλουμινια μαζι με τζετ δεν ειναι και τοσο ακριβα ειναι πολυ βαθια νυχτωμενοι. Εργαζομαι στο χωρο της ακτοπλοιας και εχω μια αποψη για κοστολογια-βλαβες-ανταλλακτικα απο πρωτο χερι. Καταρχας ναι ειναι σκαφη επιδοσεων, εκμηδενιζουν αποστασεις και φερνουν πολυ κοντα πλεον τα νησια μας που βρισκονται στο ματι του γειτονα. Αλλα η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι προκειται για πλοια που τα ναυτικα τους δεν εχουν θεμα οικονομικης υποστηριξης και διαχειρισης και εξηγουμαι. πρωτον, τεραστιες καταναλωσεις καυσιμου, δεν μπορεις να το πας οικονομικη ταχυτητα για ωρες, δημιουργεις αλλα προβληματα αλλου. Παραδειγμα το γνωστο ταχυπλοο ελληνικης… Read more »

ANDREW

Flight ΠΤΗΣΗ σιγουρα θα χρειαστουμε ενημερωση γι αυτο που λεει ο φιλος.

George

Ωραίος!!
Αλλά δεν παίρνουμε -καλά λέμε τώρα- LCS αλλά MMSC που είναι από χάλυβα και όχι αλουμίνιο (αυτό υπάρχει μόνο στην υπερκατασκευή κάτι που είναι “λύση” εδώ και δεκαετίες).
Ούτε μοιάζει να έχουμε jet αλλά κλασσικό CODAG με την ταχύτητα να πέφτει στους 30 κόμβους και την εμβέλεια να αυξάνεται δραματικά

Evanos

..αυτα που με τόση γνώση σημειώνεις ειναι πολυ σημαντικά….άν καλαταλαβαινω καλα κινδυνεύουμε και τα λεφτά μας να πετάξουμε…και σε λίγα χρόνια να έχουμε εξόχως προβληματικά πλοια…μαλλον για αυτα εχει αποταξει μετά βδελυγμιας το Αμερικανικό ναυτικό τις LCS…που εδώ κάποιοι προωθούν με μανία και λίγο διαφορετικό όνομα…

massey-ferguson-65

Να Αγίασει το στόμα σου βρε Χρυσόστομε!!!!ΠΕΣΤΑ ΠΕΣΤΑ,Εάν σου φενονται ακριβές οι φρεγάτες belharra τότε πας σε κορβετοφρεγατες!!!!!!!και όχι σε αμερικανικές mmcs!!!οι mmcs κάνουν την δουλειά “πειραβλακατων” στο αμερικανικο πολεμικό ναυτικο και όχι φρεγατών ΑΕΡΑΜΥΝΑΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ,ΑΦΟΥ ΛΕΊΠΕΙ ΤΟ sonar τροπιδας, που θέλουμε ΕΜΕΊΣ…..!!!!!!

AtenRa

1.      Η γάστρα στις MMSC είναι από χάλυβα και όχι από αλουμίνιο. Άρα δεν έχουν τα προβλήματα που αναφέρεις. Ωστόσο  με τον χάλυβα ανεβαίνει κατά πολύ το ολικό βάρος του σκάφους και έχει επίπτωση στις επιδόσεις ταχύτητας, οικονομίας καύσιμου και στο σύνολο του ολικού φορτίου εξοπλισμού και οπλισμού που μπορεί να τοποθετηθεί στο σκάφος. 2.      Στα πολεμικά σκάφη συνήθως έχουμε συνδυαστικές μορφές μονάδων ισχύος όπως CODOG/CODAG/CODLAG κλπ.  Αυτό παρότι επιφέρει μια αύξηση στο βάρος του εξοπλισμού (μηχανές) , ανεβάζει την ακτίνα δράσης του πλοίου και την τελική ταχύτητα του σκάφους. 3.      Τα συστήματα CODOG/CODAG/CODLAG μπορούν να συνδυαστούν είτε με προπέλες είτε με waterJets.… Read more »

ANDREW

στις lcs freedom ξερεις η γάστρα από τι είναι? χαλυβα αλλουμίνιο?

AtenRa

Όλα τα LCS Freedom Class (και τα MMSC) είναι με γάστρα από χάλυβα και υπερκατασκευή αλουμίνιο.  Τα LCS Independence Class (Trimaran) είναι όλο από αλουμίνιο

Mageiras

Πηγαίντε να δείτε τα αλουμίνια σε ένα σπίτι 200 μέτρα μακρυά απο την θάλασσα και μετά πείτε για υπερκατασκευές που δεν έχουν ανάγκη…

ANDREW

δεν φτιαχνονται από αλουμιλ. Τοσο μαλακες δεν ειναι οι Αμερικανοι να δινουν 700 εκ για πορτοπαραθυρα. Μη λεμε και οτι να ναι. Σιγουρα ειναι αλλης ποιοτητας και αλλης επεξεργασιας.

OPTIKOS

εάν αληθεύει αυτό που ισχυρίστηκε ο κ.Μάζης σε μια συνέντευξη του,ενδεχομένως το μεγαλύτερο κέρδος που θα είχαμε από τη συμφωνία με τους Γάλλους (και το οποίο αν δε προχωρήσει η συμφωνία των Bellhara χάνεται προφανώς) δεν θα ήταν τα πλοία αυτά καθ’αυτά μόνο,αλλά και ένα σύμφωνο αμυντικής βοήθειας από τη Γαλλία σε περίπτωση πολέμου…

https://www.youtube.com/watch?v=6fcaMxObKh4

Last edited 1 month ago by ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΙΝΤΣΙΝΙΓΟΣ
Jason

Δεν ειναι δυνατον να υιοθετουμε τις αποψεις και τις φημες που διαδιδει ο καθενας χωρις αποδειξεις. Προσωπικα αμφιβαλλω για τις φημες περι αμυντικης συμφωνιας. Κανενας δεν θα ερθει για να πολεμησει για εμας.

Ακομη και εαν υποθεσουμε πως ειναι αληθεια πως οι Γαλλοι θα υπογραψουν αμυντικη συμφωνια, εναι αφελες να νομιζει κανεις πως αυτο εξαρταται απο την αγορα των συγκεκριμενων φρεγατων. Δηλαδη αν δωσουμε 2.5 δις για να αγορασουμε Belharra οι Γαλλοι θα ειναι ευχαριστημενοι, ενω αν δωσουμε το ιδιο ποσο για αγορα κατι αλλου ( Rafale, Gowind, Scorpene) οι Γαλλοι θα πουν οχι??

Last edited 1 month ago by Jason
Roger

«σύμφωνο αμυντικής βοήθειας από τη Γαλλία σε περίπτωση πολέμου» Αυτά περί συμφώνου με τους Γάλλους, με την αγορά 2 πλοίων είναι παραμύθια. Ούτε με 6 πλοία δεν θα μας έδιναν τέτοιο σύμφωνο. Στην καλύτερη να είχαμε μία συμφωνία για απρόσκοπτη υποστήριξη και ροή ανταλλακτικών, πρόσβαση πληροφοριών, κυρώσεων κτλ, αλλά όλα αυτά στα πλαίσια μιας πολύ ευρύτερης ελληνο-γαλλικής συνεργασίας σε όλους τους τομείς: Οικονομία Βιομηχανία Ενέργεια Στρατιωτικά Τουρισμός Κτλ. «σύμφωνο αμυντικής βοήθειας από τη Γαλλία σε περίπτωση πολέμου» Αυτά περί συμφώνου με τους Γάλλους, με την αγορά 2 πλοίων είναι παραμύθια. Ούτε με 6 πλοία δεν θα μας έδιναν τέτοιο σύμφωνο.… Read more »

Last edited 1 month ago by Roger
chikichiki

Δηλαδή ο Μάζης, ο οποίος έχει πετάξει ουκ ολίγα “εξ Αγράφων” στο παρελθόν, λέει ότι η Γαλλία θα πήγαινε σε εκστρατευτικό (tyranny of distance) συμβατικό υψηλής έντασης πόλεμο κατά συμμαχικής ΝΑΤΟικής χώρας, της 2ης μεγαλύτερης και ίσως 2ης πιο σημαντικής χώρας του ΝΑΤΟ. Αυτά θα τα έκανε η ίδια χώρα που βαρούσε σούζα προσοχές στα προστάγματα Αμερικάνων και Άγγλων στα Φόκλαντ και στο Ιράκ και έκανε πίσω στη Λιβύη επειδή οι Τούρκοι έστρεψαν ένα ραντάρ κατά μέρος τους. Καλά το καταλαβαίνω το σκεπτικό;

Jason

Δεν πρεπει να μας ενδιαφερουν οι Belharra καθως το κοστος τους ειναι πολυ υψηλο σε σχεση με τις δυνατοτητες τους. Πρεπει να τις ξεχασουμε εντελως και να κοιταξουμε το Γαλλικο προιον που πραγματικα θα “απογειωσει” την αποτρεπτικη ισχυ της χωρας, τα μαχητικα Rafale.

Τα μαχητικα αυτα εξοπλισμενα με βληματα Meteor, Scalp Exocet θα μπορουν να εκτελεσουν πολλαπλες αποστολες και να κυριαρχησουν σε Αιγαιο και Ανατολικη Μεσογειο.

sotbak

συμφωνώ για τα ραφάλ και τις δυνατότητές τους, αλλά θέλουμε και στη θάλασσα κυριαρχία. Αυτό είναι το πρόβλημα γιατί η Τουρκία έχει προχωρήσει πολύ το ΤΝ με τις 4 φρεγάτες κλάσης Ιστανμπουλ (γερμανικοί κλώνοι) που είναι σε φάση υλοποίησης

x-m

Εδώ και τα τσιμέντα γνωρίζουν ότι η επόμενη αγορά , οπότε γίνει, είναι το F-35. Οι πιθανότητες για Rafale πλησιάζουν το 0%. Η αεροπορία μας πάει για 160-180 μαχητικά. Δεν υπάρχει χώρος και χρήμα για Rafale.

Δεν είμαι αντίθετος στην αγορά τους, μακάρι να γινόταν, αλλά τα κουκιά είναι μετρημένα μέχρις ενός. Δεν είναι τυχαίο πως πότε ούτε σαν φήμη δεν ακούστηκε η αγορά τους. Έχει δεμένο το γάιδαρο της η εθνική μας (κατά πως φαίνεται) προμηθεύτρια.

THAN

Δηλαδή τόσους μήνες δουλεύαμε τους Γάλλους και παραμυθιάζαμε τους πάντες?
Τόση υποτέλεια πια?
Το χω ξανα γράψει πέρα απο τα θέματα που μπορεί να δημιουργηθούν στις σχέσεις μας με τους μοναδικούς μας συμμάχους τους Γάλλους ,δεν χάνουμε δύο κορυφαία σκάφη απλά ,αλλα χάνουμε την δυνατότητα υπεροχής έναντι των Τούρκων..
Οι μπελ μαζί με τα οπλα απλά θα ήταν αξεπέραστες για τους Τούρκους….

Evanos

Τα 2.5 δις για 2 Γαλλικές φρεγάτες με το καλύτερο ραντάρ και τα πιο επικίνδυνα όπλα στον κόσμο ήταν πολλά και δεν τα είχαμε… Τα 4δις για 4 Αμερικανικά ταχύπλοα με συνηθισμένο εξοπλισμό που δεν πονάει τους απέναντι και δεν ενοχλεί τους Αμερικανούς φαντάζομαι ότι θα βρεθούν σε χρόνο μηδέν… Αντιλαμβάνομαι βεβαια ότι κανείς δεν θα μας εξηγήσει -στον δρόμο που χάραξαν και τα P3- πως η Σαουδικη Αραβια αγοράζει 4 κομματια του ίδιου τύπου MMCS με μόλις 1.8 δις η 1.96 δις δολλαρια …σε σχέση με την ΥΠΕΡΔΙΠΛΗ ΤΙΜΗ που προσφέρονται στην χώρα μας Φάτε λοιπόν όσο μπορείτε….οπως πάντα… Read more »

Jimmy

Νομιζω οτι προκειται για σκανδαλο. Αν δε αληθευει, η πληροφορια οτι οι Γαλλοι ηταν διατεθημενοι να υπογραψουν αμυντικη συμφωνια με ορο να μας στηριξουν στρατιωτικα αν δεχτουμε επιθεση , ξεπερνα τη λογικη της μιζας η ιστορια και πηγαινει στο φασμα της εσχατης προδοσιας και την αναιμακτη απωλεια εθνικου εδαφους (η θαλασσας). Ειμαι παρα πολυ απογοητευμενος απο την κυβερνηση την οποια και ψηφισα στις προσφατες εκλογες, και ομολογω οτι βλεπω πλεον τις κινησεις της με πολυ μεγαλη καχυποψια.

Jason

Δεν ειναι δυνατον να υιοθετουμε τις αποψεις και τις φημες που διαδιδει ο καθενας χωρις αποδειξεις. Προσωπικα αμφιβαλλω για τις φημες περι αμυντικης συμφωνιας. Κανενας δεν θα ερθει για να πολεμησει για εμας.

Ακομη και εαν υποθεσουμε πως ειναι αληθεια πως οι Γαλλοι θα υπογραψουν αμυντικη συμφωνια, εναι αφελες να νομιζει κανεις πως αυτο εξαρταται απο την αγορα των συγκεκριμενων φρεγατων. Δηλαδη αν δωσουμε 2.5 δις για να αγορασουμε Belharra οι Γαλοι θα ειναι ευχαριστημενοι, ενω αν δωσουμε το ιδιο ποσο για αγορα κατι αλλου ( Rafale, Gowind, Scorpene) οι Γαλλοι θα πουν οχι??

Roger

«οι Γαλλοι ηταν διατεθημενοι να υπογραψουν αμυντικη συμφωνια με ορο να μας στηριξουν στρατιωτικα αν δεχτουμε επιθεση»

Αυτά περί τέτοιου είδους συμφώνου με τους Γάλλους, με την αγορά 2 πλοίων είναι παραμύθια.
Ούτε με 6 πλοία δεν θα μας έδιναν τέτοιο σύμφωνο.

Στην καλύτερη να είχαμε μία συμφωνία για απρόσκοπτη υποστήριξη και ροή ανταλλακτικών, πρόσβαση πληροφοριών, κυρώσεων κτλ, αλλά όλα αυτά στα πλαίσια μιας πολύ ευρύτερης ελληνο-γαλλικής συνεργασίας σε όλους τους τομείς:
Οικονομία
Βιομηχανία
Ενέργεια
Στρατιωτικά
Τουρισμός
Κτλ.

Και αυτό το παραπάνω πρέπει να κάνουμε.

Last edited 1 month ago by Roger
Parabellum

Φήμες απο την Τουρκία λένε πως οι Τούρκοι επιτελείς έχουν βάλει κεμπάπ και ψήνουν με συνοδεία ελληνικών κρασιών και γεμάτων ναργιλέδων!

Απογοήτευση,πίκρα,ντροπή αλλά και οργή για τους υπεύθυνους της (κάθε) ελληνικής κυβέρνησης είναι τα συναισθήματα που μας συνοδεύουν μετά την ανάγνωση του παραπάνω άρθρου.

Ελπίζω νά κάνει λάθος ο Γάλλος δημοσιογράφος ή να βάλει το χεράκι του έστω την τελευταία στιγμή ο Θεός της πατρίδας μας.Αν και ο τελευταίος νομίζω πως είναι έτοιμος να μας φτύσει στα μούτρα….!

CKfurious

Να γελάσω η να κλάψω με το κλαψι-ελο? τραγέλαφο των[email protected]!!
Εμείς αρπαζόμασταν στα επιχειρησιακά ενώ για το ταμείο κουβέντα
Δυο χρονια τι στο διάολο συζητούσαν χωρίς να ξεκαθαρίσουν τα οικονομικά?
Sano πούλαγαν για το πόπολο δηλαδή εμάς !!!
Δεν μας έκαναν και οι adelaidie!!
θέλαμε seafire με Gan!!
Λοιπόν τα λεφτά ειναι 500MIL για εξοπλισμουS και για τουσ 3 κλαδους! 
ρεαλιστικές προτάσεις από δω και πέρα διότι θα γίνω Ακόμα πιο furious!!

Thomas

Με €500m και για τους τρεις κλάδους δεν μπορούμε να αγοράσουμε καινούργια πλοία όπως εμείς τα θέλουμε. Aρα πάμε σε μεταχειρισμένα (πάνε αυτά πετάξανε) σε εκσυγχρονισμούς (περιμένουμε να έρθουν) και σε αγορές αναλώσιμων και όπλων για να καλυφθούν τρύπες (όλο και περισσότερες ανοίγουν αλλά τέλος πάντων). Το μεγάλο μας πρόβλημα αυτή την στιγμή είναι ότι δεν γνωρίζουμε από πιο σημείο θα ξεκινήσει η οικονομία μας και οι αντίστοιχες δυνατότητες μας μετά την κρίση του κορονοϊού. Aρα να είμαστε προετοιμασμένοι για δαπάνες μικρότερες των €500m από εδώ και πέρα αν η οικονομία δεν γυρίσει γρήγορα. Περιττό βέβαια να πούμε ότι αν… Read more »

MaryPoppins

Κρίμα! Πολύ θα ήθελα να αρχίζαμε σιγά σιγά να απογαλακτιζόμασταν από τη μαμά USA

christos_choris_a

Πρώτα να βρεθούν τα 3 δισ. για τα 20 F-35 και ύστερα να βρεθούν άλλα 2 δισ για τη ναυπήγηση στην Ελευσίνα 4 Gowind 3100. Λύση στην έλλειψη πλοίων αεράμυνας περιοχής που τόσο πολύ αναγκαία είναι για το περιβάλλον της Ανατολικής Μεσσογείου θα μπορούσαν να τη δώσουν είτε 1 Ticonderoga είτε 2 μεταχειρισμένες Independence με πυραύλους SM-2. Ακόμα θα μπορούσε να ευδοκιμήσει το σενάριο τεσσάρων Als-115 με Γαλλικά ηλεκτρονικά και ΜΜ-40 block III ( οι αντιαεροπορικοί πύραυλοι να είναι ESSM block 2 μιας και εμπλέκονται Ελληνικές εταιρίες και λόγω ομοιοτυπίας προς τις Meko ). Αν συνυπολογίσει κανείς και την εκτεταμένη… Read more »

Pillars

Απέναντι στους Τούρκους χρειαζόμαστε Aster30Nt1 και πλατφόρμες είτε σε BEL είτε σε SAMP/T, SCALP NAVAL και σχετικές πλατφόρμες, Rafale, Neuron, Meteor, υπηρεσίες δορυφορικού εντοπισμού και κατάδειξης στόχων, συμμαχική πυρηνική ομπρέλα, κοινή έρευνα, συμπαραγωγές και λογιστική υποστήριξη σε καιρό πολέμου. Δεν μας δίνει κανείς άλλος κάτι παραπλήσιο σε αυτά που μας δίνουν οι Γάλλοι.

christos_choris_a

Κανένα πλοίο αεράμυνας περιοχήςδεν μπορεί αν υποκαταστήσει την Πολεμική Αεροπορία και τις κοινές αεροναυτικές συνεργασίες. Γιατί οι Γάλλοι θα μας αρνούνταν την παραχώρηση δορυφορικών πληροφοριών αν είχαμε αγοράσει απ’ αυτούς 4 Gowind 3100 ( ναυπηγημένες στη Ελευσίνα ) και τους είχαμε δώσει την αναβάθμιση των Meko ; Θα μας εκβιάσουν δηλαδή να αγοράσουμε τις [email protected] ;

Pillars

Μα μόνο η Belharra με SCALP NAVAL (1000χλμ) θα μπορεί να χτυπήσει από τα Κύθηρα την Άγκυρα, την Μερσίνα η την Β.Κύπρο, και για ακρίβεια μισού μέτρου χρειάζεται δορυφορική κατάδειξη/καθοδήγηση!

Tasos

Θεωρώ ότι η πιθανολογούμενη ματαίωση της πώλησης των φρεγατών δεν έχει να κάνει με τη διαφορά των 1.1δις αλλά μάλλον με την απάντηση του κ.Σταϊκούρα για την αναβολή της προμήθειας για 10 χρόνια σύμφωνα με τον έμπειρο Γάλλο δημοσιογράφο, όπως γράφετε στο άρθρο σας….Όπως είχα γράψει και σε άλλο σχόλιό μου, μάλλον θεωρεί ο κ.Σταϊκούρας ότι μπορεί να πολεμήσει με συνταξιούχους και με τα αναδρομικά τους….
Γιατί να κάτσει ο Γάλλος να συνεχίσει να ομιλεί μαζί μας ώστε να βρεθεί λύση για την οικονομική διαφορά;

George

Η χώρα ανήκει στον 4ο κόσμο. Ο 3ος είναι πολύ πιο σοβαρός Και το βλέπουμε ότι δεν είναι πολιτικό το θέμα αλλά δομικό Οι πιο προηγούμενοι είχαν “κλείσει” 6 FREMM ενώ η χώρα πήγαινε ολοταχώς για χρεοκοπία με ~15% έλλειμα που σημαίνει ότι ένα στα 3 Ευρώ που πήγαιναν για συντάξεις και μισθούς ΔΥ ήταν δανεικό από το εξωτερικό! Οι προηγούμενοι κλείσανε 2 FREMM που θα ερχόντουσαν τους επόμενους λίγους μήνες χωρίς να ρωτήσουν το Γαλλικό ΠΝ που θα τις έστελνε αν μπορεί να δανείσει φρεγάτες! Αυτοί θέλανε και customized Renault -εννοείται και με όλα τα extra βεβαίως βεβαίως- ενώ… Read more »

nigozs

Πού βρισκόμαστε ? Ξαφνικά όλες οι εξελίξεις πεδίου και πολιτικής έρχονται μαζεμένες σε λιγότερο από μήνα. Πολλά μπορεί να φανταστεί κανείς και να γράψει. Αντικειμενικά, οι ανάγκες μας σε όπλα καθορίζονται από το τί ακριβώς θέλουν να μας πουλήσουν οι “χώρες/κατασκευαστες”. Στην παρούσα φάση η Γερμανία βρίσκεται εκτός νυμφώνος, η Αμερική πιέζει και μάλλον καταφέρνει να μας επιβάλλει πλοία ΑΧΡΗΣΤΑ σε εμάς αλλά περιλαμβάνουν εγχώρια κατασκευή και αναβάθμιση των ΜΕΚΟ (όποια και αν είναι αυτή – δεν ξέρουμε). Η Γαλλία βρίσκεται εκτός, ξαφνικά, και μάλλον εκνευρίζεται γιατί μπαίνουν άλλοι στις δουλειές της παρά για την δική μας υποχώρηση. Οι Τούρκοι… Read more »

NavalCasual

Κριμα που κοβεται σχόλια που δεν σας αρέσουν.
Οι δικαιολογίες για τα mmsc θα γινονται χειροτερες οσο περναει ο καιρος μεχρι να μας αρεσουν με το ζορι..

Roger

Δεν πρόκειται να μας αρέσουν ποτέ.

Όπως δεν αρέσουν και στους Αμερικάνους.

peet14

Δηλαδή οι δυό πλευρές συνομιλούσαν επί τόσο καιρό χωρίς να υπάρχει το περίγραμμα της δαπάνης ;
Γιατί δεν μιλάμε για διαφορές που μπορούν να καλυφθούν με εκατέρωθεν υποχωρήσεις και καλή διάθεση ,αλλά μιλάμε για διαφορά ανάλογη του κόστους ενός σκάφους .Γιατί με 1.1 δις όλο και κάτι θα βρείς να αγοράσεις …..

Digenis

Τρια πουλακια καθοναν . Δεν υπαρχουν 2,6 δις για Bel και υπαρχουν 4 δις για LCS ? Με τα 1,4 που εχουμε περνουμε ή τον πούλο ή 4 ακόμα Ρουσεν

ANDREW

Υπάρχουν για εκεί που θέλουμε. Επειδή όμως έχουμε να κάνουμε με Αμερική με ένα τηλέφωνο στο υπουργείο οικονομικών και στους Γερμανούς, όλοι θα κάνουν τα στραβά μάτια. Μακάρι να πάμε για 4 extended bel και όλα τα άλλα lcs freedom σε διάφορα μήκη και διαμορφώσεις. Για να πάνε όλα στη Γαλλία δύσκολο το βλέπω. Επομένως με bel κρατάμε τους aster 30 και scalp και με lcs περνάμε σε essm block (oxi sm2) 2, vl asroc, lrasm, nsm. Εάν το σκαρί αντέχει και δεν διαβρωθεί θα είναι τίμιο. Το ίδιο ισχύει και με τους κινητήρες. Άμα μας βγάζουν την πίστη….

CKfurious

1.4 BILLION EUROS
= 3 GOWIND 3100 UAE : 2 @ 750MIL
= 4 GOWIND 2500 ROMANIA 4 @ 1.2 BILL
και οι Γάλλοι θα ήταν ευχαριστημένοι και εμείς θα είχαμε 3-4 καινούργιες μεγάλες μονάδες!

flashg

FREMM ‘κάηκαν’. ΑΒ όνειρο θερινής νυχτός ήταν πάει. Μπελ. ‘κάηκαν’. Επόμενος στόχος οι mmsc. Αφού καούν και αυτά θα πάμε στην ευρωκορβέτα. Πλοία πραγματικά δεν πρόκειται να δούμε ούτε σε 10 χρόνια. Αν πραγματικά θέλαμε πλοία θα κάναμε διαγωνισμό για κορβέτες 2500 τόννων ή θα παίρναμε τις Gowind για να πάρουμε και κάτι από τους Γάλλους.

Pillars

Ελλάδα και Κύπρος χρειάζονται για αποτροπή 1)πλατφόρμες Aster30Nt1 είτε σε BEL είτε σε SAMP/T, 2)πλατφόρμες SCALP NAVAL, 3)υπηρεσίες δορυφορικού εντοπισμού και κατάδειξης στόχων, 4)την Γαλλική πυρηνική ομπρέλα!

p270

Μεγάλη αγάπη για την Γαλλία και τα οπλικά τις συστήματα ξαφνικά βλέπω οπως γινόταν και πριν λίγο καιρό με τους Ρωσους και τα οπλικά τους συστήματα Άποψη μου ειναι ότι ούτε τα Αμερικανικα πλοία αλλα ούτε και τα Γαλλικα λύνουν το προβλημα μας ,τουλαχιστον αυτά που μας προσφέρονται και ίσως να μπορούμε να αγοράσουμε Θα πρότεινα σε όλους να κοιτάξουμε ποιο ειναι το συμφέρων μας και δεν το βλέπω από όσο εχω διαβάσει σε αυτές τις δυο σχεδιάσεις Πιστεύω οτι η απόφαση έχει παρθεί η ειναι πολύ κοντά και ειναι δυστυχως τα Αμερικανικα πλοία ,προφανώς η ΠΤΗΣΗ για να βγάζει… Read more »

Flight

Τι καλά κάνουμε; Θέλετε να κατηγορηθείτε κι εσείς για πραχτορας της ΛΜ;

x-m

Όποιος εκφράζει άποψη περί “πρακτόρευσης” θα πρέπει να παραθέσει αποδεικτικά αλλιώς είναι συκοφάντης.

Εγώ περιμένω από εσάς να μην στρογγυλεύετε γωνίες. Υποψιάζομαι ότι το κάνετε. Την λάθος επιλογή , όποια και αν είναι αυτή , να την πείτε λάθος επιλογή. Το ότι στα επιτελεία και στα υπουργεία ξέρουν περισσότερα δεν τους κάνει αλάνθαστους. Έχει φανεί πολλές φορές.

ANDREW

μηπως μπορείτε να μας παρουσιασετε ενα αρθρο σχετικα με το πως δεν μπορει η αμερικη να ελεγξει τα δικά της συστήματα στα lcs/mmsc που κατα πάσα πιθανοτητα θα αγορασουμε. Το ειχα ρωτησει και στο naval defence. Eγω νομιζα πως ανα πασα στιγμη μπορουν να σου κανουν απ την αλλη ακρη του πλανητη το f16 ή τον sm2 αχρηστο. Τι ισχύει τελικα? Υπαρχουν νομικές δικλείδες ή δεοντολογικές ή απλα τεχνολογικές που δεν μπορούν να ελεγξουν, ακομα και εαν ειναι κατασκευης δικια τους.

chikichiki

Η πραγματική ερώτηση εδώ είναι γιατί νομίσατε κάτι τέτοιο εξαρχής. Υπήρξαν πειστικά στοιχεία οποιουδήποτε είδους; Ή όπως και οι περισσότεροι είδατε κάπου μια αυθαίρετη εικασία κάποιου την οποία και υιοθετήσατε άκριτα επειδή φάνηκε θεωρητικά εφικτή;

ANDREW

Ομολογώ το δεύτερο. Θα ηθελα πάντως κάποιος να μου εξηγήσει πως κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο. Είναι άλλοι οι κωδικοί στα δικά μας και ελέγχονται από εμας; Έψαξα να βρω απαντήσεις, αλλά δεν μου έβγαζε κάτι σχετικό στο Google. Μπορεί να το διατυπώνω και λάθος.

chikichiki

Το αν είναι ανέφικτο ή όχι, είναι δύσκολο να απαντηθεί από οποιονδήποτε. Αυτό που μπορεί να ειπωθεί είναι ότι υπάρχει πειστικός αντίλογος: 1. Στη Λογική, αυτός που προτάσσει τον ισχυρισμό πρέπει και να τον αποδεικνύει, άρα το βάρος της απόδειξης πέφτει σε αυτούς και δεν οφείλουμε εμείς να ψάχνουμε στοιχεία τα οποία εξαρχής δεν έχουν ούτε οι ίδιοι, 2. Το να τοποθετηθεί μονάδα απομακρυσμένου ελέγχου χωρίς να γίνει αντιληπτή δεν είναι τόσο εύκολο και αποτελεί μεγάλο ρίσκο (αν ανακαλυφθεί θα είναι σκάνδαλο επικών διαστάσεων), 3. η διασφάλιση ενεργοποίησης σε εξοπλισμό που συμμετέχει σε επιχειρήσεις δεν είναι απαραίτητα εύκολη υπόθεση (α/φη… Read more »

Koulis

Των πρακτόρων η σχολή είναι χρήσιμη πολύ.

Nestoras

Έχετε δίκαιο. Θα πρέπει να αγοράσουμε το πλοίο που εξυπηρετεί τις ανάγκες μας. Και αυτό το πλοίο σίγουρα ΔΕΝ είναι οι MMCS. Και δεν είναι καν φθηνό για να πει κανείς “το αγοράζουμε σαν γενικών καθηκόντων και πάμε για αεράμυνα περιοχής αργότερα”! Ένα δις το κομμάτι μας τα δίνουν, φθηνή εναλλακτική πάνω από 600 εκ με τα όπλα δεν νοείται! Μάλιστα κατά το άρθρο μας χωρίζει 1.1 δις από τπυς Γάλλους, περιμέναμε δηλαδή να πάρουμε αυτή τη φρεγάτα με 700 εκ ευρώ τη μια! (Γελάει ο κόσμος μαζί μας πραγματικά)!

Mikis_Zezas

835 εκ. € η πλατφόρμα εξακολουθεί και είναι ακριβή. Υπολογίστε ότι οι FDI αναπτύχθηκαν για να αντικαταστήσουν ένα πλοίο, τις FREMM, προσφέροντας παραπλήσιες υπηρεσίες, στην πολλαπλού ρόλου έκδοση, με χαμηλότερο κόστος. Οι Ιταλικές FREMM πουλήθηκαν για 600 εκ. € έχοντας ως βασικές διαφορές με τις FDI τα κελιά (8 οι FDI – 16 οι FREMM) και τα ηλεκτρονικά, δηλ. το καλύτερο ραντάρ στις FDI και την ανυπαρξία ECP στις FDI. Θεωρώ όλα τα υπόλοιπα (τονάζ, προώσεις, επανδρώσεις, πυραυλικά συστήματα, cwis -ανύπαρκτα και στα δύο- δεν μεταβάλουν σημαντικά τις τιμές). Νομίζετε πως αυτή η διαφορά δικαιολογείται? Οι Ιταλοί, θέλοντας να αρπάξουν… Read more »

CKfurious

Οι FDI να αντικαταστήσουν τις LAFAYETTE  ωςOffshore Patrol Vehicle ΌΧΙ τις FREMM1

chikichiki

Όσο πονάει η είδηση άλλο τόσο πονάνε και τα σχόλια. Τόσα χρόνια μετά ακόμη βλέπουμε φαντάσματα αμερικάνικα, φαντάσματα της LM, υπερόπλα SCALP που δεν ελέγχονται, Ελλάς-Γαλλία-Συμμαχία και μονόκερους με μάτια λέιζερ κατευθείαν από τους στάβλους του Λουδοβίκου του 14ου.

Η Ελλάδα δεν αλλάζει.

andand

Δυστυχώς οι Γάλλοι δεν είναι έμποροι σαν τους Αμερικανούς. Εάν σε αυτό συνυπολογίσεις και εμάς ,πού είμαστε στην καλύτερη περίπτωση αναξιόπιστοι, τότε καλά κάνουν οι αμερικανοί και χώνονται.
Εκμεταλλεύονται όπως μπορούν την κατάσταση ,ώστε να μην διαθέτουμε ποτέ στρατηγικά όπλα πχ (scalp).
Εάν όμως στοιχίζει μία Bellhara 1 δις, στοιχίζει τα ίδια λεφτά μία MMSC ???????

Johnnop

Επειδη ειδα μεγαλο ενδιαφερον στο σχολιο μου και διαβασα και τα σχολια των υπολοιπων να διευκρινισω κατι Δεν ειμαι υπερ η κατα ενος συγκεκριμενου τυπου, εγραψα αυτα που ξερω και μεχρι εκει. Ολοι μας πρεπει να εχουμε κατα νου οτι ερχεται μια παρα πολυ δυσκολη χρονια, μπορει και χειροτερη της κρισης των προηγουμενων ετων και οι κυβερνωντες νομιζω το λαμβανουν πολυ σοβαρα για το τι θα αγορασεις και ποτε. Πρεπει να δουνε οι αρμοδιοι πρωτα τι πλοιο μας κανει, φρεγατα, κορβετα, πυραυλοκορβετα κτλ. ΠΟΣΑ χρονια θα θελουν να το εχουμε, γιατι η αγορα των S και η χρηση τους ηταν… Read more »

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η ΠΑ κοντά στην απόκτηση Rampage για τα F-16, το αντι-S400 όπλο έρχεται μαζί με τα SPIKE NLOS από το Ισραήλ

 Μετά τις πρωθυπουργικές εξαγγελίες για την ενίσχυση των Ενόπλων Δυνάμεων, το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και τα Επιτελεία δουλεύουν σε πυρετώδεις ρυθμούς για την υλοποίηση...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

Κύριο Άρθρο

Μα γιατί να πάμε σε διάλογο κύριε; Πάμε απευθείας σε πόλεμο,...

111
 Αμέσως μετά την αποχώρηση του Oruc Reis, και την επιστροφή του στην Αττάλεια, είναι προφανές πως κάτι έχει αλλάξει στις σχέσεις Ελλάδας και Τουρκίας....
Card image

ΠΤΗΣΗ September 2020

Αγορά 4.49
Card image

ΠΤΗΣΗ 2016 August 2016 #363

Αγορά 2.29
Card image

ΠΤΗΣΗ 2017 November #378

Αγορά 2.29

Related News

ΥΠΕΞ: Ελλάδα και Τουρκία συμφώνησαν τη διεξαγωγή του 61ου γύρου Διερευνητικών Επαφών, στην Κωνσταντινούπολη

ΑΠΕ-ΜΠΕΗ Ελλάδα και η Τουρκία συμφώνησαν τη διεξαγωγή του 61ου γύρου Διερευνητικών Επαφών, στην Κωνσταντινούπολη, προσεχώς, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Εξωτερικών σχετικά...

Αναβάλλεται για τις 1-2 Οκτωβρίου η σύνοδος κορυφής της ΕΕ

ΑΠΕ-ΜΠΕΗ σύνοδος κορυφής της ΕΕ που επρόκειτο να διεξαχθεί στις 24-25 Σεπτεμβρίου, αναβάλλεται για την επόμενη εβδομάδα, ανακοίνωσε σήμερα ένας εκπρόσωπος του προέδρου του...

Μ. Βαρβιτσιώτης: Η Τουρκία να αποφασίσει αν θα δεχθεί το κάλεσμα διαλόγου

ΑΠΕ-ΜΠΕ«Την αλληλεγγύη τους απέναντι στην Ελλάδα και την Κύπρο εξέφρασαν οι χώρες της ΕΕ» ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης μετά το πέρας...

Τηλεδιάσκεψη Μισέλ-Μέρκελ-Ερντογάν στο πλαίσιο της προετοιμασίας της Συνόδου Κορυφής

ΑΠΕ-ΜΠΕΟ πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της ΕΕ Σαρλ Μισέλ και η Γερμανίδα καγγελάριος Άγγελα Μέρκελ πραγματοποίησαν τηλεδιάσκεψη με τον Πρόεδρο της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν...

ΥΠΕΞ: Η Ελλάδα καταδικάζει τις επιθέσεις εναντίον στόχων εντός της Σαουδικής Αραβίας

ΑΠΕ-ΜΠΕΗ Ελλάδα καταδικάζει τις επιθέσεις που εκδηλώθηκαν την περασμένη εβδομάδα εναντίον στόχων εντός της Σαουδικής Αραβίας και είχαν ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό πέντε πολιτών...
- Advertisement -